Videa
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
7
Pred nekolika dny byla oficiálne zahájena sériová výroba tohoto modelu - proc o tom v clánku není ani slovo?
Přejít do diskuze
V článku je Aegea, ve videu Egea... každopádně pro mě je to nejočekávanější auto letošního roku, jetě víc než alfa. Tohle si narozdíl od ní můžu třeba koupit 😄
Vypadá to nadějně. Pokud udrží cenu na úrovni, která bude odpovídat globálnímu produktu a v interiéru udrží evropskou kvalitu (tedy interiér nebude odpovídat tureckým požadavkům), tak po vzhledové stránce a užitné se mi to líbí (klidně i jako sedan). Jsem tomu autu prozatím nakloněn. A to velmi.
[odkaz]
[odkaz]
No, já potřebuju normální auto... nemusí samo parkovat... nemusí samo přepínat světla.. dokonce ani rádio nebo navigaci nemusím ovládat hlasem.
Ale za to chci, aby mi vydrželo déle, než je záruční doba.
Takže proto Fiat.
😉
Ale za to chci, aby mi vydrželo déle, než je záruční doba.
Takže proto Fiat.
😉
není mu skoro co vytknout. Není to derivát F500, design vnějšku je celkem originální, nevypadá čistě asijsky, nebo čistě evropsky, uvnitř také nevidím problém. Motorově Fiat problém nemá. Karosářské varianty budou tři. Cena určitě nebude podobná Dacii, proč by to dělali??? Účetní jako první věc naučil Fiat neprodávat miliony aut za hubičku tj. prodávat se ztrátou. Už se všichni probuďte a nechtějte nová auta za 250tis!!! Lidi mají čím dál víc peněz a chtějí čím dál levnější věci...Ale musí umět pořád stejně a pak se divíte, že koupíte věc co vám nevydrží ani 2 roky...
No, ja sice chapu ze vkus je na kazdem soudruhovi, ale porovnavat tu ohyzdnost s L ve jmenu s timhle (nebo defacto cimkoliv) je cire silenstvi. A to mam fiat jako takovy docela rad.
Na toto auto jsem narazil docela pred nedavnem nahodou a po delsi dobe se mi opravdu libi neco od fiatu, no hura. Necekam, ze to bude nejaky zazrak, ale s 1.4T by to mohlo byt na nasem trhu slusna alternativa k rapidu, navic v combi verzi. Takove obycejne, snad solidni auto, za dobre penize, uvidime....
Na toto auto jsem narazil docela pred nedavnem nahodou a po delsi dobe se mi opravdu libi neco od fiatu, no hura. Necekam, ze to bude nejaky zazrak, ale s 1.4T by to mohlo byt na nasem trhu slusna alternativa k rapidu, navic v combi verzi. Takove obycejne, snad solidni auto, za dobre penize, uvidime....
😄
No ale jmenovaná auta taky nejsou MPV... takže nenabízejí navíc vůbec nic.
Skutečné MPV je třeba Zafira... od Citroena to bývala C8... dneska to plní takový to složitý Citroen C4 Grand Picasso... nebo jak se to jmenuje.
😉
Ale to nevadi.
Kazdopadne je to krasny😒br />
https😐/www.youtube.com/watch?……
No ale jmenovaná auta taky nejsou MPV... takže nenabízejí navíc vůbec nic.
Skutečné MPV je třeba Zafira... od Citroena to bývala C8... dneska to plní takový to složitý Citroen C4 Grand Picasso... nebo jak se to jmenuje.
😉
Ale to nevadi.
Kazdopadne je to krasny😒br />
https😐/www.youtube.com/watch?……
Proč 500L není MPV podle mě odpovídá všem atributům malého MPV. Vyšší stavba karoserie, maximalizace prostoru pro posádku. Plně posuvná zadní sedadla, stavitelné dno kufru. Co víc nabízí konkurence jak C3 Picasso nebo Opel Meriva?
To je docela složitý... především 500L vlastně není MPV. Ale je to větší než hatchabck, to je fakt.
Já to nepotřebuju - ale snesl bych to. Protože Panda už je moc malá, a vlastně i dosluhující Punto je menší, než je mi příjemné.. kromě toho, že je dosluhující.
Nepotřebuju primárně ani sedan. Potřebuju prostě auto, ve kterém se pohodlně a bezpečně odvezu převážně já, relativně často dva, a čas od času 4.
To splní obě řešení.
Chci jednoduchý benzínový motor - plní obě řešení...
No a podle obrázků a videí to vypadá, že sedan se mi mnohem víc líbí.
Proto vyhraje, pokud nebude nesmyslně o moc dražší. Trochu dražší by mi nevadilo, kdyby tomu odpovídalo zpracování.
Pokud by auto nesplnilo moji potřebu - pak by sebelepší cena a sebekrásnější design nepomohl.
Pokud dvě řešení obě plní zadání - nastupují ta vedlejší kriteria.. už je to jasnější?
😉
Já to nepotřebuju - ale snesl bych to. Protože Panda už je moc malá, a vlastně i dosluhující Punto je menší, než je mi příjemné.. kromě toho, že je dosluhující.
Nepotřebuju primárně ani sedan. Potřebuju prostě auto, ve kterém se pohodlně a bezpečně odvezu převážně já, relativně často dva, a čas od času 4.
To splní obě řešení.
Chci jednoduchý benzínový motor - plní obě řešení...
No a podle obrázků a videí to vypadá, že sedan se mi mnohem víc líbí.
Proto vyhraje, pokud nebude nesmyslně o moc dražší. Trochu dražší by mi nevadilo, kdyby tomu odpovídalo zpracování.
Pokud by auto nesplnilo moji potřebu - pak by sebelepší cena a sebekrásnější design nepomohl.
Pokud dvě řešení obě plní zadání - nastupují ta vedlejší kriteria.. už je to jasnější?
😉
Protiřečíš si... to, že se tobě eLko nelíbí ještě neznamená, že je automaticky ohyzdné.. jen se Tobě nelíbí.
😉
😉
Rozhodně nemusí... ale přežiju ji, jestli je Aegea bude mít.
Pokud bude volba - tak si ji rozhodně neobjednám.
😉
Pokud bude volba - tak si ji rozhodně neobjednám.
😉
Tak toto snad autor nemůže myslet vážně. Myslíte, že u druhého auta člověk nevnímá jeho účel? U prvního ho vnímá? Podle mě je vždycky kupující vnímá účel auta. Nedokáži si představit, že člověk přijede na jednání v 500L, ale dojet v Egea už nebude tak divné. Jo dělám ve strojírenství které je tak nějak konzervativní. Manželka také ocení více MPV než sedan už jenom proto, že se jí tam bude dávat kočár líp.
no, takhle to vnima ten, kdo to tak chce vnimat. u druheho auta do rodiny, nebo auta do firmy a nebo manzelce je to uplne jedno co koupis, pokud se tam vleze to co obvykle vozis. proto mi je treba ted jedno co by to bylo, to ale uvadim jako priklad... a egea bude pomerne prostorna, byt ne tak variabilni jako Lko.
Tvá slova by se měla tesat do kamene! 😄 :yes: Naprostý souhlas, mám to úplně stejně! Ještě bych dodal "nemusí (nebo spíš nesmí) elektricky ovládat P brzdu!). :-!
Při volbě auta dost záleží na jeho účelu. Docela mě překvapuje rozhodování mezi sedanem a MPV. Ta auta jsou úplně jinak zaměřená a jejich chování na silnici je diametrálně odlišné taky 😄 Ledaže by jsi čekal na combi?
Můj názor je, že kompaktní hatch bude mířit mezi Punto a 500L, které má přidanou hodnotu v ve variabilitě oproti sedanu.
Navíc "nízko-nákladová dacie" Logan stojí 260, Fluence 300 a Rapid 313. Holá verze Aegey si myslím bude logicky mířit mezi ně -> 269/279?
Další argument je 500 L living - 339 s tempomatem, hliníkovými koly, koženým volantem a radiem. Tak mi pořád základní cena Aegey vychází pod 300 tis.
Navíc "nízko-nákladová dacie" Logan stojí 260, Fluence 300 a Rapid 313. Holá verze Aegey si myslím bude logicky mířit mezi ně -> 269/279?
Další argument je 500 L living - 339 s tempomatem, hliníkovými koly, koženým volantem a radiem. Tak mi pořád základní cena Aegey vychází pod 300 tis.
Seděl jsi ve 301? To je prostě příšerná plastová tragédie, ten interiér je přímo fyzicky odpudivý. Rapid je proti tomu o třídu výš.
500L vypadá pěkně, nevím k čemu auto potřebuješ, ale podle fotek bych volil Egeu. Ale jak píšeš, nejdříve projet, pak kupovat 😉
Každopádně za volbu Fiatu :yes:
Každopádně za volbu Fiatu :yes:
Souhlas.
Proto se nahoře ptám, proč by musela být levnější něž 500L...
😉
A je to přesně důvod, proč váhám s objednávkou 500L... ale napřed v tom potřebuju jet.
Pak se uvidí.
Proto se nahoře ptám, proč by musela být levnější něž 500L...
😉
A je to přesně důvod, proč váhám s objednávkou 500L... ale napřed v tom potřebuju jet.
Pak se uvidí.
No, ono totiž to A v originále znamená jen prodloužení.. takže se to čte égea... což podle jiných zvyklostí napíšeš prostě Egea.
Takže je to jedno slovo - jen dvakrát napsaný.
😉
Takže je to jedno slovo - jen dvakrát napsaný.
😉
Lehko to mit ne bude. Staci jen aby PSA posililo vybavu 301/C4-Elisee (climatronic?), Aegea bude mit rovnocene soupere.
Fiat Aegea je mimořádně přitažlivé auto. O kvalitu bych neměl starost, Turci již mnohokrát dokázali, že s tím nemají problém (Fiat, Ford, Renault). Pokud Aegea bude za dobrou cenu a pokud nabídne kromě sedanu i hatchback a kombi, může se stát Fiatovým černým koněm! 😄 :yes: :yes: :yes:
Někde jsem zaregistroval, že cena by měla být mezi Loganem a Rapidem, což vzhledem k ceně 500L (start 289), oproti které musí být Aegea levnější, odpovídá.
Osobně odhaduji ceny od 269.900 Kč.
Hlavně jsem zvědavý, zda budou nabízet slibovanou kombinaci 1.4T + automat. Tady je na českém trhu velká díra. 😢
Osobně odhaduji ceny od 269.900 Kč.
Hlavně jsem zvědavý, zda budou nabízet slibovanou kombinaci 1.4T + automat. Tady je na českém trhu velká díra. 😢