Novinky
- VW prosel emisními homologačními testy podobne jako jiné automobilky
- podle testu WLTP vypousti VW nasobne vic emisi NOx nez je limit, podobne jako jiné znacky, VW v tom není zdaleka nejhorsi
- podle testu z realnyho provozu vypousti VW nasobne vic emisi NOx nez je limit, podobne jako jiné znacky, VW v tom není zdaleka nejhorsi
- VW se priznal, ze manipuloval se SW RJ aby homologačními testu prosel
- ostatní znacky tvrdi, ze u nich zadne manipulace nejsou, a ze je u nich je vse vporadku
jaky je ale mezi VW a ostanimi značkami rozdil, když v testech NCAP, WLTP a v realnem provozu vykazuji podobne splneni / prekroceni emisních limitu, pricemz v pripade prekracovani emisi na tom VW neni zdaleka nejhur ??
jakym "cistym" zpusobem ostatní znacky dosahly toho, ze NCAP plni podobne jako VW, ale WLTP a realny provoz prekracuji podobne nebo ještě vic jak VW ???
to, ze se VW priznal, a ostatní tvrdi ze nic takového nedelaji, ale vykazuji podobne nebo horsi výsledky, je pro VW pritezujici okolnost a na ostatní znacky se diva jako ze je vse OK?
v USA je to jasne, tam se jiné automobilky s dyzlem nehrnuly, takze tam problém nemaji, ale jak je to v EU??
- podle testu WLTP vypousti VW nasobne vic emisi NOx nez je limit, podobne jako jiné znacky, VW v tom není zdaleka nejhorsi
- podle testu z realnyho provozu vypousti VW nasobne vic emisi NOx nez je limit, podobne jako jiné znacky, VW v tom není zdaleka nejhorsi
- VW se priznal, ze manipuloval se SW RJ aby homologačními testu prosel
- ostatní znacky tvrdi, ze u nich zadne manipulace nejsou, a ze je u nich je vse vporadku
jaky je ale mezi VW a ostanimi značkami rozdil, když v testech NCAP, WLTP a v realnem provozu vykazuji podobne splneni / prekroceni emisních limitu, pricemz v pripade prekracovani emisi na tom VW neni zdaleka nejhur ??
jakym "cistym" zpusobem ostatní znacky dosahly toho, ze NCAP plni podobne jako VW, ale WLTP a realny provoz prekracuji podobne nebo ještě vic jak VW ???
to, ze se VW priznal, a ostatní tvrdi ze nic takového nedelaji, ale vykazuji podobne nebo horsi výsledky, je pro VW pritezujici okolnost a na ostatní znacky se diva jako ze je vse OK?
v USA je to jasne, tam se jiné automobilky s dyzlem nehrnuly, takze tam problém nemaji, ale jak je to v EU??
Rozdil je v tom, ze Volkswagen neni konkurenceschopny na US trhu. Nedokaze nabidnout dostatecne kvalitni a spolehlive benzinove mototry za konkurenceschopnou cenu. Nez, aby se z trhu stahnul, investoval do vyvoje a potom se na trh vratil, vedomym podvodem si vytvoril konkurencni vyhodu lzivou nabidkou "clean diesel".
Neco takoveho dela ve svete bysnysu jen opravdova spodina.
Jednoduse receno, rozdil je v tom, ze Volkswagen zasel prilis daleko.
Neco takoveho dela ve svete bysnysu jen opravdova spodina.
Jednoduse receno, rozdil je v tom, ze Volkswagen zasel prilis daleko.
ja se ale bavim o evropskem trhu - viz moje poslední veta.
jaky je rozdil mezi VW a ostatními automobilkami, když jsou na tom s emisemi vpodstate všichni stejne?
VW splnuje NCAP stejne jako jiné automobilky, ale WLTP i realny provoz prekracuje v podobných násobcích jako jiné automobilky.
dejme tomu, ze VW na to ma podvodny SW, co na to mají jiné automolky, když výsledek je uplne stejny??
jaky je rozdil mezi VW a ostatními automobilkami, když jsou na tom s emisemi vpodstate všichni stejne?
VW splnuje NCAP stejne jako jiné automobilky, ale WLTP i realny provoz prekracuje v podobných násobcích jako jiné automobilky.
dejme tomu, ze VW na to ma podvodny SW, co na to mají jiné automolky, když výsledek je uplne stejny??
No úplně stejný právě nejsou žejo >😒]
ja co jsem videl nejaky testy, který mely probihat podle pripravovane WLTP, tak VW na tom nebyl zdaleka nejhur
Testy, ktoré sú ešte len pripravované, nie sú relevantné. Automobilky riešili plnenie platných predpisov, nie tých budúcich. Všetci investovali do vývoja motorov, VW riešil jak to celé oklamať a smiať sa všetkým do očí.
Tys to vazne dosud nepochopil,co? A masaz ceskych periodik na tobe znevne zanechala hluboke stopy... Nebo jsi trollik z vw?
Neni zadne jako jine znacky... Hlasna trouba vw (adac) sice zverejnila nejaka mereni, ale ta se netykala motoru resenich v teto kauze.
Btw V kauze v usa bylo jasne receno ze i trilitrove suv od bmw melo vyrazne lepsi vysledky...
Takze ne, vw podvadel tim nejpoďejsim zpusobem a o tom to je. Nove motory vw nikdo neresi... Spis me prekvapuje liknavost s jakou se pristupuje ke kontrole ostatnich motoru vw z te doby. Zejmena verzi 3,0 tdi.
Jinak ubohost vyjadreni vw zjevne nezna miru... Par inzenyru si vyvinulo soft o kterem nikdo nic nevedel? To pak treba par inzenyru navrhne bombu pod predni sedacky a taky o tom nikdo nebude vedet? Odpovednost, kontrolni mechanismy??? O tom ve vw nikdy neslyseli? O vyvoji toho softu bude urcite spousta emailu v podnikove poste. Vzhledem k tomu, ze nsa ma vsechny emaily v databazi se hra na schovku hraje blbe...
Neni zadne jako jine znacky... Hlasna trouba vw (adac) sice zverejnila nejaka mereni, ale ta se netykala motoru resenich v teto kauze.
Btw V kauze v usa bylo jasne receno ze i trilitrove suv od bmw melo vyrazne lepsi vysledky...
Takze ne, vw podvadel tim nejpoďejsim zpusobem a o tom to je. Nove motory vw nikdo neresi... Spis me prekvapuje liknavost s jakou se pristupuje ke kontrole ostatnich motoru vw z te doby. Zejmena verzi 3,0 tdi.
Jinak ubohost vyjadreni vw zjevne nezna miru... Par inzenyru si vyvinulo soft o kterem nikdo nic nevedel? To pak treba par inzenyru navrhne bombu pod predni sedacky a taky o tom nikdo nebude vedet? Odpovednost, kontrolni mechanismy??? O tom ve vw nikdy neslyseli? O vyvoji toho softu bude urcite spousta emailu v podnikove poste. Vzhledem k tomu, ze nsa ma vsechny emaily v databazi se hra na schovku hraje blbe...
problém v USA nemel motor s močovinou, mozna s redukcnim katalyzátorem, ale ani jedno nejspis VW nemel, protože motory plnily euro5, pro který nic takového zrjme nepotrebujou (alespoň ne do laboratore). v USA ale v době, kdy v europe platila euro5 (180mg/km NOx) byl limit polovicni a pak dokonce jen 40mg. a to je nejspis pro motor bez močoviny problém. navíc v usa je narocnejsi test nez evropsky NCAP
ještě jednou😒br /> VW vykazuji podle NCAP, WLTP i v realnem provozu podobne vysledku jako jiné automobilky. jak jiné automobilky dosahly podobne výsledky, jestliže VW musel podvádět, ale objektivne a podle nezávislých mereni jsou na tom všichni podobne?
me z toho vychazi jediny - ze to bud taky ojebaly, nebo ze se ten algoritmus u VW nespoustel, alespoň ne v EU
ještě jednou😒br /> VW vykazuji podle NCAP, WLTP i v realnem provozu podobne vysledku jako jiné automobilky. jak jiné automobilky dosahly podobne výsledky, jestliže VW musel podvádět, ale objektivne a podle nezávislých mereni jsou na tom všichni podobne?
me z toho vychazi jediny - ze to bud taky ojebaly, nebo ze se ten algoritmus u VW nespoustel, alespoň ne v EU
Samozřejmně podvádí všichni, stačí mrknout na testy podle nových metodik platných v EU od 2017 a na prvním místě překračuje normu xxnásobně Renault Kadjar či jak se jmenuje s motorem 1,6 dCI 😉
Navíc test, který odhalil násobně více emisí v laufu nebyl oficiální od státní instituce (mám dojem), proběhl odběrem pouze části výfukových plynů, dále byl podíl emisí z tohoto vzorku (nikoliv ze všech výfukových plynů) vypočítán průměrem z rozptylem hodnot jako bagr. Jak typické pro USA. Když tam vysoudíte odškodné za to, že jste upekli v mikrovlnce vlastní kočku protože v návodu na užívání nebylo uvedeno, že kočka do mirkovlnky nepatří, není se čemu divit.... >😒]
Navíc test, který odhalil násobně více emisí v laufu nebyl oficiální od státní instituce (mám dojem), proběhl odběrem pouze části výfukových plynů, dále byl podíl emisí z tohoto vzorku (nikoliv ze všech výfukových plynů) vypočítán průměrem z rozptylem hodnot jako bagr. Jak typické pro USA. Když tam vysoudíte odškodné za to, že jste upekli v mikrovlnce vlastní kočku protože v návodu na užívání nebylo uvedeno, že kočka do mirkovlnky nepatří, není se čemu divit.... >😒]
Takhle blbej nemůžeš bejt >😒]
Takže placenej nebo jen vwymatlanej? >😁
Takže placenej nebo jen vwymatlanej? >😁
Pořád na tom o dost lépe než ty ... 😉
Ježíši ty si tak desně vtipnej :yes: >😁
Tak co: VWymatlanej nebo motivovwanej? 😄
Tak co: VWymatlanej nebo motivovwanej? 😄
On bude asi hlavni rozdil v tom, ze ted se testuji nove motory a tam nikdo nerika ze je vw nejhorsi a podvadi. Problemem byly stare motory a o tom je cela tahle kauza. Ze dnesni motory prekracuji emise je jasne u vsech znacek, ale je to problem mericiho cyklu, podobne je na tom spotreba. Takze oblbovaci clanky, jak v tom neni vw sam jsou o nicem.
Rozdíl je jediný - VW je německý a útočilo na absolutní světovou jedničku.
Rozdílů je nepatrně vic: Fejkovej SW, přiznání managementu a odstoupení šéfa nabidnul zatím jedinej koncern >😒]
To právě není, evidentně jsi nepochopil otázku, která řeší proč VW. To co popisuješ ty jsou důsledky, nikoliv příčina.
Příčina je jasná: Velká úspora - kdyby to vyšlo 😉
Nebo máš na mysli nějaký konspirační teorie? 😄
Nebo máš na mysli nějaký konspirační teorie? 😄
Přičina je jak jsem psal - německo, světový trh aut. 😉 Úspora žádná, ale zisk ano, opět obracíš pořádí 😉
Tak tohle nedám 😄
Zkus bejt konkrétnější - úspora na vývoji motoru, úspora na techniky doporučovaný instalaci adBlue je de facto to samý jako zisk ne? Nebo to sou aspoň 2 strany jedný mince. Nebo jak to myslíš? 😐
Zkus bejt konkrétnější - úspora na vývoji motoru, úspora na techniky doporučovaný instalaci adBlue je de facto to samý jako zisk ne? Nebo to sou aspoň 2 strany jedný mince. Nebo jak to myslíš? 😐
Zmíněná kauza se týká motorů E5, které byly identické s těmi evropskými. Motory E6 jsou ok. Takže žádná úspora na straně vývoje nenastala - vývoj motorů E6 běžel nezávisle na tom co požaduje americký trh, a motory E5 nikdy americké normy nesplní. Takže jak říkám - ano jednalo se o zisk navíc, když prodali motor který by jinak prodat nemohli. Ale neušetřilo to ani euro.
To je jen žonglování slovy. Že se se starým EA189 nevejdou do norem věděli. Kolik by stála instalace adBlue taky. Proto vymysleli ten fejkovej SW. Uspořit na vývoji a výrobě a vydělat na víc pro danejch kusech sou jen 2 strany stejný mince
Ušetřili a vydělali. Teď se jim to nejspíš trochu prodraží 😄
Jako podstatný vidim jestli zaplatěj za levárnu s 500 tisicema aut nebo 8 a půl milionama aut. 11 mio to nebude určitě
Ušetřili a vydělali. Teď se jim to nejspíš trochu prodraží 😄
Jako podstatný vidim jestli zaplatěj za levárnu s 500 tisicema aut nebo 8 a půl milionama aut. 11 mio to nebude určitě
No je a není, rozdíl v tom je. Adblue není samospásné a motory E6 se liší v daleko víc věcech, takže myšlenka že se ušetřilo na tom adblue není přesná, prostě v té době neexistoval evropský diesel schopný plnit ty emise, takže to byl prostě zisk navíc, ale žádný úspory za vývoj.
Soft nevymyslelo VW ale dodavatel Bosch, a dodává ho pochopitelně všem, s čímž souvisí ta druhá část - amerika je amerika, ale v evropě není o čem, tady jsou si všichni v tomhle rovni a všechny instituce přiznávají že vlastně není za co VW trestat.
Soft nevymyslelo VW ale dodavatel Bosch, a dodává ho pochopitelně všem, s čímž souvisí ta druhá část - amerika je amerika, ale v evropě není o čem, tady jsou si všichni v tomhle rovni a všechny instituce přiznávají že vlastně není za co VW trestat.
AdBlue neni všemocný ale viz spousta měření od tý doby motory který zvládaj i Euro 6 de to. Když to umí i BMW M550d nebo levnej Citroen C4 BlueHDI 120 nejspíš by to zvládli všichni. Jako řešení pro plnění americkejch norem pro motory EA189 ho viděli technici koncernu. Protože by to zvýšilo cenu a marže VW sou malý šli jinou cestou. Mohli počkat na novou generaci motorů, mohli použít adBlue nebo šetřit a zkusit to co udělali. Problém je že EA189 dle všeho neplnil nejen přísnější americký limity ale neplní ani obyčejný Euro5
Bosch si to dodání SW taky pěkně pojistil žejo 😄
Aféra běží už moc dlouho, kdyby stejnej používaly všechny ostatní automobilky spíš by se to už provalilo. Trestat je jednoznačně za co - ty násobky NOx TDI vypouští všude na světě stejný
Bosch si to dodání SW taky pěkně pojistil žejo 😄
Aféra běží už moc dlouho, kdyby stejnej používaly všechny ostatní automobilky spíš by se to už provalilo. Trestat je jednoznačně za co - ty násobky NOx TDI vypouští všude na světě stejný
Překvapivě adblue není lego co připojíš k motoru, takže proto jeho implementace do E5 motorů nebyla a není na pořadu dne - a není to o marži, ale o celkové nerentabilnosti výroby.
Euro 5 to plní naprosto v pořádku.
Aféra beží tak dlouho kdy jí amíci zveřejnili, a neprovalilo se to dřív jenom proto že to nebylo žádoucí. O tom že se používá i jinde není co provalovat - to tak je a ví se to, ono to ani jinak nejde, i když se to na první pohled nezdá, tak motory eu automobilek jsou si v zásadě velmi podobné, resp. žádný z nich nemá žádnou zásadní konstruknční výhodu, takže aby plnili identické zadání, musí používat obdovné metody.
Euro 5 to plní naprosto v pořádku.
Aféra beží tak dlouho kdy jí amíci zveřejnili, a neprovalilo se to dřív jenom proto že to nebylo žádoucí. O tom že se používá i jinde není co provalovat - to tak je a ví se to, ono to ani jinak nejde, i když se to na první pohled nezdá, tak motory eu automobilek jsou si v zásadě velmi podobné, resp. žádný z nich nemá žádnou zásadní konstruknční výhodu, takže aby plnili identické zadání, musí používat obdovné metody.
Nerentabilnost výroby a malá marže maj docela dost společnýho. V tomhle případě dokonce hodně 😉
Implementace SCR do EU5 motorů byl návrh techniků VW jak se vejít s motory EA189 do americkejch norem. Protože by takový auta byly nerentabilní jak řikáš management vymyslel co vymyslel
Tohle nechápu. Co bylo nežádoucí kdyby se to provalilo dřív?
Viz měření ADAC nebo Světa motorů už na první pohled se zdá že naměřený emise u různejch vozů sou relativně dost rozdílný žejo 😄
Přes veškerou snahu auto který by neplnilo emise jako ta americkej Passat a Jetta Clean Diesel se zatim nenašlo. Nebo ty o nějakym víš
Implementace SCR do EU5 motorů byl návrh techniků VW jak se vejít s motory EA189 do americkejch norem. Protože by takový auta byly nerentabilní jak řikáš management vymyslel co vymyslel
Tohle nechápu. Co bylo nežádoucí kdyby se to provalilo dřív?
Viz měření ADAC nebo Světa motorů už na první pohled se zdá že naměřený emise u různejch vozů sou relativně dost rozdílný žejo 😄
Přes veškerou snahu auto který by neplnilo emise jako ta americkej Passat a Jetta Clean Diesel se zatim nenašlo. Nebo ty o nějakym víš
Tak ty informace o měrění v usa jsou starší než rok, a to že se auta upravují speciálně na homologace je věc známa odkajkživa. Takže otázka zní opačně - proč zrovna teď do toho amíci začli šít? 😄
ADAC udělal to samý co amíci, akorát trochu sofistikovaněji, neříkám že to je bůhví co, ale je to dobrý pro otevřený očí oveček, kteři už opravdu té pohádce o zlém VW a dobrém zbytku světa začali věřit.
A americké normy nesplňuje žádný evropský diesel té doby, jestli ty normy překračuje třeba BMW mírněji než VW, to možné je, ale v té době neměl nikdo techniku jak toho docílit čistě.
ADAC udělal to samý co amíci, akorát trochu sofistikovaněji, neříkám že to je bůhví co, ale je to dobrý pro otevřený očí oveček, kteři už opravdu té pohádce o zlém VW a dobrém zbytku světa začali věřit.
A americké normy nesplňuje žádný evropský diesel té doby, jestli ty normy překračuje třeba BMW mírněji než VW, to možné je, ale v té době neměl nikdo techniku jak toho docílit čistě.
Ta otázka je od začátku zodpovězená - VW ani za rok nenašel řešení jak dostat těch půl milionu ne Clean Dieslů do stavu aby plnily homologační údaje
ADAC i Svět motorů udělali měření a výsledky sou k dispozici. Nikde jinde se nic podobnýho Dieselgate nenašlo. Ani množstvim překročenejch emisí ani fejkovym SW
Nikdo neni svatej ale VW překonalo všechny očekávání 😄
Nikoli mírněji ale mnohonásobně. Plus v sobě nemá podvodnej software.
Je to jako kdybys srovnával známky ze školy. Díky ze 100% opsaný práci si dostal za 1 a někdo dvojku. Bez opisování sou tvý znalosti za 5 😉
Že udělali totální podvod se ostatně vedení VW přiznalo. Teď de spíš o to jestli budou mít stejnej megaprůser i v Evropě nebo se jim to tady podaří nějak eliminovat
ADAC i Svět motorů udělali měření a výsledky sou k dispozici. Nikde jinde se nic podobnýho Dieselgate nenašlo. Ani množstvim překročenejch emisí ani fejkovym SW
Nikdo neni svatej ale VW překonalo všechny očekávání 😄
Nikoli mírněji ale mnohonásobně. Plus v sobě nemá podvodnej software.
Je to jako kdybys srovnával známky ze školy. Díky ze 100% opsaný práci si dostal za 1 a někdo dvojku. Bez opisování sou tvý znalosti za 5 😉
Že udělali totální podvod se ostatně vedení VW přiznalo. Teď de spíš o to jestli budou mít stejnej megaprůser i v Evropě nebo se jim to tady podaří nějak eliminovat
Na mojí otázku si takticky neodpověděl 😉
ADAC testy udělal a vyplývá z nich právě jedinné - to co VW dělají všichni (obzvláště množstvím emisí, kde naopak paradoxně vw překračovalóty limity ještě relativně málo oproti jiným)jinak ty závěry interpretovat nejde. SM dokonce výslovně píše že to ani jinak udělat nejde, že nikdo nemá tak zásadně lepší techniku aby to dělal čistě.
Jestli někdo neplní líity tak je jedno o kolik, prostě neplní. A pakliže má homologaci, nějak jí obešel, a v případě německých automobilek bude postup na 99% stejný - úprava sw.
V evropě žádný průser nemají a mít nemůžou, na tom jsme se shodli dokonce už i s jiným člověkem z tvého tábora.
ADAC testy udělal a vyplývá z nich právě jedinné - to co VW dělají všichni (obzvláště množstvím emisí, kde naopak paradoxně vw překračovalóty limity ještě relativně málo oproti jiným)jinak ty závěry interpretovat nejde. SM dokonce výslovně píše že to ani jinak udělat nejde, že nikdo nemá tak zásadně lepší techniku aby to dělal čistě.
Jestli někdo neplní líity tak je jedno o kolik, prostě neplní. A pakliže má homologaci, nějak jí obešel, a v případě německých automobilek bude postup na 99% stejný - úprava sw.
V evropě žádný průser nemají a mít nemůžou, na tom jsme se shodli dokonce už i s jiným člověkem z tvého tábora.
pěkný až na to, že NCAP jsou hvězdičky za bourání a WLTP není definovaný, takže podle něj nelze zatím měřit. Ale pokus dobrý 😉
dobra připomínka
samozrejme NEDC
WLTP definovany je, mozna ne definitivne
samozrejme NEDC
WLTP definovany je, mozna ne definitivne
tak kolik má být naměřeno, nějakému konkrétnímu autu za hodnoty? Stačí mi jakékoliv evropské auto a jeho hodnoty pro WLTP.
neuvadi se kolik ma byt namereno (to ani ne u NEDC), ale definuje se jizdni profil.
první odkaz co jsem nasel - pro osobní auta většinou class 3😒br />https😐/en.wikipedia.org/wiki/Worldwid… />
hodnoty emisi budou dal definovane v prislusne euro x
testu na wltp je plno, třeba tady😒br /> [odkaz]
první odkaz co jsem nasel - pro osobní auta většinou class 3😒br />https😐/en.wikipedia.org/wiki/Worldwid… />
hodnoty emisi budou dal definovane v prislusne euro x
testu na wltp je plno, třeba tady😒br /> [odkaz]
pro NEDC to uvádí výrobce, tedy proklamuje nějaké vlastnosti vozu ujištěných měřením dle zadaných podmínek a ty pak mohou být vyžadovány. Zároveň v návaznosti na test NEDC jsou stanoveny maximální povolené hodnoty = Euro normy. Pro WLTP nic takového neexistuje, takže hláška že vozidlo v testu WLTP překročilo deklarované hodnoty má asi takovou hodnotu, jako, že v Praze včera přistály mimozemšťani, možná je to pravda, ale možná taky ne, nikdo je nikdy neviděl.
samozrejme ze to výrobce uvadi pro NEDC když to po nem je pozadovany
az se bude požadovat WLTP (snad za 2 roky), bude udavat WLTP
WLTP by se mělo priblizovat americkému profilu, pricemz USA limit na NOx je polovicni proti dyzlovymu euro6.
pochybuje ze se zavedenim WLTP se bude limit zvedat.
az se bude požadovat WLTP (snad za 2 roky), bude udavat WLTP
WLTP by se mělo priblizovat americkému profilu, pricemz USA limit na NOx je polovicni proti dyzlovymu euro6.
pochybuje ze se zavedenim WLTP se bude limit zvedat.
limity se zvedat budou, třeba emise CO2 o 5-7%, tam už je to jistý.
CO2 není problém a zadny limit na CO2 v euro x neni.
jen se za jeji prekroceni v ramci flotily plati odpustek
jen se za jeji prekroceni v ramci flotily plati odpustek
limit je 130g/km to prostě limit je a schválený od roku 2021 je 95g/km. Ten "odpustek" bude 95€ za každý gram, nyní je 95€ až od 4. gramu pod 4 g je pokuty nižší.
Jinak limit od roku 2021, který je dle NEDC schválen na 95g se v případě přijmutí WLTP zvýší na 100 - 102g/km.
Jinak limit od roku 2021, který je dle NEDC schválen na 95g se v případě přijmutí WLTP zvýší na 100 - 102g/km.
Vypovídací hodnotu to samozřejmě má, jedna se hodnoty NO a ty jsou v absolutních hodnotách. Takže pokud někdo razí teorii "pravdy a lásky" - tedy že ty ostatní automobilky jsou čisté, nijak emise neupravují a udávané hodnoty jsou reálné, tak potom je vlastně jedno jakou metodikou se postupuje - výsledek musí být vždy v rámci dané Euronormy. A hle, když se veme metodika která má být za chvíli oficiální, tak... 😉
to já vám neberu, ale tváříte se jakoby jste viděl paní Coulombovou? Až někdo přijde pro EU s přesným zadáním nového cyklu, k tomu cyklu budou stanoveny maximální hodnoty a vozidla budou k tomuto cyklu konstruovány, tak se o tom bavme. Takhle to je v USA je jasné zadání a jasné výsledky, ale házet teď do jednoho pytle ostatní, kteří ani na americký trhu nejsou je blbost. To je jako kdyby bylo v Evropě předepsáno, že mají mít buřty 80% masa a v USA 90% masa a někdo by rozporoval, že ty Evropský nevyhovují Americký normě.
Pokud mají v USA tak přísné limity NOx, že je složité je plnit, tak je to asi důvod, proč se tam nikdo nehrne s dieselovými motory, pokud stejné normy přijme EU bude to konec dieselů v EU, ale zatím se tak nestalo tak není důvod kvůli tomu vyvádět.
Pokud mají v USA tak přísné limity NOx, že je složité je plnit, tak je to asi důvod, proč se tam nikdo nehrne s dieselovými motory, pokud stejné normy přijme EU bude to konec dieselů v EU, ale zatím se tak nestalo tak není důvod kvůli tomu vyvádět.
Ale tady se teď o Americe vůbec nikdo nebavil! Evropská auta nesplňují evropské emise, čtěte pozorněji 😉
tak znova, které emise nesplňují?
Tak znova - platné evropské - Euro 6.
o kolik kdo?
Máte to například v tom odkaze nahoře 😉
no to je právě ta blbost, zkusili něco jako zátěž dle WLTP a porovnali to s měřením podle NEDC. Už jsem to tady jednou psal, je to to samé, jako když by jste měl nejprve obejít atletický ovál a na podruhé ho oběhnou s tím, že po tom druhém pokusu by vás pranýřovali, že jste zpocený.
akcelerace při NEDC cca 1 m/s, při WLTP cca 1,6 m/s
hmotnost při WLTP cca + 150 kg
maximální rychlost při NEDC 120 km/h, WLTP cca 140 km/h
atd, atd ...
akcelerace při NEDC cca 1 m/s, při WLTP cca 1,6 m/s
hmotnost při WLTP cca + 150 kg
maximální rychlost při NEDC 120 km/h, WLTP cca 140 km/h
atd, atd ...
Ne to je přesně o tom, buď se bavíme o metodice měrění a její výsledky považujeme za bernou minci (pak je VW v evropě zcela v pořádku a plní co má), a nebo si hrajeme na pravdu a pak "podvádí" všichni. Nic mezi tím není.
No právě že mezi tim je to podstatný! Jestli těch 8 milionů evropskejch TDI EA 189 vypouští 40tinásobky emisí tak naše sliznice a plíce dostávaj slušně zabrat a je to od VW brutální prasárna
Klimatologové nemohli přijít na důvod extrémního množství NOx v Praze, Ostravě, Ústeckym a Moravskoslezkym kraji. Teď to vypadá že na to přišli >😁
A to nebyl vtip to je oficiální hypotéza! 8-s
Klimatologové nemohli přijít na důvod extrémního množství NOx v Praze, Ostravě, Ústeckym a Moravskoslezkym kraji. Teď to vypadá že na to přišli >😁
A to nebyl vtip to je oficiální hypotéza! 8-s
Mezi tím nic právě není - skutečný emise mají VŠICHNI vyšší.
Mezi tim právě je: Je to jako by známky ve škole byly jen 1 nebo 5
Kdo má 5 víme a zhruba 10% aut to dovede za 1
Kdo má 5 víme a zhruba 10% aut to dovede za 1
Ano tak to také je, ano nebo ne, žádné možná. Buď homologaci máš nebo ne. Buď jsi jí získal čistě nebo ne. Shoda je v tom že čistě jí získá skutečně tak maximálně těch 10%, 90% se příspůsobuje.
Upřímně by mě Seat nechyběl, nevyrábí žádné hezké auto
letos už ve ztrátě není, což se teď po vw dieselgate velmi pravděpodobně změní
jo a design je hodně subjektivní 😉
jo a design je hodně subjektivní 😉
Mně by také nechyběla Škodovka, Seat a spousta dalších, ale jsou potřeba protože vytvářejí trh - tedy konkurenci.
suhlas.. skoda v podstate neprinasa nic zaujimave... v podstate dnes uz ide len o taky lowendovy vw len s inym logom....
Škoda přináší zajímavé ceny a zajimavé designové prvky, takže stebou nesouhlasím
to Seat nic nepřináší
to Seat nic nepřináší
no podla mna seat prinasa viac dizajnovej sviezosti a emocii a odvahy ako skoda... samozrejme tvoj nazor nezmenim ani to nie je mojim cielom...... ale rozhodne by mi skoda chybala menej ako seat....
to s tím Seatem tesat do kamene, taková moudra se musí zachovat pro další generace >😒] >😒] >😒]
koukám, že ty máš dost zrůdný pohled na design aut... >😁 auta se slepicí ve znaku přináší "zajímavé designové prvky" a prosim tě jaký? a ten kdo napíše, že škodovky jsou dokonalé nemá snad ani v hlavě mozek... >😁 😉 seláty rozhodně taky nejsou žádná sláva, ale pořád vypadaj líp než šodovky
jednodušší lidi to mají hodně snadný, prostě si koupí socku octavku a myslí si, že mají naprosto dokonalé auto
ty mě bavíš >😁 >😁 >😁 a chyběl by jsi někomu ty? >😁 sotva 😉 >😁
jednodušší lidi to mají hodně snadný, prostě si koupí socku octavku a myslí si, že mají naprosto dokonalé auto
ty mě bavíš >😁 >😁 >😁 a chyběl by jsi někomu ty? >😁 sotva 😉 >😁
Pekne tentoraz trepeš. Aké iné auto zhodné s Octaviou Volkswagen Group ponúka? Je k dispozícii ešte dáky iný liftback tejto veľkosti?
Ukáž mi auto podobné ku Škode Yeti. Akého "konkurenta" v rámci koncernu má?
Doteraz sa to isté dalo povedať aj o Roomsteri, žiaľ, ten nový je z celkom iného súdka.
Nefandím Škode a nevybral by som si z jej ponuky, ale rozhodne nemožno povedať, že jej autá sú len ošklbané Volkswageny s prelepeným logom, to naozaj nie.
Ukáž mi auto podobné ku Škode Yeti. Akého "konkurenta" v rámci koncernu má?
Doteraz sa to isté dalo povedať aj o Roomsteri, žiaľ, ten nový je z celkom iného súdka.
Nefandím Škode a nevybral by som si z jej ponuky, ale rozhodne nemožno povedať, že jej autá sú len ošklbané Volkswageny s prelepeným logom, to naozaj nie.
Śkodovka už by mi chyběla, tenhle rok přivedla na svět ty nejkrásnější škodovky, Superb, Octavia a Felda jsou dokonalé, jenom Rapid se mi nelíbí
ja povazujem leon za krajsie auto ako golf alebo octavia.... a ibiza sa mi tiez paci viac ako polo alebo fabia.... ono je to hodne individualne ... mne by napriklad nechybala ( sterilna a nudna ) skoda ...
Z trojice Leon, Golf a Okctavia , má Ostavia navrch , zbavovat se škodovky je hloupost, ale dotovat Seat považuji za šílenství
nikto sa skodovky nezbavuje ( zatial ) ..... ale mne by chybala menej ako seat.....
seat je uz na dobrej ceste.... o rok tu mame SUV a dalsie novinky ....
seat je uz na dobrej ceste.... o rok tu mame SUV a dalsie novinky ....
Prý! :-! WTF? ;-\
“If stupidity got us in this mess, how come it can't get us out.”
“If stupidity got us in this mess, how come it can't get us out.”
Krásný titulek, vystihuje kam to celé od začátku směřuje. Jenom hlupák si to nevědomuje, a jenom *** s tím může souhlasit (vzhledem k tomu kde žijeme a jaký vliv to na nás všechny může mít). :no:
Když na příštích 15 let zadržíme dech vliv by to mít nemuselo 😉
Jestli padne nebo výrazně ztratí VW v evropě, tak je vcelku jedno co bude za 15 let.
Co to je za blbost? >😁
Já ti to chtěl udělat srozumitelnější když ty píšeš jenom blbosti... 😄
Umíš vysvětlit jak si myslel ten příspěvek z 22:21? 😄
VW nepadne a možná dočasně trochu ztratí ale to je celý. Tyhle blbosti máš od Mládka a Ťoka nebo odkud? >😒]
VW nepadne a možná dočasně trochu ztratí ale to je celý. Tyhle blbosti máš od Mládka a Ťoka nebo odkud? >😒]
úplně tomu vašemu příspěvku nerozumím. Kam to směřuje? No k tomu, že VW chtěl na trh, na který nebyl přípraven a zaplatí za to pokutu. Je zvláštní, že všichni ostatní Evropští výrobci, kteří našli odvahu dodávat diesely na americký trh, nákladně modifikovali své motory a přidávali systémy pro snížení emisí, VW si to risknul beze změn, tak nevím kde jsou otazníky.
Sám bych to líp neshrnul :yes: 😄
Otazníky nikde nejsou, Rád osvětlím, píšu to i výše - směrování je úmyslně poškodit VW, německou ekonomiku, což v tu chvíli znamená i celoevropskou ekonomiku. K vaší teorii - pro začátek, kteří evropští výrobci nabízí na americkém trhu své diesly?
nevím, že by BMW a Mercedes?
[odkaz]
[odkaz]
Výborně, takže né evropští ale němečtí výrobci. Takže jsme pořád u toho že když padá VW jako symbol německých aut a dieslů, padají zároveň ty ekonomiky. A to že BMW neprošlo identickýma us testama stejně jako VW je jen třešnička, proti nim to namířené není a dieslů prodají v americe pár, takže to vyšumělo.
aha, vy patříte k těmhle ;-\
Jo říká se nám realisté :yes: :yes:
spíše se to říká takhle: "to že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mne nejdou"
Já jsem argumenty a fakta uvedl, jelikož vám slova došla a zkoušíte tuhle cestu znevěrohodnění, beru že už nejste schopen věcně reagovat, což je tady ale docela normální 😉
jaký argumenty, že německá auta nejsou Evropská nebo co jste myslel. Obávám se, že spíše mne se nedostalo žádné kloudné odpovědi, pouze pár konspiračních teorií.
Rozporujete, že VW si s clean diesel ukousnul sousto na které neměl nebo se domníváte že jde o spolčení kapitalistických vrahů z Wall Streetu?
Rozporujete, že VW si s clean diesel ukousnul sousto na které neměl nebo se domníváte že jde o spolčení kapitalistických vrahů z Wall Streetu?
Dostalo se odpovědi přesně na co jste se tázal, že to nedokážete zpracovat už není chyba na mé straně přijímače :-!
Otázka je to složitější, ale pokud si ji vy zjednodušujete do toho černobílého světa co jste uvedl, pak je i vzhledem k načasování správně druhá odpověď.
Otázka je to složitější, ale pokud si ji vy zjednodušujete do toho černobílého světa co jste uvedl, pak je i vzhledem k načasování správně druhá odpověď.
takže jsem se nemýlil, když jsem si vás zaškatulkoval, dobrou noc.
Sorry ale o ekonomice něco vím takže tuhle bajky neberu 😄
I kdyby tahle prasárna stála VW nejvyšší odhadovanou pokutu (600 mld. až 2 biliony korun) tak to na německou ekonomiku nebude mít o moc větší vliv než tvoje kejchnutí 😉
I kdyby tahle prasárna stála VW nejvyšší odhadovanou pokutu (600 mld. až 2 biliony korun) tak to na německou ekonomiku nebude mít o moc větší vliv než tvoje kejchnutí 😉
Jj ty vís něco o všem přece 😉 Čísla jsou to jasná, jenom zaměstnanců jsou statisíce, u subdodavatelů dalších několik desítek tisíc. To je velký problém, nikdo netvrdil že kvůli tomu krachne evropa a budem všichni chudí, ale že by to zamávalo s ekonomikou velmi znatelně je jistě.
Sorry ale absolutní blbost 😄
Zkus se nejdřív zeptat někoho z oboru. Podle analytiků i tu teoreticky největší pokutu kterou Credit Suisse odhaduje na něco přes 2 biliony korun VW ustojí. V naprosto nejextrémnějšim případě by rodinka majitelů prodala pár akcií. Tak jak to v minulosti udělaly všichni majitelé všech podobnejch firem. O německý nebo evropský ekonomice vůbec nemůže bejt řeč
Zkus se nejdřív zeptat někoho z oboru. Podle analytiků i tu teoreticky největší pokutu kterou Credit Suisse odhaduje na něco přes 2 biliony korun VW ustojí. V naprosto nejextrémnějšim případě by rodinka majitelů prodala pár akcií. Tak jak to v minulosti udělaly všichni majitelé všech podobnejch firem. O německý nebo evropský ekonomice vůbec nemůže bejt řeč
No dyť jo, já jsem nepsal že VW padne! Černý scénáře si nepřeju, to vůbec, ten dopad by byl ozvláště pro čechy strašnej, protože vliv na ekonomiku to má významný.
Boha v čem vidíš ten strašnej dopad? Tak VW zaplatí pokutu. Bude mastná to určitě ale to je všechno. Holt budou letos menší dividendy. V blbym případě i příští nebo dokonce přespříští rok
Větší vliv na prodoee škodovky než celá Dieselgate možná bude mít momentální masivní propad prodejů v Rusku a Číně
Větší vliv na prodoee škodovky než celá Dieselgate možná bude mít momentální masivní propad prodejů v Rusku a Číně
Čti co píšu - pišu jak by to dopadlo kdyby VW šlo na dno. Osobně doufám že to bude jak píšeš ty.
Na 100% to bude jak píšu já! 😄
Trest si zasloužej a i když se to týká šílenýho množství vozů tak i ty teoreticky maximální 2 biliony ustojej víceméně no problem
Pokud ti de o českou ekonomiku respektive o Škodovku tak ta bude mít zřejmě daleko větší problémy jestli dál bude padat ruskej a čínskej trh. A tamní propady prodejů nemaj s Dieselgate nic společnýho
Trest si zasloužej a i když se to týká šílenýho množství vozů tak i ty teoreticky maximální 2 biliony ustojej víceméně no problem
Pokud ti de o českou ekonomiku respektive o Škodovku tak ta bude mít zřejmě daleko větší problémy jestli dál bude padat ruskej a čínskej trh. A tamní propady prodejů nemaj s Dieselgate nic společnýho
v Německu se automobilový průmysl podílí cca 3% na HDP, to jen tak mimochodem
To je jen tak mimochodem číslo samotných výrobců aut, nikoliv celého autoprůmyslu. Nicméně česká, slovenská, maďarská, polská, španělská ekonomika, ty všechny jsou s tím propojeny, a v součtu by to tvořilo už velmi významný problém. 😉
jen tak mimochodem, to je číslo automobilového průmyslu 😉
Jen tak mimochodem není 😉 pouze výroba.
jen tak mimochodem, celý automotive 😉
Jen tak mimochodem, pouze výroba 😉
tak odkaz
No dejte ho sem, rád si počkám 😉
[odkaz]
Těch 20% celkovýho průmyslu je reálných. 2,7 HDP je bez uvedení zdroje a nemá tedy žádný význam, stejný plk jak když se to napíše tady...
těším se na ten váš odkaz [odkaz]
Kdybys nevěděl celkem nás je asi 7,5 miliardy >😒]
Tupounum to nevadí, těm co potřebujou dejchat docela jo 😄
..... [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] MUSÍTE ZAPLATIT !!
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] :yes: