Novinky
Arese
15
Tak toto je opravdu velmi, velmi zlé, image kouzelné zkratky TDI je zřejmě zcela zničena ... 😢
Anonym
13
To se dalo čekat, že když podváděli v USA, podváděli prakticky všude, kdy ty sazomety prodávali 😄
twistedTSD
11
Osobně si myslim, ze evropsti zákaznici se přes to přenesou...mimochodem, zajímalo by mě, jakým způsobem to zjistili, aby to bylo skutečně prokazatelné.
pogo26
7
Jejich zákazníci se snadno nechají zpracovat propagandou a budou v té své značce vidět spíš oběť. A určitě získají mnoho dalších zákazníků - obdivovatelů podvodů a bojovníků proti Bruselu. VW je hrdinný bojovník proti bruselskému ekoteroru!!!
miromen
7
Přesně tak VW zaslouži potlesk.
...ci (ne)stastnym majitelom VW-aut s motormi 1.6TDI/2.0TDI v Nemecku teraz zoberu zelene plakety, ktore ich opravnovali na vjazd do mestskych zon kde smu vojst len ekologicky ciste auta splnajuce minimalne Euro5 (ktore vlastne TDI bez tohto "pomocneho" softwaroveho triku nesplnaju).
Podobne v Rakusku mozu mestske magistraty jednotlivo vyhlasit ze v niektore dni sa smu v meste pohybovat len auta splnajuce urcitu emisnu normu. Budu sa teraz re-klasifikovat vsetky VW/TDI vyrobene za posledne roky? Tak sa mi zda, ze este bude VWeselo!
Podobne v Rakusku mozu mestske magistraty jednotlivo vyhlasit ze v niektore dni sa smu v meste pohybovat len auta splnajuce urcitu emisnu normu. Budu sa teraz re-klasifikovat vsetky VW/TDI vyrobene za posledne roky? Tak sa mi zda, ze este bude VWeselo!
vidim to na pruser vacsi ako nasa galaxia samotna ... pritom vw to podla mna vobec nemal za potreby a ani nebol v situacii ktora by ho nutila sa uchylovat k tymto nepeknym trikom.... moj buduci svokor ma bluemotion golf VI 1,6 tdi ... tusim 2011 rocnik tak som zvedavy co on na to a ci sa to tyka aj jeho auta ... ked s nim budem porozpravam sa..... a ked nieco zistim dam vediet.... ale asi nebude nadseny ;-\
hlavne som zvedavy ci vw teraz zvola vsetkych v europe do servisu alebo ako to chce vlastne riesit... lebo tu ide o miliony aut a neskutocne mnozstvo ludi, majitelov, firiem .... ktorych sa to dotyka
hlavne som zvedavy ci vw teraz zvola vsetkych v europe do servisu alebo ako to chce vlastne riesit... lebo tu ide o miliony aut a neskutocne mnozstvo ludi, majitelov, firiem .... ktorych sa to dotyka
to nikdo neví, oni nesplňují americké normy, v evropě máme jemnější normy pro diesely než pro benzín..navíc pokud vím bylo to testováno v reálném provozu, nikoliv během předepsaného testu, takže to nelze srovnávat, v reálném provozu mají problém všichni i kdyby nikde nepodváděli [odkaz] teď de o to kolik mají ty motory při "běžném" nastavení emise během testu a až pak dělat nějaký závěry
"Motoristický magazín AutoBild dnes zveřejnil zprávu, že měření mezinárodní organizace pro ekologickou dopravu ICCT, která stála i za skandálem u Volkswagenu, ukázala výrazně nadlimitní hodnoty emisí oxidů dusíku i u některých modelů bavorské automobilky BMW."
[odkaz]
[odkaz]
Ty jseš taky na brigádě? Je to jen z lásky k VW nebo za to něco bude?
Vidíš tam k tomu nějaký můj komentář?
Máš snad pocit, že nemám rád BMW, nebo snad BMW není německá automobilka?
Uvidíme, až tu (v Evropě) začnou podobně kontrolovat i ostatní (nejen německé) automobilky a jejich diesely. Třeba se budeme divit dál..., nebo víš víc, než se zatím (obecně) ví?
Máš snad pocit, že nemám rád BMW, nebo snad BMW není německá automobilka?
Uvidíme, až tu (v Evropě) začnou podobně kontrolovat i ostatní (nejen německé) automobilky a jejich diesely. Třeba se budeme divit dál..., nebo víš víc, než se zatím (obecně) ví?
Já jen nedokážu pochopit, proč teď nenadáváš na to ***ské vedení VW. Tobě nevadí, co s VW provedli?
Na teba som specialne zvedavy, ako sa budes tvarit, ked sa zisti, ze podvadzal aj kosostvorec... :-!
Pokud se to zjistí, tak už si další nekoupím.
V tvem připadě bych se ani nedivil.
Jakou mate spotřebu ? Zhruba 5l.....a co emise ? Mily pane to je mi u * , kdybych měl rad přirodu tak si snad nekoupim naftu.
Jakou mate spotřebu ? Zhruba 5l.....a co emise ? Mily pane to je mi u * , kdybych měl rad přirodu tak si snad nekoupim naftu.
Samozřejmě, že vadí (i když mě osobně se to nějak přímo netýká), ale nadáváním vwedení do ***ů se změní co? A VWedení aktuálně padá, bez ohledu na nadávání v diskusích/po hospodách.
Týká se to každýho, ty snad nedejcháš? 😉
Dýcháme všichni zplodiny z aut, z nichž žádné v reálném provozu neplní limity. VW to ještě vylepšilo podvodem, ale takovou ekokatastrofu v globálu toho všeho jako ty tam rozhodně nevidím. Spíš poškození renomé značky :-!
>😁 >😁 >😁
Opovrhuju lidma, co ti dávají :no: jen proto, že jsi Gilgit, bez ohledu na kvalitu příspěvku. Ty ale občas děláš totéž, teď zrovna. :no:
Kdyz myslís. Já jsem pozitivne reagoval na nick pogo26 protoze souhlasím s tím co napsal na základe mnoha zkuseností s nickem white Label - jak "diskusních", tak "ctenárských". To co napsal pogo26 proste sedí.
Mimochodem, práve jsem trochu níz dal palec dolu pod príspevek nicku white label. Ovsem ne proto, ze je white Label, ale za následující cást jeho príspevku😒br />
"Pokud by konkurence VW měla v těchto ohledech zcela čisté svědomí, už by se to logicky začalo projevovat v jejich marketingu/reklamě.
Např. Herr Vošický, by si na tom u nás jistě rád smlsnul."
Nejde pritom o navázení se do Vosického, to je u nicku white label normální. Jde o jeho tvrzení "už by se to logicky začalo projevovat v jejich marketingu/reklamě". Kdyz si clovek uvedomí jak mladá ta aféra je, tak by se to jeste vubec nemuselo zacít projevovat. white label proste plácá.
Mimochodem, práve jsem trochu níz dal palec dolu pod príspevek nicku white label. Ovsem ne proto, ze je white Label, ale za následující cást jeho príspevku😒br />
"Pokud by konkurence VW měla v těchto ohledech zcela čisté svědomí, už by se to logicky začalo projevovat v jejich marketingu/reklamě.
Např. Herr Vošický, by si na tom u nás jistě rád smlsnul."
Nejde pritom o navázení se do Vosického, to je u nicku white label normální. Jde o jeho tvrzení "už by se to logicky začalo projevovat v jejich marketingu/reklamě". Kdyz si clovek uvedomí jak mladá ta aféra je, tak by se to jeste vubec nemuselo zacít projevovat. white label proste plácá.
Ty jsi sem dával např. info, že M.W. rezignoval, WL dal info, že i BMW má problém s emisemi.
Strohá informace, zcela k věci. Jediným problémem je nick autora.
Strohá informace, zcela k věci. Jediným problémem je nick autora.
Moc me nebaví porád vysvetlovat proc jsem neco naosal tak jak jsem to napsal, co si myslím, proc s nekým souhlasím nebo nesouhlasím.
To ze white label dal info o BMW bylo OK. Reakce nicku pogo26 se nekomu muze zdát zbytecná, vzhledem na pravidelné a casto az nekritické adorování Volkswagenu nickem white label absolutne sedí. Moje pobavená reakce taky sedí. Není to za nick autora white label ale za jeho diskusní chování. white label se jako fanatik VW na zacátku diskuse o afére VW drzel velice zpátky. Kdyz potom dá link na mozné problémy BMW, je reakce nicku pogo26 i moje úplne logická.
Jinak se stací podívat o príspevek níz na primitivní reakci nicku white label we stylu jossalita. Ten clovek si nedokáze priznat ze napsal blbost. Nejak nevidímze bys ho taky usmernoval jako me.
To ze white label dal info o BMW bylo OK. Reakce nicku pogo26 se nekomu muze zdát zbytecná, vzhledem na pravidelné a casto az nekritické adorování Volkswagenu nickem white label absolutne sedí. Moje pobavená reakce taky sedí. Není to za nick autora white label ale za jeho diskusní chování. white label se jako fanatik VW na zacátku diskuse o afére VW drzel velice zpátky. Kdyz potom dá link na mozné problémy BMW, je reakce nicku pogo26 i moje úplne logická.
Jinak se stací podívat o príspevek níz na primitivní reakci nicku white label we stylu jossalita. Ten clovek si nedokáze priznat ze napsal blbost. Nejak nevidímze bys ho taky usmernoval jako me.
Já tě neusměrňuji. To jsi poslední dobou potřeboval v jiných diskuzích (např. s provocateurem), tady ne. Ty máš názory, já mám názory. Pokud je WL VW fanatik (nemyslím si to), pak je Pogo totéž v bleděmodrém. Pro mě jsou ale oba spíš fandové svých značek, za fanatiky je napovažuji.
To, co ti WL odepsal, je samozřejmě hloupé. Jeho boj.
To, co ti WL odepsal, je samozřejmě hloupé. Jeho boj.
Ta citovaná pasáž., ta byla pochopitelně návnada především pro tebe, že ji schlamstneš i s navijákem jsem tušil, ale že ji dokonce ocituješ ve svém příspěvku, tak to má očekávání překonalo. :yes: >😒]
Tvuj primitivní príspevek ve stylu nicku jossalito nemá cenu moc komentovat. Tezko komunikovat s namysleným hlupákem který si nedovede ze napsal nesmysl.
V nemcine existuje výborný výraz na to jak se chovat k lidem jako ty: "nicht einmal anstreifen". To na tebe perfektne sedí.
V nemcine existuje výborný výraz na to jak se chovat k lidem jako ty: "nicht einmal anstreifen". To na tebe perfektne sedí.
No sorry ale tohle byla fakt pitomá reakce. Zda se jedna o podvod jedné automobilky neb o v tom jelo více výrobců, to je podle mně důležitou otázkou
Podle mě je za tím jen snaha to hodit i na ostatní. Podobné to bylo i s řetězy. Média se u tohoto podvodu chovají podobně.
Myslím, že to vidíš trochu paranoidně. Většinu z nás by snad ani nepřekvapilo, kdyby se z toho vyklubal obrovský prů*er napříč automobilkami. Možná taky nevyklube, každopádně je na místě provést rozsáhlá měření. A jestli se u BMW něco podobného projevilo také, tak jde o významnou informaci.
Já První to vyjádřil asi nejlíp.
"..Gauneři ve VW.. a gauneři jsou všichni, kdo se to pokouší relativizovat, zpochybnit, zlehčit..."
"..Gauneři ve VW.. a gauneři jsou všichni, kdo se to pokouší relativizovat, zpochybnit, zlehčit..."
Pogo, na brigádě seš posledních pár dnů spíš ty.Nijak nerozporuju, že je to odsouzeníhodný podvod. Ale tys to tu za těch pár dnů stihl napsat odhadem dvacetkrát.
Info, že v tom jede i BMW je naprosto k věci. Přijde ti, že by se teď aspoň rok nemělo zjišťovat, jestli v tom jedou i ostatní? Nebo máš jen strach, jestli i Renault.....
Info, že v tom jede i BMW je naprosto k věci. Přijde ti, že by se teď aspoň rok nemělo zjišťovat, jestli v tom jedou i ostatní? Nebo máš jen strach, jestli i Renault.....
Pokud v tom BMW jede taky a někdo mu to prokáže, tak s tím problém mít nebudu. Stejné to je i s Renaultem. Zatím však jde jen o snahu zmenšit problém koncernu házením viny i na ostatní. Pokud jde o tu brigádu, tak jseš mimo. Ten boj vedu sám za sebe. 😄
Mě přijde otázka koho všeho se to týká (nebo netýká) zcela zásadní. Odpověď může Volkswagenu i uškodit (pokud jsou ostatní čistí v otázce úmyslného podvodu).
Určitě by se nemělo s vyšetřováním na nic čekat jen proto, aby to někomu náhodou nepřišlo jako obhajoba VW. 😄
Určitě by se nemělo s vyšetřováním na nic čekat jen proto, aby to někomu náhodou nepřišlo jako obhajoba VW. 😄
On se asi ukáže problém u více značek, ale speciální software bude mít podle mě asi jen VW. Spíš by mě zajímalo, proč se EU dávno nezajímá o udávané spotřeby, u kterých lžou v EU všichni bez rozdílu. Že se to pak projeví v reálu na úplně odlišných emisích všeho nikoho netrápí...
Ale EU se tím zajímá. Intenzivně, ve spoluprácí s automobilkami a už před tímto podvodem.
Nová metodika RDE
[odkaz]
Nová metodika RDE
[odkaz]
No, pokud to je opět ve spolupráci s automobilkami, tak nevím. Nebo výrobci dobrovolně přiznají, že ten a ten nový motor žere o 2 litry víc než předchůdce? Uvidíme. >😁
Tak proč na to ještě před amíky nepřišla EU, když se o to (ve spolupráci s automobilkami ) "intenzivně zajímá"?
Zbytečně šetřili na nesprávném místě. Stačí? Nebo potřebuješ popostrčit? :-!
tak jiste.... jenze u toho BMW to bylo v kopcovitem terenu, kde motor samo sebou ma vetsi spotrebu/emise, v normalnim provozu motor vykazoval stejne hodnoty jako ve zkusebne. To pouze a jenom koumaci z VW museli sahnout k podvodu, jinak by ty emise proste prekracovali 30x ve zkusebne. Libi se mi obhajoba VW jako by to byla ceska firma a zamestnavala 80% cechu. Proste podvadeli tak jak zatim nikdo a za to by meli byt po zasluze potrestani...
Paradoxem je ze na to prisla instituce, ktera mela dokazat ze Clean Diesel neni jen marketing, ale opravdu je clean. Jak je videt tak neni....
Paradoxem je ze na to prisla instituce, ktera mela dokazat ze Clean Diesel neni jen marketing, ale opravdu je clean. Jak je videt tak neni....
Zbytečná prkotina a šlendrián ze strany VW. Takto zkazit renomé plaketky TDI. Tímto u mě spadli na stejnou úroveň, jako H/K kteří úmyslně klamali zákazníka o spotřebě. No nic. Napálit VW pokutu, vyhodit odpovědné osoby a začít odznova...
Prkotina? :yes: >😁 >😁 >😁 >😒]
S ohledem na závady ohrožující přímo bezpecnost provozu to je prkotina. Samozřejmě ty a tobě podobní jsou okamžitě Ekobursíci pro než větší katastrofy na světě není >😁 >😁 >😁 :-!
Neblázni, prkotina možná opravdu jen ze strany řidiče, ale megaprůser z pohledu konkurenčního boje. VW si celé roky!!! užíval konkurenční výhody založené na vědomém podvodu. Pokud tyhle "zázračné technologie" založené na špinavém triku s úpravou softwaru řídící jednotky nepoužívají všichni v odvětví, což asi ne, tak je to podle mě žalovatelné do nekonečna ze strany ostatních konkurentů.
Rozhodně nečekám žádné jednorázové vypořádání, žádnou tlustou čáru, ale dlouhý bolestný proces, na jehož konci klidně může být krach VW jako organizace, tak jak ji známe dnes.
Rozhodně nečekám žádné jednorázové vypořádání, žádnou tlustou čáru, ale dlouhý bolestný proces, na jehož konci klidně může být krach VW jako organizace, tak jak ji známe dnes.
Neblázni. Krach VW kvůli zvýšeným emisím jedné řady motorů? Na to si koupím lístek do první řady. VW dostalo pěknou facku a na podobné podvody si určitě nechali zajít chuť. Toho bych se nebál do budoucna 😉
Jak jsem psal, pokud tenhle softwarový švindltrik používal jen VW, tak měl v hospodářské soutěži neoprávněnou konkurenční výhodu a ostatní to určitě nenechají bez povšimnutí, byli by blázni. Jak k tomu přijdou, když teď zjistí, že jejich konkurent měl nad nimi výhodu jen díky tomu, že jejich auta na STK přešla do "speciálního" režimu a technologie splnění přísných ekonorem je založena na nezákonné softwarové manipulaci. Tohle prostě nezastaví, žalovat se to dá do áleluja a VW hrozí nekonečná hrozba pokut, kompenzací, vyrovnání a já nevím čeho ještě, o ztrátě důvěry ani nemluvím. Ano, VW toho možná snese hodně, ale rozhodně ne všechno.
Tohleto celé není žádný šlendrián ani přehmat, ale prachsprostá arogance moci, mysleli si, že se na jejich uberpraktiky nepřijde.
Tohleto celé není žádný šlendrián ani přehmat, ale prachsprostá arogance moci, mysleli si, že se na jejich uberpraktiky nepřijde.
Předpisy má na starosti stát, potažmo EU. Pokud porušíš, dostaneš pokutu. Konkurence tě v tomto případě nemá zač zažalovat. Zjisti si něco o právu, než sem napíšeš takový blábol. Jen se ztrapňuješ. Ale asi ti to nevadí, jsi na to evidentně zvyklý >😁 Jj krach VW - tvůj vlhký sen >😒]
Hele, právník rozhodně nejsem, neměl jsem ambici byť jen naznačovat nějaký právní rozbor celé kauzy, ale tak snad se musí nějak stanovit rozsah škod, rozsah těch neoprávněných výhod, ne? Ano, pokutu bude dávat stát, ale její výše musí přece být nějak odůvodněná a tady asi dojde na slovo od konkurence, ne? Kdo byl poškozený? Řidiči určitě ne, ti si chrochtali nad svými uberfolcvágnovskými koníky a smáli se všem dokola, stát těžko, zbývá pouze konkurence, protože jejich auta nebyla v očích zákazníků z důvodů absence smart STK režimu tak vwýkonná.
Takže jestli jsem se svým laickým právním povědomím nějak dotknul tvého vytříbeného právního cítění, tak to se hluboce omlouvám. A ano, sympatie k VW rozhodně nechovám už delší dobu a chlapsky přiznám, že za tím byl kus žárlivosti na jejich "úspěch". Nemám rád když někdo začne nezdravě dominovat jakémukoliv odvětví, protože se pak často stávají podobné věci jako teď VW. Moc zkrátka leze na mozek a VW nebyl první ani poslední, kdo na to doplatil.
Krach VW jako můj vlhký sen, no to snad ani ne, mě bude bohatě stačit když se dostanou na roveň Fiatu a Francouzů, to pak budu prožívat svůj autosen 😉 .
Takže jestli jsem se svým laickým právním povědomím nějak dotknul tvého vytříbeného právního cítění, tak to se hluboce omlouvám. A ano, sympatie k VW rozhodně nechovám už delší dobu a chlapsky přiznám, že za tím byl kus žárlivosti na jejich "úspěch". Nemám rád když někdo začne nezdravě dominovat jakémukoliv odvětví, protože se pak často stávají podobné věci jako teď VW. Moc zkrátka leze na mozek a VW nebyl první ani poslední, kdo na to doplatil.
Krach VW jako můj vlhký sen, no to snad ani ne, mě bude bohatě stačit když se dostanou na roveň Fiatu a Francouzů, to pak budu prožívat svůj autosen 😉 .
Ok beru. Uvidíme kolik těch žalob od jiných značek se dočkáme. Pak se mi ozvi, klidně do SZ. Díky. Měj se. 😉
Pokud se definitivně prokáže, že švindl s dvojím softem dělal jen VW, je to vwelký problém.
Na druhou stranu věřím, že tu dnes není automobilka, která by dala ruku do ohně za to, že její diesely 100%ně plní v praxi současné přísné emisní limity, myslím za běžného provozu (tedy včetně plné zátěže apod.).
Pokud by konkurence VW měla v těchto ohledech zcela čisté svědomí, už by se to logicky začalo projevovat v jejich marketingu/reklamě.
Např. Herr Vošický, by si na tom u nás jistě rád smlsnul.
P.S. Dnes u Dacie odmítli dodat auto na plyn přímo z výroby, protože mají (po aféře s VW) strach, že by nemuselo v reálu splnit emise. Pokud objednavatel trvá na původně objednané verzi na plyn, udělají přestavbu na plyn dodatečně, ale přímo z výroby už mu to teď nedodají, přesto, že to měl takto objednáno. Proč to najednou nejde?
I konkurence má prostě aktuálně bobky z měření v reálu, proto zatím na nachytané VW neukazuje prstem. A nezačne, dokud si nebude 100%ně jistá, že jich se nic podobného nemůže vůbec týkat.
Na druhou stranu věřím, že tu dnes není automobilka, která by dala ruku do ohně za to, že její diesely 100%ně plní v praxi současné přísné emisní limity, myslím za běžného provozu (tedy včetně plné zátěže apod.).
Pokud by konkurence VW měla v těchto ohledech zcela čisté svědomí, už by se to logicky začalo projevovat v jejich marketingu/reklamě.
Např. Herr Vošický, by si na tom u nás jistě rád smlsnul.
P.S. Dnes u Dacie odmítli dodat auto na plyn přímo z výroby, protože mají (po aféře s VW) strach, že by nemuselo v reálu splnit emise. Pokud objednavatel trvá na původně objednané verzi na plyn, udělají přestavbu na plyn dodatečně, ale přímo z výroby už mu to teď nedodají, přesto, že to měl takto objednáno. Proč to najednou nejde?
I konkurence má prostě aktuálně bobky z měření v reálu, proto zatím na nachytané VW neukazuje prstem. A nezačne, dokud si nebude 100%ně jistá, že jich se nic podobného nemůže vůbec týkat.
Žádná automobilka nemá ze skandálu VW radost. Odnáší to celý autoprůmysl. Víc v tom nehledej.
Prkotina to není, zbytečný šlendrián ze strany VW naopak ano. Se závěrem v podstatě souhlas.
prosim te, jak zbytecny slendrian? muzes to rozvest? pokud by ten "zbytecny slendrian" nemeli, neprosli by emisemi, ne?
Tak snad existují i jiné způsoby, jak těmi emisemi projít. Nebo pro jiné automobilky to zajišťuje Kaprfíld? Nehledě na to, že nebylo nezbytně nutné cpát diesely (tím spíš do mainstreamu) zrovna na US trhu.
Šlendrián a úmysl (úmyslný podvod) je snad velký rozdíl. Nebo snad když se stane neštastná nehoda na silnici se smrtelným úrazem, tak to rovnáš úkladné vraždě?
Díky šlendriánu bylo možné. aby se podobný podvod vůbec uskutečnil a hlavně se udržel tak dlouho bez patřičné reakce kohokoli z VW.
Šlendrián? Ano to bylo nejspíš u H/K.Něčí špatná,odfláknutá práce,přehlédnutí.
U VW to byl úmyslný podvod. To je obrovský rozdíl.
U VW to byl úmyslný podvod. To je obrovský rozdíl.
Lžeš. Nebo chceš říct, že H/K neznalo skutečnou spotřebu svých motorů? Nenech se vysmát >😁 >😁 >😁 Ale ok beru, kopnul jsis ňoumo >😁
Mohu napsat že lžeš ty.Že jsi si kopnul do firmy,o které se momentálně tak moc nediskutuje.A ty by jsi si to tak přál.
Ale na tom co je prokazatelně úmysl a co může být nedbalost,náhoda,šlendrián, na tom nic nezměníš.Lidi chybují to se stává ale záměrný podvod je horší než chyba.
Jinak na aféru kolem VW nemám důvod reagovat,ale nechápu kopání do jiných,kteří takovýto podvod (alespoň není zatím u nikoho jiného prokázán) neudělali.
Ale na tom co je prokazatelně úmysl a co může být nedbalost,náhoda,šlendrián, na tom nic nezměníš.Lidi chybují to se stává ale záměrný podvod je horší než chyba.
Jinak na aféru kolem VW nemám důvod reagovat,ale nechápu kopání do jiných,kteří takovýto podvod (alespoň není zatím u nikoho jiného prokázán) neudělali.
Neodpověděl jsi na otázku, H/K úmyslně prováděli při spotřebě. Proto dostali pokutu. Jako ostatní podvodníci >😒]
... a jak nás oje.ávájí s auty, tak nás Merkelová oje.ává s uprchlíky! Historie se bohužel opakuje ...
Zkontrolovat vsechny automobilky a hlavne americka auta :yes: 😄 jak by dopadli borci chytraci nejvetsi
Američani auta na dehet nedělaj, nepočítáme-li motory do velkých pikapů, sazomet od VM motori v Jeepu a RAMech a dehtové Cruze >😁 >😁
A benzín to splní levou zadní, klidně i OHV V8 >😁 >😁
A benzín to splní levou zadní, klidně i OHV V8 >😁 >😁
Obávám se, že tohle se týká pouze rakovinometů. Zajímala by mě totiž reálná spotřeba a hlavně životnost TDI, které by skutečně plnilo E6
Pro tuto emisni uroven se NOx nici davkami nafty na rozpalovani oxidacniho katu. VW ale chtel udrzet spotrebu pokud mozno co nejnizsi. Ted udelaji svolavacku, upravi SW a najednou bude spotreba rekneme o 1L vyssi, nez puvodne deklarovali.
A to je stejny problem, nez mel H/K v USA.
A to je stejny problem, nez mel H/K v USA.
A lidé se diví, proč přes "zlepšování" motorů v autech je pořád ve městech dusivý smog. Děcka pořád nachlazené, čímdál tím více astmatu...
Jako v Německu - zakazovat vjezd dieselům do center měst. Jiné řešení není.
Jako v Německu - zakazovat vjezd dieselům do center měst. Jiné řešení není.
Automobilky ľúbia konkurenčné autá a ich motory rozoberať do poslednej skrutky a hrabať sa v SW. A určite prišli na to, kde je vo Wolfsburgu vlk zakopaný. 😉