Novinky
Bully_
1
...jako to bylo i u HH. Uplne stejny vyvoj, evoluce pozpatku.
Přejít do diskuze
Ono to jde ruku v ruce s postupným snižováním spotřeb, kterých mají automobilky dosáhnout. Když u Porsche řeknou, že budou v 911 držet šestiválce tak dlouho, jak jen to půjde, tak to v člověku vyvolává dojem, že 911 bez šestiválce je jen otázkou času.
Pro mne je to přijatelný kompromis, alespoň by ještě několik let byla ta možnost. Lepší už to nebude. Nemyslím si, že by to kouskovali, protože by se báli o odbyt a potřebovali by to nějak jinak zdůvodnit.
Pro mne je to přijatelný kompromis, alespoň by ještě několik let byla ta možnost. Lepší už to nebude. Nemyslím si, že by to kouskovali, protože by se báli o odbyt a potřebovali by to nějak jinak zdůvodnit.
mam rovnaky nazor.... casom sa iste zbavia vsetkych atmosfer ktore su dnes uz aj z ekonomickeho pohladu a akehosi noveho imidzu a snahy byt in .... pre mnohe automobilky uz proste " neprijatelne" .... aj napriek tomu ze su fajn..... uz teraz je jasne ze buduca generacia vacsej carrery pride aj ako hybrid... takze reci o preziti atmosfer v akomkolvek porsche su asi ozaj len take rozpravky ... :yes:
To je len také pomalé varenie žaby. Nástup turbomotorov v 911 či Caymanovi sa bude zľahčovať tým, že sa nechá pár atmosférických modelov, veď akože puristi si stále budú mať čo vybrať. Tých bude menej a menej, až sa i ten posledný vypustí z ponuky s tým, že veď sa aj tak predával málo a ľudia chcú turbomotory (ako to bolo aj s motorom 30i u BMW). 8-s