A co teprve, jak to jezdí, udávaný výkon nijak omračující není, hmotnost taky nebude nejnižší. Soudruzi měli zkopírovat nějakej ten amerikanskej V8, když už napodobovali Lincolny atd.
315?? Vycházel jsem z uvedeného a pan gůgl na to říká, že 145 kilowatts = 194.448203 hp.Tak nevím, kde si to vzal. Až 200 km/h, asi jo, z kopce za příznivého větru, je pravda, že u tohoto typu aut na tom nesejde. Každopádně sovětská osobní auta mi nikdy neimponovala, ne pro ten původ, jen se na nich zkrátka projevuje to, na co ten systém zašel. Tedy úplná ignorace potřeb obyvatelstva a nevojenských sektorů obecně. Design nijaký, technika možná osvědčená, ale zastaralá, komfort u vládní limuzíny asi nemá smysl srovnávat se řadovou produkcí. Bohužel v oblasti výroby osobních automobilů si ani "naši" soudruzi nedokázali vytáhnout hlavu z p.dele, a neumožnili vyrábět auta na úrovni doby.
Nesmysl, motory ZIL 7,7 litru maj 315 koní. To má strýček Google špatně.
Příště radši použij strejčka wikipedii https://en.wikipedia.org/wiki/ZIL-115
Ccca 200 koní měl pětilitr v čajce a ve Volze 24 pro KGB
115ka se vyráběla jen v letech 78-83, pak přišel typ 41047 a to už je jiné kafe. https://en.wikipedia.org/wiki/ZIL-4104… />
Design odpovídá americké produkci té doby, ale je to ruční výroba. Komfort je určitě super, mělo to klimu, zdvoejnou el. soustavu i brzdy a další obvyklé prvky. Rozhodně není důvod se tomu smát, navíc ceny 41047 se pohybují od 3 mega výše.
Google jsem použil jen pro převod na koníky. Vycházel jsem z údaje v inzerátu. Takže zřejmě prodávající neví, co má. Nebo to ví a pak je asi někde chyba. A taky uvádí objem 6l, tak buď je úplně mimo, nebo to není originál motor, uvedený nájezd by také napovídal o výměně. A pak to asi tu sběratelskou cenu mít nebude. Jinými slovy Boneville a Riviera to jistí. ;-)
Podle mě nevědí co maj no anebo by ta musel být motor z nějaké ameriky.
ZIL 6litry nedělal a GAZ dělal 5,5 V8.
Ale je dost divný, že by někdo zničil původní motor, tyhle auta jezdila jen ve vládních flotilách a moc toho nenajela. 30-70 tis bývá obvyklý stav.
Jinak v inzerátech se lže. U inzerátu na Čajku M-14 bylo, že to byl jedinej kus v republice a Husák s ní vozil gorbiho když tu byl na ofiko státní návštěvě - v reálu tu čajek bylo několik, osobně sem viděl naživo 3 - jednu v Luštěnicích v Muzeuu a dvě v Motorholdingu a Husák vozil Gorbiho ZIlem, mimochodem taky 115kou, ale novější rok výroby.
Tuhle 115ku měl Motorholidng taky, taky sem jí viděl naživo....