Vypadá to nadějně. Pokud udrží cenu na úrovni, která bude odpovídat globálnímu produktu a v interiéru udrží evropskou kvalitu (tedy interiér nebude odpovídat tureckým požadavkům), tak po vzhledové stránce a užitné se mi to líbí (klidně i jako sedan). Jsem tomu autu prozatím nakloněn. A to velmi.
[odkaz]
Někde jsem zaregistroval, že cena by měla být mezi Loganem a Rapidem, což vzhledem k ceně 500L (start 289), oproti které musí být Aegea levnější, odpovídá.
Osobně odhaduji ceny od 269.900 Kč.
Hlavně jsem zvědavý, zda budou nabízet slibovanou kombinaci 1.4T + automat. Tady je na českém trhu velká díra. :'-(
V článku je Aegea, ve videu Egea... každopádně pro mě je to nejočekávanější auto letošního roku, jetě víc než alfa. Tohle si narozdíl od ní můžu třeba koupit :-)
No, ono totiž to A v originále znamená jen prodloužení.. takže se to čte égea... což podle jiných zvyklostí napíšeš prostě Egea.
Takže je to jedno slovo - jen dvakrát napsaný. ;-)
Fiat Aegea je mimořádně přitažlivé auto. O kvalitu bych neměl starost, Turci již mnohokrát dokázali, že s tím nemají problém (Fiat, Ford, Renault). Pokud Aegea bude za dobrou cenu a pokud nabídne kromě sedanu i hatchback a kombi, může se stát Fiatovým černým koněm! :-):yes::yes::yes:
není mu skoro co vytknout. Není to derivát F500, design vnějšku je celkem originální, nevypadá čistě asijsky, nebo čistě evropsky, uvnitř také nevidím problém. Motorově Fiat problém nemá. Karosářské varianty budou tři. Cena určitě nebude podobná Dacii, proč by to dělali??? Účetní jako první věc naučil Fiat neprodávat miliony aut za hubičku tj. prodávat se ztrátou. Už se všichni probuďte a nechtějte nová auta za 250tis!!! Lidi mají čím dál víc peněz a chtějí čím dál levnější věci...Ale musí umět pořád stejně a pak se divíte, že koupíte věc co vám nevydrží ani 2 roky...
500L vypadá pěkně, nevím k čemu auto potřebuješ, ale podle fotek bych volil Egeu. Ale jak píšeš, nejdříve projet, pak kupovat ;-)
Každopádně za volbu Fiatu :yes:
No, já potřebuju normální auto... nemusí samo parkovat... nemusí samo přepínat světla.. dokonce ani rádio nebo navigaci nemusím ovládat hlasem.
Ale za to chci, aby mi vydrželo déle, než je záruční doba.
Tvá slova by se měla tesat do kamene! :-):yes: Naprostý souhlas, mám to úplně stejně! Ještě bych dodal "nemusí (nebo spíš nesmí) elektricky ovládat P brzdu!). :-!
No, ja sice chapu ze vkus je na kazdem soudruhovi, ale porovnavat tu ohyzdnost s L ve jmenu s timhle (nebo defacto cimkoliv) je cire silenstvi. A to mam fiat jako takovy docela rad.
Na toto auto jsem narazil docela pred nedavnem nahodou a po delsi dobe se mi opravdu libi neco od fiatu, no hura. Necekam, ze to bude nejaky zazrak, ale s 1.4T by to mohlo byt na nasem trhu slusna alternativa k rapidu, navic v combi verzi. Takove obycejne, snad solidni auto, za dobre penize, uvidime....
Při volbě auta dost záleží na jeho účelu. Docela mě překvapuje rozhodování mezi sedanem a MPV. Ta auta jsou úplně jinak zaměřená a jejich chování na silnici je diametrálně odlišné taky :-) Ledaže by jsi čekal na combi?
no, takhle to vnima ten, kdo to tak chce vnimat. u druheho auta do rodiny, nebo auta do firmy a nebo manzelce je to uplne jedno co koupis, pokud se tam vleze to co obvykle vozis. proto mi je treba ted jedno co by to bylo, to ale uvadim jako priklad... a egea bude pomerne prostorna, byt ne tak variabilni jako Lko.
Tak toto snad autor nemůže myslet vážně. Myslíte, že u druhého auta člověk nevnímá jeho účel? U prvního ho vnímá? Podle mě je vždycky kupující vnímá účel auta. Nedokáži si představit, že člověk přijede na jednání v 500L, ale dojet v Egea už nebude tak divné. Jo dělám ve strojírenství které je tak nějak konzervativní. Manželka také ocení více MPV než sedan už jenom proto, že se jí tam bude dávat kočár líp.
To je docela složitý... především 500L vlastně není MPV. Ale je to větší než hatchabck, to je fakt.
Já to nepotřebuju - ale snesl bych to. Protože Panda už je moc malá, a vlastně i dosluhující Punto je menší, než je mi příjemné.. kromě toho, že je dosluhující.
Nepotřebuju primárně ani sedan. Potřebuju prostě auto, ve kterém se pohodlně a bezpečně odvezu převážně já, relativně často dva, a čas od času 4.
To splní obě řešení.
Chci jednoduchý benzínový motor - plní obě řešení...
No a podle obrázků a videí to vypadá, že sedan se mi mnohem víc líbí.
Proto vyhraje, pokud nebude nesmyslně o moc dražší. Trochu dražší by mi nevadilo, kdyby tomu odpovídalo zpracování.
Pokud by auto nesplnilo moji potřebu - pak by sebelepší cena a sebekrásnější design nepomohl.
Pokud dvě řešení obě plní zadání - nastupují ta vedlejší kriteria.. už je to jasnější?
Proč 500L není MPV podle mě odpovídá všem atributům malého MPV. Vyšší stavba karoserie, maximalizace prostoru pro posádku. Plně posuvná zadní sedadla, stavitelné dno kufru. Co víc nabízí konkurence jak C3 Picasso nebo Opel Meriva?