Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lancia Ypsilon: Přepracovaný vzhled a motory Euro 6

29 komentářů

Arese
Tak se Italům konečně po dlouhé době podařil facelift, který auta skutečně prospívá! 😄 :yes: :yes: :yes: Ta původní maska Ypsilonce šíleně škodila, protože jí opticky ještě zužovala a zvyšovala. Teď by ještě měli dát na Alfu MiTo a Giulietu nízká a široká světla a efekt by byl velmi podobný!
P.S. Tradice Ypsilonek sahá až do roku 1985, kdy se toto auto objevilo ještě s označením Y10 (alternativně i pod značkou Autobianchi).
mozgog
Excelentní, už jen pár desítek let vývoje a mohou začít konkurovat Číňanům. Jo, italský design stále neřekl poslední slovo! >😁
Bican
Nevím, kde je chyba. Proč se takové šikovné auto u nás tolik neprodává? Facelift vypadá pěkně, jenom se mi zdá, že poněkud obrousil hrany unikátnosti. Jsem zvědavý na vnitřek.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Nedůvěra v Lancii? Servisní zázemí Fiatu?
pvsg
asi jdu proti proudu jezdil jsem v Y dlouho a jezdila jak víno ...
zlysoused
Protože velká část lidí už ani značku Lancia nezná a ti co ji ještě znají, si na ni při výběru vůbec nevzpomenou. Přitom je Y povedené městské auto a není ani nijak moc drahá.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nedaří se mi najít konfigurátor (ještě nedávno tam byl), ale nejlevnější skladovka 1.2 8v s manuální klimou za 300 tisíc po slevě. Tím holt v Česku neohromí a hra na image jim mimo Itálii taky nevyšla. Jinak ale souhlasím, že Ypsilonka vypadá velmi sympaticky.
zlysoused
Skladovky jsou od 250t, co jsem se díval.
ericn
Fajn tak ještě 50k dolu a bude to prodejný. Tuhle slavnou značku Fiat bohužel úplně zazdil, zbylo jen toto ;-\ :no:
zlysoused
Proč 50 dolů? To už je cena Pandy. Podle mě je těch 250t naprosto adekvátních.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Proč?
Je to kvalitní, dobře vybavené, slušně jezdící auto s nadprůměrnou spolehlivostí a podprůměrnými náklady na provoz.
Proč by měla být tak levná?
ericn
Jinak se prodávat ani nebude, letos na ČR trhu 8, slovy "osm" aut = dealerské předváděčky, které stejně půjdou do prodeje za daleko nižší ceny. Fiat tuto značku v podstatě pohřbil ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Hmm, to je fakt... ale náš trh je germanofilní = stejně se nikdy prodávat nebude. A pro Lancii naštěstí není důležitý.
😉
ericn
Upřímně, Lancia se prodávala ještě v době Kappy (mě se líbila i 2G Delty) - jezdilo jich celkem dost a pak to uměřelo... škoda té historie
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To jo, v tom souhlas... obecně je osud Lancie jako značky smutnej - a nepovedenej.
To, s čím jsem polemizoval je cena dnešní Ypsilonky. Odhlédnuto od toho, že je posledním mohykánem.

Když bude udělaná tak, aby stála 180 tisíc, tak se nebude prodávat už vůbec... proč, když malých levných aut je dost z Koree a spol.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No já se díval jen na Lancia web.
otatomekahoj
Asi tak. Přitom kdo Lancii má tak si pak koupí i další.
Avatar - Anonym
Anonym
Nízký počet prodejců/servisů. Nízké povědomí potenciálních zákazníků (zákaznic) o značce. Nízká aktivita a ochota Fiatu tuhle značku dál podporovat.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, přesně toho se bojím... trochu mě vyděsila ta poznámka o U-conectu... to asi nepůjde dát na ten kousek před spolujezdce... takže asi zruší ty budíky uprostřed - a tím se vzdají další části jedinečnosti.
A unikátně dobrého výhledu z auta...
😒

Opravuji - tak asi nevzdají😒br /> Gli interni rimangono in pieno stile Lancia Ypsilon, caratterizzati quindi dal quadro strumenti collocato centralmente sul cruscotto e la novitŕ di questo modello 2016

😁
A to je dobře...
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Ale kdyby radši dělali deltu... nebo nějaký nový Stratos!
Avatar - Stejsn
Stejsn
No tak Deltu přestali vyrábět loni a pokud by měla i další vypadat takhle, tak to fakt ať to radši zabalej ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Proč?
Buďme rádi, že existuje i hezké malé auto... aut velikosti Delty je na trhu dost.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nestane se tento facelift náhodou zároveň posledním významnějším počinem Lancie vůbec, nebo se počítá i s nástupcem Ypsilonky? A co bude třeba s Voyagerem?
zlysoused
To je otázka. Všude se píše, že Fiat počítá v případě Lancie už jen s Y, ale není z toho jasné zda jen dojede stávající generaci, nebo bude nějaká nová.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Já teda nevím, ale co jsem tak četl, tak se počítá s tím, že současná Ypsilon dojede a nová už nebude. Tzn. ano, koukáme na poslední počin kdysi slavné značky, pokud se nestane zázrak.
Avatar - Anonym
Anonym
Voyager už se pro Evropu dávno nevyrábí , doprodávaj se skadovky a Ypsilon má taky časem skončit a Lancia má být jen značka pro Itálii, jestli jí nezruší vůbec.
Avatar - peprnik
peprnik
viz ma recenze na moje.auto.cz, zatim spokojenost (15000km), zakladni benzinak moc netahne, ale da se s nim slusne jet i na dalnici. Co jsem pochopil, tak az skonci tahle verze Ypsilonky, znacka Lancia zanikne 😒
pvsg
a to je mrzuté, když jsem byl mlád tak taková Delta integrále.......
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
kdes na tom byl?
Pokud vím, tak Ypsilonka zůstane sice v nabídce jediná... ale o ukončení její výroby se neuvažuje.
Sdílí tolik techniky s Fiatem, že už to nehraje roli... a je to člen skupiny, která se prodává skutečně dobře!
To jest 500 + Panda + Ypsilon.