Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi A4 odhalilo své ceny, kolik za něj zaplatíte?

Již od zahájení prodeje je možné objednávat obě karosářské verze nové A4. Vedle základního modelu jsou k dispozici dvě výbavové linie.
Zpět na článek
8. 10. 2015 11:07
8. 10. 2015 11:27
8. 10. 2015 11:45
8. 10. 2015 18:18
8. 10. 2015 14:05
8. 10. 2015 22:01
8. 10. 2015 11:27
8. 10. 2015 14:57
8. 10. 2015 21:02
8. 10. 2015 20:58
8. 10. 2015 19:21
8. 10. 2015 19:25
8. 10. 2015 19:25
8. 10. 2015 19:26
8. 10. 2015 21:40
8. 10. 2015 23:09
9. 10. 2015 00:02
9. 10. 2015 03:16
9. 10. 2015 08:43
9. 10. 2015 08:42
9. 10. 2015 09:10
9. 10. 2015 09:23
9. 10. 2015 12:57
9. 10. 2015 14:29
9. 10. 2015 13:03
9. 10. 2015 13:25
9. 10. 2015 09:27
Avatar - Emel
8. 10. 2015 11:07
Příjemné
Tohle není vůbec špatné. Motory posílily, v základu jsou xenony, ceny pokud si dobře pamatuju na podobné úrovni jako u předchůdce...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - fOE
8. 10. 2015 11:27
Re: Příjemné
Jop, zvlast ty xenony v zakladu jsou fajn. Uz zadne socialni tvare u nove A4 (teda, predpokladajic ze v zakladu budou xenony i v zahranici).
8. 10. 2015 11:45
Re: Příjemné
Spotřeba u 3,o nafty mě rozesmála. Oni si s tím lhaním nedají pokoj. >:D
Avatar - Individualita
8. 10. 2015 12:09
Re: Příjemné
Ta spotřeba je tradičně směšná u všech motorizací. Ale za to nemůže automobilka, nýbrž evropské měření postavené na hlavu...
8. 10. 2015 12:27
Re: Příjemné
Spotřeba je podle laboratoře... Podívej co udávají všichni ostatní ;-)
8. 10. 2015 18:18
Re: Příjemné
Je mě jasné, ale u našich koček je tuším 6,5 a to úplně nereal není. A mínus jsem ti nedal (takové pako nejsem) :-)
Avatar - AUDIRS6
8. 10. 2015 13:57
Re: Příjemné
V labaku dokaze 730d x-drive vykuzlit cislo 4,8 >:D a ta je este trosku väcsia a tazsia... :-|
Avatar - fOE
8. 10. 2015 14:05
Re: Příjemné
Ano, samozrejme to auto nebude jezdit za 5L, ale 7L je uz zcela realnych a 7L pri vykonech jake ty 3L diesly dneska maji (nijak lehkemu autu udeli zrychleni blizke peti sekund na sto) a se spotrebou stejnou jakou maji 1.2tsi/1.4tsi v mensich autech? Na potlesk.
Jinak koho zajimaji "realnejsi tabulkove spotreby" se uz stejne davno kouka na ty americke, ale my v evrope jsme holt radi obelhavani (ne automobilkama, ale vlastnima normama).
Avatar - AUDIRS6
8. 10. 2015 14:08
Re: Příjemné
joooo, je to tak. - s tymi normami. :-!
Myslim ze v prvych jazdnych dojmoch s nou T.Dusil jazdil okolo 8..., a to by mohlo znamenat teda tych realnych kludnejsich +/- 7...
8. 10. 2015 22:01
Re: Příjemné
Jen poupravím 1,2 i 1,4TSI v menších modelech jezdí za 6 nebo spíše pod 6l. Jinak souhlas 7l u třílitru šestiválce je na potlesk
8. 10. 2015 11:27
8A = ZF
Dakujem za odpoved(e).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MadPete
8. 10. 2015 11:36
Nezaplatím ani korunu,
děkuji za optání. Jel jsem párkrát v minulé generaci a moje zemité plebejské smysly nezaznamenaly dostatek důvodů pro tu brutální cenovku. Na nové nemám a jako doplněk k teplákové soupravě v kategorii pochybných ojetin bych už volil bávo, s tím se dá alespoň driftovat na kostkách před nádražím.
Rozbalit vlákno
4
8. 10. 2015 12:26
Re: Nezaplatím ani korunu,
Kdyby jsi nejel párkrát, ale jezdil minulou generací, tak by jsi věděl, že z hlediska FWD byla na špici, AWD pak dávalo ještě nenucenou jistotu. Taky by jsi věděl, že ačkoliv je vše příjemný na dotek, vydrží interiér věčnost, podvozek jakbysmet.
Vzhledem k preferenci trhu a příklonu k AWD obecně pak novej model vylítne coby novinka na minimáoně několik měsíců (možná i desítek) na vrchol segmentu prémiových sedanů a vůbec bych se nedivil, kdyby se usadil na čele i v rámci střední třídy. Je to novinka a na to zákazník slyší.
Avatar - Hittman
8. 10. 2015 13:02
Re: Nezaplatím ani korunu,
Zřejmně to není auto pro plebejce >:-[]
Avatar - Emel
8. 10. 2015 15:11
Re: Nezaplatím ani korunu,
Hoši u Audi budou jistě velmi smutní, že už si žádnou další ojetinu nekoupíš.
Avatar - white label
8. 10. 2015 15:24
Re: Nezaplatím ani korunu,
Bazarový kovboj v teplákovce, driftující na kostkách před nádražím, to je jistě zákazník snů o kterého se prémiové automobilky perou...
8. 10. 2015 12:06
Nakonec Audinec..?
Musim priznat, ze tohle: [odkaz] je proporcne asi nejhezci silueta sedanu, ktera se da bezne videt. A kdyz pripoctu i hezky vyladeny (pro Audi tradicne) interiear a ni pohled pod kapotu vylozene neurazi, tak proste pisu - pastva pro oci. Tohle se panum z Humpolce (vlastne z Ingolstadtu) vazne povedlo :yes:
Rozbalit vlákno
15
8. 10. 2015 12:22
Re: Nakonec Audinec..?
Jsem zvědavej na živý vzhled. Zatím je to pro mě moooc evoluční. Interiér s rozložením á la F30 funguje na fotkách báječně ;-)

Je to podle všeho měkčí, lehčí...takže naprosto nenáročnej cesťák vyhovující výraznýmu podílu zákazníků.
8. 10. 2015 12:33
Re: Nakonec Audinec..?
No takhle z profilu to vypada na x let starou Audinu, zadny zazrak. docela okoukane, jak 15 let stare auto. Koncern je jen o prednich, zadnich svetlech, jinak je to z venku zaostale. Vypada to jak Audi z roku 98.
[odkaz]
8. 10. 2015 12:37
Re: Nakonec Audinec..?
Je to jejich filozofie a designový jazyk, hodně přes milion zákazníků ročně to tak chce ;-)
8. 10. 2015 12:39
Re: Nakonec Audinec..?
a to je práve paráda. Nestvárajú kraviny, tak môžu pokojne evolovať.
Avatar - Hittman
8. 10. 2015 13:03
Re: Nakonec Audinec..?
Ona ta podstata je jinde, než v ulítlém designu, ale v technologii celkově - podvozek, motor, karoserie, atd.
8. 10. 2015 13:12
Re: Nakonec Audinec..?
Zkusim taky uvazovat tak...jednoduse.
.
.
.
Fakt mi to moc nejde, sorry. Tak aspon takto: Pokud je soucasna A4 proporcne stejne vyspela, jako "luxusni" A8 z pred dvou dekad, tak to je jedine dobre, ani tim se kazdy pochlubit nemuze.
8. 10. 2015 13:25
Re: Nakonec Audinec..?
Ty jsi přesedlal!
8. 10. 2015 13:38
Re: Nakonec Audinec..?
Jako na ctyri krouzky?
To ne-ee, jen se mi to auto konecne libi :-)
8. 10. 2015 13:47
Re: Nakonec Audinec..?
Konečně? Nebýt světel, nepoznal bych na obrázku upřímně rozdíl ;-) Nebo se ti Audi líbí tajně už dlouhý léta a skrýváš to >:D
Avatar - AUDIRS6
8. 10. 2015 14:02
Re: Nakonec Audinec..?
raz sa k tomu prizna kazdy ! >:D ;-)
Avatar - fOE
8. 10. 2015 14:06
Re: Nakonec Audinec..?
Tak jako do duchodu, ano i k audi casem dospeje kazdy >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
8. 10. 2015 14:24
Re: Nakonec Audinec..?
Akorát někdo prakticky, někdo jen teoreticky.
/myšleno obecně/
8. 10. 2015 14:03
Re: Nakonec Audinec..?
No - libilo, ale porad mi na nem neco malinko nesedelo, ale ted u mi sedi vsechno.

Ze ja tady vubec psal >:D
8. 10. 2015 14:43
Re: Nakonec Audinec..?
Svetla delaj hodne. Kdyz se clovek podiva na ty neustale facelifty, tak to skoro o nicem jinem neni. Svetla jsou jako kola, hodne zmeni vnimani, ikdyz se design celeho auta zmeni minimalne.
8. 10. 2015 14:41
Re: Nakonec Audinec..?
To nemusis zkouset, to si predvedl uz pri pochvale toho snad nejobycejnejsiho profilu bez napadu.
Nikde nepisu, ze ta stara A8 je proporcne vyspela a uz vubec ne, ze vypada luxusne. Je to proste obycejne auto s normalnimi proporcemi. Nekdo ale dokaze udelat design z profilu zajimavy vice, tak aby to nevypadalo jak tato A4 stara 20let.
8. 10. 2015 13:44
Reálná cena?
Jen ze zvědavosti - na kolik % slevy se nechá u podobných vozů dostat? Jaká je reálná cena?

Jestli mám začít šetřit nebo snít dál >:D :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - AUDIRS6
8. 10. 2015 14:06
Re: Reálná cena?
Noooo, ak si flotilovy zakaznik, ze beres od nich pravidelne par aut v kazdej generacii, tak mozes ratat ( pri rozbehu predaja ) tak max. s tym, ze ak kupis do firmy teraz nejaku tu 8-u, alebo 6-u, tak ti daju na ne lepsie zlavy, lebo ofiko na 4-ku ti ju nebudu chciet dat. Je to proste moc horuca novinka.
Mooooznoooo - po Novom roku - ak bude nejaka skladovka... - pokial ich netrpezlivci hned nerozberu... :-)
8. 10. 2015 14:45
Re: Reálná cena?
Já myslel spíš v obecné rovině - jaká je reálná cena německé trojky - ať už C-Klasse, BMW 3 nebo třeba A4. Nikdy jsem se o to nezajímal a teď stejně cpu peníze do baráku, ale třeba za dva roky by to mohlo být aktuální.. jestli je u dražších vozů běžná nějaká vyšší % sleva, nebo se moc ukecat nedá.. jestli ne, tak ještě pár let zůstanu u lidových vozů, ale pokud ano, možná bych si splnil sen >:D >:D
8. 10. 2015 15:27
Re: Reálná cena?
Pokud neplánuješ nějaký odpočet DPH, tak asi lépe okouknou Německo - u MB jsou to Junge Sterne .... Můžeš se dostat na cca 50% české ceníkové ceny u lehce ojetého auta. Na golfu v Č.Krumlově má Porsche ČB vystavenou A3 v nějakém skoro základu se teoretickou cenovkou 750 za akčních 560 tis. na Q7 zatím cenovku nemají ...
8. 10. 2015 15:56
Re: Reálná cena?
Bohužel odpočet nepřipadá v úvahu :-(

Ale díky za tip s dovozem. V době, kdy to bude aktuální, už bude mít ČNB doufám nové vedení, koruna bude silnější a německé vozy ještě levnější :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
8. 10. 2015 14:45
novy jaguar XE
vychadza dokonca lacnejsie ako nova A4 ... s 2.0 turbom 147kw stoji XE v zaklade o takmer 50 tisic kc menej ako zakladne 2.0 140kw audi A4

tazko povedat co je tu uz lacne a co je drahe ... obe auta su uz v cene nad milion ... ale ja by som dal prednost zadokolke od jaga ak by som mal ten pomyselny milion ;-) .. a aj v testoch sa javi XE ako najlepsie jazdiace auto svojej triedy .... samozrejme na test A4 si este treba pockat ... je mozne ze to bude tiez slusna pila.... ale ja mam uz stejne vybrate .... uz len mat ten milion no jo....
Rozbalit vlákno
11
Avatar - fOE
8. 10. 2015 14:57
Re: novy jaguar XE
Ten jaguar za milion toho mit moc nebude, treba prave xenony urcite nema (naproti tomu ma ale treba automat), takze aby si se dopatral skutecne ceny toho nebo tamtoho musis si to dorovnat ve vybave, bez toho porovnavas jablka a hrusky. ;-)
8. 10. 2015 16:02
Re: novy jaguar XE
Pokud bych přemýšlel nikoliv v rámci jednoho, ale jednoho a půl milionu, dal bych také přednost Kočce...
Avatar - Emel
8. 10. 2015 16:27
Re: novy jaguar XE
Jde hodně o motorizaci. Audi za 1.5M bude typicky 3.0TDI + pár extras, proti tomu nemá XE úplně co postavit. Obecně kombinace 3.0TDI+Quattro je hlavní lákadlo Audi, s nějakým 2.0TDI FWD už mi to tolik smysl nedává a radši bych volil vybavenější mainstream, třeba Superb.

Podle toho co jsem tak slyšel to u XE vidím ideálně na benzínový šestiválec (to jsme na těch 1,5M bez extras), nebo pak 180k nafta jako úsporná varianta.
8. 10. 2015 18:21
Re: novy jaguar XE
U A4 bude fungovat i TFSI stejně jako TDI R4 s quattrem ;-)
Avatar - AUDIRS6
8. 10. 2015 18:46
Re: novy jaguar XE
Podla mna znacna cast zakaznikov by si priala aj slabsie benzinove quattro ( dufam ze sa to casom zmeni ). Nechcem si to malovat moc na ruzovo, ale pokial ten novy "Millerov 190 PS" motor funguje aj v reale dobre ( dufam v nejaky rychly test aj s realnou spotrebou ), tak par zakaznikov, ktori sa mozno po tychto poslednotyzdnovych dízel-gatiach zamysleli nad farbou tankovacej pistole, by zmysel davat mohol. ;-)
8. 10. 2015 19:17
Re: novy jaguar XE
Furt je to čtyřhrnek. 3,0TDI bude příjemnější ;-)
Avatar - AUDIRS6
8. 10. 2015 19:23
Re: novy jaguar XE
To bez debaty ;-)
Problem ale v tejto triede je ( len stredna trieda ), ze tu bohuzial aj potencialni kupci malokedy volia 6 valce. Ti, ktori poskuluju po 6 valcoch, uz poskuluju po o cislo väcsich modeloch. Pritom ak uz niekto je schopny utratit pol mega na vybave, nemal by byt problem prihodit aj tie "2 kilecka" za 2 valce, 8° ZF automat... A o spotrebu by som sa asi tiez moc "netriasol" (cca + 1 liter) ;-)
Avatar - Emel
8. 10. 2015 20:19
Re: novy jaguar XE
Dobře, ale 3.0TDI je jasný argument proč prémie, ten motor reálně nemá v mainstreamu konkurenci, nějaké BiTDI na to nemá. Dvoulitrové T(F)SI můžu mít i v tom Superbu/Passatu, pak už je potřeba hledat ty jemnější nuance.
Avatar - fOE
8. 10. 2015 21:02
Re: novy jaguar XE
No a vzhledem k tomu ze 2L nafta je typicka motorizace teto tridy a to i u premie tak tak 180k nafta v XE nemusi byt prodejne marna. Jen by si mel jag pohnout s 4x4, motor a prevodovku ma, pohon na vsechna ctyri ale chybi.
8. 10. 2015 18:20
Re: novy jaguar XE
Teoreticky...200HP v XE moc nejede, TFSI naproti tomu velmi dobře. Jag zanedbal touhy mnoha zákazníků, kteří vyžadují nejlepší infotainment technologie na palubě, cit pro detail a peníze vrhnul na to co není vidět...na podvozek.
Avatar - fOE
8. 10. 2015 20:58
Re: novy jaguar XE
Uz aby tu byli i nove r4 benziny. Jediny pouzitelny benzin za 1,5mil v zakladu je bida (resp. stesti pro ty co na nej maji, pro zbytek bida >:D ).
8. 10. 2015 19:21
V6
Kde je nějaký šestiválec v benzínu? Něco proti 340i?
Rozbalit vlákno
15
8. 10. 2015 19:25
Re: V6
Proti 340i bude S4 (jako je S6 protějšek 550i).
Avatar - AUDIRS6
8. 10. 2015 19:26
Re: V6
S4 ;-)
V6 TFSi - uz turbo / biturbo - este ten motor neukazali, 354 PS, 500 Nm od 1300 rpm... ;-)
Aj na ofiko Audi strankach pisu, ze zatial este nieje specifikovana spotreba a pod., ze to az pri zahajeni predaja.

Edit: Turbo bude 1 ! Presne ako som davnejsie pisal :-) :
[odkaz]
8. 10. 2015 21:40
Re: V6
Ale já měl za to, že S4ku postaví proti M340i (která by měla být) a RS4ku proti M3/M4. Nějaký "základní" podladěný šestiválec nebude? :-)
Avatar - AUDIRS6
8. 10. 2015 23:09
Re: V6
Tak ono..., vraj z tej novej generacie motorov V6 a V8, ktore vyvyjaju spolu s Porsche, ma vzniknut aj nejaka usporna verzia. Spekuluje sa o objeme 2,5 litra u V6. Lenze zacinam byt presvedceny o tom, ze objem sa menit nebude, ostane 3.0 V6 a vdaka Millerovmu cyklu by to mohli naladit na cca 300 PS a 450 Nm...
Ci to ale budu povazovat za potrebne dat aj do A4 ( v A6 a vyssie je to ocakavatelne ), si netrufam odhadnut. Ak ano, tak to moze byt zaujimave. Otazka ale je, kolko kupcov by si to naslo... Za chvilu totiz bude bezne 300 PS dolovat aj z R4 aj v strednej premii. Tak neviem, ci Audi ten "rightsizing" ustoji. ;-)
Avatar - Ham.
9. 10. 2015 00:02
Re: V6
Myslím, že neustojí a zdaleka si nemyslím, že kvůli limitům CO2. Hlavní problém je, že by to prakticky nikdo nekupoval. Můžeme si argumentovat kulturou běhu šestiválce, ale v koncernu těch 300hp dnes má kdejaká mainstreamová rachotina s R4 a nikdo si nekoupí šestiválec jenom pro tu kulturu, musí tam být i nějaká výkonová převaha, to se prostě nedá okecat. Lidí kteří se spokojí s kulturou šestiválce a na dálnici nedokáží sundat ze zadního nárazníku Golf R nebo Supa s R4 je strašně málo, upřimně mezi kupci nových aut skoro nikdo. Většina, když už se rozhodne cálovat za kategorii V6, tak chce sice kulturu, nenucené podání výkonu (což měla kompresorová V6, turbo je tak jako tak krok špatným směrem), ale i když si to skoro nikdo nepřizná i výkonovou převahu nad těmi čtyřválci. Prostě v dlouhém táhlém musím toho Golfa seřezat, pak je kultura a nenucenost s kterou to V6 udělá velmi vítána, když ovšem ten Golf nařeže mě, protože má podobný výkon a nižší hmotnost, tak je 99% radosti v háji. A wotomtoje. ;-)
9. 10. 2015 03:16
Re: V6
hm, tomu nahananiu za max. vykonom nerozumiem, sestvalec je predsa o inom:
zvuk, kultivovanost, pohoda a zaroven vytocenie k cervenemu polu bez revania motora... vytoc R4, budes rychly a hlasity...
Ten millerov cyklus vo stvorvalci 2.0 je dobry napad, mohli by to vyskusat aj vo V6 plus vypinanie valcov, kludne by stacilo aj 250 koni, ja viem, je to asi snivanie z mojej strany...
Avatar - Ham.
9. 10. 2015 08:43
Re: V6
O kultivovanosti a nenucenosti šestiválce jsem psal o tom není sporu, ale bez výkonu je to prázdný pojem, výkon k té nenucenosti prostě patří jako korida ke Španělsku nebo víno k Francii. Navíc mluvit o řvaní vytočeného čtyřválce, třeba 2.0 TFSI v A4, je mimo, ten motor je akusticky i proti vibracím tak utlumený, že ani při max. otáčkách není o nic hlučnější než šestiválec.

Šestiválec s Millerovým cyklem se má objevit. Nová řada motorů V6 a V8 nazvaná KoVoMo a vyvíjená společně s Porsche už nabíhá do nových modelů, první zástupce je v S4, stejný motor navíc el. turbem bude v RS4 a další fíčura, kterou V6 dostane je Milleruv cyklus podobně jako 2.0 TFSI ultra.
Avatar - Emel
9. 10. 2015 08:42
Re: V6
Nejsem si úplně jistý, jestli je důležitější ta dynamika v reálném provozu nebo spíš při pokecu v hospodě. Seřezat Golfa R kdekoli, i v tom dlouhém táhlém... to chce zejména velkou míru odhodlání. Golfík bude mít nahoře na těch dlouhých táhlých kopcích co znám něco přes 200, kolik pojedeš ty abys mu ujel?
Avatar - Ham.
9. 10. 2015 09:10
Re: V6
250
>:-[]
Neřekl jsem "kdekoliv", mluvím o hrubé síle tam kde ji lze použít a to není okreska, tam si Golf R namaže na chleba i daleko silnější stroje, přemotorované limošky ve střední či vyšší střední zcela určitě. A v této kategorii výkonu to tedy bude asi výhradně německá dálnice (ono se pár dlouhých táhlých najde i na našich dálnicích, ale mluvit o nich by bylo jaksi politicky nekorektní). :-)
Avatar - Emel
9. 10. 2015 09:23
Re: V6
Aha, já myslel dlouhé táhlé mimo dálnice. No, myslím že i na těch dálnicích platí co jsem řekl... i k tomu osmiválci budeš potřebovat velkou míru odhodlání a/nebo malý pud sebezáchovy.
9. 10. 2015 12:57
Re: V6
Řešením je pak samozřejmě čtyřválec o podobném výkonu prostě nenabízet. A snad nechceš říct, že by někdo od Audi odešel kvůli tomu, že mu nedá čtyřválec, ale "nutí" mu šestiválec? Za předpokladu, že ten motor bude povedený. Problém spíš vidím v ekonomické stránce věci.
Avatar - Ham.
9. 10. 2015 14:29
Re: V6
No když by byl šestiválec za cenu čtyřválce, tak se každý nechá lehko "donutit". Jenže víme, že je to ekonomický nesmysl. Takže když už si lidé připlácí za šestiválec, tak mají logicky nároky i na ten výkon
9. 10. 2015 13:03
Re: V6
Doteď žádná M340i nebo M335i nebyla. Ale ano, S modely odpovídají spíš M Performance. Jen jich BMW tolik nemá (obzvláště zážehových, ve vznětových zase pokulhává Audi).
Avatar - AUDIRS6
9. 10. 2015 13:25
Re: V6
na naftove "S-ka" by som si uz aj slusne vsadil ;-)
Zacalo to SQ5, pokracuje to SQ7..., novy 4.0 TDi bude vraj aj v novej A6 - teda S6... :-)
Len ak sa rozhodnu dat nieco aj do naftovej S4, bude ma zaujimat co to bude. Ci len presne to co v SQ5 plus, alebo to urobia aj s E-Laderom.
Avatar - Jenik3
9. 10. 2015 00:08
1.4 zacina mit jasne obrysy
Auto jede a motor neni ani slyset. :yes:
Jakekoliv auto se zrychlenim pod 10s a maximalkou pres 200 kmh je dostatecne dynamicke pro cesty v Evrope. Ta 1.4 podminky splnuje spolehlive a jeste je o 100k levnejsi nez smradlavej naftak o stejnem vykonu.

Ani se mi nechce verit, nemaji v ceniku chybu?
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2015 09:27
Jako dobry
Jako dobry, ale zase ten Golf R za podobny prachy, 300k, ctyrkolka .. rodinu tam taky nejak nasoukam .. za chudaka taky vypadat nebudu .. :-)
A nebo pak S4, jenze to si zas muzu za ty penize koupit a uzivat Porsche Boxter / Cayman (kam teda rodinu nenasoukam) ... je to dneska s tim vyberm tezky no ... :-)
Rozbalit vlákno
0