Tak se Italům konečně po dlouhé době podařil facelift, který auta skutečně prospívá! :-):yes::yes::yes: Ta původní maska Ypsilonce šíleně škodila, protože jí opticky ještě zužovala a zvyšovala. Teď by ještě měli dát na Alfu MiTo a Giulietu nízká a široká světla a efekt by byl velmi podobný!
P.S. Tradice Ypsilonek sahá až do roku 1985, kdy se toto auto objevilo ještě s označením Y10 (alternativně i pod značkou Autobianchi).
Nevím, kde je chyba. Proč se takové šikovné auto u nás tolik neprodává? Facelift vypadá pěkně, jenom se mi zdá, že poněkud obrousil hrany unikátnosti. Jsem zvědavý na vnitřek.
Protože velká část lidí už ani značku Lancia nezná a ti co ji ještě znají, si na ni při výběru vůbec nevzpomenou. Přitom je Y povedené městské auto a není ani nijak moc drahá.
Nedaří se mi najít konfigurátor (ještě nedávno tam byl), ale nejlevnější skladovka 1.2 8v s manuální klimou za 300 tisíc po slevě. Tím holt v Česku neohromí a hra na image jim mimo Itálii taky nevyšla. Jinak ale souhlasím, že Ypsilonka vypadá velmi sympaticky.
Jinak se prodávat ani nebude, letos na ČR trhu 8, slovy "osm" aut = dealerské předváděčky, které stejně půjdou do prodeje za daleko nižší ceny. Fiat tuto značku v podstatě pohřbil ;-\
To jo, v tom souhlas... obecně je osud Lancie jako značky smutnej - a nepovedenej.
To, s čím jsem polemizoval je cena dnešní Ypsilonky. Odhlédnuto od toho, že je posledním mohykánem.
Když bude udělaná tak, aby stála 180 tisíc, tak se nebude prodávat už vůbec... proč, když malých levných aut je dost z Koree a spol.
No, přesně toho se bojím... trochu mě vyděsila ta poznámka o U-conectu... to asi nepůjde dát na ten kousek před spolujezdce... takže asi zruší ty budíky uprostřed - a tím se vzdají další části jedinečnosti.
A unikátně dobrého výhledu z auta... :-(
Opravuji - tak asi nevzdají:
Gli interni rimangono in pieno stile Lancia Ypsilon, caratterizzati quindi dal quadro strumenti collocato centralmente sul cruscotto e la novitŕ di questo modello 2016
Nestane se tento facelift náhodou zároveň posledním významnějším počinem Lancie vůbec, nebo se počítá i s nástupcem Ypsilonky? A co bude třeba s Voyagerem?
To je otázka. Všude se píše, že Fiat počítá v případě Lancie už jen s Y, ale není z toho jasné zda jen dojede stávající generaci, nebo bude nějaká nová.
Já teda nevím, ale co jsem tak četl, tak se počítá s tím, že současná Ypsilon dojede a nová už nebude. Tzn. ano, koukáme na poslední počin kdysi slavné značky, pokud se nestane zázrak.
Voyager už se pro Evropu dávno nevyrábí , doprodávaj se skadovky a Ypsilon má taky časem skončit a Lancia má být jen značka pro Itálii, jestli jí nezruší vůbec.
viz ma recenze na moje.auto.cz, zatim spokojenost (15000km), zakladni benzinak moc netahne, ale da se s nim slusne jet i na dalnici. Co jsem pochopil, tak az skonci tahle verze Ypsilonky, znacka Lancia zanikne :-(
kdes na tom byl?
Pokud vím, tak Ypsilonka zůstane sice v nabídce jediná... ale o ukončení její výroby se neuvažuje.
Sdílí tolik techniky s Fiatem, že už to nehraje roli... a je to člen skupiny, která se prodává skutečně dobře!
To jest 500 + Panda + Ypsilon.