Chudák Mazda 2, takové to bylo sympatické autíčko. Jak ale na něco sáhnou designéři Toyoty, sto let tam tráva (resp. elegance a líbivost) neroste... :'-(:no::no::no:
Jojo... Tohle se nepovedlo. Dat tohle zene k vanocum, tak k tomu muzu rovnou prilozit zadost o rozvod... Ja marne doufal, ze spoluprace Mazda&Toyota bude v oblasti hybridnich technologii... No jo no :-)
Tak nějak moc si ani nevzpomínám, že bych kdy viděl nějaký hezký malý sedan, ale tohle je docela fajn, i když hatchback je pro mě osobně nejoblíbenější varianta ....
...jak může být pro Mazdu výhodnější dělat jedno z nejpovedenějších aut ve třídě s logem konkurence, než aby ho prodávala jen sama jako Mazda a využila tak co nejvíce potenciál, který dvojka má. Ale zase je na trhu alespoň jedna "Toyota" s opravdu povedeným interiérem. >:-[]
tak toyota má lepšie obsadené trhy, v niektorých oblastiach renomé a sieť atď. Aj dobré auto potrbuje často tú správnu značku. Na inom mieste sa píše že nape. sandero niekde predávajú pod renoltom.
Ten předek je křečovitý jak polovina posledních toyot. Myslím, že budou svůj designový jazyk brzo korigovat.
A k tomu přebalu - nemyslím, že toyoty a mazdy jsou úplně zaměnitelné z hlediska zaměření, jízdního projevu atd. Ale v kategorii malých sedanů záleží asi jen na 3 věcech - aby to bylo malé, levné, a sedan. 2/3 jich stejně skončí v půjčovnách.
Jisteze se to Mazde vyplatí..a to nemálo. Uz ze selského rozumu plyne fakt..že Toytote prodal licence..technologie ..motory atd..to znamená minimalne jednorázový příjem z obchodních smluv atd. Jiste i zlevneni výroby..díky vetsimu objemu výroby..tzn větší příjem ..na svůj vývoj a inovace. Dále jisté více prodejních mist..znamená jisté větší prodej..a takhle muzu stále pokračovat...dále.
Mazda je malovyrobce..který se nezaměřuje nikoliv na objem prodaných vozů..ale na zákazníky a jejich pocit z řízení...ale samozřejmě to vše musí být rentabilní..a pokud
tato preprodana licence bude znamenat třeba to..že nám Mazda bude moct ( doufám již brzy) přinést modely MPS..tak jedine dobře!