Novinky
Hvarcz
0
No já nevím, ale není facelift Vitary už teď?
Marko
0
Vitara zatial presla len "kozmetickymi" zmenami. Vyraznejsi facelift ma byt koncom dekady.
Hvarcz
0
ok, to jsem nevěděl, jenom bych v článku napsal že ty jejich diesely jsou renaultu
Pěkný článek, jako vždy.
Trochu mi tam jen chybí něco o strategii Suzuki na trhu v USA. Tj něco o modelu Suzuki XL7 nebo o tom, že v USA Suzuki zvolilo strategii spolupráce s Nissanem a "zmutování" pickupu Nissan Frontier do podoby Suzuki Equator.
Docela by mě zajímalo, jestli tato spolupráce s tímto pickupem skončí nebo zda bude pokračovat i do budoucnodti třeba v jiných segmentech či regionech.
Trochu mi tam jen chybí něco o strategii Suzuki na trhu v USA. Tj něco o modelu Suzuki XL7 nebo o tom, že v USA Suzuki zvolilo strategii spolupráce s Nissanem a "zmutování" pickupu Nissan Frontier do podoby Suzuki Equator.
Docela by mě zajímalo, jestli tato spolupráce s tímto pickupem skončí nebo zda bude pokračovat i do budoucnodti třeba v jiných segmentech či regionech.
Dakujem 😉
Clanky bohuzial nikdy nepisem s ohladom na zamorske trhy (aj ked v blizkej buducnosti asi vzniknu clanky, ktore budu mapovat - mozno v trochu inej podobe - aj tieto oblasti). Casovo aj rozsahom by to bola dost narocna praca. ;-\
Co sa tyka Equatoru - je to relativna novinka u Suzuki na trhu v USA. V tejto generacii sa ukaze, nakolko to auto plni ocakavanie manazmentu severoamerickeho Suzuki. Ak ano, Equator moze pokracovat aj v druhej generacii. Otazkou ale je, ako to vlastne do buducnosti bude s pick-upmi Nissanu. Do akej miery budu sucastou (oznamenej) spoluprace s Dodge, a ci bude delej priestor aj pre tretieho partnera - Suzuki.
Suzuki XL7 - v tejto chvili je dost tazke povedat, ci Suzuki bude po rozviazani majetkovych vztahov z GM pokracovat s vyrobou XL-7 aj po skonceni aktualnej generacie. Ak to tak bude, tak to bude na cisto komercnej baze - otzka teda je ci sa Suzuki oplati kupovat casti auta od GM za plnu cenu. To bude rozhodnutie Suzuki (a tiez bude zalezat na predajnosti toho auta, alebo na tom, ci sa rozsiri trh aj o JAP, resp. EU).
Spolupraca Nissan a Suzuki - ano, tato linka je ziva. Nissan Pixo je vlastne upravene Suzuki Alto. Doma v Japonsku Nissan odobera od Suzuki cast mikroaut triedy Kei (aj ked teraz tam je v tomto segmente nova zmluva s Mitsubishi). Nad tento ramec ale zatial nie je ohlaseny nijaky projekt.
Clanky bohuzial nikdy nepisem s ohladom na zamorske trhy (aj ked v blizkej buducnosti asi vzniknu clanky, ktore budu mapovat - mozno v trochu inej podobe - aj tieto oblasti). Casovo aj rozsahom by to bola dost narocna praca. ;-\
Co sa tyka Equatoru - je to relativna novinka u Suzuki na trhu v USA. V tejto generacii sa ukaze, nakolko to auto plni ocakavanie manazmentu severoamerickeho Suzuki. Ak ano, Equator moze pokracovat aj v druhej generacii. Otazkou ale je, ako to vlastne do buducnosti bude s pick-upmi Nissanu. Do akej miery budu sucastou (oznamenej) spoluprace s Dodge, a ci bude delej priestor aj pre tretieho partnera - Suzuki.
Suzuki XL7 - v tejto chvili je dost tazke povedat, ci Suzuki bude po rozviazani majetkovych vztahov z GM pokracovat s vyrobou XL-7 aj po skonceni aktualnej generacie. Ak to tak bude, tak to bude na cisto komercnej baze - otzka teda je ci sa Suzuki oplati kupovat casti auta od GM za plnu cenu. To bude rozhodnutie Suzuki (a tiez bude zalezat na predajnosti toho auta, alebo na tom, ci sa rozsiri trh aj o JAP, resp. EU).
Spolupraca Nissan a Suzuki - ano, tato linka je ziva. Nissan Pixo je vlastne upravene Suzuki Alto. Doma v Japonsku Nissan odobera od Suzuki cast mikroaut triedy Kei (aj ked teraz tam je v tomto segmente nova zmluva s Mitsubishi). Nad tento ramec ale zatial nie je ohlaseny nijaky projekt.