...co mě u tohoto konkrétního modelu vadí je skutečnost, že jsem měl možnost vyzkoušet GT předchozí generace s dvoulitrem...a že Renault, jako ostatní, podlehl tlaku ekoteroristů, i když víme, že jiná možnost neexistuje a cpe do svých vrcholných modelů foukaný šestnáctky.
Stejná je i v Cliu RS...a víte co? Dnes jsem rád, že mám doma dvoulitrovou atmosféru...
Tenhle "moderní" downsizing je úplně k hov*u a jen vede k tomu, že automobilky podvádí - jak se koneckonců ukázalo v případě VW.
upraveny podvozek, jine brzdy, jine dily boykytu, nejsilnejsi motor v nabidce nebo silnejsi nez bezne modely v nabidce, to vsechno jsou +- zakladni rysy HH, a to vsechno Megane GT splnuje
Člověče, já si myslím, že HH nemá být jen vyšší stupeň výbavy. Jasně, Renault Sport je mistr, ale to GT je furt jen auto se silným motorem a vysokou výbavou. Prostě GT. Hothatch bude až ten mazlik, za jehož volantem budeš mít hubu od ucha k uchu a mokrý trenky. ;-)
celkom rad by som videl porovnanie povedzme s 5 dverovym ceedom GT.. samozrejme nepochybujem ze renault so svojimi skusenostami z motorsrportu bude podvozkom lepsi ako GTecko od kie ale aj napriek tomu by som si obe auta rad pozrel v nejakom porovnavacom teste zoci voci jeden proti druhemu..... jazdecky je ceed GT udajne zabavny a zaujimavy takze by to nemuselo byt az take marne a nezmyselne porovnanie.... a mozno by to mohol byt aj taky moj maly tip na testik pre redakciu do buducna ;-) ( okrem ineho 5 dverovy ceed GT ak sa nemylim tu tusim testik stejne este nemal ani po vyse dvoch rokoch vyroby )
inak koniec 3 dverovej verzie meganu je ozaj realny? neviem si moc predsatvit naslapane krvilacne RSko v "rodinnom" patdverovom prevedeni.... aj ked clovek si samozrejme casom zvykne na kde co ked musi