Na živo ještě lepší než na fotkách. Za mě aktuálně nejhezčí kombi nižší střední a už poslední generace byla velmi kvalitně udělaná a vyhly se jí problémy s motory ( co by za to VAG dal).
Počítám, že za 6-9 měsíců základní cena půjde 20-30 tis dolu a bude lehce nad úrovní korejské konkurence.
Opravdu nevidím jediný důvod ( jak technický, tak estetický) dát přednost O3 Combi před tímto.
pisal som to uz pri ofiko fotkach kombika ze je to elegantne moc pekne strihnute a mozno najkrajsi kombi triedy... :yes:
ta chromovana linka je genialny tah.... v cervenej bude auto k nakusnutiu.... jedine co mi vizualne na tejto astre vadi je akasi jej velka dlzka a vybocenie z klasickych rozmerov segmentu nizsej strednej triedy... ale ok... povedzme ze niekto si novou astrou uz nahradi starucku vectru.... pojde to... co vsak spravi zakaznik ktory chce od opla kompaktny kombik? ... tam to uz bude zlozitejsie
octavia ma ten problem ze uz dnes vyzera ako keby bola 10 rokov na trhu.... ta jej vizualne zastaralost a akasi "vizualna neobratnost"...... je neskutocna.... jedine RS alebo scout vyzeraju stale k svetu...
ta ostra linka prechadzajuca cez klucky mi pripomina vzdialene i40....
nie to nie som.. jazdil som len tyzden starou astrou hranatou este predoslej generacie... ako s nahradnym autom... inak som novsiu ziadnu astru nemal v rukach
mne sa ta chromovana linka moc paci.... dava autu smrnc..... hodnotim to ako sikovny tah..... vizualne auto pekne zviditelnila a zluxusnila .....rozhodne sa pozerame na jeden z najkrajsich kombikov triedy ... predstavujem si ho v cervenej na 17tkach :yes:
interier je stihly a nizucky.... presne taky sa mi paci... a mozno ho kludne ohodnotim ako najkrajsi v triede... astra sa vytiahla :yes:
No Opel nemám už drahno let, naposledy to byla Omega C s 2,6i benzínem a na to auto nemůžu říct špatné slovo a to ani na podvozek, který se měl do zatáček ochotněji než soudobé BMW E39. Ale už ho 7 let nemám, teď mám velké francouzské MPV. Přesto musím říct, že už od právě odcházející generace se mi v dané třídě Astra líbí nejvíc a po osobní zkušenosti s naftou 1,6 i 2.0 ( i ta 1,6 má 6st převodovku, nevím, proč to u VAG nejde) se tyto pocity jen utvrdily.
Ad poslední sloupek s lištou - odcházející generace to má řešeno elegatněji a je škoda, že tady nešel Opel cestou mírné evoluce, na druhou stranu mi nové řešení nepřijde rušivé a ani ošklivé a při vhodné barvě to naživo bude vypadat pěkně.
Exterier moderni, a interier snad jeste lepsi. Tohle se proste povedlo. Timto clovek chybu neudela. Pokud se cena priblizi korejcum, neni duvod nekoupit tuto Astru.
zatím se Korejcům přiblížil akorát tak design - resp. ani ne tak Korejcům, jako Číňanům (a to ještě takovým těm druhořadým, co plácají designové prvky úplně bez rozmyslu)
Jak rikas, prave ta kvalita je mozna vyse nez vw a spolehlivejsi motory je rovnez plus. Jsou take modernejsi nez korejske. A vzhled je veci kazdeho soudruha, jak uz tu dole rikal Cuba66, je to proste modernejsi nez u koncernu. Proste pokud se libi nemuze clovek udelat chybu ;-)
Na čom fičíš? ...asi na opli keď tak pozerám.
Ta lišta je hnusný gýč, vyzerá to ako čínska napodobenina Opla, to terajší kombík je krajší ako toto. Hatch vyzerá slušne ako aj interiér, ale toto?
tohle by nestvořil snad ani Číňan po lobotomii. Ať byla současná Astra Combi jaká byla, tak byla alespoň relativně pohledná (prostě taková neurazí nenadchne), ale toto mě přímo vytáčí >:D . Snad jich budu na ulici potkávat co možná nejméně. Mimochodem kdysi jsem měl Astru G Caravan, zatím nepřekonané combi od Oplu (dokonale funkční design bez jakýchkoliv ozdob a příkras a toho místa při délce menší než 4,3 metru...)
Mimochodem já nemám problém uznat, že je Opel kvalitou možná výše než VW. Nijak to ale nesouvisí s tím, že je nová Astra Caravan neskutečně hnusná (a je to tak extrémní, že už je to prostě objektivní fakt a ne subjektivní názor >:D )
Říkám to pořád - vzhled je jaksi podle vkusu každého soudruha a nikdy nebude objektivně posouditelný :-) Jinak Golf VI je OK, ten se mně osobně líbí víc než VII.
popelnica neprisla s nicim novym, iba pokracuje v nedoslednom spracovani, pouzivanim priemernych materialov, pritom je drahsia ako konkurencia... A navyse ponuka sluzieb je biedna, zaruky limitovane, imidz na smiech. Ak pojdu predaje v style Insignie, kde vyroba po 4 rokoch klesla o polovicu, popelnica ma pred sebou dalsie desive obdobie.
Re: To bude zase kecov ako popelňica drti konkurenci
Ty budeš asi nějakej "vodborník" co má v Opelu najeto pár km jenom v nějaký hře na PC :-) Kolik Opelů Astra si vlastnil?
P.S.: Opely Astra používáme už léta jako služebáky a co se týká cen a kvality, tak bych za ně dal ruku do ohně. A tu bych tam nedal za VW (měl jsem taky Golfa IV, jako ty) ale div se, ani za Toyotu. Vše osobní zkušenost za více než 30 let a skoro 2 miliony ujetých km v popelnicích všeho druhu :-)
Re: To bude zase kecov ako popelňica drti konkurenci
Plne suhlasim. Ja osobne jazdim Insignii. 18 mesiacov/145 000km. Neskutocny podvozok, luxusny interier, kvalitne sedacky... Za mna max spokojnost. Mam moznost ist do superembečky L&K, kolega si to zobral, ale po 2 tyzdnoch v tom sedis ako v octavke .., je tu bohuzial jasne ze sa jedna o riadne B-čko passatu.... :'-(
Jsem jediny, komu se hatch opravdu hodne libi a combi z nejakeho duvodu (mozna ten divny c sloupek) moc ne?
U astry to bude cele jen o cene. Aspon v CR urcite. Co si budem predchozi generace moc uspesna nebyla (po pravu?), ale pokud to zajimave naceni, do vyberu kombi nizsi stredni to klidne zahrnu, pri +- stejnych cenach bych bez ptani sahl jinam.
už na hatchbacku se mi ten prapodivný C sloupek nelíbí, i když jinak je celé auto moc pěkné. Takže jsem se opravdu těšil na combi, že tam ten divný C sloupek nebude. Ovšem, že je napadne naroubovat na Astru combi design Opelu Adam, tak to by mě ani v nejčernějším snu nenapadlo >:D
neboj, nie si jediný. Mne na kombíku vadí (na všetkých, ktoré sa o to snažia) tá snaha dať kombíku dynamiku zoštíhlením okien, ale strecha si ide svojou krabicovou cestou. Ten nesúlad je často tragikomický (civic). Ale zas tento opel aj v kombiku stále vyzera pekne, len mohol ešte krajšie (na živo som nevidel, možno sa bude dať).
Oproti hatchbacku, kde ta exekuce C-sloupku dost pokulhává, se mi kombi líbí. Možná tvar zadních světl mohl být odvážnější, ale jinak celkový dojem je lepší.
V čem? Ten C-sloupek je u hatchbacku strašně komplikovaný [odkaz] Ani jedno jsem naživo neviděl, tak to nebudu odsuzovat, ale u Toureru se mi ta lišta a jednolitý sloupek padající ze střechy dolů líbí. Na druhou stranu nutno říct, že ta spodní linka okýnka se nemusela zvedat, to je umělé a ty černé plastové díly po stranách skla pátých dveří jsou taky na pováženou, ovšem, jak jsem napsal, živý dojem může být jiný. Obecně vzato, Mazda 3 mi přijde povedenější, kombi nelze srovnávat, zase má sedan.
Doufal jsem v posun designu proti hatchbacku směre dopředu a te nastal :-) Tohle je vážně záležitost na posouzení každého zvlášť. Delší zadní blatník aspon lépe zamaskuje víko nádrže o velikosti tabletu >:D
Interiér se mi zdá už součastného J hezčí než u K, jsem zvědavý na jízdní dojmy oproti J.
Jinak byhc ji dal přednost před korejci bez váhání.
Vypadá dobře, ale trochu mi tam vadí ta chromovaná lišta protažená až za horizont události >:D Zajímalo by mne, jak bude vypadat nějaké méně vybavená verze, obyčejnější Astry nemívaly chromované lišty kolem oken, tak třeba to nebude v základu.
Souhlas, taky ty hagusy až na hranu střechy vypadají divně. No a potom ty sportovní mračítka zadního skla. Nechápu smysl. Vypadá to přeplácaně. Přední část je v pohodě, interiér je OK až na ten klavírní lak v madlech dveří. Boční zadní část je katastrofa. Auto je velmi podobné obludě Civic kombi.
"mračítka" takový pomocník pro aerodynamiku, například Insignie s ecoflexem je má taky nalepené na zadním okně, ale jsou tedy menšía míň nápadné. Tyhle velké ploutve zaniknou leda v černé barvě a s černými foliemi. Nedávno někdo kritizoval pdoobnou odtrhovou hranu u Superba combi mezi zadním oknem a spojlerem 5. dveří
Zde je odkaz na Insignii u které ejto vidět:
[odkaz]
Podle mého soudu je každá nová generace Astry výrazně lepší, než předchozí. Jistě, tak by to mělo být, ale ve skutečnosti to tak v mnoha případech není. Jenže u Astry dává Opel jasně najevo, že nehodlá šetřit ani na technických řešeních, ani na materiálech, ani na kvalitě výroby, kompromisy nejsou povoleny. To je velká výhoda oproti např. škodovkám.
VW v případě Golf ovšem postupuje stejně. Dnes jsou si oba vozy myslím zcela rovnocenné (pokud připustíme, že v předchozích generacích měla Astra problém s prostorností na z. sedadlech). Tak jsem opravdu zvědav, zda Astra konečně ukousne ze zdánlivě nedotknutelného golfího koláče... Držím palce, aby se potvrdilo, že obrovské úsilí věnované produktu se vrátí v přiměřeně rostoucích prodejích a zisku.
U astry se mi vzdycky libil jeji mature vzhled a taky mira toho jak se mezi sebou jednotlivé karosářské verze liší a že nejde jen o prostoduche natahnuti kufru jako jsme tomu zvykli u konkurence. Nejenze jsou u kazde verze jine rozvory, ale lisi se mezi sebou i díly do kterých by jste to na první pohled nikdy neřekli. Taky proto je 3dv verze vždy dražší než 5dv Zkratka design na miru a to nejen opticky ale i funkční. O jizdnich vlastnostech a motorech nepochybuji, interiér je dokonalý. Jakoby si opel vzal poučení z každého preslapu v minulosti. To že vypadá c sloupek u kombiku nove generace tak jak vypada mi ale vyrazilo dech. Udělali z toho jinou astru, jiné auto, líbí se mi vice než hatch a chci ji.