Novinky
Barry Lyndon
0
a ne jako jeden ze spolupachatelů. Pak by její prodeje mohly dokonce i růst >😁
Anonym
1
což se jí nepovede, pokud do toho bude nemočená i evroská část VW
podla ktorych sa lepsie clovek zorientuje aky je skutocny rozdiel medzi prvym a desiatym v poradi....... ale ze su japonci opat hore... mozem z vlastnej skusenosti povedat ze to uz nie je prekvapko.... a verim im
skoda inak ano ... ta ma skutocne prekvapila... ale snad este viac ten rozdiel medzi skodou a vw.... nemal by byt vw pred skodou? .. co robi tak hlboko vzadu je dost zvlastne ....
skoda inak ano ... ta ma skutocne prekvapila... ale snad este viac ten rozdiel medzi skodou a vw.... nemal by byt vw pred skodou? .. co robi tak hlboko vzadu je dost zvlastne ....
...a DACIA hned za škodovkou >😁 a s velkým náskokem před VW >😒] :yes: ono na jednu stranu se tam toho asi má hodně málo co po.... nicméně je to docela úlet 😄
ono to tak zvacsa byva ze co sa moze pokazit sa aj pokazi ( casom ) ... ja by som v aute dnes uz radsej chcel cim menej zadrhelov ako tych roznych super systemov hlidajucich uhly aj pr.del a dnes uz ako vidime aj emisie ..... a ja neviem kde co este... ( v automobilizme sa mi najviac pacili 90 roky ) ... dacia pritom splni rovnaku sluzbu a velakrat stoji zakaznika aj menej penazi pruserov nervov ako rozne milionove superkary ktore si stejne na druhy svet so sebou nikto nevezme ....
...na rovinu, kdybych na to měl, koupím si klidně Cadillac, ale nemám na to, tka můžu leda prskat 😄 Na druhou stranu, 90% cest mám jen po městě, takže jsem vyměnil ne zrovna úsporné BMW X5 4.8 Xdrive za 3-dvěřové Grande Punto Evo a upřímně, i když postrádám luxus, nakonec to tu službu udělá taky... Navíc je to auto jak Dacie, jednoduché, byť již technicky zastaralé i když je "nové", ale o to míň se tam toho po... >😁 Takže namísto drahých oprav a údržby mám skvělou dovču :-! I když jak tak koukám na tu statistiku, buď je Fiat hodně velkey prů*er v Německu a nebo ho tam Merklová zakázala prodávat 😁
Tak průser má asi Audi >😁 >😁
Další pořadí, protože zde na Auto.cz neumětelové neumí dát celkovou tabulku i s body
BMW
Mercedes
Citroen
Fiat
Audi
Chevrolet
Alfa
Další pořadí, protože zde na Auto.cz neumětelové neumí dát celkovou tabulku i s body
BMW
Mercedes
Citroen
Fiat
Audi
Chevrolet
Alfa
...neřekl bych ani neumětelové, ale vzhledem k výrazné "kladné orientaci" na NEdomácí škodovku, pro ně prostě neexistují jiné značky, než okřídlený šíp 😄 A to píšu s tím, že proti škodovce osobně nic nemám (z novýho superbu mi spadla čelist 😄 ), krom toho, že je nehorázně předražená, asi jako VW... prey že lidový auto 😁 A byť je kvalitní, jak víme, má přednost před všemi ostatními značkami >😁 Oni prostě nedokáží napsat nezaujatý článek, všude musí vystavit minimálně fotku škodovky, nebo ji s něčím srovnávat, třeba i s lambem 8-s . Přijde mi to, jako v dobách kdysi minulých, kdy v každém českém filmu musel být začleněn někdo od státní bezpečnosti atp... To asi tak stejný, jakože píšou o všech jiných značkách, co mají za svolávačky, ale o škodovce pro jistotu ani slovo, nechť udržujeme českého joudu v domění, že škodovka je THE BEST OF... Stačí se zeptat škodováckého mechanika a člověk by se divil... V konečném důsledku jsou totiž všechna auta takřka stejná... Jen se na každém aute sype něco jiného, na některém kusu něco víc, na některém zase nic... A je vcelku logické, že čím více serepetiček v tom autě je, tím více se to sype a je jedno, jak drahé nebo luxusní auto to je...
S tím na mě nechoď. Auto.cz jde kvalitou ke dnu. Všechno pozdě, všechno slepě opisují a pár(v jednotkách) testů za rok to nezpraví. Když chtějí v každém článku Škodu tak ať to nazvou PR serverem VW.
Už jen ten titulek je na s prominutím zblití.
To nešlo napsat: Nejspolehlivější značkou v Německu Mazda, Škoda na skvělém třetím místě?
Nebo když máš článek o třeba o F1, mistrovství bůh víčeho, tak tam dáš fotku toho, kdo je třetí?
Už jen ten titulek je na s prominutím zblití.
To nešlo napsat: Nejspolehlivější značkou v Německu Mazda, Škoda na skvělém třetím místě?
Nebo když máš článek o třeba o F1, mistrovství bůh víčeho, tak tam dáš fotku toho, kdo je třetí?
Úlet ne. Kdyby Dacia nebyla vepředu, bylo by to velké zklamání. Přeci jen používá dost už starších, tedy ověřených, řešení a spoustu nadstandardních prvků výbavy, které obvykle nadělají největší problémy, si obvykle odříkává.
..ale dost nejspíš bude hůř - nové požadavky a limity nejspíš poznamenají i Dacii.
..ale dost nejspíš bude hůř - nové požadavky a limity nejspíš poznamenají i Dacii.
Cim to je, ze technicky defacto zhodne auta VW a Skoda a jeden sa umiestnil na 3 a druhy na 18?
Bud je rozdiel medzni nimi na urovni statistickej chyby alebo je v GER znacne ustretovejsie spravanie autorizakov Skoda k svojim zakaznikom.
Bud je rozdiel medzni nimi na urovni statistickej chyby alebo je v GER znacne ustretovejsie spravanie autorizakov Skoda k svojim zakaznikom.
ako je mozne pri tolkych zavadach na TSi, mnozstve vymenenych motoroch a prevodovkach v zarucnej dobe, aby škoda penazi bola takto umelo vyzdvihovana? Koho to zase predstavenstvo uplatilo, aby vytvoril takyto plagiat? Hadam neuverime podvodnikom z koncernu, ze to s kvalitou myslia vazne >😁
Proc si kupovat tretiho, kdyz si muzu koupit po vsech strankach lepsiho prvniho. Bravo Mazda!!! Hlavne Mazda neni synonymem pro slovo podvod.
To volvo na 11. místě mě trochu překvapuje. Taková krásná auta a podle mě i spolehlivá, Nevím jak poslední modely, ale byly doby, kdy to bylo nezničitelný auto