Novinky
Tak pokud to neví nikdo ani u VW, tak potom už nikdo na celém světě... >😒]
Ale vedi, jen zacinaji mlzit, aby se s nimi nezacal soudit kdekdo i v Evrope >😒]
Jinak je zajimave, jak se zde porad mluvi o tom, ze v tom neni vw sam, ale nikdo zatim neukazal na nikoho jineho a nici tajny software, ktery by to umoznoval a dokazoval.
Na auto.cz zase jen vykriky k placi. Tady si porad nekdo plete umyslny podvod a spatnou metodiku mereni.
Jinak je zajimave, jak se zde porad mluvi o tom, ze v tom neni vw sam, ale nikdo zatim neukazal na nikoho jineho a nici tajny software, ktery by to umoznoval a dokazoval.
Na auto.cz zase jen vykriky k placi. Tady si porad nekdo plete umyslny podvod a spatnou metodiku mereni.
To byla ironie, samozřejmě, že to někdo u VW vědět musí...
Ale jak vidím ty čtyři palce dolů, tak těch komu to nedošlo bude zjevně víc... 😉
Ale jak vidím ty čtyři palce dolů, tak těch komu to nedošlo bude zjevně víc... 😉
ověřil jsem si, že se sarkasmem a ironií se v diskusích musí opatrně - min. polovina diskutujících má chápání na úrovni Sheldona Coopera 😉
Na palce raději moc nehleď. Zde se řeší v první řadě nick, pak teprve, možná, obsah příspěvku.
(Onehdy se mi zduplikovaly dva příspěvky, tak aby nezaplevelovaly diskuzi, vymazal jsem je co to šlo. V předmětu malé x, v textu jen tečka. Stejně jsem za ně dostal palce dolů. >😁 )
(Onehdy se mi zduplikovaly dva příspěvky, tak aby nezaplevelovaly diskuzi, vymazal jsem je co to šlo. V předmětu malé x, v textu jen tečka. Stejně jsem za ně dostal palce dolů. >😁 )
Pred týždňom tu bol článok že každý motor série mal ten soft, aj nejaký nemecký minister potvrdil, že ide aj o euroautá, rátali sa "postihnuté" Audiny, Seaty, Škodovky, chystajú sa zvolávačky a dnes je to už inak? 8-s Napokon sa zistí že nejaké auto X - Y vypúšťa 50x viac NOx ako by malo a tým pádom je na tom VW ešte v porovnaní zdravotne nezávadne :-! A odvolaní šéfovia nakoniec dostanú odškodné za odvolanie 😊))
Chápu to tak, že se snaží nějak získat čas. Budou říkat, že SW to mělo, ale musí prověřit, že byl aktivní.
Neznám tu kauzu úplně do detailů, ale v Americe byly limity přísnější a z evropských norem se jim v NOx přiblížila až Euro 6. ADAC a podobní teď dělají testy na limity Euro 6, ale v době výroby řady EA189 v Evropě platila Euro 5 a u tuhle možná inkriminované motory plní (nebo alespoň tolik nepřekračují) i bez aktivované té SW levárny.
priblizila na dvojnásobek.
v usa limit NOx 40mg/km, euro6 ma 80mg/km.
a to ještě samotny test v USA mnohem prisnejsi nez v EU.
a ještě dodavam😒br /> ano, problém nejspis byl v tom, ze s motorama s euro5 se snazili splnit americky limity. a vzhledem k tomu, ze naftak ma podle euro5 limit na NOx 180mg/km, jedinou moznosti ja se do americkyho limitu s euro5 vejit byl tenhle podvudek
v usa limit NOx 40mg/km, euro6 ma 80mg/km.
a to ještě samotny test v USA mnohem prisnejsi nez v EU.
a ještě dodavam😒br /> ano, problém nejspis byl v tom, ze s motorama s euro5 se snazili splnit americky limity. a vzhledem k tomu, ze naftak ma podle euro5 limit na NOx 180mg/km, jedinou moznosti ja se do americkyho limitu s euro5 vejit byl tenhle podvudek
Celá aféra začíná být docela smutná. Očekával bych, že příznivci značky VW půjdou po vinících, kteří toto připustili namísto obhajování zcela záměrného úmyslného podvodu. Beru, že pánové od Blesku, kteří jsou závislí na zadavateli reklamy, tzn. na VW, budou situaci zlehčovat, ale přeci příznivec značky VW ještě není takový matla, který by obhajoval podvod.
u některých majitelů dieselů pozoruju až dětinsky škodolibou radost, že za sebou nechávají oblak smradů a jedů. Jiní se své smrady a jedy snaží naopak zlehčovat... Ani od jedněch nemůžeme čekat jakoukoliv sebereflexi.... Ti ignoranti jsou dokonce schopní ostatním nadávat do sluníčkářů...
ano, třeba ty jejich vyjadreni ze na nejakou svolavacky s vysoka se*ou.
to ze za sebou nechavaj mraky rakovinotvorného koure a jedy NOx, to prece oni nedychaji, to dychaj ti co jedou za nima a po nich jim nic není...
každý kdo jezdi dyzlovym autem je pro me prase a dobytek, jen mi je lito, ze je mezi nima taky spousta slusnych lidi
to ze za sebou nechavaj mraky rakovinotvorného koure a jedy NOx, to prece oni nedychaji, to dychaj ti co jedou za nima a po nich jim nic není...
každý kdo jezdi dyzlovym autem je pro me prase a dobytek, jen mi je lito, ze je mezi nima taky spousta slusnych lidi
Jen tak teoreticky: pokud uvážim dva vozy Euro5 s nájezdem 200tkm, jeden diesel s celkovou spotřebou 6l/100km a druhý, výkonově ekvivaletní benzín se spotřebou 9l, tak za tento nájezd benzín spálil o 6000l paliva více. Který vůz je tedy šetrnější? Nedožene to benzín spotřebou? Víte o emisích benzínu opravdu tolik, že tu takto enviromentalizujete? Co vaše uhlíková stopa? Žijete v zemělodi od Duška? Protože jinak vaše skřeky jsou pouhý bullshit.
neplacej nesmysly
O3 2.0TDI 110 kW spotřeba 5.86
[odkaz]
O3 1.4TSI 110kW spotřeba 6.84
[odkaz]
vzhledem k tomu, ze nafta ma o 10% vic energie, 6.84 benzinovych odpovida 6.2 naftovym
takze rozdil 0.36 litru, tedy nejakych 6%
to ze ten naftak vypousti několikanásobek NOx nez benzinak je asi zbytecny psat.
stoji ty 4 deci proti tem jedum a duneni za to???
O3 2.0TDI 110 kW spotřeba 5.86
[odkaz]
O3 1.4TSI 110kW spotřeba 6.84
[odkaz]
vzhledem k tomu, ze nafta ma o 10% vic energie, 6.84 benzinovych odpovida 6.2 naftovym
takze rozdil 0.36 litru, tedy nejakych 6%
to ze ten naftak vypousti několikanásobek NOx nez benzinak je asi zbytecny psat.
stoji ty 4 deci proti tem jedum a duneni za to???
Než několikanásobek spíš mnohonásobek. Je to o řád. Někdy dokonce ešte víc
presne tak
ještě muze porovnat 1.8tsi/132kW a 2.0tdi/135kW.
benzin ma vyssi spotřebu o 1.5 l, coz je +- v intencích co 110kW motory.
přitom benzin je na stovce o 1 sec rychleji.
o kulture projevu asi zbytecny mluvit.
a ten pocit je zamoruje s dyzlem vse kolem ...
ještě muze porovnat 1.8tsi/132kW a 2.0tdi/135kW.
benzin ma vyssi spotřebu o 1.5 l, coz je +- v intencích co 110kW motory.
přitom benzin je na stovce o 1 sec rychleji.
o kulture projevu asi zbytecny mluvit.
a ten pocit je zamoruje s dyzlem vse kolem ...
Mam A4 2.0TDI quattro, se mnou 2t auto, jezdim svizne a spotreba 6.5
Druhy auto A3 1.4TFSI, opet svizna jizda a 8.8
Spritmonitor je hezka vec, tam ale prispivaji spise lidi co se spotrebu snazi krotit.
Co je vlastne na oxidech dusiku tak hrozneho? Co treba aromaticke uhlovodiky, kterych vypousti obe paliva stejne? Budem si tu hrat na NOx zatimco nase touha po predmetech zpusobuje globalni pruser v Cine? [odkaz]
Jako ja diesel neobhajuju, jen je smesne jak je najednou kazdej chytrej jak radio a NOx a diesel je nejvetsi problem sveta.
[odkaz]
Druhy auto A3 1.4TFSI, opet svizna jizda a 8.8
Spritmonitor je hezka vec, tam ale prispivaji spise lidi co se spotrebu snazi krotit.
Co je vlastne na oxidech dusiku tak hrozneho? Co treba aromaticke uhlovodiky, kterych vypousti obe paliva stejne? Budem si tu hrat na NOx zatimco nase touha po predmetech zpusobuje globalni pruser v Cine? [odkaz]
Jako ja diesel neobhajuju, jen je smesne jak je najednou kazdej chytrej jak radio a NOx a diesel je nejvetsi problem sveta.
[odkaz]
aký podvod? že je auto chytré? že spozná merací cyklus? no a? Zmeralo xy, zapíš xy a hotovo. Že inokedy fúka inak sa vie leta. Ja keď sa zoznámil so ženou, taky mala make-up a ráno to bol rozdiel. Je to podvod? Nie nie je. To máš to isté.
Na strankach www.dieselgate.cz, se pripravuje hromadna zaloba na VAG za poskozeni zdravi ceske populace. Bude zde registracni formular pro osoby, ktere se citi zdravotne poskozeny. V pripade, ze se prokaze podvod i u vozidel prodavanych v CR, bude nasledovat hromadna zaloba. Oripojte se.
nejak ten odkaz nechodi >😁
Ne ze bych se chtel registrovat, ale obyvatele velkych mest by asi meli, kor Ostrava >😁
Ne ze bych se chtel registrovat, ale obyvatele velkych mest by asi meli, kor Ostrava >😁
Já se přidám, je jasný, že můžou za to, že mi chutná pivo a roste mi cemr. Jo a mám celkem chudou ženu. Doufám, že je tam na to kolonka.
proc jen na vw?
emise neplni dyzly napric vsema automobilakama.
a proc ne zaloba na stat, který danove znevyhodnuje benzin oproti nafte?
u nas je znevyhodneni benzinu spotrebni dani 30% oproti nafte a jsou země EU, tak to je snad přes 100%.
nebyt nesmyslného danoveho zvyhodneni nafty v EU, dyzly v osobacich by zdaleka tolik rozsireny nebyly
emise neplni dyzly napric vsema automobilakama.
a proc ne zaloba na stat, který danove znevyhodnuje benzin oproti nafte?
u nas je znevyhodneni benzinu spotrebni dani 30% oproti nafte a jsou země EU, tak to je snad přes 100%.
nebyt nesmyslného danoveho zvyhodneni nafty v EU, dyzly v osobacich by zdaleka tolik rozsireny nebyly
to žaloba na stát se mi líbí ze všech žalob nejvíc :yes: Nastavení spotřebních daní nereflektuje totiž nenjen amise škodlivin, ale dokonce ani emise tak populárního CO2
Teď už to jenom podat na ústavní soud >😁
Teď už to jenom podat na ústavní soud >😁
...tak byl samozřejmě aktivní i v Evropě. Pokud je tedy pravda, že řídící jednotka sama poznala, že je na válcích.
Tedy podle toho jak to bylo popisováno, že ŘJ poznala měření emisí, je jasné, že to muselo být aktivní i při testování v Evropě. Jediné co by mohli tvrdit je, že v evropských autech to vůbec nebylo nainstalováno.
Tedy podle toho jak to bylo popisováno, že ŘJ poznala měření emisí, je jasné, že to muselo být aktivní i při testování v Evropě. Jediné co by mohli tvrdit je, že v evropských autech to vůbec nebylo nainstalováno.
v EU nejspis podvadeni při testu nebylo potřeba, protože je min narocny nez ten v USA.
navíc limit v USA je 40mg/km NOx, euro5 ma 180mg/km, euro6 80mg/km
navíc limit v USA je 40mg/km NOx, euro5 ma 180mg/km, euro6 80mg/km
Pokud bylo auto homologováno díky podvodu, tak ho musí dát vw do pořádku. Zakazník který podvodem získal výhodu silnějšího auta, těžko si dobrovolně auto zeslabí. Zvláště když to má každý druhý čiplé a emise šly do kopru úplně.
No právě. Asi ten problém v čipu jakéhokoli auta není, když projde pravidelnými emisemi. Nebo chceš říct, že to každý druhý má známého na emisích? >😁
byl jsi nekdy na emisích??
myslis, ze to ma něco spolecnyho s tim, jak meri emise při homologaci??
nebo s emisemi v realnym provozem??
cipnuty auto
= bohatsi smes v rezimu vysokého vykonu = vyssi kourivost = saze = rakovina
= chudsi smes v rezimu nizkeho vykonu = vic NOx = jedy a O3 = dychaci potize
myslis, ze to ma něco spolecnyho s tim, jak meri emise při homologaci??
nebo s emisemi v realnym provozem??
cipnuty auto
= bohatsi smes v rezimu vysokého vykonu = vyssi kourivost = saze = rakovina
= chudsi smes v rezimu nizkeho vykonu = vic NOx = jedy a O3 = dychaci potize
Kdo je zapleten další v úmyslném falšování údajů u emisích naftových vozů?
Kdo další na světě instaloval software umožňující manipulovat s testy emisí?
Co nám dokázal ADAC? Čím nás to tady krmí na auto.cz
Kdo další na světě instaloval software umožňující manipulovat s testy emisí?
Co nám dokázal ADAC? Čím nás to tady krmí na auto.cz
Ten "zakazany SW" menil parametre pri detekovani UDDS (Urban Dynamometer Driving Schedule). V Europe sa tento test nepouziva, takze ak aj ten SW v riadiacich jednotkach europskych motorov je, nikdy nedoslo k jeho aktivacii.
Nikto nedokazal (dokonca ani neobvinil) ze VW podvadzal pri europskych testoch. A podvod pri testoch v USA predsa nie je dovod na postih v Europe.
Nikto nedokazal (dokonca ani neobvinil) ze VW podvadzal pri europskych testoch. A podvod pri testoch v USA predsa nie je dovod na postih v Europe.
Ten SW detekuje ze auto nejede a je na válcích. Je fuk jestli v americe, evropě nebo asii 😉
To si si vymyslel, alebo to vies? Mozes uviest zdroj tejto informacie?
Martin Vaculík Hyde Park ČT24
Takze ked autu meraju vykon na valcovom dynamometeri, riadiaca jednotka znizi vykon? Podla mna si napisal totoalny nezmysel, detekcia merania emisii musi byt ovela sofistikovanejsia nie len, ze auto ide na valcoch.
No podle Vaculíka a dalších je to přesně naopak než si myslíš ty
Tak ti nevim kdo o tom asi ví víc? 😉
Tak ti nevim kdo o tom asi ví víc? 😉
Napisal si "Ten SW detekuje ze auto nejede a je na válcích". To presne sa deje pri merani vykonu. Je z principu hlupost aby RJ pri merani vykonu, vykon znizovala. Na to nepotrebujem ani Vaculika ani nikoho ineho. Je jasne, ze RJ musi detekovat aj ine veliciny, nielen ze auto ide na valcoch. Teda jasne je to kazdemu, kto vie mysliet svojou hlavou.
Auto podle GPS (nebo akcelerometrem) detekuje, že se nehýbe a že tedy "jede" na místě. Ten sw samozřejmě vyhodnocuje víc veličin a prostě podle nějakých uložených hodnot usoudí, že se nepohybuje v provozu, ale že absolovuje test.
Ano, SW údajně detekuje, zda je přední náprava na válcích. Když se protáčí všechna kola, ekomód se vypne. Zde nasimulovali obě situace: [odkaz] Pokud je tedy stejná funkce přítomná i v evropských vozech a pokud se měří na podobných válcích, pak se zřejmě spustil taky.
Mimochodem, zajímavý je poslední odstavec. Někteří vyšilují, jak jsou dieselové Volkswageny neprodejné, nesplňují homologaci a jak bude VW muset 11 milionů aut "ekologicky" sešrotovat...a alespoň v EU bude homologace patrně platit beze změny a majitelé si mohou akorát tak zajet dobrovolně snížit výkon do servisu...Což u nás, v zemi kuchání DPF filtrů a načipovaných kouřících TDI, beztak udělá jen minimum zákazníků...mediálnímu rozruchu navzdory.
Mimochodem, zajímavý je poslední odstavec. Někteří vyšilují, jak jsou dieselové Volkswageny neprodejné, nesplňují homologaci a jak bude VW muset 11 milionů aut "ekologicky" sešrotovat...a alespoň v EU bude homologace patrně platit beze změny a majitelé si mohou akorát tak zajet dobrovolně snížit výkon do servisu...Což u nás, v zemi kuchání DPF filtrů a načipovaných kouřících TDI, beztak udělá jen minimum zákazníků...mediálnímu rozruchu navzdory.
jestli nemají třeba v Americe jen horší naftu a proto to víc čudí??????? >😒] >😒] >😒] >😒]
Nafta v Americe má (nebo alespoň vždy měla) podstatně více síry. Což každý, kdo četl příručku či servisní plán od svého vozu, ví. 😉
Ano, je horší. 😉
Ano, je horší. 😉
Což s 40x překročenejma emisema motorů EA 189 nijak ale opravdu nijak nesouvisí >😒]
A proč by to nesouviselo? Natankovali tam k testu snad dovezenou naftu z Evropy? To asi těžko. 😉
No jasně!!!!!!!!!!!
A v příštím článku nám VW přes zdejší "nezaujatý" server sdělí, že vlastně ten software je tam schválně (jen pro Ameriku) a funguje jako ochrana před nekvalitní naftou a proto snížil výkon a emise >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Fakt se těším na další výmysly od VW.
A v příštím článku nám VW přes zdejší "nezaujatý" server sdělí, že vlastně ten software je tam schválně (jen pro Ameriku) a funguje jako ochrana před nekvalitní naftou a proto snížil výkon a emise >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Fakt se těším na další výmysly od VW.
No já ti nevím, ale koncern v podstatě moc informací k této aféře nevypouští. Co udělal prokazatelně je, že se přiznal, udělal změny ve vedení a že pracuje usilovně na nápravě.
Jaká náprava bude, koho, jak a co postihne, to zatím koncern nijak nespecifikoval.
Články jsou v rukou novinářů, kteří spekulativně přinášejí další a další "zaručené" informace a zdejší lidé to konzumují a přibarveně šíří dále. Jako třeba ty. 😉
Jaká náprava bude, koho, jak a co postihne, to zatím koncern nijak nespecifikoval.
Články jsou v rukou novinářů, kteří spekulativně přinášejí další a další "zaručené" informace a zdejší lidé to konzumují a přibarveně šíří dále. Jako třeba ty. 😉
Viz Vaculík a další ten motor je emisema tak mimo že SW úprava nestačí. Jediná opravdová náprava by byla doinstalace adBlue. To je u 11 milionů aut finančně nemožný
Že s odostupným 60 mio eur odstoupil jeden 68 letej manažer je slušná fraška. To že pár dalším lidem prohází funkce na emisich ani výsledcích testů který by jinak motor TDI EA 189 těžko vyhrál nic nezmění. Nebo? 😉
Že s odostupným 60 mio eur odstoupil jeden 68 letej manažer je slušná fraška. To že pár dalším lidem prohází funkce na emisich ani výsledcích testů který by jinak motor TDI EA 189 těžko vyhrál nic nezmění. Nebo? 😉
A co jako?
Je to snad jejich problém, tak ať si ho vyřeší.
Nebo? >😁
Je to snad jejich problém, tak ať si ho vyřeší.
Nebo? >😁
No to ledacos vysvětluje :yes: >😁 >😁 >😁
Je to bohužel hlavně problém nás co dejcháme 😉
Je to bohužel hlavně problém nás co dejcháme 😉
A ostatní problémem nejsou?
To jsou ty fialky, co? >😁
To jsou ty fialky, co? >😁
Nikdo nic podobnýho neudělal. Tohle TDI nedá ani Euro3. Paradoxní předchozí verze plnící Euro4 je emise nesrovnatelně lepší
Ve verzi plnící homologační údaje by EA 189 TDI s vysokou pravděpodobností byl ve všech testech posledni! Došlo ti to vůbec?
Nafta do osobních aut nepatří to vi celá planeta. Je nás přes 7 miliard a jen jeden malej kontinent s 0,5 mld obyvatel se tomu vzpírá
A jo i přes oceňovací praktiky to vypadá že ostatní sou proti VW TDI fialky 😉
Ve verzi plnící homologační údaje by EA 189 TDI s vysokou pravděpodobností byl ve všech testech posledni! Došlo ti to vůbec?
Nafta do osobních aut nepatří to vi celá planeta. Je nás přes 7 miliard a jen jeden malej kontinent s 0,5 mld obyvatel se tomu vzpírá
A jo i přes oceňovací praktiky to vypadá že ostatní sou proti VW TDI fialky 😉
A můžeš sem ty testy nalinkovat?
To hraješ nebo seš fakt tak blbej? >😁
Úplně všechny testy TDI EA 189! >😒]
Úplně všechny testy TDI EA 189! >😒]
Co je pro diskuzi na tom špatného, vidět výsledky testů jak EA 189, tak třeba i konkurenčních motorů?
Copak co jiného by se do této diskuze hodilo více?
Neváhej a linkuj.
Copak co jiného by se do této diskuze hodilo více?
Neváhej a linkuj.
Nojo tak to asi nehraješ :yes: >😁 >😁 >😁
Zkusim to eště jednou: V každym testu za ty roky sou výsledky zrychlení, pružnosti nebo spotřeby TDI blbost. Při opravdovym plnění homologacničich údajů by ve všech srovnávacích testech skončilo TDI poslední
Tak a teď sem fakt zvědavej >😒]
Zkusim to eště jednou: V každym testu za ty roky sou výsledky zrychlení, pružnosti nebo spotřeby TDI blbost. Při opravdovym plnění homologacničich údajů by ve všech srovnávacích testech skončilo TDI poslední
Tak a teď sem fakt zvědavej >😒]
Šermuješ tu testy, pořád se na ně odvoláváš a když je sem máš nalinkovat, tak se dozvíme - nic.
Jaké testy? Myslíš testy vozů na tomto serveru? Vždyť TDI v těch testech nijak neexceluje. 1.6 neumí (zdechlá, žravá a nekultivovaná) jinde jsou lepší, slabé dvoulitry to samé. Možná nějaký top dvoulitr by mohl dynamicky ohromit.
Nějak ti to nevychází s těmi nesmysly, ke kterým se tak odvoláváš. Ale klidně mi je nalinkuj.
Mimochodem, ty si opravdu myslíš, že ostatní limity při využívání dynamiky motoru nepřekračují?
Naivita a hloupost sama, jak na tebe koukám.
Jaké testy? Myslíš testy vozů na tomto serveru? Vždyť TDI v těch testech nijak neexceluje. 1.6 neumí (zdechlá, žravá a nekultivovaná) jinde jsou lepší, slabé dvoulitry to samé. Možná nějaký top dvoulitr by mohl dynamicky ohromit.
Nějak ti to nevychází s těmi nesmysly, ke kterým se tak odvoláváš. Ale klidně mi je nalinkuj.
Mimochodem, ty si opravdu myslíš, že ostatní limity při využívání dynamiky motoru nepřekračují?
Naivita a hloupost sama, jak na tebe koukám.
Hele tohle už musíš hrát :yes: >😁 >😁 >😁
Do tvého divadýlka mě nezapojuj.
Máš šanci normálně věcně argumentovat a linkovat. Leč se obávám, kde nic není, ani smrt nebere.
Máš šanci normálně věcně argumentovat a linkovat. Leč se obávám, kde nic není, ani smrt nebere.
Jj kde v hlavně nic neni.. >😁
Co bys chtěl linkovat? Prostě všechny testy za ty roky. Píšeš že TDI tam byl označenej za zdechlej a užranej. Tak ve verzi plnící homologační údaje je daleko zdechlejší a eště užranější. Prostě by všechny testy za ty roky zřejmě drtivě prohrál
Už to chápeš? 😉
Co bys chtěl linkovat? Prostě všechny testy za ty roky. Píšeš že TDI tam byl označenej za zdechlej a užranej. Tak ve verzi plnící homologační údaje je daleko zdechlejší a eště užranější. Prostě by všechny testy za ty roky zřejmě drtivě prohrál
Už to chápeš? 😉
Chápu tvoji snahu maximálně pošpinit koncern. On už sic špinavý je, ale teprve ty tomu dodáváš tu správnou "šťávu".
Ty tvoje "všechny testy" se týkají v podstatě všech. Včera tu o tom vyšel článek, o kolik v simulovaném běžném provozu (tedy i při redakčních testech) překračují emisní limity.
Více zde:
[odkaz]
Jo, vím, vlastně fialky...
Ty tvoje "všechny testy" se týkají v podstatě všech. Včera tu o tom vyšel článek, o kolik v simulovaném běžném provozu (tedy i při redakčních testech) překračují emisní limity.
Více zde:
[odkaz]
Jo, vím, vlastně fialky...
Jako obvykle opět nepochopil :yes: >😁 >😁 >😁
Tak eště jednou a snad už naposled 😄
Zkus si představit jakejkoli test TDI EA 189. 1,2 TDI, 1,6 TDI, 2,0 TDI. Mluvíme o úplně všech testech ve všech zemích z let 2009 až 2014. Úplně ve všech případech motory dopadly líp než kdyby aspoň víceméně plnily homologační údaje. Ve verzi kdy je plní by v každym srovnání v každym z těch testů skončily poslední
Tak tohle už dáš i ty >😒]
Zoufalí ukazování na pár dalších motorů který maj v zátěži taky větší spotřebu a horší emise je totální křeč. Nafta obecně je do osobních aut problematická ale nikdo se ani vzdáleně nepřiblížil praktikám a výsledkum VW
Je to fakt totéž jako když si dones ze školy kouli dvakrát podtrženou a trojku z chování a bonzoval že jeden spolužák dostal z písemky trojku a pár dalších 2- >😁
Jo proti Dieselgate to sou fakt fialky! Úplně beze srandy! >😁 >😒]
Tak eště jednou a snad už naposled 😄
Zkus si představit jakejkoli test TDI EA 189. 1,2 TDI, 1,6 TDI, 2,0 TDI. Mluvíme o úplně všech testech ve všech zemích z let 2009 až 2014. Úplně ve všech případech motory dopadly líp než kdyby aspoň víceméně plnily homologační údaje. Ve verzi kdy je plní by v každym srovnání v každym z těch testů skončily poslední
Tak tohle už dáš i ty >😒]
Zoufalí ukazování na pár dalších motorů který maj v zátěži taky větší spotřebu a horší emise je totální křeč. Nafta obecně je do osobních aut problematická ale nikdo se ani vzdáleně nepřiblížil praktikám a výsledkum VW
Je to fakt totéž jako když si dones ze školy kouli dvakrát podtrženou a trojku z chování a bonzoval že jeden spolužák dostal z písemky trojku a pár dalších 2- >😁
Jo proti Dieselgate to sou fakt fialky! Úplně beze srandy! >😁 >😒]
A jsi schopna pochopit, že ty testy odrbávají, jak se zdá, úplně všichni?
Jestli si z mapy řj odstraní "testovací sekvenci", která je tím kamenem úrazu a podstatou "dieselgate", stejně se v reálném provozu nic nestane, protože tam se testovací sekvence nepoužívá a není aktivní.
Což jsi doteď, koukám, nebyla sto pochopit.
Pěkný známky sis nosila ze školy, ale nedivím se, tvůjpsaný projev tomu plně odpovídá. >😁 :yes:
Jestli si z mapy řj odstraní "testovací sekvenci", která je tím kamenem úrazu a podstatou "dieselgate", stejně se v reálném provozu nic nestane, protože tam se testovací sekvence nepoužívá a není aktivní.
Což jsi doteď, koukám, nebyla sto pochopit.
Pěkný známky sis nosila ze školy, ale nedivím se, tvůjpsaný projev tomu plně odpovídá. >😁 :yes:
Tak teď sem ženská? Doufám že toho blba co to furt nemůže pochopit si jen hrál protože jinak.. >😁 >😁 >😒]
Zkusim to fakt naposle😜 Když auta s EA 189 budou plnit homologační údaje ne na 100% ale v průměru tak jako ostatní furt budou zrychlenim, pružností a spotřebou nejhorší
Tohle tvý šedý buňky možná zvládnou zpracovat. Nebo ani to ne? 😄
Zkusim to fakt naposle😜 Když auta s EA 189 budou plnit homologační údaje ne na 100% ale v průměru tak jako ostatní furt budou zrychlenim, pružností a spotřebou nejhorší
Tohle tvý šedý buňky možná zvládnou zpracovat. Nebo ani to ne? 😄
" Tohle TDI nedá ani Euro 3". To niekto meral alebo len taras? Poprosim o link, ak nie si len kecalek.
No o tom snad je celá tahle aféra ne? 😉
To sou ty naměřený hodnoty až 40x horší! Kvůli tomu snad vznikla celá Dieselgate >😁
Norma Euro5 pro NOx je 180, pro Euro 4 250 a pro Euro 3 500 mg/km
EA 189 v homologaci Euro 5 teda 11 milionů aut z let 2009-14 neplní nic
Viz aktuální měření Světa motorů smutný je že předchozí generace s Euro4 je nesrovnatelně čistší než ta průserová
To sou ty naměřený hodnoty až 40x horší! Kvůli tomu snad vznikla celá Dieselgate >😁
Norma Euro5 pro NOx je 180, pro Euro 4 250 a pro Euro 3 500 mg/km
EA 189 v homologaci Euro 5 teda 11 milionů aut z let 2009-14 neplní nic
Viz aktuální měření Světa motorů smutný je že předchozí generace s Euro4 je nesrovnatelně čistší než ta průserová
Pre mna si jasny, nevies uplne nic, len hystericky vykrikujes. Nevies pri akych podmienkach sa ten SW aktivuje (snad si pochopil aka je sprostost tvrdit, ze vzdy ked je auto na valcoch). Teda nevies ani ci sa aktivuje aj pri merani podla europskych noriem, nenapisal si ani jeden overitelny fakt, len nezmysly vycucane z palca.
Tos mě teda dostal :yes: >😁 >😁 >😁
Jak jinak ty naměřený hodnoty a normy chceš brát? >😒]
To mi vysvětli!
Čet si vůbec něco k tomu co to je Dieselgate? >😁
Začni třeba poslednim SM Diesel a hodnotama naměřenejma v reálnym provozu. Nevim jak u vás v cizině ale tady tomu byl věnovanej hodinovej pořad na ĆT24 kde to vysvětloval asi nejfundovanější českej autoredaktor, specialista na techniku. Pokud dál nechceš blábolit nesmysl a pochopit o co de je to dostupný i na webu ĆT [odkaz] 😉
Jak jinak ty naměřený hodnoty a normy chceš brát? >😒]
To mi vysvětli!
Čet si vůbec něco k tomu co to je Dieselgate? >😁
Začni třeba poslednim SM Diesel a hodnotama naměřenejma v reálnym provozu. Nevim jak u vás v cizině ale tady tomu byl věnovanej hodinovej pořad na ĆT24 kde to vysvětloval asi nejfundovanější českej autoredaktor, specialista na techniku. Pokud dál nechceš blábolit nesmysl a pochopit o co de je to dostupný i na webu ĆT [odkaz] 😉
U nas v cudzine rozumieme vasmu jazyku dostatocne, na to aby sme zistili, v tom hodinovem poradu nezaznelo to co pises. Nikto tam nepovedal "Tohle TDI nedá ani Euro3", a nikto nedokazal, ze pri europskych testoch zasahuje nejaky nepovoleny SW ani ze motory TDI by bez specialneho SW nesplnili Euro5.
Na co sa spoliehas, ked das v link v ktory ani najmenej nedokazuje tvoje tvrdenia?
Ten kto tu blaboli nezmysly si jedine ty. Vsetko co je doteraz bezpecne zname je, ze VW podvadzal pri USA teste UDDS, ktory dokazal splnit len pomocou nepovolenej SW upravy. Ani ty nevies o nic viac, ale zialbohu (pre teba) ti to nebrani vypisovat fantasmagorie.
Na co sa spoliehas, ked das v link v ktory ani najmenej nedokazuje tvoje tvrdenia?
Ten kto tu blaboli nezmysly si jedine ty. Vsetko co je doteraz bezpecne zname je, ze VW podvadzal pri USA teste UDDS, ktory dokazal splnit len pomocou nepovolenej SW upravy. Ani ty nevies o nic viac, ale zialbohu (pre teba) ti to nebrani vypisovat fantasmagorie.
Nevym jestli vyznělo ale že software podle víc parametrů pozná že je na válcích tam bylo řečeno 😄
A taky to že ty motory sou tak moc out že SW úprava zřejmě nebude stačit. Opravdový řešení by byla jedině doinstalace adBlue. Taky tam padlo co to je NO3 a co s náma dělá. U nás na to umře asi 5 tisíc lidí ročně, u vás to nebude lepší
Že TDI EA 189 nesplňuje homologační normu až 40x snad víš nebo?
Násobit čtyřiceti a porovnat to s normou Euro 3 určitě taky umíš. Aspoň základku máš ne?
Tak nevymejšlej! A běž počítat >😒]
A taky to že ty motory sou tak moc out že SW úprava zřejmě nebude stačit. Opravdový řešení by byla jedině doinstalace adBlue. Taky tam padlo co to je NO3 a co s náma dělá. U nás na to umře asi 5 tisíc lidí ročně, u vás to nebude lepší
Že TDI EA 189 nesplňuje homologační normu až 40x snad víš nebo?
Násobit čtyřiceti a porovnat to s normou Euro 3 určitě taky umíš. Aspoň základku máš ne?
Tak nevymejšlej! A běž počítat >😒]
Ak nedokazes pochopit, ze nestaci zistit ze je auto na valcoch ale minimalne je nutne rozpoznat ci sa na tych valcoch meraju emisie alebo vykon, je to len tvoj problem.
"Že TDI EA 189 nesplňuje homologační normu až 40x snad víš", to teda neviem, lebo to nie je pravda, ale dalsi z tvojich nezmyslov. Pravda je, ze TDI EA 189 v niektorych rezimoch prekracuje az 40x hodnoty povolene americkou normou. A to je teda sakra rozdiel. Auto produkuje ine emisie ked ide dole z kopca na volnobeh, ako ked so studenym motorom, plne zatazene zrychluje do kopca. Aspon tolko dufam o autach vies. Ziadne auto so spalovacim motorom nesplna emisne normy vo vsetkych rezimoch.
Pre splnenie Euro5 je podmienka, ze auto musi dodrzat limity emisii v cykle NEDC. Cely problem je v tom, ci to TDI zvladne a zatial nikto nedokazal ani ze ano ani ze nie. Ake ma auto emisie mimo rezim cyklu NEDC normy Euro neriesia. Nasobit 40x emisie namerane v rezime, ktory sa v cykle NEDC nevyskytuje a porovnavat ich s Euro3 je totalna sprostost.
Len pre tvoje info mam nielen zakladku ale aj CVUT u vas v cudzine.
"Že TDI EA 189 nesplňuje homologační normu až 40x snad víš", to teda neviem, lebo to nie je pravda, ale dalsi z tvojich nezmyslov. Pravda je, ze TDI EA 189 v niektorych rezimoch prekracuje az 40x hodnoty povolene americkou normou. A to je teda sakra rozdiel. Auto produkuje ine emisie ked ide dole z kopca na volnobeh, ako ked so studenym motorom, plne zatazene zrychluje do kopca. Aspon tolko dufam o autach vies. Ziadne auto so spalovacim motorom nesplna emisne normy vo vsetkych rezimoch.
Pre splnenie Euro5 je podmienka, ze auto musi dodrzat limity emisii v cykle NEDC. Cely problem je v tom, ci to TDI zvladne a zatial nikto nedokazal ani ze ano ani ze nie. Ake ma auto emisie mimo rezim cyklu NEDC normy Euro neriesia. Nasobit 40x emisie namerane v rezime, ktory sa v cykle NEDC nevyskytuje a porovnavat ich s Euro3 je totalna sprostost.
Len pre tvoje info mam nielen zakladku ale aj CVUT u vas v cudzine.
Takže nechápeš. Ale co čekat od méně podnětného individua.
Zachránit to můžeš dalším plivnutím do svého obličeje a ukázáním na antikrista VW. :-! :yes:
Zachránit to můžeš dalším plivnutím do svého obličeje a ukázáním na antikrista VW. :-! :yes:
Oblíbená taktika urážek :yes: >😒]
Hlavně se vyhnout tématu. Když už se fakt okecat nedá :yes: >😁
Tak co už ti to s těma testama došlo? VW TDI za roky 2009 - 2-14 při aspoň částečnym plnění homologačních údajů je naprosto k * motor. Vždycky všechny testy prohrál a skončil poslední
Hlavně se vyhnout tématu. Když už se fakt okecat nedá :yes: >😁
Tak co už ti to s těma testama došlo? VW TDI za roky 2009 - 2-14 při aspoň částečnym plnění homologačních údajů je naprosto k * motor. Vždycky všechny testy prohrál a skončil poslední
Nalinkuješ konečně ty testy?
Nebo opět nic? Jelikož zcela jasně předvídám tvé další kroky...
Tipnu si, nic nebude! Tvé prohlášení je axiomatické! Nu ni? >😁 :yes:
Nebo opět nic? Jelikož zcela jasně předvídám tvé další kroky...
Tipnu si, nic nebude! Tvé prohlášení je axiomatické! Nu ni? >😁 :yes:
Co to meleš? Seš cvok? >😒]
Chceš nalinkovat všechny testy z let 2009-14 kterejch se zúčastnilo TDI? >😁
jj je axiomatické a signifikatní 😄
Zatim všichni odborníci řekli to co já. Změna SW aby ty motory plnili homologační údaje povede k zhoršení dynamiky, zhoršení reakce na plyn atd. Jak to vidíš ty? >😒]
Chceš nalinkovat všechny testy z let 2009-14 kterejch se zúčastnilo TDI? >😁
jj je axiomatické a signifikatní 😄
Zatim všichni odborníci řekli to co já. Změna SW aby ty motory plnili homologační údaje povede k zhoršení dynamiky, zhoršení reakce na plyn atd. Jak to vidíš ty? >😒]
Takže linky tolik odkazovaných testů nejsou.
Motory plnily (podle vzoru hrad), dál ti tam chybí čárky atd. Čeština tak za lidovku.
Cizí slova taky podprůměr.
Odborníci tvrdí, co jsem zde linkoval, a konkrétně to, že při reálném provozu překračují emisní limity i další výrobci. A i pro ně platí tvůj poslední odstavec. :-!
Motory plnily (podle vzoru hrad), dál ti tam chybí čárky atd. Čeština tak za lidovku.
Cizí slova taky podprůměr.
Odborníci tvrdí, co jsem zde linkoval, a konkrétně to, že při reálném provozu překračují emisní limity i další výrobci. A i pro ně platí tvůj poslední odstavec. :-!
Jaký linky? >😁 >😁 >😁
Na ty testy. Na ty spousty testůůů. Kterými se zde tak oháníš, puso. 😉 :😉
Hele buzno to si šetři na nějaký svý hošíky >😒]
Furt to motáš. Ne na spousty ale na všechny z let 2009-14 kterejch se ten fejknutej TDI zúčastnil >😁
I pako jako ty ví že jich bude tolik že nalinkovat nejde, když už to musim napsat tupounsky - abys tomu rozuměl >😒]
Oba víme že už to chápeš a jen to fakt trapnouboze rozmělňuješ. Jestli za rozmělňování důsledků největší prasárny v historii aut bereš prachy nebo seš na tom nějak zainteresovanej je to hnus ale to se pochopit dá. Jestli to děláš zadara jen z lásky ke koncernu tak :no: :no: :no: >😒]
Furt to motáš. Ne na spousty ale na všechny z let 2009-14 kterejch se ten fejknutej TDI zúčastnil >😁
I pako jako ty ví že jich bude tolik že nalinkovat nejde, když už to musim napsat tupounsky - abys tomu rozuměl >😒]
Oba víme že už to chápeš a jen to fakt trapnouboze rozmělňuješ. Jestli za rozmělňování důsledků největší prasárny v historii aut bereš prachy nebo seš na tom nějak zainteresovanej je to hnus ale to se pochopit dá. Jestli to děláš zadara jen z lásky ke koncernu tak :no: :no: :no: >😒]
Copak VW ten se prostě snaží minimalizovat škody po svý megaprasárně. Co ale vede k tomu aktivně tyhle bláboly zadarmo podporovat lidi jako je jossalito to je otázka 😄
Bezprecedentné oblbovanie sveta. Nakoniec sa vyhovoria na Bosch!?
Ešte pred pár dňami čakal p. Ťok na postup EÚ. A zrazu je aktívny.
P.S. U nás minister Počiatek radšej preferuje hymnus "To Slovensko naše
posiaľ tvrdo spalo, to Slovensko naše posiaľ tvrdo spalo, ... spalo a spí ..." 😉
Ešte pred pár dňami čakal p. Ťok na postup EÚ. A zrazu je aktívny.
P.S. U nás minister Počiatek radšej preferuje hymnus "To Slovensko naše
posiaľ tvrdo spalo, to Slovensko naše posiaľ tvrdo spalo, ... spalo a spí ..." 😉
Ale napsal to krásně [odkaz] toto je ... Pane Martin Vaculík.
PS:- Nafta se v dnešní době na osobních vozech už nevyplatí...
PS:- Nafta se v dnešní době na osobních vozech už nevyplatí...
jenom jsem chtěl poděkovat p. martinu vaculíkovi za skvělé vystoupení v TV...je to machr a ví co říká...díky moc.
[odkaz]
Velki akcionari stratili na tejto aferke za 10dni takmer 29mld eur, prve zaloby o nahradu skod pre straty uz boli tiez podane.
Velki akcionari stratili na tejto aferke za 10dni takmer 29mld eur, prve zaloby o nahradu skod pre straty uz boli tiez podane.
[odkaz]
Jo to už sem čet a samozřejmě tak jako všechno ostatní zboží skoro nic neplní na 100%. V mym oboru je pár výrobců který uváděj hodnoty který zboží splní i kdyby čerti na koze jezdili. A pak většina která uvádí něco jako: Jednou v laboratoři nám vyšlo
VW a Dieselgate je ale jen jeden a takhle extrémní případ tu snad eště nebyl 😄
Teď při hledání další viníků se našlo neuvěřitelnejch 10% aut který plněj na 100%. To si zaslouží :yes: :yes: :yes:
VW a Dieselgate je ale jen jeden a takhle extrémní případ tu snad eště nebyl 😄
Teď při hledání další viníků se našlo neuvěřitelnejch 10% aut který plněj na 100%. To si zaslouží :yes: :yes: :yes:
Aha, tak zde již máme první ukázku procitnutí do reality a to, viz tvůj poslední odstavec.
Korouhev by se mohla stydět. >😁 :yes:
Korouhev by se mohla stydět. >😁 :yes:
Ne zatim si neprocit ani náznakem >😒]
A teď si nedělám srandu. Bohužel 😄
A teď si nedělám srandu. Bohužel 😄
Já naopak ano!
Už to v tvé odpovědi totiž není jen ten antikrist VW, ale "neuvěřitelnejch 10% aut který plněj na 100%". >😁
Hloupější odpověď aby pohledal. Ale je tak nějak tvá, k tobě signifikantní. >😁 :yes:
Už to v tvé odpovědi totiž není jen ten antikrist VW, ale "neuvěřitelnejch 10% aut který plněj na 100%". >😁
Hloupější odpověď aby pohledal. Ale je tak nějak tvá, k tobě signifikantní. >😁 :yes:
Antikrist je něco nesrovnatelně horšího než tahle praktika VW
VW praktika je něco nesrovnatelně horšho než neplnění některých dalších
Že to tvoje hlava nebere už víme 😄
A těm 10% co plní na 100% v autech i mym oboru :yes: :yes: :yes😒br />
I když to jossalito a jemu podobný nechápou a asi nikdy nepochopěj 😉
VW praktika je něco nesrovnatelně horšho než neplnění některých dalších
Že to tvoje hlava nebere už víme 😄
A těm 10% co plní na 100% v autech i mym oboru :yes: :yes: :yes😒br />
I když to jossalito a jemu podobný nechápou a asi nikdy nepochopěj 😉
Ty si jen přeješ, abych nechápal. A hrozíš se toho, že chápu. 😉
Já bych si spíš přál abys chápal ale to bys taky nepochopil >😒]
Zkus se někdy trochu soustředit a pustit si eště jednou ten Hyde Park. Třeba možná snad.. 😄
To že v homologační verzi by EA 189 zřejmě prohrál všechny testy respektive naměřený parametry by bylo výrazně horší ti už došlo?
Nebo furt ne? 😉
Zkus se někdy trochu soustředit a pustit si eště jednou ten Hyde Park. Třeba možná snad.. 😄
To že v homologační verzi by EA 189 zřejmě prohrál všechny testy respektive naměřený parametry by bylo výrazně horší ti už došlo?
Nebo furt ne? 😉
A na co se tam mám soustředit? Nějaké posunky Vaculíka, kterej jakože naznačuje, že v tom je VW sám?
Promiň, ale nějak jsem si nevšimnul. Možná by mi pomohlo, pokud bys mi konkrétně uvedla přesný čas, kdy tak činí. >😁 :yes😒br />
Jaký testy? Jaký? Kde? Který?
V klasickém testu automobilu se "testovací sekvence" v řidící jednotce ani neaktivuje! Což tam zaznělo ostatně taky. 😉
Jde vidět, že ty víš tradičně Ebenovo - Velký Kulový. >😒] :yes:
Promiň, ale nějak jsem si nevšimnul. Možná by mi pomohlo, pokud bys mi konkrétně uvedla přesný čas, kdy tak činí. >😁 :yes😒br />
Jaký testy? Jaký? Kde? Který?
V klasickém testu automobilu se "testovací sekvence" v řidící jednotce ani neaktivuje! Což tam zaznělo ostatně taky. 😉
Jde vidět, že ty víš tradičně Ebenovo - Velký Kulový. >😒] :yes:
Ty tu totální blbost snad fakt nehraješ :yes: :yes: >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😒]
No snad právě proto že se neaktivuje! Tos nepochopil ani tohle? >😁 >😁 >😁
Takováhle kombinace blbosti a naparování se to se fakt hned tak nevidí :yes: :yes: >😁 >😁 >😒]
No snad právě proto že se neaktivuje! Tos nepochopil ani tohle? >😁 >😁 >😁
Takováhle kombinace blbosti a naparování se to se fakt hned tak nevidí :yes: :yes: >😁 >😁 >😒]
Dva lidi ti tu vysvětlují, jak jsi mimo a bez jediného argumentu. Opravdu si pořád tak bezmezně věříš? 😄
S jediným linkem, který jsi uvedla, sis dokonale nafackovala. Chápu tvoji obavu linkovat jestě neco jiného. :😉 :yes😒br /> Ale třeba příště, ti to vyjde. A když ne, tak třeba v příštím životě. :yes: :😉
Hlavně to nevzdávej.
S jediným linkem, který jsi uvedla, sis dokonale nafackovala. Chápu tvoji obavu linkovat jestě neco jiného. :😉 :yes😒br /> Ale třeba příště, ti to vyjde. A když ne, tak třeba v příštím životě. :yes: :😉
Hlavně to nevzdávej.
Ano 😄
A mimo seš tady předevšim ty😒br />
Už ti došla tvá blbost s neaktivací fejkovýho SW v provozu a těma testama? >😒]
A dle všeho takhle (ne)chápeš i to ostatní :-!
A mimo seš tady předevšim ty😒br />
Už ti došla tvá blbost s neaktivací fejkovýho SW v provozu a těma testama? >😒]
A dle všeho takhle (ne)chápeš i to ostatní :-!
Takže to shrňme. To, co jsem psal již včera v poledne, ti došlo až "takmer" po 13 (slovy třinácti) hodinách. >😁
I tak se to dá nazvat úspěchem. Jsou tací, co to nepochopí nikdy. 😄
I tak se to dá nazvat úspěchem. Jsou tací, co to nepochopí nikdy. 😄
takze dopad bude jen na ty vidlaky, kteří nemaji benzinovy auto.
a pak bude nasledovat reciprocni opatreni - nizkoemisni zony budou zavadet všechna města, mestecka, vesnice a vesnicky, takze s dyzlem se nakonec nikdo nikam nedostane.
docela se na ten stav tesim, pak snad konecne skonci ta nesmyslna dyzlmanie
Červené a oranžová zóna nemá smysl už dneska a i ta zelená je už na dnešní poměry moc měkká... Má-li to mít nějaký praktický dopad, musela by se udělat min. ještě jedna zóna (např. modrá) jen pro Euro 5 (a jen ty nepodvodnické 😄 )
ale takovej martin luther king mel taky ten svůj dream