Hvězdou stánku britské firmy Jaguar bylo její historicky první SUV. V porovnání se sportovně střiženými sedany XE (případně XF) je novinka o dost vyšší. Jak se centimetry navíc projevily v kabině?
To samozřejmě beru ;-) A nedovolil bych si tvrdit opak toho co napsal Tomáš. XE je opravdu v základní verzi plastovější víc než bych čekal. Naštěstí to řeší pár citlivých příplatků. Zase nevím nakolik jsou obě auta podobná a jak jsou na tom materiálově. XF má třeba i podle AutoBildu, kde jsem čekal kritiku větší, interiér kvalitní. Neztotožňuju se s deklarovaným nevkusem, to jen Tomášovo oko, který se nechá radši laskat něčím utilitárnějším (tuším, že se mu podle testů líbil dost Caddy) ještě nepřivykl jiným tvarům :-)
No uvidíme, snad se to nepotvrdí a pokud ano, tak na to snad bude výrobce reflektovat. Myslím třeba kvalitu těch krycích plastů, nevkus tam nevidím. Poté co mě potěšil vzhled čumáku, tak zase trochu váhám u zadní části. Zejména v té bílé to prostě připomíná Evoque. Hodně tomu pomáhá i kolmá část dveří pod zadním oknem. Domníval jsem se, že bude mít lehce negativní sklon. I tak je to asi nejpěknější SUVko.
Design je i na živých fotkách bez připomínek... aspoň exteriér. Větu "vzhledem k určení vozu také do lehkého terénu jsou očekávatelné ochranné plasty karoserie" jsem po pravdě doteď úplně nepochopil (ani tu část s plastama ani tu s terénem :-) ).
Na středovém panelu bych asi nemusel mít tolik piánového dekoru...