Ano, protože média záměrně skandál hází jen na VW. Řekněme si to na rovinu.
Škoda podváděla s emisema. Instalovala do svých aut motory s podvodným software a podvedla tak 1.200.000 zákazníků. Podvedla stát a státní instituce. Přispěla k rozvoji závažných respiračních nemocí nás a našich blízkých. :no:
Ani bych neřekl. Je to pouhý přizpůsobení se metodice testování. Mají změnit generelně to jak bude auto testovaný (ideálně reálnou jízdou) a mají všechny automobilky po ptákách.
Však to není podvod.... podvod je, že řekneš něco jiného než jak to doopravdy je a pochybuju, že Fiat slibuje slevu 1500 euro a ve skutečnosti je to jen 100 euro, pak by to podvod byl, ale takhle je to jen vtipné využití podvodu konkurence....
Strčte si to někam. Máte rovnou prodávat dobrý motory a ne blbnout lidi.
I když... jezdím už pár let starou Škodovkou z Áček a muter bude určitě šíííleně neekologickej, jenže to už nikoho nezajímá.
Velkoodběratel_kukuřice, musíš to urobiť ako VW. Netroškár sa s gramami a balením po 980 g. Daj si nakalibrovať váhu, kde 800 g bude 1,0 kg a potom budeš tvrdiť, že si si to neuvedomil.
Nebudu si kupovat nic od firmy, která takto podvádí a vědomě lže. Greenline s TDI s podvodným software je lež a obrovská drzost vůči zákazníkům. :no: Přísloví, kdo lže také krade je zde naprosto na místě.
Já souhlasím s Velkoodběratelem. Software rozeznávající měřící cyklus byl vyvinutý omylem, mělo jít o upgrade navigace. Konečně někdo se střízlivým názorem !
GM podvádělo doopravdy, nádrž, která může vybuchnout při havárii zkonstruovali úmyslně. Předpokládali, že když při crash-testech auto vybuchne, nepřijde se na to, že mají díky vysokým čumákům špatnou ochranu chodců.
-Fiat nabízí slevu všem, kteří vymění svůj Volkswagen za model turínské automobilky
-Fiat se snaží využít skandálu VW a nabízí slevu 1500 eur každému, kdo se zbaví modelu německého výrobce.
To nemůžu říct. Když budu mluvit za tu svou naftu, tak ta je v automatu, takže ani sportovní mapy nečiní parkování nebo popojíždění nepohodlným. Spíš porovnám třeba EURO 4 naftu a EURO 6 naftu. EURO 4 nafta (moje dřívější BMW 330xd) byla i s jedním turbem a teoreticky větší turbodírou příjemnější z hlediska reakce na plyn (nebyla tak udušená a šla poslušně za plynem). Ta EURO 6 nafta je v základním Comfort módu nemožná - tupá, neochotná, utlumená a udušená, i když je bi-turbo a má větší točivý moment níž, takže by měla jít lépe za plynem, ale nejde. Až ve sportovním režimu je to, jako kdyby tahle omezení odpadla a chová se to "slušně" a jde pěkně za plynem.
Zaměňuješ neškodné emise CO2 za dieselové hnusy. Benzínový motor zvládne i bez přímého vstřikování a turba splnit ty nejpřísnější emise. Chrysler 300C s V8 5,7l předělaný na LPG smrdí méně než čtyřválcový dieselový ekošmejd. Hodně kamionů už smrdí méně než osobák s TDI, což je vzhledem k hmotnostem slušný trapas. Lodě nech na moři velrybám.
Bych měl asi taky... Já osobně nejsem příznivec německých aut a už vůbec ne nafty :-) Ale bohužel ani výkonu, či emisí. Líbí se mi, jak tu každý taťkovatí, jako by se nechtěl vzdálit od svého stáda, aby nebyl náhodou spojováns VW, tak si píchne... Přijde mi, jako by většina uživatelů chodila v neděli místo do kina či do kostela do garáže, hezky pěkně na pohovku, nastartovat a čuchat smrady. Copak vy si kupujete auto kvuli emisím ? Měsíc zpět byla evropa za nesmyslné eko normy a serepetičky kurvící auto kritizována, najednou by si nikdo auto co vypouští škodlivé látky nekoupil :D.. 10 let zpět každý nadával ne benzínové euro 4, protože měl otupené reakce na plyn. pedál a nižší výkon oproti stejnému motoru s euro 3. Nechci nikoho urážet, jen mi to přijde docela směšné :-) Opravdu půjdete do salonu a vybírat si auto podle Emisí napsaných bleším písmem dole na tabulce ? Díky těmto normám je pořádný motor už vzácností... A to co vypustí letadlo, kamion, lod.. to je teprve pošušňáníčko do garáže >:-[]
Tomu říkám pesimismus. Jenom podíl hybridů je přes 10%. O emise se lidi zajímají, jen to chce oddělit zrno (lpg, cng, elektro) od plev (clean diesel). Daně a nízkoemisní zóny k tomu občas donutí i úplné buráky.
je fakt, že takových 95% běžných spotřebitelů nedokáže rozlišit emise škodlivin od emisí CO2 a naprostá většina si myslí, že emise (škodlivin) jsou přímo úměrné spotřebě paliva, takže když diesel málo žere, tak i málo smrdí. O smrdutých autech na ulicích si lidé myslí, že jsou smrdutá, protože jsou stará a nedochází jim, že je to proto, že jsou dieselová... To je prostě objektivní realita. A já se těm lidem vlastně nedivím. Když se něco jmenuje Greenline, tak je namístě očekávat, že je to alespoň prvoplánově "zelené"
Takže jestli je Dieselgate v něčem užitečná, tak v té právě probíhající osvětě... :-)
jj
A JESI NEBUDEŠ HNÁT DODAVATELE SVÝ POPELNICE [odkaz] K ODPOVĚDNOSTI NEJLÉPE VÝMĚNOU CELÉHO VOZU [odkaz] NEBO ALESPOŇ SPALOVACÍHO FUJTAJBL MOTORU ABY TEN "PROBLÉM" UŽ BYL RYCHLE ZA NÁMA [odkaz] TAK SOUD NA VÁS CO JEZDÍTE NEHOMOLOGOVANÝM DÍZLEM [odkaz] NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH :-)
>:D >
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D:yes:
mám pro tebe novinku. Emise neřeší 99% uživatelů a kupujících. A dlouho to tak i bude. Netvrdím, že je to dobře, nicméně je to fakt. Takže ty tvoje moralizující komentáře jsou bezcenné.(nepopírám, že dobrá myšlenka).
tohle je hodně jednoduché uvažování...škodovka měla několik motorů ,kde podváděla a tak už i jako značka krade. To jsou věci. ...myslím, že škodovce se po tobě jako zákazníkovi stýskat nebude.
Tož odhlédněmež na chvíli od toho, že je to skandální podvod, což je, o tom bohužel sporu býti nemůže. Oč rovněž běží je to, že u VW jsou diletanti, neskutečný diletanti - páč ani podvátět neuměj. Neb kdyby uměli, tak zde dnes místo nekonečného řešení dieselgate sníme o světlých naftových zítřích, takže je to vlastně dobřě, že jsou těmi diletanty. Třešinkou na dortu pak samosebou tak nějak logicky je, že důvěra v koncern jest otřesena, u každého však zjevně do různé míry. A rozumí se, že jest pak volbou každého, zda si od diletantů co ani podvádět neuměj, nový, bezproblémový automobil zakou*** nikoliv. Tož tak.
P.S. A co my víme, třeba za pár roků tu budem řešit jak ekologicky nebezpečný jest vodíkový hybrid ;-) I když, jak já to vidím, tak budem řešit něco úplně, ale opravdu úplně jinýho .......
to sice ne, ale prokazatelně tam šel jako sociopat s cílem pomocí smrdutého dieselu (to každý ví, že je diesel smrdutý werk kauza nekauza) ušetřit na provozních nákladech a jako takový nezaslouží slitování >:D >:D >:D
Já ti teda nechci brát iluze a už vůbec nechci mluvit za majitele, ale řekl bych že většina normálních lidí si auto nekupuje podle toho jaké má emise.
Samozřejmě ti kteří se před koupí automobilu zabývají emisemi tak poškozeni a podvedeni jsou, ale těch bude nějaké promile, ostatní dostali auto které sice zřejmě neplní nějaký emisní limit, ale na druhou stranu jede líp a žere míň než konkurence. Volkswagen jen obešel ekošikanu a svým zákazníkům zachoval rozumné vlastnosti motoru i při "plnění" rádobyekologických opatření.
A jestli tím někoho poškodili tak hlavně konkurenci a jejich zákazníky, případně státy které ty emisní limity schvalují.
tomu říkám konstruktivní přístup. Svého benzinového 3 roky starého Golfa nechám ve čtvrtek sešrotovat, protože co kdyby mě v něm někdo viděl? Být spojován s VW si dnes může dovolit max. nějaký raper nebo pornohvězda (jak správně píše 252 kW výše), ale ne bezúhonný občan Francois Pignon >:D:yes:
To je podle me spis kvuli spotrebe a kazdodenni pouzitelnosti. Treba takove parkovani, nebo popojizdeni krokem v kolone bude ve sportovnim rezimu dost nepohodlne, ne?
Tohle je jasný podvod. Jak se říká, kdo lže, ten krade. Od zlodějů a podvodníků si nic kupovat nebudu. Věřím, že je hodně slušných lidí, kteří se zachovají stejně. Škoda mě hodně zklamala a to jezdím Fábií (benzínovou jednačkyřkou). Bohužel, moje poslední škodovka.
Během úterý pak unikly z Wolfsburgu informace, podle kterých koncern zvažuje tři alternativy řešení. U vozů s větším objemem motoru by mělo stačit odstranění vadného softwaru. V případě menších motorů je třeba namontovat nový katalyzátor. Krajní varianta počítá i s výměnou vozu.
Nevím jestli se všichni vrhli na majitele VW. V této kauze beru majitele VW jako poškozené a povedené. Přeci nikdo z nich nešel do salónu s tím že kupuje auto s euro5 a dostane auto stěží splňující euro3.
Takže mi, předpokládám, potvrdíš, že přepnutí do sportovního režimu (třeba toho mého EURO 6 dieselu) neznamená zvýšení emisí CO2 nebo NOx nad míru toho limitu nebo ne? Ptám se, abych slyšel odpovědi, což mi nebrání vymýšlet vlastní. :-) Pokud jsou nesprávné, tak od toho je tahle diskuse. Pokud mluvím z cesty, tak mi to klidně řekni. :-)
Já netvrdím, že je na místě bezohledně někomu smrdět pod nos nebo že není smysluplné chránit životní prostředí. Jen jsem chtěl zareagovat na to, že se teď všichni vrhli na "nebohé" majitele čtyřválcových dieselů od VW, aby se po nich jako po hromosvodu "uzemnilo" určité rozhořčení nad podvody automobilek (jako kdyby za to ti majitelé aut mohli), ačkoliv ten problém je mnohem komplexnější a když se tedy kritizuje tento podvod VW, pak by se mělo v celé problematice nalít čistého vína a uvědomit si, že emisní limity ohýbají i ostatní a že to celé začalo uzákoněním nesplnitelných emisních limitů.
S EU6 maj problémy úplně všichni. Plně ho plní jen asi 10% aut
De to ale je to drahý = je to asi konec diesly v osobácích v Evropě. Nafta má smysl v dodávkách a naklaďácích. V osobácích leda ve velkejch SUV
Tak,tak je to prostě hysterie. Lidé kteří znečisťují planetu ve jménu svého zítřejšího bohatství jsou nekuteční pohodáři.A ti co chtějí zachovat aspoň trochu slušné životní prostředí pro své děti a vnuky jsou hysterici. Předpokládám že až budeš mít dítě a ten drobek si to pocapká kolem silnice a ty si všimneš jak blízko má hlavu u výfuku takových borcú co jezdi zásadně na naftu, nebo ve sportovním modu pak možná dostaneš trochu rozumu. I když to jsem asi velký optimista.
A ještě jedna věc, Clean Diesel je blbost, asi jako cigareta light >:D , každopádně může se to brát relativně, což takhle udělat test emisí dieselů v USA. Prodává se tam plno dieselů napříč segmenty. Pokud by VW i bez čertovy skřínky byl v rámci kategorie první , potom by Clean Diesel mělo opodstatnění, neboť by byl relativně čistý. Záleží na úhlu pohledu.
Hele, já neříkám, že VW nepodváděl, jen se z toho dělá zbytečný skandál a navíc s největší pravděpodobností šidí každý. Navíc USA nepodepsalo Kjótský protokol a jejich usilí ve snížení produkce CO2 není závratné. I když tady jde více o NOx , nicméně všechno se vším souvisí.
Emise z nás neřeší přeci při koupi auta nikdo , zajímá Tě vždy hlavně cena , prostor v autě a v kufru , u motoru spotřeba a výkon ...! >:-[]
Možná ekologický aktivista co kupuje Priuse řeší emise.. >:D
Aféra je pro každou automobilku špatná..ale platí taky , že i negativní reklama je reklama!
O VW nyní mluví celý svět.
To nevím, ale někde se přece např. ta zlepšená reakce na plyn musí projevit, ne? Nejsou auta utlumovaná a otupovaná právě proto, aby emisní limity splnila, přičemž právě toto "utlumení" a "otupení" je ve sportovním režimu vypnuté?
Tak VW to prohlásil skandálem, protože je asi blbé to nazývat chybou v té chvíli. To měl jako přijít, hej lidi, sorry, ale polovina Američanů na mapě sotva najde Rusko, tak jsme na vás tohle chtěli zkusit no.
Tady jsem se trochu blbě vyjádřil. Tou větou u benzínových je to samé jsem myslel, že emise benzínových TSI jsou zhruba stejné jako emise ostatních benzíňáků. V tom kontextu to špatně vyznělo, omlouvám se. Jinak E5 by měly plnit i ty problémové motory a E6 snad každý výrobce, nicméně s E6 by VW problémy mít neměl.
Já nevím, jestli si ten článek četl, ale Ford odstavil EGR, protože dost možná reagoval na závadu (když to není poznat na diagnostice, neznamená to, že tam není...), nebo špatné palivo. To ještě nemusí znamenat, že neplní emise záměrně... Ale samozřejmě by to chtělo proměřit u víc kusů.
Škoda je, že u těch vozů není popsáno o jaké přesně se jedná typy a motorizace.
Tihle exoti jako velkoodberatel kterí mají potrebu trvdit ze podvod není podvod a zapírat to co Volkswagen jasne priznává jsou docela zajímavý prípad. >:D >:D >:D
tak z logiky věci by auto mělo plnit homologační test ve všech režimech, do kterých ho může uživatel přepnout... Protože pokud ne, pak by ten test vůbec nemuseli dělat a měl bys pravdu, že by to bylo s tím podvodem VW zcela srovnatelné.
Neboj se, me veci docházejí vcas. Chces tvrdit ze to co udelal Volkswagen má jakoukoliv podobnost s tvým príkladem. Ze Volkswagen udelal chybu, ne podvod? Fajn, a ted tu o pernikové chaloupce. >:D >:D >:D
Zajímavé je ze popírás neco co priznává sám Volkswagen který mluví o manipulovaném software a skandálu.
Jistě, ale jaký je rozdíl v tom, když auto rovnou z výroby neplní emisní limity, protože má software, který je nastaven tak, aby homologaci plnilo jen při měření emisí a auta, které dosáhne téhož kdykoliv na zmáčknutí tlačítka? Není oboje srovnatelný podvod?
OK, tvoje analogie sice kulhá na obě nohy, ale i tak se proti ní dá argumentovat: pokud najdu doklady, že sis u dodavatele výslovně objednal jablka 980 g ocejchovaná na 1 kg (jako VW u Boche), bude to poměrně jasné...
a teď proč ti ta analogie tak kulhá: jako vážně myslíš, že se VW může hájit tím, že se ten "klamavý software pouze pro účely testování" ocitl v řídících jednotkách 11 milionů aut omylem? >:D >:D
Souhlas, ale má máslo na hlavě skutečně jen VW? Jak jsem psal výše, co když přepnutím do sportovního režimu mého EURO 6 dieselu je z něj sazomet, co má taky 40x vyšší emise NOx? Anebo 20x nebo 10x? Anebo 2x? A pokud ano, kde je ta hranice? A pokud ano, pak se znovu zeptám, v čem se taková možnost přepnutí do sportovního režimu a zvýšení NOx emisí liší od toho, když s takovým nastavením jezdí auto pořád kromě situace, kdy pozná, že je na měření emisí? Mně to přijde jako velmi obdobný podvod. A nelíbí se mi to úplně stejně, jen mi přijde nefér, vyčítat to zrovna majitelům čtyřválcových dieselů od VW, když jsme na tom u jiných značek možná stejně - jen ten způsob obejití limitů je jiný.
Jasně Putin, nakonec to vyprovokoval on, aby zastavil vývoj dieselů a tanky nakonec budou používat benzíny a elektro. Takže Musk si mlaskne, akorát Abrams bude mít dojezd 20 km a Vláďova T90ka s dieslem 300. A z Václaváku se stane Park Pabědy. Jo prokoukls mne.
Na to nedokážu odpovědět, ale myslíš, že tam ta možnost přepnutí je i kvůli něčemu jinému než jen k tomu, aby se obešly přísné emisní limity? Ano, možná že je to u benzínu jen o CO2, ale záleží na tom? Mířil jsem na to, že stejně všichni víme, že výrobce sami zabudovávají do aut možnosti, jak emisní limity obcházet (ať už se to týká CO2 nebo NOx), takže proč je tohle OK, ale finta/podvod Volkswagenu už OK není? U benzínu to možná takový problém není (nevím, jak problematické je u benzínu plnit limit NOx), ale díval by ses na to stejně, když bys zjistil, že přepnutím do sportovního režimu u benzínu neplníš NOx limity třeba ani na euro3?
Já to nehájím, jen mi přijde přespříliš přísné házet všechnu špínu na čtyřválcové diesely od VW, na které to teď "prasklo", když jiné formy obcházení emisních limitů používají i jiní výrobci a "to se může". Otázka pak možná jen je, jak je která "ojebávka" účinná. Na to nedokážu odpovědět, protože nemám dost informací, ale samotného by mne zajímalo, jak by to vlastně dopadlo, když by se vzala všechna auta a jali jsme se měřit skutečné hodnoty v reálném provozu.
U dieselů je neplní nikdo. Stačí se kouknout na tabulku Adacu a vyjde ti, že VW je zcela průměr. A u benzínových je to to samé. Navíc si myslím, že v USA ty emise asi neplní u dieselů nikdo.
Muj príspevek reagoval na tvoje geniální zjistení "Navíc ty pindy jako skandál, podvod a další mi příjde jen jako slovíčkaření". Podle tvé logiky Volkswagen rozsiruje ty pindy sám o sobe protoze Volkswagen sám oznacuje to co se stalo jako skandál.
Jinak jasne, USA chce odstavit konkurenci. >:D >:D >:D Nejsou v tom jeste namoceni Martani?
Ale co s tebou kdyz nedokázes rozeznat co je to podvod..... Nebo to spís rozeznat nechces.
Až někde u jakýchkoliv materiálů nějaké značky z koncernu Das Filcka uvidíte usmívající se děti, atraktivní ženy, zelené lístečky a keci o společenské zodpovědnosti-ekologii, tak se prosím nesmějte, protože postiženým se nemá smát. Stačí si koupit auto od konkurence. Ještě že i Bosch začíná s akumulátory tlačit víc na pilu.
CHápu, že ti věci docházejí později názorně vysvětlím. Budu prodávat jabka po 1 kg, v reálu 980 g. V druhém případě budu dávat přesně 980 g, jen si neuvědomím, že se vlastně prodávají po 1 kg. Jak poznáš, co byl podvod, nebo jen chyba.
O podvodném software určitě věděli také ve Škodovce. Vztah mezi zákazníkem a prodávajícím je postaven na vzájemné důvěře. U Škodovky bych si po této kaze auto nekoupil. Image značky Škoda u mě klesla na úroveň zlodějů a podvodníků.
V případě HK taky a jakou dostali pokutu. GM, , Ford, Cadillac a Honda taky lhali, popřípadě podváděli. Toyota a Mitshubishi nemá čisté svědomí. A také se jednalo o mnoho kusů, tady jde spíš o to, že USA chce odstavit konkurenci, pokud to nevidíš. Kdyby stejnou kauzu zasáhl GM, tak pokuta bude nižší.
Aby tak velká firma udělala podvod takovéhoto druhu, je v podstatě bezprecedentní. Přirovnal bych to např. k tomu, kdyby třeba CocaCola při uvedení nové limonády na trh si tuto nechala schválit v bezvadné verzi a místo té schválené pak prodávala v obrovském množství nějakou polojedovatou břečku >:D
a jinak k tvé otázce: "proč by tedy majitelé dotčených aut měli být na tom víc biti? Proč zrovna oni by měli být ti "spravedliví"?"
Tak oni biti být nemají (teda ne že by si to jako dieseloví sociopati nezasloužili), ale jejich auta by měla splňovat platnou legislativu a pokud ji nesplňují, pak nemají na silnici co dělat. Odškodné ať si ti "bití" majitelé vymáhají po koncernu VW...
No jasně, jen by výše pokytu měla být jiná, tak řekněme 1 miliarda dolarů max. , spíš 0.5 mil. dolarů. Navíc ty pindy jako skandál, podvod a další mi příjde jen jako slovíčkaření, všichni zatloukaj.
Tady jde ale o podvod u 8 mil. aut jen v Evropě, která neplní limity a vypouštěné oxidy my všichni a Vy také máme dýchat jen kvůli tomu, že majitelé - oběti podvodu ze strany VW, budou mít vyšší výkon?
no pre mňa asi takto: VW neplní limity ani na bežnej USA emisnej kontrole a už vôbec nie v prevádzke..... zvyšok sveta na bežnej emisnej plnil bez špeciálnej pomoci a v bežnej neplnil.... neviem čo je horšie ale VW mi tu vychádza že v danej dobe nestíhal konkurencii ale veľmi veľmi chcel uspieť.... tak doping....
jaky emise neplni benzin euro5??
jestli myslis CO2, tak ty vlastne ani zadny emise nejsou, to pak za emise muzes povazovat i vodu, která vznika horenim vodiku
Sice nejsem majitelem vozu, kterých se to týká, ale v principu se to může týkat jakéhokoliv auta a motoru. A opravdu byste všichni ti, kdo kritizujete majitele těch vozidel, kteří si nechtějí nechat na auto sáhnout, běželi hned do servisu, aby vám tam dali nějakou mapu, po které se třeba autu sníží výkon nebo zhorší reakce na plyn?
Copak to není celé jen pokrytecká Potěmkinova vesnice, kde se tváříme, jak se vlk nažral a koza zůstala víceméně nepoškozená? Vezmu třeba svoje auta - proč mají volbu sportovních režimů, ve kterém už EURO 5 (benzín) a EURO 6 (nafta) neplní? A řeknu vám něco - kdykoliv do těch aut sednu, tak hned přepínám do sportovního režimu, takže ta moje auta nikdy nejezdí v onom utlumeném (defaultním) režimu, u kterého výrobce deklaruje plnění emisní normy. A co? Měl bych taky dostat zakázáno, abych si to nesměl přepínat, protože emise NOx jsou v takovém případě mimo emisní limit? A v čem se liší moje přepnutí do sportovního režimu, které auto dostane mimo emisní limity od toho, kdy je od výrobce v něm přepnuto "pořád"? Nevím sice, jestli přepnutím do sportovního režimu vzrostou emise NOx 40x, ale určitě už to auto neplní emisní limity. Prostě "ojebávka", aby zákazník dostal svůj výkon, ale papírově byli v Bruselu šťastní. V reálu to ale k příslušnému snížení nevede, takže k čemu je to vlastně dobré a proč by tedy majitelé dotčených aut měli být na tom víc biti? Proč zrovna oni by měli být ti "spravedliví"?
Má pravdu, víceméně podvádí každý. Jaký je rozdíl v tom, že HK lhal o spotřebě, nebo že GM tutlalo to zapalování a plno dalších automobilek taky dělá tohle. Příjde mi to naprosto stejné podvádění, jen někdy šlo o bezpečnost, jindy o spotřebu a jindy zas o emise. Samozřejmě mi tu ase začnete psát, že Toyota, GM nebo další o tom nevěděli, možná ano, ale všichni zapírají. Jinak svolávací akce jsou něco úplně jiného.
Tak zatim vedou sociopati 2:0. Uz jsem si rikal, kdo si ty dehtaky s okourenyma naraznikama muze kupovat >:-[]
Otravovat male deti ve mestech na chodniku to musi potesit kazdeho hrdeho majitele uvedenho vwerku >:-[]
To Subaru vypouští několikanásobně míň emisí. Určitě máš aspoň základku žejo ;-)
To Subaru se v reálnym provozu skoro vejde do Euro 5, ty máš 20x horší emise NOx
Zkus si přečíst co s tebou dělá NO3. Na bouračky tady umře ročně pár set lidí. Na smog 5000
Euro3 má skoro 3 násobek NOX než Euro4
Tim vším sem chtěl říct že totálně kecáš. Nebo seš úplně blbej a vůbec nerozumíš o čem mluvíš. Možná taky od každýho trochu >:D >:-[]
tak pokud auto identifikuje, že je měřeno a podle toho upraví emisní charakteristiky, je to podvod naprosto jednoznačný... Stejně tak jako ten příklad Fordu, který detekuje, že není měřeno a podle toho upraví emisní charakteristiky - to je úplně totéž.
Jiná věc je, když má auto (i při běžné jízdě) v režimu měření emisí emise nízké a při jízdě na vyšší výkon (nebo prostě jízdě v jiném režimu, než se měří) má emise vyšší. To už podvod určitě není - to je prostě jen přizpůsobení se nedokonalé/chybné metodice měření....
Presne kvuli takovym, jako ty, by melo byt na pristi STK pozadovano potvrzeni od vyrobce, ze zavada na motoru byla odstranena ve vyrobnim podniku/servisu a je zpusobile k provozu. Bez uvedeneho dokladu sebrat technicak, sesrotovat a adios.
Jasně, proč taky jezdit do servisu. Vždyť motor jen nesplňuje emise a Vy a Vaše děti, rodina, přátelé a cizí lidé to potom dýcháte a máte z toho vážné nemoci. Kdyby jste se zítra dozvěděl, že máte vážnou nemoc, třeba plicní, určitě byste do toho servisu jel.
Podvodem to nenazvala média ale americké instituce a Volkswagen to hned po zverejnení priznal. Pred zverejnením, kdy o tom problému Americani s Volkswagen diskutovali aniz by ta vec mela publicitu, Volkswagen mlzil, lhal a snazil se delat z Americanu blbce. O tom vubec není treba diskutovat. Clánek jsem si precetl. Je mozné ze se prijde na to ze jiní výrobci podvádí taky ale to nic nemení na veci ze to co udelal Volkswagen je jasný podvod.
a co ten co pojede za timhle jedovatym autem, tomu zadny nebezpečí taky nehrozi??
a jestli ne, tak proc je kvůli tomu takovy humbuk?
a jestli nebezpečí hrozi, musim i v takovem pripade dodržovat dopravni předpisy, když za prestupek se nepovazuje takove jednani, které odvrati hrozici nebezpečí?
takze když takove auto predjedu tam kde nemam, nebo vyssi rychlosti nez bych mel, znamena to, ze jsem zadny prestupke vlastne neudelal, protze jsem odvracel hrozici nebezpečí (ze se udusim, nebo chytnu rakovinu)??
a k jinému tématu - urednici a nekteri poslanci chteji prosadit, ze ridic, který udela prestupek se proti nemu nebude moct odvolat i když bude presvedceny, ze zadny prestupek neudelal a bude pro to mit dukazy. to uz muzou uplne zrusit i advokaty a opet zavest diktaturu
Abych ztratil den v servisu, když to bude mít teoreticý efekt a dotýká se to jen stavu při nízké zátěži, kde nejezdím? Podívej se, kolik vypouští emisí to Subaru z článku, co jsem poslal, stejně jak EU3 Octavia. Tady jiné než systémové řešení na úrovni vlád a celé EU ohledně změny orientace nepomůže.
To že to média nazvou podvodem z toho ještě podvod nedělá, ale když už to tu mediální nálepku dostane tak se toho blbě zbavuje. Přečti si ten článek co jsem posílal - Ford jednoznačně detekuje že není v testovacím režimu a neotvírá ERG. Já se ani nedivím, protože to je jak připojit si odpadní rouru na vodovod. Pokud není v pravidlech měřícího cyklu, že se nesmí provádět optimalizace chodu motoru na SW úrovni tak prosím, ale dokud to není explicitně zakázáno tak je to dovoleno.
"VW se přiznal k "podvodu", protože to je marketingově lepší, než zatloukat." - VW se priznal ne k "podvodu", ale k podvodu, protoze mu ten podvod v USA prokázali. Predtím VW dlouhou doby zatloukal a snazil se z Americanu delat blbce.
Už se sem pomalu bojím i psát protože jsem majitel "postiženého" dieslu 1,6TDI, nyní i ověřeno na udevené stránce. Než se to tu zase zvrhne - jeden zajímavý článek o tom, jak "podvádí" i ostatní:
[odkaz]
[odkaz]
protože co není zakázáno, je povoleno. Je to blbý, ale je to tak. VW se přiznal k "podvodu", protože to je marketingově lepší, než zatloukat. Já do servisu nepojedu pokud to nebude nařízený, proč taky?