Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Studie Škodovky vs. sériové modely. Jak se změnily?

Mladoboleslavská automobilka ve své novodobé historii představila hned několik studií, které se pak často po nezbytných úpravách dočkaly sériové produkce.
Zpět na článek
1. 10. 2015 08:26
1. 10. 2015 08:42
1. 10. 2015 08:59
1. 10. 2015 09:51
1. 10. 2015 22:40
1. 10. 2015 10:54
1. 10. 2015 08:52
1. 10. 2015 10:56
1. 10. 2015 12:33
2. 10. 2015 16:08
1. 10. 2015 19:53
2. 10. 2015 13:56
Avatar - Egi
1. 10. 2015 08:26
Vision D
Vision D byl především předobrazem současné Octavie, nikoliv Rapidu. Dokonce i ten Vámi zmiňovaný interiér má velmi podobnou architekturu a tvary, jako Octavia.

A ještě třeba existoval Vision C, který nese prvky nového Superbu.

Mission L byl prakticky sériový Rapid, na který byly implementovány prvky konceptů, jako zapuštěné kliky a LED ve světlometech.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
1. 10. 2015 08:42
Tudor
Tohohle auta je fakt škoda.... pamatuji si tenkrát, jak mne tato studie zaujala. Mohla by Škodovka nějaké to GTčko, klidně i menší, agilnější, na základě Oktávky postavit.
Rozbalit vlákno
4
1. 10. 2015 08:59
Re: Tudor
Jako je to sci-fi, ale třeba mojí octavii si jako cupé umím z fleku představit, bez nějakých dalších úprav. :-)
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2015 09:51
Re: Tudor
suhlasim... tudor vyzeral vyborne... v podstate by to bolo take pekne velke kupatko akoby odvodene od vtedajsieho prveho superbu a kludne sa to v tych casoch podla mna mohlo porovnavat s autami ako C70 coupe alebo CLK ci accord coupe ..... skoda.... lebo prave tudor mal tie "spravne gule" ... ale tak co uz... vela peknych roznych studii od roznych znaciek stejne skonci "v kosi" a su skor len ukazkou know-how danej znacky... mne by sa dnes pacila aj seriovka od GT4 stinger ale asi tiez nic z toho nebude ;-)
Avatar - beibej
1. 10. 2015 22:40
Re: Tudor
mě Tudor vždy trochu připomínal Holden Monaro. Koncern by do něj mohl dát třeba W8 co měl passat.
Avatar - JGucci
1. 10. 2015 10:54
Re: Tudor
Jo Tudoru je skoda ;-\ I dnes vypada nadherne! V jednom rozhovoru jsem cetl, ze Skoda mela pripraveny i prodejni rozbor a projekt nemel byt zdaleka ztratovy. Piech chtel jeho znacky povznaset (nebyt jeho, tak ani Superb by nebyl - pri nedavnem sporu ve vedeni VW jsem byl na strane Piecha). Pischetsrieder toho dost "zazdil"...hlavne, ze ztratove projekty, jako Phaeton nebo Veyron bezi dodnes....

Vision D by byl jako seriovy konkurent kompaktu taky fesak, Spaceback si toho moc neponechal...tak snad v pristi generaci.....
Avatar - Ada je zase tady
1. 10. 2015 08:44
Tyhle přerušované články...
...představují podobné potěšení, jako přerušovaná soulož :no: K tématu článku se obecně dá říci, že ty studie vypadají vždy hůře, než sériové provedení a je moc dobře, že takový Joyster se výroby nedočkal. Naopak chybou byla výroba extravagantního Rumunstera. Zajímavostí je, jak Yeti na menších discích s vyšším profilem pneumatiky a tím i světlou výškou vypadá dobře! Vyšší světlá výška prospěje vzhledu snad každého sériového vozu. :yes:
Rozbalit vlákno
6
1. 10. 2015 09:01
Re: Tyhle přerušované články...
Joyster se ale přece výroby dočkal - jen se přejmenoval na Veloster >:D
Avatar - leone
1. 10. 2015 10:42
Re: Tyhle přerušované články...
.... Vyšší světlá výška prospěje vzhledu snad každého sériového vozu. ...
.......tuto větu snad nemyslíte vážně !!!!!!!!!!!!! ( možná u SUV a pod. ) ale klasický seriový sedan, liftback či combi bez snížení -30mmm, je vzhledově i nastavením tuhosti podvozku pro "požitek jízdy a očí", naprosto nepoužitelný !!! >:D
1. 10. 2015 11:51
Re: Tyhle přerušované články...
Takový superb s paketem pro špatné cesty by mohl vyprávět...
1. 10. 2015 12:00
Re: Tyhle přerušované články...
Svetlá výška môže byť väčšia alebo menšia.
Vyššie alebo nižšie môže byť auto, vyšší alebo nižší môže byť podvozok.
Výška nemôže byť vyššia alebo nižšia, sakra ľudia, píšete horšie jak deti z prvého stupňa ZŠ !
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2015 13:05
Re: Tyhle přerušované články...
vyssia svetla vyska je normalny pojem ...... vyska nemoze byt vyssia ... ale svetla vyska ta uz moze byt vyssia .... skus si dat len tak zo srandy do googla pojem: vyssia svetla vyska .... a najde ti desiatky serioznych a odbornych clankov kde je toto slovne spojenie vyssia svetla vyska v texte pouzite :-) ono je rozdiel vyssia vyska ..... a vyssia svetla vyska.... ;-) ...
1. 10. 2015 12:07
Re: Tyhle přerušované články...
Problém roomsteru byl spíš v to, že studie měla všechny proporce celkem vyvážené. myslím, že ta studie má desingově něco do sebe. Když potom vyjela z továrny seriovka, měl jsem pocit, že se jim snad porochalo něco v lisovně. Celé to auto je přestřelené na výšku a ještě ta zadní boční okna někde u kolen. Ideální návod pro toho, kdo chce zničit celkem pěknou studii.
pozn. Definice zla: rozdělím jeden jeden článek na deset ještě menších článků a nechám uživatele aby se uklikal k smrti...
Avatar - sargis
1. 10. 2015 08:52
pri čítaní
ma chytil taký blbý pocit, že zo Škodoviek sa vytráca akási originalita a príliš sa unifikuje....nemyslím, že to chystané SUV zachránia aj keď Kabaň v každom interview hovorí o superchytľavorevolučnom dizajne..... :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2015 09:57
Re: pri čítaní
tak priznajme si.... fabia sa kedysi od octavie lisila viacej to musime uznat.... a rovnako aj predosla octavia od superbecka bola rozoznatelna na kilometer.... dnes je to uz vsade takto ze auto od auta uz proste nerozoznas darmo sa v autach vyznas.... a prave preto sa mi pacia znacky ktore svoje modely nadalej dokazu slusne rozlisit a pritom absolutne nemas pochyb o aku znacku ide...
Avatar - Barry Lyndon
1. 10. 2015 10:34
prodeje a výsledky Škody auto a.s. ukazují, že to Kabaň dělá
Škodovka sice ubrala na kvalitě, ale vynahrazuje to designem exteriéru a zákazníci na to zjevně slyší - výsledkem jsou vyšší prodeje při vyšším maržích a tedy vyšší zisk :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - boost.
1. 10. 2015 10:56
Šéf
Nějaké vyjádření ke změně v redakci nebude?
Rozbalit vlákno
6
Re: Šéf
Moc bys toho chtel. Séfredaktor Kovarik byl odejit ke konci srpna, Machala vede redakci od zacátku zárí, dnes máme 1. ríjna. Prece by se nesnízili k tomu aby ctenárský plebs o takové zmene informovali. Seriózní médium by samozrejme o zmene na cele redakce informovalo.
Avatar - boost.
1. 10. 2015 12:33
Re: Šéf
Házíme asi hrách na zeď.

Zajímal by mě důvod změny vedení...
Avatar - MichalSVK
2. 10. 2015 16:08
Re: Šéf
Nevie sa ani kedy prebehla výmena?
Avatar - Auto CZ
1. 10. 2015 11:04
A co škoda 1203 ?
taký exemplár, ako bola 1203, to nenájdete ani v pralese 8-s
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2015 19:53
Výplň
článek v podstatě o ničem a ještě navíc ve velmi nevhodném formátu. Minimum informací za mnoho klikání - redakce potřebuje vydělat na reklamách ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2015 13:56
Roomster
Hlavní, co je na seriovém Roomsteru odlišné proti prototypu (Ingenlacht) - k horšímu - je, že nemá vzadu 3 plnohonotné sedačky a uprostřed podlahy dlí mohutně vysoký tunel. Tím jméno Roomester = automobil s odlišně velkým prostorem vzadu vůči předku, nebylo naplněno a zůstal jen dojem z tvarování bočních oken. Důvod byl v tom. že VW v té době neměl (a dosud nemá) variabilní plošinu, kterou počínaje Fiatem Stillo, který už v té době dávno jezdil a kterou potom poměrně rychle vyvinuly i ostatní automobilky. Škodovka sice šikovně sestavila plošinu z Fabie vepředu a z Octavie 1 vzadu (tedy jakoby z modulů), ale víc udělat nemohla. Modulová plošina VW totiž přišla později a ta ani dnes neumožňuje snadné natahování rozvoru a hlavně rozchodů.

Tím nebyl a není Roomster plnohodnotným konkurentem podobným automobilům od Fiatu, Peugeotu, Citroenu a Renaultu - tedy autům určeným v týdnu pro podnikání a o víkendu pro rodinu.
Rozbalit vlákno
0