Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mazda CX-3 1.5 Skyactiv-D vs. Škoda Yeti 2.0 TDI

Rostoucí popularity malých crossoverů si všimla i Mazda. Novinka CX-3 se postavila proti zavedené Škodě Yeti.
Zpět na článek
12. 9. 2015 10:18
12. 9. 2015 11:08
12. 9. 2015 11:30
12. 9. 2015 12:41
12. 9. 2015 15:28
12. 9. 2015 13:12
12. 9. 2015 10:36
12. 9. 2015 10:42
12. 9. 2015 11:05
12. 9. 2015 11:34
12. 9. 2015 10:52
12. 9. 2015 11:17
12. 9. 2015 11:29
12. 9. 2015 11:48
12. 9. 2015 12:47
13. 9. 2015 19:39
13. 9. 2015 20:55
13. 9. 2015 21:47
14. 9. 2015 17:08
13. 9. 2015 22:49
13. 9. 2015 23:36
12. 9. 2015 12:23
12. 9. 2015 12:50
18. 9. 2015 13:13
12. 9. 2015 17:15
12. 9. 2015 17:28
13. 9. 2015 02:23
13. 9. 2015 12:05
18. 9. 2015 13:17
18. 9. 2015 13:10
19. 9. 2015 16:01
12. 9. 2015 11:29
12. 9. 2015 11:37
12. 9. 2015 13:08
14. 9. 2015 07:10
12. 9. 2015 14:06
12. 9. 2015 15:01
13. 9. 2015 13:40
12. 9. 2015 15:02
12. 9. 2015 15:27
12. 9. 2015 17:09
12. 9. 2015 17:42
13. 9. 2015 12:55
13. 9. 2015 14:00
14. 9. 2015 13:22
14. 9. 2015 15:55
14. 9. 2015 19:09
14. 9. 2015 20:03
14. 9. 2015 20:08
14. 9. 2015 20:19
14. 9. 2015 20:31
14. 9. 2015 21:37
14. 9. 2015 21:46
14. 9. 2015 23:06
15. 9. 2015 06:04
15. 9. 2015 09:19
15. 9. 2015 12:14
15. 9. 2015 17:09
15. 9. 2015 06:56
12. 9. 2015 19:11
12. 9. 2015 20:49
12. 9. 2015 22:33
12. 9. 2015 22:56
13. 9. 2015 08:47
12. 9. 2015 10:11
Skoda vs. zvysok sveta ...kolko? 12:0?
...ake sokujuce :-)
Rozbalit vlákno
10
12. 9. 2015 10:36
Re: Skoda vs. zvysok sveta ...kolko? 12:0?
Jj říkal jsem si, nebudu to číst, výsledek je jasný. Asi po půl hodině jsem to nevydržel, přečetl a žádné překvapení ,,výsledek byl jasný,,
Už někdy nejaká škodovka v testu prohrála? >:D
12. 9. 2015 10:48
Re: Skoda vs. zvysok sveta ...kolko? 12:0?
Naposledy prehrala Octavia so Suzuki Kizashi na zaciatku roku 2012. Odvtedy na strankach Auto.cz Skoda valcuje akukolvek konkurenciu.
Avatar - 4hill
12. 9. 2015 11:02
Re: Skoda vs. zvysok sveta ...kolko? 12:0?
samozřejmě..
14. 9. 2015 06:52
Re: Skoda vs. zvysok sveta ...kolko? 12:0?
Ty si dej do avatara Zmokou slepici a nebuď trapnej s Volvem, stejně Ti to tady nikdo nežere ;-)
12. 9. 2015 11:46
Re: Skoda vs. zvysok sveta ...kolko? 12:0?
Já to ani nečetl, stejně to jsou slinty. To co o Škodofkách píšou se naprosto rozchází s osobní zkušeností (F1, F2, O1, O2 a Yeti, ten je asi nejhorší). Jen jsem kouknul na výsledek, jestli najdou odvahu tu zrůdu nechát vyhrát. A našli. Ale co čekat od lidí jejichž prestiž zaměstnání je těsně nad uklízečkou. Tý si teda já osobně vážim mnohem víc.
12. 9. 2015 12:23
Re: Skoda vs. zvysok sveta ...kolko? 12:0?
Dost by mě ty hrozný osobní zkušenosti např. s O2 zajímali, rozepiš to ;-)

Jinak výsledek testu se dal čekat, ne? CX3 je rozhodně modernější a výrazně pohlednějším autem, škoda té prostornosti - ta je asi pořád šitá na míru Japoncům...
14. 9. 2015 06:57
Re: Skoda vs. zvysok sveta ...kolko? 12:0?
Ztráta kompresních tlaků na 1.6TDI, po 120tis. Ohmatané barvy na krycích lištách a kliky dveří. Odpadávající rámečky průduchů vzduchu v interiéru. Povrzávající B sloupek (mechanismus pásu). Povrzávající sedadlo řidiče.

Možná drobnost (až na motor), ale u, toho času, nejlepšího auta na planetě Zemi za 532 tis. docela smutné. Ještě že bylo jen služební. Pořádně by mě s vyhodit tolik peněz za naprosto průměrně kvalitní vozidlo.

Dnes používáme Astry a zatím bez problémů :-!
12. 9. 2015 12:56
Re: Skoda vs. zvysok sveta ...kolko? 12:0?
Já se podával jen na závěrečný hodnocení. A překvapení se nekonalo. Krabice s tragickým motorem opět zvítězila nad kráskou s perfektním srdcem. >:D

Prostě dasAuto.cz
14. 9. 2015 08:20
Re: Skoda vs. zvysok sveta ...kolko? 12:0?
Ve srovnání s IX35 se tak nějak velikost téměř nehodnotila, nyní Yeti porazil Mazdu díky 2cm větší šířce... IX prohrálo, protože o číslo větší auto bralo o 1l víc a mělo s obdobným motorem horší dynamiku. Nyní zase není důležitá spotřeba ani dynamika...

Poslední verdikt: Škoda Yeti potvrdila roli nejoblíbenějšího SUV na českém trhu. Nabízí vyvážený mix jízdních vlastností, dynamiky, přijatelné spotřeby a variabilního interiéru. Hyundai ix35 doplatil především na jalové řízení, horší zpracování některých detailů a vyšší spotřebu. Cenově ale vychází příznivě.
Avatar - Emel
14. 9. 2015 11:57
Re: Skoda vs. zvysok sveta ...kolko? 12:0?
AutoTip i SM používají metodiku s bodováním jednotlivých kategorií, můžeš se podívat, kolik bodů za co které auto dostalo a jaký vliv to mělo na výsledek.
Avatar - _Karel_
12. 9. 2015 10:18
Srovnání
Byly už srovnávací testy CX-5 s Yeti, jak je vidět, srovnávat se dají i velikostně dost rozdílná auta. Tak jako tak, muž s koženou brašnou prostě nesmí projet, a Yeti nesmí prohrát.
Rozbalit vlákno
10
12. 9. 2015 10:52
Re: Srovnání
Máš pravdu,jsou to úplně jiná auta,i co se týče dizajnu.Byl jsem projet CX 3 v benzínu,
a jelo to krásně,akorát vzadu na sedadlech málo místa na délku i šířku.Jinak parádní autíčko :-) Krabici Yetiho bych si nekoupil...... ;-\
Avatar - miromen
12. 9. 2015 11:08
Re: Srovnání
Hm zajimavy nazor. Ale pravě některe přednosti Yetiho jsou podle mě zasadni a duvod proč bych si CX-3 nekoupil. Ne že bych si Yetiho naopak koupil to určitě ne.
Ale kvalitnějši a utulnějši interier maji rozhodně něco do sebe. Kvalitni sedačky jsou k nezaplaceni a neni potřeba jezdit ani dlouhe štreky aby to člověk poznal. Osobně sedadla řadim mezi to nejduležitějši při vyběru auta. No a auto bez loketky bych taky osobně nechtěl.
Tahle Mazda je prostě bombonek na ktery se pěkně diva z venku a je řidičsky přivětiva ale pro mě by to bylo sakra malo.
12. 9. 2015 11:25
Re: Srovnání
No já bych si CX 3 taky nekoupil kvůli místa.Jen z těch dvou aut mi prostě vychází přijatelnější ta Mazda,no. :-) A když bych měl volit,tak Mazdu 3,za stejné peníze větší auto,ale samo atmo benzín.
Avatar - miromen
12. 9. 2015 11:30
Re: Srovnání
Taky bych určitě šahl po M3 už jen pro celkovou všestranost. Aby taky ne když jde o třidu větši auto. CX-3 je spiš stylovka ale i tak na muj vkus ma mnoho kompromisu.
12. 9. 2015 12:41
Re: Srovnání
Jj M3 je rozhodně lepší varianta :yes:
13. 9. 2015 13:37
Re: Srovnání
Myslis samozrejme BMW M3 :-)
Avatar - kosmonaut
12. 9. 2015 20:24
Re: Srovnání
To s tou loketkou je výmysl, objednat normálně jde, píšu to dole.
12. 9. 2015 12:10
Re: Srovnání
Pokud chtěl autor článku naznačit, že Mazda CX-3 je naprosto nepraktický vůz, nemusel kvůli tomu tolik plýtvat vlastní energií. Ano, je to nepraktická designovka s vyspělou technikou na přehledné kličkování po městě. Ne každý míní jezdit v krabici, kterou fasuje každý druhý manažer. Někteří zkrátka chtějí jezdit ve vlastním voze, především takoví, co nemají potřebu předstírat úspěch.
Rozhodně postavit YETIho vedle Mazdy je velmi nešťastné a působí až příliš prvoplánově. Je to směšné.
Avatar - Ada je zase tady
12. 9. 2015 10:22
Už zase
Kdo měl ten blbý nápad rozkrojit tyhle články na více dílů, by potřeboval nakopat. Já tedy pochybuji, že to někdo dočte až dokonce.
A porovnávání těch dvou aut? Koho napadlo porovnávat dvoukolky se sníženým podvozkem? Základní model Yeti je přece čtyřkolka a má světlou výšku o poznání výše, než ta hloupá Mazda. Osobně bych porovnával tyhle vozy tak, že bych je nechal jet po silnici, na které naši diskriminovaní vytáhli kulatý litinový poklop od kanálu, vysoký 18cm. Kdo ho přejede, vítězí. Kdo ho nepřejede, toho čeká odtah do sběrného dvora. Přesně takto jsem to zažil jednou v Neštěmicích. Octavia 4x4, se kterou jsem jel, to přejela. Z Citroenu, který jel za mnou, lezly ven ojnice a ozubená kola z převodovky.
Rozbalit vlákno
4
12. 9. 2015 13:12
Re: Už zase
Ado, jsi borec. Přejet 18cm vysoký litinový poklop s autem, co má světlou výšku 17cm (v případě OIII Scout), to je kumšt. Že tys to před tím poklopem rozhoupal. Nebo si přifoukl pneumatiky? >:D
Avatar - Ada je zase tady
12. 9. 2015 22:25
Re: Už zase
Ale bobánku, ta událost se odehrála někdy v roce 2001 a ten poklop měřili cajti.
Jinak auto bylo Octavia I. 4x4 a ta tu světlou výšku tedy asi měla, když jsem ten poklop přejel. :-!
13. 9. 2015 14:07
Re: Už zase
Napíšu to natvrdo - který blbec se pokouší přejet 18 cm překážku plnou rychlostí?

P.S: Kadjar je vítěz, má 20 cm s.v. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
17. 9. 2015 23:57
Re: Už zase
Když je tma a prší, auta jedou proti a ty jedeš přitom 70, tak ho uvidíš tak na 20m, a to už nezastavíš. Máš tam maximálně čas cuknout volantem abys to nevzal kolem. Jenž co ti to budu vykládat. Ty jsi se svými 2000km najetými na velocipédu zkrátka král silnic... :no:

A Kaďour? No, světlou výšku mít může, ale je to furt jen rendlík. A tady je řeč o autech!
12. 9. 2015 10:36
Srovnání?
Přečetl a srovnal jsem jen první stranu a tím jsem skončil. Jen v základní výbavě je mazda o 34.700 kč levnější než škoda a zbytek lží již nebudu ani číst :'-(
Rozbalit vlákno
2
12. 9. 2015 10:42
Re: Srovnání?
Ale škodovka má větší kufr >:D
12. 9. 2015 10:42
Nechutne...
Niekto tu fakt nema hanbu... Toto je vela aj na kona... pokial viem, auto sluzi na jazdenie, to je jeho primarny ucel, cize vzdy budu najdolezitejsimi parametrami motor a prevodovka, radenie a riadenie, nie litre v kufri... kto chce väcsie, kupi si CX-5, kto chce este väcsie, kupi stare CX-7, kto chce este väcsie, kupi pekny benzin 3.8 CX-9... Ja fakt nechapem tejto nature... ako sa ten, kto to pisal moze pozriet sam na seba do zrkadla? Ako moze vobec lihat do postele a zaspavat kazdy vecer? Verejne prezentovana loz... CELE ZLE !!! HANBA...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 4hill
12. 9. 2015 11:05
Re: Nechutne...
ale no tak..to je křiku. objem kufru je v naší zemi prostě důležitý..at se to někomu líbí nebo ne
12. 9. 2015 11:34
Re: Nechutne...
Na objem kufru ziadne auto nejazdi... ked takto postavis kazdy test, tak vzdy vyhra nafuknuta skodovka, je jedno, ktory model... jednoducho ja to vidim tak, ze niekto ma znacne pomylene hodnoty, ktore robia auto autom... kufor? Mam rodinu, 2 deti, nemam ani combi a v zivote som problem s kufrom nemal... to, ze niekto vecne potrebuje prevlakat zradlo lebo je lakomy je uz ina vec >:D
12. 9. 2015 10:45
idiotske porovnanie
Na prvy pohlad je jasne, ze ide o dost odlisne kategorie aut. Je jasne, ze z praktickeho pohladu musel yeti vyhrat. Takisto by vyhrala aj octavia rs nad bmw 1M. Pricom kazdy normalny clovek okrem redakcie auto.cz vidi, ze to su dve odlisne auta a neda sa vsetko posudzovat len z pohladu praktickosti tak, aby vyhrala skodovka.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 4hill
12. 9. 2015 11:11
Re: idiotske porovnanie
jenže vzhled je hodně subjektivní měřítko..každému se líbí něco jiného. potom nám už k srovnání zbude opravdu jen ta "praktičnost".Vůz je první řadě věcí užitnou a podle toho se na ní musí pohlížet.
Avatar - M1chal
12. 9. 2015 10:52
ponižující
Tohle srovnání je pro Škodu ponižující - nějaká Mazda 8-s
Yeti si zaslouží srovnání minimálně s Mercedesem GL 63 AMG :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ada je zase tady
12. 9. 2015 11:10
Re: ponižující
Co je ponižující a co ne? Podívejte se sem: [odkaz] ;-)
12. 9. 2015 15:10
Re: ponižující
No vidis - Skodovka umi jet i po strese a k tomu na vode. Umi tohle Mazda? Ne? Dva body dolu...
Avatar - white label
12. 9. 2015 11:21
Re: ponižující
Nepřeháněj to tak (po ránu) s tou vtipnou kaší...
12. 9. 2015 15:30
Re: ponižující
Má pravdu předsedo ;-)
14. 9. 2015 07:00
Re: ponižující
Zase to koncernové bebíčko... :-)
12. 9. 2015 17:07
Re: ponižující
Jenže to by pak byl výsledek srovnání ponižující pro Mercedes >:D
14. 9. 2015 13:18
Re: ponižující
Potom by měl ale Mercedes zvážit žalobu za pomluvu a poškozování dobrého jména :-)
12. 9. 2015 11:17
Diskuzní pláč
CX-3 se mi líbí, velmi líbí. Stejně jako většina nových Mazd je na vysoké řidičské i designové úrovni a stejně jako většina nových Mazd má i pár zbytečných kvalitativních přešlapů.

Yeti už je možná trochu staré a určitým pohledem strohé auto, nicméně stále velmi dobré a tak nějak postaru kvalitní a bytelné.

Se srovnávacím testem nemám problém a vesměs souhlasím. V přímém srovnání je volba rozumu bez debat Yeti. Pokud někdo hledá hravé a emoční řešení, tak pro ty je tu například ona CX-3. Takových zákazníku je však v našich končinách obvykle méně.
Rozbalit vlákno
4
12. 9. 2015 11:31
Re: Diskuzní pláč
No tak s tím se dá souhlasit, nicméně se neubráním srovnání exteriérů, kde prostě Mazda vede a to o parník. Na Yeti je stáří už opravdu moc znát, takže jde o to si je prolézt, vyzkoušet a vybrat... Nebo jít nakupovat jinam ;-)
Avatar - Blue Sun
13. 9. 2015 12:02
Re: Diskuzní pláč
Jak vidíš, tak moderní křivky Mazdy jsou špatné a jediný správný vzhled je strohá, hranatá krabice...
Avatar - Bubáq
12. 9. 2015 11:35
Re: Diskuzní pláč
:yes: :yes:
Avatar - Verny_2013
12. 9. 2015 11:29
CX3
Skvělý srovnávací test. Bez zbytečné omáčky jasně stručně pojmenované klady i zápory obou aut. No a to že vyhrál yeti o pár bodíků? Fandím Mazdě už dlouho a od příchodu CX5, s technikou Skyactive, tak designovým směrem KODO - soul of motion se posunula o level výš nad běžnou produkci. Tak v případě srovnání s yetim si to CX3 bohužel prohrála sama. Důvody jsou naprosto jasně v testu popsané a já s nima souhlasím protože jsem obě auta jezdil.
1) CX3 je prostorově naprosto podměrečná ( měla se jmenovat spíš CX2, vychází totiž podvozkově z M2 a tím je to dané )
2) CX3 je na kategorii malých aut zoufale nepraktická
3) Naprosto podměrečné jsou i sedačky - opravdu ty sedáky vpředu i v zadu jsou snad nejkratší ze všech aut které jsem jel. Chybějící loketní opěrky. Obojí fakt nechápu.
CX3 prostě musela prohrát s Yetim, ale prohrála by třeba i s ASX, protože velikostně je to auto o kategorii níž než obě jmenované.
Nic na tom nemohlo změnit ani to že motor, podvozek, řízení, design jsou jednoznačně nejlepší v této kategorii aut. Toto auto je přes své přednosti určeno pro manželky + 1 malé dítě, milenky, studentky bohatých rodičů. Navíc nestojí zrovna málo, takže ho příliš často na našich silnicích vídat nebudeme. Je to ale škoda protože na rozdíl od Priuse je její design pastvou pro oči.
Rozbalit vlákno
18
12. 9. 2015 11:48
Re: CX3
Podle rozměrů Mazda CX-3 v jiné velikostní kategorii není.
CX-3: 4275 x 1765 x 1535
Yeti: 4222 x 1793 x 1691
Avatar - Verny_2013
12. 9. 2015 12:47
Re: CX3
podle vnějších rozměrů ne, ale CX3 klame - má totiž jako všechny současné mazdy tak o 5-10 cm delší kapotu a o to stejné kratší kabinu. Je to plus pro jízdní vlastnosti ale samozřejmě mínus pro vnitřní prostornost. Yeti i ASX jsou při přesednutí vnitřním prostorem o level lepší ve všech směrech to je bez diskuze. CX3 je totiž jen lehce přifouklá M2 na vyšším podvozku.
Avatar - Emel
13. 9. 2015 19:39
Re: CX3
Proč myslíš že je delší kapota plus pro jízdní vlastnosti? Já myslel, že hlavní důvod je nutnost instalace delších svodů, snad kvůli chlazení benzinových SkyActivů...
Avatar - Verny_2013
13. 9. 2015 20:55
Re: CX3
Delší kapota = delší rozvor, větší stabilita a taky lepší rozložení hmotnosti. Prvotní jsou ale samozřejmě ty delší svody kvůli chlazení spalin.
Avatar - Emel
13. 9. 2015 21:47
Re: CX3
Delší kapota = delší rozvor - no, to je dost ošemetné. Taky můžeš napsat, že delší kapota = méně prostorná kabina při stejné velikosti auta.
Avatar - Verny_2013
14. 9. 2015 17:08
Re: CX3
Auta jsem samozřejmě neobcházel s centimetrem a ani se nedívám do tabulek kde by šlo asi dost vyčíst. Ale z profilu u CX3 ( jakože je opravdu krásný ) je dlouhá kapota jasně patrná a stejně naprosto standartně vypadají přesahy. Takže co se tak asi mohlo zmenšit, že ano? Tato rovnice není zase až tak složitá na vyřešení.
Avatar - white label
13. 9. 2015 22:49
Re: CX3
Kapota může být dlouhá jak týden, ovšem pokud jsou např. delší převisy, nemusí být rozvor nijak zvlášť velký...
Avatar - Shr3k
13. 9. 2015 23:36
Re: CX3
Není to tak nutné, CX-3 má svody stejně jinak zkroucené, než CX-5, 3, 6...
Avatar - WinDiesel
12. 9. 2015 12:23
Re: CX3
Já jsem 185 cm vysoký, mám přes 120 kg váhy a podměrečnost jsem u CX3 absolutně nezaznamenal. Ovšem co jsem zaznamenal, byl skvělý motor a vynikající jízdní vlastnosti. Toť vše.
Avatar - Verny_2013
12. 9. 2015 12:50
Re: CX3
No tak to já jsem to zaznamenal okamžitě. Ale vše je relativní, pokud jsi tam přesedlal z trabanta tak sis mohl připadat jako alenka v říši divů. To uznávám. O úžasném motoru přesném strmém řízení, přesné převodovce a skvěle vyváženém podvozku není pochyb. S tím naprosto souhlasím.
18. 9. 2015 13:13
Re: CX3
Je faktem, že způsob sezení v koncernech, jak na dřevěné židli nechápu. Stejně tak obdivuji, jak se do Octavky nacpou někdy fakt velci chlapi. Obávám se, že čech, který si zvykne, tak tak potom chce sedět i v ERGONOMICKÉM a POHODLNÉM voze a ono to nejde. Stejně tak očekává jiné prvoplánové prasárny a tak nedá ani jiné značce šanci (pokud ty prasárny nezačne dělat taky jako Hyunday a Citroen). Přitom stačí se uvolnit a do Mazdy se prostě pohodlně posadit.
12. 9. 2015 17:15
Re: CX3
To nevdí že základní věci v autě jsou lepší(motor,podvozek,řízení,řazení,desin… )jsou nejlepší v kategorii.Rozměrově je to stejné auto jako yeti,ale není to yeti.Takže musí prohrát.Kdo viděl kufr yetiho nechápe,kde vzali litráž.Dvě větší tašky se tam nevejdou.Ale je to hold dle recenzí rodinné auto.Tak si zalepte oči a nechte si to mlátit do hlavy.....čeští švejci. :yes:
12. 9. 2015 17:28
Re: CX3
Zase trochu brzdi. Podvozek se světlou výškou jen 16 cm, který funguje jen na dobré silnici asi nejlepší mezi malými SUV/crossovery nebude.
Avatar - Jaros71
13. 9. 2015 02:23
Re: CX3
SOUHLAS , ŽE MAZDA JE HEZČÍ , MOŽNÁ I LÉPE JEZDÍ.. ;-)
Yeti už má své roky , ale prostorově je jistě větší , sedadačky má delší atd..
Jenže jeho zavazadelník je uboze malý..
U CX3 to lze čekat u Škodovky to je špatně.
Osobně bych si koupil MAZDU CX5.. :-)
A pokud by byl třeba ještě větší zavazadelník , tak nový Nissan X-Trail , s novým motorem dci biturbo 1.6 160k..který tam snad brzy dají!
Avatar - Blue Sun
13. 9. 2015 12:05
Re: CX3
Yeti nahání litry na výšku, jako všechny malé škodárny. Reálně do toho ale nic nedáš, což je k ničemu. O započítávání prostorů pod podlážkou, všech možných schránek a záhybů ani nemluvím.
18. 9. 2015 13:17
Re: CX3
Já si vzal na Octávii a jejich 600l, které jsou menší o 1/3 než kufr mé M6, centimetr. I když pominu vypoukliny, tak prostě vynasobení šířky, délky (prominu sklon sedáků) a výšky po plato je sotva 450l, ale papír to holt unese. U VW asi počítají i zahrádku na střeše ...
18. 9. 2015 13:10
Re: CX3
Ano, Mazda by prohrala v boji, který nebojuje. Parametry, které prý má ten šrot od vw totiž ani nikdo od CX3 neočekává! Kdo je očekává, tak si koupí CX5. Nebo 5let starou CX7 a pořád bude mít spolehlivější auto než ten nový nepohodlný šrot. Myslím, že podobně nechal Clarkson vyhrat Roomstra nad Ferrari. Pokud jste se pokoušeli o stejnou komedii, tak to nešlo poznat, chtělo to třeba fotku s holým zadkem nebo červeným nosem, takhle to Vaše porovnávání neporovnatelného může někoho zmást.
Avatar - miromen
19. 9. 2015 16:01
Re: CX3
Tipuji tě na pošahaneho majitele Mazdy. :-!
12. 9. 2015 11:29
moja rec
Preto som objednal yetiho viem preco lebo a hotovo,kazdy si kupi co chce a niekedy sa clovek spalsi a kupi auto ktore ani nechcel vacsinou su to tahaky predajcov a zalezi od cloveko na co skoci.
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2015 11:32
Autá skoro nanič
Autá na asfalt tváriace sa ako terénne, zvonka pomerne veľké ale zvnútra už tak nie. Konzerva vs. pofidérna športovosť, ale aspoň je na výber. Škoda aspoň trošku praktická, japonec len pekný. Vcelku hračičky na prd, ale proti gustu...
Kto chce, nech si kúpi, aspoň si má z čoho vybrať, keby boli všetky autá rovnaké, bola by to nuda. Výsledok porovnania, čiže poradie vychádzajúce z "testu" je pre prípadného kupca irelevantné, každý má predsa svoj rebríček hodnôt, ktorým sa pri výbere riadi.
Mňa zatiaľ táto trieda obchádza, z praktického hľadiska mi veľmi nemá čo ponúknuť a krásu hľadám v iných triedach.
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2015 11:34
dozvěděl jsem se...
že od prosince tohoto roku, až si půjdu pro svou CX-3, budu vlastně ženská nejspíš ... tak to abych se začal holit mezi nohama a začal se orientovat na chlapáky... :-) Hloupěji napsaný duel jsem už dlouho nečetl.
Rozbalit vlákno
5
12. 9. 2015 11:57
Re: dozvěděl jsem se...
Hold chlap v zenskom aute:-) Aj to sa stava.
12. 9. 2015 12:14
Re: dozvěděl jsem se...
definuj "ženské auto", prosím.
Avatar - WinDiesel
12. 9. 2015 12:27
Re: dozvěděl jsem se...
Mě vcelku stačí fakt, že Hirošima nestíhá CX3 vyrábět. To znamená že auto se líbí, je po něm poptávka. A je mi úplně jedno a jim taky, jestli od chlapů nebo od ženských ....
Bravo Mazda. Bravo Sky-D. (Úžasný malý dieselový motor, vůbec není v autě slyšet.)
12. 9. 2015 18:18
Re: dozvěděl jsem se...
Čomu vzdávaš hold? Chlapci, nepoužívajte slová, ktoré dobre nepoznáte, vyzerá to smiešne...
Avatar - Ji/Ri
13. 9. 2015 08:40
Re: dozvěděl jsem se...
:yes:
12. 9. 2015 11:37
Hanba
Kdybych byl autorem takového článku , tak rok nevylezu z domu . Ještě chápu určitá srovnání ,ale vítěz ? Hanba hanba
Rozbalit vlákno
2
12. 9. 2015 13:08
Re: Hanba
Kdybys dělal pro dasAuto.cz, tak to pochopíš.:-)
14. 9. 2015 07:10
Re: Hanba
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.... svoboda slova je fuč. Jestlipak by si autor píšící pravdu (že Škodovka je průměrný křáp za nadprůměrné peníze) ještě někdy v čechystánu v automédiích škrtnul... pochybuji.
Avatar - skejpa
12. 9. 2015 12:59
Je Yeti opravdu konkurence pro CX3 ?
Ja moc nechapu to srovnani. CX3 preci neni konkurence pro Yetiho. Jak uz bylo receno i v testu, CX3 je hezci, ma lepsi motor ale je mensi, coz vychazi z podvozku Mazdy 2. Yeti je presny opak a proto mi prijde zvlastni delat tenhle test. Jako rodinny vuz si lidi koupi yeti, jako druhe auto pro manzelku klidne CX3...
Rozbalit vlákno
3
12. 9. 2015 13:59
Re: Je Yeti opravdu konkurence pro CX3 ?
Opravdu je Yeti o tolik větší?
CX-3: 4275 x 1765 x 1535
Yeti: 4222 x 1793 x 1691
Avatar - Emel
12. 9. 2015 22:12
Re: Je Yeti opravdu konkurence pro CX3 ?
Yeti je vevnitř menší než CX-5 a větší než CX-3. Jako rodinné auto je z mého pohledu i Yeti dost kompromis, CX-5 už by se dala.
Avatar - Jaros71
13. 9. 2015 02:25
Re: Je Yeti opravdu konkurence pro CX3 ?
souhlas...na rodinné auto nemá Yeti kufr..!
12. 9. 2015 13:24
Škoda?Yes!Da!Ja!Si!Oui
Spím, nespím, bdím či se vznáším?Objem! zavazadlový prostor! Rodinné auto!Rozum!Převoz nákladu!Chata! Pořád slyším tato slova. Ve dne, v noci, ve spánku, ty hlasy a obrazy se opakují, má mysl je oslabena. Svěřuji se okolí, ale i oni trpí tímto fenoménem...Šíří se to rychle, prý Vás to vysaje až do morku kosti...Slyšel jsem, že jediná cesta, jak se toho zbavit, je navštívit dealera automobilky...to mne zajímá..ptám se, které..jsem napjat...je to ŠKODA! Ale má to podmínku! Ano, udělám cokoliv! Musíte si to auto koupit a zbavíte se Vašeho problému! Kdo by to nechtěl?Jdu k nejbližšímu prodejci Škoda a dle zadání kupuji auto značky Škoda!Jsem už zdráv!Už vím, že jsem nebyl nemocen, jen jsem neměl Škodu a neznal význam těch slov, co jsem všude viděl a slyšel. Jsem šťasten!Jsem zdráv.
Teď vlastně lituji, jak jsou okolní národy a státy ochuzeny o tyto slastné stavy a jak slepě vyznávájí úplně jiné hodnoty u auta. Hanba jim. Do pekla s nimi!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
14. 9. 2015 09:46
Re: Škoda?Yes!Da!Ja!Si!Oui
Koupil sis k tomu i tu chatu ? :-)
12. 9. 2015 14:06
škodovku
může porazit jedině avie ... >:D >:D :no:
Rozbalit vlákno
3
12. 9. 2015 15:01
Re: škodovku
Ne...jedine jina Skodaovka.
12. 9. 2015 18:19
Re: škodovku
Ale iba novšia, každá nová Škoda je vždy najlepšia.
12. 9. 2015 14:39
nebol tragický? ...bol priepastný!!!
z 60 na 100 km/h se zařazenou čtyřkou – nebyl odstup dvoulitru TDI vyloženě tragický (ztráta 3,6 s se ještě dala skousnout).... nebol tragický? veď to je rozdiel tried !!!!
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2015 15:02
MM
Stacilo mrknout na autora "testu" a bylo mi jasne, ze zvolim hned kapitou "Zaver". No, s odstupem casu si rikam, ze jsem mozna ani na tenhle clanek nemel klikat...
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2015 15:27
Výsměch
Již tato skoro úvodní věta říká jak článek vyznívá:
Uklidnění přinesla až jednodušší karoserie škodovky.
Takovou hrůzu na kolech aby člověk pohledal, ale speleologům v auto.cz to zjevně nevadí. Není hezčího auta než je dnes mazda (samo můj názor), ale tady se hraje SMUTNÉ DIVADLO JEDNÉ ZNAČKY! V testu fabie a mazdy 2 dostal motor mazdy známku 4,75. Tady je rozdíl v motorech přímo propastný...ale někdy to tolik nevadí, že...:no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
12. 9. 2015 16:26
Závěrečné doznání
Takže vítězem testu je Yeti ve specifikaci, kterou sám autor označuje za naprosto tragickou a radí se jí vyhnout velkým obloukem? No má vůbec smysl takovýto test číst? Navíc když tu musím nesmyslně listovat kapitolama?

Celý test ani nečtu, ztráta času :-! :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
12. 9. 2015 16:56
Re: Závěrečné doznání
ja som sa prave vratil pred polhodinou z okolia roznavy teda konkretnejsie z vyletu na brzotinskych skalach ..... a nieco mi cestou podvedome hovorilo ze ked pridem domov a nakuknem uz cely nedockavy na auto cz ze co je nove .... tak na mna opat vyskoci nejaka vikendova "skodovacka zrovnavacka" ;-)

necital som tento test a ani ho citat nejdem .... ale z diskusii je jasne ze skoda to opat o parnik vyhrala vdaka nestarnucemu nazvime to dizajnu .. a skvelemu priestoru v kufri ako v dodavke a vobec... proste mazda nema narok.... je jasne ze skoda musi vyhrat.... jak povedal karel s tym jeho filmovym prirovnanim ... ten muz s brasni nesmi projet .. ukol znel predsa jasne :-)

inak neviem ci CX3 je zrovna super pre yetinu.. to auto som videl a je ozaj malicke a ma skor asi inych konkurentov ... uz nech je tu autosalon.... tie dva dni este nejako vydrzime aj keby skodovky z neba padali :yes:
12. 9. 2015 17:07
Re: Závěrečné doznání
Opravdu je CX-3 tak maličká, že je třeba konkurenty hledat někde jinde?

CX-3: 4275 x 1765 x 1535
Yeti: 4222 x 1793 x 1691
Avatar - 3_diamanty
12. 9. 2015 17:10
Re: Závěrečné doznání
ved sam vidis.. od yetiny je CX3 o vyse 15cm nizsia... je to taky skor iba mestsky crossover... kym yeti je v podstate seriozne SUV.... vidim tu teda aj inu filozofiu u oboch aut... navzajom si podla mna moc nekonkuruju
12. 9. 2015 18:26
Re: Závěrečné doznání
A nebudú vo výške škodovky započítané aj strešné lišty?
12. 9. 2015 17:09
Katastrofa
Testy auto.cz jsou klasické katastrofy.Porovnávat takový malý zmetek jako je yeti a napsat že má prostorný kufr a nadčasový desing je ironie nebo totální blbost.
Mazda je nejen hezčí ale i modernější a příjemnější s vvnitřním desingem kde si člověk neomlátí nohu pod kolenem o ostré hrany.
Motor jako víno jen zaševelí nezní jako traktor.O převodovce nemluvě.
Tihle pánové vezmou mustr a okopírují ho a vše dělají od stolu.
Škodovka platí škodovka má.....
Jste opravdu chudáci.... :no:
Rozbalit vlákno
21
12. 9. 2015 17:42
Re: Katastrofa
No člověče ta Škodovka asi platí víc lidí, než jen chlapce z auto.cz, poněvadž v našem malém městečku jezdí různých škodovek včetně yetiho fáákt hafo, kdežto úžasná a nepřekonatelná Mazda jen jedna - nová trojka a jezdí s ní nějaký chlápek ze Slovenska ....
Avatar - rohYpnol
12. 9. 2015 20:32
Re: Katastrofa
V Japonsku bude Mazda CX-3 na každým rohu, zatímco Yeti, pokud se tam vůbec prodává, bude třít bídu s nouzí. Znamená to snad, že Yeti je o parník lepším vozem v ČR, zatímco CX-3 o parník pelším vozem v Japonsku??

Mazda tu vede zcela odlišnou prodejní strategii, člověče. Tak se nediv, že Škoda je na každým rohu /když většina jsou stejně firemní.../. Mazda by tu klidně udala řádově více aut na trh, jenže ona nemá důvod ani potřebu. Je jasně omezena kapacitně na výrobě, mnohem raději prodá auto v Německu s větší marží než v Česku se stlačenou cenou. Nemá jediný důvod se v Česku cenově hnát za Hyundaiem či Kiou...
13. 9. 2015 12:55
Re: Katastrofa
No člověče asi podobně to bude s Mitsubishi, jsem v městečku jediný, který má skvělého japonského Lancera ... Řeknu ti, to je pocit exklusivity, vždyť i Bentley GT Conti jsou tady 3 ....
Avatar - rohYpnol
13. 9. 2015 13:10
Re: Katastrofa
Měj si třeba Dacii, to je přeci úplně fuk co máš 8-s

Jinak Lancer je v této generaci totální tragedie. Nevím jak jízdně, ale interiér je doslova naprostý třídní odpad. Nevzhledný (otázka vkusu), laciný a ergonomicky zoufalý (snad v žádném jiném voze nebyla tak mizerná pozice za volantem na dlooooouhé ruce...).
13. 9. 2015 14:00
Re: Katastrofa
To asi myslíš nějaké jiné auto, můj Lancer je moc hezký a úplně nejlepší :-)
14. 9. 2015 13:22
Re: Katastrofa
Jsi *, nebo "jen" troll?
14. 9. 2015 15:55
Re: Katastrofa
Jenom nechápu, proč se tady kope do docela fajn auta jakým je Yeti ... a proč kua, když Mazda je tak skvělá, tak jich jezdí tak málo ... Je na tom něco trollovatého nebo idiotského ?
Avatar - _Karel_
14. 9. 2015 19:09
Re: Katastrofa
Trollem ani ***m bych tě určitě nenazýval, ale faktem je, že prodejnost není zásadním měřítkem kvality. Mimochodem, kolik tu jezdí Lancerů? ;-)
14. 9. 2015 20:03
Re: Katastrofa
Díky. Jasně, že není ... Lancerů jezdí málo, protože není v kombíku ;-) . To se divím, že to ještě nikomu nezačalo vadit u Mazdy 3. Stejně mi to není jasné, dneska jsem znova jezdil na kole po městě a máme i 3x nový Civic, takže o ceně to s tou Mazdou asi nebude. Yetiů jsem napočítal 11 kousků ....
Avatar - _Karel_
14. 9. 2015 20:08
Re: Katastrofa
Minimálně trojka a šestka jsou ve svých třídách mezi špičkou. Ceny nepřevyšují kvalitní konkurenci. Takže je to i pro mě záhada.
14. 9. 2015 20:19
Re: Katastrofa
Třeba je to jenom anomálie Brandýsu nad Labem ;-)
Avatar - _Karel_
14. 9. 2015 20:31
Re: Katastrofa
Není to jen u vás. Já je potkávám, ale moc jich zkrátka není.
14. 9. 2015 21:37
Re: Katastrofa
Pokud si dobře pamatuju, tak Mazda má problém stíhat ta auta vyrábět, kvůli čemuž má velmi dlouhé čekací lhůty. Takže ona by byla na cestách častěji, kdyby stihla dodat tolik vozů, kolik si trh žádá. Takhle se lidem nechce čekat a jdou jinam.
Avatar - _Karel_
14. 9. 2015 21:46
Re: Katastrofa
To i škoda. A jezdí.
14. 9. 2015 23:06
Re: Katastrofa
Ale to s tím přece až tak moc společného nemá. Jde hlavně o to, kolik se těch vozů absolutně dokáže dostat na trh.

Čistě teoreticky můžeme mít situaci, kdy trh chce 100 tisíc Yeti a 100 tisíc CX3. Škodovka vyrobí třeba 80 tisíc, Mazda třeba 20 tisíc. Mají oba problémy s výrobou? Mají. Jsou obě stejně žádané? Ano. Jezdí obou stejně? Nikoli. Já ta přesná čísla neznám, takže zde nechci dělat nějaké závěry, ale podle toho co slyším, by těch Mazd mohlo po cestách jezdit výrazně více, kdyby se stáhaly vyrábět. Naopak o škodovce jsem nic o nestíhání neslyšel. Ale přiznám se, že situaci zas tak moc nesleduju.

Za další, otázkou je, zda se bavíme jen o českém trhu nebo o evropském či celosvětovém. Ono někdy totiž stačí vyjet kousek za hranice a člověk zjistí, že jinde je skladba vozového parku naprosto odlišná od našeho (třeba v Polsku je mnohonásobně vyšší obliba kompaktů v sedanu). U nás ty škodovky jezdí prostě jen proto, že... Škoda.
Avatar - _Karel_
15. 9. 2015 06:04
Re: Katastrofa
Pokud vím, je na některé škodovky čekačka i 5 měsíců, což je podobné, jako na mazdu. Ale máš pravdu, že jich škoda samozřejmě vyrábí pro náš trh víc.
Avatar - Emel
15. 9. 2015 09:19
Re: Katastrofa
V tom tvém modelovém případu by zřejmě byly delší čekačky na CX-3 než na Yeti - což možná jsou, u Yetiho nevím, delší čekačky jsou samozřejmě na novinky (Fabia, Superb).

S tou Mazdou... třeba u šestky je na ČR cca. 50 skladovek (tj. nikoli předváděček, ale aut s 0km). Vzhledem k nemožnosti cokoli konfigurovat je celkem slušná šance si vybrat a mít auto hned.
15. 9. 2015 12:14
Re: Katastrofa
No já právě také nevím, jaká jsou přesná čísla, takže tady nechci vyvozovat nějaké šílené závěry. Faktem je, že dlouhé čekací lhůty na Mazdu jsou i přesto, že spousta lidí jde nakonec jinam. Tedy kdyby ti, kdo chtějí Mazdu, opravdu Mazdu objednali, možná by byly lhůty třeba roční, nevím.

Ale třeba kamarádka objednávala CX-5 a měla ji za docela rozumnou dobu. Nechci kecat, musel bych se zeptat, mám však dojem, že to bylo něco kolem tří měsíců. Říkala ale něco o tom, že kdyby se to zadalo do výroby o týden dva později, musela by čekat snad o půl roku déle.
15. 9. 2015 17:09
Re: Katastrofa
Aktuální čekací lhůta na CX-3: kdo objednával v srpnu, má termín většinou 30.3.2016. U menších Mazda dealerů dokonce duben 2016, což je lhůta 8 měsíců.
Jsou měsíční kvóty, kolik daný stát může mazd objednat, pokud už se do výroby nevejdou, musí měsíc čekat jen na objednávku.
Je potřeba si uvědomit, že jen 2 měsíce trvá přeprava lodí z Japonska.
15. 9. 2015 06:56
Re: Katastrofa
To je samozřejmě možný důvod. Jak už jsem psal, účel mého původního příspěvku nebyl ponížit majitele Mazdy, ale zastat se Škody.
18. 9. 2015 13:26
Re: Katastrofa
Chlapi nepleťe si technické parametry, kvalitu nebo krásu s prodejnosti. Prodejnost je jen a jen záležitost PR a Marketingu. Nebo si myslíte, že všechny ty společnosti a reklamy umírají hlady? A umění dneška je vyrobit auto velmi levně, naleštit palubku a kastli, mezi to "nakakat" a ušetřené prachy rvát do reklamy a právě takových článků. A bojuji s tím jen naivkové ... Při nákupu (čehokoliv) přemyšlí sotva 5% zákazníků, ostatní "maji jasné co musí být" - proč to netuší, prostě musí ...
12. 9. 2015 19:11
Škoda vs. svet
Je vidno, že v redakcii nemajú veľkú fantáziu, však mohli Yetiho porovnávať s Foresterom, tam by si japonci už vôbec neškrtli.
Ale možno sa dočkáme testu, ako Superb poráža sedmičkové bmw... :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
1
14. 9. 2015 13:24
Re: Škoda vs. svet
Ten test už je jistě v přípravě... Škodlivka je prostě nedostižná >:-[]
12. 9. 2015 19:15
Měření pružného zrychlení
Tady se krásně ukázala blbost klasického měření pružnosti. Jasně, vezměme pětikvalt, k tomu do srovnání šestikvalt a měřme to na stupni se stejným číslem... Logika jak vyšitá.

Je jasné, že převodové stupně budou úplně jinak poskládané a že tehdy, kdy řidič v Mazdě bude používat pětku, ten v Yetim jaksi na pětku asi nepojede, ale pojede na čtyřku (protože jeho pětka je plus minus stejná jako šestka v Mazdě, tak proč by jezdil na těžším kvaltu, byť se stejným číslem).

To byl takový problém to s oběma auty naměřit na více převodů a uvést otáčky, aby si člověk dokázal trochu představit, jak to bude vypadat v reálu? V reálu totiž Yeti rozhodně dvakrát horší pružnost mít nebude, neboť v praxi nebude tak často docházet k situaci, kdy by jeden a tentýž řidič používal pětku v Yetim na stejném místě jako pětku v Mazdě. A celé to měření pružnosti pak nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu.

Mě by prostě zajímalo, co se stane v 80km/h, když na otáčkoměru bude plus minus třeba 1800 otáček (dle toho, co dovolí převodovka) a ne to, co se stane, když v 80km/h budu mít pětku... protože ji tam možná kvůli zpřevodování a jinému počtu převodů mít nebudu.
Rozbalit vlákno
10
12. 9. 2015 20:04
Re: Měření pružného zrychlení
Presne tak, jenomze to by ukazalo, ze je radoby revolucni technika mereni Sveta motoru vicemene k nicemu a daleko vetsi vypovidajici hodnotu ma stare dobre z 0 na 100...
12. 9. 2015 21:33
Re: Měření pružného zrychlení
Ano. resne ako ked testuju "skvely motor" TSI versus akakolvek atmosfera. Porovnavaju 80-120 na rovnakom stupni, co je logicky nezmysel. To by im uz nevychadzali pocty keby meraju zrychlenia na idealnych prevodoch.
Avatar - Emel
12. 9. 2015 22:09
Re: Měření pružného zrychlení
Mino navrhuje měření při stejných otáčkách a tam by to dopadlo pravděpodobně ještě hůř než normálně (protože normálně se srovnává třeba na pětku a ta atmosféra tam má víc otáček než turbo).

Logický nesmysl to není, to je prostě pružnost... a výsledkem je, že turbo je pružnější než atmo, žádné překvapení.
12. 9. 2015 23:32
Re: Měření pružného zrychlení
Ono záleží na zpřevodování. Turba a atmosféry se s převodovkami většinou až tak moc neliší (samozřejmě není problém najít výjimky oběma směry), takže by to stejně většinou vyšlo na zhruba stejné převody jako dnes. Jde mi ale hlavně o to, aby se to změřilo třeba na dvou třech stupních a člověk by si z toho už vyvodil co se jak chová, kdyby si to náhodou vůbec neodpovídalo jako tady.

Už tradičně můžu zmínit třeba dvoulitrové Mazdy 3 a 6. Převodovky u slabších verzí jsou brutálně těžší, ale praktická pružnost (v těch rychlostech 60+) je totožná. Protože ty převody jsou natolik rozdílné, že trojka u slabší verze odpovídá čtyřce u silnější a takhle to pokračuje. Tedy tam, kde 121kW verze bude používat čtyřku, bude slabší verze používat trojku... která ale točí v podstatě úplně stejně.

Takže tam se dá rozhodně mluvit o výrazně blbější práci na prvních dvou stupních u slabší verze kvůli naprosto šíleným přeskokům, ale rozhodně se nedá mluvit o horší pružnosti na těch vyšších, protože převody jsou u obou verzí stejné, jen se jinak jmenují. A já mám prostě pořád za to, že řidič by měl převod volit podle situace a ne podle toho, že při rychlosti XYZ má být zařazen převod ABC. A s těžšími převodovkami člověk používá číselně nižší převody při (pro někoho možná kupodivu) často stejných otáčkách a tedy stejné dynamice. Jediným problémem jsou tam již zmíněné delší přeskoky, které opravdu trochu dynamiky uberou (ale ne delší převod sám o sobě).
Avatar - Emel
12. 9. 2015 23:00
Re: Měření pružného zrychlení
Tak pohled na parametry je celkem jasný - motory v zásadě srovnatelné, Mazda o 200kg lehčí, tím jsou karty rozdané. Pětikvalt proti šestikvaltu je nutně v nevýhodě, větší přeskoky by v reálném provozu ukously další malý kousek dynamiky... ale samozřejmě ne tak, že by bylo pružné zrychlení dvakrát delší, to je jak píšeš nesmysl.
Avatar - rohYpnol
13. 9. 2015 10:20
Re: Měření pružného zrychlení
Ne tak docela. Sám píšeš - záleží na zpřevodování. Ano, záleží. Obvykle 5-kvalt nebývá zpřevodován tak dotěžka, že 5rs 5-kvaltu = 6rs 6-kvaltu. Tím spíše, že 6rs přišel vlastně jako "rychoběžka". Ano, je pravda, že u mnohých nových vozů potopili 5-kvalt snahou zašolichat absenci 6-ky nesmyslně těžkými převody.

Ale úplně stejně jak kritizuješ ty, pak jde napsat, že porovnávat třeba 80-120 na 4rs u 5-kvaltu vs. na 5rs u 6-kvaltu je naprostá pitomost, protože ten 5-kvalt bude na 4rs točit víc...

Úplně stejně můžu zpochybnit tvé 0-100, protože někdo to dá na 2rs, někdo bude potřebovat 3rs... :-!
13. 9. 2015 12:22
Re: Měření pružného zrychlení
Obvykle, neobvykle. To je právě ten problém, když to "obvykle" není. Když si vezmeš jen třeba blbý šestikvalt na atmosféře, tak na dálnci jsou takové, které točí 2600 i 3500 (bavíme se o např. o nižší střední třídě Mazda 3 88kW a Kia Ceed SW GDI). To máš 1,5 kvaltu rozdíl, takže nějaké to "obvykle" pak už vůbec nehraje roli, protože dokonce i ta "lehká" pětka může být klidně ještě o půl kvaltu těžší než u jiné atmosféry šestka. Proto se mi to měření na jeden kvalt nelíbí. Rozdíl v praxi nejsou půlkvaltové (což by se dalo přežít), ono se to dokonce nezastavuje u jednoho kvaltu a jde to ještě dál.

Takže i ten druhý odstavec nemusí být vůbec pravda, protože nikde nemáš zaručeno, že čtyřka bude točit více, když v praxi se kvalty se stejným číslem otáčkami liší klidně o 1,5 kvaltu. Může a nemusí. Právě proto bych uvítal měření na více kvaltech, aby se člověk mohl podívat "aha, na čtyřku to točí 2500 a má to takový čas, na pětku 2100 a má to takový, druhé auto má na pětku 2400 a zase jinačší čas..."

No 0-100 si klidně zpochybňovat můžeš a zpochybňuj. o 0-100 jsem nikde nic nepsal, tak nechápu, co mi chceš vyčítat ;-) Nereaguješ náhodou na někoko jiného? ;-) Já nikde 0-100 nepropaguju. Já bych jen chtěl, aby se to pružné zrychlení měřilo na více kvaltech, abych si z toho mohl udělat vlastní závěr a nečíst takové pitomosti, které nám tu redaktoři prezentují, jako že TDI bude mít dvakrát horší pružnost než Mazda, protože tomu tak nebude kvůli tomu, že se v praxi bude používat při této rychlosti jiný převod.

Rozhodně nemůžeš mít test vždy na stejných otáčkách, ale můžeš si vybrat ty, které jsou bližší a které bys pravděpodobně použil. Prostě si např. u té 88kW Mazdy neumím představit, že by mě někdy zajímalo pružné zrychlení z 80km/h na šestku, protože si neumím představit, že bych šlápnul na plyn při 1600rpm. Na pětku při 2000rpm si to už představit dokážu. U lehce zpřevodovaného auta si umím představit, že na jeho šestku při 2000 rpm udělám totéž.

BTW. dělat z pětikvaltu zpřevodováním šestikvalt není vůbec nic nového, vůbec to není výsada nových vozů. Už v 90.letech měly pětikvalty často ty otáčky, které dneska mají šestikvalty na šestku (např. Primera 2.0, Vectra 2.0, první Astra 1.6 i 1.8, které při 130 km/h točily okolo 3100-3200, dvoulitrová Astra dokonce jen 3000, což je dnes běžné u šestikvaltů).
Avatar - rohYpnol
13. 9. 2015 13:17
Re: Měření pružného zrychlení
Právě proto bych uvítal měření na více kvaltech ... ale vždyť to máš stejně úplně jedno, když vyhraje Škoda, i když má tak zoufalou pružnost... >:D >:D >:D >:-[] ;-)

Jo máš recht, 0-100 psal XTad

Jsi zkrátka moc náročný. Mě je vlastně úplně jedno, co měří. Stejně se to ve výsledném hodnocení neprojevuje a klidně ať neměří nic, když test bude dávat smysl a mít hlavu a patu. Bohužel srovnávací testy SM jsou sodoma gomora... Naštěstí tu máme autozurnal.com a TA3 >:-[] >:-[]
13. 9. 2015 14:32
Re: Měření pružného zrychlení
No testy tu jsou hrozné, to je naprostá pravda. Hlavně co se keců ohledně převodů týče.
Avatar - Emel
13. 9. 2015 19:57
Re: Měření pružného zrychlení
Měřené údaje jsou měřené údaje, klidně si z toho pak můžeš udělat svoje závěry sám. Metodika měření pružnosti je smysluplná pouze pro auta se srovnatelnou převodovkou, ale to není chyba SM, tak se to prostě dělá.
Avatar - kosmonaut
12. 9. 2015 20:21
Děs a hrůza a lež
Test je s.r.a.č.k.a, to je bez debat. Nejenže se srovnává nesrovnatelné, ale také se v něm lže. Prý že si nelze doobjednat loketní opěrku. Přitom stačí kliknout na mazda.cz, jednodušeji to ani nejde, viz:
[odkaz]
Pan Machala je ale evidentně líný jak veš.
Rozbalit vlákno
1
14. 9. 2015 13:24
Re: Děs a hrůza a lež
A nebo je jen úplně b.l.b.e.j :-)
Avatar - eXp10it
12. 9. 2015 20:43
Mnoho povyku pro nic
Pokud pominu zvracenost cele kategorie techto aut tak musím konstatovat ze byh nebral ani jedno. Yeti je první pokus škody o něco podobného a podle toho vypadá a jezdi. Navíc už je starý. U japonce bych se obával japonské ergonomie, tradičních preslapu v kvalitě některých dílů a řeknu to otevřeně hlavně koroze.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
12. 9. 2015 21:29
Re: Mnoho povyku pro nic
Máš plné právo obávat se koroze, ale ergonomie? Možná si pod tím představujeme každý něco jiného, ale tvrdím, že ergonomie je v pořádku. Že je autor testu mírně dementní a vadí mu ovládání tabletu jako u Audi nebo BMW mezi sedačkami (které funguje velmi dobře a není třeba na něj koukat) svědčí o všem možném, jen ne o špatné ergonomii.
Avatar - eXp10it
13. 9. 2015 07:55
Re: Mnoho povyku pro nic
Mel jsem na mysli japonské rozměry všeho které neodpovídají me téměř dvoumetrové výšce.
18. 9. 2015 13:31
Re: Mnoho povyku pro nic
Ohledně koroze. Doporučuji méně číst diskuse a více se koukat na cestě na auta ;-)
12. 9. 2015 20:49
Hodně malá
Ač nerad, musím dát novinářům za pravdu - Mazda se mi "brutálně" líbí, ale - po návštěvě autosalonu Mazdy a po důkladném "zmapování" CX - trojky jsem hodně zklamán - to auto je vevnitř zoufale malý - pro rodinu s dětmi ani omylem - a podle mně zákl. cena cca 380000Kč - předražená. Je opravdu vidět, že je postavená na základech dvojky. Vzhled je super, motory určitě taky - ale vnitřní prostor - zoufalost.
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2015 21:28
Dalo se to čekat,ale
Mě je to jedno co píšou. Já sem jezdil s Yetinou a měl sem možnost jet i s CX-3. Je to nebetyčný rozdíl.Narozdíl od redaktora a" o tom sem přesvědčený " sem s Yetim najel cca 180 tisíc.Je to dobré auto, ale s CX 3 je to neporovnatelné. Mazda je lepší v každém směru( vyjma místa vzadu) O dílenském zpracování nemluvě.Pro mladou rodinu s dvěma dětmi bych neváhal.Až dorostou,tak CX-5 :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - eXp10it
13. 9. 2015 07:58
Re: Dalo se to čekat,ale
Pro mladou rodinu MPV nebo větší kombik. Tyhle male SUV tak leda pro manželku na nákupy.
14. 9. 2015 23:30
Re: Dalo se to čekat,ale
Ako pre koho. Mam 3 malé deti a mazdu 6 SEDAN. Maximálna spokojnosť. Kombi sa mi nepáči a MPV sa mi vyslovene bridi.
12. 9. 2015 22:10
Nic pro klaustrofobiky
Po tom co mi kolega o CX3 řekl, jsem se na ni moc těšil, vypadá nádherně, moje nadšení opadlo vcelku záhy po usednutí za volant, kde se mne zmocnil poměrně silný klaustrofobní pocit. I přes svůj nepříliš velký vzrůst jsem měl problém se vejít do sedačky, přičemž pravou nohou se dostat k plynovému pedálu, vzhledem k nesmyslně tvarovanému středovému panelu, byl nadlidský výkon. Po usednutí na zadní sedačky se moje pocity ještě umocnily.
O kufru nemá ani cenu mluvit, menší notebook se snad vejde.
Depresivní pocity lehce otupila jízda, která díky supr podvozku je velice příjemná. S naladěním benzínového motoru už to tak slavné není, uváděných 204Nm při 2800rpm mi přijde spíše jako překlep, protože po sešlápnutí pedálu v 2000rpm se vůbec nic neděje, jako by řídící jednotka čekala, zda-li si ještě svoje přání zrychlit nerozmyslím. Pokud se motor nežene nad 4000rpm tak je to bída.
Za nějakých 450k za vyšší výbavu s barvou mi to přijde jako úlet, to už radši 3ku. Možná pro bezdětnou manželku na ježdění do butiku. Praktické auto to opravdu není.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
13. 9. 2015 08:47
Re: Nic pro klaustrofobiky
.... a seděl jsi vepředu?
13. 9. 2015 11:30
Re: Nic pro klaustrofobiky
Za zadu se řídit nedá, takže ano. ;-)
12. 9. 2015 22:33
skvělý test
Znáte to... Testujete dvě. Starou, tu, co má větší bágl, jste s ní sžití, už jenom proto,ze je domací a tak nějak známá a novou, se kterou jste se právě seznámili. Ta nova má skoro stejné míry jako ta stará. Když se na ni ale vedle staré podíváte, je Vam jasné, že ta stará.... No nic... Ta nová má při skoro stejných mírach hezčí křivky, tak nějak celkově fajn zpracování a vůbec je na ni znát, že je mladší. Co si budem povídat ..
Ale je jasné, kdo je doma pánem. Zkuste tchyni, co Vam platí provoz, že ta její je prostě ve srovnání s tou novou out.... Kdepak....a tak chvalite a chvalite, až tomu možná sami věříte....... Ale ta nová co?... Klucí ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
12. 9. 2015 22:56
Re: skvělý test
Yeti v těhle Citi mutacích moc nefunguje. Když už, tak jedině Outdoor a něčím vyplnit ty obří podběhy... pak je to celkem chlapácký gazík.

[odkaz]
Avatar - eXp10it
13. 9. 2015 08:06
Re: skvělý test
Jenže zatímco ve vašem přirovnání by těsný interiér mladsi japonky nám evropanům spise vyhovoval tak ve světě aut to neplatí a raději se uvelebime uvnitř velkorysejsi evropanky.
13. 9. 2015 18:05
Re: skvělý test
no například já patřím k těm, kterým vyhovuje "obepínající" kokpit - jasně, že ne tak, že se mi koleno pořád mlátí o centrtunel, ale prostě já raději tak....
Avatar - rohYpnol
13. 9. 2015 13:22
Re: skvělý test
ano, test, kterému evidentně nevěří ani sám autor textu. Dokonalá ... trpanost :-!
12. 9. 2015 23:23
Yeti je lepší
Na obranu autora testu nutno říci, že yeti vítězí i v zahraničních testech, viz např. [odkaz] nebo [odkaz]
Nicméně i já patřím mezi ty, co mají objednanou CX-3, prostě každý jsme jiný a každému vyhovuje i se líbí něco jiného. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - frogman
13. 9. 2015 08:47
Řízení...
Jasná výhra Škody Yeti aj v řízení, remízka v řazení ako aj jazdných vlastnostiach! >:D LOL... Ach bože... ako dobre to len vyšlo.
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2015 12:22
redakce spí
Žádám redakci, aby odstranila LEŽ z textu, že v Mazdě nejde objednat loketní opěrka. V diskusi je odkaz na mazda.cz kde evidentně objednat loketní opěrku lze.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - miromen
13. 9. 2015 12:26
Re: redakce spí
Mysliš jako přislušenstvi ? Hm to mužu zajit na burzu a dobastlit si opěrku do každeho auta.
13. 9. 2015 12:31
Re: redakce spí
Nechápu reakci, která nevyvrací stutečnost, že se v textu lže.
Avatar - _Karel_
13. 9. 2015 12:34
Re: redakce spí
Děláš si srandu, nebo jsi opravdu tak hloupý?
Avatar - miromen
13. 9. 2015 12:45
Re: redakce spí
Ne srandu si opravdu nedělam. Pokud se nepletu tak loketni opěrka nelze nakonfigurovat tzn z tovarny auto přijede bez ni. Dodatečně lze namontovat což je docela rozdil.
13. 9. 2015 13:03
Re: redakce spí
Při koupi auta je mi jedno, jestli mi originální loketní opěrku čtyřmi šrouby připevní japonský pracovník, nebo český pracovník. Důležité pro mne je, že tam ta opěrka bude.
Avatar - miromen
13. 9. 2015 13:18
Re: redakce spí
Prostě loketka nakonfigurovat nejde a je v přislšenstvi tim to hasne. Namontovat ti mužou i loketku kterou si vybereš a pořidiš sam. A sam si ji mužeš i namontovat.
Např.
[odkaz]
Avatar - kosmonaut
13. 9. 2015 13:49
Re: redakce spí
Kecáš na kvadrát, protože "prostě loketka nakonfigurovat JDE". Stačí si na webu mazda.cz rozjet konfigurátor. Stejně jako u jiných konfigurátorů si zvolíš model a pak jedeš, výbava, motor a převodovka, barvy, kola, čalounění interiéru, doplňkové příslušenství, shrnutí. Loketka tam normálně je ke konfiguraci.
Avatar - miromen
13. 9. 2015 13:57
Re: redakce spí
Tak mi to nedalo a kouknul jsem na konfigurator a je to tak jak pišeš. Dokonce je cena o něco přijemnějši než ji pořizovat dodatečně. Takže tohle by měla redakce opravdu vzit do uvahy.
Avatar - _Karel_
13. 9. 2015 12:35
Re: redakce spí
Je to převzatý text, takže to nejspíš neopraví.
13. 9. 2015 13:06
Re: redakce spí
Neměl by být problém v textu opravit nepravdivě popsanou skutečnost(fakt).
Ani bych se dotyčného redaktora neptal (což by asi měli)
Ale pokud to neudělají tak nejsou novináři, ale jen kopírovači a překladači textů.
13. 9. 2015 13:42
Ikea kufor UPPTÄCKA VS Yeti
Tak proti tejto škode postaviť jedine: UPPTÄCKA Kufor na kolieskach, skladací, žltá-oranžová

Myslím, že v 3 najdôležitejších parametroch bude na tom lepšie, a to: Prostorný a kvalitní interiér, Velký a variabilní kufr, Vyrovnaný podvozek

Vyberám z parametrov:

Vlastnosti
- Kufor sa dá zložiť naplocho, preto sa dá jednoducho uskladniť aj keď ho nepoužívate.
- Kufor sa jednoducho presúva a pohybuje akýmkoľvek smerom vďaka tichým kolieskam.
- Usporiadajte a jednoducho nájdite všetky vaše drobnosti ich zabalením do sieťovaných vreciek. Na zaistenie obsahu kufra použite elastický remeň.
- Aby ste rukoväť na kufri počas prepravy uchránili pred poškodením, zatlačte ho do hornej priehradky a zazipsujte.
- Pas a letenku si môžete pohodlne uložiť do zadného vrecka kufra.
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2015 13:14
CHUCK NORRIS z Boleslavi
Škodovka je vlastně takový český Chuck. Za každých okolností neporazitelná :-)

Nebylo by od věci, aby PR oddělení z MB, když už má podchycené asi všechny nestranné plátky a weby v ČR, zainvestovalo také do reklamy s panem Norrisem.

Tím by byla navždy dokreslena nedostižnost a nezničitelnost našeho českého klenotu z Bolky :-!

UŽ I CHUCK NORRIS MÁ SVOJI ŠKODOVKU... A TY? >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0