Novinky
Když odhlédnu od těch zbytečných vulgarit, tak je překvapující, že nezmiňujete Audi a Seat.
na mínusy se vybodni, hlavně že jsi tam měl Dádu ne? >😁 [odkaz] vodní dělo, DJ luděk wau akce jak hrom >😁
Každé auto se spalovacím motorem má emise NOx, každé auto tedy škodí zdraví.
Myslet si, že koncern VW dělá "neskodna auta pro jejich zdravi" si může myslet jen nějaký ***...
Myslet si, že koncern VW dělá "neskodna auta pro jejich zdravi" si může myslet jen nějaký ***...
Skoro by clovek podla tvojich reakcii nadobudol dojem, ze ostatne diesle (mimo vw koncernu) su uzasne ekologicke a nevypustaju skoro ziadne splodiny. Iba tie TDI-cka hnusne otravuju vzduch. Lenze smutnym faktom je to, ze zdraviu skodia vsetky diesle bez ohladu na mnozstvo emisii produkovanych pri velmi nizkej zatazi motora. Staci obycajna jazda po meste normalnym tempom a kazdy diesel ma zrazu hodnoty emisii niekde uplne inde nez pri teste, kde motor nie je vyuzity ani na 20 %. Museli by sa zakazat vsetky dieslove motory. Tym neobhajujem VW, ze ma pravo podvadzat (prave naopak), len je blbost mysliet si, ze ostatne auta splnajuce normu neskodia zdraviu. Dobre by bolo zistit o kolko viac splodin vypustaju TDI voci ostatnym znackam pri beznej jazde. Potom by sa dalo hovorit o tom, ktore motory naozaj su vyrazne skodlivejsie ako ostatne (pricom opakujem, ze ziadne nie su neskodne).
Vozy jsou schválené díky podvodu. Po odstranění podvojného SW by auta nemohla být schválena pro provoz. Fakt chteji dovolit VW smrdet více než ostatním.
pokud na to koukáte takto, tak zakažme všechny auta, není auto se spalovacím motorem, které by nemělo škodlivé produkty hoření. Jsou však auta, které mají tyto škodlivé produkty hoření v nějaké obecně uznávané normě a jsou vozidla, která tuto normu nerespektují.
jj
ZAKONZERVOVANOST NENÍ CNOST STEJNĚ JAKO ZAPRODANOST [odkaz] 😄
Takžeeee soudruzi, kde sme to skončili? jooo!! u těch elektromobilů [odkaz] 😉 TAKŽE BUDOU NEBO NEBUDOU ?!! [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] :yes:
ZAKONZERVOVANOST NENÍ CNOST STEJNĚ JAKO ZAPRODANOST [odkaz] 😄
Takžeeee soudruzi, kde sme to skončili? jooo!! u těch elektromobilů [odkaz] 😉 TAKŽE BUDOU NEBO NEBUDOU ?!! [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] :yes:
Kurňa, to jsou ale rychlý :no: To snad někdo musí trénovat.
A jinak- moc sluníčkaříš. Nikdo asi nečekal, jaký to vezme obrátky, ale svojí arogancí si to vedení zavinilo samo. Dělníkům to nepřeji, celému vedení určitě ano.
A jinak- moc sluníčkaříš. Nikdo asi nečekal, jaký to vezme obrátky, ale svojí arogancí si to vedení zavinilo samo. Dělníkům to nepřeji, celému vedení určitě ano.
No ještě štěstí, že svět neřídí takový dogmatický radikalisti jako jsi ty. I když sem vypíšeš celej seznam sprostých slov co znáš, tak to nezměníš. Ty auta prostě v klidu dojezdí jako by si nic nestalo. 😉
to je ale problém výrobce, ten by měl být jasně povinen odstranit problém na vozidlech, tak aby splnila homologaci. Pokud odstranění problému na vozu změní deklarované vlastnosti, které v době uzavření kupní smlouvy deklaroval kupujícímu, měl by mít kupující možnost od takové smlouvy odstoupit. nic víc nic míň.
..mam pocit,ze to nie uz o nazoroch,ale o tom kto ten prispevok pise..zbadaju nick a automaticky pridaju palec aj bez toho ,aby si to precitali..
..vidim,ze tu na ACZ je okrem VW fanatikov aj nejaky google fanatik co ti dal minusovy palec >😁 >😁 >😁
Osobně potkávám z většiny docela normální a fajn lidi. A tady se člověk správně srovná, vrátí nohama na zem. Blbců je všude stejně.
Logiku v palcích tady občas nejde hledat, však koukni pod článek "jak se kontroluje kvalita v TPCA". Někdy je to vážně k pláči.
Jo to bohužel jo. Vim že občas trochu ulítává a jeho styl nemusí vyhovovat ale co se fakt a informací týče je to přesně naopak
A jak správně řikáš většinu :no: nedostává podle příspěvku ale "za méno" 😐
Většinou nejspíš od nýmandů který nemaj ani 10% jeho znalostí a přehledu
A jak správně řikáš většinu :no: nedostává podle příspěvku ale "za méno" 😐
Většinou nejspíš od nýmandů který nemaj ani 10% jeho znalostí a přehledu
u nas spise okrajova zalezitost ale nechtelo se mi je vypisovat. nicmene to plati pro vsechny pokud u nich bude nejaky podvod odhalen. myslim ze jsem nezvolil zbytecne vulgarity ale proste pojmenovani ucastniku teto afery
a dalsich 10 milionu lidi zilo v dobre vire ze ta za*s*rana skodovka a zkur*venej folcvagn dodava neskodna auta pro jejich zdravi. Tok je peknej grazl pokud toto umozni. vozidlum musi byt odebrana emisni homologace pokud nebude z autorizovaneho strediska potvrzeno ze byl zasah proveden. vozidla nesmi bez nalezite upravy hardware dostat povoleni k vjezdu do mest.
Pokud bych byl s autem spokojený, asi ne. Resp. mám koncernový auto zrovna z předmětné doby, jen benzín. Pokud by pro mě hypotetická Benzingate neznamenala konkrétní problém- např. náhlý zákaz vjezdu do centra měst, nebo bych si ho koupil z lásky k přírodě kvůli emisím..., ani by mě to nenapadlo.
Fakt těžko se mi představuje, že jedna rodina ročně vydělá to, co ještě před pár lety stačilo na provoz našeho zdravotnictví.
V podstate zacinam mat dojem ze VW je este poskodeny . To uz ako co tu neprestane to masirovanie mozgov?VW , SKODA a cely koncern tvaril ako vsemocny na svete . Teraz ho ACZ obhajuje a nepredstane s tym OK. Podla clanku je badatelne ze vsetky automobilky podvadzali resp. podvadzaju ... hmmm no a dokaz? To ako moze niekto s kludom napisat?
Tam kde ostatne automobilky zamakali VW grope vymyslel podvod a este si dal za to pekne zaplatit (cena aut VW grop je totalne premrstena moja skusennost pri kupe noveho auta v roku 2011)
Ludia boli proste oklamany VW - dokazene!!!!!! a pritom sa tvarily ako svaty za dedinou proste majsri sveta.
PS. som zvedavy na ADU ako sa bude tvarit ked vyde zo servisu a 2,0TDI zacne zrat o 2l viac a strati mozno 20% vykonu uff to nebude nic prijemne .... alebo ze by presiel na 1,6dCI Rencka?
PSS. moze nastat cas ze ak nenavstivy servis a neda si urobit zasah do jeho 2,0TDI pride o homologizaiu ( toto je ale len moj dohad ako to moze skoncit )
Tam kde ostatne automobilky zamakali VW grope vymyslel podvod a este si dal za to pekne zaplatit (cena aut VW grop je totalne premrstena moja skusennost pri kupe noveho auta v roku 2011)
Ludia boli proste oklamany VW - dokazene!!!!!! a pritom sa tvarily ako svaty za dedinou proste majsri sveta.
PS. som zvedavy na ADU ako sa bude tvarit ked vyde zo servisu a 2,0TDI zacne zrat o 2l viac a strati mozno 20% vykonu uff to nebude nic prijemne .... alebo ze by presiel na 1,6dCI Rencka?
PSS. moze nastat cas ze ak nenavstivy servis a neda si urobit zasah do jeho 2,0TDI pride o homologizaiu ( toto je ale len moj dohad ako to moze skoncit )
Neprestávajú ma udivovať "argumenty" typu
"prečo postihovať VW, keď škodia všetci"...
Vypatlanosť alebo zámer?
"prečo postihovať VW, keď škodia všetci"...
Vypatlanosť alebo zámer?
S koncernem Volkswagen je vzdycky legrace. Treba tato veta. "All das gehen wir mit dem gebotenen Tempo und der Gründlichkeit an, die Sie jetzt von uns erwarten." Vetsina zákazníku by zrejme spís ocekávala ze se koncern bude chovat normálne a k podobným vecem vubec nebude docházet.
Jinak víc o pomerech v koncernu Volkswagen se dá najít v zajímavém clánku v dnesní Süddeutsche Zeitung s titulkem "Angst und Arroganz".
Vybírám jen krátkou pasáz o zpusobu jednání bývalého predsedy predstavenstva Martina Winterkorna (který o podvodu samozrejme nic nevdel...). Ale vyplatí se precíst si celý clánek.
Diskutieren sei zwecklos, das Eingestehen des Scheiterns ebenso, erzählen Leute aus dem Konzern: "Wer aufgemuckt hat, ist niedergebrüllt worden." Das sei die Kultur von Ex-Chef Martin Winterkorn gewesen - und die der Techniker.
[odkaz]
Nastestí nemectí novinári nelezou koncernu do zadele jako ACZ
Edit😒br /> Bylo by zajímavé vedet jestli si vsichni "inteligenti" co dávají za tento príspevek palce dolu alespon nejdrív precetli ten clánek v Süddeutsche Zeitung. Podle rychlosti tech prvních mínusu zrejme ne.
>😁 >😁 >😁
Süddeutsche Zeitung práve musí mít velkou frekvenci kliku diskutéru z ACZ. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Jinak víc o pomerech v koncernu Volkswagen se dá najít v zajímavém clánku v dnesní Süddeutsche Zeitung s titulkem "Angst und Arroganz".
Vybírám jen krátkou pasáz o zpusobu jednání bývalého predsedy predstavenstva Martina Winterkorna (který o podvodu samozrejme nic nevdel...). Ale vyplatí se precíst si celý clánek.
Diskutieren sei zwecklos, das Eingestehen des Scheiterns ebenso, erzählen Leute aus dem Konzern: "Wer aufgemuckt hat, ist niedergebrüllt worden." Das sei die Kultur von Ex-Chef Martin Winterkorn gewesen - und die der Techniker.
[odkaz]
Nastestí nemectí novinári nelezou koncernu do zadele jako ACZ
Edit😒br /> Bylo by zajímavé vedet jestli si vsichni "inteligenti" co dávají za tento príspevek palce dolu alespon nejdrív precetli ten clánek v Süddeutsche Zeitung. Podle rychlosti tech prvních mínusu zrejme ne.
>😁 >😁 >😁
Süddeutsche Zeitung práve musí mít velkou frekvenci kliku diskutéru z ACZ. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
..nie som ekoterorista takze by som zmyslal rovnako :yes: ..ale zaujimal by ma nazor niekoho kto ten motor ma fakt doma ci by zmyslal rovnako ako my dvaja..
Ale já neomlouvám podvod VW. Prostě využili mezeru v normě, ale neuvědomili si, že jim to v USA neprojde. A za tuhle blbost teď zaplatí. Nerozumím však tomu, že firmy, které skutečně znečišťují životní prostředí, jsou tak nějak mimo zájem ekologických organizací. Asi proto, že nemají takové cashflow jako VW, že? Všichni pořád jak šílení bojují proti osobním automobilům a vůbec neřeší hlavní příčiny.
domnívám se, že ministr dopravy mluví rychleji než myslí. Výrobce by měl být sankcionovaný za každé nesvolané auto, ano koncové uživatele nutit nelze, výrobce však ano.
Nesmysl. Je to firma se ziskem přes 200 mld eur ročně. Ušetřila a teď holt zaplatí. Americká praxe je že 3násobek
To že padne firma je jen jedno z PR prohlášení. Určitě to dočasně ovlivní prodeje ale viz i místní diskuze spoustě lidí to vůbec nevadí
Letos holt budou nižší dividendy a pokud je zažaluje fakt hodně lidí tak třeba i v příštích letech. Krachu celýho koncernu se ani v nejmenšim neobávám
Spousta velkejch evropskejch výrobců už zachránily čínský nebo indický peníze. Nejextrémnější verze je že by koncern neskákal jak rodina Piëch Porsche pískne. Pro mnohý možná nepředstavitelný ale stalo se to de facto všem ostatnim..
To že padne firma je jen jedno z PR prohlášení. Určitě to dočasně ovlivní prodeje ale viz i místní diskuze spoustě lidí to vůbec nevadí
Letos holt budou nižší dividendy a pokud je zažaluje fakt hodně lidí tak třeba i v příštích letech. Krachu celýho koncernu se ani v nejmenšim neobávám
Spousta velkejch evropskejch výrobců už zachránily čínský nebo indický peníze. Nejextrémnější verze je že by koncern neskákal jak rodina Piëch Porsche pískne. Pro mnohý možná nepředstavitelný ale stalo se to de facto všem ostatnim..
NOx púšťajú všetky diesle. Len niektoré VW podstatne viac, pričom ešte zákazníkov klamali opačným tvrdením, že práve ich diesle sú tie najčistejšie.
VW má jediný škvrnu na svedomí. Prečo teda postihovať všetkých? Ostatní sa držali pravidiel, VW ich nelegálne obchádza. Fakty nepustia, polemika je zbytočná.
VW má jediný škvrnu na svedomí. Prečo teda postihovať všetkých? Ostatní sa držali pravidiel, VW ich nelegálne obchádza. Fakty nepustia, polemika je zbytočná.
Tiez by som to tak cierne nevidel ako pise Hammuna.Podielal som sa na burani haly vo VW a bavil som sa aj s ludmi z vedenia a sami to nevidia tak cierno.VW si zasluzi poriadnu lekciu,ale urcite ju ustoji a dufam,ze to bude pre nich poucenie do zivota,ze "loz ma kratke nohy" a na kazdeho raz dojde rada..
V americe spíš ne, v Evropě je to dost možný
S vysokou pravděpodobností to ale změní vnímání dieslu do osobního auta. Myslim v Evropě ve zbytku světa to vědi a dodržujou odvždycky
S vysokou pravděpodobností to ale změní vnímání dieslu do osobního auta. Myslim v Evropě ve zbytku světa to vědi a dodržujou odvždycky
OMG, Ty jsi přesně ten typ člověka, který pro samou propagandu nevidí podstatu problému. Copak jste lidi vážně neprokoukli, o co tady jde? Tohle je jen enormní zájem Ameriky poškodit německou ekonomiku a podojit jednu z nejbohatších firem světa.
Osobní automobily se podílejí na celkovém znečištění asi 3%, jiné studie říkají, že je to kolem 10%. Daleko hůře je na tom hromadná doprava (autobusy, náklaďáky, vlaky, lodě, letadla), ale pořád to není nic ve srovnání se zpracovatelským průmyslem a dopravou nákladní. Ta často opakovaná věta, že 15-16 kontejnerových lodí vyprodukuje tolik emisí, jako všechna auta světa, je pravdivá a doložená mnoha studiemi. A takových lodí jezdí po světových moří 100 tisíc a spalují to nejhorší svinstvo, odpadní naftu, mazut, těžké oleje apod! Ve srovnání s tím je nafta pro auta jako voda z lesní studánky.
Ale my tady budeme řešit a trestat výrobce osobních aut, která, i kdybychom je zakázali úplně, stejně nic nevyřeší. A nic nevyřeší ani elektrická auta. Jen přesuneme problém jinam. Najdi si články o tom, jak se těží a vyrábí Lithium nebo Kadmium. O tomhle propagátoři elektrických aut mlčí. Likvidace těchto těžkých kovů je stále nedořešená, ale to nás netrápí, protože si zemi na desítky let otráví v Číně nebo někde v Africe. Stejně jako nás netrápí, kde a jak tu elektřinu vyrábíme.
[odkaz]
Osobní automobily se podílejí na celkovém znečištění asi 3%, jiné studie říkají, že je to kolem 10%. Daleko hůře je na tom hromadná doprava (autobusy, náklaďáky, vlaky, lodě, letadla), ale pořád to není nic ve srovnání se zpracovatelským průmyslem a dopravou nákladní. Ta často opakovaná věta, že 15-16 kontejnerových lodí vyprodukuje tolik emisí, jako všechna auta světa, je pravdivá a doložená mnoha studiemi. A takových lodí jezdí po světových moří 100 tisíc a spalují to nejhorší svinstvo, odpadní naftu, mazut, těžké oleje apod! Ve srovnání s tím je nafta pro auta jako voda z lesní studánky.
Ale my tady budeme řešit a trestat výrobce osobních aut, která, i kdybychom je zakázali úplně, stejně nic nevyřeší. A nic nevyřeší ani elektrická auta. Jen přesuneme problém jinam. Najdi si články o tom, jak se těží a vyrábí Lithium nebo Kadmium. O tomhle propagátoři elektrických aut mlčí. Likvidace těchto těžkých kovů je stále nedořešená, ale to nás netrápí, protože si zemi na desítky let otráví v Číně nebo někde v Africe. Stejně jako nás netrápí, kde a jak tu elektřinu vyrábíme.
[odkaz]
kopal někdo z výrobců do Toyoty když ji zrychlovala auta, kope někdo do výrobců, kteří mají špatné airbagy, kopal někdo do výrobců jimž hořela auta, atd...
To sou ale všechno konstrukční problémy, nikoliv programové podvádění a udávání nereálných čísel, kdy limity překračují všichni bez rozdílu.
Obrat, zisk asi 13
I když to hodně přehnali krach takhle velký firmy je absolutní nesmysl
Jak sem řek v naprosto nejextrémnějšim případě už by to nebyla rodinná automobilka. I to je ale extrém kterej spíš nenastane
I když to hodně přehnali krach takhle velký firmy je absolutní nesmysl
Jak sem řek v naprosto nejextrémnějšim případě už by to nebyla rodinná automobilka. I to je ale extrém kterej spíš nenastane
VW to pos.ralo hodně. Teď tady na mě padaj další a další zprávy. Chtějí se hojit zákazníci po celém světě. To nemůže VW ustát.
Ale už je mi Volkswagenu líto a přeju si, aby to už skončilo. Je prý ohrožena samotná existence automobilky. To snad nikdo nechceme.
Přeju koncernu hodně štěstí a hlavně jinou cestu než dieselovou.
Přeju koncernu hodně štěstí a hlavně jinou cestu než dieselovou.
Dost často se stane, že něco se vyvine neplánovaně. Já bych čekal, že o té pokutě v USA vyjde malý článek, a hotovo.Nějakej soud, pokuta a neštěkne ani pes. A ono houby.
Čekal někdo v r.89, že po demonstraci, jakých bylo už víc a nis se nedělo, padne režim? Někdy stačí málo, a věci se vyvinou úplně jinak.
Čekal někdo v r.89, že po demonstraci, jakých bylo už víc a nis se nedělo, padne režim? Někdy stačí málo, a věci se vyvinou úplně jinak.
No, v dnešní době, podle mě se k žalobám rádi přidají i ti spokojení...Mě to moc srandovní nepřijde.Já bych čekal dost velkej problém.Ale souhlasím, že zánik je blbost.
Je velká otázka jak tohle dopadne. Souhlasil bych s Vaculíkem že emise u EA 189 by pořádně vyřešila jedině doinstalace adBlue. To je při 11 mio vozech nereálný
Změna software rsp. nastavení aby fejkovej SW byl aktivní trvale sníží výkon, krouťák reakci na plyn a zřejmě zvýší spotřebu
Fakt sem zvědavej co v koncernu vymysleli. Vědi o tom rok a půl, přes rok sou vyšetřovaný a působí to že optimální řešení se jim nepodařilo najít
Přiznám se že tomuhle moc nerozumim, vedení VW který to celou dobu ví teď při tiskovkách působilo jak parta amatérů
Změna software rsp. nastavení aby fejkovej SW byl aktivní trvale sníží výkon, krouťák reakci na plyn a zřejmě zvýší spotřebu
Fakt sem zvědavej co v koncernu vymysleli. Vědi o tom rok a půl, přes rok sou vyšetřovaný a působí to že optimální řešení se jim nepodařilo najít
Přiznám se že tomuhle moc nerozumim, vedení VW který to celou dobu ví teď při tiskovkách působilo jak parta amatérů
Dokonce bych řek že to ustojí bez problémů. Tim myslim že by rodina Porsche Piëch musela do Číny nebo kam prodat nějaký akcie jako to už udělaly snad všechny automobilky třeba včetně Mercedesu
Opravdu mají roční zisk 200mld.? To je 20tis. E na auto?! Teda pokud nejsem vedle, a těch deset milionů aut ročně je jen VW a ne celý koncern.
Je sranda, jak všichni kopou do koncernu VW. Nedivím se, ostatně on celou tuhle aféru odstartoval, nicméně je asi trochu nefér kopat jenom do něho. Nebo snad nikomu nepřijde divný, že všechny ostatní automobilky mlčí a chodí po špičkách. Hyundai v čele s Vošickým by byl první, kdo by začal kopat do Škodovky a ono zatím nic.. divný..
EDIT: jinak ani já nemám rád diesely. Není to tak dávno, co mě v jednom kopci vybržďoval Peugeot 407 a když mě donutil skoro za ním zastavit, tak mi to natřel tím, že na to dupnul a zasypal mě černýma sazema.
EDIT: jinak ani já nemám rád diesely. Není to tak dávno, co mě v jednom kopci vybržďoval Peugeot 407 a když mě donutil skoro za ním zastavit, tak mi to natřel tím, že na to dupnul a zasypal mě černýma sazema.
To ze jiné oblasti lidské cinnosti znecistují zivotní prostredí víc nez osobní automobily neznamená ze by se nemelo podrobne psát o podvodu koncernu Volkswagen.
A tvoje tvrzení "tohle je jen enormní zájem Ameriky poškodit německou ekonomiku" je nesmysl.
A tvoje tvrzení "tohle je jen enormní zájem Ameriky poškodit německou ekonomiku" je nesmysl.
A dalsí co omlouvá primitivní podvod koncernu Volkswagen AG vsemi moznými argumenty, od "zájmu Ameriky poškodit německou ekonomiku a podojit jednu z nejbohatších firem světa" az po obligátní lodě. Ty lodě nesmí chybet. Tyto argumenty si vymýslíte sami nebo na to máte nejaký manuál?
Kazdopádne doporucuji pomoc odborníka.
Kazdopádne doporucuji pomoc odborníka.
Někde to teď při tý aféře psali. Samozřejmě že ne tady na vwauto.cz 😄
Máš pravdu to už bude dost znát. Možná to je ten důvod že VW neví kudy z toho ven. Přehrát SW neni takovej problém, tohle jo
Jo to už sem psal: V homologovaný verzi by zřejmě TDI EA189 prohrál všechny testy kterejch se za ty roky zúčastnil
Hele za co je těch 6 :no: ? >😁 >😁 >😁
Dyť je to slovo od slova pravda! >😒]
Máš pravdu to už bude dost znát. Možná to je ten důvod že VW neví kudy z toho ven. Přehrát SW neni takovej problém, tohle jo
Jo to už sem psal: V homologovaný verzi by zřejmě TDI EA189 prohrál všechny testy kterejch se za ty roky zúčastnil
Hele za co je těch 6 :no: ? >😁 >😁 >😁
Dyť je to slovo od slova pravda! >😒]
Mňa fascinuje štátom sústavne tolerovaný bordel na cestách.
Každý deň ma odymia osobné autá. A sú to mladé autá.
Buď majú zhumpľované motory, vstrekovče, ... alebo vypitvané DPF.
A samostaná kapitola sú načipované staré vylágrované autá.
A STK? Nič. Všetci prejdú cez EK!!!
A títo "smradi" majú tú drzosť, že používajú podzemné garáže!
Každý deň ma odymia osobné autá. A sú to mladé autá.
Buď majú zhumpľované motory, vstrekovče, ... alebo vypitvané DPF.
A samostaná kapitola sú načipované staré vylágrované autá.
A STK? Nič. Všetci prejdú cez EK!!!
A títo "smradi" majú tú drzosť, že používajú podzemné garáže!
Já bych je klidne nutil. A komu se to nelíbí musí zalovat milovaný koncern serveru ACZ.
Je to vypatlanost obětí koncernové propagandy. Stačilo pár dnů a jejich stádečko je opět v ohrádce.
A co popřeješ těm ostatním automobilkám, které podvod VW taky silně zasáhl. Budeš je taky litovat, že díky podvodu VW v předchozích letech byly v konkurenční nevýhodě a teď ponesou náklady jako VW?
VIN -FIN😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Na Škoda CZ o dieselgate nič.
Tak aspoň trošku tragikomédie [odkaz]
[odkaz]
Na Škoda CZ o dieselgate nič.
Tak aspoň trošku tragikomédie [odkaz]
Tak si vem, že vývoj motoru může klidně stát dvě miliardy. Jen modernizace na novější emisní normu může stát 300 milionů. Vše v eurech. Nevím, co je v tom vše započítané, ale předpokládám, že je to ta "horní" částka, prostě se vším všudy. Jinak MQB není jen "podvozek", pod to spadají právě i motory (MOB a MDB), elektroinstalace, elektronika jako taková (MIB) atd. Samotná "podlaha", na kterou se to namontuje, je jen jeden díl ze skládačky. A podvozek je ještě něco jiného. Dost lidí nechápe, o čem MQB vlastně je a VW to používá, když už to používá, spíš jako marketingový pojem.
Teď je otázka, jestli po nich chtějí jít. Je to běžná realita vysokého obchodu. Tohle je pořád ještě celkem prd. Ale co, ono to ještě může přerůst v pořádný pokles ekonomiky EU a další "krizi".
Já ti je sice nedal, ale je nutno si uvědomit jednu věc - evropskou homologaci by to auto bez problémů dalo, protože ta zřejmě nemá s realitou vůbec nic společného - upravuješ pneumatiky, karoserii, můžeš mít úplně jiný software motoru atd. atd. jen VW byl tak pošetilý, že s tím v EU legálním šrotem lezl do USA, které diesely tak moc nežerou... ;-\
To je fakt
My o Dieselgate doteď nevěděli a behem 2 týdnů je všechno jinak. Mate mě ale chování managementu koncernu který to ví rok a půl a rok ví že se blíží prů.er
My o Dieselgate doteď nevěděli a behem 2 týdnů je všechno jinak. Mate mě ale chování managementu koncernu který to ví rok a půl a rok ví že se blíží prů.er
Já nedávno četl, že 5%.
Nejsem žádnej socialista, ani nezávidím, ale přijde ni to trochu ujetý.
Nejsem žádnej socialista, ani nezávidím, ale přijde ni to trochu ujetý.
Nesýčkuj, zase tolik VW do vývoje nedává. Počká si, až mu věci vyvinou ostatní a pak je aplikuje sám. Rozhodně není inovátorem.
Tak mně zkus nějak rozumně vysvětlit, proč měl ten soft i u aut v Evropě. To by pak bylo na sebrání občanky celému vedení VW.
Zatim vyhodili pár inženýrů a po platu 20 milionů euro s megapadákem 60 mio odstoupil Winterkorn. Byl šéfem od listopadu 2006, teda po celou dobu Dieselgate
A tady se tem 😐 nezdá co? >😁 >😁
To bráníte Winterkorna? Fakt věříte že o tom nevěděl? :yes: >😁 >😒]
A tady se tem 😐 nezdá co? >😁 >😁
To bráníte Winterkorna? Fakt věříte že o tom nevěděl? :yes: >😁 >😒]
Porád mín chápu tvoje myslenkové pochody. Omlouvás clánek s primitivním vylhaným titulkem, "už je ti Volkswagenu líto". Más to nejak divne nastavené.
samozrejme ze by melo byt dobrovolne na ni jet. druha varianta by byla ze nesmis do provozu. proste zcela na tvem rozhodnuti. to mas jako s depozitama. podle nejakych zakonu jsi si dal RZ do depozita ted najednou kdyz nepreregistrujes tak ti ho nevratne vyradi z evidence.
ADA jednoducho začne tlačiť na plynový pedál ako šialený. A výsledok? Zničí motor už za pár mesiacov.
Také čekám, že pokuta nedosáhne ani poloviny maxima. Musí si nechat nějaký prostor pro případné další takové pokuty, je to snad první jejich přestupek tohoto typu, byla tam nějaká spolupráce atp. Nepřekvapilo by mě, kdyby to nakonec spadlo třeba na desetinu. I tak by byla v absolutních číslech velká.
V jeho věku bych nepočítal s (delším) vězením, spíš podmínkou a možná přijde o část odstupného. Pořád bude mít hodně peněz a bude moci spokojeně a pohodlně dožít.
Ne. Dopadem na jedné straně vah je, že ti zůstane v provozu řekněme vysoký podíl dotčených vozů v "původním" stavu. A na druhé straně máš nepříjemnosti způsobené donucením lidí k něčemu, co očividně nechtějí udělat ("oprava" by měla být na náklady automobilky). Jedno musí převážit to druhé a to, řekl bych, významně. Problémem v tomhle je, že po silnicích jezdí i starší auta, navržená podle starších norem a až na pokusy s nízkoemisními zónami a nějakými poplatky se s nimi zatím nic moc nedělá. Když to vezmou důsledně, tak tohle otevírá vrátka k nucení k modernizaci (ať už úpravou staršího vozu, nebo koupí novějšího), když jsou auta s vyššími emisemi tak nežádoucí. Což by nebylo každému po chuti. Doteď na to šli přes peníze a pohodlí, tímhle by udělali krok směrem k přímému zákazu.
Jakmile něco homologuješ, tak je to z tvých rukou. Řekl jsi, že je to v pořádku, a pokud není, tak jsi selhal. Kdyby to považovali za dostatečně závažný problém, stačilo přijmout systém používaný v letectví. Tam se počítá s tím, že se nemusí vše odhalit během certifikace. A tak mají mechanismus, jak zajistit, že vadné letadlo nebude smět legálně do vzduchu, dokud nebude závada odstraněna. Kvůli každému nedostatku k tomu nesahají. Nicméně jsou schopni zakázat provoz i preventivně. Je to o vážení dopadu.
Jakmile něco homologuješ, tak je to z tvých rukou. Řekl jsi, že je to v pořádku, a pokud není, tak jsi selhal. Kdyby to považovali za dostatečně závažný problém, stačilo přijmout systém používaný v letectví. Tam se počítá s tím, že se nemusí vše odhalit během certifikace. A tak mají mechanismus, jak zajistit, že vadné letadlo nebude smět legálně do vzduchu, dokud nebude závada odstraněna. Kvůli každému nedostatku k tomu nesahají. Nicméně jsou schopni zakázat provoz i preventivně. Je to o vážení dopadu.
Někde se myslím psalo (už nevím, jestli to bylo oficiální číslo), že je vývoj MQB stál 77 miliard euro.
Já ti nevím, jestli řekněme 14 miliard euro ročně je málo. Patří mezi firmy s největším rozpočtem na výzkum a vývoj na světě. Nějaký žebříček myslím i několik let vedl, možná pořád vede. Tobě to možná přijde jako zase ne tolik, já bych je klidně bral. 😄
Ale jo filtry na elektrárnách sou i u nás..
A někde oblíbený topení PET lahvema naplněnejma mourem se postupně řeší dotací na nový kotle a tak. Tohle sou ale běhy na hóódně dlouhou trať
A někde oblíbený topení PET lahvema naplněnejma mourem se postupně řeší dotací na nový kotle a tak. Tohle sou ale běhy na hóódně dlouhou trať
Na to by ani ta maximální pokuta nestačila (respektive je na vedení, na co sáhne, nicméně peněz na to mají dostatek). A pak by bylo otázkou, kdy a jak by ji museli zaplatit. Trh jim ale může nadělat velké škody. Naštěstí pro ně jsou diesely doménou EU a na kontinentě si nemyslím, že by žaloby byly tak závažný problém. Nemáme tu americké "class action" a typicky soudní spory o náhradu škody nejsou tak zajímavé (a u několik let starého auta velké náhrady nečekám), snažíš se spíš automobilku dotlačit k mimosoudnímu vyrovnání, soud není výhodný ani pro jednoho z vás.
Jsem zvědavý, jestli by tohle někdo nepoužil jako reklamu na operativní leasing. 😄
Jsem zvědavý, jestli by tohle někdo nepoužil jako reklamu na operativní leasing. 😄
Je dobře, že aspoň někdo je schopen vnímat realitu a dopředu ví, co se stane. 😉
Práci médií nijak extra nevěřím, jsou poplatní oficiální propagandě, ale občas se snaží , viz např. čerstvě- vybombardovaná nemocnice v Afghánistánu.
Sami si vybíráme, čemu z médií uvěříme a čemu ne, a v tom výběru se zřejmě my dva lišíme.
Práci médií nijak extra nevěřím, jsou poplatní oficiální propagandě, ale občas se snaží , viz např. čerstvě- vybombardovaná nemocnice v Afghánistánu.
Sami si vybíráme, čemu z médií uvěříme a čemu ne, a v tom výběru se zřejmě my dva lišíme.
Neděkuj 😉
To co sem napsal je ok. Jen tys to nějak nepochopil. A nevim proč furt blábolíš něco o blábolech >😒]
To co sem napsal je ok. Jen tys to nějak nepochopil. A nevim proč furt blábolíš něco o blábolech >😒]
Nicméně v některých případech výrobce o problémech věděl a mlčel, případně si data upravoval. Nebo to snad považuješ za čestné jednání?
Dopad je jednoduchej. Náklady na změnu SW budou podle různejch odhadů 200-300 eur. U neprodanejch aut. Svolávačka zbylejch skoro 11 mio aut bude možná trochu náročnější
Velkej problém je snížení výkonu krouťáku a z toho odpovídající zhoršení dynamiky auta. Do toho se lidem chtít nebude. Myslim že většina klidně bude vypouštět 40x víc NOx atd. A to nemluvim o celkem pravděpodobnym zvýšení spotřeby
Sem docela zvědavej na další vývoj. Odebrat zpětně homologaci výrobku kterej jí dosáh podvodem a prokazatelně jí nesplňuje by myslim šlo. Kdyby to v Evropě bylo půl milionu aut jako v USA bylo by to velký ale řešitelný. Těch 11 milionů je číslo který na způsob řešení možná bude mít vliv. Smutný ale je to tak
Ten motor má tři objemy a asi spoustu výkonovejch variant. Jetta u který to začalo má ve verzi kdy splňuje emise o 15 koní a 43 Nm míň. Do toho moc majitelů dobrovolně nepude. Tipuju 😉
Velkej problém je snížení výkonu krouťáku a z toho odpovídající zhoršení dynamiky auta. Do toho se lidem chtít nebude. Myslim že většina klidně bude vypouštět 40x víc NOx atd. A to nemluvim o celkem pravděpodobnym zvýšení spotřeby
Sem docela zvědavej na další vývoj. Odebrat zpětně homologaci výrobku kterej jí dosáh podvodem a prokazatelně jí nesplňuje by myslim šlo. Kdyby to v Evropě bylo půl milionu aut jako v USA bylo by to velký ale řešitelný. Těch 11 milionů je číslo který na způsob řešení možná bude mít vliv. Smutný ale je to tak
Ten motor má tři objemy a asi spoustu výkonovejch variant. Jetta u který to začalo má ve verzi kdy splňuje emise o 15 koní a 43 Nm míň. Do toho moc majitelů dobrovolně nepude. Tipuju 😉
Jo, po americké krizi bank chudí zchudli a bohatí zbohatli. V tom nevidět konspiraci, to je těžký >😒]
Ta USA pokuta je teoretický maximum, v reálu bude výrazně menší
A i těch 18 mld by ustáli bez nějakejch dramat
Počtu vlastněných značek? To si fakt nemyslim 😉
Jediný co je ohrožený je mnohaletej plán bejt nejprodávanější výrobce
A i těch 18 mld by ustáli bez nějakejch dramat
Počtu vlastněných značek? To si fakt nemyslim 😉
Jediný co je ohrožený je mnohaletej plán bejt nejprodávanější výrobce
Výrobce dostal za každé takové auto pokutu, pokud by počet vozidel přesahoval nějakou míru muže dojit třeba k zákazu prodeje modelu nebo odebrání akreditace
Správný zásah by byl "snížení výkonu nebo stop" a ten, kdo by neprošel příslušným servisním zásahem, by na prvním měření emisí prostě dostal červenou kartu a ze hřiště ven. Buď okamžitě projde servisem, nebo auto dojezdilo... Na to ani netřeba zákonů, stačí nějaká drobná vyhláška či snad ještě méně.
I když... víme zase, jak fungují naše stanice...
I když... víme zase, jak fungují naše stanice...
Jj to je sakra náhoda žejo 😄
Na druhou stranu nechápu smysl. Teď to už nemá moc kam dál pokračovat
Plus i kdyby měla půlka světa jednoho majitele tak potřebuje aby zbytek fungoval nakupoval utrácel..
Na druhou stranu nechápu smysl. Teď to už nemá moc kam dál pokračovat
Plus i kdyby měla půlka světa jednoho majitele tak potřebuje aby zbytek fungoval nakupoval utrácel..
stejně, jestli je zisk v době největší slávy skupiny cca 13mld € / rok a jenom hrozící pokuta v USA je 18mld $, tak to nebude pro koncern lehké. Nepůjde jen o snížení dividend, ale kompletní restrukturalizaci, která se může dotknout budoucího vývoje, počtu vyráběných modelů, počtu vlastněných značek, atd.
konec automobilky by byl příliš krutý trest a zasáhlo by to všechny koncové zákazníky, ceny aut by se vrátily na úroveň pře 20 lety, takže by koupě auta nebyla tak snadná jako dnes, nějakou dobu by nebyly (přetlak poptávky nad nabídkou) což by je citelně zdražilo. Na druhou stranu je to pro VW stále jen začátek.
dobrovolná pro zákazníka, nikoliv pro výrobce, jsou případy, kdy je tlačen výrobce hrozbou vysokých pokut aby modifikoval všechna dotčená vozidla. Příkladem budiž přechod z chladiva R134A na nové chladivo R1234YF. Byly modely vyrobeny se starým chladivem namísto nového a všechny vozy se musely předělat, tlak byl dost veliký.
To "nikdo je nemůže nutit" je minimálně diskutabilní. Ty vozy nesplňujou homologační parametry
Teoreticky správný řešení by spíš bylo vozy přenastavit. U tý blbý Jetty kterou to začalo de o - 15 koní a mínus 43 Nm
Teoreticky správný řešení by spíš bylo vozy přenastavit. U tý blbý Jetty kterou to začalo de o - 15 koní a mínus 43 Nm
Přesně jak píše Hammunasakra. Teoreticky jasný a snadný. V praxi neproveditelný. A navíc na emisích se NOx neměří, takže na to ani nikdo nemá šanci přijít jestli to auto prošlo servisním zásahem nebo ne.
Víš jak to dopadne? Za pár měsíců to utichne. Přebije to jiná kauza. Ty a všichni další v diskuzi už po tom ani neštěknou. Pár aut přijede na svolávačku, VW zaplatí pokutu, že se z toho bude finančně hrabat další 2-3 roky a pojede se dál 😉
Nesmysl co píšeš. Systémově naprosto neošetřitelnej. To můžeš tak leda vykřiknout od stolu. V praxi to nedokážeš zařídit. Hlavně by to bylo silně neekologický šrotovat zbytečně skoro nový auta.
Jasně to by mohlo nastat třeba u stávajích EURO6 aut, ale ne u již nevyráběných modelů, který už třeba dávno nejezdí do ofiko servisů a nemají je už třeba ni původní majitelé.
Nikdo tu zatím nenapsal, že pokud majitel nebude reagovat na svolávací akci a jeho vozidlo bude vypouštět nadlimitní zplodiny nad rámec homologace motoru EA189 a potažmo Euro 5, tak to bude dýchat on, jeho děti, příbuzní a bohužel i my všichni ostatní. Píšu to hlavně proto, že těch aut je opravdu hodně stejně jako výskyt nádorových onemocnění.
No dle mě naprosto nejextrémnější řešení který může nastat je že by někomu takovýmu rodinka Piëch Porsche prodala eště pár akcií
Ale to mluvim vo fakt extrémní situaci která na 99% nenastane
Ale to mluvim vo fakt extrémní situaci která na 99% nenastane
Pro mě to žádná novinka není. Mnoho firem má mezi akcionáři petrošejky. Koneckonců i v tom VW má Katar ještě víc.
Jo v roce ´11 už ne. Nedlouho předtim totiž přišly ty kuvajtský a saudskoarabský miliardy dohromady maj snad 15% Daimleru
No to zjistíš přesně když si to dohledáš 😉
No to zjistíš přesně když si to dohledáš 😉
Ze slušnosti napsal, že by uvítal čínského invostora. Zároveň dodal, že by si akcie musel koupit na burze. Žádné čínské peníze by tedy nevítal. Nešlo by o navýšení kapitálu. 😄
Jo a ve vedlejšim nebo předchozim příspěvku sem napsal čínu, indii a ropný prachy
Teď zrovna nepotřebuje, před pár lety ty kuvajtský a saudskoarabský naopak potřeboval. Aktuálně je na velkym vzestupu ale ten odkaz je z roku 2-11 a sice to byl článek o investici Daimleru ale někdo jménem Zetsche kterej prej u Mercedesu neni zrovna vrátnej se vyjádřil že činský prachy by uvítal
Takže za co že měla bejt ta omluva? 😄
Teď zrovna nepotřebuje, před pár lety ty kuvajtský a saudskoarabský naopak potřeboval. Aktuálně je na velkym vzestupu ale ten odkaz je z roku 2-11 a sice to byl článek o investici Daimleru ale někdo jménem Zetsche kterej prej u Mercedesu neni zrovna vrátnej se vyjádřil že činský prachy by uvítal
Takže za co že měla bejt ta omluva? 😄
Napsal jsi to přesně takhle.
"...Dokonce bych řek že to ustojí bez problémů. Tim myslim že by rodina Porsche Piëch musela do Číny nebo kam prodat nějaký akcie jako to už udělaly snad všechny automobilky třeba včetně Mercedesu...."
Pak jsi sem dal odkaz na článek, kde se někdo od Mercedesu vyjadřuje, že by akcionáře z Číny uvítal. Zároveń dodal, že by si však akcie musel koupit na trhu. Nové peníze prý Daimler nepotřebuje. tento rozhovor byl po té, kdy Daimler koupil podíl v čínské automobilce.
"...Dokonce bych řek že to ustojí bez problémů. Tim myslim že by rodina Porsche Piëch musela do Číny nebo kam prodat nějaký akcie jako to už udělaly snad všechny automobilky třeba včetně Mercedesu...."
Pak jsi sem dal odkaz na článek, kde se někdo od Mercedesu vyjadřuje, že by akcionáře z Číny uvítal. Zároveń dodal, že by si však akcie musel koupit na trhu. Nové peníze prý Daimler nepotřebuje. tento rozhovor byl po té, kdy Daimler koupil podíl v čínské automobilce.
Jo 2 miliardy sou dost možná reálný číslo. Plus něco málo na soukromý žaloby - je to Amerika. Proto píšu že rozhodující bude Evropa. Je dost možný že to fakt zvládnou pokrejt z letošního zisku z tý částky kterou si dali stranou
Něco jako krach je absolutní nesmysl. Nejspíš práce PR oddělení
Další věcí je dopad na další prodeje. Určitej vliv to dočasně mít bude ale lidi zapomínaj a i tohle se prostě přežene. I proto mě zajímá k jakýmu způsobu řešení se rozhodne Evropa. Jestli ála Ťok a Mládek nebo aspoň částečně ve stylu Ameriky
Něco jako krach je absolutní nesmysl. Nejspíš práce PR oddělení
Další věcí je dopad na další prodeje. Určitej vliv to dočasně mít bude ale lidi zapomínaj a i tohle se prostě přežene. I proto mě zajímá k jakýmu způsobu řešení se rozhodne Evropa. Jestli ála Ťok a Mládek nebo aspoň částečně ve stylu Ameriky
Takže furt nedohledal? 😄
V průběhu sem napsal že VW rozhodně nezkrachuje a že to nejextrémnější co mu hrozí je to co potkalo všechny ostatní soukromý firmy = prodali část a sou dneska minoritní vlastníci. A že mega prachy čekaj v číně, indii nebo ropný prachy jako sou v Mercedesu
Ty ses chytil toho Mercedesu 😉
Takže mrkni na akcionářskou strukturu, pokud si pamatuju sou tam miliardy z Kuvajtu a SAE
V průběhu sem napsal že VW rozhodně nezkrachuje a že to nejextrémnější co mu hrozí je to co potkalo všechny ostatní soukromý firmy = prodali část a sou dneska minoritní vlastníci. A že mega prachy čekaj v číně, indii nebo ropný prachy jako sou v Mercedesu
Ty ses chytil toho Mercedesu 😉
Takže mrkni na akcionářskou strukturu, pokud si pamatuju sou tam miliardy z Kuvajtu a SAE
Člověče, já nejsem jelito. nechce se mně to řešit do 00.23. Napiš, kdo si šel do Číny pro peníze. Podle tebe to byly skoro všechny automobilky, včetně Mercedesu. Já jsem napsal, že vím o PSA a Volvu. Od tebe zatím nic smysluplného nepadlo. To je takový problém přiznat omyl?
Nojo vypadlo mi tam to: na to nedojde 😄
A bohužel s vysokou pravděpodobností fakt asi nedojde 😐
A bohužel s vysokou pravděpodobností fakt asi nedojde 😐
Není ale třeba 10% bude stačit na pokrytí tohohle maléru. Americkejch 18 mld dolarů se smrskne hluboko pod polovinu, aspoń tipuju. Důležitá bude evropa. Jestli k tomu bude přistupovat jako Mládek s Ťokem sou u VW vysmátý
Kua, vím, že se pořád jen divím, ale to jsou snad 2 roční rozpočty ČR. To snad musí být jen daňová optimalizace.Přece nemůže stát vývoj podvozku to samý, co provoz ČR skoro na 2 roky.
Ale jinak moje číslo 100mld vychází z údajných aktuálních plánovaných investic do r.2018, což je ročně 30-50mld.
Ale jinak moje číslo 100mld vychází z údajných aktuálních plánovaných investic do r.2018, což je ročně 30-50mld.
Jasně u nás je to 150 tisíc nebo kolik mluvim o celkovym počtu
Myslim že právě to šílený množství je důvod proč Evropa tak váhá. Že ty motory nesplňujou ani evropskou normu je jasný, co s tim naopak velmi nejasný. Něco jako vrátit výrobci 11 mio aut je blbost. Dle Vaculíka je pro splnění limitů těch vozů dodělat adBlue. A hned dodává že to je z finančních důvodů nemožný. Takže SW řešení ale k tomu je skeptickej protože snížení výkonu a z toho vyplývající chování auta je vpodstatě taky nepřijatelný. U tý americký Jetty je to mínus 15 koní a mínus 43 Nm
Domnívám se že politici zoufale hledaj řešení typu: Vlk se nažral koza zůstala celá
Nějak se VW potrestat musí o tom žádná ale nechtěj to přehnat. VW fakt nemusim ale jeho krach bych nechtěl ani náhodou. Souvislosti a následky by mohly bejt fakt průseriodní. Správný by bylo potrestat hlavně pravý pachatele ale na v podstatě na 100% nedojde
Myslim že právě to šílený množství je důvod proč Evropa tak váhá. Že ty motory nesplňujou ani evropskou normu je jasný, co s tim naopak velmi nejasný. Něco jako vrátit výrobci 11 mio aut je blbost. Dle Vaculíka je pro splnění limitů těch vozů dodělat adBlue. A hned dodává že to je z finančních důvodů nemožný. Takže SW řešení ale k tomu je skeptickej protože snížení výkonu a z toho vyplývající chování auta je vpodstatě taky nepřijatelný. U tý americký Jetty je to mínus 15 koní a mínus 43 Nm
Domnívám se že politici zoufale hledaj řešení typu: Vlk se nažral koza zůstala celá
Nějak se VW potrestat musí o tom žádná ale nechtěj to přehnat. VW fakt nemusim ale jeho krach bych nechtěl ani náhodou. Souvislosti a následky by mohly bejt fakt průseriodní. Správný by bylo potrestat hlavně pravý pachatele ale na v podstatě na 100% nedojde
V ČR přece daleko míň.
Ale pokud vím, zatím se nikdo neodvážil říct, že EU normami ty motory neprošly. Zatím je to v rovině pravděpodobnosti.
Ale pokud vím, zatím se nikdo neodvážil říct, že EU normami ty motory neprošly. Zatím je to v rovině pravděpodobnosti.
Jo teoreticky je to jasný a snadný
Prakticky tohle možná narazí na to číslo 11 milionů
Prakticky tohle možná narazí na to číslo 11 milionů
Jak je proboha možný, že někdo kdo způsobí tak obrovský průser odejde s takovou odměnou? To mají i jiné firmy tak mizerné smlouvy, které tohle neřeší?
Všude okolo se už systém zhroutil ale většina čechů to prej ani v tom listopadu ´89 nevěděla! Sem teda slyšel 😄
Díky, že jsi se za ty své bláboly o prodeji akcií do Číny kvůli získání kapitálu tímto článkem omluvil. Ještě zkus doplnit ty další automobilky, které dle tebe šly do Číny pro peníze. 😄
To je stejné jako s jinými vážnými závadami, které si vyžádají svolávací akci (v EU). Kdyby se o takové závadě vědělo v době homologace, tak by to auto asi neprošlo. Ale teď už homologaci má a zpětně ji odebrat jen tak nejde. Zákaz prodeje je celkem snadný, zákaz provozu už ne.
A jak jsem již napsal. V takovém případě musí politik vyvážit dopad. Protože to bude mít v první řadě dopad na lidi, tedy voliče. Ne na výrobce, ani na organizaci, která auto s danou motorizací, respektive motor samotný homologovala (a očividně selhala, protože kdo jiný by měl něco takového odhalit). A volič bude z velké části naštvaný právě na politika (je to jeden ze základních principů, politici se jím však ne vždy řídí, když necítí, že jim jde o křeslo).
A jak jsem již napsal. V takovém případě musí politik vyvážit dopad. Protože to bude mít v první řadě dopad na lidi, tedy voliče. Ne na výrobce, ani na organizaci, která auto s danou motorizací, respektive motor samotný homologovala (a očividně selhala, protože kdo jiný by měl něco takového odhalit). A volič bude z velké části naštvaný právě na politika (je to jeden ze základních principů, politici se jím však ne vždy řídí, když necítí, že jim jde o křeslo).
Melu si zrovna kafe a přemejšlim cos myslel těma blábolama [odkaz] 😉
V Daimler AG nejsou finančně zaiteresovaný číňani ale blízkovýchodní ropný peníze z Kuvajtu a SAE 😄
VW žádnej krach nehrozí to je naprostá kravina. V naprosto nejextrémnějšim případě by rodina co ho vlastní ztratila majoritu, tak jako se to v historii stalo všech ostatnim majitelům automobilek. Ale spíš na to nedojde
V Daimler AG nejsou finančně zaiteresovaný číňani ale blízkovýchodní ropný peníze z Kuvajtu a SAE 😄
VW žádnej krach nehrozí to je naprostá kravina. V naprosto nejextrémnějšim případě by rodina co ho vlastní ztratila majoritu, tak jako se to v historii stalo všech ostatnim majitelům automobilek. Ale spíš na to nedojde
Podle mě každý, kdo je schopen vnímat realitu, hned v neděli věděl, že jde o megaprůser. Bohužel nás alespoň tady moc nebylo. Našlo se dost takových, kteří po prvním propadu akcií už chtěli nakupovat. Třeba se nám teď pochlubí, kolik vydělali. Pokud by podle tebe byl malý článek předpokládanou reakcí na vědomý podvod velké firmy, tak už jsi asi nad prací médií rezignoval. I v tom listopadu 1989 už to bylo jasné. Byli jsme už poslední.
Jak už sem řek úplně všechny rodiny a automobilky prodaly. Piëch na 100% věděl co se děje, nikdo mu nebrání kousíček prodat. V číně na blízkym východě atd. čekaj megahromady peněz co rádi koupěj
Po dvaceti milionech euro od roku 2007 plus 60 mio odchodný si může najmout nejdražší právníky na světě. Je mu 68 takže když to trochu přeženu zapírat zapírat zapírat až do.. 😉
Omluvy? :yes: :yes: >😁 >😁
Boha za co? 😄
Že ty sis jí eště nedohledal? No už se těšim až to uděláš >😒]
Boha za co? 😄
Že ty sis jí eště nedohledal? No už se těšim až to uděláš >😒]
nejsem si jistý jaký by byl osud třeba Ducati, Neoplan, Bentley, Lamborghini, Bugatti nebo Scania
Co to tady meleš za bláboly o Mercedesu? A jaké další firmy si musely jít do Číny pro peníze. Já vím jen o Volvu a PSA.
ano, ale zákazníci si vozy kupovali ve víře, že jsou v pořádku. Nikdo je teď nemůže nutit, aby si nechali udělal servisní zásah, který ovlivní dynamiku a spotřebu auta. Jsou to Euro 5 bez močoviny, nikdy tedy nesplní emisní limity, aby se to neodrazilo na něčem jiném. Proto se také očekávají další velké žaloby ze strany zákazníků. Poznámka o dobrovolnosti se týká českého trhu, řekl to ministr dopravy.