Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dieselgate a konspirační teorie. Kdo a komu tím prospěje?

Pojďme být na chvilku zdravě paranoidní a zkusme si představit, kdo v zákulisí monstrprůšvihu tahá za nitky, komu emisní podvod může prospět…
Zpět na článek
30. 9. 2015 08:09
30. 9. 2015 08:41
30. 9. 2015 08:50
30. 9. 2015 08:53
30. 9. 2015 09:10
30. 9. 2015 08:56
30. 9. 2015 09:19
30. 9. 2015 08:51
30. 9. 2015 08:59
30. 9. 2015 09:03
30. 9. 2015 09:11
30. 9. 2015 09:29
30. 9. 2015 13:03
30. 9. 2015 09:14
30. 9. 2015 09:16
30. 9. 2015 09:39
30. 9. 2015 13:04
30. 9. 2015 12:11
30. 9. 2015 12:16
30. 9. 2015 12:27
30. 9. 2015 12:54
30. 9. 2015 13:31
30. 9. 2015 13:00
30. 9. 2015 08:42
30. 9. 2015 16:30
30. 9. 2015 09:28
30. 9. 2015 09:37
30. 9. 2015 09:43
30. 9. 2015 18:54
30. 9. 2015 20:01
1. 10. 2015 12:16
30. 9. 2015 23:37
1. 10. 2015 00:16
1. 10. 2015 07:47
1. 10. 2015 16:40
1. 10. 2015 06:44
1. 10. 2015 06:33
1. 10. 2015 07:33
1. 10. 2015 07:44
1. 10. 2015 11:31
Avatar - Stewee
30. 9. 2015 08:06
toto je paranoia
Uz neviete kde hladat vinnika a hladate ho inde len nie v samotnom povodcovi. Toto mi pripomina megapodvod s WTC a udajnym utokom chlapcov zo stredneho vychodu...
Rozbalit vlákno
5
30. 9. 2015 08:24
Re: toto je paranoia
Ty jsi tomu dal... O WTC se ani nemá smysl bavit, v tomto případě lze libovolně kombinovat a nikdo nebude daleko od skutečnosti. Notabene, sázka na lež je zmíněna samosebou taky.
30. 9. 2015 11:37
Re: toto je paranoia
jj
DÍZL [odkaz] NEDÍZL v sírii se umírá dál, dyt je to normální kurna po tisíci let evoluce, co bysme taky v €jrososialismu vyšetřovali že [odkaz] přidáme €jrodotace do zdravotnictví [odkaz] a bude to dobrý >:D >:D >:D
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D :yes:
30. 9. 2015 11:39
Re: toto je paranoia
[odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - fOE
30. 9. 2015 09:15
Re: toto je paranoia
A co teprve to zfejkovane pristani na mesici :-)
30. 9. 2015 10:09
Re: toto je paranoia
Nebo ten Elvis :-)
Avatar - Stejsn
30. 9. 2015 08:09
Prosimvás,
udělejte z toho rubriku, tam cpěte nové poznatky (nejlépe formou krátkého odstavce) a nehoňte tady furt čarodějnice otvírákem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2015 08:36
Re: Prosimvás,
suhlas ... alebo urobit nejaky komplexny clanok k tejto afere ..... a postupne tam v nom doplnat nove fakty alebo aj tieto konspiracie ..... neviem ako mnohi dalsi ale mna nejako tu uz kazdy den citat 10 clankov o dizlgejte uz pomaly aj prestava bavit... ano ja viem.. nemusim to citat.. nikto ma nenuti...... ale mozno by to slo urobit aj nejako sikovnejsie... povedzme ako nejaku specialnu prilohu o tomto dizlgejte na auto cz a tam doplnat zname aj menej zname prognozy a konspiracie.... ale zase na druhej strane kto by to cital ze? keby to bolo vsetko v jednom a kdesi v prilohe "skryte" .... tu asi bude pes zakopany... ... len sa obavam aby sme tu taketo dizlgejt-clanky clanky nemali teraz az do vianoc......
30. 9. 2015 08:29
prva konspiracna teoria...
...je uplne mimo. snad nie je Piech natolko padnuty na hlavu, aby kvoli tak malemu podielu (resp. zisku pri kupe tak maleho dodatocneho podielu) riskoval existenciu a meno celeho koncernu, kde ma rodina vyse 50%, ergo majoritny podiel?? navyse si zratajte, co mohol ziskat (usetrit pri kupe tych 1,5%) a co stratit (rec je o cca 18 mld. USD, tato ciastka ale zdaleka nemusi byt konecna, hlavne ked sa bavime o dodatocnych nakladoch na zvolavanie aut do servisu) a potom spekulujte... :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - flepper
30. 9. 2015 09:28
Re: prva konspiracna teoria...
To je sice pravda co pises ale len v kratkodobom horizonte .....totizto akcie volswagenu za chvilku rapidne stupnu , po roku, dvoch su nazad. VW sa otrasie poplati pokuty urobi zvolavacky predstavi nove motory a akcie su spät - navyse piech bude mat o 1,5% viac ktore kupil minimalne o 30% lacnejsie a pozor v pripade 1,5akcii VW su to obrovske miliony ;) Navyse ma tam odsadeneho cloveka ktoreho preferoval.........Takto nemoralne sa dnes robi biznis :-( .......
30. 9. 2015 09:56
Re: prva konspiracna teoria...
problem mas hned v prvej vete - dnes nemozes napisat, ze po roku/dvoch je cena akcii nazad. ak bude VW musiet zaplatit desiatky miliard, tak o rovnaku vysku klesne zisk, resp. realne imanie spolocnosti. tazko dnes predikovat, co bude.
a druha vec - pises, ze v pripade 1,5% akcii sa pri dnesnej cene jedna o obrovske miliony - ved napis presne, o kolko sa jedna. ja tvrdim, ze strata v dosledku tejto kauzy bude bez debaty ovela vyssia ako zisk z lacnejsieho nakupu 1,5% akcioveho balika. ak by uz islo Piechovi a spol. o cistu spekulaciu, tak pred zverejnenim kauzy by radsej cely svoj balik predal a potom ho znova lacno kupil (resp. by to urobil formou predajnej opcie). jasne, ak by taketo nieco spravil, bolo by to velmi napadne a bolo by okamzite jasne, ze je za tym celym on...ale tak dalo by sa to spravit aj menej okato...skratka tato teoria je uplna blbost, takto strategicky vlastnik uvazovat nikdy nemoze - potapat vlastne dieta, aby nasledne ryzoval na jeho lieceni...takto uvazuje skor syrsky (afgansky) utecenec >:-[]
Avatar - flepper
30. 9. 2015 10:23
Re: prva konspiracna teoria...
pisal som nizssie v prispevku VW mal hodnotu cca 75mld. € cize 1,5% akcii stalo cca 1,125 mld. € ....teraz to kupil za cca dajme tomu 600mil€ o par rokov sa akcie VW vratia nazad a ma zarobene 600mil€ ..... Tie peniaze co teraz stratil poklesom akcii sa mu samozrejme vratia tiez. Predat akcie nemohol kedze mal tesne nad 50% ...ak by predal stratil by väcsinovy podiel. Treba sa pozriet ako klesli akcie toyoty po zemetraseni vo fukusime a ako rychlo nastupili nazad. VW je velky hrac navyse europania su dost hlupy aby ho kupovali aj nadalej takze akcie sa vratia do povodnych cisel. Ale mozem sa kludne mylit je to len vymena nazorov predsa :-)
30. 9. 2015 11:00
Re: prva konspiracna teoria...
jasne, ved len vymiename nazory...ked pises o Toyote, tak tam je situacia dramaticky odlisna, tam neslo o stratu dovery spotrebitela, to bola cisto zivelna udalost. preto uvazovat s rychlym navratom ceny akcii na povodne urovne je velmi trufale a riskantne. ruku na srdce - ty na Piechovom mieste by si vysiel na svetlo s takouto blamazou len preto, aby si si malinko zvysil akciovy podiel (i ked ten nic neriesi, ina by bola situacia, ak by mal predtym 49% a takto si chcel zabezpecit majoritu, tu uz ale davno ma) plus pripadne aby sa takto "pomstil" Winterkornovi a dosadil tam svojho cloveka do vedenia? ja by som to neurobil, su aj elegantnejsie riesenia ako takyto bezbrehy skandal...preto som nadalej presvedceny, ze vietor fuka odinakial. samozrejme by bolo zaujimave zistit, kto presne za tym je, zrejme len tak pre nic za nic niekto zrazu neobjavil davny odzub v software. to sa vsak asi nedozvieme a preto ostava velky priestor na spekulacie.
Avatar - flepper
30. 9. 2015 11:17
Re: prva konspiracna teoria...
Ja s Tebou suhlasim ....ale mozno prave Piech pocita s tym ze dovera sa rychlo vrati - poviem to takto mozno ma VW nieco v talone - nejaku novu technologiu ktora mu to vrati. Samozrejme suhlasim s tebou ze strata dovery len tak lahko sa nevrati nazad to ano ale mozno PIECH vie nieco co my nie ....Len tak pre srandu by zase nekupoval niekto akcie za 500 milionov € ked za necely mesiac spadla firme hodnota o 50% ;) Vies hodnotu akcii neovplyvnime my .... ovplivnia to tam hore ...problem sa zahadne vyriesi ...VW predstavi novu technologiu + poukaze na podvoy ostatnych a akcie su nazad.....nechajme sa prekvapit co bude :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2015 11:31
Re: prva konspiracna teoria...
Co čtu místní příspěvky důvěra se ani na chvíli neztratila >:-[]

Teda pár dní byli trochu zaskočený ale než se sešel tejden s tejdnem.. >:D
Avatar - flepper
30. 9. 2015 11:53
Re: prva konspiracna teoria...
prave preto pisem ze akcie sa vratia .....koncernom zslepení ludia mavnu rukou .....a obchodnici na burze vyuziju nizku cenu akcii k nakupu a akcie porastu ...... nakoniec na tom zbohatnu servisy a Piech a par sikovnychobchodnikov ktorí teraz nakupia akcie VW ....
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2015 14:43
Re: prva konspiracna teoria...
Pádu koncernu atd. se fakt neobávám ale dohromady to nějaká pokuta bude a nejen jedna. VW se z toho bez problémů dostane ale do roka ani do dvou v původní pozici nebude

Bohužel nejspíš úplně bez trestu vyjdou ty co k tomu dali příkaz a o všem věděli
Odpadová novinarina ACZ pokracuje
Odpadová novinarina ACZ pokracuje, vlastne ne, správnejsí je napsat prohlubuje se. A to ze autorem je nový vedoucí redakce tohoto média nevestí nic dobrého.

Radu nesmyslu z tohoto clánku vubec nemá smysl komentovat.

Takze jen jedna poznámka k vedoucímu redakce Machalovi a jeho následujícím slovum: "Již včera jsme informovali o tom, že „jeho“ firma Porsche Automobil Holding SE nakoupila akcie koncernu od japonského Suzuki, čímž se rodinný podíl zvýšil na 52,2% (nárůst o procento a půl). Podrobnosti a hlavně cenu nově nabytých akcií koncern nezveřejnil, před dieselgate by ale Piëch určitě levněji nepořídil." - Firma Porsche Automobil Holding SE není firma Ferdianda Piëcha ani firma rodiny Piëch, je to firma rodin Piëch a Porsche. To jen pro porádek.
Rozbalit vlákno
5
30. 9. 2015 10:35
Re: Odpadová novinarina ACZ pokracuje
Machala je vedouci redakce?
Ach jo 8-s
30. 9. 2015 10:48
Re: Odpadová novinarina ACZ pokracuje
Gilgit už zase řádí... >:D

já ale plácám viď ;-) >:D

tak Rusku zdar Gilgite! >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2015 11:16
Re: Odpadová novinarina ACZ pokracuje
S kterou větou z toho příspěvku nesouhlasíš?
Avatar - _Karel_
30. 9. 2015 12:03
Re: Odpadová novinarina ACZ pokracuje
Těžko může nesouhlasit, když ho ani nepochopil....
Avatar - Karen_
30. 9. 2015 22:15
Re: Odpadová novinarina ACZ pokracuje
Gilgite, to máš hodně pomotané! "Odpadová novinařina" tě nazvali po neúspěšných přijímačkách na žurnalistiku, nebo co s tím pořád máš? Když tě tento server po léta tak ohromně obtěžuje, ok, proč sem tedy chodíš? Pokud jsi zde v práci, jako že asi jó. Tak to víš, práce je aby člověk pracoval a ne tu rozdával rozumy. Tak šup zaevidovat počet plusů a mínusů, zdiskreditovat nepřítele a napsat pěkně report.

A pan Machala je na rozdíl od tebe novinář a vedoucí. Tak jako sloupkař nejmenovaného korejského firemního magazínu jak jsme se zde nedávno dozvěděli by jsi se posmívat nemusel.
30. 9. 2015 08:37
K prvej konspiracnej teorii
pan autor akosi zabudol dopisat, ze akcie VW klesli skoro o 50% a teda hodnota toho Piechovho podielu klesla o niekolko desiatok miliard euro. Plus samozrejme strata dalsich miliard, kedze tento rok zrejme ziadne dividendy nebudu. To by bol od Piecha naozaj skvely obchod.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - flepper
30. 9. 2015 09:36
Re: K prvej konspiracnej teorii
to ano aj nie ...kedze Piech je ako dedic tohto koncernu za tie akcie ktore vlastnil realne nedal ani cent - firmu vybudovali jeho predkovia a teda on tie akcie uz vlastnil a navyse hodnota len rastla -- zil z divident. Cize realne financne to nepocitil a + navyse si kupil nove akcie vo vvypredajovej cene....a nezabudaj ze akcie VW budu zazrakom o rok az dva nazad ;) ....a prave pre taketo financne podvody sa deju taketo veci. Nam sa zda 1,5 percenta ako nic ale ked ma ku prikladu hodnota VW cca 75 miliard € ...tak 1,5 povodne stalo 1,125 miliardy € ......teraz "len" 562 milionov € ....za par rokov su akcie nazad a Piech ma vo vrecku 525 mil. € ...sa tomu hovori biznis .......
Re: K prvej konspiracnej teorii
Není to úplne tak jak to píses ale nech sa ti páci,
Avatar - flepper
30. 9. 2015 10:16
Re: K prvej konspiracnej teorii
rad sa necham poucit resp. vyviest z omylu je to len moja vlastna dedukcia nic viac.....
30. 9. 2015 16:05
Re: K prvej konspiracnej teorii
Skopcim sem to, co som pisal pod clankom o Winterkornovi a preco by som to byt Piechom neriskoval, ono poskodit akcionarov, za ktorymi mozu byt aj americke fondy alebo banky, nie je uplne bez rizika, takze tie stovky milionov su ...

Piech bol hoodne vysoko a z tej vysky nasr..dil dost ludi, takze nejaky s nedocenenymi schopnostami na mieste pod jeho uroven mozno nieco ma, takyto ludia su zakerni a dosledni. Takze o poistovnu sa nebojim, budu hladat ludi v riadiacej urovni pod Piechom, alebo este o jednu nizsie a ako sa hovori, kto hlada, najde. A este je tu rovina suboja o ovladnutie VW, myslim, ze po pokuse , ked namocili Wiedekinga, maju teraz druhu sancu a Wiedeking tiez pestuje turistiku po sudoch, takze si mozno spomenie...
Takze spoluakcionar rad ozelie odskodne od Winterkorna, ak mu ten naserviruje odskodnenie od rodiny Piech, a ta to zaplati....akciami. Mozne to je a preto si nemyslim, ze aferu rozbehol Piech, s takymto koncom by musel pocitat, jedine, ze by pri tom planovani zaspal ...
30. 9. 2015 08:41
USA
Snaha destabilizovat eurozonu... utecenci zo Sirie nie su zo Sirie, ale 80% z nich su Irancania, kto ich sem psoiela? A teraz diesel kauza.... za vsetkym su židia a USA...
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Ozzman
30. 9. 2015 08:50
Re: USA
A Ilumináti, na ty nezapomeň, taky čekáš každým dnem, že přistanou mimozemšťani a dozvíme se, že to vlastně řídí vše oni? >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2015 08:53
Re: USA
Židovský mimozemšťani >:D

A ten na fotce vlevo by podle vzhledu moh bejt jeden z nich :yes: >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
30. 9. 2015 09:10
Re: USA
Hele odkud to je? >:D To je z nějakýho filmu ne? :D:D
Avatar - Barrichello
30. 9. 2015 08:56
Re: USA
To má z chemtrails, čár přibejvá a ukládají se na něm chemikálie. To víš no >:D >:D >:D
Avatar - lejbl
30. 9. 2015 09:19
Re: USA
vlastne ide o chazarov ;)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2015 08:51
Re: USA
Aspoň tady je sranda :yes: >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - donPedro
30. 9. 2015 08:59
Re: USA
Ano, za vším jsou židobolševičtí mimozemští zednáři, a celý svět je řízen viry, které jsou jak známo a narozdíl od bakterií, které neřídí naprosto zhola nic, mimozemského původu ;-)
Avatar - Stewee
30. 9. 2015 09:03
Re: USA
s tymi chlapcami z vychodu sa s Tebou da suhlasit. Ale druhe tvrdenie je holy nezmysel. Takze americania si merania vymysleli, ku ktorym sa VW sam a dobrovolne prihlasil aby mohol destabilizovat EU? Porozmyslaj skor nez nieco tresnes.
Avatar - Ozzman
30. 9. 2015 09:11
Re: USA
Tady si někdo sedí na vedení co? >:D
30. 9. 2015 09:29
Re: USA
ale no, cele to je for FUN.. zasa nemozes brat vsetko vazne co tu citas..
na druhu stranu USA vie uz vyse 1 rok o emisiach no prisla s nimi az teraz...
30. 9. 2015 13:03
Re: USA
No fakt, že výsledky jsou už několik měsíců známý a v USA to skandalizovali až teď, je přinejmenším zvláštní. Je to jakoby jim zdechnul prezident a oni by ho nechali rok v mražáku a za rok uspořádali obrovskej státní funus.
Avatar - fOE
30. 9. 2015 09:14
Re: USA
vrazi z volstrytu >:D
30. 9. 2015 09:16
Re: USA
jasně a Elvis se vrátil na svoji rodnou planetu >:D
Avatar - KANKUNEN
30. 9. 2015 09:39
Re: USA
Naopak, USA zachraňuje Evropu před NOx
30. 9. 2015 13:04
Re: USA
Tak ten je výbornej >:D :yes:
Avatar - AUDIRS6
30. 9. 2015 12:11
Re: USA
hmm..., zatial vidim, ze poväcsina sa ti tu len smeje... :-!
Ked bude ale $ silnejsi nez €, Voloda z vychodu bude plyn predavat po 350 $ / kubik, a Angela bude dalej skakat ako Barak piskat... potom sa mozno niektori zobudia... :-!
Avatar - _Karel_
30. 9. 2015 12:16
Re: USA
Že za utečence můžou USA je jasný fakt, o tom žádná.Tahat do toho židy mi přijde trochu trapné.
Avatar - AUDIRS6
30. 9. 2015 12:27
Re: USA
s prepacenim kaslat na zidov...
Ale pozeram sa okolo seba - ziadna vojna za ropu - pardon - za nastolenie demokracie a zvrhnutie diktatora - sa nedeje, takze treba si zabezpecit prijem do stat. ropzpoctu nejako inac. Ved Cinania hovoria, ze maju 120% hodnoty $, Nemci furt predavaju vsetky svoje kvalitne vyrboky tak draho...Tak treba tu statnu kasu nejako naplnit a podporit domacich vyrobcov... :-!
Avatar - AUDIRS6
30. 9. 2015 13:31
Re: USA
pokial viem, ty zijes alebo robis v DE... Tak skus vnimat viac tamojsie nalady a pochopis, ze tento moj "trolling" nebude len tak z vody vareny... :-!
Ale ved nechajme tak, cas ukaze...
30. 9. 2015 13:00
Re: USA
No je to teda hodně drsná spekulace, ale fakt je že mě taky napadla. Jedno je jasný USA nechce ekonomicky silnou Evropu, takže fakt, že k nám proudí černoušci a VW má gigaskandál jsou pro ně vesměs pozitivní zprávy. Když jsem včera poslouchal žvásty co ze sebe blil Obama na summitu OSN, tak jsem nevěděl jestli se smát nebo brečet. Ty kecy, že USA chtějí silné Rusko jakožto svého partnera, to jsem fakt nepobíral. >:D
Avatar - Blue Sun
30. 9. 2015 08:42
směr
Děte už s tím TDI do prĐ€le.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - donPedro
30. 9. 2015 09:05
Skandál jako břitva
Tož odhlasováno samosebou pro 4. možnost. Ovšem s tím, že má-li si člověk položiti otázku komu ku užitku, pak možnosti 1. a 2. tak nějak logicky nastálé situace využijí pro svůj, a s ohledem na ekologické hledisko i náš, prospěch. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
30. 9. 2015 09:15
Platí varianta č.4
Koncern podvádí a okrádá zákazníky. Dosud marně tady čekám a článek na téma, jaký bude mít skandál dopad na české majitele naftových vágenů od koncernu. Zatím se kolem toho jenom potichu našlapává. >:D Chápu-li tu zlodějinu koncernu správně, tak podváděl při testech emisí, aby motor prošel při testu, byť v reálu jsou emise horší. Tedy, vágeny prodané v CZ neplní emisní normy uvedené v homologaci. Otázka zní, mají vágeny od koncernu, které neplní emisní normy uvedené v homologaci co pohledávat na českých silnicích?
Rozbalit vlákno
1
30. 9. 2015 13:12
Re: Platí varianta č.4
Ono je to trochu složitější. Obecně je cílem automobilky splnit dané emisní normy a dle nich naladit motor.

Může nastat případ, kdy auto emisní normu dle měřícího cyklu na válcích splňuje. Ale pokud změníš podmínky měření, produkce emisí se může dostat mimo limity normy. A reálný provoz není normovaný měřící cyklus!

Možná, že každý z nás bral za samozřejmé, že když auto splňuje nějakou emisní normu. Pak její limity nepřekračuje nikdy, za žádného režimu jízdy v reálném provozu. Ale ze samotné fyzikální podstaty, není možné, aby motory v reálném provozu plnily emise vždy, za všech podmínek.

Takže motory VW TDI Euro 5 při měřícím cyklu NEDC projdou, na STK také projdou, ale v reálném provozu mohou v některých režimech překračovat limity normy. Překvapení? Možná pro neznalého spalovacího motoru a jeho principu.

Takže je to tedy podvod? Co ještě není a je podvod, kde je ta hranice? Motor vybaven SW co přizpůsobí jednotku k měření emisí?

A k čemu je ta svolávací akce? Na STK motory projdou už dnes, v reálném provozu nikoliv, a tak upravíme SW. Na STK motor projde a v reálu? Co je to reálný provoz? Vždy se budou měřit emise dle nějakého cyklu, který nebude odpovídat realitě, ale bude sloužit ke stanovení podmínek, limitů a pro srovnání.
Avatar - michal_novak
30. 9. 2015 09:24
Diesel patří na pole
Dieselové motory si užily svých pár let na výsluní, ale prostě jsou takovou ekologickou zátěží, že se s nimi do budoucna nedá počítat. Aféra "dieselgate" všechno jenom urychlí.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ondore
30. 9. 2015 09:25
Nedá sa inak...
[odkaz] :-)

Musím povedať, že sa to točí už pridlho, na druhú stranu tu sú informácie pomerne presné, články ako tento [odkaz] sú ukážkou neprofesionality novinárov, ale aj diskusia pod nimi je samá perla.

Trochu mi v celom tom príbehu chýba dôraz na začiatok, na miesto, kde sa to celé rozbehlo. US predajca si pred dvomi rokmi objednal nezávislé meranie, aby dokázal, že Clean Diesel je super. Merania nedopadli dobre (spomínané 10-40 násobné prekročenie NOx), report šiel US zastúpeniu, tí to preposlali do Nemecka. Akékoľvek hranie sa na "nevedeli sme" je mimo misu, alebo tam majú fakt mizernú vnútrofiremnú komunikáciu... Po dvoch rokoch túto štúdiu chytila do rúk EPA, preverila merania, dodala tomu váhu štátnej autority, ktorú nemožno ignorovať a máme tu dieselgate. ŽIadna bomba, žiadny blesk z jasného neba, len pomaly melúce božie mlyny :-)
A kde je konšpiračná teória? Nikde, len chlapcov z Wolfsburgu dobehla vlastná lož.
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2015 09:28
for FUN
ale nooo vacsina to pochopila spravne, je to na odlahcenie celeho...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Magister
30. 9. 2015 09:37
Re: for FUN
Tak tak. Mnoho povyku pro nic, vyvolávání nesmyslné hysterie, která nahrává akorát ekofašistům, kterých však je v Evropě přehršel. Místo aby se "ekologové" zajímali o tom, čím se topí, jak fungují tepelné elektrárny případně brojili proti cigaretám, tak podporují šílené větrné elektrárny a šikanu automobilek.
30. 9. 2015 09:43
Re: for FUN
Oni to byli prave ti ekoteroristi, co nesmyslne prosazovali diesely kvuli nizkemu CO2.
30. 9. 2015 10:14
Cirkus trva tri dny
Uprimne, myslim si, ze to je tak, ze si spocitali, ze naklady na vyvoj a instalaci funkcniho reseni prevysuji moznou pokutu a proste podstoupili kalkulovany risk.
Ted, kdyz se to provalilo, odepisou to, co by zaplatili tak jako tak a budou radi, ze az tohle odezni, zadna Dieselgate 2 (nezajimave pro media i urady) nebude a karavana bude moct jet dal.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
30. 9. 2015 10:42
Pravdivá teorie č.5
To jednou taklé v américé pfijél na technickou s novým Paffátem Foést Gump....................................…
Rozbalit vlákno
1
30. 9. 2015 16:35
Re: Pravdivá teorie č.5
A tam mu místo nafty nalili Fofolu.
30. 9. 2015 10:46
Uz jsem to psal, ale napisu to znovu
Ve finale se nenapadne dojde k OEM developerum Commonrail systemu, ten emisni bug musel byt zabudovan prirozene uz v samotnem basic konceptu tohoto systemu.

P.S.

Vubec bych se nedivil, kdyby se nakonec "zjistilo", ze PD bylo v ohledu emisi a NOx lepsi reseni, ale OEM nasypalo do vyvoje CR takove more prachu, ze museli i VW donutit CR odebirat, i za cenu fake mereni...
Rozbalit vlákno
2
30. 9. 2015 11:02
Re: Uz jsem to psal, ale napisu to znovu
U nich uz jsme, automobilky nakupuji uzavrene systemy navrzene podle vlastnich pozadavku a samy do nich moc nezadahuji.
30. 9. 2015 11:37
Re: Uz jsem to psal, ale napisu to znovu
Jsi si jisty?
Ja do toho az tak moc nevidim, ale ten tren vyvinout nejaky komplet system a pak ho prodavat vsem vyrobcum je patrny uz delsi dobu, vem si napriklad Brembo a jejich ctyrpistky... A to same plati pro cladice a vyparniky, elktroinstalaci, mechanismy zamku, stahovani oken atd... Tak stejne to bude i pro systemy vstrikovani a motormanagementu. Jsem si celkem jisty, ze drive dodavatele vyvijeli tyto systemy pro konkretni aplikaci konkretni firmy (treba vstrikovace a cerpadla zvlast pro kazdy motor), kdezto dnes si firmu musi navrhnout motor s ohledem na aplikaci konkretniho systemu vstrikovani konkretniho vyrobce... Ale nejsem insider, jen spekuluji.
Avatar - Ji/Ri
30. 9. 2015 13:08
Komu tím prospěli nevím, ale....
.... podle počtu smajlíků z toho má Vánoce GilgIPA a slzičky smutku Ada. Zajímal by mě názor petraumřa...
... na to, komu se tím prospělo, bude třeba chvilku počkat, až se usadí kal z nového koryta a uvidí se, kudy čistá voda opět běží. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Uživatel_5340709
30. 9. 2015 14:36
Re: Komu tím prospěli nevím, ale....
Český motoristický fanoušek už našel odpověď,...... za vším stojí americký žido-zednář, vrah z Wallsteetu. ;-)
30. 9. 2015 18:54
Žid
Jakožto poloviční žid. Otec je již plnohodnotným ačkoliv nepraktikující náboženství. Jsem velmi rád, že náš národ ovládá svět. Každý večer přistává na ruzyni letadlo, které nám dováží čersté potraviny bez rakovinotvorných látek. Každý měsíc jezdím do Prahy k židovskému lékaři, který mi píchá protilátku na poltačení účinku chemtrails. Veškeré dění na zemi ovládáme my. Zejména USA, každý půlrok při návštěvě izraele pak pořádáme orgie, kde se zároveň dozvídáme všechno o tom jak tento svět funguje a koho že všechno již máme pod palcem. Je to jedno komu to řekne, protože všichni už všechno stejně ví. Takovej čech toho pak ví nejvíc a hlavně na internetu. Nevzpouzejte se i když víte 100% jak se všechno stalo. Nemá to cenu - my Vás stejně ovládáme.

Není to tak dávno co 3 sestry mojí babičky, 2 její bratry, matku, otce, strýce, jejich osum bratranců a jednu sestřenici, bratry jeho otce, dědu, babičku ... připsal rábí na sfalšovaný seznam kdesi v polsku, aby jsme pak mohli říct, že nás ti hodní němci ( kteří to dělali prý z podobných konspiračních teorií ) vlastně vyhladili a my mohli vytrhnout z rukou hodným arabům lány úrodné země, kde si děláme co chceme. ( hlavně ty orgie ) .Jojo konspirační teorie je jenom záminka. Záminka, která dělá z hloupých chytré. Záminka, která chudým dává naději na zatočení s bohatými. Záminka, která pomůže neschopným zničit ty schopné. Záminka, která z podvodníku udělá čestné a ze slabochů odvážné.

Jenže všechny mají jedno společné - nedají se nijak dokázat. Jaká náhoda.
Rozbalit vlákno
2
1. 10. 2015 12:16
Re: Žid
Ano máš pravdu..Za vším zlem na světě hledej žida..Jste vyvolení....tato otázka měla být už dávno vyřešena.....
Avatar - Ja Prvni 123
30. 9. 2015 20:32
To je k nevíře.. pořád ještě zkoušíte plnit zadání?
Oba vaše předpoklady jsou nepravda:
proč dal Volkswagen tak rychle a ochotně hlavu na špalek?
Bránil se usilovně několik měsíců.. přiznal se, až když už ho fakt držely za ruku.. a nic jinýho mu nezbylo.
naprostá většina odborníků shoduje v tom, že podvod Volkswagenu rozhodně není v automobilové branži ojedinělý…

V tom se shodujete jen vy s roztleskávači koncernu. Obecně tento podvod je podvodem a je unikátní.
Nemíchejte to s využíváním nejasných formulací jiných norem.. evropsky nesmyslných...

V US je jasné zadání.. VW vědomě podvedl, ne že využil prostoru, a ještě měl tu drzost na tom postavit obchodní strategii!!

Nechutně povýšené.. pocit vlastní nadřazenosti zákonům a síly tak mocné, že si nikdo netroufne prohlášení zpochybnit.

No - a troufnul si. Naštětsí.
Howgh.
Rozbalit vlákno
8
30. 9. 2015 21:32
Re: To je k nevíře.. pořád ještě zkoušíte plnit zadání?
Nevím komu to tady píšeš. Šiřitelům propagandy je to jejich zakrývání magapodvodu jasné a koncernfans už to po masírce nemá čím chápat. Pro ně bude VW vždy jen oběť a bojovník proti ekoteroristům z Bruselu. Nově i bojovníkem za svobodnou a silnou Evropu.
Nejlépe to vystihují tvoje slova.
"...Všichni, kdo zlehčují nebo omlouvají podvod gaunerů z VW, jsou taky gauneři...."
Avatar - _Karel_
30. 9. 2015 21:52
Re: To je k nevíře.. pořád ještě zkoušíte plnit zadání?
Kolik fandů vw (těch normálních) tu tvrdí, že "vw je oběť a bojovník proti ekoterorismu"?
30. 9. 2015 22:12
Re: To je k nevíře.. pořád ještě zkoušíte plnit zadání?
Můžeš začít u webpaji a pokračovat dál. Spíš mně najdi někoho, kdo ten podvod odsoudí a nebude hledat viníky někde mimo VW.
Avatar - _Karel_
30. 9. 2015 22:19
Re: To je k nevíře.. pořád ještě zkoušíte plnit zadání?
Pokud na to nemám stejně radikální pohled jako ty, tak musím být "koncernfans"?
Webpajův názor jsem možná přehlídl, ale mezi těmi "normálními" spíš cítím názor, že nic není černobílé a všechno má své okolnosti. Je to jiný názor než tvůj? Budiž, ale gauneři proto nejsme.
Koncern nemiluju a nikdy jsem neměl VW.
30. 9. 2015 22:55
Re: To je k nevíře.. pořád ještě zkoušíte plnit zadání?
Nevím o žádných okolnostech, které by alespoň trošku mohly ospravedlnit vědomý podvod vedení VW. Ty snad o nějakých víš (já jsem se zatím o ničem nedozvěděl)? Peníze zmiňovat nemusíš. Ty napadnou každého. V tomto případě však jde o peníze z kapes někoho jiného. Říká se tomu krádež. A tu snad omlouvat nebudeš.
30. 9. 2015 22:50
Re: To je k nevíře.. pořád ještě zkoušíte plnit zadání?
Ano je to podvod ze strany VW, ale jsi zcela mimo mísu, když tvrdíš, že je "unikátní". Není a v minulosti již padla v USA ze strany EPA řada pokut přesně za tento typ podvodů (řídící jednotka pozná měřící cyklus a přizpůsobí mu emise). V podstatě všichni výrobci US trucků se svého času snažili plnit normu bez SCR, EPA odhalila, že je to jenom díky podvádění ze strany řídících jednotek při testech a napálila všem pokuty, načež všichni výrobci trucků nasadili SCR. A úplně stejný podvod použil třeba Ford a to dokonce u benzínového motoru, opět aby prošel testem na NOx. Vše si můžeš dohledat na stránkách EPA. Tady máš pro příklad ten Ford.
[odkaz]
Takže VW je podvodník, ovšem zdaleka ne "unikátní" ve svém podvádění, protože tuto metodu použili v USA jiní dávno před ním, spíše je podvodník docela hloupý, když musel vědět, že EPA s tímto typem podvodů má bohaté zkušenosti a musí na ně tudíž jednou dojít.
30. 9. 2015 22:59
Re: To je k nevíře.. pořád ještě zkoušíte plnit zadání?
Unikátní je v tom, že to po tolika letech zkusil. A navíc v takovém měřítku. VW moc dobře věděl, jak bylo v minulosti rozhodnuto. Proto je to s případy v minulosti nesrovnatelné. Ten, kdo vytahuje tyto staré příklady srovnává nesrovnatelné a to jen proto, aby omluvil podvod VW.
30. 9. 2015 23:06
Re: To je k nevíře.. pořád ještě zkoušíte plnit zadání?
Asi neznáš význam slova unikátní, najdi si ho ve slovníku.
Avatar - Pekelná Micinka
30. 9. 2015 23:13
Hyde Park
Dnes byl na CT24 na toto téma. Pěkně tam mluvil pan Vaculík, doporučuji shlédnout.

Jinak: [odkaz]
Rozbalit vlákno
18
30. 9. 2015 23:37
Re: Hyde Park
Tak jsem se od nezávislých odborníků (Vaculík - SM) dozvěděl, že podvádějí všichni. ČT nezklamala a je v první linii koncernové propagandy. Ale zazněla tam zajímavá informace o snaze koncernové propagandy ovlivňovat tisk ve Francii (to od Vaculíka opravdu nebylo - ten jen navázal na předchozí brigádu při kauze řetězy). T
Avatar - Ronault.
1. 10. 2015 00:16
Re: Hyde Park
Hele, ty už taky vidíš vzpouru koncernu všude.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2015 01:21
Re: Hyde Park
To sme koukali asi na jinej pořad [odkaz] :-)

Vaculík jako obvykle bránil diesly jako takový a jako obvykle dodal několik zajímavejch detailů a souvislostí. Škoda že ho ten blb redaktor když se začal ztrácet furt přerušoval a skákal mu do řeči. A ztrácel se skoro při každý odpovědi >:D
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2015 03:22
Re: Hyde Park
Naopak, řekl bych, že mluvil dost konzistentně, neztrácel se.* Diesely nebránil, bránil starší auta, která dle tedy jeho měření na tom reálně nejsou tak špatně oproti těm současným. Líbí se mi, že taky zmínil ty děsivý parníky co jsou na Vltavě.

*Pokud si to nemyslel tak, že se ztrácel Klepetko (moderátor).
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2015 06:39
Re: Hyde Park
Jasně že myslím Klepetka. Byl hroznej

Naopak co říkal Vaculík i ten druhej bylo :yes:
1. 10. 2015 07:47
Re: Hyde Park
Pokud dáváš rovnítko mezi podvod a neplnění emisí, tak jo.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2015 07:49
Re: Hyde Park
Dieselgate je úmyslný neplnění emisí rsp. úmyslný 100% obcházení pravidel = je to podvod
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2015 16:21
Re: Hyde Park
Jak jsem pochopil z toho, co říkal Vaculík, ty normy a nařízení jsou napsány dost specificky, na druhou stranu, pokud nějaký sw upraví chování se agregátu jinak při testu (byť hloupě navrženém) oproti normálnímu provozu, pak se to dá chápat jako porušení pravidel a tedy podvod.
1. 10. 2015 16:40
Re: Hyde Park
Pochopil jsi to sice špatně, ale propaganda slaví vítězství.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2015 03:25
Re: Hyde Park
Ale třeba to tak je, opravdu mohli mlžit i ostatní. Ty argumenty, co pro to uváděl mi přišly poměrně inteligentní.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2015 06:43
Re: Hyde Park
Právě že to nebyla ani propaganda ani slepá kritika ale objektivní vysvětlení co a jak
Včetně dvou spláchnutí Ťoka že prostě kecá ;-)
Avatar - fOE
1. 10. 2015 06:44
Re: Hyde Park
Mohli, to je dine je v te tve vete a jeho vete podstatne.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2015 16:25
Re: Hyde Park
Ano. Taky jsem ani já, ani on v tv nikoho neobviňovali, ale protože fyzikální zákony neobejdeš, tak zazněl názor, že je velmi pravděpodobné, že se toho v nějaké podobě dopouštěli i ostatní výrobci. A ve světle dnešních zpráv to vypadá, že to tak opravdu je.
Avatar - _Karel_
1. 10. 2015 06:33
Re: Hyde Park
Myslím, že nenávist člověka ničí.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2015 06:45
Re: Hyde Park
To jednoznačně
Aktuální odpor k praktikám VW se ale dá snadno pochopit
Avatar - _Karel_
1. 10. 2015 07:33
Re: Hyde Park
Brilantní analýza celé kauzy, s kterou se plně ztotožňuji, je zde, od 1:45 :
[odkaz]
1. 10. 2015 07:44
Re: Hyde Park
Člověka ničí tolerance k podvodům a lžím. Ne každý chce žít v Rathově světě, kde zloděj je oběť a všichni kolem taky kradou. Pokud by každý vše jen omlouval a chápal, tak jsme na nejlepší cestě do otroctví.R
Avatar - Pepa_007
30. 9. 2015 23:19
Jak to tedy je???
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2015 11:31
Diesel podvod..
Je to cele divnost,,teda to co se tvrdí o podvodech.Za vsím je motor ekonomiky a spotrebitel...Jediný kdo to vysvětlil, tak jak to je beze zbytku,technicky,nedemagogicky a pravdivě je Pan Vaculík,,ten totiž jediny je automobilismem tak posedlý,že vidí věci do nejmenšího detailu tak jak jsou,, včetně hnacích motoru ekonomik..No a ja bych se teda přikláněl k tomu že VW jako nejlepší automobilka na světě si chce udělat s konkurencí pořádek,tak(/((aby tu nezavládla oslnivá nadvláda kvality a dizajnu))) přemnožených kýčovitých tupých automobilek co jich je dnes mraky a jejich nadvýroba dělá opravdové peklo na zemi..Euro normy nic neřeší....K VW bych přidal ještě Mercedes a z automobily by bylo vymalováno.Jsou to značky co vyrabějí a vlastní takové spektrum dalších automobilek, že si každý vybere a je to pro na ši planetku dostatečné.Ostatní at se věnují třeba dětským hračkám,cyklo apod,,tam se dizajn ocení.... ;-)
Rozbalit vlákno
0