Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Cadillac XT5 se představí v listopadu v Dubaji

59 komentářů

Avatar - Individualita
Individualita
moc nemusím, ale tohle vypadá opravdu peckově. Tahle americká prémie mi tu taky chybí...
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Vždyť má v ČR dva autorizované dealery >😁
Avatar - Individualita
Individualita
Ano, ale kolik vidíš na ulicích Cadillaců? Skoro žádné a o tom mluvím 😉
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Aha, jasně. Těch opravdu moc nevidím 😊
Avatar - Anonym
Anonym
V srpnu se tu prodali dva ks.

vidět sou především veteráni, pak Seville, Escalade, CTS první generace, SRX první generace, BLS a občas STS
Avatar - Individualita
Individualita
Za černým CTS jsem dnes jel. Zezadu a z boku na mě působí lépe než ze předu. Člověk čeká, že z toho vyleze gangster 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Mě osobně ta první generace moc neberu, ale díky Mounfieldu jich je tu dost, ovšem některé už dojezdily
bubulak
Jo, ten dojem, že za velkou louží mají v současné době lepší auta, mám už delší dobu. Teď ještě, aby se to dostalo do Evropy, s atmo šestiválcem a AWD by to mohla být pecka.
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Ještě toho moc neukázali zevnitř, takže je klidně možné, že to pořád budou jen lesklé černé dotykové plochy, které sice vypadají hezky, ale používají se dost "na pytel".

A vzhledem k tomu, že CTS ani ATS se tu neprodává s 3,6l, hádám že XT5 to taky mine.
Avatar - Hittman
Hittman
Černé lesklé plochy dělá i škoda VW a seat, takže nic zvláštního. A 3,6 se prodával i v minulé generaci Superbu a za mne pořád lepší, než oturbený vyhoněný dvoulitr...
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Kdo mluví o zvláštnosti? Mluvím o nepraktičnosti. Ani o tom, že 2l je lepší nebo horší než 3,6l atmosféra tu nikdo nemluvil😜
Avatar - Anonym
Anonym
Je to právě hrozná škoda, že tu jsou ATS a CTS k mání jen s jedním motorem, proč aspon nenabídnou to 400 konové 3,6 twinturbo fakt nechápu.

Když už si myslí že atmosféry v Evropě nefrčí.
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Ale ty N/A motory v Evropě opravdu nefrčí >😁 . Tady každý chce turbo, protože to méně žere, splňuje to bůhvíjaké limity atd.
webpaja
Jejich atmo V6 hlavně nejede 😉
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
"Nejede" stará 3,0 nebo ten 2,8 pekáč, nebo kolik to mělo. 3,6 "jede" opravdu dostatečně.
webpaja
3,6 jsem ještě nejel, jen 3,0 V6. Doufám, že bude jezdit důstojněji než ta lemra, která schovává 270koní bůhvíkde.
Avatar - Anonym
Anonym
Mlho, o čem se tu dva dny bavíme.

3,0 V6 byla základní nabídka, to mělo voholenou výbavu a mohl si to koupit leda nějakej vohnout. Kára pro půjčovny leda.

Každej kdo měl rozum vzal 3,6 V6, která měla 311 koní a později 322.

Jede to naprosto v pohodě, dokonce skoro stejně jako 300C HEMI s 340 Hp. Akorát to nemá ten zvuk co má V8 no.

Ten motor má špičkové parametry na to, že byl uveden v roce 2007.
Řada konkuentů dodnes nemá přímý vstřik nebo neumí z objemu 3,6 těch 320 koní vydolovat.
Podívej se, kolik měly ýkon v roce 2007 slavní němečtí konkurenti jako MB E, BMW 5 a Audi A6 ze svých motorů 3,5 a 3,6 >😁
Avatar - Balkan
Balkan
aby som bol presny, menej vykonny bol 3.0 V6 a vykonnejsi 2.8T zo Saabu, a neskor ten 2.8T skoncila po facelifte presli na 3.6 V6.
Avatar - Anonym
Anonym
320 HP na 1800 kg nejede. Zajímavá teze.

>😁

Chce to víc šlápnout na plynový pedál, pak se rození baryton závodního vozu a běžná silniční konfekce mizí v zrcátkách >😁
webpaja
Bariku, ne nejede. Já to vím, protože jsem to jel, ty víš kulový 😉

Ty máš teze, já reálný zkušenosti :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Já nemam reálný zkušenosti, když ten motor mam 9 měsíců doma.

Ty zas perlíš dneska.

BTW najel sem s tím za těch 9 měsíců daleko víc, než za těch 9 měsíců se slavnou 650i. Proč, tak to můžeš hádat

Dneska sem se v něm proháněl po okreskách a mohu tě ujistit, žě běžná konfekce nemá šanci, ty než tam hodí dvojku, sem za obzorem >😒]

Ideální je taky hodnotit motor podle SUV s aerodynmikou krychle, který váží o xy kilo víc než třeba CTS. >😁
Avatar - Hittman
Hittman
Vzhledem k prodejům mustangu v evropě se docela divím, že se cadillac ještě do toho pořádně neobul. Mne docela chybí větší konkrence amerického stylu, D3 je očuměná a problémy dnešních jejich motorů už jsou také profláklé, Lexus je exot, možná se tu protlačí i infinity, ale to jsou zas pro změnu japonské styly,které moc nemusím..
Avatar - Anonym
Anonym
Bez dieslů moc prorazit nepůjde, neb bláznivý evropan benzín nekupuje a Cadillac není Mustang a Camaro.

Trošku šance by mkohlo mít CTS-V, které je levnější jak BMW M5 a má lepší parametry. Ale to je novinka a je otázka, jestli tady bude v nabídce.

Jinak to chce přebudovat prodejní sít, udělat reklamu a přivést nové modely a motory.

Zatím se tu ejvíc prodává Escalade, co sem mluvil s ofiko prodejci na SR a co mají info i z ostatních zemí
Avatar - Hittman
Hittman
Přeci vyvíjejí a nebo nakoupí prý V6 se psalo v naftě...?
Avatar - Anonym
Anonym
No, jenže kdy.

Druhým dehem dodali, že e😜anze do Evropy ted není priorita number one.

A dokud se do toho neopřou, tak tímhle stylem budou rádi, když prodaj ty 2-4 tísíce aut ročně a to je bída.
Avatar - Individualita
Individualita
Jenže priorita NO.1 to nebude nikdy, to je jasné ;-\
Avatar - Anonym
Anonym
Tak oni potřebují e😜adovat, v USA toho moc neprodaj a čína začíná padat. A jinde už krom Kanda a Arbie v podstatě neprodávaj, Rusko to je taky out.
Avatar - Individualita
Individualita
Bohužel si zatím nedovedu moc představit nějaký jejich úspěch v Evropě, je to tu samá konzerva 8-s
webpaja
Kluci, kupujte! Vy nekonzervy 😉 Nebo aspoň zaBarikujte s nějakým lítaným kusem 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Někteří už nakoupili, ze zde přítomných (kromě mě), ale ze vžité skromnosti se stydí promluvit.

Nebo si spíš chtěj odpustit Vaše kydy o bazarových kovbojích a motoru co nejede >😁 Od majitelů 100-250 HP naftáků to totiž většinou sedí jak pr*el na hrnec >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jinak ten lítaný kus má najeto možná méně než tvuj kdysi nový a dnes olítaný XF v dehtu pokud ho ještě máš a pokud už ne, tak než si ho prodal.

Že se nestydíš jezdit v autě, který má najeto víc než olítaná emerická plečka bazarovýho kovboje koupená v bazaru, kde měli skladem 4 ks - slovem čtyři olítaný plečky jedný značky a jinak ani tuk. HAHAHA.

Okamžitě to po 50 tis km, který najedeš za rok prodej nějakýmu bazarovým zoufalci a honem běž pro nový!!! Šup každej rok novej sazomet - Jinak si pilot olítaných sazometů a spletou si tě s bazarovým kovbojem nebo spíš šoférem tága nebo panským kočím, když furt križuješ evropu sem a tam jak autobus Student Agency >😁 >😁
Nebo si kup sazomet z rajchu, vohol lebku a nasad zlatej řetěz a splyneš krásně s ruskou a albánskou mafií, ty totiž v ničem jiném než prémiových kárách z Merkel landu nejezdí.Stejně jako světský, top třída od vietnamců a další elity >😁
webpaja
Bariku jsou ubožáků král a vometák, nestojíš ani za zlámanou grešli, ty zloději benzínu 😉
Pokud má tupost měrnou jednotku, jde o 1 Barik :-!

Btw.: Mám už druhýho. Jsem spokojenej 😄
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁

Pánovi někdo šláp na kuří voko vid, tak se panáčkovi naježily chlupy.

To víš urážet jiné bazarovým kovbojem Vám jde, ale vono jak se do lesa volá.

Jeden je bazarovej kovboj, druhej autobusák se sazometem.

Každej sme nákej

>😁
webpaja
Ale kdepak, na to by ten někdo musel mít něco v mozku a hlavně nelhat. Kupovat ojetiny je naprosto přirozená věc, dělat z toho ale oslavu svýho domnělýho genia umí jen Barik. 😉

Na zimákách si zalítáš, to se pak poznávají jízdní vlastnosti, inu pilot jaksepatří :-! 😉
Avatar - Anonym
Anonym
To auto má furt stejný jízdní vlastnosti, at je zima nebo léto. Při běžné jízdě do 120 po okreskách, víc nejezdím, nejsem šílenec.

Po dálnici na rovince poznáš taky prd.

Jediný rozdíl je brzdná dráha, ale je furt lepší mít dobrý brzdy a zimáky nebž špatný brzdy a letní se vzorkem 2 mm.

Realita bazarů a aut u prodejců nových aut co prodávaj i ojetiny co tam lidi dávaj na protiúčet = s čím jezděj než to odvezou. Pár aut sem kupoval sám i s dalšími lidma jako poradce. Tak vím jak to asi chodí. V jakém stavu má brzdy polovina aut
webpaja
Atmo V6 znám ze stávajícího SRX, pokud jste v něm nejeli, zkuste to. To auto je jalový podvozkem, řízením, převodovkou i motorem. Má slušnou výbavu a když to točíš, tak to sice moc nejede, ale má hezkej zvuk. Samosebou je to za 13l min....
Přestaňte si neustále malovat jak je to jinde super. Zajímalo by mě, kdyby jsi měl mega a půl na SUV jestli by jsi to za něj dal...

Odpověď v zásadě znám. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Kdybych měl volných mega a půl a rozhodl se je vyhodit oknem za nový auto, jdu si pro Charger SRT8 nebo Camaro popř.do zánovní Vette.

Určitě si za 1,5 mega nebudu kupovat výběhové menší SUV s V6.
Jinak krom designu proti stávajícímu SRX nic nemam.
webpaja
Ano, bychař...to sedí >😒] kup si nový zimáky n léto 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Nový zimáky mam objednaný, neměj péči a ty Pirelli co tam sou si skutečně schovám na léto, já pneu s 5 mm vzorkem nezahazuju. Nic jim není
A v létě fungují naprosto normálně

Dneska sem se na nich proháněl po okreskách a Sedí perfektně.
Jestli na nich kloužeš - o čem pochybuju protože si na tom nikdy v létě nejel - tak bude závada mezi volantem a pedály popř. v logu na kapotě >😁
webpaja
Sedí perfektně... 😄 Bariku, věřím, že tobě to stačí...
Avatar - Anonym
Anonym
Stačí, bohatě. Navíc tohle je AWD, když to stačilo u RWD a FWD, tady to musí stačit tuplem.

Když chci, ujedu 90% těm co se na těch okreskách pohybujou.

Na zdechlý nákupní tašky a sazomety, který má většina, protože benzín nikdo nechce živit(a když jo tak 1,3) to pořád bohatě stačí.
Avatar - Anonym
Anonym
Jinak pro tvoje info, zimní gumy dojíždí i firmy. V pátek k nám přijel chlápek a naší ostravský pobočky a měnil gumy za jiné, protože ty zimáky už dojel a navíc jednu píchnul.
A rovnou dával nový zimáky, protože v půlce září nemá už cenu přezouvat na letní a listopadu zas na zimní.

I firmy šetří a nezahazují zimní gumy co maj ještě dostatečný vzorek.
Nevím tedy proč bych to měl dělat já.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
cadillac vie ako na to..... :yes:
Avatar - M1chal
M1chal
😄 :yes: :😉
Avatar - Balkan
Balkan
Pre mna je to rozhodnute.Toto auto vyzera top.ten 2,0T neni zazrak prirody ale zas musime robit kompromisy nie? >😁 ak to bude v zaklade do 40-45tis €(1-1,3mil.kc) kupujem.naozaj
webpaja
Ten dvoulitr má problem i s ATS, to zjistíš ihned jak vyzkoušíš. 😉
Avatar - Balkan
Balkan
problem? ty na com jazdis ze mas pocit ze ma problem. MA zrychlenie 0-100 pod 6 sekund. Vsetko pod 8 povazujem za slusne, pod 7 za rychle. Ja som to jazdil a mne to prislo aj trocha divoke. 270koni na auto co ma nejakých 1600kg rozhodne nie je malo. Jedine co sa mi na tom motore nepaci je jeho zvuk,ale v kabine ho takmer nepocut,takze pohoda.

Len pre porovnanie. BMW 316i ma polovicu toho vykonu, BMW 520d tiez(toto su zakladne modely) a Ford Mondeo ktory je velkostne a hmotnostne viac BMW 5/Cadillac CTS ma 1.0 (125k) a Passat obdbny 1.2tsi.

realne...na 99% ho povazujem za postacujuci. Ja by som si ATS kupil as tym 2.5 alebo nejakym mensim motorom okolo 200koni. Aj PZP by bolo lacnejsie
Avatar - Anonym
Anonym
2 litr nebrat. Nech si dovézt z Kanady V6, nevyjde tě to o moc dráž než 2,0T od Todosu a svezení někde trochu jinde.
Avatar - Balkan
Balkan
este nevieme ake budu motory. Ale vsetko zavisi od ceny. Momentalne pozeram aktualny SRX a Mercedes ML250CDI- ten 2,2 4valec sa mi zda maly do Mercedesu,ale rozpocet viac nevyda
Avatar - Anonym
Anonym
Tak pořád může jít ještě do současného SRX

[odkaz]
Avatar - Balkan
Balkan
chcem si kupit nove auto. Toto konkretne som pozeral. Ale myslim si ze nove bude trocha vascie,lepsie riesena ergonomia. A halvne bude lahsie a uspornejsie. Moje skusenosti s tym 3,6 V6 su= spolahlivy a tichy,ale velmi vysoka spotreba, asi o 20% vyssia nez u Northstar 4,6 V8. A ano,videl som v nemecku ponuky novych kusov za zaujimavu cenu,ale myslim ze za tu kupim uz aj nastupcu o rok,tak preco nepockat? 😄
Avatar - Balkan
Balkan
[odkaz]

Ked uz ten sucasny. Mr.Geiger je pre mna predsa len iny odbornik
Avatar - Anonym
Anonym
Aha, tak pokud chceš jen nové, tak pak si musíš počkat tak rok no, než se to sem do Evropy dostane. Nebo koupit leda jiný model, třeba tady charouz má slušnou cenu na předváděčku ATS
[odkaz]

Pokud nehledáš jen SUV
Avatar - Balkan
Balkan
priznam sa,cena super,ale
1. cierny interier, preferujem svetly,teda sivy alebo bezovy(ten vyzera top)
2. ATS som jazdil,ide super,ale trocha male. preto preferujem SUV,...

rozpocet mam 50-55tis eur(1,3-1,5mil. Kc) aj s DPH. Mne sa Cadillac paci(len teraz som predal Seville) ale nove je nove. Preto sa mi zda XT5 ako top riesenie.Ak by sa mi nepacilo vzdy si mozem vybrat SRX zo skladu(zopar ich bude po Europe)

ratam ze oproti ATS(CTS) toto bude komfortnejsie,vacsi volant a viac kufra bude mat
Avatar - Anonym
Anonym
Tak černý interiér chápu, taky ho moc nemusím, protože sem už 3 auta s černým měl. Stejně tak šedý
Avatar - Balkan
Balkan
však máš béžovy a musíš priznať že to vyzera naozaj top. Oveľa lepšie. A keď sa postaraš o tu kožu tak ani ta udržba nie je taka zla
Avatar - Anonym
Anonym
Souhlas, stačí se o to trochu starat a vypadá to výborně :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
co mam info tak za měsíc by Charouz a v SR Todos měli mít skladem ATS-V a údajně v prosinci první předváděčku CTS-V
Avatar - Balkan
Balkan
tak na to sa velmi tesim 😊) to si rad pozriem