Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

chuderka
| 25. 9. 2015 13:14
až mi tej koky ľúto prišlo, že tu nemá žiadny príspevok, tak jeden dám. Druhé najpredávanejšie a nikto nejaví záujem - o tom je moka. Asi je to celkom dobré auto, asi má dobrú cenu, ale pôsobí ako buchta, nie ako atraktívny cros/suv. Fejslift potrebovala už ako nová, čím skôr príde, tým skôr pôjde predaje ešte vyššie.
Avatar - Emel
chuderka
| 25. 9. 2015 13:59
:yes:
chuderka
| 25. 9. 2015 22:50
no vidis, my jednu kupujeme - protoze je to pekne mestske auto, ktere se nelekne obrubniku, ma atmosferickou sestnactistovku, kterou jsem leta jezdil v astre g a nezalekne se zadneho obrubniku. idealni auto na nakupy a rozvazeni deti po krouzcich.
chuderka
| 26. 9. 2015 14:58
Tak na tie obrubníky pozor, z nich má aj Mokka dosť zlepený zadok - predný spojler má spodnú hranu prekliato nízko. [odkaz] Nie že by konkurencia na tom bola nejak lepšie, na SUV sa tieto autíčka podobajú už hádam len tým, že vyzerajú jak hrče s opuchnutým čumákom, ale z praktického hľadiska nejakú tú pridanú hodnotu do mesta veľmi nevidno.
chuderka
| 26. 9. 2015 19:07
tak to se pletes, zrejme asi s podobnym autem nemas zadne zkusenosti, jinak by sis ten nazor musel poupravit. velmi podobne auto je totiz tiguan, ktereho jsem ted tri a pul roku jezdil. jestli byl nekde vyjimecne dobry, tak ve meste - prave ten zvednuty podvozek a oplastovani kolem dokola pomaha v mestske dzungli. nemusis se bat dojet k obrubnikum nadoraz, celkove vyssi posaz zpusobuje relativn vetsi prehled v provozu - vetsinu ostatnich aut proste krasne prehlizis. v neposledni rade se do vyssiho auta kepe nastupuje a vystupuje. auto je pro mou mamku (60+) a budou se ji tam lepe davat i vnoucata... a ja ted tady neprosazuju mokku jako takovou, mluvim tady obecne o tomto segmentu aut. dani za to vsechno je oprati nizsi stredni samozrejme vetsi porizovaci a provozni naklady. kazdy si sam musi zhodnotit, co mu nejlep vyhovuje.
Avatar - Jaros71
chuderka
| 26. 9. 2015 22:16
Pěkné malé SUV , že je druhé nejprodávanější v EU se nedivím!
Snad bude mít OPEL brzy i větší ANTARU !!
chuderka
| 26. 9. 2015 22:27
Tak to sa nepletiem, o obrubník dolámaný predný spojler na Mokke som videl, a nie dávno. Podvozok nie je zdvihnutý jak by sa zdalo, vysoký prah nie je to isté jak veľká svetlá výška. Aj keď na tom bude lepšie jak klasické osobáky, ale vpredu pod spojlerom teda veľmi nie.
Poplastované lemy alebo lišty na bokoch má dnes kde-kto, dokúpiš to na kopec áut, kvôli tomu nepotrebuješ crossover.
Do vyššieho auta sa lepšie nastupuje, teda napríklad do MPV, v ktorých máš takisto vyšší posed, ale nemáš tak nezmyselne vysoké prahy. Ak Opel, potom určite radšej Merivu, na podobnom pôdoryse ponúka viac a vyzerá neporovnateľne lepšie. Mokka je taká hrča na kolesách...
chuderka
| 27. 9. 2015 07:11
Jj, to dokazuje mnoho, ze jsi videl mokku s dolamanym naraznikem. MPV je jedno z mych aut, ktere jsem paralelne jezdil s ituanem. jsem si dobre vedom vyhod SUV. jezdi si co chces, my budeme provozovat tuhle "hrču na kolesÎch", protoze je to pekne auto a uplne nejlepe splnilo nase kriteria pri vyberu auta.
chuderka
| 27. 9. 2015 10:24
Mňa tie výhody nejak nepresviedčajú, to je všetko. Ak Teba áno - nech dobre slúži. ;-)
chuderka
| 27. 9. 2015 11:58
konecne smysluplny prispevek ;-) :yes:
Avatar - miromen
chuderka
| 27. 9. 2015 14:37
Ona je pravě praktičtějši Meriva a o něco prostornějši ale na druhou stranu neni na ni takovy pěkny pohled jako na Mokku. Mokka je spiš stylovka vhodna pro starši lidi a Meriva praktičtějši rodinny vuz.
chuderka
| 27. 9. 2015 20:29
meriva nema oplastovane lemy blatniku a prahy (to je fajn na oklepavani snehu), take nema 1,6l motor (i kdyz pravda, ta 1,4 v merive nepojede o moc hure nez ta 1,6 v mocce) turbo jsem do mesta nechtel (to bylo out v obou pripadech) no a pak se mi merive znacne nelibi ten zub v bocni linii karoserie... a ano, ve stejne vybave by vysla o nejakych 50 000,- mene...
dyzl?? to je provokace???
| 25. 9. 2015 13:43
uz i nas se konecne zacina mluvit o tom, ze zplodiny z naftových motoru u nas zabijou několik tisíc lidi rocne.
a naftove motory u nas vypusti 20-80x vic zplodin nez motory benzinove.
dnes na radiozurnalu ...
Avatar - Hittman
dyzl?? to je provokace???
| 25. 9. 2015 13:47
Ty jsi asi extremista, že? >:D
dyzl?? to je provokace???
| 25. 9. 2015 13:52
bohužel, jsou to uz dlouho zname informace, které jsou jak statnimi organy, tak novinari opomijene.

mozna je to i na zalobu státu, protože dlouhodobe umoznuje a dokonce zvyhodnuje provoz aut, které vyrazne znecistuji zivotni prostředí se vsemi následky na zdravi lidi..
Avatar - Hittman
dyzl?? to je provokace???
| 25. 9. 2015 14:14
Nesmíš taky věřit všemu, co ti naservírují... ;-)
dyzl?? to je provokace???
| 25. 9. 2015 14:53
to je dlouhodobe znama věc.
ja jsem protestoval když v roce 2012 na jare sosani chteli snížit spotrebni dan na naftu o 2.5 a na benzin o 1.5kc, cimz by prohloubili rozdil ve zdaneni spotrebni dani mezi benzinem a naftou z 30% na 50%.
v e-mailu ponslancoj, co to prosazoval jsem uvadel vse o cem se dnes pise.
když jsem se před 5 lety se rozhodoval mezi benzinem a naftou u auta, zvítězilo ekologicke hledisko - benzin.
to ze zplodiny z naftaku zamoruji zivotni prostředí nohem vic jak a benzinu je zname minimalne 10 let
dyzl?? to je provokace???
| 25. 9. 2015 15:01
Jen aktuáně politicky líbivý kecy...dnes jen po D1 jsem napočítal 30 silně kouřících kamionů. Proč je PČR neodstaví? Uvědomuješ si, že se tu ukájíš na jednom z nejmenších problémů?
dyzl?? to je provokace???
| 26. 9. 2015 09:37
jedno svinstvo omlouváš jinym svinstvem??
dyzl?? to je provokace???
| 26. 9. 2015 14:59
Nie, len ukazuje na problém tam kde je, nie tam, kde ho niektorí chcú vidieť.
dyzl?? to je provokace???
| 25. 9. 2015 22:55
mas samozrejme pravdu, ale zacni napred likvidovat avie, vejtrasky, stare tatry, stare autobusy, stare kamiony, stara osobni auta... az toto budes mit hotove, pust se do modernich dieselu... to cele jen z hlediska automobilismu jako takoveho, mozna by bylo dobre si napred posvitit na lode a letadla... to z hlediska dopravniho. a jeste lepe by bylo si posvitit na rozvojove zeme, cinou a indii pocinaje, co za globalni svinstva tam delaji...
dyzl?? to je provokace???
| 26. 9. 2015 09:44
tech starejch kostitrasu nepotkavam zdaleka tolik co tech tvejch modernich dyzlu, které limity emisi prekracuji mnohonasobne.
největší problém s téma emisema mají velka města, kde moc coudicich kamionu nepotkáš.
emise typu NOx nebo rakovinotvorne castice jsou lokalni problém, takze me to co maj v rozvojových zemich zas tak netrapi, ne ze by mi to bylo sumafuk, ale nic s tim neneadelam.
to co vyposteji dyzly u nas, se me bezprostredne dotyka.
dyzl?? to je provokace???
| 26. 9. 2015 10:28
Přešti si Jossalita znovu a konečně zapoj mozek! Kolikrát se musíš rozjíždět na křižovatkách kvůli špatně nastaveným semaforům??? To nestojí nic a sníží násobně emise!! :-!
dyzl?? to je provokace???
| 26. 9. 2015 14:28
no, podivej, me udivuji nejvice "vytunene" desetilete dieselove kary, kterym z laufu ketaji brikety... tohle je neco, co na silnicich nema byt (bavime-li se o osobacich). ja mam dva naftaky, oba dpf a adblue. nemyslim si, ze jsou ekologictejic nez benzin, to ani nahodou, ale myslim si, ze urcite jsou na nasich silnicich vraky, co by spise zaslouzily likvidaci nez moje dva dvoulitry od vw (jeden ea189 ;-), druhy ea288).
dyzl?? to je provokace???
| 25. 9. 2015 15:00
Toho ekologa jsem slyšel. Zvedá se mi žaludek z podobných otroubků. Kolikrát někdo z podobných myslitelů dal podnět k revizi nastavení semaforů ve městech, kdy jejich vzájemný nesoulůad vytváří při každým rozjíždění zbytečné zplodiny? Kdo kontroluje topení v rodinných domech odpadem a plasty? Témat by bylo hodně, že?

Běžte do paďous vy samozvaní zachránci planety! :-! :no:
Avatar - Bubáq
dyzl?? to je provokace???
| 25. 9. 2015 16:05
Paďousy jsou Sezimovo Ústí, že? Sezimák....
dyzl?? to je provokace???
| 25. 9. 2015 16:52
Nazdar kuřáku. Tady máš něco k pročtení, aby ses vzpamatoval. I když o tom v tvém případě silně pochybuji.
[odkaz]
Zvláště bych vypíchl stať o: "Viditelný kouř produkovaný hořícím tabákem je tvořen drobnými pevnými částicemi, které označujeme jako dehet. V 1 cm3 cigaretového kouře je až 50 miliard takových částic, což je až 10.000 krát více, než na dálnici v době největšího provozu."
"Dehet je rakovinotvorná látka." a "samotný kouř z cigaret je zařazen do seznamu karcinogenů I A třídy (nejvyšší nebezpečnost)".

Takže si na toto vzpomeň, až se budeš oddávat své oblíbené kratochvíli a zasírat si plíce těmi jedy a karcinogeny. Omlouvej si to dále tím, že "podle tebe ti více škodí naftový auta". :no:
dyzl?? to je provokace???
| 26. 9. 2015 09:47
jak pisu vyse.
jedno svinstvo omlouváš jinym svinstvem??
soucasna legislativa vede k tomu, ze bude zakaz kourit na veřejných mistech, takze kurak si bude nicit zdravi zejména sve.
o tech co jezdi dyzly se tohle rict neda, ti nici zdravi nas všech.
tak az nastartujes ten svůj rakovino-jedomet, uvedom si, ze kvůli tobe někdo bude trpet a mit problém s dychanim. a je jedno, jestli mas euro0 nebo euro6.
dyzl?? to je provokace???
| 26. 9. 2015 10:25
A ty si vybereš nejmíň škodlivý moderní osobáky a budeš neustále tlouct nesmysly? Nevím kde máš hlavu a co v ní, ale na krku ti nesedí a zkus použít jinou část mozku :-)
dyzl?? to je provokace???
| 26. 9. 2015 13:35
Než začneš ukazovat na jiné, podívej se na sebe. Jsi trapný. Hulíš a halasně ukazuješ na jiné, kteří nejsou ani zdaleka taky nebezpeční, jako tvoje oblíbená kratochvíle. :no:
dyzl?? to je provokace???
| 26. 9. 2015 14:32
podivej, vybral sis z toho vseho dieseloveho to nejmene spatne, je treba zacit u toho horsiho... je to stejne, jako kdyz socani nadavaji na zivnostniky, ze plati make dane. spravne je zacit u socialu, kteri jinde vybrane dane pouze bez uzitku spotrebovavaji... tohle jsou primarne danive uniky.
Dízej nikdy ale autíčko kvalitné
| 25. 9. 2015 14:20
Súhlasím, že auto je tak trošku buchta, ale inak je podľa mňa podarené. Čo ma ale zaráža je, ako môže niekto v redakcii v dnešnej dobe odporúčať nechutný dízlový motor. Ak to spraví laik, tak OK, ale redakcia auto časopisu? Takto si vážite zdravie ľudí?
Avatar - 3_diamanty
Dízej nikdy ale autíčko kvalitné
| 25. 9. 2015 14:48
podla vsetkeho sa jedna o ten isty kusok ktory tu bol pred mesiacom porovnavany s mitsubishi ASX ... asi uz nie je co testovat ..... ;-\ .... a co bude v pondelok .... zeby pre zmenu dizlove ASX? ASX mam sice rad ale stejne dufam ze s tym pondelkom sa mylim ... ja uz by som radsej v teste videl outlander po facelifte ;-\
Dízej nikdy ale autíčko kvalitné
| 25. 9. 2015 15:12
Vyzkoušel jsem ASX a nedal bych za něj víc než 300 v základu, nebo o 100 víc s 4WD. Taková japonská Dacia Duster...
Avatar - 3_diamanty
Dízej nikdy ale autíčko kvalitné
| 25. 9. 2015 15:17
este ze zakaznici to vidia inak :-) ... kazdopadne tvoj nazor ti neberiem... ja to vidim trosku inak... a to auto by som bral vsetkymi desiatimi a radsej ako yetinu alebo mokku
Dízej nikdy ale autíčko kvalitné
| 25. 9. 2015 15:21
Je to levný auto se vším všudy. Nevěřím, že si ho někdo kupuje z jinýho důvodu, než že se zvenku líbí a má nízkou cenu.
Bra by jsi ho...dokud nevezmeš 15kEUR a nejdeš je tam vysypat na stůl, nevyzkoušíš konkurenty, tak je to jen takový velmi teoretický prohlášení.
Avatar - 3_diamanty
Dízej nikdy ale autíčko kvalitné
| 25. 9. 2015 15:22
sedel som v asx aj v yetine.... a viem co by som si vybral ... ale ako vravim v pohode.... a dik za nazor :yes: ;-)

len ma mrzi ze asx nie je v benzine so 4x4 ... nakoniec by to stejne vyhrala mensia vitara
Avatar - miromen
Dízej nikdy ale autíčko kvalitné
| 26. 9. 2015 09:55
S tim Dustrem to je trefne přirovnani. ASX ma interier opravdu hodně lacinny takovym přesnym opakem je pravě Mokka.
Dízej nikdy ale autíčko kvalitné
| 25. 9. 2015 15:03
Meleš kraviny, viz výše. Ekoteroristi neřeší palčivý problémy, ale onanují nad nejsnáze postižitelnými...
Avatar - Auto CZ
Mám iný názor
| 25. 9. 2015 14:54
Plusy ?
Tichý a úsporný motor - to vážne?
Široké možnosti dovybavení - pomali ako u bmw a mercedesu >:D (aj to archaické rádio je super)
Jisté jízdní vlastnosti - vysoké a úzke auto s vysokým ťažiskom, veľmi tvrdý podvozok, jisté je asi niečo iné
Vnitřní prostor - najmenšie auto z vnútra v triede, vonkajšie rozmery klamú

Minusy
Zastarale působící interiér - to je samozrejmosť u popelnici
Tužší chod kulisy řazení - ak na novom aute po 1000 km nemôžeš zaradiť 6 ku, to bola asi výrobná chyba prevodovky >:D
Hluk od podvozku - nedali si s vývojom veľa práce >:D
Mám iný názor
| 25. 9. 2015 15:03
A další exot...co ty všechno nevyčteš z obrázků...
Avatar - Auto CZ
Mám iný názor
| 26. 9. 2015 09:31
tak z obrázku to určite nevyčítavam >:D dilino. Ale sem tam sa vozím na tých kktinách.
Mám iný názor
| 26. 9. 2015 10:23
Co je toto za člověka? Už delší dobu ho pozoruju v diskuzích a myslím, že by měl vyhledat odbornou pomoc dokud není pozdě. :no: 8-s
Avatar - AUDIRS6
Mám iný názor
| 26. 9. 2015 10:30
bohuzial uz je neskoro... :-!
Avatar - Auto CZ
Mám iný názor
| 26. 9. 2015 10:30
človek, ktorý tajne sleduje cudzie osoby... to skôr je na vyšetrenie u sexuológa a prípadne aj ústavnú liečbu 8-s
Mám iný názor
| 26. 9. 2015 10:26
Ty? Ale nekecej... :-)
Avatar - AUDIRS6
Mám iný názor
| 26. 9. 2015 10:32
ved tie slapacie v detskom kutiku v nejakom hypaci, kym su jeho rodicia na nakupe >:-[]
naftovi dunihlavove na obranu svych rakovino-jedometu
| 26. 9. 2015 13:07
vytahuji koureni, coudici stary vejtrasky, zamoreny vzduch v indii a v cine a spatne nastavene semafory.
je to typicky krik prasat před porážkou.
ve svycarsku uz zakazujou prodej nekterych naftaku a seznam modelu i zemi, které budu zakazovat naftaky, se bude rychle rozsirovat
:yes: :yes: :yes:
naftovi dunihlavove na obranu svych rakovino-jedometu
| 26. 9. 2015 13:27
Nejvíc tady kvičíš ty - kuřáku.

A to tvý kouření je prokazatelně tisícinásobně horší, než naftové auta.

Jsi nic, než obyčejný pokrytec.
naftovi dunihlavove na obranu svych rakovino-jedometu
| 26. 9. 2015 14:37
ale no tak, trochu to prehanis, ja tady nevytahuju cinu, abych obhajival naftaky, ja se ti jen snazim tve rozhorceni nad naftaky zasadit do spravneho ramce - preci nemuzes zakazovat moderni naftove motory a tolerovat ty stare (mnohem horsi)...
Ekolog amatér/Fanatik profesionál
| 27. 9. 2015 06:16
Nikdy by mě nenapadlo, že se odkopeš do takový pozy. Ale dobře vědět. Zaslepenej fanatickej a zkřivenej pohled je na pár facek, ale ty se utlučeš s naprostou hovadinou co tu meleš sám :-)
Podvedení jsou všichni
| 26. 9. 2015 18:08
Všichni, kdo se na téhle legraci podíleli, mohli tušit, že se to dříve nebo později provalí, jen možná nečekali tak velký skandál. Ale kdo byl vlastně poškozen? Ano, uživatelé si koupili jiná auta, než asi chtěli, a s nimi i mylný pocit, že s moderním dieselem nemusí brát v potaz řeči o tom, že auta ve městě tak hrozně smrdí. Podvedeni byli ale i lidé, kteří si žádný „čistý diesel“ nekoupili – a možná více. Motoristická propaganda dokázala u veřejnosti vzbudit všeobecné očekávání, že s modernějšími vozy ubude ve městech smogu a i v zimě bude možné v ulicích volně dýchat. Taková „poplašná zpráva naruby.“ A lidé se nechali podvést rádi, vždyť to znamenalo lepší ovzduší, aniž byste se museli omezovat ve svých motoristických chutích.
Podvedení jsou všichni
| 26. 9. 2015 18:09
Podvedeni tak byli všichni, kdo byli argumentem „čisté automobility“ přesvědčováni o tom, že je zbytečné dělat něco s emisemi teď, vždyť se to přece samo vyřeší časem. Podvedeni byli všichni, kdo se tak nechali kolébat ke smířlivějšímu postoji k problémům, které auta ve městech způsobují — vždyť přece ty nové diesely budou tak čisté, tak proč auta z měst vyhánět? Podvedeni byli dokonce i ti, kdo automobily ve městě považují za nezměnitelný status quo a nemají rádi, mluví-li se o jejich omezování. A ti petrolheadi, kteří tohle všechno věděli, sami sebe přesvědčili, že tak to je vlastně v pořádku: když si ti odporní ekologové vymysleli nějaké zbytečné snižování emisí, dobře jim tak, že nefunguje.
Podvedení jsou všichni
| 26. 9. 2015 18:10
Podvedeni (a to zvlášť drsně) byli ovšem i ti, kterým vlivem nadnormativních emisí onemocněli, ubyly jim měsíce života nebo zemřeli. Tihle lidé ale nebudou nikoho žalovat. Je téměř nemožné prokázat, že se vám vyvinulo astma právě proto, že koncentrace NO2 , kterým jste byli vystaveni, byly v posledních letech o něco vyšší, než jaké mohly být, kdyby se motory nových dieselů chovaly tak, jak se předstíralo.
Podvedení jsou všichni
| 26. 9. 2015 22:35
Je to nemožné, nie takmer nemožné. Vymýšľaš si, varíš z vody.
Podvedení jsou všichni
| 27. 9. 2015 06:18
Zakuř si kamaráde... přečti si pár věcí, který jsme ti napsali a zkus se znova zamyslet, pakliže tuto pro nás běžnou věc zvládneš.
Mokka
| 26. 9. 2015 23:37
Vypadá docela povedeně. Nevíte za jak dlouho se začne objevovat v bazarech? Do nového auta se mi investovat nechce
Mokka
| 27. 9. 2015 10:22
To je ale blbá otázka...
Mokka
| 27. 9. 2015 12:00
no, na trhu je uz tak tri roky, tak pze uz urcite v bazarech par kousku bude ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku