Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čtyři generace Toyoty Prius: Tři hybridy a obludka

Design nejnovějšího provedení Toyoty Prius vzbudil pozdvižení nejen v našich diskuzích. Křivolakého nováčka jsme konfrontovali s předchůdci.
Zpět na článek
Avatar - AUDIRS6
14. 9. 2015 18:20
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
>:D >:D >:D >:D :yes:
Defakto len ukazuje nalady svojich majitelov ( a je jasne, ze oni sa k tomu nepriznaju >:-[] ...ale mozno doma pod vankusom >:D )
Avatar - Verny_2013
14. 9. 2015 17:23
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Dneska jsem si s odstupem několika dní otevřel diskuzi znovu se podíval na ty fotky. A nevím čím to je jestli jsem byl dál od monitoru nebo to bylo náladou, tak jsem uviděl z čelního pohledu jednu pozoruhodnost. To Auto totiž pláče, ba přímo roní slzy z každého oka jednu. Nevím jestli to byl záměr autorů ale je to tam. Možná pláče sám nad sebou nebo svými autory. V každém případě je to první auto které umí dát najevo tento druh emocí a tím si i přes svou ošklivost získalo mé sympatie.
13. 9. 2015 21:33
Re: Obludka?? Nadherny sportak !
Primárně ani nejde o počet dveří... záleží totiž, co tím sportem je. Podstatné je, nakolik je kompromitované ohledy, které s daným sportem nemají co dělat. Každý pohled na Panameru je připomínka, že je to auto tak ošklivé z velké části kvůli tomu, aby se dovnitř rozumně vešli čtyři dospělí čahouni. Nazývat Rapide čtyřmístným je vedle ní vtip. U něj je ten druhý pár dveří téměř pro parádu.

Pointou tady je, že ten další pár dveří to auto nijak nevylepší v žádné disciplíně, která by mě zajímala. Naopak. Akorát má vyšší hmotnost, pravděpodobně utrpí tuhost karoserie atd. Ke sportovní jízdě pro mne nepatří ani vezení dalších tří lidí. Samozřejmě, kdybych si vymyslel slalom s europaletou naloženou taškami, 911 nebude vhodný stroj.

Když budeme pokračovat, dalším parametrem je výška. Jak že je ten Prius vysoký?
13. 9. 2015 19:15
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Jaká zlá doba?
Zkus se podívat na jiné než evropské značky..

Dnes jsem četl test nové MX-5, nebo co příklad od Toyoty [odkaz] ?

Co Ford Mustang?

No, ale když máš jako srdcovky starý diesely jako dakk68, tak máš pravdu :-)

Těm už naštěstí snad odzvonilo :yes:
13. 9. 2015 19:04
Re: Je to Prius, nechci aby vypadal jako vsechna zmet kolem
No to by se každý vyjadřoval jen pozitivně ke svému autu :-)
13. 9. 2015 18:50
Re: Tojoty
Zkus se na to podívat i z jiného úhlu pohledu ;-)

Pokaždé, když jedu za nějakým z aut, které jsi uvedl, zapínám vnitřní okruh :no:

Priusu ZDAR
Avatar - Dylan McKay
13. 9. 2015 07:11
Re: Čtyři generace Toyoty Prius: Tři hybridy a obludka
Cituji: "V interiér je to jinak"... No jak bych ho jen nazval... :-)

Na fotkách galerie toho odkazu vypadá nový Prius ještě lépe. Takže dík! :yes:
12. 9. 2015 21:02
Re: Čtyři generace Toyoty Prius: Tři hybridy a obludka
..a potom ako by si nazval tohto redaktora?[odkaz] Hlavne ked ten nadpis je cista pravda.
Avatar - Dylan McKay
12. 9. 2015 19:12
Re: Čtyři generace Toyoty Prius: Tři hybridy a obludka
To je paráda mít víkendovou službu ve zprávách, když můžu propagovat Prius a Auto.cz: [odkaz] ;-)
12. 9. 2015 18:59
Čtyři generace Toyoty Prius: Tři hybridy a obludka
Ten titulok článku je parádny. Tomu sa hovorí profesionalita, nestrannosť a nezaujatosť redaktora... :-!
Re: Par excellence
Pamet más mozná dobrou, ale v nekterých jiných oblastech bude zrejme problém.

Stací si porovnat jednu vec: Já se vyjadruji k tvým príspevkum na ACZ. Ty se pohrdave/ironicky vyjadrujes k výsledkum mé práce aniz bys je znal. Uz jenom tato vec potvrzuje ze jsi primitiv. Muzes to okecávat jak chces, plácale.
Avatar - miromen
12. 9. 2015 10:10
Re: Par excellence
Mam paměť dobrou takže vim že ti to nepišu poprve. Ale reakce jak od hocha z mateřske školky ti jdou na vybornou.
Re: Par excellence
Plácal miromen rozhoduje o tom jestli nekomu dá nadeji nebo ne? >:D >:D >:D Hotové plácalské ESO. >:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
12. 9. 2015 09:19
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Podle mého jim chybí ještě více odvahy. Proč to má kulatý kola? ;-)
Avatar - _Karel_
12. 9. 2015 09:18
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
>:D o něco takovýho se možná v Toyotě s Priusem pokoušeli- z mnoha pěkných aut sestavit jedno >:D

Promiň, to jsem musel, to naskočilo úplně samo >:D
Avatar - miromen
12. 9. 2015 09:05
Re: Par excellence
Koukam niže a vidim že stale nechapeš a pořad si meleš tu svou mimozni. Hotove novinařske ESO. Možna za 20 let dozraješ a pochopiš ale moc naději ti nedavam.
Avatar - Dylan McKay
12. 9. 2015 08:50
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
No a podle něj bych si sestavil svoje auto snů. Prius tvarově podobný čtyřce, ale stahování oken i se sloupky, motor třeba 1,7 a výkonější baterie i elektromotor, místo páky jen dotyková tlačítka D a P, tablet ala Tesla uprostřed palubky atd. U Priusu 5, 6 nebo 7 se snad dočkám ;-)
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Ve ztahu k redakci podobná slova pouzívám jako hodnocení prokazatelne nekvalitní práce - chyb a nesmyslu, které casto ani nejsou opraveny, primitvního protezování jedné znacky a naopak zámerného neuvádení informací o znacce jiné.

V prípade designu se jedná o subjektivní hodnocení nebot je vseobecne známo ze ruzným lidem se líbí ruzná auta.

Mozná se stane ze nekterí lidé které dnes design nového Priusu sokuje v budoucnosti zmení názor, to se práve v oblasti designu stává. Chyby a neobjektivita ACZ budou i za 50 let chyby a neobjektivita.

Jinak jeste jednou pripomínám ze slovem hnus na ACZ ruzní diskutéri hodnotí design ruzných automobilu.

Ale samozrejme nikomu jeho názor neberu, ani nemuzu, jenom písu to co si o tom myslím já.
Avatar - _Karel_
12. 9. 2015 08:43
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Minimálně na Avantimu se shodneme. Velká pecka!
Re: Par excellence
Ty toho nechápes víc, plácale. >:D Ale je fajn ze umís císt.
Avatar - Dylan McKay
12. 9. 2015 08:34
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Náhodou se mi líbí nový Passat a Audi se taky nějaký najde. Poslední Superb je taky super. Ale jsem "odkojený" Avantimem a prostě už nemůžu jinak.

Třeba podle fotek mi přijde šílený Bentley Beyayantajagaja nebo tak nějak a živě může mile překvapit.
Avatar - _Karel_
12. 9. 2015 08:26
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
No jo, no! ;-)
Avatar - miromen
12. 9. 2015 08:20
Re: Par excellence
Nejen že jsi tu za kašpara ale jak čtu niže tak ty ani nechapeš psany text. :-O
Jak někdo komu nebylo shury dano mohl dělat novinařinu opravdu nachapu. :no:
Avatar - Dylan McKay
12. 9. 2015 08:08
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Hele vypni tu kameru jo! >:D ;-)
Avatar - _Karel_
12. 9. 2015 08:05
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
A proč ne?Je šance, že ti Audi naživo přestane připadat nudné?
Člověče, docela zírám. Já tě mám za takový "sluníčko"- v nejlepším slova smyslu, pořád pozitivní. A teď mám pocit, že sedíš u komplu a vztekem si hryžeš nehty. Jen kvůli tomu, že se dost lidem nelíbí auto, který sis vybral. Není to zbytečný? Pokud se ti líbí, já ti ho upřímně přeju, a nebudu na tebe koukat jako na blázna.
Nedělej z toho vědu. :-)
Avatar - Dylan McKay
12. 9. 2015 07:57
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Docela ti závidím. Já ještě Mirai ani Prius 4 neviděl. No nebereš to jen podle fotek, že ne? ;-)
Avatar - _Karel_
12. 9. 2015 07:52
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Chápu, že tak silný slova můžou některé majitele urazit. Ale pokud se nebudeme bavit o pár zdejších íkváčcích, pak ta normální část jen vyjádřila svůj pohled. To není světonázor, to není touha zbořit za trest továrnu Toyoty a zakázat jim prodávat, jak to asi zřejmě vidí Dylan. Jako jsou jemu protivná normální auta se svými servisními náklady a o něco vyšší spotřebou (nebo i o hodně vyšší), tak někomu je hodně protivný vzhled Priusu. Ano, každý by si mohl odpustit výrazy jako "hnus" a pod., ale ty podobné používáš ve vztahu k redakci taky, tak bys měl mít větší pochopení.
S Vernym_2013 se v tomto tématu dost ztotožňuji. Jen velmi málo aut se mi vyloženě hodně nelíbí. Velmi velmi málo. Mirrai a Prius IV asi vedou. Nevidím na tom nic špatného. Má to stejnou váhu, jako když jiným připadnou např. německá auta nudná.
Avatar - Dylan McKay
12. 9. 2015 06:54
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Prius 4 je nádherné auto. Pro masy jsou auta jako máš ty. Nudné, nezajímavé a pro mě velice špatné. Prius 4 jsem už probral s mnoha přáteli a líbí se jim. Ten vzoreček co tady píše neber za světonázor. Zvlášť když znám příspěvky dotyčných pod jinými články. Neobjektivní zarputilý podivín Ada má také nejvíc palečků, což o něčem svědčí :-)

PS: uvidíme jaké budou ve světě prodeje
Avatar - Verny_2013
12. 9. 2015 01:25
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Slovem hnusný ho označuji proto že design Priusu 4 je prostě kýč, naprosto chaotický bez hlavy a paty. K elegantnímu profilu připlácl někdo brutální nesmírně komplikovanou a vyumělkovanou pření masku naprosto nenavazující na boční partie. Zadek je naprostý guláš všemožných křivek zakončený čímsi, co přesahuje do bočního profilu čímž ho úplně devastuje. Celkový dojem působí a jak je z diskuzí patrno tak nejen na mě, jako když vařili pejsek s kočičkou dort. Ze současné běžné automobilové se mi něco líbí víc, něco míň, ale žádné z aut bych neoznačil jako kýč. Z tvých názorů mám dojem, že kdyby před tebe někdo postavil krásného barevného sádrového trpaslíka s lopatičkou a batůžkem na zádech tak ho budeš obhajovat úplně stejně vehementně jako Priuse protože to je velmi podobná kategorie. Bohužel pro tebe úplně marně, protože kýč prostě zůstane kýčem, navíc nemá. A pro takový design mám pouze jedno trefné slovo Prius je prostě hnusné auto i když ho budeš 1000x obhajovat.
Avatar - AUDIRS6
11. 9. 2015 23:53
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
ved nieje, pre mna su extravagantne aj Lexusy a Infinity, niektore modely viac, niektore menej. Ale svojimi ostrymi hranami a kadejakymi sprehybaniami, prelismi a podivne tvarovanymi svetlami sa akosi nie a nie trafit do vkusu Europskeho zakaznika... :-!
O tomto tu nielen ja cely cas hovorim - Korejci sa prisposobili ( na Hyundai si z hladiska predajov aj vcelku dobre zvykli ) Kia sa komplet zeuropstila... :-)
Aky krasny paradox - ti "podradni" Korejci vytlacaju pomaly z "uznavanych" segmentov ( stredna trieda ! ) Japoncov...( Honda Acord...kontra i40 / Optima ) :-O Co ?!
Takze niekde asi bude chyba - a v Korejcoch by som ju nehladal... ;-)
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Samozrejme by Paríz mohla existovat bez Eiffelovy veze. Me jde o to jak ta vez byla videna v dobe stavby a v prvních letech a jak se to zmenilo.

Jinak nevidím duvod proc by extravagance v prípade designu automobilu mela být vyhrazena italským supersportum.
Avatar - AUDIRS6
11. 9. 2015 23:37
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
pred par rokmi si si tiez nevedel predstavit NY bez 2 vezi...
No a prisli brigadnici na lietadlach a bolo vymalovane...( aj ked mam na to uplne iny nazor... :-! )
takze co bolo, je a bude - je relativne.
No a dizajn je este relativnejsia, nemeratelnejsia velicina.
Pokial by som ho mal ale zmerat, tak predajnym uspechom v danom segmente v Europe, a to sa potom mojmu a väcsinovemu hodnoteniu necuduj. Ano, kto chce by in(y >:-[] ) tak si ho kupi...
Ked budem chciet byt ja "in(y)" tak sa kludne necham oslovit Talianskymi krivkami ( resp. skor asi hranami ;-) )
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Ale no tak pištík môj ;-)

Predstavení Toyoty Prius (od první generace) - ted nemluvim o designu - bylo rozhodne obohacení automobilového sveta a nejen to, Prius dosáhl prodejní úspechy.

Rozhodnutí dát Priusu svébytný design bylo rozhodne správné.

Je jasné ze nový Prius polarizuje, ale podle me je OK. Uvidíme jak bude vypadat na zivo.

Podle mne se sympatie ke konzervativnejsím tvarum a extravagance nevylucují. Krome toho i vnímání vzhledu se mení.

Vezmi si takovou Eiffelovu vez - na zacátku ji vetsina Parízanu nenávidela a dnes si clovek Paríz bez Eiffelovy veze tezko predstaví.

Takze či si mi tu pištík môj?
Avatar - AUDIRS6
11. 9. 2015 23:00
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Mas velmi dobre vypestovanu schopnost obhajit tazko obhajitelne / neobhajitelne ;-)
Hlavne nech sa ti to hodi do kramu >:-[] :yes:
Ja si pred Priusom nebudem brat nikdy servitky pred usta ( to ma nakazil nas "predseda" >:-[] a jeho vozovy park je tiez priklad mojho vkusu >:D :yes: )
Mam rad konzervativnejsie tvary a netajim sa tym. Husia koža mi naskakuje uz pri pomysleni na "nasho Marečka a jeho Prologue" a z neho odvodene A6/7/8... :-|
Ale rovnako mi nevadi trochu extravagancie u auta, ktoremu extravagancia slusi - Ferrari, Lamborghini... ;-) Takze - rozumieme sa ?
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Nevím proc ale to ze nekdo oznacuje vzhled automobilu slovy hnus, hnusný a podobne me vadí. Není to poprvé co toto kritizuji. Bylo by zajímavé udelat seznam automobilu jejichz design ruzní diskutéri na ACZ oznacili jako hnusný. Vnímání designu je individuální zálezitost. Design nového Priusu neodpovídá mainstreamovému ideálu krásy ale to podle me neznamená ze to je hnus. Me to auto pripadá zajímavé, konecný úsudek si udelám prístí týden az ho uvidím na zivo.

No a co baví jsou slinty typu "Je opravdu zábavné sledovat tuto diskuzi, fakt mě baví způsob jak zarytí zastánci Priusu jako celku se snaží sami před sebou obhájit design 4 generace" (Copyright Verny_2013). Tihle lidi zijí v dost jednoduchých predstavách typu prítel-neprítel, zastánce-protivník. Ja kazdopádne nejsem zarytým zastáncem Priusu a proto pred sebou nemusím nic obhajovat. Ale obávám se ze toto Verny_2013 nedá.
Re: Par excellence
Od tebe je to kompliment. Bylo by dost nepríjemné kdyby neco jako ty se mnou souhlasilo.
Avatar - _Karel_
11. 9. 2015 21:22
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Nemám pocit, že bys zrovna ty byl zastáncem veliké korektnosti. Takže mě překvapuje, jak ti vadí, když někdo nazve vzhled hnusným. ;-)
Avatar - miromen
11. 9. 2015 19:49
Re: Par excellence
Stale nic....prostě jsi uplně marny. :-!
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Nevím jestli to tvuj mozek dá ale treba já tvrdím ze design nového Priusu je OK. Pritom vubec nejsem "zastáncem" Priusu, ani normálním, áni (logicky) "zarytým". Takze není adný duvod proc bych se musel "snažit sám před sebou obhájit design 4 generace" a presto tvrdím ze design nového Priusu se zajímave odlisuje od mainstreamové nudy.

Aspon vidís jaký jsi plácal.
Re: Par excellence
Tvoje diagnóza musí být dost zajímavá.
Re: Par excellence
Oznacení "arogantni namyšleny blbeček" (pouzívám tvoje slova) na tebe docela sedí. Stací si procíst tvoje príspevky.
Avatar - Individualita
11. 9. 2015 17:44
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
>:D :yes:
Avatar - Atomas
11. 9. 2015 16:23
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Souhlas, je v pořádku, že se někomu Prius líbí. Jsou auta, která mi vždy vykouzlila takový ten škodolibý úsměv, když jsem je spatřil na silnici - Multipla, Ssangyong, jakákoliv Corolla, Nissan Cube, Jeep Compass apod. Prius se do tohoto seznamu hrdě přidává. Vždy mě napadlo, zda ti řidiči trpí nějakým sebemrskačstvím, nebo se ji to jenom prostě líbí...
Avatar - Dylan McKay
11. 9. 2015 16:11
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
To nemá cenu ti vysvětlovat, že se mi to auto prostě líbí ;-)
Avatar - miromen
11. 9. 2015 16:10
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Ja vim je to krasavec. Omlovat si jakekoliv kvality Priuse vzhledem >:D
Avatar - Dylan McKay
11. 9. 2015 16:07
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Mindráky máš jak známo ty. Jsou to moje zkušenosti a několik důvodů proč chtít zrovna Prius.
Avatar - miromen
11. 9. 2015 15:56
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Tvuj myšlenkovy pochod vubec nechapu zvlašť když se kouknu na uvodni foto 4 generaci těchle přišer. Z toho kouka mindrak jako vrata. No a u toho koncernu se da o designu knk u Golfa i designove navaznosti hovořit. Kdežto u Priusu hlavně u 4 generace mam pocit že někdo navrhoval nějaky stroj do Bčkoveho sci fi "trhaku".
Avatar - Dylan McKay
11. 9. 2015 15:18
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Promiň, kolego z MACZ, ale zábavné mi přijdou tvoje názory. Tobě je jedno, že Golf 30 bude vypadat jako Golf 1 a stejně tak Octavia. Použil bych taky slovo "hnusný" na taková auta, ale nemusím. Stačí, že si je nikdy nekoupím.
Avatar - Verny_2013
11. 9. 2015 14:58
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Je opravdu zábavné sledovat tuto diskuzi, fakt mě baví způsob jak zarytí zastánci Priusu jako celku se snaží sami před sebou obhájit design 4 generace. Používají k tomu velmi pestré výrazivo - je nekonformní, odvážný,zajímavý, dokonce krásny, jednou padlo i umělecké dílo. A nám mainstreamovým "ubožákům" kteří nerozeznají umělecké dílo od kýče stačí jedno kouzelné všeříkající slovo prostě "hnusný".
11. 9. 2015 14:29
Re: Tojoty
Když, jak ty říkáš že přes dizl cesta nevede,,tak přes benzín už vůbec ne a elktropaskvilohybrid tak to je slepa už vod začátku..Se divím že se tím vůbec někdo zabejvá,,zatěžuje výrobou životní prostředí a likvidací těchto malých monster..At je to jak je to,,za mě teda,,naftu ještě nic neporazilo a neporazí..Tolik energie v jednom litru a ještě tak primitivně skladnněného někde nazad v plastove bedně,,to kdyby zustala spotřeba, spolehlivost a nenáročnost jako u tedeíček devadesátých let,tak by se už nic řešit nemuselo..Stačilo by pak přejít volně na ryze ekologický a dokonalý pohon,,ja nevim,,,Třeba Vodik???Ty jsi odborník..... ;-)
11. 9. 2015 14:16
Re: Tojoty
a proč by měli dělat spolehlivý dízl ?? když dobře ví že tudy cesta nevede...a vzhled 100 lidí 100 chutí,každému se líbí něco jiného :-) Pro některé lidi jsou priority aby to sloužilo a bylo to jednoduché na řízení :yes:
11. 9. 2015 14:15
Re: Tojoty
Co bych rád za vozy??Jsem skromný,mám rád funkčnost a spolehlivost.Neujíždím na dizajnovkách a nepodstatných kravinách v autech pro neřidiče..Pokud teda tak za mě kdyby prodával někdo velice malo jety kus,tak třeba hnusný krabicovy Volvo 240 v kombiku a dizlu od VW šestival,,je to vošklivec ale s koulema,,A6 C4 2.5TDIquattro pětival,,Audi 80 cabrio TDI,VWtransporter T3 Westfalia 1.6TD,MB 124 kombi v dizlu do roku 1993 a ještě když to byla čtyřkolka,bylo to unikum.....To je muj šalek kávy a ti co řikaj že to jsou stary dynosauří krámy...A co,,,mě se líbí a byly udělány pro nadšence ne pro konzumní snobácký automobilový analfabety,co nevěděj kde si honit triko.Ta auta měla svůj učel a taky jej beze zbytku plnila,,ale dnes???Heleee,,, jde mi to k pleti???
11. 9. 2015 14:03
Re: Par excellence
To vies,ze jedine "tajny agent novinar" [odkaz] je lietadlo.Ostatny mu ani na podvozok nesiahaju >:D Bud slusny lebo ta navstivi tajne bolsevicke komando >:-[]
Avatar - miromen
11. 9. 2015 13:16
Re: Par excellence
Už ti někdo řekl že jsi akorat tak arogantni namyšleny blbeček ? Pokud ne tak to bude zřejmě tim že kolem sebe nikoho nemaš ale teď už to viš. :-!
11. 9. 2015 12:58
Re: Obludka?? Nadherny sportak !
Strucne, 4-dverove Subaru WRX, BMW M5, Lancer Evo, Masserati, Aston Martin, atd. (vid. [odkaz] ) su pre mna sportaky, pre teba nie. V pohode, kolko ludi, tolko nazorov.
Avatar - Atomas
11. 9. 2015 11:38
Re: Par excellence
Osobně, když se vždycky zamyslím nad designem, tak v něm hledám prvotní myšlenku designéra, která se dále rozvíjí do jednotlivých detailů. Snažím se zamyslet, z jakého důvodu je zvoleno konkrétní designové řešení - zda je čistě z účelově technického hlediska, nebo pouze celek zkrášluje. U uvedeného výtvoru je patrný designérský chaos, patrně zapříčiněný předěláváním původní myšlenky designu, který byl způsoben neschválením původního konceptu a nutnost jeho předělání. Ve finále z toho vyšel jednoduše takový kočkopes, u kterého já osobně, bohužel, nemohu nalézt žádnou myšlenku, ale pouze slepenec myšlenek. A takto si já dobrý design prostě nepředstavuji.
11. 9. 2015 11:31
Re: Tojoty
Ty plácáš........Auta jsou to vošklivá až hruza...FUJ..A blbě se v nich sedí a postrádají hutnost......Co tady mám psát,,rozplývat se v termínech terminus technikus??Stejně tady devadesát procent pisatelu pouze řídí...To tím nechci nikoho urazit,opravdu ne......Ale psát o někom že je primoš,jen proto že napíše že toyota je pro něj až na pár druhu hnusná,no tak to promin..Toyotu jsem měl,,mimo jiné..Je to skvělý sluha,teda Corolla,,ale totálně bez duše....Možná tak ještě stará Toyota Land Cruiser ala jeep Wilis,,,Tacoma,, Tundra,EFJečko..To jsou nádherný kusy stvořeny pro něco,,,jinak nic víc..A za tím si stojím.Ostatek,,vošklivy,nevzhledný bezpohlavní serie.......a neumí udělat spolehlivej dizl... na milion kilometru
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Samozrejme ze ne. A slovo hnus v této souvislosti pouzívat nebudu, at se to plácalum líbí nebo ne.
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Fajn - dobre vedet kam te zaradit.
Avatar - Individualita
11. 9. 2015 11:22
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Si používej co chceš, Země se točit nepřestane ;-)
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Fajn - dobre vedet kam te zaradit.
Avatar - Individualita
11. 9. 2015 11:20
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Přesně. Můžeš o něčem sofistikovaně plácat na dvaceti řádcích a nebo prostě říct že je to hnusný. Myslím, že to druhé pochopí každý, což se u toho prvního stát nemusí...
Avatar - Individualita
11. 9. 2015 11:17
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Já třeba podporuju neuniformní a odlišující se auta jako Hondy, Lexuse, různé ameriky atd., ale TOHLE JE PROSTĚ HNUS :-!
11. 9. 2015 11:15
Re: Obludka?? Nadherny sportak !
Tak v marketingu a magazínech se sportovní používá na kde co. Stejně jako se kde čemu říká kupé a ztrácí se původní význam.
11. 9. 2015 10:58
Re: Obludka?? Nadherny sportak !
Panamera nenaplňuje mou představu (a ani definici) sportovního vozu. Taková základní odlišnost sportovních aut od těch ostatních je (ne)praktičnost. Na praktičnost auta nejezdí, ale umí jejich schopnosti kompromitovat. Sportovní a praktický tedy nejde dohromady. Můžeme debatovat o tom, kde přesně je ta hranice, ale těžko u Panamery. V rámci své třídy může být atletem a ve výsledku může být lepším sportovním vozem něž něco s "pravověrnější" karoserií, protože všechno jde zkazit, ale pořád je to v první řadě pohodlné cestovní auto.
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Ja kazdopádne slova typu "hnus" a "hnusný" pro oznacení designu nepouzívám. Stací si pripomenout kolik ruzných diskutéru na ACZ oznacilo design ruzných nových automobilu.

O designu nového Priusu si udelám definitivní názor poté co si to auto prístí týden prohlédnu ve Frankfurtu ale momentálne vidím zajímavé auto jehoz design vystupuje z mainstreamové uniformity. Zádný hnus nevidím.
Avatar - Atomas
11. 9. 2015 10:44
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Na standardním slovu hnusný, jehož synonymem může být též děsný, ohavný, odporný, nevidím vůbec nic závadného. Užití tohoto slova tedy svědčí pouze o hrubším vyjádření pocitu, že se něco nelíbí.
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Budu, ale budu v dost velkém stresu.
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Není problém v tom ze se nejaké auto nekomu nelíbí. Jde o to jakým zpusobem svuj názor vyjadruje. Napríklad pouzívání slov "hnus" a "hnusný" jako hodnocení designu automobilu o necem svedcí.
11. 9. 2015 10:35
Jiná volba ;-)
Já ze všech generací Priusů dávám svůj hlas Lexusu CT 200h ;-)
Avatar - Atomas
11. 9. 2015 10:26
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
za mne osobně to není o fantazii, ale o prioritách. Auto je jenom spotřebák. Pokud bych šel do auta srdcem, tak bych volil jedině youngtimer, který by zestárnul se mnou. Dnešní doba je zlá a srdcovkám již dávno odzvonilo...
Avatar - Dylan McKay
11. 9. 2015 10:20
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Jo, koukám na to. Samý Golf a Octavia. Lidi bez fantazie. Tohle třeba nechápu já. Holt jsem odstartoval své automobilové sny Avantimem a v mainstremu bych umřel nudou.

IPA, budeš ve Frankfurtu?
Avatar - Individualita
11. 9. 2015 10:10
Re: Obludka?? Nadherny sportak !
Já to prostě jako sporťák nevnímám, jiný může. Vidím to jako luxusní sportovně laděný sedan.
Avatar - Atomas
11. 9. 2015 09:58
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Proč nedokáže rozchodit? Prostě se mu to nelíbí. Spíše zastánci výtvoru nedokáží rozchodit, že existuje významně početné množství lidí, kterým tento výtvor prostě přijde hnusný.
Re: Tojoty
To plácání nicku dakk68 je tak primitivní ze to ani není treba komentovat. Zajímavejsí, i kdyz na ACZ ne prekvapivé, je ze za to dostal 13 palcu nahoru.
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Je zajímavé jak hodne lidí nedokáze rozchodit neco co si dovolí být jiné, vybocit z mainstreamové unformity, at uz je to design automobilu, názor na politiku nebo cokoliv jiného. Nick Kankunen je toho typickým príkladem. Podobne to platí pro Verny_2013.
Re: Par excellence
Nastestí. Není príjemná predstava ze vsichni lidé by byli na úrovni cloveka s nickem miromen.
11. 9. 2015 09:19
Re: Tojoty
Spíš napiš co by jsi teda chtěl, ať se minimálně já pobavím >:D Nebo máš hrachy, že se odrovnáš?
11. 9. 2015 09:17
Re: Obludka?
Tady s tím neuspěješ, čecháčkové obdivují Yettiho nebo Roomster. Hlavně nevybočit z řady.
Avatar - Verny_2013
11. 9. 2015 09:16
Re: Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
Autoprase bradavičnaté, no už dlouho jsem se tak nezasmál na tomto serveru.To předčilo i mého kýčovitého sádrového trpaslíka. :yes:
11. 9. 2015 09:13
Re: Obludka?? Nadherny sportak !
10 top 4-doors sports cars [odkaz]
Avatar - Individualita
11. 9. 2015 08:30
Re: Obludka?? Nadherny sportak !
v dehtu samo >:-[]
Avatar - Individualita
11. 9. 2015 08:30
Re: Obludka?? Nadherny sportak !
Panamera taky není sporťák...
Avatar - KANKUNEN
11. 9. 2015 07:02
Prius měl vypadat jako Prius, ale zároveň
by měl vypadat i tak, že po něm někdo zatouží i když neví co je pod kapotou. Teď je to tak, že kupující kupuje techniku a balení musí překousnout. Minimálně polovina lidí sama sebe přesvědčuje, že toto autoprase bradavičnaté je hezké.
Avatar - miromen
10. 9. 2015 22:37
Re: Par excellence
I takovy exoti tveho raženi jsou bohužel mezi nama. :-!
Avatar - Blue Sun
10. 9. 2015 21:55
Pěkná
Jednak je to docela pěkná evoluce od dvojky ke čtyřce... A čtyřka je prostě zajímavá, hezká, tvarovaná... to se v oktávkolandu nenosí... Takže jestli "obludka", pak k první generaci, ale ostatní jsou krásné.
Avatar - _Karel_
10. 9. 2015 21:20
Re: Je to Prius, nechci aby vypadal jako vsechna zmet kolem
;-) :yes:
Avatar - Verny_2013
10. 9. 2015 21:19
Re: Je to Prius, nechci aby vypadal jako vsechna zmet kolem
No tak to by u nás byla hodně krátká diskuze.
Avatar - _Karel_
10. 9. 2015 20:57
Re: Par excellence
Ty se k menšině ani hlásit nemusíš ;-)
Avatar - _Karel_
10. 9. 2015 20:56
Re: Je to Prius, nechci aby vypadal jako vsechna zmet kolem
Taky si myslím, že vyjádřit se k designu mohou jen ti, co si auto koupí >:D
Avatar - MGRR
10. 9. 2015 20:52
Je to Prius, nechci aby vypadal jako vsechna zmet kolem
Prius je skvely tak jak je a myslim, ze by mohli byt i odvaznejsi smerem k Mirai.

Nejvic mne udivuje, ze se k tomu vzyjadruji lide kteri Prius, natoz Toyotu nikdy nemeli.

Malo kdo ma odvahu vystoupit z davu a poridit si Prius. Je to fajn, verte mi.
10. 9. 2015 20:51
Re: Obludka?? Nadherny sportak !
Kolko parov dveri ma Porsche Panamera ? [odkaz]
Samozrejme, Prius so spotrebou 3.5l a 110kW nie je sportak, ale dizajn mozno chapat ako sportovy, minimalne pre "laikov" na parkovisku.
Avatar - Dylan McKay
10. 9. 2015 20:43
Re: Obludka?? Nadherny sportak !
Největší sporťák co má dva páry dveří je Škoda Octavia. Tedy podle stylu jízdy majitelů...
Avatar - AUDIRS6
10. 9. 2015 20:12
Re: Obludka?? Nadherny sportak !
Matroš má... >:-[]

ale čisto teoreticky... :
[odkaz]
;-)
10. 9. 2015 19:59
Re: Par excellence
Je dobre, ze se tak otevrene hlasis k te vetsine. ;-)
10. 9. 2015 19:48
Re: Obludka?? Nadherny sportak !
Zřejmě dobrý matroš. >:-[] Jen tak pro začátek, od kdy mají sporťáky dva páry dveří?
Avatar - Verny_2013
10. 9. 2015 19:21
Re: Par excellence
Teď jsi přesně trefil hřebíček na hlavičku. Dlouho jsem nemohl nalézt to správné slovo které by jednoduše vyjádřilo vše podstatné týkající se designu priuse 4. Je to prostě Kýč se vším všudy. Je to takový přerostlý sádrový trpaslík mezi dnešní automobilovou produkcí.
10. 9. 2015 19:00
Nová je nová
Nová se mi líbí nejvíce, ale je to jen fotka. Mnoho aut vypadá na fotce krásně a v reálu to není taková kráska. A plno aut na fotce vypadá nic moc, ale realita mu dodá krásy. Takže celkové hodnocení nové generace bych ponechal po osobním setkání :-) Platí i pro redaktory ;-)
10. 9. 2015 18:39
Re: Par excellence
Já ti tvůj názor neberu. Máš na něj právo. Ani netvrdím, že tvůj názor je špatný.
Většina lidí nemá cit pro design. V přítomnosti komplikovanějšího tvaru jsou nesví. Nedokáží rozeznat kýč od uměleckého díla. To není kritika masy, pouze její vlastnost, fakt. V automobilovém světě se to potom odráží v pohledu na silnice plné šedých nezajímavých VW, Audi...
Zjednodušeně řečeno, ne každý má na to pochopit vzhled Priuse.
Avatar - Verny_2013
10. 9. 2015 18:28
Re: Par excellence
Nehodnotím motor a techniku ta je skvělá, o tom není pochyb, ale jen a jen design. O tom byl i předchozí článek. A já mám estetické cítěné nastaveno tak že ten design je prostě ohavný, nevyvážený amatérský. Řadím jej na úroveň SangYongů z minulého desetiletí či fiatu Multipla. Ale tomu se jde aspoň zasmát. Tohle je spíš k pláči. A redakce - konečně pojmenovala něco bez skurpulí těmi správnými slovy. :yes:
10. 9. 2015 18:17
Re: S priusem na věčné časy!
To si myslím, že je čirá kombinatorika. Většina vlastníků Priusů jsou fajn lidé a takovou potíží určitě netrpí.
10. 9. 2015 18:15
Par excellence
Tohle je auto, které exceluje ve všem, k čemu bylo určené. Dokáže to navíc s až nenormální spolehlivostí. Žádný z ani teoretických evropských konkurentů se Priusu ve spolehlivosti nemůže ani ve snu rovnat. Když k tomu připočtu druhou nejdůležitější vlastnost automobilu - pohodlí, tak máme ideální auto pro rodinu.
Nikdo nemůže upřít Priusu to, že by jeho vzhled nebyl pokaždé zajímavý. Krásný? Krása je v oku pozorovatele. Osobně se za Priusem vždy otočím. V jeho stylu je něco, co dokáže zaujmout, něco co se neokouká. Z evropské produkce jsem na tom byl podobně se Saabem. Zkrátka něco nehmotného, co chytí pohled. Úplný protipól všem Volkswagenům a Audinám, kterých existenci v provozu pouze zaregistruju.
Nová generace si ponechala správné umístění přístrojové desky. Za to jsem rád. Naštěstí fámy, že nový Prius bude mít tachometr hloupě za volantem, byly liché.
Snad, až Toyota nabídne víc technických detailů, redakce auto.cz upustí od hloupých nadpisů a nabídne hodnotnější čtení.
Avatar - Ada je zase tady
10. 9. 2015 17:43
interiér versus exteriér
Z hlediska vnějšího vzhledu je jednoznačně nejlepší ta nejstarší verze. Tím ovšem neříkám, že design i té nejstarší verze je je přijatelný. Ale řekněme nejméně ošklivý ze všech hnusných. Ovšem z hlediska interiéru jsou všechny verze jednoznačně odporné :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: řekl bych téměř až rendlíkovské... :no: :no: :no:
10. 9. 2015 17:36
za trest
Ak by tu nebola tesla, povedal by som si, že tomu asi nerozumiem. Ale tesla ukazuje, že aj elká a hybridy môžu vyzerať výborne, nie je žiadny dôvod aby vyzerali hnusne. Tak prečo?
Avatar - Verny_2013
10. 9. 2015 17:26
jednooký mezi slepými
Prius 3 generace mi přijde jako jednooký mezi slepými. I na tom jednom oku má sice šedý zákal ale budiž. Jednička byla crazy, nelíbila se mi, ale chtěli něco naprosto odlišného co vyvolávalo kontroverze a to se jim povedlo. Dvojka byla nehezká ale aspoň osobitá na rozdíl od jedničky. Trojka byla vlastně aplikací aktuálního designového směru toyoty ( pokud je možné o v tomto smyslu u této značky vůbec hovořit ) na dvojku a vzal jsem ji na milost. Ale tu 4 místo aby ji trošku zkulturnili, vypiplali a začali stavět sice crazy ale ikonu tak ji prostě zprasili. Boční silueta je při tom vyloženě povedená, ale vše ostatní je amatérská zprasenina. Mám dojem jako kdyby tu siluetu a celkový koncept udělal nějaký asi celkem šikovný designér, no a zbytek si už dotvořil k obrazu svému majitel s top managementem, ve stylu jak pejsek s kočičkou vařili dort.
10. 9. 2015 17:25
Re: S priusem na věčné časy!
Uz jen to jmeno mi pripada jako zkomolenina jineho slova a to sice - Priapismus. :-!
10. 9. 2015 17:24
Obludka?? Nadherny sportak !
Pozrite si bocny profil [odkaz] Toto je krasny sportak.
Garantujem Vam, ze si ho "bezni okoloiduci" na parkovisku budu zamienat za nejaky luxusny sportak. :yes:
10. 9. 2015 17:23
Tojoty
Tojoty jsou až na pár vyjímek hnusný auta celkově,,Interierem počínaje.....Možná sloužej,ale jsou to vošklivý divnokáry..Nechtěl bych ..............Brr
10. 9. 2015 16:29
Re: S priusem na věčné časy!
Já ti nevím, jak přední tak zadní světla nové generace jsou "až moc". 3G vypadá nejlépe :yes:
10. 9. 2015 16:22
Re: S priusem na věčné časy!
Nemusel jsem váhat ani minutku. Mám rád (a jezdil jsem) dvojku i trojku, ale hlasoval jsem samozřejmě pro novou generaci.
Avatar - Dylan McKay
10. 9. 2015 16:19
S priusem na věčné časy!
Nejde mi hlasovat, ale dal bych právě 4. generaci.
Avatar - Glaukos
10. 9. 2015 16:08
Prius
hlasoval jsem sice pro první Prius, ale už teď vím, že nový Prius bude mé nové auto
Obludka?
Ja tady zádnou obludku nevidím. Design nového Priusu polarizuje a to je OK. Uvidíme jaký dojem udelá prístí týden pri prohlídce na živo.
Avatar - Ondore
10. 9. 2015 15:38
TNGA
Prebehol som včerajšiu diskusiu, treba povedať, že na toto auto sa asi lepšie pozerá americkými očami ako tými našimi. Kráska to nie je ani v jednej generácii, za mňa sklamanie v tom, že Toyota nebola viac špecifická v technických údajoch, ktoré sú pre toto auto podstatné. Ako sa zvýši efektivita? Bude sa dať ísť rýchlejšie v EV móde? Aký bude dojazd? Čo tá nová platforma? Aspoň nejaké údaje, inak sa fakt bavíme na úrovni plagátových borcov...