Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volvo zaplatí poškozeným, pokud jejich autonomní vozidla nabourají

23 komentářů

Mig_35
s těma svejma "systémama"
[odkaz]
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Tvl! >😁

Jako nevadí mi vlastně nic. Ať auta jezdí třeba na prdy vody, ale hlavně ať je v nich volant a řídíme je sami!
Kharl.ANTIDIESEL
jj
skvělý pokrokový ČÍNSKÝ VOLVO [odkaz] KONEČNĚ ZAVEZLI DO ZAKONZERVOVANÝ EVROPY TROCHU
= INVENCE
= POKROKU
= A UKONČILI DEMAGOGII EVROPY KTERÁ LIDEM CPALA ŽE SE DÁ JEZDIT JEN SPALOVACÍMI DÍZL POPELNICEMI [odkaz] A JEŠTĚ K TOMU JE TO PRÝ TO NEJLEPĚŠÍ NA SVĚTĚ [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] PS: možná skrytá hra s regulací populace >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D A navíc to chtěla cpát do světa !!! [odkaz] >:D >:D >:D
jo Kde že sme to skončily aha v tý ZAPRĎĚNÝ EVROPĚ !!
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - 125S
125S
Ten si byl tak jistej, že i když se na něj řítilo tak měl v klídku ruce v kapsách...

Na tyhle systémy je ještě brzo, dokud nebudem schopni udělat spolehlivou elektroniku, což bohužel dneska moc nevidím :-! .
Avatar - praděda7
praděda7
Spolehlivá elektronika a "neprůstřelná" anti hackerská ochrana je podmínkou pro využití této technologie. Hlavně ti hackeři dělají celému světu těžkou hlavu. Jeden "moderní" Breivik a neštěstí je na světě... ;-\ Já bych s tímto novým "náčiním" postupoval véééééélice opatrně. :-!
Avatar - 125S
125S
Spíš mi přijde tohle autonomní řízení jako slepá ulička. Auto si budu chtít vždy řídit sám. Když nechci řídit tak jedu hromadnou a tam mi přijde tenhle směr reálnější. Autonomní autobus si dokážu lépe předctavit, než strachem trnout na okresce a s prázdnýma rukama koukat na míjející se okolní stromy...

I když mě vždy lákalo se nechat svým autem odvézd z hospůdky, jenomže se raději pěšky projdu domů na čerstvým vzduchu. :-!
IPace
muzes me rici ktera hromadna doprava te doveze od baraku k baraku a nestoji jako taxik?

to ze ty si chces vdycky auto ridit sam je tvoje rozhodnuti, nastesti svet speje uplne jinym smerem a do par desetileti bude autopilotem vybavene kazde nove auto, takze slepou ulickou jsou spise tve nazory 😄
Avatar - Bully_
Bully_
To, ze si chces svoje deti plodit sam, je taky jenom tvoje prani a jednou se umele reprodukci nevyhneme. Ze se ti libi (mozna) zenske je jenom slepou ulickou vyvoje. Klidne muzes byt pokrokovy a mit styk s pocitacem, ja se budu drzet zuby nehty klasicke metody 😄
IPace
predpokladam ze kdys se zuby nehty drzis klasickych metod, tak si lzez sam sobe, zajiste nepouzivas mobilni telefon stejne jako PC pac nejtradicnejsi metoda je rici to dotycnemu osobne, mene tradicni je pak pastat dopis a to co ridi pocitac je text na foru, email a dalsi podobna elektronicka komunikace 😉 dnes si bez pocitace ani vpodstate nevychadis pivo 😉
Somewhere je už preč
Neblázni.
IPace
jeden moderni nouma (treba opilej) s poradnym autem muze ve meste napachat vic skody nez "tisic" hackeru 😉

v cem je spolehliva a neprustrelna dnesni koncepce kdy ridi ridic? ridic omylny, ridic jesitny, ridic arogantni a ridic snadno vyprovokovatelny?

jak casto se na silnici "pobouris" kdys tebe a treba i tvou rodinu nejaky jiny ridic ohrozi nezodpovednou a nebezpecnou jizdou? a kolikrat se ti asi tak stane ze te ohrozi autopilotovane auto dodrzujici predpisy?
Atila_
Clovek je pres vsechny svoje neduhy mnohem dokonalejsi a spolehlivejsi rozhodovaci system nez jakykoliv pocitacovy algoritmus. Proto vsechny kriticke systemy na svete ridi clovek a ne pocitac. Ono treba v takove jaderce je spousta pocitacu, ale ten kdo sedi u velkeho cerveneho tlacitka je zase clovek.
IPace
ktere kryticky systemy na svete ridi clovek? vzdyt sam pises ze jaderku vpodstate ridi pocitace, ten cervenej cudlik je jen ta posledni nouzovka ktera to vypina 😉 bez tech pocitacu by dnes ta jaderka nemohla fungovat ikdyby v ni pracovalo milion geniu 😉

proste mas smulu, jednou proste autopilot bude hrat dominantni roly v automobilizmu
_MT_
Člověk se používá, protože je univerzální a přizpůsobivý, umí řešit nové, nečekané situace. A funguje na jiném principu. Jakmile však dojde na konzistentnost, rychlost nebo pozornost, tak je člověk na dvě věci. Proto běžné operace dělá stroj a člověk dozoruje, byť má problém s pozorností. Nakonec je tu fakt, že se lidé neradi vzdávají kontroly. I když je kontrola jen iluzí, máme ji rádi. Nemluvě o tom, že počítač těžko půjde do vězení. Lidé rádi ukazují prstem, tak říkajíc.
IPace
mam dojem ze se to tu jiz resilo, primo tohle video, a bylo to tim ze prave dany system nebyl zaplej protoze funguje az od urcite rychlosti, to je holt tak kdys si nekdo neprecte kdy a jak to funguje a pak se snazi udelat dojem a jeste to nataci 😄 holt Darwin by mel radost

ciste prakticky jak Volvu tak kterekoli jine automobilce co ma system autopilota tak daleko jako Google se takova akce vyplati, protoze ty pripadne skody budou tak smesne male ze mnohem vice vydelaji, to automaticky rizene auto totis vzdy pojede podle predpisu a nehoda bude vzdy perfektne zdokumetovana, cos jim nasledne i pomuze system jak zdokonalovat, tak pripadne rozporovat podvody s pojistenim, takze jim jeste pujdou na ruku pojistovny :-!

vubec bych ani nepochyboval ze v podminkach pro autopilota bude neco jako ze "ridic" musi bejt pripravenej treba behem 1 sekundy prevzit rizeni, a dalsi obraty ktere je budou celkem slusne krejt prave proti "vychcankum"
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To Volvo údajně systémem proti srážce s chodci vůbec nedisponovalo, takže je to hlavně asi blbost zúčastněných.
Mig_35
každopádně je to hrozná prča😊
_MT_
To ten systém musí být zapnutý a v testu nesmí přesáhnout publikované limity (pokud je cílem ověřit, jak se chová v rámci limitů). Například sešlápnutí akcelerátoru může asistent vyřadit - jsou limity na to, co podobné systémy mohou legálně dělat, nakolik smí zasáhnout řidiči do řízení. Úmyslně se proti někomu rozjet je tedy stupidní, blbost první třídy a toho člověka bych poslal sedět. Nemluvě o tom, že spolehlivost "nižších" systémů (systémů, kterým člověk nesmí svěřit řízení) může být relativně malá. Protože jsou tam pro nejhorší případ a i 50 % je značný přínos. Budou na tom samozřejmě lépe, jsou však tři základní kategorie - nesmí operovat samostatně (hlídá tebe); smí operovat samostatně, ale pouze pod dozorem; smí operovat samostatně bez dozoru. Podle toho se budou odvíjet požadavky.

Samozřejmě je také třeba, aby ten systém vůbec byl v autě nainstalovaný. Což podle Volva v tomhle případě nebyl, dotyčný si za něj nepřiplatil, jestli si dobře pamatuji. >😒]
holden_holden
jak tohle bude chtit vochcat xindlwagn >😒]
Avatar - Machýrek
Machýrek
..at muzu do hospody jezdit autem
Jimbo
přesně, tohle mě taky napadlo >😁

taky bych si chtěl pořídit auto, který bude přejíždet lidi a já budu nevinnej >😒]
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ale dneska jsem aktualizoval svou navigaci... uspěl jsem až na pátý pokus.
Jde o moderní navigaci a výbornej počítač...

Myslím, že do roku 2%20 se snad naučíme dělat navigace, které budou s PC komunikovat napoprvé... ale samořídící auta určitě ne.

Včele doporučuju se přečíst "Velký obrazový atlas automobilů", tuším z roku 1985... na konci je kapitola o tom, jak to bude vypadat po roce 2000... a je to úsměvné... vznášedla, co se řídí sama.. a tak.

Realita venku?
>😁
Dušan10
A tam bude .... "nevzťahuje sa to na prípady keď ....a ak ... a pri .... a za okolností ... a v čase ... atď. ....

Niečo ako "predĺžená záruka" Seatu na Slovensku ktorú som študoval ..... na prvý pohľad postihuje všetko ... ale keď si to člověk poctivo prebehne .. tak sa vlastne záruka nevsťahuje skoro na nič .... 😢

A tak isto to bude s tými "automatmi" .... a ich "zárukami" ....