Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: DS 5 Hybrid 4x4 – Zázrak se nekoná

Citroën DS 5 nikdy nepatřil ke chváleným vozům. Po faceliftu se jedná již jen o DS 5, s novým jménem však ke zlepšení ve většině případů nedošlo.
Zpět na článek
9. 10. 2015 11:06
9. 10. 2015 13:40
9. 10. 2015 11:06
9. 10. 2015 12:32
9. 10. 2015 14:57
9. 10. 2015 17:47
9. 10. 2015 19:12
10. 10. 2015 06:38
9. 10. 2015 19:19
Avatar - KANKUNEN
9. 10. 2015 10:28
Citroen ví, že DS 4 a 5 si koupí člověk mentálně nevyzrálý
a proto by bylo úplně zbytečné se snažit udělat toto auto dostatečně kvalitní.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
9. 10. 2015 17:27
Re: Citroen ví, že DS 4 a 5 si koupí člověk mentálně nevyzrá
Mentálně nevyzrálý je každý, kdo si koupí francouzský vehikl. :-!
Avatar - grifith
9. 10. 2015 18:10
Re: Citroen ví, že DS 4 a 5 si koupí člověk mentálně nevyzrá
Je pěkné, že ses konečně vybarvil >:-[] :yes:
Avatar - Inferius
9. 10. 2015 10:28
Pár poznámek k tomu
Otec tohle auto má, taky jsem se s tím už několikrát svezl a pokud jde například o ten prostor:

"I řidič průměrné postavy sedí dosti blízko stropu, vzadu je pak prostor na úrovni automobilu nižší střední třídy."

Nevím kolik měří redaktor, ale vepředu teda rozhodně málo místa nad hlavou není. Se zbytkem testu víceméně souhlasím; je to designová záležitost, praktičnost nestojí vůbec za nic a ještě navíc to jak se za tím každý ohlíží.....

;-) :-|
Rozbalit vlákno
2
9. 10. 2015 10:36
Re: Pár poznámek k tomu
Může záležet i na použitých sedadlech, tato byla elektrická kožená z paketu Leather Nappa a sedělo se celkem vysoko, případně své udělá i prosklení střechy. Nicméně i s necelými 180 cm jsem se cítil stísněně s hlavou blízko polstrování stropu.
9. 10. 2015 19:59
Re: Pár poznámek k tomu
Taky mi to nepřijde tak hrozné, například v novém BMW 7 mi prostor nad hlavou dělal asi větší potíže.
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2015 10:46
ja neviem ako vacsina
ale ta predosla maska citroenu sa mi k tomuto autu hodila viacej.... mozno je to len zvyk... ale masku DS som si predstavoval rozhodne inak ako ten podivny masivne chromovany ramcek .... takisto tej masivnej chromovanej hokejke tiahnucej sa od svetiel po A stlpik som dodnes neprisiel na chut a podla mna je to uz skor gycova somarina ako stylovy doplnok ... hrozne mi to tam vadi na tom aute.... zvlast ak je auto v tmavej farbe .. vtedy ten chrom vyniknne a posobi to podla mna hodne nevkusne .... brrrrrr

ked k tomu vsetkemu priratame mizerny vyhlad z auta.. relativne malo miesta... kufor tiez len priemer.... dynamika vzhladom na vykon tiez nic moc.... ja neviem... ale co ma potencionalneho zakaznika na tom aute zaujat aby to za tie peniaze kupil? ....... lebo ak chcem zaujimave a stylove auto za milion tak si vezmem povedzme XE, pasat alltrack alebo ja neviem... sorento.. outback alebo octaviu RS... kto ma byt vlastne cielovka DS5-ky?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Kamilac
9. 10. 2015 10:56
Re: ja neviem ako vacsina
No akorát nevím jestli je passat a octavia zajímavé auto když jich všude okolo jezdí dvě (zadky) a octa je podle mě předražená už za 700tis. Ale proti gust.
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2015 10:57
Re: ja neviem ako vacsina
alltrackov passatov ani octavii RS zase az tolko nejazdi... a su to podla mna slusne stylovky a lepsie auta ako tato DS5ka

ono za milion mas dnes uz tolko uzasnych aut ( aj tych skutocne premiovych) ... ze tato DS5ka by bola snad posledna vec na svete ktoru by som za tuto sumu kupil ;-)

ale samozrejme mas pravdu... je to kazdeho vec co si kupi.... ja vravim len sam za seba...
Avatar - twistedTSD
9. 10. 2015 17:04
Re: ja neviem ako vacsina
A cena DS5, za vůz na podvozku C4 s lešeňovkou vzadu, je zcela adekvátní? To auto pro mě představuje vše, co na francouzské produkci nemám rád. Naleštěná bída.
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 21:01
Re: ja neviem ako vacsina
Zrovna tady je vzadu víceprvek ;-)
Avatar - twistedTSD
9. 10. 2015 22:17
Re: ja neviem ako vacsina
Já vím, v testu je ještě předraženější hybrid za mega...
11. 10. 2015 01:48
Re: ja neviem ako vacsina
Ty si v tom v zivote nesedel ani nebudes, ale vsetko ti vadi. Vadi len preto, ze to je DS.
S logom Hnojdaj by nic nevadilo.
Uz konecne dospej z tej puberty, vek na to mas, len hlava je dakde 15rokov pozadu.
9. 10. 2015 11:05
Chybí hvězdičky
:-)
Rozbalit vlákno
7
9. 10. 2015 11:11
Re: Chybí hvězdičky
Už jsou tam, díky za upozornění :-)
9. 10. 2015 11:18
Re: Chybí hvězdičky
Díky. Jinak článek dobrý a souhlasím s Vaším názorem. :-)
Avatar - KANKUNEN
9. 10. 2015 11:24
Re: Chybí hvězdičky
Tohle auto je na dvě hvězdičky, ale z deseti.
Avatar - Auto CZ
9. 10. 2015 16:18
Re: Chybí hvězdičky
prečo majú tak ohavné autá (Caddy, Fabia Combi 1.4TDi, Ibiza 1.2, ale aj Pulsar a Mokka, Doblo >:D ...) v testoch ACZ štyri a viac hviezdičiek? A pohodové autá ako Avensis, DS5, Infinity, 308 SW HDi, Volvo S60...) len 2-3 ? :*)
9. 10. 2015 16:21
Re: Chybí hvězdičky
Protože nejsme na soutěži elegance? :-)
Avatar - Auto CZ
9. 10. 2015 16:56
Re: Chybí hvězdičky
ale na jesenní kombajnoví sklízni v JZD Kateřinice... Jó to sem si myslel. :-!
9. 10. 2015 11:06
Citroen
Citroen by udělal mnohem lépe, kdyby místo leštěných prdů pro frikulíny a hipstery s podprůměrnou technikou začal zase dělat poctivá a technicky zajímavá auta. Kromě přesluhující C5 bohužel tato značka v současnosti žádné další nemá.
Rozbalit vlákno
1
9. 10. 2015 13:40
Re: Citroen
"...začal zase dělat poctivá a technicky zajímavá auta"
No, koncern VW (mimo Lamborghini) takové auto nemá ani jedno, a jak se panečku prodává..Lid nechce vyspělé originální auto, stačí průměr s pořádnou marketingovou omáčkou..
9. 10. 2015 11:06
DS5 před FL
Jezdím s DS5 2.0HDi před faceliftem, ale již s modernizovanými tlumiči.

Trošku bych uvedl na pravou míru prostor v autě. Měřím 190cm a stropu se ani náhodou nedotýkám i při zatažené roletce nad hlavou. Vzadu je více místa na nohy než v C4, která určitě v nižší střední patří k těm prostornějším. Sednu si normálně za sebe. Pravda je, vzadu nad hlavou už se dotýkám temenem čalounění. Celý pocit stísněnosti je daný minimálním prosklením. Opravdu, na výhled ven a parkování si musí člověk zvykat. Nutností jsou pípáky vpředu a vzadu (+ kamera). Mě se ten pocit být v tanku nějaký zvráceným způsobem dokonce líbí a kdykoli sednu do "normálního" auta, cítím se velmi nepříjemně, jako ve výloze >:D

Jezdím na 17" kolech a komfort je...snesitelný...čili opravdu, pro mě největší slabina auta. Kola mají klasickým 225mm, takže volant nikam netahá, ale některé pasáže ve městě na rozbitých cestách jsou pro mě i auto utrpení. Tady platí pravidlo, čím rychleji tu sérii děr projedu, tím má auto (já) menší problém.

Auto opravdu není pro každého, někdo neskousne pohodlí, provedení interiéru (pro mě špička!), mizerný výhled. Ztotožňuji se s autorem testu v tom, že DS5 měla stát na podvozku C5..to bych jí pak já osobně neměl co vytknout ;-)

P.S. Ideální auto pro exhibionistu. Tolik pozornosti a zvědavých otázek nepoutá žádné jiné auto s podobnou cenovkou
>:D

A když už jsme u té ceny. Za tu ceníkovou to snad nikdo z těch pár lidí v ČR nekoupil. Reálná prodejní leží někde jinde.
Rozbalit vlákno
3
9. 10. 2015 12:32
Re: DS5 před FL
Reálná prodejní leží někde jinde u všech aut.
9. 10. 2015 14:19
Re: DS5 před FL
Slevy z ceníků se hodně liší. U Mazdy ti toho už moc nesleví, u DS je to trochu jinak.
9. 10. 2015 14:57
Re: DS5 před FL
Pravda, ale takových výjimek je pramálo.
Avatar - Auto CZ
9. 10. 2015 11:24
Zastaralý technický základ?
Na trhu je niekoľko predražených príkladov, ktoré používajú zastaralé technické riešenia... čo tak nový VW Touran ? >:D Cena ako u Medveďa za B klasse, a podvozok z roku 2002 ? Alebo Octavia s jednoduchou nápravou, kockatými sedadlami a hnusnými plastami za cenu C klasse? :-!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - KANKUNEN
9. 10. 2015 11:35
Re: Zastaralý technický základ?
Budku pro lidi a lowcost koncernu VW chceš srovnávat s prémií koncernu PSA.
PSA má jedinou šanci, vzít to zgruntu jako Mazda.
Avatar - Auto CZ
9. 10. 2015 11:45
Re: Zastaralý technický základ?
ešteže HTP s OHV nedávajú do RS :-!
Avatar - Emel
9. 10. 2015 11:47
Re: Zastaralý technický základ?
Úplně mimo, jako vždy.
9. 10. 2015 12:11
Re: Zastaralý technický základ?
Jenže Caddy je dodávka, kde je jeho řešení podvozku s listovými pery vzadu z hlediska nosnosti a trvanlivosti výhodou, ne rádoby luxusní auto. Navíc taky nestojí milion :-)
Avatar - Auto CZ
9. 10. 2015 13:33
Re: Zastaralý technický základ?
Touran podotýkam >:D
9. 10. 2015 13:37
Re: Zastaralý technický základ?
Pardon, blbě čtu :-)
9. 10. 2015 14:59
Re: Zastaralý technický základ?
Touran - Caddy, to splete opravdu každého ;-)
Avatar - twistedTSD
9. 10. 2015 17:11
Re: Zastaralý technický základ?
Já to tak také pochopil, základ v roce 2002 má přece Caddy (navíc si bývali podobní). Dnešní Touran je ale zcela novým modelem na MQB, nebo ne?
Avatar - Auto CZ
9. 10. 2015 18:19
Re: Zastaralý technický základ?
Som pocul, ze skodofka po krachu koncernu pojde svojou vlastnou cestou, a oprasi V praxi osvedcene modely skoda favorit silver line, sport line a henlein vybaven tezkym kulometem a Hufnicou Neunzig milimeter. A jeste a jeste tady.. Skoda ze ji nemate, skoda je umrit. >:D
Avatar - twistedTSD
9. 10. 2015 22:20
Re: Zastaralý technický základ?
Tak hlavně, že aspoň někdo se tím skvěle baví... ;-)
Avatar - twistedTSD
9. 10. 2015 17:14
Re: Zastaralý technický základ?
Klasické kopání do VW beze smyslu. Octavia rozhodně zastralý technický základ nemá a v její třídě je dnes jednoduchá zadní náprava běžná. Za cenu C-klasse v základu (div ne s černými nárazníky) máš eReSo v plné palbě. S víceprvkem.
9. 10. 2015 13:21
K čemu je dobré?
Pořád mi uniká smysl tohodle auta a vůbec DS 5. Stylovka to není, levný to není a prémiový taky ne, dotaženou technikou zase až tak neoplývá,jízdní vlastnosti zdá se taky nejsou právě terno
Rozbalit vlákno
2
9. 10. 2015 13:44
Re: K čemu je dobré?
Tak troufl bych si říct, že stylovka to je (je to spíš socha na kolech než auto) a pozornost přitahuje za všude, prémiové to volbou materiálů a zpracováním a designem interieru je, ale je pravdou, že technikou podvozku zaostává.
Diesel hybrid evidentně není nic moc, ale tam je snadná pomoc - zvolit jinou motorizaci...
9. 10. 2015 15:26
Re: K čemu je dobré?
K té poslední větě - ona by stačila pořádná převodovka namísto toho nepovedeného robota.
Avatar - M1chal
9. 10. 2015 17:47
1.023.900 Kč
:-O :-O :-O
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PepaJ
9. 10. 2015 20:32
Re: 1.023.900 Kč
Tak cena je hruzu nahanejici..skoro 3x dražší než základ ze ktereho vzešel. ..totální ulet o půl mega..1,2 megam za tuto technickou katastrofu..může dat opravdu exhibicionista s designovym cítěním.

Jel ji před lety v predchozi verzi na těch 19" tkach tuším a horší comfort jsem v žádném novem autě nikdy nezažil..ani nyní v mé desetilete mazde s 160tkm na profilu 215/45.
Byl to 2litr linej jako snek a velmi špatně řadil automat..a to v jakémkoliv provoznim režimu..tenkrate za to chtěli necelý milion...hahaha..rychle jsem utíkal. Ale vizualne pěkně samo je.

Máte někdo přehled kolik se ve světě prodalo ks ...tohoto velmi nalesteneho prdu?
Avatar - Twingo
9. 10. 2015 19:12
dokonalost
Já si myslím že je to naprosto skvělé auto protože pro mně znamená design to nejdůležitější ale chápu že někdo uvažuje trochu více prakticky a potom je to opravdu diskutabilní vozidlo.

Ale je zajímavé že tady píšou že podvozek nic moc a v Autosalonu na Prima TV zase říkali že je to pěkná francouzská žehlička (ten podvozek prý krásně tlumí všechny nerovnosti a jede se s ním velice pěkně) a na Streamu v Meziplynu říkal že nemá větších výhrad k vozu. Tak to vypadá že každý mluví jinak.
;-\ :-|
Rozbalit vlákno
1
10. 10. 2015 06:38
Re: dokonalost
Kazdy test tohoto vozu, na ktery jsem narazil, se shoduje ve dvou bodech
- uvnitr se sedi vysoko, nad hlavou neni misto
- podvozek nestoji za nic
9. 10. 2015 19:16
U Dé Es spustili reklamní kamapaň a tohleto je odpověď.
Je potřeba konkurenta hned na začátku pořádnou ideologickou kanonádou zadupat do země ! Pan Chamilla už zajel do těch sprácných kolejí s tím správným vlastním názorem, nějakou dobu po příchodu z Auto7 měl ještě rozumné názory, holt přání zaměstnavatele a chlebodárců je svaté.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Twingo
9. 10. 2015 19:19
předpojatost
Řekl bych že vozy PSA (vlastně celkově Francouzské vozy) zde nejsou moc oblíbené až snad nenáviděné. Škoda řekl bych že neoprávněně. ;-\ :-(
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2015 21:28
DS
Keď som písal, že DS je zlý nápad, bol som za zlého.
Mnohí ma kritizovali za názor, že DS je len pozlátko namiesto zlata, bižutéria namiesto šperku. Čas ukázal, ako to naozaj je. Citroen robí nepochopiteľné prešľapy, raz stúpi do blata vpravo, raz vľavo a nevie nájsť svoju cestu. André Citroën z toho musí byť na druhom svete veľmi smutný.
Rozbalit vlákno
0
10. 10. 2015 01:06
Poslední roky Citroenu
Přestože mám Citroen rád pro jeho odvahu zavádět neobvyklá, a mnohdy technicky velmi vyspělá řešení, nemohu se zbavit pocitu, že Citroen prožívá poslední roky své existence.

Začalo to chybným rozdělením na "lepší" Peugeot a "horší" Citroen v rámci PSA - přitom logika by velela opačně - Citroen míval nádech luxusu a Peugeot byl masovka. Citroen tím evidentně trpí, navíc v poslední době dělá jedno rozhodnutí za druhým, které ho tlačí do propasti...

Současná modelová řada? Osm let stará C5 jakožto jediné pořádné auto v nabídce, C4 Picasso/Grand Picasso se mi zdá horší než minulá generace, a zbytek? Nuda, nuda, šeď, šeď. Ostatní modely nestojí vůbec za nic včetně řady DS.

A manažerské rozhodnutí jak z toho ven? Příští C5 se nejspíš bude prodávat jen v Číně a bezkonkurenčně největší prodejní argument Citroenu - hydropneumatický podvozek - odchází po desítkách let vývoje do zapomnění, a to v době, kdy se o něm dá v klidu prohlásit, že je to to nejspolehlivější, co Citroen má.

To je opravdu na potlesk... Nezbývá, než doufat, že se ještě někdo vlivný v Citroenu probere, ale jak to tak zatím vypadá... Adieu...
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku