Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST DS 5 Hybrid 4x4 – Zázrak se nekoná

50 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a proto by bylo úplně zbytečné se snažit udělat toto auto dostatečně kvalitní.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Mentálně nevyzrálý je každý, kdo si koupí francouzský vehikl. :-!
Avatar - grifith
grifith
Je pěkné, že ses konečně vybarvil >😒] :yes:
Avatar - Inferius
Inferius
Otec tohle auto má, taky jsem se s tím už několikrát svezl a pokud jde například o ten prostor😒br />
"I řidič průměrné postavy sedí dosti blízko stropu, vzadu je pak prostor na úrovni automobilu nižší střední třídy."

Nevím kolik měří redaktor, ale vepředu teda rozhodně málo místa nad hlavou není. Se zbytkem testu víceméně souhlasím; je to designová záležitost, praktičnost nestojí vůbec za nic a ještě navíc to jak se za tím každý ohlíží.....

😉 😐
Ondřej Chamilla
Může záležet i na použitých sedadlech, tato byla elektrická kožená z paketu Leather Nappa a sedělo se celkem vysoko, případně své udělá i prosklení střechy. Nicméně i s necelými 180 cm jsem se cítil stísněně s hlavou blízko polstrování stropu.
Tiasek
Taky mi to nepřijde tak hrozné, například v novém BMW 7 mi prostor nad hlavou dělal asi větší potíže.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale ta predosla maska citroenu sa mi k tomuto autu hodila viacej.... mozno je to len zvyk... ale masku DS som si predstavoval rozhodne inak ako ten podivny masivne chromovany ramcek .... takisto tej masivnej chromovanej hokejke tiahnucej sa od svetiel po A stlpik som dodnes neprisiel na chut a podla mna je to uz skor gycova somarina ako stylovy doplnok ... hrozne mi to tam vadi na tom aute.... zvlast ak je auto v tmavej farbe .. vtedy ten chrom vyniknne a posobi to podla mna hodne nevkusne .... brrrrrr

ked k tomu vsetkemu priratame mizerny vyhlad z auta.. relativne malo miesta... kufor tiez len priemer.... dynamika vzhladom na vykon tiez nic moc.... ja neviem... ale co ma potencionalneho zakaznika na tom aute zaujat aby to za tie peniaze kupil? ....... lebo ak chcem zaujimave a stylove auto za milion tak si vezmem povedzme XE, pasat alltrack alebo ja neviem... sorento.. outback alebo octaviu RS... kto ma byt vlastne cielovka DS5-ky?
Avatar - Kamilac
Kamilac
No akorát nevím jestli je passat a octavia zajímavé auto když jich všude okolo jezdí dvě (zadky) a octa je podle mě předražená už za 700tis. Ale proti gust.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
alltrackov passatov ani octavii RS zase az tolko nejazdi... a su to podla mna slusne stylovky a lepsie auta ako tato DS5ka

ono za milion mas dnes uz tolko uzasnych aut ( aj tych skutocne premiovych) ... ze tato DS5ka by bola snad posledna vec na svete ktoru by som za tuto sumu kupil 😉

ale samozrejme mas pravdu... je to kazdeho vec co si kupi.... ja vravim len sam za seba...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A cena DS5, za vůz na podvozku C4 s lešeňovkou vzadu, je zcela adekvátní? To auto pro mě představuje vše, co na francouzské produkci nemám rád. Naleštěná bída.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zrovna tady je vzadu víceprvek 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já vím, v testu je ještě předraženější hybrid za mega...
Makovnik
Ty si v tom v zivote nesedel ani nebudes, ale vsetko ti vadi. Vadi len preto, ze to je DS.
S logom Hnojdaj by nic nevadilo.
Uz konecne dospej z tej puberty, vek na to mas, len hlava je dakde 15rokov pozadu.
Contradark
😄
Ondřej Chamilla
Už jsou tam, díky za upozornění 😄
Contradark
Díky. Jinak článek dobrý a souhlasím s Vaším názorem. 😄
Ondřej Chamilla
Taky děkuji 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tohle auto je na dvě hvězdičky, ale z deseti.
Avatar - Auto CZ
Auto CZ
prečo majú tak ohavné autá (Caddy, Fabia Combi 1.4TDi, Ibiza 1.2, ale aj Pulsar a Mokka, Doblo >😁 ...) v testoch ACZ štyri a viac hviezdičiek? A pohodové autá ako Avensis, DS5, Infinity, 308 SW HDi, Volvo S60...) len 2-3 ? :😉
Ondřej Chamilla
Protože nejsme na soutěži elegance? 😄
Avatar - Auto CZ
Auto CZ
ale na jesenní kombajnoví sklízni v JZD Kateřinice... Jó to sem si myslel. :-!
bubulak
Citroen by udělal mnohem lépe, kdyby místo leštěných prdů pro frikulíny a hipstery s podprůměrnou technikou začal zase dělat poctivá a technicky zajímavá auta. Kromě přesluhující C5 bohužel tato značka v současnosti žádné další nemá.
frite
"...začal zase dělat poctivá a technicky zajímavá auta"
No, koncern VW (mimo Lamborghini) takové auto nemá ani jedno, a jak se panečku prodává..Lid nechce vyspělé originální auto, stačí průměr s pořádnou marketingovou omáčkou..
bicak77
Jezdím s DS5 2.0HDi před faceliftem, ale již s modernizovanými tlumiči.

Trošku bych uvedl na pravou míru prostor v autě. Měřím 190cm a stropu se ani náhodou nedotýkám i při zatažené roletce nad hlavou. Vzadu je více místa na nohy než v C4, která určitě v nižší střední patří k těm prostornějším. Sednu si normálně za sebe. Pravda je, vzadu nad hlavou už se dotýkám temenem čalounění. Celý pocit stísněnosti je daný minimálním prosklením. Opravdu, na výhled ven a parkování si musí člověk zvykat. Nutností jsou pípáky vpředu a vzadu (+ kamera). Mě se ten pocit být v tanku nějaký zvráceným způsobem dokonce líbí a kdykoli sednu do "normálního" auta, cítím se velmi nepříjemně, jako ve výloze >😁

Jezdím na 17" kolech a komfort je...snesitelný...čili opravdu, pro mě největší slabina auta. Kola mají klasickým 225mm, takže volant nikam netahá, ale některé pasáže ve městě na rozbitých cestách jsou pro mě i auto utrpení. Tady platí pravidlo, čím rychleji tu sérii děr projedu, tím má auto (já) menší problém.

Auto opravdu není pro každého, někdo neskousne pohodlí, provedení interiéru (pro mě špička!), mizerný výhled. Ztotožňuji se s autorem testu v tom, že DS5 měla stát na podvozku C5..to bych jí pak já osobně neměl co vytknout 😉

P.S. Ideální auto pro exhibionistu. Tolik pozornosti a zvědavých otázek nepoutá žádné jiné auto s podobnou cenovkou
>😁

A když už jsme u té ceny. Za tu ceníkovou to snad nikdo z těch pár lidí v ČR nekoupil. Reálná prodejní leží někde jinde.
pargi
Reálná prodejní leží někde jinde u všech aut.
bicak77
Slevy z ceníků se hodně liší. U Mazdy ti toho už moc nesleví, u DS je to trochu jinak.
pargi
Pravda, ale takových výjimek je pramálo.
Avatar - Auto CZ
Auto CZ
Na trhu je niekoľko predražených príkladov, ktoré používajú zastaralé technické riešenia... čo tak nový VW Touran ? >😁 Cena ako u Medveďa za B klasse, a podvozok z roku 2002 ? Alebo Octavia s jednoduchou nápravou, kockatými sedadlami a hnusnými plastami za cenu C klasse? :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Budku pro lidi a lowcost koncernu VW chceš srovnávat s prémií koncernu PSA.
PSA má jedinou šanci, vzít to zgruntu jako Mazda.
Avatar - Auto CZ
Auto CZ
ešteže HTP s OHV nedávajú do RS :-!
Avatar - Emel
Emel
Úplně mimo, jako vždy.
Ondřej Chamilla
Jenže Caddy je dodávka, kde je jeho řešení podvozku s listovými pery vzadu z hlediska nosnosti a trvanlivosti výhodou, ne rádoby luxusní auto. Navíc taky nestojí milion 😄
Avatar - Auto CZ
Auto CZ
Touran podotýkam >😁
Ondřej Chamilla
Pardon, blbě čtu 😄
pargi
Touran - Caddy, to splete opravdu každého 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já to tak také pochopil, základ v roce 2002 má přece Caddy (navíc si bývali podobní). Dnešní Touran je ale zcela novým modelem na MQB, nebo ne?
Avatar - Auto CZ
Auto CZ
Som pocul, ze skodofka po krachu koncernu pojde svojou vlastnou cestou, a oprasi V praxi osvedcene modely skoda favorit silver line, sport line a henlein vybaven tezkym kulometem a Hufnicou Neunzig milimeter. A jeste a jeste tady.. Skoda ze ji nemate, skoda je umrit. >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak hlavně, že aspoň někdo se tím skvěle baví... 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Klasické kopání do VW beze smyslu. Octavia rozhodně zastralý technický základ nemá a v její třídě je dnes jednoduchá zadní náprava běžná. Za cenu C-klasse v základu (div ne s černými nárazníky) máš eReSo v plné palbě. S víceprvkem.
Johnnn
Pořád mi uniká smysl tohodle auta a vůbec DS 5. Stylovka to není, levný to není a prémiový taky ne, dotaženou technikou zase až tak neoplývá,jízdní vlastnosti zdá se taky nejsou právě terno
frite
Tak troufl bych si říct, že stylovka to je (je to spíš socha na kolech než auto) a pozornost přitahuje za všude, prémiové to volbou materiálů a zpracováním a designem interieru je, ale je pravdou, že technikou podvozku zaostává.
Diesel hybrid evidentně není nic moc, ale tam je snadná pomoc - zvolit jinou motorizaci...
milic
K té poslední větě - ona by stačila pořádná převodovka namísto toho nepovedeného robota.
Avatar - M1chal
M1chal
😲 😲 😲
Avatar - PepaJ
PepaJ
Tak cena je hruzu nahanejici..skoro 3x dražší než základ ze ktereho vzešel. ..totální ulet o půl mega..1,2 megam za tuto technickou katastrofu..může dat opravdu exhibicionista s designovym cítěním.

Jel ji před lety v predchozi verzi na těch 19" tkach tuším a horší comfort jsem v žádném novem autě nikdy nezažil..ani nyní v mé desetilete mazde s 160tkm na profilu 215/45.
Byl to 2litr linej jako snek a velmi špatně řadil automat..a to v jakémkoliv provoznim režimu..tenkrate za to chtěli necelý milion...hahaha..rychle jsem utíkal. Ale vizualne pěkně samo je.

Máte někdo přehled kolik se ve světě prodalo ks ...tohoto velmi nalesteneho prdu?
Avatar - Twingo
Twingo
Já si myslím že je to naprosto skvělé auto protože pro mně znamená design to nejdůležitější ale chápu že někdo uvažuje trochu více prakticky a potom je to opravdu diskutabilní vozidlo.

Ale je zajímavé že tady píšou že podvozek nic moc a v Autosalonu na Prima TV zase říkali že je to pěkná francouzská žehlička (ten podvozek prý krásně tlumí všechny nerovnosti a jede se s ním velice pěkně) a na Streamu v Meziplynu říkal že nemá větších výhrad k vozu. Tak to vypadá že každý mluví jinak.
;-\ 😐
Freddka
Kazdy test tohoto vozu, na ktery jsem narazil, se shoduje ve dvou bodech
- uvnitr se sedi vysoko, nad hlavou neni misto
- podvozek nestoji za nic
nebezpecnavosa
Je potřeba konkurenta hned na začátku pořádnou ideologickou kanonádou zadupat do země ! Pan Chamilla už zajel do těch sprácných kolejí s tím správným vlastním názorem, nějakou dobu po příchodu z Auto7 měl ještě rozumné názory, holt přání zaměstnavatele a chlebodárců je svaté.
Avatar - Twingo
Twingo
Řekl bych že vozy PSA (vlastně celkově Francouzské vozy) zde nejsou moc oblíbené až snad nenáviděné. Škoda řekl bych že neoprávněně. ;-\ 😒
Somewhere je už preč
Keď som písal, že DS je zlý nápad, bol som za zlého.
Mnohí ma kritizovali za názor, že DS je len pozlátko namiesto zlata, bižutéria namiesto šperku. Čas ukázal, ako to naozaj je. Citroen robí nepochopiteľné prešľapy, raz stúpi do blata vpravo, raz vľavo a nevie nájsť svoju cestu. André Citroën z toho musí byť na druhom svete veľmi smutný.
Columbo
Přestože mám Citroen rád pro jeho odvahu zavádět neobvyklá, a mnohdy technicky velmi vyspělá řešení, nemohu se zbavit pocitu, že Citroen prožívá poslední roky své existence.

Začalo to chybným rozdělením na "lepší" Peugeot a "horší" Citroen v rámci PSA - přitom logika by velela opačně - Citroen míval nádech luxusu a Peugeot byl masovka. Citroen tím evidentně trpí, navíc v poslední době dělá jedno rozhodnutí za druhým, které ho tlačí do propasti...

Současná modelová řada? Osm let stará C5 jakožto jediné pořádné auto v nabídce, C4 Picass👋Grand Picasso se mi zdá horší než minulá generace, a zbytek? Nuda, nuda, šeď, šeď. Ostatní modely nestojí vůbec za nic včetně řady DS.

A manažerské rozhodnutí jak z toho ven? Příští C5 se nejspíš bude prodávat jen v Číně a bezkonkurenčně největší prodejní argument Citroenu - hydropneumatický podvozek - odchází po desítkách let vývoje do zapomnění, a to v době, kdy se o něm dá v klidu prohlásit, že je to to nejspolehlivější, co Citroen má.

To je opravdu na potlesk... Nezbývá, než doufat, že se ještě někdo vlivný v Citroenu probere, ale jak to tak zatím vypadá... Adieu...