Novinky
Excelentní, už jen pár desítek let vývoje a mohou začít konkurovat Číňanům. Jo, italský design stále neřekl poslední slovo! >😁
Nevím, kde je chyba. Proč se takové šikovné auto u nás tolik neprodává? Facelift vypadá pěkně, jenom se mi zdá, že poněkud obrousil hrany unikátnosti. Jsem zvědavý na vnitřek.
Nedůvěra v Lancii? Servisní zázemí Fiatu?
Protože velká část lidí už ani značku Lancia nezná a ti co ji ještě znají, si na ni při výběru vůbec nevzpomenou. Přitom je Y povedené městské auto a není ani nijak moc drahá.
Nedaří se mi najít konfigurátor (ještě nedávno tam byl), ale nejlevnější skladovka 1.2 8v s manuální klimou za 300 tisíc po slevě. Tím holt v Česku neohromí a hra na image jim mimo Itálii taky nevyšla. Jinak ale souhlasím, že Ypsilonka vypadá velmi sympaticky.
Skladovky jsou od 250t, co jsem se díval.
Fajn tak ještě 50k dolu a bude to prodejný. Tuhle slavnou značku Fiat bohužel úplně zazdil, zbylo jen toto ;-\ :no:
Proč?
Je to kvalitní, dobře vybavené, slušně jezdící auto s nadprůměrnou spolehlivostí a podprůměrnými náklady na provoz.
Proč by měla být tak levná?
Je to kvalitní, dobře vybavené, slušně jezdící auto s nadprůměrnou spolehlivostí a podprůměrnými náklady na provoz.
Proč by měla být tak levná?
Jinak se prodávat ani nebude, letos na ČR trhu 8, slovy "osm" aut = dealerské předváděčky, které stejně půjdou do prodeje za daleko nižší ceny. Fiat tuto značku v podstatě pohřbil ;-\
Hmm, to je fakt... ale náš trh je germanofilní = stejně se nikdy prodávat nebude. A pro Lancii naštěstí není důležitý.
😉
😉
Upřímně, Lancia se prodávala ještě v době Kappy (mě se líbila i 2G Delty) - jezdilo jich celkem dost a pak to uměřelo... škoda té historie
To jo, v tom souhlas... obecně je osud Lancie jako značky smutnej - a nepovedenej.
To, s čím jsem polemizoval je cena dnešní Ypsilonky. Odhlédnuto od toho, že je posledním mohykánem.
Když bude udělaná tak, aby stála 180 tisíc, tak se nebude prodávat už vůbec... proč, když malých levných aut je dost z Koree a spol.
To, s čím jsem polemizoval je cena dnešní Ypsilonky. Odhlédnuto od toho, že je posledním mohykánem.
Když bude udělaná tak, aby stála 180 tisíc, tak se nebude prodávat už vůbec... proč, když malých levných aut je dost z Koree a spol.
Nízký počet prodejců/servisů. Nízké povědomí potenciálních zákazníků (zákaznic) o značce. Nízká aktivita a ochota Fiatu tuhle značku dál podporovat.
No, přesně toho se bojím... trochu mě vyděsila ta poznámka o U-conectu... to asi nepůjde dát na ten kousek před spolujezdce... takže asi zruší ty budíky uprostřed - a tím se vzdají další části jedinečnosti.
A unikátně dobrého výhledu z auta...
😒
Opravuji - tak asi nevzdají😒br /> Gli interni rimangono in pieno stile Lancia Ypsilon, caratterizzati quindi dal quadro strumenti collocato centralmente sul cruscotto e la novitŕ di questo modello 2016
😁
A to je dobře...
A unikátně dobrého výhledu z auta...
😒
Opravuji - tak asi nevzdají😒br /> Gli interni rimangono in pieno stile Lancia Ypsilon, caratterizzati quindi dal quadro strumenti collocato centralmente sul cruscotto e la novitŕ di questo modello 2016
😁
A to je dobře...
Ale kdyby radši dělali deltu... nebo nějaký nový Stratos!
Nestane se tento facelift náhodou zároveň posledním významnějším počinem Lancie vůbec, nebo se počítá i s nástupcem Ypsilonky? A co bude třeba s Voyagerem?
To je otázka. Všude se píše, že Fiat počítá v případě Lancie už jen s Y, ale není z toho jasné zda jen dojede stávající generaci, nebo bude nějaká nová.
viz ma recenze na moje.auto.cz, zatim spokojenost (15000km), zakladni benzinak moc netahne, ale da se s nim slusne jet i na dalnici. Co jsem pochopil, tak az skonci tahle verze Ypsilonky, znacka Lancia zanikne 😒
P.S. Tradice Ypsilonek sahá až do roku 1985, kdy se toto auto objevilo ještě s označením Y10 (alternativně i pod značkou Autobianchi).