Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Byl zakázaný software použitý také u aut pro Evropu? Volkswagen zatím neví.

Zatím se hovoří o jedenácti milionech postižených automobilů s motory EA189. Konečný počet by ale mohl být nižší.
Zpět na článek
2. 10. 2015 13:55
2. 10. 2015 14:10
2. 10. 2015 14:19
2. 10. 2015 14:30
2. 10. 2015 15:28
2. 10. 2015 14:26
2. 10. 2015 15:55
2. 10. 2015 18:43
2. 10. 2015 20:28
2. 10. 2015 20:35
2. 10. 2015 21:25
2. 10. 2015 23:12
2. 10. 2015 17:54
2. 10. 2015 19:38
Avatar - Anonym
2. 10. 2015 13:55
VW už mlží
Zoufalé výkřiky zamést to pod koberec. Za týden se tu dočteme, že si to amíci vlastně vymysleli ...................... >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 14:40
Re: VW už mlží
Na konec se stejně dojde k logickému závěru, že nejlepší bude ty auta nechat dojezdit tak jak jsou, nebo nějaká mírná kosmetika sw.
2. 10. 2015 15:26
Re: VW už mlží
kazdopadne by naftaky bez SCR nemely dostat zelenou plaketu umožňující vjezd do nizkoemisnich zon (narozdil od benzinaku od euro1 vcetne, tedy 1/4 stoleti stare a presto cistci nez naftaky s euro6)
Avatar - Barry Lyndon
2. 10. 2015 15:38
Re: VW už mlží
docela se těším, až ty nízkoemisní zóny zavedou i u nás v Praze. Problém je ale, že jak se zavedení odkládá a odkládá, tak nakonec tu zelenou (potažmo oranžovou) plaketu dostane 95% aut, která tu jezdí....
2. 10. 2015 15:51
Re: VW už mlží
tak to samozrejme dopadne, protože vjezd budou mit povoleny ti co tam bydli a to i s autem, který coudi jako tovarni komin.
takze dopad bude jen na ty vidlaky, kteří nemaji benzinovy auto.

a pak bude nasledovat reciprocni opatreni - nizkoemisni zony budou zavadet všechna města, mestecka, vesnice a vesnicky, takze s dyzlem se nakonec nikdo nikam nedostane.
docela se na ten stav tesim, pak snad konecne skonci ta nesmyslna dyzlmanie
Avatar - Barry Lyndon
2. 10. 2015 16:02
Re: VW už mlží
tak doufám, že výjimka pro rezidenty nebude, ale s tím co píšeš moc nesouhlasím - spíš jde o to, že v roce 2017 splní oranžovou (dieselová Euro3) už fakt úplně každý (např. 20 let stará Octavia 1.9 TDI) a v roce 2019 zelenou zrovna tak...

Červené a oranžová zóna nemá smysl už dneska a i ta zelená je už na dnešní poměry moc měkká... Má-li to mít nějaký praktický dopad, musela by se udělat min. ještě jedna zóna (např. modrá) jen pro Euro 5 (a jen ty nepodvodnické :-) )
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 16:02
Re: VW už mlží
Jako že :-) vidlák si už nezajede dieselem do Prahy a pražák do Widlákova?
2. 10. 2015 16:06
Re: VW už mlží
to je jen takovej sen ...

ale takovej martin luther king mel taky ten svůj dream
Avatar - white label
2. 10. 2015 14:02
Ani sám VW neví?
Tak pokud to neví nikdo ani u VW, tak potom už nikdo na celém světě... >:-[]
Rozbalit vlákno
7
2. 10. 2015 14:50
Re: Ani sám VW neví?
Ale vedi, jen zacinaji mlzit, aby se s nimi nezacal soudit kdekdo i v Evrope >:-[]
Jinak je zajimave, jak se zde porad mluvi o tom, ze v tom neni vw sam, ale nikdo zatim neukazal na nikoho jineho a nici tajny software, ktery by to umoznoval a dokazoval.
Na auto.cz zase jen vykriky k placi. Tady si porad nekdo plete umyslny podvod a spatnou metodiku mereni.
Avatar - white label
2. 10. 2015 15:37
Re: Ani sám VW neví?
To byla ironie, samozřejmě, že to někdo u VW vědět musí...
Ale jak vidím ty čtyři palce dolů, tak těch komu to nedošlo bude zjevně víc... ;-)
Avatar - Barry Lyndon
2. 10. 2015 15:40
Re: Ani sám VW neví?
ověřil jsem si, že se sarkasmem a ironií se v diskusích musí opatrně - min. polovina diskutujících má chápání na úrovni Sheldona Coopera ;-)
Avatar - white label
2. 10. 2015 16:13
Re: Ani sám VW neví?
A to je ve vzduchu ještě otázka, jestli mu nekřivdíš.... ;-)
2. 10. 2015 18:00
Re: Ani sám VW neví?
Na palce raději moc nehleď. Zde se řeší v první řadě nick, pak teprve, možná, obsah příspěvku.

(Onehdy se mi zduplikovaly dva příspěvky, tak aby nezaplevelovaly diskuzi, vymazal jsem je co to šlo. V předmětu malé x, v textu jen tečka. Stejně jsem za ně dostal palce dolů. >:D )
4. 10. 2015 13:29
Re: Ani sám VW neví?
Také jsem dostal palce dolu za prázdné příspěvky... tak jsem to bral tak, že jsou za honění počtu příspěvků. >:D
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2015 18:47
Re: Ani sám VW neví?
Vím, že vím vše, to znamená, že nevím nic. Tak nějak po Cimrmanovsku >:D
Avatar - sargis
2. 10. 2015 14:10
???
Pred týždňom tu bol článok že každý motor série mal ten soft, aj nejaký nemecký minister potvrdil, že ide aj o euroautá, rátali sa "postihnuté" Audiny, Seaty, Škodovky, chystajú sa zvolávačky a dnes je to už inak? 8-s Napokon sa zistí že nejaké auto X - Y vypúšťa 50x viac NOx ako by malo a tým pádom je na tom VW ešte v porovnaní zdravotne nezávadne :-! A odvolaní šéfovia nakoniec dostanú odškodné za odvolanie :)))
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Honza Mička
2. 10. 2015 14:19
Re: ???
Chápu to tak, že se snaží nějak získat čas. Budou říkat, že SW to mělo, ale musí prověřit, že byl aktivní.
2. 10. 2015 14:30
Re: ???
Neznám tu kauzu úplně do detailů, ale v Americe byly limity přísnější a z evropských norem se jim v NOx přiblížila až Euro 6. ADAC a podobní teď dělají testy na limity Euro 6, ale v době výroby řady EA189 v Evropě platila Euro 5 a u tuhle možná inkriminované motory plní (nebo alespoň tolik nepřekračují) i bez aktivované té SW levárny.
2. 10. 2015 15:28
Re: ???
priblizila na dvojnásobek.
v usa limit NOx 40mg/km, euro6 ma 80mg/km.
a to ještě samotny test v USA mnohem prisnejsi nez v EU.

a ještě dodavam:
ano, problém nejspis byl v tom, ze s motorama s euro5 se snazili splnit americky limity. a vzhledem k tomu, ze naftak ma podle euro5 limit na NOx 180mg/km, jedinou moznosti ja se do americkyho limitu s euro5 vejit byl tenhle podvudek
2. 10. 2015 14:26
SMUTNÉ
Celá aféra začíná být docela smutná. Očekával bych, že příznivci značky VW půjdou po vinících, kteří toto připustili namísto obhajování zcela záměrného úmyslného podvodu. Beru, že pánové od Blesku, kteří jsou závislí na zadavateli reklamy, tzn. na VW, budou situaci zlehčovat, ale přeci příznivec značky VW ještě není takový matla, který by obhajoval podvod.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Barry Lyndon
2. 10. 2015 15:45
Re: SMUTNÉ
u některých majitelů dieselů pozoruju až dětinsky škodolibou radost, že za sebou nechávají oblak smradů a jedů. Jiní se své smrady a jedy snaží naopak zlehčovat... Ani od jedněch nemůžeme čekat jakoukoliv sebereflexi.... Ti ignoranti jsou dokonce schopní ostatním nadávat do sluníčkářů...
2. 10. 2015 15:55
Re: SMUTNÉ
ano, třeba ty jejich vyjadreni ze na nejakou svolavacky s vysoka se*ou.
to ze za sebou nechavaj mraky rakovinotvorného koure a jedy NOx, to prece oni nedychaji, to dychaj ti co jedou za nima a po nich jim nic není...
každý kdo jezdi dyzlovym autem je pro me prase a dobytek, jen mi je lito, ze je mezi nima taky spousta slusnych lidi
2. 10. 2015 18:43
Re: SMUTNÉ
Jen tak teoreticky: pokud uvážim dva vozy Euro5 s nájezdem 200tkm, jeden diesel s celkovou spotřebou 6l/100km a druhý, výkonově ekvivaletní benzín se spotřebou 9l, tak za tento nájezd benzín spálil o 6000l paliva více. Který vůz je tedy šetrnější? Nedožene to benzín spotřebou? Víte o emisích benzínu opravdu tolik, že tu takto enviromentalizujete? Co vaše uhlíková stopa? Žijete v zemělodi od Duška? Protože jinak vaše skřeky jsou pouhý bullshit.
2. 10. 2015 20:28
Re: SMUTNÉ
neplacej nesmysly

O3 2.0TDI 110 kW spotřeba 5.86
[odkaz]

O3 1.4TSI 110kW spotřeba 6.84
[odkaz]

vzhledem k tomu, ze nafta ma o 10% vic energie, 6.84 benzinovych odpovida 6.2 naftovym

takze rozdil 0.36 litru, tedy nejakych 6%

to ze ten naftak vypousti několikanásobek NOx nez benzinak je asi zbytecny psat.

stoji ty 4 deci proti tem jedum a duneni za to???
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 20:32
Re: SMUTNÉ
Než několikanásobek spíš mnohonásobek. Je to o řád. Někdy dokonce ešte víc
2. 10. 2015 20:35
Re: SMUTNÉ
presne tak
ještě muze porovnat 1.8tsi/132kW a 2.0tdi/135kW.
benzin ma vyssi spotřebu o 1.5 l, coz je +- v intencích co 110kW motory.
přitom benzin je na stovce o 1 sec rychleji.
o kulture projevu asi zbytecny mluvit.
a ten pocit je zamoruje s dyzlem vse kolem ...
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 20:47
Re: SMUTNÉ
Tesat do kamene :yes:

A těma kamenama mlátit lidi jako jossalito přes hlavu >:D >:-[]
2. 10. 2015 21:25
Re: SMUTNÉ
Mam A4 2.0TDI quattro, se mnou 2t auto, jezdim svizne a spotreba 6.5
Druhy auto A3 1.4TFSI, opet svizna jizda a 8.8

Spritmonitor je hezka vec, tam ale prispivaji spise lidi co se spotrebu snazi krotit.

Co je vlastne na oxidech dusiku tak hrozneho? Co treba aromaticke uhlovodiky, kterych vypousti obe paliva stejne? Budem si tu hrat na NOx zatimco nase touha po predmetech zpusobuje globalni pruser v Cine? [odkaz]

Jako ja diesel neobhajuju, jen je smesne jak je najednou kazdej chytrej jak radio a NOx a diesel je nejvetsi problem sveta.

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 21:37
Re: SMUTNÉ
Měl by sis data ze Spritmonitoru projít důsledněj - a zaměřit se na maximální hodnoty ;-)
Tam rozhodně nedávaj údaje jen spořílkové >:-[]
Avatar - centrum
2. 10. 2015 23:12
Re: SMUTNÉ
aký podvod? že je auto chytré? že spozná merací cyklus? no a? Zmeralo xy, zapíš xy a hotovo. Že inokedy fúka inak sa vie leta. Ja keď sa zoznámil so ženou, taky mala make-up a ráno to bol rozdiel. Je to podvod? Nie nie je. To máš to isté.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:17
Re: SMUTNÉ
Dost dobrý :yes: :yes: >:D >:D >:D

Ale že většina ženskejch po ránu vypadá jinak to podepisuju >:-[]
Avatar - HitmanPB
2. 10. 2015 14:30
Keď nevedia, ktoré autá s daným motorom to majú,
tak by som im dal súdnym príkazom preveriť všetky...
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2015 14:36
Hromadna zaloba v CR
Na strankach www.dieselgate.cz, se pripravuje hromadna zaloba na VAG za poskozeni zdravi ceske populace. Bude zde registracni formular pro osoby, ktere se citi zdravotne poskozeny. V pripade, ze se prokaze podvod i u vozidel prodavanych v CR, bude nasledovat hromadna zaloba. Oripojte se.
Rozbalit vlákno
8
2. 10. 2015 14:52
Re: Hromadna zaloba v CR
nejak ten odkaz nechodi >:D
Ne ze bych se chtel registrovat, ale obyvatele velkych mest by asi meli, kor Ostrava >:D
2. 10. 2015 15:04
Re: Hromadna zaloba v CR
Já se přidám, je jasný, že můžou za to, že mi chutná pivo a roste mi cemr. Jo a mám celkem chudou ženu. Doufám, že je tam na to kolonka.
2. 10. 2015 15:23
Re: Hromadna zaloba v CR
proc jen na vw?
emise neplni dyzly napric vsema automobilakama.

a proc ne zaloba na stat, který danove znevyhodnuje benzin oproti nafte?
u nas je znevyhodneni benzinu spotrebni dani 30% oproti nafte a jsou země EU, tak to je snad přes 100%.
nebyt nesmyslného danoveho zvyhodneni nafty v EU, dyzly v osobacich by zdaleka tolik rozsireny nebyly
Avatar - Barry Lyndon
2. 10. 2015 15:49
Re: Hromadna zaloba v CR
to žaloba na stát se mi líbí ze všech žalob nejvíc :yes: Nastavení spotřebních daní nereflektuje totiž nenjen amise škodlivin, ale dokonce ani emise tak populárního CO2

Teď už to jenom podat na ústavní soud >:D
2. 10. 2015 15:58
Re: Hromadna zaloba v CR
presne tak, za 1g CO2 z benzinu zaplatim na spotrebni dani o 30% vic nez dobytek z 1g CO2 z nafty.
Avatar - Rubb
2. 10. 2015 16:22
Re: Hromadna zaloba v CR
By mě ještě zajímalo, kolik hlupáků uvede své osobní údaje jen tak na neověřené stránky >:D A pak se diví...
Avatar - _Karel_
2. 10. 2015 18:10
Re: Hromadna zaloba v CR
Ta žaloba je k smíchu - pokud je to skutečně žaloba za poškození zdraví. Prokazování souvislosti dieselgate s konkrétním poškozením zdraví by bylo z říše pohádek.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 18:16
Re: Hromadna zaloba v CR
To je bohužel fakt. Smutný je že na následky autonehodě u nás ročuně zemře par set lidí zatímco na smog 5 tisíc
Avatar - Cuba66
2. 10. 2015 15:27
Pokud byl SW nainstalován..
...tak byl samozřejmě aktivní i v Evropě. Pokud je tedy pravda, že řídící jednotka sama poznala, že je na válcích.
Tedy podle toho jak to bylo popisováno, že ŘJ poznala měření emisí, je jasné, že to muselo být aktivní i při testování v Evropě. Jediné co by mohli tvrdit je, že v evropských autech to vůbec nebylo nainstalováno.
Rozbalit vlákno
2
2. 10. 2015 15:30
Re: Pokud byl SW nainstalován..
v EU nejspis podvadeni při testu nebylo potřeba, protože je min narocny nez ten v USA.
navíc limit v USA je 40mg/km NOx, euro5 ma 180mg/km, euro6 80mg/km
2. 10. 2015 17:56
Re: Pokud byl SW nainstalován..
RJ nepoznala akekolvek meranie emisii ale konkretny test UDDS. Ten sa v Europe nerobi, takze je jasne, ze SW nebol aktivny aj ak ho RJ europskych aut obsahovala.
Avatar - KANKUNEN
2. 10. 2015 15:56
Nerozumím, jakto že nepovinná
Pokud bylo auto homologováno díky podvodu, tak ho musí dát vw do pořádku. Zakazník který podvodem získal výhodu silnějšího auta, těžko si dobrovolně auto zeslabí. Zvláště když to má každý druhý čiplé a emise šly do kopru úplně.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Rubb
2. 10. 2015 16:26
Re: Nerozumím, jakto že nepovinná
No právě. Asi ten problém v čipu jakéhokoli auta není, když projde pravidelnými emisemi. Nebo chceš říct, že to každý druhý má známého na emisích? >:D
2. 10. 2015 16:50
Re: Nerozumím, jakto že nepovinná
byl jsi nekdy na emisích??
myslis, ze to ma něco spolecnyho s tim, jak meri emise při homologaci??
nebo s emisemi v realnym provozem??

cipnuty auto
= bohatsi smes v rezimu vysokého vykonu = vyssi kourivost = saze = rakovina
= chudsi smes v rezimu nizkeho vykonu = vic NOx = jedy a O3 = dychaci potize
Avatar - KANKUNEN
2. 10. 2015 16:58
Re: Nerozumím, jakto že nepovinná
Zajed si na emise a pochopis. Emise se meri u pretoceneho motoru a ani technikum se nechce motor trapit.
2. 10. 2015 17:52
A je to tady! Volkswagen není v Dieselgate sám!
Kdo je zapleten další v úmyslném falšování údajů u emisích naftových vozů?
Kdo další na světě instaloval software umožňující manipulovat s testy emisí?
Co nám dokázal ADAC? Čím nás to tady krmí na auto.cz
Rozbalit vlákno
1
2. 10. 2015 17:57
Re: A je to tady! Volkswagen není v Dieselgate sám!
No cim by nas krmili, peknyma ho.nama. Kdyz porovnas s hodnocenim v testech aut, tak to ma podobnou vypovidajici hodnotu.
2. 10. 2015 17:54
Zalezi na tom?
Ten "zakazany SW" menil parametre pri detekovani UDDS (Urban Dynamometer Driving Schedule). V Europe sa tento test nepouziva, takze ak aj ten SW v riadiacich jednotkach europskych motorov je, nikdy nedoslo k jeho aktivacii.
Nikto nedokazal (dokonca ani neobvinil) ze VW podvadzal pri europskych testoch. A podvod pri testoch v USA predsa nie je dovod na postih v Europe.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 18:14
Re: Zalezi na tom?
Ten SW detekuje ze auto nejede a je na válcích. Je fuk jestli v americe, evropě nebo asii ;-)
2. 10. 2015 18:26
Re: Zalezi na tom?
To si si vymyslel, alebo to vies? Mozes uviest zdroj tejto informacie?
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 18:35
Re: Zalezi na tom?
Martin Vaculík Hyde Park ČT24
2. 10. 2015 21:00
Re: Zalezi na tom?
Takze ked autu meraju vykon na valcovom dynamometeri, riadiaca jednotka znizi vykon? Podla mna si napisal totoalny nezmysel, detekcia merania emisii musi byt ovela sofistikovanejsia nie len, ze auto ide na valcoch.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 21:02
Re: Zalezi na tom?
No podle Vaculíka a dalších je to přesně naopak než si myslíš ty

Tak ti nevim kdo o tom asi ví víc? ;-)
2. 10. 2015 21:33
Re: Zalezi na tom?
Napisal si "Ten SW detekuje ze auto nejede a je na válcích". To presne sa deje pri merani vykonu. Je z principu hlupost aby RJ pri merani vykonu, vykon znizovala. Na to nepotrebujem ani Vaculika ani nikoho ineho. Je jasne, ze RJ musi detekovat aj ine veliciny, nielen ze auto ide na valcoch. Teda jasne je to kazdemu, kto vie mysliet svojou hlavou.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 10. 2015 00:23
Re: Zalezi na tom?
Auto podle GPS (nebo akcelerometrem) detekuje, že se nehýbe a že tedy "jede" na místě. Ten sw samozřejmě vyhodnocuje víc veličin a prostě podle nějakých uložených hodnot usoudí, že se nepohybuje v provozu, ale že absolovuje test.
Avatar - Hammunasakra
3. 10. 2015 00:34
Re: Zalezi na tom?
Jo samozřejmě GPS je další věc podle který ten SW pozná že je na testu. V zásadě je to chytrá myšlenka :yes: ;-)

Která je křivá jak jen to de :-)
Avatar - twistedTSD
2. 10. 2015 18:34
Re: Zalezi na tom?
Ano, SW údajně detekuje, zda je přední náprava na válcích. Když se protáčí všechna kola, ekomód se vypne. Zde nasimulovali obě situace: [odkaz] Pokud je tedy stejná funkce přítomná i v evropských vozech a pokud se měří na podobných válcích, pak se zřejmě spustil taky.

Mimochodem, zajímavý je poslední odstavec. Někteří vyšilují, jak jsou dieselové Volkswageny neprodejné, nesplňují homologaci a jak bude VW muset 11 milionů aut "ekologicky" sešrotovat...a alespoň v EU bude homologace patrně platit beze změny a majitelé si mohou akorát tak zajet dobrovolně snížit výkon do servisu...Což u nás, v zemi kuchání DPF filtrů a načipovaných kouřících TDI, beztak udělá jen minimum zákazníků...mediálnímu rozruchu navzdory.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 18:40
Re: Zalezi na tom?
Nevím proč to pokud ;-)

Jinak souhlasim. 11 mio už je tak moc že pořádnyho řešení se politici budou bát. Nejspíš i v Německu kde se filtry dodělávaj jako teď v MHD v Berlíně. Část světa kde se kuchaj nemá smysl komentovat tam je všechno jedno a 40x víc NOx už to tak moc nezmění
2. 10. 2015 18:41
Re: Zalezi na tom?
Hovoríš ako dobre platený právnik.
Avatar - Anonym
2. 10. 2015 18:15
A ověřil si někoho ve VW,
jestli nemají třeba v Americe jen horší naftu a proto to víc čudí??????? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
70
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 18:18
Re: A ověřil si někoho ve VW,
:yes: >:D >:D >:D

Jossalito a jemu podobný maj další mocnej argument >:-[]
2. 10. 2015 18:58
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Nafta v Americe má (nebo alespoň vždy měla) podstatně více síry. Což každý, kdo četl příručku či servisní plán od svého vozu, ví. ;-)

Ano, je horší. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 19:23
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Což s 40x překročenejma emisema motorů EA 189 nijak ale opravdu nijak nesouvisí >:-[]
2. 10. 2015 19:29
Re: A ověřil si někoho ve VW,
A proč by to nesouviselo? Natankovali tam k testu snad dovezenou naftu z Evropy? To asi těžko. ;-)
Avatar - Anonym
2. 10. 2015 19:38
Re: A ověřil si někoho ve VW,
No jasně!!!!!!!!!!!
A v příštím článku nám VW přes zdejší "nezaujatý" server sdělí, že vlastně ten software je tam schválně (jen pro Ameriku) a funguje jako ochrana před nekvalitní naftou a proto snížil výkon a emise >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Fakt se těším na další výmysly od VW.
2. 10. 2015 19:47
Re: A ověřil si někoho ve VW,
No já ti nevím, ale koncern v podstatě moc informací k této aféře nevypouští. Co udělal prokazatelně je, že se přiznal, udělal změny ve vedení a že pracuje usilovně na nápravě.
Jaká náprava bude, koho, jak a co postihne, to zatím koncern nijak nespecifikoval.

Články jsou v rukou novinářů, kteří spekulativně přinášejí další a další "zaručené" informace a zdejší lidé to konzumují a přibarveně šíří dále. Jako třeba ty. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 20:08
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Viz Vaculík a další ten motor je emisema tak mimo že SW úprava nestačí. Jediná opravdová náprava by byla doinstalace adBlue. To je u 11 milionů aut finančně nemožný

Že s odostupným 60 mio eur odstoupil jeden 68 letej manažer je slušná fraška. To že pár dalším lidem prohází funkce na emisich ani výsledcích testů který by jinak motor TDI EA 189 těžko vyhrál nic nezmění. Nebo? ;-)
2. 10. 2015 20:16
Re: A ověřil si někoho ve VW,
A co jako?
Je to snad jejich problém, tak ať si ho vyřeší.

Nebo? >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 20:18
Re: A ověřil si někoho ve VW,
No to ledacos vysvětluje :yes: >:D >:D >:D

Je to bohužel hlavně problém nás co dejcháme ;-)
2. 10. 2015 20:21
Re: A ověřil si někoho ve VW,
A ostatní problémem nejsou?
To jsou ty fialky, co? >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 20:29
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Nikdo nic podobnýho neudělal. Tohle TDI nedá ani Euro3. Paradoxní předchozí verze plnící Euro4 je emise nesrovnatelně lepší

Ve verzi plnící homologační údaje by EA 189 TDI s vysokou pravděpodobností byl ve všech testech posledni! Došlo ti to vůbec?

Nafta do osobních aut nepatří to vi celá planeta. Je nás přes 7 miliard a jen jeden malej kontinent s 0,5 mld obyvatel se tomu vzpírá
A jo i přes oceňovací praktiky to vypadá že ostatní sou proti VW TDI fialky ;-)
2. 10. 2015 20:31
Re: A ověřil si někoho ve VW,
A můžeš sem ty testy nalinkovat?
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 20:33
Re: A ověřil si někoho ve VW,
To hraješ nebo seš fakt tak blbej? >:D

Úplně všechny testy TDI EA 189! >:-[]
2. 10. 2015 20:36
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Co je pro diskuzi na tom špatného, vidět výsledky testů jak EA 189, tak třeba i konkurenčních motorů?
Copak co jiného by se do této diskuze hodilo více?

Neváhej a linkuj.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 20:45
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Nojo tak to asi nehraješ :yes: >:D >:D >:D

Zkusim to eště jednou: V každym testu za ty roky sou výsledky zrychlení, pružnosti nebo spotřeby TDI blbost. Při opravdovym plnění homologacničich údajů by ve všech srovnávacích testech skončilo TDI poslední

Tak a teď sem fakt zvědavej >:-[]
2. 10. 2015 20:51
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Šermuješ tu testy, pořád se na ně odvoláváš a když je sem máš nalinkovat, tak se dozvíme - nic.

Jaké testy? Myslíš testy vozů na tomto serveru? Vždyť TDI v těch testech nijak neexceluje. 1.6 neumí (zdechlá, žravá a nekultivovaná) jinde jsou lepší, slabé dvoulitry to samé. Možná nějaký top dvoulitr by mohl dynamicky ohromit.

Nějak ti to nevychází s těmi nesmysly, ke kterým se tak odvoláváš. Ale klidně mi je nalinkuj.
Mimochodem, ty si opravdu myslíš, že ostatní limity při využívání dynamiky motoru nepřekračují?
Naivita a hloupost sama, jak na tebe koukám.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 21:03
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Hele tohle už musíš hrát :yes: >:D >:D >:D
2. 10. 2015 21:06
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Do tvého divadýlka mě nezapojuj.

Máš šanci normálně věcně argumentovat a linkovat. Leč se obávám, kde nic není, ani smrt nebere.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 21:12
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Jj kde v hlavně nic neni.. >:D

Co bys chtěl linkovat? Prostě všechny testy za ty roky. Píšeš že TDI tam byl označenej za zdechlej a užranej. Tak ve verzi plnící homologační údaje je daleko zdechlejší a eště užranější. Prostě by všechny testy za ty roky zřejmě drtivě prohrál

Už to chápeš? ;-)
2. 10. 2015 21:16
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Chápu tvoji snahu maximálně pošpinit koncern. On už sic špinavý je, ale teprve ty tomu dodáváš tu správnou "šťávu".

Ty tvoje "všechny testy" se týkají v podstatě všech. Včera tu o tom vyšel článek, o kolik v simulovaném běžném provozu (tedy i při redakčních testech) překračují emisní limity.
Více zde:
[odkaz]

Jo, vím, vlastně fialky...
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 21:25
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Jako obvykle opět nepochopil :yes: >:D >:D >:D

Tak eště jednou a snad už naposled :-)

Zkus si představit jakejkoli test TDI EA 189. 1,2 TDI, 1,6 TDI, 2,0 TDI. Mluvíme o úplně všech testech ve všech zemích z let 2009 až 2014. Úplně ve všech případech motory dopadly líp než kdyby aspoň víceméně plnily homologační údaje. Ve verzi kdy je plní by v každym srovnání v každym z těch testů skončily poslední

Tak tohle už dáš i ty >:-[]

Zoufalí ukazování na pár dalších motorů který maj v zátěži taky větší spotřebu a horší emise je totální křeč. Nafta obecně je do osobních aut problematická ale nikdo se ani vzdáleně nepřiblížil praktikám a výsledkum VW
Je to fakt totéž jako když si dones ze školy kouli dvakrát podtrženou a trojku z chování a bonzoval že jeden spolužák dostal z písemky trojku a pár dalších 2- >:D

Jo proti Dieselgate to sou fakt fialky! Úplně beze srandy! >:D >:-[]
2. 10. 2015 21:30
Re: A ověřil si někoho ve VW,
A jsi schopna pochopit, že ty testy odrbávají, jak se zdá, úplně všichni?
Jestli si z mapy řj odstraní "testovací sekvenci", která je tím kamenem úrazu a podstatou "dieselgate", stejně se v reálném provozu nic nestane, protože tam se testovací sekvence nepoužívá a není aktivní.
Což jsi doteď, koukám, nebyla sto pochopit.

Pěkný známky sis nosila ze školy, ale nedivím se, tvůjpsaný projev tomu plně odpovídá. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 21:33
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Tak teď sem ženská? Doufám že toho blba co to furt nemůže pochopit si jen hrál protože jinak.. >:D >:D >:-[]

Zkusim to fakt naposled: Když auta s EA 189 budou plnit homologační údaje ne na 100% ale v průměru tak jako ostatní furt budou zrychlenim, pružností a spotřebou nejhorší

Tohle tvý šedý buňky možná zvládnou zpracovat. Nebo ani to ne? :-)
2. 10. 2015 21:38
Re: A ověřil si někoho ve VW,
" Tohle TDI nedá ani Euro 3". To niekto meral alebo len taras? Poprosim o link, ak nie si len kecalek.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 21:47
Re: A ověřil si někoho ve VW,
No o tom snad je celá tahle aféra ne? ;-)

To sou ty naměřený hodnoty až 40x horší! Kvůli tomu snad vznikla celá Dieselgate >:D

Norma Euro5 pro NOx je 180, pro Euro 4 250 a pro Euro 3 500 mg/km

EA 189 v homologaci Euro 5 teda 11 milionů aut z let 2009-14 neplní nic

Viz aktuální měření Světa motorů smutný je že předchozí generace s Euro4 je nesrovnatelně čistší než ta průserová
2. 10. 2015 22:02
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Pre mna si jasny, nevies uplne nic, len hystericky vykrikujes. Nevies pri akych podmienkach sa ten SW aktivuje (snad si pochopil aka je sprostost tvrdit, ze vzdy ked je auto na valcoch). Teda nevies ani ci sa aktivuje aj pri merani podla europskych noriem, nenapisal si ani jeden overitelny fakt, len nezmysly vycucane z palca.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 22:16
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Tos mě teda dostal :yes: >:D >:D >:D

Jak jinak ty naměřený hodnoty a normy chceš brát? >:-[]
To mi vysvětli!

Čet si vůbec něco k tomu co to je Dieselgate? >:D

Začni třeba poslednim SM Diesel a hodnotama naměřenejma v reálnym provozu. Nevim jak u vás v cizině ale tady tomu byl věnovanej hodinovej pořad na ĆT24 kde to vysvětloval asi nejfundovanější českej autoredaktor, specialista na techniku. Pokud dál nechceš blábolit nesmysl a pochopit o co de je to dostupný i na webu ĆT [odkaz] ;-)
2. 10. 2015 22:39
Re: A ověřil si někoho ve VW,
U nas v cudzine rozumieme vasmu jazyku dostatocne, na to aby sme zistili, v tom hodinovem poradu nezaznelo to co pises. Nikto tam nepovedal "Tohle TDI nedá ani Euro3", a nikto nedokazal, ze pri europskych testoch zasahuje nejaky nepovoleny SW ani ze motory TDI by bez specialneho SW nesplnili Euro5.
Na co sa spoliehas, ked das v link v ktory ani najmenej nedokazuje tvoje tvrdenia?
Ten kto tu blaboli nezmysly si jedine ty. Vsetko co je doteraz bezpecne zname je, ze VW podvadzal pri USA teste UDDS, ktory dokazal splnit len pomocou nepovolenej SW upravy. Ani ty nevies o nic viac, ale zialbohu (pre teba) ti to nebrani vypisovat fantasmagorie.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 22:47
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Nevym jestli vyznělo ale že software podle víc parametrů pozná že je na válcích tam bylo řečeno :-)

A taky to že ty motory sou tak moc out že SW úprava zřejmě nebude stačit. Opravdový řešení by byla jedině doinstalace adBlue. Taky tam padlo co to je NO3 a co s náma dělá. U nás na to umře asi 5 tisíc lidí ročně, u vás to nebude lepší

Že TDI EA 189 nesplňuje homologační normu až 40x snad víš nebo?
Násobit čtyřiceti a porovnat to s normou Euro 3 určitě taky umíš. Aspoň základku máš ne?

Tak nevymejšlej! A běž počítat >:-[]
2. 10. 2015 23:08
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Ak nedokazes pochopit, ze nestaci zistit ze je auto na valcoch ale minimalne je nutne rozpoznat ci sa na tych valcoch meraju emisie alebo vykon, je to len tvoj problem.
"Že TDI EA 189 nesplňuje homologační normu až 40x snad víš", to teda neviem, lebo to nie je pravda, ale dalsi z tvojich nezmyslov. Pravda je, ze TDI EA 189 v niektorych rezimoch prekracuje az 40x hodnoty povolene americkou normou. A to je teda sakra rozdiel. Auto produkuje ine emisie ked ide dole z kopca na volnobeh, ako ked so studenym motorom, plne zatazene zrychluje do kopca. Aspon tolko dufam o autach vies. Ziadne auto so spalovacim motorom nesplna emisne normy vo vsetkych rezimoch.
Pre splnenie Euro5 je podmienka, ze auto musi dodrzat limity emisii v cykle NEDC. Cely problem je v tom, ci to TDI zvladne a zatial nikto nedokazal ani ze ano ani ze nie. Ake ma auto emisie mimo rezim cyklu NEDC normy Euro neriesia. Nasobit 40x emisie namerane v rezime, ktory sa v cykle NEDC nevyskytuje a porovnavat ich s Euro3 je totalna sprostost.
Len pre tvoje info mam nielen zakladku ale aj CVUT u vas v cudzine.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:15
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Napovim ti americká norma pro NOx je poloviční než naše. I na to základka stačí ;-)

Sorry ale na ČVUT bych tě fakt netipoval. Na kterejch kolejích si bydlel? :-)
2. 10. 2015 23:19
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Na strahově, kde asi. :-!
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:25
Re: A ověřil si někoho ve VW,
To měla bejt nápověda? :-)

To nejsou zdaleka jediný koleje ĆVUT a dík žes mi zkazil "test" >:D
2. 10. 2015 23:29
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Chápu, tebe se toto týkat ze zásady nemůže. Takové individua by na ČVUT neměly co dělat. A to vím naprosto přesně. :-!
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:34
Re: A ověřil si někoho ve VW,
No hlavně že si mu stihnul poradit >:-[]

Neměl bych se urazit? >:D

Zrovna teď si mě na vedlejšim vlákně že nechápeš ani mluvenej text. Zkus ten Hyde Park podruhý třeba to už dáš. Nebo potřetí. Nebo počtvrtý.. >:-[]

Nevim to naprosto přesně ale tipuju to že ani popátý >:D >:D >:D
2. 10. 2015 23:32
Re: A ověřil si někoho ve VW,
ak to bol test, mozem este pridat ze som chodil na FJFI. ze studenti odtial byvaju prave na sestke, zas az tak vseobecne zname nie je, do testu by ti to mohlo stacit
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:38
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Ok beru :yes: :-)
2. 10. 2015 23:28
Re: A ověřil si někoho ve VW,
skus este raz pochopit, ze norma nepredpisuje emisie v nejakej realnej prevadzke ale len v presne definovanom cykle. Ziadne emisie mimo tohto cyklu nie su porusenim normy
strahovske koleje blok 6 (hned prvy s vyhladom na stadion)
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:37
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Já to chápu proto sem tě odkazoval na Vaculíka s SM kde měřili emise v reálnym provozu. Stará ojetá Okta plnící Euro4 je vpodstatě na jedničku plní i dneska
Skvěle dopad na porovnání přibranej benzín

Končící evropská norma je o .ovnu. Ale to všechno nic nemění na megapodvodu VW

Hrozný koleje jako rodilej pražák se ti omlouvám :-)
2. 10. 2015 23:57
Re: A ověřil si někoho ve VW,
WV podvadzal v USA, o tom ziadna. Ale zatial nebol predlozeny dokaz, ze podvadzal aj v Europe. Normy EU jak emisne, tak spotreby su skutocne na ... Auta plniace Euro5, alebo hoci aj Euro6 v realnej prevadzke produkuju nasobok emisii ako pri merani podla EU normy. To sa vsak netyka len TDI ale vsetkych turbodieslov. Emisie maju vsetky priblizne rovnake. Ved preto sa ine automobilky ani neodvazili naftaky v USA predavat, vedeli ze USA normu nedokazu splnit. VW to vedel tiez, ale skusil podvodom a nevyslo mu to.
Avatar - Hammunasakra
3. 10. 2015 00:05
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Samotnej VW přiznal že de o 11 milionů aut nebo? ;-)
V americe to byl slabej půlmilion

Dost měření dalších značek a motorů už proběhlo. Zatim to vypadá jednoznačně
A tyhle měření ukázaly že plnit na 100% jde. Je to ale složitý a nákladný
Objevujeme ameriku, rsp. to co ví všichni odvždycky. Nafta do osobního auta ne. Smysl má tak od SUV typu Range Rover, do dodávek a náklaďáků. Jinak ne. Ví to celej svět jen Evropa se to snažila obejít nebo co

Mercedes už vyhlásil že do budoucna s naftou definitivně končí a půjde cestou Lexusu
3. 10. 2015 00:21
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Ktore merania ukázaly že plnit na 100% jde? Ja som take nevidel, posli link. Naopak publikovane merania ukazali, ze vsetky motory su optimalizovane na cyklus NEDC a mimo tohto cyklu maju emisie nasobne vyssie. [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
3. 10. 2015 00:36
Re: A ověřil si někoho ve VW,
To padlo v tom Hyde Parku. Konkrétní měření v provozu vyšly v poslednim SM Diesel. O tom se tam Vaculík taky zmiňuje
2. 10. 2015 23:09
Re: A ověřil si někoho ve VW,
NevÝm. >:D

Mentální gigant. >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:18
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Ne blbe píšu foneticky takže nevym. Nevým a nevím je něco úplně jinýho >:D

Potřebuješ odkaz co to znamená foneticky? >:-[]
2. 10. 2015 23:52
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Foneticky? A proč nenapÝšeš "zoftvér"? >:D
Odpovím si sám:
Protože gramatická hrubka. >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:55
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Protože SW je kratší? ;-)

A nevim jak u vás na vidlákově ale my řikáme softvér :-)
2. 10. 2015 23:57
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Zase sis akorát nafackovala.

Nebylo by jednodušší říct: tak jsem udělala chybu. Omlouvám se. ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 10. 2015 00:02
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Už zase hraješ buznu? >:D

SW neni česky takže radši správně. Je fakt těžký odhadnout co dubová hlava jako ty pochopí a co ne ;-)

Ta odbočka ke gramatice fugnuje. Hlavně že se nebavíme o dopadech a souvislostech Dieselgate. Jako třeba o měřeních ve všech těch testech a jak by TDI dopadlo kdyby.. >:-[]

Už si vymyslel odpověď na somewherův dotaz? Všichni víme že nikdo ale ty určitě něco vymyslíš. Hlavně abys to nemusel přiznat žejo >:D >:D >:D >:-[]
3. 10. 2015 00:07
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Jó dieselgate, málem bychom zapomněli. >:D >:D >:D

No to fakt asi né. >:D
Avatar - Hammunasakra
3. 10. 2015 00:09
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Viz já 00:07 v naší vedlejší diskuzi :-)
2. 10. 2015 21:38
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Takže nechápeš. Ale co čekat od méně podnětného individua.

Zachránit to můžeš dalším plivnutím do svého obličeje a ukázáním na antikrista VW. :-! :yes:
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 21:41
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Oblíbená taktika urážek :yes: >:-[]

Hlavně se vyhnout tématu. Když už se fakt okecat nedá :yes: >:D

Tak co už ti to s těma testama došlo? VW TDI za roky 2009 - 2-14 při aspoň částečnym plnění homologačních údajů je naprosto k * motor. Vždycky všechny testy prohrál a skončil poslední
2. 10. 2015 21:43
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Nalinkuješ konečně ty testy?

Nebo opět nic? Jelikož zcela jasně předvídám tvé další kroky...

Tipnu si, nic nebude! Tvé prohlášení je axiomatické! Nu ni? >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 21:53
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Co to meleš? Seš cvok? >:-[]

Chceš nalinkovat všechny testy z let 2009-14 kterejch se zúčastnilo TDI? >:D

jj je axiomatické a signifikatní :-)
Zatim všichni odborníci řekli to co já. Změna SW aby ty motory plnili homologační údaje povede k zhoršení dynamiky, zhoršení reakce na plyn atd. Jak to vidíš ty? >:-[]
2. 10. 2015 22:13
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Takže linky tolik odkazovaných testů nejsou.

Motory plnily (podle vzoru hrad), dál ti tam chybí čárky atd. Čeština tak za lidovku.

Cizí slova taky podprůměr.
Odborníci tvrdí, co jsem zde linkoval, a konkrétně to, že při reálném provozu překračují emisní limity i další výrobci. A i pro ně platí tvůj poslední odstavec. :-!
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 22:16
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Jaký linky? >:D >:D >:D
2. 10. 2015 22:18
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Na ty testy. Na ty spousty testůůů. Kterými se zde tak oháníš, puso. ;-) :*)
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 22:24
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Hele buzno to si šetři na nějaký svý hošíky >:-[]

Furt to motáš. Ne na spousty ale na všechny z let 2009-14 kterejch se ten fejknutej TDI zúčastnil >:D

I pako jako ty ví že jich bude tolik že nalinkovat nejde, když už to musim napsat tupounsky - abys tomu rozuměl >:-[]

Oba víme že už to chápeš a jen to fakt trapnouboze rozmělňuješ. Jestli za rozmělňování důsledků největší prasárny v historii aut bereš prachy nebo seš na tom nějak zainteresovanej je to hnus ale to se pochopit dá. Jestli to děláš zadara jen z lásky ke koncernu tak :no: :no: :no: >:-[]
2. 10. 2015 22:28
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Zase invektivy. Zase žádný link.
Jsi hodně zoufalá, ale to je u lidí, bez argumentů (linků), tak nějak SIGNIFIKANTNÍ. A u tebe tradiční.
Tupounsky píšeš od začátku, třeba to teď bude "lepší".

PS: ty testíky stačí třeba jen tři. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 22:33
Re: A ověřil si někoho ve VW,
No tak nic tak slez >:D

Tři testy si jistě zvládneš najít sám. Doporučuju nějaký kde je víc srovnávanejch aut. Aby to poslední místo víc vyznělo >:-[]

Sbohem buzno >:D
2. 10. 2015 22:39
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Prosím, dej mi sem ty linky. Bez jakékoliv zášti. Prostě je sem dej.
Hodinu se tady kroutíš jak žížala na háčku a nic. Nic nic nic. Není ti to trapné?

Odpovím si sám, bo do tebe vidím, není. Nechápeš, nevíš, nemáš. Není odkud brát. Tohle chápu. Takže i ty tvé tanečky chápu.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 22:52
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Zjevně ti neni trapný doslova nic >:-[]

Fakt myslíš že ti po těch ***skejch kravinách budu něco hledat? >:D

Je mi jedno kde a jestli si dohledáš nějaký testy z let kdy se používal tenhle motor. Podstatou je že se v nich při aplikaci připravovanýho SW přesouvá na poslední místo
Že to tak je už asi došlo i tobě takže zdar už mě ta tvá hra nebaví
2. 10. 2015 22:57
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Linky nic, nejsou, neexistují. >:D :yes:
Ale to vím již od začátku.

Mrkni znova na Vaculíka. 29. Minuta. Se asi potrháš smíchy, nebo zděšením? Bmw! Neplní! >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:00
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Jasně testy aut neexistují :yes: :yes: >:D >:D >:D >:-[]

Koukám že ty nechápeš nejen psanej ale dokonce i mluvenej text :yes: :yes: :yes: >:D >:-[]

Naposled ti napovim: Zkus si zkombinovat info o tom kde a jak neplní to BMW 216d a kde a jak škodí NOx

To bys moh dát i ty, i když.. >:-[]

A pak zkus porovnat jak a kde neplní a plní BMW 216d a jak 11 mio TDI

Uvidíme jestli zůstaneš jossalitem nebo pochopíš o čem tam ty 2 mluvili ;-)
A já s nima naprosto souhlasim! :-)
2. 10. 2015 23:06
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Znovu, ty tvé linky nejsou.
O testech jsem nepsal. ;-)

Bmw, umí lépe zadržet dech. Při testech. >:D
Jejda. Další facka na tvoji tvářičku.
Jak to snášíš? >:D :yes:

PS: mluví konkrétně o bmw, Subaru, citronu.... O VW jen na začátku. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:12
Re: A ověřil si někoho ve VW,
*** neumíš si najít sám najít jakejkoli test?

Snížit výkon a zlepšit emise při testu umí TDI, to BMW vlastně přesně naopak. A to sem ti tak napověděl >:D

PS: A ty neumíš rozlišit co je vyšší spotřeba a emise a co největší podvod historie :yes: >:-[]

A co je 40x vyšší a co vyšší při plný zátěži na silnici nebo dálnici a co snížení v poskakující koloně kde NOx škodí fakt brutálně

Já narozdíl od tebe rozumim nejen česky ale i Vaculíkovi ;-)

No nic co sem moh čekat. Jossalito je prostě jossalito :yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D
2. 10. 2015 23:16
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Neumím. :-)
Budu neskonale rád, pokud mi jej předložíš. Předem děkuji. Asi ale zbytečně. ;-)

Ano, BMW umí lépe rozpoznat testovací cyklus. Pusť si ten hydepark ješte jednou, co jednou, třeba desetkrát, doporučím ti i poprosit jiného o jeho výklad, když česky nerozumíš.

PS: Vaculík, koukám, kope za koncern. Nikoliv do koncernu. >:D :yes:

Pro ostatní: hydepark s Vaculíkem. [odkaz]
Ať si každý udělá názor sám. :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 19:58
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Copak VW ten se prostě snaží minimalizovat škody po svý megaprasárně. Co ale vede k tomu aktivně tyhle bláboly zadarmo podporovat lidi jako je jossalito to je otázka :-)
2. 10. 2015 20:07
Re: A ověřil si někoho ve VW,
Mě spíš udivuje, kolik lidí zde má potřebu si najednou něco dokazovat a hrát si na toho největšího moralistu na tejto palnetě. >:D
2. 10. 2015 18:39
Zahmlievanie a mlženie na n-tú ...
Bezprecedentné oblbovanie sveta. Nakoniec sa vyhovoria na Bosch!?
Ešte pred pár dňami čakal p. Ťok na postup EÚ. A zrazu je aktívny.
P.S. U nás minister Počiatek radšej preferuje hymnus "To Slovensko naše
posiaľ tvrdo spalo, to Slovensko naše posiaľ tvrdo spalo, ... spalo a spí ..." ;-)
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2015 18:43
" Auta a motory s vůní nafty "
Ale napsal to krásně [odkaz] toto je ... Pane Martin Vaculík.

PS:- Nafta se v dnešní době na osobních vozech už nevyplatí...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 18:56
Re: " Auta a motory s vůní nafty "
:yes: :-)
2. 10. 2015 19:38
hyde park
jenom jsem chtěl poděkovat p. martinu vaculíkovi za skvělé vystoupení v TV...je to machr a ví co říká...díky moc.
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2015 21:17
VW,10dni a strata na akciach 29mld eur
[odkaz]

Velki akcionari stratili na tejto aferke za 10dni takmer 29mld eur, prve zaloby o nahradu skod pre straty uz boli tiez podane.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 21:38
Re: VW,10dni a strata na akciach 29mld eur
Jj plus další průser je daňový zvýhodnění pro ekologický modely. Ty hajz.ové to po VW prej taky budou chtít vrátit >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
2. 10. 2015 23:20
ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:23
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Jo to už sem čet a samozřejmě tak jako všechno ostatní zboží skoro nic neplní na 100%. V mym oboru je pár výrobců který uváděj hodnoty který zboží splní i kdyby čerti na koze jezdili. A pak většina která uvádí něco jako: Jednou v laboratoři nám vyšlo

VW a Dieselgate je ale jen jeden a takhle extrémní případ tu snad eště nebyl :-)

Teď při hledání další viníků se našlo neuvěřitelnejch 10% aut který plněj na 100%. To si zaslouží :yes: :yes: :yes:
2. 10. 2015 23:34
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Aha, tak zde již máme první ukázku procitnutí do reality a to, viz tvůj poslední odstavec.

Korouhev by se mohla stydět. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:39
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Ne zatim si neprocit ani náznakem >:-[]

A teď si nedělám srandu. Bohužel :-)
2. 10. 2015 23:50
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Já naopak ano!
Už to v tvé odpovědi totiž není jen ten antikrist VW, ale "neuvěřitelnejch 10% aut který plněj na 100%". >:D
Hloupější odpověď aby pohledal. Ale je tak nějak tvá, k tobě signifikantní. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 23:53
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Antikrist je něco nesrovnatelně horšího než tahle praktika VW
VW praktika je něco nesrovnatelně horšho než neplnění některých dalších

Že to tvoje hlava nebere už víme :-)

A těm 10% co plní na 100% v autech i mym oboru :yes: :yes: :yes:

I když to jossalito a jemu podobný nechápou a asi nikdy nepochopěj ;-)
3. 10. 2015 00:08
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Ty si jen přeješ, abych nechápal. A hrozíš se toho, že chápu. ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 10. 2015 00:17
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Já bych si spíš přál abys chápal ale to bys taky nepochopil >:-[]

Zkus se někdy trochu soustředit a pustit si eště jednou ten Hyde Park. Třeba možná snad.. :-)

To že v homologační verzi by EA 189 zřejmě prohrál všechny testy respektive naměřený parametry by bylo výrazně horší ti už došlo?
Nebo furt ne? ;-)
3. 10. 2015 00:26
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
A na co se tam mám soustředit? Nějaké posunky Vaculíka, kterej jakože naznačuje, že v tom je VW sám?
Promiň, ale nějak jsem si nevšimnul. Možná by mi pomohlo, pokud bys mi konkrétně uvedla přesný čas, kdy tak činí. >:D :yes:

Jaký testy? Jaký? Kde? Který?
V klasickém testu automobilu se "testovací sekvence" v řidící jednotce ani neaktivuje! Což tam zaznělo ostatně taky. ;-)
Jde vidět, že ty víš tradičně Ebenovo - Velký Kulový. >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
3. 10. 2015 00:31
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Ty tu totální blbost snad fakt nehraješ :yes: :yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]

No snad právě proto že se neaktivuje! Tos nepochopil ani tohle? >:D >:D >:D

Takováhle kombinace blbosti a naparování se to se fakt hned tak nevidí :yes: :yes: >:D >:D >:-[]
3. 10. 2015 00:35
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Dva lidi ti tu vysvětlují, jak jsi mimo a bez jediného argumentu. Opravdu si pořád tak bezmezně věříš? :-)

S jediným linkem, který jsi uvedla, sis dokonale nafackovala. Chápu tvoji obavu linkovat jestě neco jiného. :*) :yes:
Ale třeba příště, ti to vyjde. A když ne, tak třeba v příštím životě. :yes: :*)
Hlavně to nevzdávej.
Avatar - Hammunasakra
3. 10. 2015 00:37
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Ano :-)
A mimo seš tady předevšim ty:

Už ti došla tvá blbost s neaktivací fejkovýho SW v provozu a těma testama? >:-[]
A dle všeho takhle (ne)chápeš i to ostatní :-!
3. 10. 2015 00:43
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Takže to shrňme. To, co jsem psal již včera v poledne, ti došlo až "takmer" po 13 (slovy třinácti) hodinách. >:D

I tak se to dá nazvat úspěchem. Jsou tací, co to nepochopí nikdy. :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 10. 2015 00:44
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Ty seš fakt neskutečnej >:D >:D

Takovouhle kombinaci sebevědomí a tuposti sem ešte neviděl. Seš fakt originál :yes: :yes: :yes:

Hele zkus to popravdě: Došlo ti konečně to s těma testama? Chápeš to aspoň už teď? >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
3. 10. 2015 00:26
Re: ZMĚŘTE TO VŠECHNO!
Jj, ani já si nedělám iluze.