Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
9
Chudák Mazda 2, takové to bylo sympatické autíčko. Jak ale na něco sáhnou designéři Toyoty, sto let tam tráva (resp. elegance a líbivost) neroste... 😢 :no: :no: :no:
Sky for everybody
8
Jojo... Tohle se nepovedlo. Dat tohle zene k vanocum, tak k tomu muzu rovnou prilozit zadost o rozvod... Ja marne doufal, ze spoluprace Mazda&Toyota bude v oblasti hybridnich technologii... No jo no 😄
Xylo
Tak nějak moc si ani nevzpomínám, že bych kdy viděl nějaký hezký malý sedan, ale tohle je docela fajn, i když hatchback je pro mě osobně nejoblíbenější varianta ....
_Karel_
Maska mi evokuje ženy kmene Mursi [odkaz]
praděda7
Myslím, že je to docela povedený malý sedánek. Snad jen s tím předkem se mohli "posunout" mimo stávající styling.... :-!
Emel
Na tomhle místě byl článek o evropských prodejích za pololetí, Google ho najde, ale proklik vede sem. 😲
euro89
...jak může být pro Mazdu výhodnější dělat jedno z nejpovedenějších aut ve třídě s logem konkurence, než aby ho prodávala jen sama jako Mazda a využila tak co nejvíce potenciál, který dvojka má. Ale zase je na trhu alespoň jedna "Toyota" s opravdu povedeným interiérem. >😒]
tak toyota má lepšie obsadené trhy, v niektorých oblastiach renomé a sieť atď. Aj dobré auto potrbuje často tú správnu značku. Na inom mieste sa píše že nape. sandero niekde predávajú pod renoltom.
PepaJ
..to euro89😒br />
Jisteze se to Mazde vyplatí..a to nemálo. Uz ze selského rozumu plyne fakt..že Toytote prodal licence..technologie ..motory atd..to znamená minimalne jednorázový příjem z obchodních smluv atd. Jiste i zlevneni výroby..díky vetsimu objemu výroby..tzn větší příjem ..na svůj vývoj a inovace. Dále jisté více prodejních mist..znamená jisté větší prodej..a takhle muzu stále pokračovat...dále.
Mazda je malovyrobce..který se nezaměřuje nikoliv na objem prodaných vozů..ale na zákazníky a jejich pocit z řízení...ale samozřejmě to vše musí být rentabilní..a pokud
tato preprodana licence bude znamenat třeba to..že nám Mazda bude moct ( doufám již brzy) přinést modely MPS..tak jedine dobře!
Jisteze se to Mazde vyplatí..a to nemálo. Uz ze selského rozumu plyne fakt..že Toytote prodal licence..technologie ..motory atd..to znamená minimalne jednorázový příjem z obchodních smluv atd. Jiste i zlevneni výroby..díky vetsimu objemu výroby..tzn větší příjem ..na svůj vývoj a inovace. Dále jisté více prodejních mist..znamená jisté větší prodej..a takhle muzu stále pokračovat...dále.
Mazda je malovyrobce..který se nezaměřuje nikoliv na objem prodaných vozů..ale na zákazníky a jejich pocit z řízení...ale samozřejmě to vše musí být rentabilní..a pokud
tato preprodana licence bude znamenat třeba to..že nám Mazda bude moct ( doufám již brzy) přinést modely MPS..tak jedine dobře!
MadPete
Ten předek je křečovitý jak polovina posledních toyot. Myslím, že budou svůj designový jazyk brzo korigovat.
A k tomu přebalu - nemyslím, že toyoty a mazdy jsou úplně zaměnitelné z hlediska zaměření, jízdního projevu atd. Ale v kategorii malých sedanů záleží asi jen na 3 věcech - aby to bylo malé, levné, a sedan. 2/3 jich stejně skončí v půjčovnách.
A k tomu přebalu - nemyslím, že toyoty a mazdy jsou úplně zaměnitelné z hlediska zaměření, jízdního projevu atd. Ale v kategorii malých sedanů záleží asi jen na 3 věcech - aby to bylo malé, levné, a sedan. 2/3 jich stejně skončí v půjčovnách.