Presne tak, je toho ovela viac, konkurencne servery informuju ovela lepsie, rychlejsie, pruznejsie a takisto vela serverov, ktore ani nie su zamerane na automobily a automobilovy priemysel ako taky...
Pre tych, co ma odporucia na ine servery, ano chodim aj tam... :-)
Dufam, ze VW poriadne doplati na tuto aferu... A diesle treba zakazat, je to bordel...
Osobně také doufám, že VW dostane opravdu obrovské pokuty a pár lidí si půjde sednout. A pokud to samé činí i jiné automobilky (tzn. vědomý podvod) tak ať to odskáčou také.
reklama se objednava i mesice predem a take bude jiste jiz zaplacena, takze proc by jako meli ted stahovat reklamu kterou maj jiz pravdepodobne zaplacenou?
ja ziju v tom, ze od lonskyho zari lze jako novy prodat jen auto s euro 6.
PS
tak vidim, ze od 1.zari 2014 se schvaluje jen pdole euro6.
a od 1.zari 2015 lze registrovat jen s euro 6.
takze všechny ty auta s euro5 by mely byt registrovany, jinak by mely byt neprodejny
Jestli se taky konečně ti úředníci co vymýšlí ty emisní limity chytí za čumák ? Proč si nenechají poradit od nějakých vědeckých kapacit co je a co není možné . Ne dělat rozhodnutí od stolu .
Proč se proti těm limitům automobilky už dávno neohradily když věděly ,že se to bez podvodu nedá splnit ? Samozřejmě si myslely ,že jim to projde a když se na něco přijde tak to nějak uplatíme . To je stejné jako u zloděje .Krade ,krade , krade do té doby dokud ho nechytí ;-)
co to plácáš??
benzinovy auta limity evidentne plni, a to dokonce i ty prisnejsi, ktery plati v USA.
jestliže naftaky limity (stále méně prisne oproti benzinakum) nejsou schopny splnit, tak musej skoncit
a kdyby byl clanek o tom, ze auta na dreveny uhli nekolikanasobne prekracuji limit na CO, který je 10x vetsi nez pro benzinaky, taky bys tvrdil, ze ten limit je nastaveny spatne, protože ho auta na dreveny uhli nejsou schopny jednoduse splnit?
a to, i při vedomi, ze CO je silne jednovaty???
Jestli si myslíš že emisní normy vymýšlí úředníci, tak jsi úplně mimo.
Normy se stanovují řadu měsíců až let, úředník to jen dává administrativně dohromady, ale v komisi sedí i zástupci průmyslu, technických univerzit atd.
Tak uvažuju, jestli to okrádání, lhaní a šizení se týká jen motorů u koncernu nebo i něčeho jiného. Pro mě je tato značka nedůvěryhodná a nekoupitelná. Prostě zlodějská a podvodnická automobilka. A to nejsem hater ani koreafan ani nic podobného. Ale zlodějnu a šizunk nesnáším. Ať je to tohle nebo kradení v podobě kopírování v Číně. Na stejno. :no:
Ho.no těžká zkouška. Zkusili fakt velkej podvod a balík ušetřili. Teď balík zaplatěj. Nic víc nic míň
Nečet si s jakym odchodnym Wintekorn odchází? Plus na důchodovym účtu od firmy má 28,6 milionu eur plus jako akcionář Porsche dostane 16,6 milionu eur. A dál ho bude vozit služební limuzína :yes::yes:
Souhlasím, že je to šokující selhání a hlavně nechápu, jak zrovna automobilce velikosti VW mohlo stát za to tolik riskovat, ale na druhou stranu mě podstatně více rozčílily jiné kauzy, kde se hazardovalo i s lidskými životy, zatímco tohle se zákazníků aspoň nijak významně nedotkne. Rozhodně je tím nechci nijak omlouvat a snižovat váhu jejich jednání, jen chci říct, že mě osobně se to až tak nedotklo.
S podobnými závěry si radši počkám na to, jak dopadnou ostatní automobilky po testech a zda-li je to ojedinělá manipulace s daty nebo jde o globální problém. V případě druhýho, širšího případu se pak v plný nahotě ukáže hloupost úřednických nařízení od stolu, bez alespoň základního technickýho povědomí.
To, že toto je špička ledovce víme všichni... Nebo se tu budeme opájet tím, jak plnotučný SUV s přeplňovanými benzíny a baterkami v kufru jezdí za 2litr na 100km?
nejako nemusim (auta majú fajn) ale čo sa tu deje v poslednej dobe to je hrozne - každý druhý by bol asi najradšej aby ho to zložilo...
Tiež by ma zaujimalo ako sú na tom ostatne automobilky s emisiami.
To ano, člověk vidí ty, kdo mají potřebu obhajovat podvodníky, hochštaplery a šašky, kteří musí podvádět a masírovat veřejnost, aby ty svoje průměrné vehikly prodali stádu ovcí >:D