Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dieselgate: Postup opravy postižených vozů bude znám během října

Akční plán Volkswagenu si dává za cíl především informovat majitele vozů s motory EA189. Konkrétní řešení zatím nepřinesl.
Zpět na článek
29. 9. 2015 19:50
29. 9. 2015 19:50
Nein
„Jak jsme uvedli již včera, veškeré náklady na opravu postižených automobilů ponese koncern Filcka. Je to logické, protože další postižené značky řídicí jednotky se závadným softwarem pouze odebíraly."

Nemá tam být místo -koncern Filcka- -značka Filcka- ? Ono je to stejně jedno, když jsou ve stejném koncernu, tak za chyby Das Filcky budou nepřímo potrestání všichni.
Rozbalit vlákno
2
29. 9. 2015 20:22
Re: Nein
jj
SOUDRUZI a SOUDRUŽKY, ZAKONZERVOVANOST [odkaz] TO JE VĚC ;-)
takže pěkně posloupně, vyřazovacím způsobem:

a) [odkaz]
b) [odkaz] [odkaz]
c) [odkaz] [odkaz]

>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
29. 9. 2015 20:32
Re: Das Filcka - ostuda EU
Kharle prosim, zkus to omezit na tři smajlíky. Tvé příspěvky se pak budou více podobat nenucené eleganci Modelu S. ;-)
Avatar - AUDIRS6
29. 9. 2015 20:05
tak mozete si doplnit...
...ze Seat ma po svete tych postihnutych aut cca 700 000 ks :-!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Honza Mička
29. 9. 2015 20:18
Re: tak mozete si doplnit...
Ano, ale to jsou jenom dvoulitry. Asi jich bude ještě více...
Avatar - AUDIRS6
29. 9. 2015 20:21
Re: tak mozete si doplnit...
Joo, to je pravda. ;-)
30. 9. 2015 07:38
"nehrozí posádce žádné nebezpečí."
"nehrozí posádce žádné nebezpečí." - posádke samozrejme, že nič nehrozí, ale čo tým chudákom vonku a za autom atď... 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
30. 9. 2015 07:44
Re: "nehrozí posádce žádné nebezpečí."
Sešrotovat všechna francouzská auta starší 10 let! Smrdí odporně! ;-)
30. 9. 2015 16:55
Re: "nehrozí posádce žádné nebezpečí."
Kukám, že si príliš dlho inhaloval spaliny zo svojho tdi >:-[] :-!
ACZ jako zdroj zábavy
Clánky na ACZ pravidelne slouzí jako zdroj zábavy. Tentokrát jsou to slova redaktora Micky "... „odstavila“ šéfy výzkumu a vývoje značek Volkswagen, Audi a Porsche (byť Porsche motory EA 189 nepoužívá)". Kdyby redaktor Micka premýslel tak by prisel na to proc se Wolfgang Hatz dostal do problému. Stací se podívat na jeho drívejsí pozici v koncernu.

Jinak Hackenberg se prý svému sesazení brání vsemi moznými metodami. Skoda ze není známo jak v této veci argumentuje. Ze by tvrdil ze nic nevedel? >:D >:D >:D Nebo povazoval podvod za beznou soucást své práce?

Nejak se kluci koncernovský nemají chut vzdát tucných príjmu z koncernové kasy. >:D
Rozbalit vlákno
0