nebýt tohoto pána, možná by VW bylo už dnes minulostí - návrhem karoserie Golfu 1 je vytáhl z agonie. Začátkem 70. let se VW potácelo nad propastím, brouk už nepřinesl nic nového , měl zenit za sebou. Potenciál pana GG je obrovský, držím palce !
gil54
0
Design Golfa I je jeho práce. S rozhodnutím, že bude mít motor vpředu, přední náhon, řadový, kapalinou chlazený motor napříč a že to bude hatchback, nemá ovšem vůbec nic společného.
Ale také mu přeji úspěch.
Somewhere je už preč
0
Technické riešenie môže byť hocaké dobré, pokiaľ ho (okrem iného) dobre neoblečieš, tak ho nepredáš. 😉
gil54
0
O tom ani v nejmenším nepochybuji. Jen jsem chtěl poukázat na to, že úspěch Golfa nebyla jen Giugiarova zásluha. Pro úspěch je potřeba obojí.
Somewhere je už preč
0
To určite. U Golfa sa najprv stretli dve dobré veci, ku ktorým sa časom pridal skvelý marketing. Škoda, že si VW neudržal čistý štít s tými motormi, je to veľká škoda.
Ja Prvni 123
0
To je pravda.
Predni nahon zkopirovali od Audi.
😉
Somewhere je už preč
1
Giugiaro by mal angažovať pár tunajších, takých naslovovzatých odborníkov na dizajn už nenájde nikde... :-!
Ale také mu přeji úspěch.
Predni nahon zkopirovali od Audi.
😉