Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Martin Winterkorn odstoupil z funkce šéfa Volkswagenu

Skandál s emisemi turbodieselů má dohru na nejvyšších místech VW. Funkci složil samotný šéf koncernu Martin Winterkorn.
Zpět na článek
23. 9. 2015 19:49
23. 9. 2015 20:22
23. 9. 2015 21:50
23. 9. 2015 22:06
23. 9. 2015 22:16
24. 9. 2015 08:50
23. 9. 2015 23:04
24. 9. 2015 06:34
23. 9. 2015 22:24
24. 9. 2015 11:46
24. 9. 2015 07:47
23. 9. 2015 19:07
24. 9. 2015 07:19
23. 9. 2015 19:53
24. 9. 2015 08:55
24. 9. 2015 09:59
24. 9. 2015 15:51
Avatar - PepaJ
23. 9. 2015 18:38
...teď jsem zvědav jaká strategie ..prijde
:yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barrichello
23. 9. 2015 21:30
Re: ...teď jsem zvědav jaká strategie ..prijde
zatloukat, zatloukat a zatloukat.

Jenže jim to nevyjde >:D
23. 9. 2015 22:03
Re: ...teď jsem zvědav jaká strategie ..prijde
jj
A TO JE VÁM SODRUZI SNAD JASNÝ PROČ JE POTŘEBA ROZPORCOVAT MEDVĚDA [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - praděda7
23. 9. 2015 22:21
Re: ...teď jsem zvědav jaká strategie ..prijde
Neumět podvádět a neumět zatloukat...smrtelná kombinace... ;-\
24. 9. 2015 08:43
Re: ...teď jsem zvědav jaká strategie ..prijde
Další strategie je poznat už z tohoto článečku Škodivky, tedy, že: "Volkswagen (a nejen on, jak vychází najevo) podváděl v USA při měření emisí" ...

Jestli se nepletu, tak zatím vychází najevo, že podváděl jen VW, ale bude snaha to zevšeobecnit, jako že to je normální a dělají to všichni ... a vlastně o nic nejde.
Avatar - rokyta.p
24. 9. 2015 09:14
Re: ...teď jsem zvědav jaká strategie ..prijde
Nic není tah horké jak se uvaří. Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž. Měřit se dá různými způsoby, že si někdo vybere ten co mu nejvíc vyhovuje je pochopitelné. Osobně si myslím, že to se to zas přežene a život půjde spokojeně dál. Však vyčkejme jak to dopadne. Na nějaké velké soudy je příliš brzy.
23. 9. 2015 18:52
Tesat do kamene
Ředitel Volkswagenu Winterkorn prohlásil, že odstupuje, ale není si vědom žádného pochybení ze své strany. (Reuters)

Info:
Řada soukromých subjektů v USA již připravuje žaloby vůči Volkswagenu kvůli kompenzacím ztrát, protože hodnota jejich flotily vozů měly ještě před týdnem o řád vyšší hodnotu než mají dnes. Neexistuje však validní cesta, jak vyčíslit nebo odhadnout výši těchto kompenzací. Jedním z problémů je také to, že zatím přesně nevíme kolik vozů se problém dotýká.

Další kategorií poškozených, kteří mohou VW žalovat, jsou samotní akcionáři jímž se snížila hodnota jejich investic asi o třetinu kvůli výše zmíněnému skandálu. V neposlední řadě je tu solidní trhlina v důvěře spotřebitelů ve výrobky automobilky. Tato forma škody může být dokonce nevyčíslitelná
Rozbalit vlákno
6
Re: Tesat do kamene
Nic nevedel a není si vedom pochybení. >:D >:D >:D Snad jsi necekal neco jiného.

Nemci na to mají dobrý slovní obrat: Mein Name ist Hase, ich weiß von nichts.
23. 9. 2015 19:01
Re: Tesat do kamene
Na to není zapotřebí slovní obrat. My máme: zatloukat a zatloukat. A potom zase zatloukat ;-)
Avatar - Typhoon
23. 9. 2015 20:11
Re: Tesat do kamene
Proč mě už ani nezaráží tzv. korektnost Winterkornovy "omluvy"? Koncern udělá vědomě podvod, o kterém musely vědět špičky vedení + ti, co to museli technicky a soft(ne)férově vymyslet a on tomu řekne pochybení. Pochybení má přece úplně jiný význam, něco jako omyl z neznalosti. Je to jeden parchant vedle druhého a měli by jít sedět. Takhle tu pokutu zaplatí jejich zákazník (minulý, dnešní i zítřejší).
23. 9. 2015 20:24
Re: Tesat do kamene
pravnici uz si mydlia ruky :yes:
Avatar - praděda7
23. 9. 2015 22:24
Re: Tesat do kamene
Advokáti budou mít 100 "Ježíšků" v jednom roce... ;-)
No toto!!!
Bravo ACZ. Konecne aktuální informace tak jak to má být. :yes:

Co se týce Winterkorna: Tezko ríct jestli se to snazil interne ustát nebo ne ale v podstate nemel moc na výber. Legracní je ze Winterkorn samozrejme nic o nicem nevedel. >:D >:D >:D

Jinak toto nebude poslední personální dusledek této aféry, budou následovat dalsí.

Tesím se na odborné analýzy nekolika místních superanalytiku. >:D
Rozbalit vlákno
27
Avatar - _Karel_
23. 9. 2015 19:49
Re: No toto!!!
To, že "nic nevěděl a je šokován" není legrační. To je k zblití.
Ale zřejmě jen lidé takovéto povahy dnes mohou dělat vrcholné managery (a potitiky).
Doba si žádá omluvy, které přitom nikoho nezajímají (jen novináře).
Nemám žádné zkušenosti z těchto kruhů, ale nenapadá mě jiný důvod pro tak trapnou lež, než zachovat si jakous takous cenu na trhu práce.
23. 9. 2015 20:14
Re: No toto!!!
Par "vrcholovych" manazeru znam, casto s podobnymi jednam, jen ne v automotive, ale sam neumim rict, jestli je lepsi odstoupit a zatloukat, nebo odstoupit a vzit to vsechno (at uz spravedlive, nebo nespravedlive) na sebe. Myslim, ze lepsi je to prvni (asi o 3%), prestoze je jasne, ze tohle neni dilo nejakeho SW inzenyra, domluveneho se sefem prodeje v USA, tohle MUSEL posvetit, samozrejme neoficialne, nejvyssi boss, jinak by podobny svindl nemohl byt implementovan...
Avatar - _Karel_
23. 9. 2015 20:22
Re: No toto!!!
Nechtěl bych po něm "nespravedlivé" přiznání. Ale opravdu je jasné, že to věděl, a tím pádem posvětil.
23. 9. 2015 21:25
Re: No toto!!!
Jde mi o to, ze je lepsi zatloukat, pokud by priznal, ze o vsem od zacatku vedel, pripadne toto reseni i sam navrhl, byla by nabourana duvera v cely system volby vrcholnych predstavitelu koncernu, takhle zustava zodpovednost nize, MW se pak stavi do role "kdybych to vedel, tak bych to zatrh", cemuz my verit muzeme a nemusime (ja neverim), ale stado se aspon trochu (o ta 3%) uklidni. Ale jak rikam - to je jen muj nazor vycucany z prstu :-)
23. 9. 2015 21:50
Re: No toto!!!
Proc myslis, ze tohle musel CEO vedet a posvetit? Vim, jak funguji velke softwarove firmy a garantuji Ti, ze od jisteho levelu managementu dany manager nevi o software ani zbla a mnoho implementaci ja dano managementem dole, ktery ma alespon tucha vo co go.
Avatar - _Karel_
23. 9. 2015 22:06
Re: No toto!!!
Už tu někteří psali, že M.V. je technik. A podvodný software v 11milionech aut- to není o klucích z dílny, co si řekli, že vyřeší ten problém s americkou emisní normou.
Ví se o tom rok, a on je dnes zděšen?
23. 9. 2015 22:16
Re: No toto!!!
Mnozstvi aut naprosto nehraje roli. Co se tyce softwarove zmeny, tak je to fakt jenom par lidi. Je take fakt, ze toto nekdo musel specifikovat a nasledne schvalit - takze je to dohledatelne, ale prijde mi absurdni, ze neco takoveho schvaluji CEO...to je podle mne blbost. Mas nejake divize ty divize se dale deli, vsude jsou sila, ktere nekomunikuji - byrokracie od jisteho poctu zamestnancu je obrovska. Vubec nevidim duvod, ze se toto dostane na stul toho nejvyssiho.
Re: No toto!!!
Vzhledem na pozici Winterkorna, na jeho technickou kompetenci, na druh a rozsah podvodu je extrémne nepravdepodobné ze by o nicem nevedel. Nebo si snad myslís, ze by si excelentní technik Winterkorn, který byl pred pozicí CEO clenem predstavenstva znacky Volkswagen se zodpovedností pro technický vývoj a potom clenem predstavenstva koncernu Volkswagen se zodpovedností pro výzkum a vývoj nevsiml toho ze najednou motor který by teoreticky nemel plnit americkou normu tu normu plní? A to pri dulezitosti amerického trhu a tomu ze Volkswagen vystupoval v pozici prukopníka dieselu v USA?
24. 9. 2015 07:49
Re: No toto!!!
Nemyslim, ze by Winterkorn znal nejake hluboke detaily toho reseni, ale umim si predstavit, ze scenar byl asi takovy: Rada a vedeni tlaci do uvedeni dieselu do USA. Podari se splnit normy standartnim zpusobem? Ne? OK, tak jake jsou "dalsi" moznosti? 1: Pozdrzet uvedeni, nez se podari diesely vyslechtit. Toto vzhledem k dlouhodobym cilum neni mozne odsouhlasit.
2: Fake dat. Aspon do doby, nez se podari diesely vyslechtit tak, aby opravdu normy splnovaly i bez fake.
Pod jakym tlakem se vrcholovi manazeri rozhoduji si radeji ani nechci predstavovat a tak se nedivim, ze to MW posvetil, stejne tak se nedivim, ze ted od toho dava ruce pryc, aby vzniklo zdani, ze ryba nesmrdi od hlavy...
BTW.: Podle meho to byla do nebe volajici stupidita, tenhle fake ridici jednotky.
24. 9. 2015 08:15
Re: No toto!!!
Nejde mi regovat sam na sebe, abych tam dopsal update, tak to pisu sem.

K reseni 1: Toto pozdrzeni sice neumozni dosahnout dlouhodobe cile a muze narusit planovani a strategii na dlouho dopredu, ale vyvine velky tlak na uspesne dokonceni procesu (zminovaneho vyslechteni dieselu pro prisne emisni normy).
Reseni 2: naopak muze vest k "ukolebani" vyvojoveho teamu (a financniho teamu), jezto cil je zcasti splnen (= diesely jsou na trhu a prodeje rostou), takze je docela dobre mozne, ze pokud se na podvod neprislo hned, vedlo to k dalsimu odsunu investic pro slechteni dieselu s tim, ze zatim to jde i bez nich, tak proc to menit.

Jak pisu vyse - z meho pohledu neuveritelna stupidita.
Avatar - wakantanka
24. 9. 2015 08:44
Re: No toto!!!
Viacmenej s tebou súhlasím a sčasti bude mať zrejme pravdu aj Iled. Proste u tých obrovských korporácií nemôže jeden človek vedieť všetko. Aj keď je to generálny riaditeľ a predseda predstavenstva a trebárs aj geniálny technik a konštruktér. Proste riadiaca štruktúra VW je príliš široká. Na druhej strane ako spomínal niekto vyššie, tým že má technické vzdelanie a podieľal sa na vývoji pred svojim menovaním do vyššej funkcie muselo mu byť už z princípu jasné, že ten Clean diesel nebude celkom kosher. Ja sa hlavne čudujem že sa nikto nezamyslel dávno nad tým paradoxom, že kým iní výrobcovia strkali peniaze a čas do vývoja Commonrailu, VW robil to isté s PD a zrazu zo dňa na deň majú jedno z najlepšíc commonrailových riešení? Odkiaľ na to zobrali a kedy to stihli?
24. 9. 2015 09:04
Re: No toto!!!
Tomu commonrail reseni se nedivim, cely commonrail neni vynalez VW, nebo jinych, je to system, vyvinuty a dodavany externimi spolecnostmi, ktere na jeho vyvoji pracuji a reseni jim beta-testuji samo zakaznici na milionech prodanych kusu. V pripade CR se toho jako prukopnik zhostil Fiat, pridalo se BMW a pak dalsi. Jakmile na CR presel VW, mel uz v ruce kdovi kolikatou upgrade generaci s dalsim vyvojovym potencialem. Myslim, ze mohli jeste trochu pockat, ostatne BMW (aspon zatim) prusvih nema a taky pouziva CR, no je mozne, ze se nejaky zadrhel casem najde :-)
Avatar - wakantanka
24. 9. 2015 20:45
Re: No toto!!!
Ja netvrdím, že je to tak, len tak nahlas uvažujem, kde by mohol byť pes u VW zakopaný. >:D Oprav ma ak sa mýlim, ale to Common rail riešenie tí externí dodávatelia riešia predovšetkým hardwarovo, aby vyhoveli požiadavkám od zadávateľa. Software a požiadavky na povedzme pracovný tlak, možný počet vstrekov za nejaký čas a pod. zadáva vývoj automobilky na základe nejakých predbežných prepočtov a simulácií. K tomu sa ladí software, aby to celé fungovalo tak ako si to konštruktéri vymysleli nie? V takomto prípade teda reálne skúsenosti s CR proste vo vývoji u VW chýbali a zrejme bola chyba už niekde na začiatku a takto ju poriešili. Ale to je len moja osobná špekulácia a predpoklady. Sám som náramne zvedavý ako toto celé dopadne.
24. 9. 2015 08:50
Re: No toto!!!
Tahle stupidita se objevuje docela často, když chce bejt někdo za každou cenu první. je to podobné jako s dopingem ve sportu. Pár let slávy asi někomu za tu budoucí ostudu stačí. U vedení VW už to však hraničí s demencí. A nebo to mělo vedení VW podobně nastavené jako ti sportovci.
23. 9. 2015 23:04
Re: No toto!!!
Souhlas. Byznys založený na podvodu. A tím pádem jeho šéfovské odměny také. Proč by to dělal, když ne pro prachy?
Re: No toto!!!
Uvidíme jestli se to ze nic nevedel udrzí. Nevím co más na mysli tím duvodem zachovat si cenu na trhu práce.

Co se týce omluv - proc myslís ze zajímají "jen novináre"? Nechápu jak to myslís.
Avatar - _Karel_
24. 9. 2015 06:34
Re: No toto!!!
"zachováním si ceny na trhu práce" myslím to, že snad ještě nechce do důchodu a snažší bude najít vysoký flek v situaci kdy jeho image je "nevěděl" než "nařídil podvod". Jen spekulace proč lže.

S novináři to nemyslím nijak na tebe, jen prostě podle mě reálně omluva nikoho nezajímá. Jsou to oficiální kecy, jejichž znění ladí tým odborníků možná i pár hodin.
Re: No toto!!!
OK. Já jsem to bral tak ze ve veku 68 let zu treba do duchodu pujde,

Reálne omluva samozrejme nikoho nezajímá, ale novinári mají povinnost psát o vsem co se deje a proto musi psát také o té omluve. Jak se to napíse je jiná vec.
Avatar - Hotwire
23. 9. 2015 22:24
Re: No toto!!!
OT: Gilgit, si to ty?? Ak ano tak vitaj spat. :-)
Avatar - Hotwire
24. 9. 2015 11:46
Re: No toto!!!
Vidim ze hateri sa uz cinia s palcami dole. >:D Nenechaj si od nich nicit nervy, ja som rad ze si tu a castokrat doplnis info z clankov. :yes:
Re: No toto!!!
Hateri a okopávaci me nevzrusují. Treba si tím ze me dají palec dolu za nic vybijí energii neskodným zpusobem a potom treba doma nezmlátí manzelku. >:D >:D >:D

Nestojí za to si s takovými primitivy spinit ruce.
Avatar - praděda7
23. 9. 2015 22:32
Re: No toto!!!
Už jsem psal jinde. Zkrátka o tom všichni věděli (i v USA) a existovala tichá dohoda, že nikdo nebude "dělat vlny". Pak se ale našlo pár úplatných lidí, kteří vhodili francouzák do soukolí a to soukolí teď pěkných pár lidí semele. Winterkorn je jeden z nich. ;-\
24. 9. 2015 07:47
Re: No toto!!!
Len aby v tomto odhaleni podvodu vietor nefukal z vlastnej stajne od Piecha, ktoreho defenestrovat pomohla aj nemecka keiserinka.
Winterkorn ako technik od piky a predstavitel VW je dost znaly pomerov aby vedel, ze s plnenim noriem v USA to nebude ruzova zahradka vdaka technike ale .... nepovoleny "zlespovak", A podla trhov bude stat tento zlepsovak VW 35mld. EUR.
Povest Made in Germany uz utrpela, ake realne skody pre cele hospodarstvo to budu sa uvidi. A ako do toho sa zamontuje prisne utajovana TTIP prospesna len pre mega koncerny, o ktorej malokto vie a ak ano tak len ramcovo?
23. 9. 2015 18:55
Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
.... všichni pamatujeme že on lidi typu Winterkorna upřímně adoroval a tohle by asi nevydýchal....

Každopádně já tohle VW nepřeju... nemám je rád, občas se škodolibě zasměju když se jim něco nepovede, ale tohle je hodně velký průser.... bohužel, můžou si za to sami, tohle není nahodilá chyba nějaké velké série dílů, ale prachsprostý vědomý podvod.... :no:
Rozbalit vlákno
22
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
GTI by to nerozchodil. >:D >:D >:D

Ale jak sám píses, není to chyba ale prachsprostý vědomý podvod. Ale Wiko samozrejme za nic nemuze, nic nevedel, a vubec... >:D
23. 9. 2015 19:08
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Ačkoliv rozhodně nejsem zastáncem VW myslím zejména na ty lidi, kteří díky něčí touze po penězích přijdou o práci, schudnou ač odvádějí nejlepší výkony. Dotkne se to jistě mnoha lidí a já jen doufám, že viníci budou vyhledáni a potrestáni. Toto může zasáhnout celou evropu včetně ČR docela tvrdě.

Budiž to zas a znova tesáno do kamene neúspěchu, že podvod se nevyplácí. Když jsem onehdá nastupoval do první práce a měl jsem morální dilema zda podvádět kvůli vidině lepšího výdělku. Kdosi mi tehdá řekl, že poctivostí a slušností nikdy nic nepokazím. Tím se řídím, přes horší a lepší časy, ale stále se to potvrzuje. A stále více vidím, že to nebylo marné. Winterkom může plácat co chce, ten nebude počítat koruny na hypotéku.
23. 9. 2015 19:19
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Konečne nejaký normály komentár k tejto problematike. Nejaký Winterkorn je všetkým viete kde, on tým reálne neutrpí a ani nikto z vedenia. Maximálne tak jeho mužská pýcha dostane na frak. A tí, čo podobné niečo VW želajú, by si tiež mohli uvedomiť, že od automobilového priemyslu je závislá celá EU a tým aj veľká časť obyvateľov. Takmer každá rodina, sused, kamarát,... je tak pracovne priamo, alebo nepriamo prepojený na automobilový priemysel a vysmievať sa tomuto je riadne úbohé.
23. 9. 2015 19:28
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Jen jsi ten komentář nepochopil. Jinak by jsi to naštvání lidí na vedení VW pochopil. Neohrozili totiž jen sebe, ale i spoustu firem a lidí, kteří s nimi moc společného nemají. A samozřejmě nejvíc naštvali své zaměstnance.
23. 9. 2015 19:39
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
ja som ten komentar esenbeho pochopil.. ty si skor nepochopil moj
ved pisem, ze "konecne nejaky normalny komentar.."
to v preklade znamena, ze konecne sa niekto vyjadruje k tomu, k comu sa ma vyjadrovat a to k pravej podstate problemu a to dopadu na obycajnych ludi
Avatar - praděda7
23. 9. 2015 22:38
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Viníci sedí v Bruselu. Ti nikdy potrestaní nebudou... :'-(
23. 9. 2015 23:03
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
To je blbost, nelogické. Průser vznikl díky US zákonům a ne EU.
Avatar - praděda7
23. 9. 2015 23:08
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
OK. Spoluviníci... ;-)
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Jo, jo, Brusel delá zákony pro USA. Dedo7, v této diskusi zase tvuj nemocný mozek perlí.
Avatar - Bubáq
23. 9. 2015 19:09
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
A víš, co se stalo s GTI? Blinkal při každém přístupu na ACZ?!
Avatar - _Karel_
23. 9. 2015 19:55
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
GTI zdaleka není moje krevní skupina, ale vytahovat ho několikrát denně mi přijde dětinsky hloupé. Už tu není hodně dlouho, co ho takhle nechat být?
23. 9. 2015 19:56
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Ano, do mrtvol se nekope.
Avatar - _Karel_
23. 9. 2015 20:03
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Vzhledem k tomu, že nevím, jestli jeho důvod odchodu není třeba zdravotní, asi bych to takhle nenapsal ;-)
24. 9. 2015 07:53
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
:yes:
24. 9. 2015 07:53
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
:yes:
24. 9. 2015 07:53
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Kdyz vidim nektere komentare, treba tvoje, taky blinkam.
Avatar - 3_diamanty
23. 9. 2015 19:48
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
no ani ja zrovna vw nemam ako top favorita ale toto je hodne velky pruser suhlasim.... pritom ked si uvedomis ze vw nemal za potreby klamat... nekrachoval... nemal sa zle... globalne rastol a prosperoval uz pred tymto podvodom - tak o to je to cele divnejsie zbytocnejsie a nepochopitelnejsie...... cele mi to stale pride ako zly sen... a ze je prave vw tohto niecoho schopny? .... o to som viac prekvapeny.... kedze o serioznosti ... buldocej tvrdej praci a poctivosti nemeckych automobiliek koluju doslova legendy
Avatar - praděda7
23. 9. 2015 22:46
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Průser? Průser ano. Průser. Podvod? Podvod nikoliv. Bylo to čistě přizpůsobení se neférovým podmínkám neférovým způsobem. Tentokrát to nevyšlo.
BTW odstraňování DPF je daleko větší průser.... :-!
23. 9. 2015 22:52
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Neferovym podminkam? Neferovy je treba tlak na CO2, ale rozhodne ne to, aby pro benziny a diesely konecne platila stejna norma.
23. 9. 2015 23:02
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Vzhledem k tomu, co se děje s počasím, musí být tlak i na CO2. A samozřejmě, není sebemenší důvod, aby byly různé normy pro diesely a benzíny. Ledaže by nafťáci platili za vyšší emise nějaké daně.
Avatar - praděda7
23. 9. 2015 23:10
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Co se děje s počasím? Dnes bylo krásně, skoro na koupání... ;-)
Re: Ještě že se toho virtuálně nedožil GTI....
Samozrejme ze to byl podvod, plácale.
Avatar - 3_diamanty
23. 9. 2015 19:07
hmm
pamatam si ako este relativne nedavno ( par rokov dozadu ) martin ocumoval prave vo frankfurte novu i30 .... a bol z nej dost rozladeny a posobil prekvapene ..... ( to video je dnes uz legendarne ) no zda sa ze uz si to ako sef vw nezopakuje... skoda... tesil som sa na dalsie jeho "testy" hyundaia ;-) a jeho prekvapene reakcie ... tak nic
Rozbalit vlákno
1
24. 9. 2015 07:19
Re: hmm
Už nemá být z čeho rozladěný...vnitřek Tucsonu oproti konkurenci v ničem nevyniká :-)
Avatar - Bubáq
23. 9. 2015 19:08
Připomíná mi to silně Růžagate
Víte, nepochybuji o tom, že na Růžičku se "něco" našlo, když Hadamczik nemohl rozdýchat své odvolání od nároďáku. Vůbec bych se nedivil, kdyby za rozdmýchání Dieselgate "rok poté" mohl Ferdinand Piëch....
Rozbalit vlákno
13
23. 9. 2015 19:21
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
To by byla sakra drahá msta, takovou blbost by si nedal. Pieche bych hledal v tom případě, že by se přihlásila nějaká prostitutka a tvrdila, že má s Winterkornem dítě...
Avatar - Bubáq
23. 9. 2015 19:32
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
... to měla být vtipná poznámka, jen jsem zapomněl připojit několik řádků smajlíků.... Sorry!
23. 9. 2015 19:37
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
Při počtu konspirátorů na m^2 se to dost těžko rozlišuje...
Avatar - pelikoš
23. 9. 2015 19:49
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
tak pokud předtím prodal všechny svoje akcie lidového vozu... :-!
Avatar - pelikoš
23. 9. 2015 19:53
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
Avatar - N6600
23. 9. 2015 20:00
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
Podla par znamych, pracujucich vo VW (DE), sa posuskava po firme, ze v tom Piech prsty ma. Ostatne, kvoli US sa Piech s Winterkornom aj pohadali. Ta hadka vyvrcholila odchodom Piecha. Mam pocit, ze Piech vedel, co sa stane a nalezite to Winterkornovi oplieskal o hlavu.

Jedna vec mi ale nie je jasna - tvrdi, ze o tom nevedel a to podla mna keca. Ako sef Audi a neskor VW o tom vediet musel. To neslo nevediet. A preto si myslim, ze Piech to znovu vytiahol a Winterkorn skoncil. Piech tam ma moc stale a mam pocit, ze sa vrati. Istym sposobom urcite.

Nastupca bude zaujimavy. Bud Stadler, ktory uz pod Piechom pracoval, je z Audi, ale nie je technik versus Mueller z Porsche, ktory je podla vlastnych slov prilis stary. Som zvedavy. Tipujem Stadlera.
Avatar - Ja Prvni 123
23. 9. 2015 20:09
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
Piech odstoupil s okamžitou platnostíá 25.4. 2015... a jako důvod krikity Winterkoma uvedl USA...

Teď prasklo, že od dubna se v USA vyšetřuje tahle kauza... to jsou dost jasný počty, ne?

Když to prasklo tak starý lišák nevěřil tomu, že to VW nějak okecá... a raději odstoupil.

Téměř určitě není iniciátorem. Odstoupil, protože to prasklo.
Avatar - N6600
24. 9. 2015 08:37
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
Je velmi pravdepodobne, ze sa odstupenim a distancovanim Piech v ociach verejnosti "ocistil" a teraz sa moze v klude smiat, ako si to ostatni vyzeru.
Budem rozhodne so zaujmom sledovat, ako to bude cele dalej, pretoze tato (na zaciatku) relativne mala a relativne neskodna zalezitost, narastla do obrovskych rozmerov a stiahla so sebou ovela viac veci okolo, nez vobec tusila. Myslim, ze sa to dotycnym vymklo z ruk a uz to slo ako lavina :/

Tak, ci onak, Winterkorn mohol situaciu ustat a zostat CEO, ale nezvladol damage control.
24. 9. 2015 10:22
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
niekto chcel lacno nakupit akcie a prerozdelit majetkove pomery ale spustil nekontrolovatelnu lavinu
na panske huncuctva riadiacich pracovnikov a nenazaranost akcionarov opat doplatia len ty v hierarchii najspodnejsi :-(
23. 9. 2015 22:26
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
Samozrejme, ze o tom vedel. Taketo cosi sa nemohlo odohrat ako sukromna "iniciativa" akehosi bezvyznamneho technika alebo programatora, ktory to nacpal co firmware ECU bez toho, aby ktokolvek o tom nieco vedel...

Winterkom to vedel, a Piech tiez. A este par ludi z vysokeho managementu a dozornej rady. Ale neviem, ci by to Piech vytiahol. On je tiez vyznamny akcionar, a tymto skandalom prisiel o dost vela penazi. Myslim ze Winterkom by mu za to nestal...
Avatar - N6600
24. 9. 2015 08:32
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
Nepoznam Piecha osobne, ale z toho, co som o nom cital, mam pocit, ze jemu o peniaze neide a nikdy neslo. Skor o to, ze musi mat vzdy pravdu a dosiahnut svoje. Otazkou je, ci by bol ochotny ist az tak daleko.
24. 9. 2015 12:30
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
Peniaze nie su dolezite, lebo su "az" na prvom mieste. Alebo ako hovoria pravnici v USA, "nikdy sa nesudte z pomsty, len o peniaze!"...
Avatar - praděda7
23. 9. 2015 22:48
Re: Připomíná mi to silně Růžagate
Tak tato konspirační myšlenka mě nenapadla. Že by starý ješita zašel tak daleko?
Avatar - MGRR
23. 9. 2015 19:10
aktualne.cz - Vědec, který objevil manipulace VW
Celý článek: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
23. 9. 2015 19:10
V O L K S W A G E N
"za každým velkým bohatstvím je nějaký zločin a podvod"
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MGRR
23. 9. 2015 19:13
aktualne.cz - Vědec, který objevil manipulace VW
Celý článek: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Auto CZ
23. 9. 2015 19:32
Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
ale dockal som sa, ze pravda o haraburdach a podvodoch je na svetle sveta. Zaujimave, ze sa mi uz neozyvaju miestne prostitutky, .... >:D
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Stejsn
23. 9. 2015 19:39
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Jé, tak to jsi ty, ten nejchytřejší na světě! Haló, kde jste všichni, tohohle přispěvatele si važte a dbejte rozhodně jeho rad!!!
Avatar - Auto CZ
23. 9. 2015 20:00
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Niekto je chytrejsi, niekto menej chapavy, a niekto uplne negramotny teplakovy tupec :-!
Avatar - white label
23. 9. 2015 20:04
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Vidíš, tolik sebereflexe by od tebe jeden ani nečekal... :yes: ;-)
23. 9. 2015 20:10
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
vodkud si vylez ty VWosle
Avatar - Barrichello
23. 9. 2015 21:32
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
čistí saze z laufů a došlo mu cídidlo >:D >:D
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
:yes: :yes: :yes:
24. 9. 2015 06:33
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Být vtipnej a trefnej a ještě k tomu něco o autech smysluplnýho napsat...to rozhodně nemůže být tvůj diskuzní kamarád. Jsi ještě pod úrovní toho výkřikovýho votroubka Auto CZ.

Že se k tvýmu "formátu" přidá Barik mě nepřekvapuje, IPA si zřejmě vybírá slabší dny...

:no:
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Ne, IPA si nevybírá slabší dny. holden_holden se vyjadruje jednoduse a ostre, ale to neznamená ze casto nemá pravdu. Co se týce nicku white label tak mám osobní zkusenost s jeho urázkami a pomluvami. Ne kazdý kdo se tvárí jako "slusnák" vyjadrující se na úrovni skutecne takový je.
24. 9. 2015 07:58
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Co se tyka coswortha, tak ta surova jednoduchost me inspiruje, jeste to trochu necham bezet hlavou, nez to zacnu zpracovavat. Libi se mi to, casto je to (ten projev) usmevne. Tim samozrejme nemyslim, ze se mi libi, jak tady kdekoho urazi a nadava a ani nesouhlasim s jeho nazory, ale libi se mi ta vyjadrovaci strohost.

Vzdalene mi to pripomina ten starej forek:
[odkaz]
24. 9. 2015 08:02
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Holden se vyjadřuje omezeně a hulvátsky. Nic jinýho. WL píše o autech, Holden sem chodí akorát močit na cizí zdi. Tupě a bez myšlenky...
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Bohuzel nemás úplne pravdu. Já jsem cetl príspevky nicku holden_holden na které tvoje slova "tupě a bez myšlenky" rozhodne nesedela.

Pobavila me tvoje slova "WL píše o autech". Já jsem zazil situace kdy me white label primitivne urázel a pomlouval za to ze jsem si dovolil mít jiný názor nez on. A to opakovane. Vsechno je tady dohledatelné - to jen pro prípad ze by nekdo tvrdil ze nepísu.

Jak uz jsem tady nedávno napsal: Me osobne je milejsí uprímný hulvát nez údajný "slusnák" který o nekom jiném rozsiruje elegantne formulované pomluvy a lzi. Ale evidentne to máme nastaveno jinak. Mimochodem, netýká se to jak známo jen WL.
24. 9. 2015 08:49
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Já jsem naopak od Holdena vyjma tupounských výkřiků nic nečetl. Na veřejnosti by si svou sprosťárnu nedovolil a pokud vyfasoval by leda pár facek. Nemyslím si, že by je nepotřeboval.
Hloupost, omezenost a naprostá jednostrannost jeho příspěvků (dá-li se to tak nazvat) je na velmi ubohý úrovni.

WL takového rozhodně neznám.
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Já ano. Jinak bych rekl ze holden_holden se zámerne stylizuje do primitivní podoby. Cetl jsem od nej pár príspevku které ukazují ze rozhodne není hlupák.

white label samozrejme urází a pomlouvá elegantneji, "slusneji". Ale jak jsem napsal, mám s nickem white label osobní opakovanou zkusenost která se nedá okecat a nevidim ho z morálního hlediska výs nez nick holden_holden.
Avatar - Barrichello
24. 9. 2015 12:16
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Kucí z D3 klubu si můžou se můžou akorát vzít za ručičky. Jeden jak druhej >:D
Avatar - AUDIRS6
24. 9. 2015 12:39
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
kluci...za rucicky... - typicky amerikanec - ***i tiez prisli spoza mlaky 8-s ( myslim ten trend, zrovnopravnovanie ich vztahov a pod...) Fuj, ze sa nehanbis ! >:-[] :-!
Hmm, vzhladom na to, ze aktualne nesedlam "D3", zaujimalo by ma ( vzhladom na to, ze tato narazka bola aj na mna ) koho si este myslel... Nech sa ti k tomu mozu chlapi vyjadrit... :-!
Avatar - Barrichello
24. 9. 2015 15:46
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Chápeš význam slov "obrazně řečeno" a "nadsázka"? Pokud ne, mal by sis to naozaj naštudovat, hej :o))

Chytnout za ručičky se můžete, protože máte stejný názory, stejnou argumentaci a všichni jste stejní fanatici do té či oné značky D3, popř. do všech.
A když už dojde k nějaké chybě u D3, kterou nemůžete popřít, snažíte se jí bagatelizovat anebo hledat podobné chyby u jiných >:D
Avatar - Barrichello
24. 9. 2015 15:48
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
To je fajn že aktuálně nesedláš D3, ale kudy chodíš tudy píšeš oslavné ody na D3.

Já taky sedlal 3 roky něco jinýho než ameriky a co jako? >:D
24. 9. 2015 06:30
Re: Davno som upozornoval - NEKUPOVAT
Místní bezmozková honorace se probrala :-)
23. 9. 2015 19:53
No co dodat...
Padl viník, tedy šéf, co za firmu odpovídal. Za vše v ní. Firma má mít funkční kontrolní systém, který má i šéfy informovat o tom, že se děje nějaká neplecha. 11 mil aut, to je velká neplecha. Jeho konec je naprosto v pořádku.
Ovšem hromada dalších lidí o tom věděla a dělala vše proto, aby se to neprovalilo, zřejmě za vyšší peníze. Platy ve VW jsou značné, zejména v managementu, nejen vrcholovém. Že jsou z peněz zákazníků, kteří byli uváděni v omyl nebo něco podobného - peníze přece nesmrdí. I ve Škodě u nás jsou značně nadprůměrné mzdy oproti ČR (nebo i Hyundai).
Jedna fáze průseru skončila. Ta první. Nyní budeme čekat, co se objeví. V jiném článku. Tady už není o čem diskutovat.
Rozbalit vlákno
6
23. 9. 2015 21:27
Re: No co dodat...
v hyundai by měli větší platy, nebýt vošickýho....
Re: No co dodat...
Muzes tu tvoji myslenku trochu rozvést? Kde "v hyundai by měli větší platy, nebýt vošickýho.... "?
24. 9. 2015 10:21
Re: No co dodat...
na zastoupení v Praze 5 ve Stodůlkách konkrétně v Siemensově ulici 4. Ti lidé tam dělají maximum a odvádí svojí práci více než na 100% a tenhle šílenec po nich šlape a škrtí kde může.
A o lidech v Nošovicích už tady bylo psáno dost, i nějaký ten dokument byl ke shlédnutí. Ti lidé by si vyšší plat zasloužili.
Re: No co dodat...
OK, s tím zastoupením v Praze to je mozné. Ale s továrnou HMMC v Nošovicích nemá Vošický vubec nic spolecného.

V Nosovicích platy zase tak spatné nejsou. Jsou nizsí nez u Skody Auto, ale je treba porovnávat s platy v Moravskoslezském kraji které jsou nizsí nez ve stredních Cechách.

Jinak samozrejme nikto tam nemusí delat a muze si najít lépe placenou práci.
24. 9. 2015 10:39
Re: No co dodat...
"Jinak samozrejme nikto tam nemusí delat a muze si najít lépe placenou práci."

Koukám, že ty budeš typický bílý límeček. Neboj, za chvíli to můžou říct i Tobě. Ono totiž není řešení vyklidit pole, protože pokud je šéf hovado, tak tím logicky trpí i celá práce a produktivita. Jednou snad firmy pochopí, že ohýbat páteř a chodit v předklonu jim přinese sice méně starostí, ale produktivitu to nezvýší. Pokud ten člověk bude chodit do práce v klidu a nebude mu nikdo šlapat na krk, tak bude mít daleko vyšší výkonnost a výsledky.
Re: No co dodat...
To más samozrejme pravdu. Já jsem psal o továrne HMMC v Nosovicích a tam zádná tragická situace nepanuje.
23. 9. 2015 19:59
Bylo jim to zapotřebí ...
Když to zjistil , odstoupil . To by se u nás nestalo . To ,že o tom nevěděl je klidně možné .Ta mašinérie "funguje" všude . K němu na stůl se nějaké rozhodnutí z výroby nedostane . Hlavně že jsou větší , větší zisky ..
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ja Prvni 123
23. 9. 2015 20:12
Re: Bylo jim to zapotřebí ...
není to možné.. píšu to nahoře.
Prasklo to už v dubnu. Kvůli tomu, jak to řešit se pohádali se starým lišákem Piechem.., lišák odstoupil v dubnu - bez ostudy. Zimník v září - s velikou ostudou.
23. 9. 2015 21:27
Re: Bylo jim to zapotřebí ...
Treba za tim odstoupenim Piecha byla i nejaka dohoda - "hele, ja pudu hned, ty to zkus podrzet a kdybys padl, u tebe to tak vadit nebude, nejsi majitel a jeden z hlavnich akcionaru, oukej, Martas?" ;-)
23. 9. 2015 21:33
Re: Bylo jim to zapotřebí ...
Hloupost. 68 letý vrcholový manažer s miliardami na kontě rozhodně nemá zapotřebí ustávat nějaký celosvětový Teraprůser. Řekne že nic nevěděl. Pod ním taky nikdo nic nevěděl a nakonec se to hodí na nějakého bílého koně, který není zrovna dobrý lhář a trochu do toho namočenej byl. Tihle lidi nikdy nepůjdou sedět - i když by tam měl jít alespoň na pár let ochutnat realitu mnoha lidí, které svým jednáním do této situace možná dostane.
23. 9. 2015 23:19
Re: Bylo jim to zapotřebí ...
Sklamem Ta, ale v USA idu sediet aj velke ryby:

Najdi si na wikipedii Trial of Kenneth Lay and Jeffrey Skilling
Re: Bylo jim to zapotřebí ...
Nenín pravda ze kdyz to zjistil, odstoupil. Pokud o tom nevedel od zacátku, coz je velmi pravdepodobné, tak se o tom dozvedel rozhodne drív nez tento mesíc (viz historie celé aféru).
Avatar - Barrichello
23. 9. 2015 21:30
Hitler a pád VW v USA
[odkaz]

:o))
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
23. 9. 2015 22:50
Podle mě o tom ani chudák nevěděl, prostě situace si žádá na
je třeba přinést první objeť, která za nic nemůže, ti co za to můžou teď zametají stopy
Rozbalit vlákno
4
24. 9. 2015 06:35
Re: Podle mě o tom ani chudák nevěděl, prostě situace si žád
Ty se nauč česky, ať nejsi obětní beránek učitelky ČJ :-)
Re: Podle mě o tom ani chudák nevěděl, prostě situace si žád
Náhodou, slovo objeť je velice inovativní.
Avatar - fOE
24. 9. 2015 08:07
Re: Podle mě o tom ani chudák nevěděl, prostě situace si žád
>:D
Re: Podle mě o tom ani chudák nevěděl, prostě situace si žád
S tebou to zase mlátí. >:D
Avatar - ericho33
24. 9. 2015 00:17
Vedel? Nevedel? To je otázka!
Vedieť mohol, ale ani nemusel. "Rozkaz ten zněl jasně! Znížit naměřené emisní hodnoty!" A toho sa inžinieri držali a pokojne sa mohlo stať, že na stôl sa mu spôsob nedostal. Úloha bola splnená. Nič z toho ho ale neospravedlňuje. Pokiaľ sa k nemu takáto informácia nedostane, má pod sebou nemožných ľudí a to je už jeho chyba. Dlhodobo maskovať neschopnosť, je neudržatelný proces. V Apple (za Jobsa), by si niečo také bez jeho vedomia nedovolil žiadny zamestnanec. Steve by mu vlastnoručne zakrútil krkom. Jasný príklad toho, keď niekto robí veci pre peniaze a niekto z presvedčenia.
Rozbalit vlákno
2
24. 9. 2015 01:33
Re: Vedel? Nevedel? To je otázka!
11 mil motorů.
Pokud nevěděl, špatně řídil firmu. Není co řešit. Nejde o pár kousků, jde o počet odpovídající cca roční produkci.
Avatar - Ham.
24. 9. 2015 02:00
Re: Vedel? Nevedel? To je otázka!
Jestli doopravdy věděl či ne ví jen on sám a jeho okolí, ale ti nám to neřeknou. Všechno ale nasvědčuje tomu, že to musel vědět a velmi dobře. Na jaře 2014 dostalo vedení VW informaci, že ICCT ve spolupráci s výzkumným týmem z West Virgin University vypracovalo studii, kde se měřily v provozu emise 15 modelů s dieselovým motorem (12 evropských a 3 americké), kde byl i US Passat 2.0 TDI. Ani jeden model nesplnil americké normy pro NOx a pouze jeden model splnil normu EURO6.
[odkaz]
Následně bylo vedení VW v kontaktu jak s ICCT tak s techniky WVU a několik měsíců si vyměňovali informace. Nejspíš tu diskuzi vedení VW hrálo do "ztracena". Ovšem právě v té době (jaro 2014) se rozhořel ve vedení VW spor Piech vs. Winterkorn a zrovna na téma aktivity VW v USA. Proč asi? Podle mě si dědek Piech sečetl 2 a 2 a usoudil, že bude problém, vedení VW dál hrálo hru na schovávanou a Piech když neuspěl s odvoláním MW kvůli odporu odborářů se kterými se spojil bratranec Porsche a zástupci saské vlády v dozorčí radě, tak nakonec odstoupil. Následně, když se nic nedělo jeden z techniků WVU informoval o výsledcích kalifornské regulátory a EPA. No a EPA vzala výsledky studie ICCT, najala si SW firmu na analýzu ŘJ a začala se dohadovat s VW a ve finále VW obvinila, zbytek je známý. Že by o problému MW nevěděl je krajně nepravděpodobné, ano mohl nevědět o prvopočátku, že nějaký šéf vývoje cosi zbastlil aby splnil cíl dostat diesel do USA, ale minimálně rok a půl věděl, že po nich jdou nejdříve dobrovolné organizace a následně EPA a že by si nevyžádal detailní informace aby byl v obraze zvláště v situaci, kdy mu šel po krku dědek Piech, tak to zní hodně nepravděpodobně. Takže, ve finále, když v pondělí tvrdil, že musí všechno prošetřit a že o ničem nevěděl, tak to zní stejně pravděpodobně jakože na Měsíci je život.
Avatar - KANKUNEN
24. 9. 2015 06:57
Zlatý padák a do důchodu
Co mu chlapovi zbývá.
Rozbalit vlákno
0
24. 9. 2015 08:02
To je divadlo...
Co kolem toho dělaj všíchni takový drama? Dělá to většina automobilek, jestli ne všechny (když lovim v paměti, vystopuju první zmínku o schopnosti ŘJ rozpoznat měřicí cyklus už tak 5 let zpátky)... Ale i tak, co na tom? EU na automobilky nehorázně (a bezdůvodně) šlape kvůli emisím. Neni žádný tajemství, že systémy stop/start a podobný kraviny jsou k ničemu, dokážou jenom "virtuálně" snížit spotřebu při testu.

A co? Kterej trouba vůbec bude věřit spotřebě udávaný výrobcem? Každej ví že si musí musí přičíst minimálně 1-2l/100km aby se aspoň přiblížil reálný hodnotě. A komu to vadí? EU je spokojená že auta maj nízkou spotřebu, dvousetkoňový dvoulitry umí jezdit za 6,5 litru a automobilky mají pěkný průměry - takže si můžou dovolit dát na vrchol nabídky pořádnej motor.

Jenže pak přileze pár šťouralů a všechno po**rou... A co z toho? To jsou všichni opravdu tak pitomý a naivní?

P.S.: A samozřejmě že o tom věděl, když jsem o tom věděl i já a každej kdo si aspoň jednou ročně přečte článek o autech
Rozbalit vlákno
0
Avatar - eniel lorien
24. 9. 2015 08:16
Ako ďalej?
myslím že táto kauza pochovala naftový motor v globálnom meradle. Samozrejm okrem EU. tu sa nezmen'í vôbec nič.
Otázne je akú stratégiu zvolí koncern aby napravil svoju povesť. Lebo ani finančná pokuta ani dočasný prepad akcií nebolí tak ako strata dobrého mena. /ak ho vôbec niekedy vw v globalnom meradle malo/
Myslím že vw nasadí v usa do boja audi a porsche. A kedže majú v pomerne pokročilom stave vývoja elektromobil pôjdu týmto smerom. A budú prezentovat Audi a porsche ako hig tech značky a začnú priamo konkurovať tesle. Tým strhnú na seba "pozitívnu" pozornosť a pomaly sa zabudne na tento tdi trapas..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - TeeJay
24. 9. 2015 08:55
Oslava
U Piëchů včera v noci bouchaly špunty. Bitvu s Wintim sice prohrál, ale jak vidět, válku ne. Však on se nám Ferda ještě vrátí. >:-[]

Jinak pochopitelně Winterkorn o tom opravdu vědět nemusel, VW je chobotnice a on vede značku velice krátkou dobu. Každopádně se zachoval tak, jak se má, mj i váš prezident by si z něj měl vzít příklad. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Re: Oslava
Winterkorn vede znacku velice krátkou dobu?

Winterkorn byl predseda predstavenstva Volkswagen AG od roku 2007 (znacku Volkswagen vedl jen po urcitou dobu). V minulosti byl m.j. clenem predstavenstva pro výzkum a vývoj. Winterkorn je vynikající a peclivý Technik. Je velice nepravdepodobné ze o tom nevedel.
Avatar - TeeJay
24. 9. 2015 09:59
Re: Oslava
Však říkám, že VW vedl jen krátkou dobu. Pochybuji, že z pozice předsedy představenstva řešil nějaké emise pro 2.0 TDI.

EDIT: Aha, píšu vede, mělo být vedl. Je to ve vztahu ke značce, ne ke koncernu.

Ale netvrdím, že je tak 100%ně je, jen mi nepřijde úplně pravděpodobné, že by se na představenstvu koncernu řešily takové prkotiny.
24. 9. 2015 09:37
som prekvapení
dosť ma udivuje naivita, s akou sa k tomu stavajú aj zavedené niky. Winti o tom musel vedieť a požehnať, lebo to bola mega vec, megapodvod, to nie je ukradnutý šroubovák. To, ako sa k tomu postavil, je jediný možný spôsob, pri ktorom zostane akože čistý a zároveň svojím odstúpením umožní svetlejšie zajtrajšky pre firmu. Česť, morálka? Vážne niekto tu verí na tieto veci, keď ide o obrovské peniaze? Kľudne by sa pozabíjali a len kamerám hrajú divadielko. Ale podstatný nie je vw alebo iná značka, ale podstatné je že sa odkryla špina verejného ekodivadla, že všetky tie serepetičky od startstop až po dvojdecové motory sú len divadlom a reálne prínos žiadny.
Rozbalit vlákno
0
24. 9. 2015 15:51
I prodejce VW
citace
"Na automobilku Volkswagen míří ve Spojených státech první vlna žalob od lidí, kteří vlastní vozy s dieselovými motory. Podle informací německého listu Süddeutsche Zeitung podalo od pátku, kdy skandál s podvodným měřením emisí propukl, žalobu na německou automobilku téměř čtyřicet lidí. Mezi žalobci je i jeden prodejce vozů Volkswagen."
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
25. 9. 2015 09:14
Re: I prodejce VW
Se halt hoši prohnou no >:D