Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Subaru Levorg vstupuje na český trh, stojí minimálně 759.000 Kč

48 komentářů

Avatar - dewill
dewill
Ok, napíšu ježíškovi 😄
Dixik2
Za 14 dní mám s ním jízdu. 😄
Avatar - Hittman
Hittman
125 kW za 760 tisíc, hmm, dost sebevědomé
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
cena je ako u subaru zvykne byt... lacne auta to nikdy neboli .. vid ceny modelov forester .... outback alebo XV .. za kvalitu sa plati ... ale subaru za tie prachy urcite stoji :yes:
Avatar - MGRR
MGRR
No právě, že nic moc kvalita Subaru. Už tam cpou šidítka jako VW/Audi, typu Haldex. Kvůli kde jaké blbině musí motor ven, výfuky, spojka u Foresteru jsou po pěti letech často na odpis.

Měl jsem Subaru rád, dokud bylo poctivé ve všech ohledech. Dnes už je to taková předražená globálka... od dob dieselu.
oIoo
nojo, ono Subaru nehrabe víš, takže když to někdo se spojkou neumí, věčnost nevydrží :-!

boxer je holt hluboko v autě, takže si ho musíš spustit, možná bys místo kapoty dal nějaký boční dvířka ne? :-!
mozgog
V USA jsou to normální auta, za normální ceny, o cca třetinu a víc levnější než tady ... zkrátka je to předražený.
Avatar - Individualita
Individualita
Za ty peníze ani omylem, je to nižší střední. Ale jinak sympatické autíčko.
Switch007
Vybav si stejně Oktávku (1.8 TSI 4x4 Combi) a dostaneš se na stejnou cenu..
Avatar - Individualita
Individualita
Tu taky ani omylem 😉
esenbe
Vedle máš audi A4 za 799 000,- s 1,4 TSI v holátku a sedanu.

Pravda subaru není možná prémie v interiéru a imidži, ale o prémiovosti podvozku ( vždyť tento model má podvozek shodný s aktuálním STI, které nemá ve své třídě konkurenci a 10 z 10 ti dostala ve většině médiích ) nepochybuje nikdo. A o tom tak nějak je subaru.

Nemusí být trendy, nemusí být krásný ale za ty prachy lepší auto prostě nekoupíš.Technika, zpracování a jízdní vlastnosti jsou totiž na úrovni prémie. V hlavně mě napadá perfektní příměr - pamatujete na nootebooky IBM ? Vypadaly jako něco o 10 let staršího a o váze nemluvě. Jenže dodnes perfektně fungují a švihnutí o zem znamenalo maximálně odřený plastík. Joo před kočkama v kavárně jste udělali parádu se slimkovým jabkem, to je pravda ... 😉
vratidlo007
Clovece primer Subaru a Thinkpadu je perfektni! Kdyz jsem mel na mesic k dispozici Outbacka, tak jsem po 1/4 hodine byl rozhodnuty, ze to bude me dalsi auto. Kdyz si ho pujcil kamarad, shodou okolnosti take Thinkpadista, tak se vratil se stejnym poznanim. To auto zkratka funguje nadherne! A design? Mne se se libi az za roh😄 A to same platilo do Tx20, s novou Tx50 uz temer plati i u Thinkpadu. Kdo jednou zkusi a vi, tak uz nechce jinak 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
motor je 1,6 DIT /direct injection turb👋, takhle to vypadá, že je v tom snad nějaký diesel.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Ještě jsem na to před vydáním hleděl. Díky! 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
A klidně celé vlákno smažte.
/na diesel by to byly hodně dobré hodnoty, samozřejmě při udržení Euro6, to by snad dal ......., to by snad dal jen Volkswagen 😉 /
Provocateur
Jen pro zajímavost, na Slovensku začíná v přepočtu na 723 tis. Kč (Sport 815 tis. Kč), což je celkem překvapení, protože všechny ostatní modely tam začínají na vyšší ceně než u nás.
roubicek25
třeba Alfa je na Slovensku taky hodně levnější..
IPace
"Součástí jsou i asistenční služby na pět let v hodnotě 14.900 Kč zdarma."

tak je to zdarma, nebo za 14900? nebo zeby zdarma dostanem sluzbu kde muze cerpat az do 14900 a pak za financ?
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

normálně by stály 14.900 Kč, ale teď jsou zdarma 😉
Contradark
Vzadu bych upřednostnil výdechy ventilace před sedmou a osmou zdířkou na USB😄. A škoda, že jen kombi. Jinak ale super kára. :yes:
černý
Chybějící výdechy vzadu nechápu - auto je z mého pohledu nepoužitelné.
Avatar - nalimer
nalimer
dizajn subaru je taký... ...špecifický stále
Avatar - Individualita
Individualita
Což je jedině dobře. Nemusí všechno vypadat jako Golf atd.
bubulak
No tak něco se musí Subaru nechat, přišlo s modelem (na českém trhu v současnosti druhým), který má použitelný motor (ten druhý je Forester ve verzi XT).

Ovšem chtít 750k za vůz s rozměry nižší střední třídy po tom reputačním průšvihu s názvem Boxer Diesel, pánům odvaha vskutku nechybí. Kdyby to bylo v akci za cenu lízající ze spodu 600t Kč, dalo by se o tom uvažovat, takto ani omylem. Zas tak dobré to není.
norday
Hmm... zkuste si nakonfigurovat oktavku do stejné výbavy. Jste tam za 750 k taky. Tady máte jako bonus ještě Subaru k tomu.
Avatar - PepaJ
PepaJ
To norday: to mas sice pravdu...tam je to taky mega pruser..u malého motoru s velkou výbavou..ale škodovka má za ty peníze..alespoň to RSko...jinak cena těsně na hranici 750 tis. ve verzi Sport..by byla odpovídající...takhle je to cenový ulet!!.. za tak maly lux s krabici na zádech.

Jinak vůz prefekt po vsech strankach..má vše co ja potřebuji.ako mu chybi poradny motor..min. 2.0i a ta cena skoda mluvit...
norday
Neříkám, že je to bůhví jaká láce. Jen nechápu ty udivené výkřiky. Subaru prostě levný nejsou. Ale podle mě jejich kupci ví proč. A jak jsem řekl, škodovka v dobré výbavě nevyjde o moc lépe.
bubulak
Zejména kupci jejich prvních Boxer Dieselů vědí, proč už si to nikdy nekoupí 😄 I když otázkou je, zda je to v současnosti lepší, naftové XV v testu po 100t km v Autobildu nijak slavně nedopadlo.

Chápu, že tohle nemůže stát stejně, jako (rozměrově odpovídající) normální kombík nižší střední třídy, na druhou stranu ale stěží hledám důvody, proč by to muselo stát 2x tolik. Ta cena je prostě naprosto neadekvátní užitné hodnotě (což platí úplně stejně i u té Octavie RS).
Provocateur
Aniž bych chtěl snižovat odpovědnost automobilky, tak kupci prvních boxerů dieselů měli být více obezřetní, když věděli do té doby nemělo Subaru s dieselovýmu motory žádné zkušenosti. Kupovali zajíce v pytli. Já, a určitě spousta dalších, bych radši v takovém případě 3-5 let počkal anebo koupil bezproblémový atmo benzín, pokud by koupě nepočkala.

Spousta zboží je neadekvátní svoji užitné hodnotě, kdyby se tím řídili všichni zákazníci, tak by to třeba Apple mohl ve smartphonech rovnou zabalit 😄 Holt, pokud nemáš na Subaru v této třídě, musíš se podívat jinde, třeba Renault máš u nás v porovnání "za babku" 😉
tesnav
Užitná hodnota je naprosto subjektivní věc. Ano, pokud to srovnám s i30 v kombiku, tak je cena dvojnásobná. Ale má to auto za polovic čtyřkolku, automat, suprovy podvozek nebo nadprůměrně výkonný motor?
Anonym2811
Zrovna tím automatem bych se zase tak nechlubil, CVT do auta se suprovým podvozkem a nadprůměrně výkonným motorem podle mého nepatří...
oIoo
bavíme se o autě na dojíždění do práce, protože socky bez práce na to 900 mít nebudou. a CVT v Subaru ve spojení s benzínem je naprostý luxus. Takže ona hodinka popojíždění po Praze bude lepší než v kdejaký pětce nebo céčku.
a na okresky za Prahou to bude pasovat taky, viz místní video ze Španělskýho venkova
Avatar - Individualita
Individualita
Takže ono je to vlastně nejlepší auto úplně na všechno >😁

Teď už nemá smysl řešit co si za svůj milion koupit když je tu tohle >😁

Všechna ostatní auta se můžou jít zahrabat >😁
bubulak
Jo a až dá Hyundai do i30 16 T-GDI s automatem (jakože asi časem dá, když už ho má v i30 HB a Tucsonu), tak tam ta cena bude tipuju tak 450 tisíc už ve velmi slušné výbavě. Takže za 4x4 a tu značku Subaru na kapotě, jejíž reputace je vzhledem ke spolehlivosti jejích současných modelů poněkud diskutabilní, připlatím přinejmenším 300t. To tedy za dobrou koupi nepovažuju. Ale lidí, kteří jsou ochotni za ten znáček na kapotě platit statisíce, je dost, takže si to své zákazníky jistě najde.
Provocateur
Však jo, pokud nemáš na Subaru, tak si kup lowend co se týče jízdních vlastností 😉
norday
450 jo? V kombiku, s turbem cca 170 HP a automatem, s podobnou výbavou? Dejte mi pak vědět, rovnou si ho koupím. Zvlášť pokud to bude mít ještě navíc aspoň z poloviny tak " diskutabilní " spolehlivost jako současná Subaru.
mozgog
To je asi pravda, ale kdo si kupuje Ochcávku? Kromě firem a ty je mají za jiné ceny.
maXX_CZ
Auto se mi dost libi, predni kapota ve mne okamzite evokuje neco vic, nez jen ospoilerovana RSa a GTcka. Na druhou stranu i pres slusnou vybavu mi ta cena fakt prijde dost vysoka. A jak tu nekdo psal, ze zakaznik dostane "subaru navic", tak to mi teda jako nejaky extra benefit neprijde. Lidi dneska z ruznych duvodu (mimojine lehke ziskani informaci) stale casteji kupuji hlavou a ne srdcem (chcete-li sve oblivene subaru napriklad), resp. to nejvyhodnejsi.
A OIII? Za 750 po sleve mam full OIII RS, ktera pojede rekneme... jinak... abych subaru moc nehanil. Nebo samozrejme Cupru!
Provocateur
Srovnávat cenu AWD s FWD je trochu mimo, ne? Navíc, za chvíli může přijít někdo další, kterej ti bude tvrdit, že dávat 750 tis. za ORS je blbost, když skoro o 200 tis. míň můžeš mít Megana GT 😉
Avatar - Individualita
Individualita
No ono to mimo být může a nemusí. Většina lidí skutečně AWD nepotřebuje, jen to ještě neví >😁
oIoo
včera v Praze pršelo :-! bylo vidět, že většina lidí AWD potřebuje, jen o tom bohužel neví >😒]
Avatar - speedfred
speedfred
vypada,ale parádne,vcera som ho videl v krásnej červenej .
megacruiser
za balík. Nechápu kdo si takové auto koupí. Převodovka je obyčejný variátor, který nemá žádnou zázračnou životnost a u nás jej nikdo neumí solidně opravit. Design je otřesný - předek je tak mohutný že skoro vypadá že každou chvíli odpadne. Na co je potřeba tak vysoký předek a kapota když motor je plochý a těsně u země? Nešlo by to řešit vystřelovací kapotou pro ochranu chodců?
Kde jsou ty časy, kdy Subaru dělalo skutečně elegantní a proporčně vyvážená auta i v této kategorii - např. Outback s bezrámovými okny😒br /> [odkaz]
mozgog
Mně se líbí, v tmavě šedé, nebo té modré. A v reálu bude ještě hezčí. Ale cena je "předkrizová", zkrátka je předražený.
oIoo
Koukni do nabídky Citroenu, vždyť Ti dělají moc pěkná auta, a za hubičku :-!
jorbl2
Méně je někdy více, to si ale designer evidentně nemyslel, když kreslil přední část.
Avatar - Bully_
Bully_
Nevim, proc se objevuji nesmyslne udaje o prumeru brzdovych kotoucu vzdycky prave u Subaru (naposledy jsem tu na to upozornoval u BRZ, bez odpovedi). Jde o nejaky chybny prepocet?
Pokud by mely mit kotouce 16" (cca 406mm!), pak se vejdou do kol od 21" a vetsich, ne do priplatkovych 18-ek u Subaru Levorg. I "Godzilla" Nissan GT-R vozi v serii brzdy s kotouci o prumeru 390 + 380 mm.
otatomekahoj
Konečně hezké Subaru. U nás jich jezdí docela dost. Měl jsem kdysi starýho Forestra z áček, přičemž auto sloužilo dobře než to nějak narazilo do stromu. Strejda s ním ještě teď jezdí bez předního spojleru a s pomačkanou kapotou do lesa. Jestli si tohle budu moci dovolit za dva roky ojetý budu rád.