Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Některé vozy BMW údajně také překračují emisní normy

Některé dieselové vozy BMW v běžném provozu výrazně překračují evropské emisní normy. S odvoláním na informace mezinárodní organizace pro ekologickou dopravu ICCT to napsal v nejnovějším čísle časopis AutoBild.
Zpět na článek
24. 9. 2015 16:58
24. 9. 2015 17:03
24. 9. 2015 20:31
24. 9. 2015 17:23
Avatar - Ondore
24. 9. 2015 16:58
Elvis
K tomuto sa dá napísať jediné - Elvis Presley žije!
Teda - údajne...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - praděda7
24. 9. 2015 17:03
Re: Elvis
Zrovna tak Bruce Lee.... ;-)
24. 9. 2015 20:31
Re: Elvis
Ne, ne, ani jeden z nich nepřežil pohled z očí do očí s Chuckem Norrisem.
24. 9. 2015 17:23
to vime davno
to ze v realnem provozu v EU prekracuji auta emise vi kazdej, a to drtiva vetsina tech aut, me prijde ze redakce acz jaksi zedne naden stratila veskere sve vedomosti o autech a ted se snazi uplnejm anesmyslama co nejvic vyvarit na zobrazovani clanku a tedy reklamy okolo nich, jeste kousek a budete horsi nez Blesk a Hrom dohromady >:D
Rozbalit vlákno
23
24. 9. 2015 17:47
Re: to vime davno
Presne. hľadá sa proste niekto, kto zľahčí vinu VW. Kým ale nebude dôkaz, že podobne ako VW podvádza aj niekto iný, sú to len plané reči. Bláboly o údajných vyšších emisiách neznamenajú vôbec nič.
24. 9. 2015 18:16
Re: to vime davno
nejlepsi na tom vsem je jak si jde redakce acz zjevne po krku navzajem, v nekterych nevskach se to zlehcuje a pokladaji se otazky jestli je to skutecne tak a jestli neni nahodou jeste nekdo jinej kdo podvadi, a nadruhou stranu tim ze otom pise snad kazdej redaktor acz a kazdej z nich k tomu ma novinku, tak ten problem VW delaj oto vetsi protoze na acz vpodstate ta kauza totalne dominuje nad vsim ostatnim >:D

videl bych to ted jiz ciste na co nejvetsi senzaci na ktere se proste musi nabalit co nejvic zobrazeni a prokliku
Avatar - white label
24. 9. 2015 23:04
Re: to vime davno
Jistě, preventivně by se mělo rovnou zakázat měřit emise v reálném provozu automobilům jiných značek, aby tak nemohlo dojít k nepřípustnému "zlehčování viny VW".
24. 9. 2015 23:47
Re: to vime davno
Ale čo to trepeš, kámo, nejaký si tým posadnutý. Nejde o to, čo sa robí, ale ako sa to prezentuje. Som si istý, že vyššie emisie ako udávané je možné namerať u veľkej časti sériových áut. A ak bude niekto chcieť, tak nameria čo bude chcieť na aute, na akom bude chcieť. Lenže vyššie namerané emisie na BMW, Opli, Renaulte alebo Volve nemajú s kauzou VW spoločné nič. Pretože nejde ani tak o vyššie emisie, ako o podvod, ktorý VW spackal. Ak sa u niektorej značky dokáže, že nejakým nekalým spôsobom obišla predpisy a klamala zákazníkov aj stanice emisných kontrol, potom sa dá povedať, že Volkswagen v tom nie je sám.
Popravde nechápem príliš tvoje príspevky v poslednom čase, jak sa ozve hlas trochu proti VW, máš penu u huby. Nepoznávam ťa. Mne je skôr proti srsti, ako sa ukazuje na všetkých ostatných, bez faktov a bez dôkazov, hoci jediný usvedčený a vinný je zatiaľ práve Volkswagen. Proste ktokoľvek, len aby sa ešte niekto našiel.
Avatar - white label
25. 9. 2015 00:01
Re: to vime davno
Takže jistě souhlasíš s mým návrhem...
Na rozdíl od jiných (včetně tebe) jsem tu k tomu napsal minimum příspěvků, takže "trepať" přestaň spíš ty. Jo, a nebuď tím tolik posedlý, nestojí (ti) to za to. ;-)
25. 9. 2015 00:20
Re: to vime davno
Ty si niečo pil... :*)
Avatar - white label
25. 9. 2015 00:23
Re: to vime davno
Ne, pít si musel sám, nebo s někým úplně jiným, než jsem já...

edit: Jinak viz 11:10
25. 9. 2015 13:55
Re: to vime davno
"Volkswagen zostáva nateraz v podvodoch osamotený. Hoci BMW X3 počas testov vykázalo vyššie hodnoty emisií NOx, nešlo o podvod s nelegálnym softvérom motora."
25. 9. 2015 08:39
Re: to vime davno
Jseš dost inteligentní na to, aby jsi věděl, co se teď děje. Koncernová propaganda dobře ví, že jednodušší zákazníci nepoznají rozdíl mezi úmyslným podvodem a překračováním limitů v reálném provozu. Proto se do toho motá i rozdíl mezi udávanou a reálnou spotřebou. To je vděčné téma na které každý slyší. Je jasné, že hned vyvolá hněv na Brusel a jeho normy. Předpoklad koncernové propagandy vychází a jeho zákazníci (a nejen oni) už nějaký podvod neřeší a svůj hněv obrací na úřady. Navíc je potěší, že v tom koncern není sám a stal se jen obětí nesmyslných norem. Pro mě je jen hodně smutné zjištění, že většině lidí už nijak podvádění nevadí a není to pro ně téma.
Avatar - white label
25. 9. 2015 11:10
Re: to vime davno
Nikdo (včetně mě) nezpochybňuje, že šlo o podvod a pod koberec se to nezametá, to by neodstupovalo vedení VW, jehož odstoupení je v podstatě přiznáním podvádění s emisemi.
To ale není důvod proto, nekontrolovat i ostatní automobilky. Zajímalo by mě, kde bereš bohorovnou jistotu, že podobně nemohl podvádět i někdo jiný u nás (v Evropě). Jak na to přišli u VW v USA? V prvé řadě měřením! Takže opět měřením se to dá odhalit případně i u jiných automobile na evropském trhu. Nebo je pro tebe zajímavý takový problém jen u VW a u jiných značek by ti jeho odhalení naopak nevyhovovalo?
A pak je tu možnost, že s dvojím softem sice podváděl jen VW, ale jiní také několikanásobně překračují limity v reálném provozu. A to by pak ovzduší znečišťovalo nějak méně jen proto, že by nešlo o tak velký podvod?
Takže co, měřit/kontrolovat i ostatní (padni komu padni), nebo raději ne, protože by to mohlo případně relativizovat problém VW? Jde ti primárně o princip, nebo o VW?
25. 9. 2015 12:07
Re: to vime davno
Nikdo tady neříká, že se nemá měřit. A taky se měří. Pokud se někomu podvod prokáže, tak se to jistě zveřejní. Měření se stále dělají a i na jejich základě už dlouho běží projekt nové metodiky měření, které bude odpovídat reálnému provozu - RDE
[odkaz]
To, co se teď vytahuje na ostatní automobilky, ve snaze veřejnost přesvědčit, že všichni podvádí, jsou staré věci se kterými se pracuje. Nejde o nějaká nová senzační odhalení.
25. 9. 2015 13:43
Re: to vime davno
Ze skříní začínají vypadávat kostlivci i u ostatních.
Ty se připrav na to, že i tvůj oblíbený Renault hrubě překračoval emisní limity při běžném měření.
Jak jsem psal už dříve, když všichni používají plus minus stejnou technologii common railu a nepřidávají močovinu, z fyzikální podstaty nemohou splnit přísné emisní limity - neuvádím konkrétně jaké.
Teď jen jestli ti bude jedno, že jeden je "uměl" překročit až čtyřicetkrát a ten druhý třeba "jen" dvacetkrát.
Nebo jestli jeden je horší kvůli tomu, že jeho řídící jednotky obsahovaly falšovací kód, ke kterému se přiznal a druhý na oko plnil limity jiným, zatím neznámým kouzlem.

Zajísté to vše nyní označíš za spiklenecké spolčení, ve kterém má prsty koncern a má za cíl odvrátit od něj pozornost.
Nicméně koncern se přiznal a pokuta ho nemine. Teď bude zajímavé, co ti ostatní.
25. 9. 2015 14:11
Re: to vime davno
Až ten tvůj scénař nastane, tak se o tom můžeme bavit. Zatím jen probíhá obroská koncernová masírka veřejnosti. A musím uznat, že ta propaganda je u nás velice úspěšná. Pokud se časem ukáže, že Renault podváděl, tak už si od něj auto samozřejmě nekoupím. U podvodníků nenakupuju. Třeba to tak udělají i zákazníci koncernu. :-)
25. 9. 2015 14:17
Re: to vime davno
Takže jsem to trefil. Masírka, propaganda, bla bla bla...

Bavme se technicky, řekni mi, jakým způsobem (podle tebe) plní emisní limity Renault u svého 1.6 dCi, který "plní" euro 6 i bez adblue.
25. 9. 2015 14:28
Re: to vime davno
Proč tady řešíš Renault? Já bych šel na tvém místě demonstovat před sídlo VW. Ty tady místo toho ztrácíš čas a snad i ty gaunery obhajuješ. To se ani trochu nestydíš????
25. 9. 2015 14:32
Re: to vime davno
Já zde nikoho neobhajuji. VW podváděl a taky si to odskáče.
Ale co zde provádíš ty, to tedy rozhodně nevypadá na objektivní přístup.

Tak jaké jsou ty technické finesy u toho 1.6 dci? Jsi schopen se bavit na této technické úrovni? Nebo je tvá úroveň pouze na hladině propagandy a ukazování na toho jediného, kterého zatím chytli?
25. 9. 2015 14:43
Re: to vime davno
V čem nejsem objektivní? Napiš, kde jsem lhal nebo uváděl nějaké neověřené spekulace. Pak to porovnej s tím, co tady předvádíš ty. Kde v sobě vůbec bereš drzost mě napadnout z neobjektivity? :no:
25. 9. 2015 14:45
Re: to vime davno
Takže opět propaganda a neuvedl jsi ani jednu technickou věc.

Že se nestydíš. 8-s :no:

Jde mi o technické řešení. Jestli k tomu něco máš, sem s tím, jestli nemáš, budeš držet svoji lajnu o propagandě.
25. 9. 2015 14:50
Re: to vime davno
A to sem mám spát nějaké spekulace a domněnky? Těch máš v médiích dost. Mě zajímají jen fakta.
25. 9. 2015 14:53
Re: to vime davno
Jaká jsou technická fakta motoru 1.6 dci?
25. 9. 2015 15:02
Re: to vime davno
Jestli chceš opět vést několikahodinovou debatu o ničem, tak si najdi někoho jiného. Nevím, co má společného podvádění koncernu s 1.6 dCi. Až bude Ghosn odstupovat kvůli úmyslnému podvádění, tak si můžeme pokecat. Třeba 2 dny v kuse.
25. 9. 2015 15:07
Re: to vime davno
Jasně, takže si pojedeš svoji hloupou propagandu.
Tobě vůbec nejde o nějaký čistý vzduch. 8-s :no:
25. 9. 2015 15:17
Re: to vime davno
O čistý vzduch ve společnosti mi jde. Až nám začnou vadit podvody, tak se třeba začnou řešit vykuchané filtry, legálně fungující firmy podnikájící v této oblasti,....Pokud nám však podvody nevadí, tak tady nikdy čistý vzduch nebude.
24. 9. 2015 18:06
není na to nic divného
To je takový celý svět . Jedna banda ignorantů v Bruselu vymyslí emisní normy a automobilky neřeknou nic a plní je ať to stojí co to stojí . Kšeft je kšeft .
Rozbalit vlákno
3
24. 9. 2015 22:55
Re: není na to nic divného
jasně, banda ignorantů v bruselu a celá kauza vznikla za oceánem v usa... :-|
Avatar - Jenik3
24. 9. 2015 23:11
Re: není na to nic divného
Ze Brusel schvaluje divny veci se vi. To, ze je evropska norma na mereni prumerne spotreby vycucana z prstu se taky vi, ale je platna a zavazna. Ta americka je jina a tudiz nesrovnatelna s evropskou. Tam se plati dolary a tady eurem. Dve ruzne meny.

Jen nevim, jak si to mam vylozit ja jako ridic? Motor mi jezdi v prumeru za 6.5l, coz je vice nez na papirech, ale taky mu davam poradne zabrat. V DE se drzim 160-180 a fyzika plati vsude stejne. Vyssi rychlost,vyssi spotreba a vyssi emise. Osobne mi evropsky merici cyklus nic nerika a nemam povinnost podle nej jezdit.
25. 9. 2015 08:22
Re: není na to nic divného
oni Kalifornskou mnohem prisnejsi normu emisi nez je ta v EU vymysleli v Bruselu? panejo to je zajimava novinka >:D
25. 9. 2015 01:03
Někteří podvádí, někteří vyvíjí nové technologie.
Chleba se lámal někdy v letech 2007-8, kdy se některé firmy rozhodovaly neprokračovat v dalším vývoj naftových motorů a rozhodly se vsadit na hybridní systémy. Zatímco druzí se rozhodli dál pokračovat v naftových technologiích.

Vedli se o tom dlouhé diskuze i tady. A i tehdy, stejně jako dnes s elektromobily, většina nepochopila, že cesta do dobudoucnosti je vždy ta obtížnější, vedoucí přes vývoj nových technologií s novým potenciálem, přestože v dané době třeba nejsou konkurenceschopné.

Dnes už víme, že všichni výrobci už tehdy věděli, že emise naftové motory nesplní. Jedni se proto rozhodli pro nové hybridní technologie, druzí pro podvod. S elektromobily je to naprosto stejná story.
Rozbalit vlákno
4
25. 9. 2015 07:28
Re: Někteří podvádí, někteří vyvíjí nové technologie.
Nejak tak to bude... :yes:
Avatar - Hittman
25. 9. 2015 08:56
Re: Někteří podvádí, někteří vyvíjí nové technologie.
a) je otázkou, jak je na tom dnešní euro6 postaveno. Ano, je velmi obtížné ji splnit, ale nidko nemůže chtít po spalovacím motoru, aby neprodukoval žádné emise. Emise produkujeme v přeneseném smyslu i my lidé a zvířata atd.
b) je otázkou, do jaké míry vlastně představují dnešní množství emisí vypouštěných do ovzduší problém. Dle mého ten problém je oproti době před 30 lety asi xx% menší, takše situace je velmi dobrá. Ale chtít udělat z vody víno prostě nepůjde.
c) emise dělají i ostatní typy pohonů ať přímo nebo nepřímo.
d) chtělo by to selský rozum.
e) je otázka, zda vývoj půjde dopředu a je zde možnost ještě současné motory na benzín a naftu stále zdokonalovat třeba na úkor spotřeby, ceny, životnosti.
25. 9. 2015 10:51
Re: Někteří podvádí, někteří vyvíjí nové technologie.
Žádné nové technologie nejsou potřeba. Stechiometrická směs, třícestný katalyzátor, přesná a rychlá lambda regulace, rychlý ohřev katalyzátoru ... 20 let staré technologie a emise NOx splní i přísné americké normy.
25. 9. 2015 10:56
Re: Někteří podvádí, někteří vyvíjí nové technologie.
Elektromotor (1832) je o dost starsi technologie nez dieselovy motor (1893).
25. 9. 2015 09:20
Budou další
To bude lavina..Takže BMW X3 2.0D bude za 250k. Bezva..
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2015 09:44
Zdanit majitele aut
"Všichni to věděli" a stejně to kupovali.
Pokud někdo koupí rakovinomet na úkor zdraví ostatních a pro vlastní úsporu, nemám sebemenší morální problém jejich jednání pokutovat - zdanit podle reálného emisního zatížení.

Následně si dovedu přdedstavit scénář, že to už konečně přestanou ve velkým kupovat a smrdět ve městěch. Automobilky tak reálně kupní síla zatlačí na vývoj smysluplné technologie.

Mazda :yes:
Toyota :yes:
Dal bych i Tesle....jenže ty dotace, Musk a ta politika kolem něj má trochu trpkou příchuť...
Rozbalit vlákno
3
25. 9. 2015 10:10
Re: Zdanit majitele aut
Proč Mazda?
Avatar - flepper
25. 9. 2015 10:46
Re: Zdanit majitele aut
pre skyaktiv......
25. 9. 2015 10:50
Re: Zdanit majitele aut
A Mazda neprodává nafťáky? To ten kouzelný název SKYAKTIV stačí na to, aby byla někde jinde než konkurence?