Novinky
Musím uznať že to auto vyzerá fakt dobre. A dúfam že dajú aj kombi,inak palec hore :yes:
Mám Fiat rád, ale tohle mi bohužel připadá dost podobný Peugeotu 301 a Citroenu Elysée ;-\ .
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
No neviem, ale jak keď mrknem z profilu na nový Superb tak tieto francúzske dvojičky tam tiež vidím. >😁 aj napriek tomu že Škoda je liftback a francúzi sedany.
Podel mého názoru Peugeot 301 a ještě víc Citroën Elyseé jsou proti Egee/Tipu nesrovnatelně ošklivější auta. Podle fotek je ale již teď jasné, že Egea je mnohem solidněji koncipované auto, např. zadní opěrky jsou zcela plnohodnotné, kufr je plně čalouněný vč. víka atd., atd. Egea bude konkurentem hlavně Fluence a Rapidu, oproti low-costovým sedanům PSA je o level výš! 😄 :yes: :yes:
Z videa mám přesně opačné pocity než z prezentačních fotek.
Pěkná příď je najednou nezajímavá a tuctová, naopak podivná zadní světla v reálu docela dobře fungují.
Cena a především brzké dodání kombíku rozhodne.
Pěkná příď je najednou nezajímavá a tuctová, naopak podivná zadní světla v reálu docela dobře fungují.
Cena a především brzké dodání kombíku rozhodne.
Zdá se mi to, nebo na palubce, dveřích a tunelu vidím samé tvrdé, byť matné plasty? BTW mýt tu masku bude taky k zlosti, bude to plné much a houbou to nepůjde. Jedině wapkou.
Je to téměř lowend, neočekávejme vykládanou kůži 😉
To nečekám, ale po usednutí do 301 a do Rapida je to nebe a dudy pro škodovku. Doufám že tohle bude konkurent spíš pro toho Rapida.
V minulé diskusi někdo psal, že od druhé výbavy bude palubka měkčená.
Jo, to je fakt - i když já jsem to nepsal.
A uvádět Rapida jako "etalon provedení interieru" je teda docela síla...
😉
A uvádět Rapida jako "etalon provedení interieru" je teda docela síla...
😉
Potřebuji něco do firmy začátkem roku, ten Fiat nevypadá zle, ale Corolla 2016 má být nová taky, možná bude mít ale delší životnost: [odkaz]
Pokud to bude jako doteď, tak Fiat Toyotu na evropských silnicích dlouze přežije.
Tomu vážně sám věříte 😄
Teď jsem viděl to video, Fiat vypadá divně, lacině, neustále záběr na předek, který ale není z poloviny tak zajímavý jako na fotkách a dorazil to záběr po otevření PP dveří na palubní desku, kapličku, nebo navi... Takže za mne Fiat je stále Fiat.
Teď jsem viděl to video, Fiat vypadá divně, lacině, neustále záběr na předek, který ale není z poloviny tak zajímavý jako na fotkách a dorazil to záběr po otevření PP dveří na palubní desku, kapličku, nebo navi... Takže za mne Fiat je stále Fiat.
O cenách sa stále len špekuluje, ale vzhľadom na zameranie tohto Fiatu, očakávam cenu pri porovnateľných motoroch a výbavách nižšiu ako u Corolly. Byť tebou a nesúri mi to, tak asi počkám na nejaké ofiko informácie a osobný kontakt.
Ano, věřím. Stejně staré Fiaty jsou co se koroze týká v daleko lepším stavu než stejně staré Toyoty. Nebavím se o spolehlivosti, bavím se čistě o kastli. Proto píšu na evropských (čti prosolených) silnicích.
Ten vnitřek Egey ale skutečně na videu nevypadá zrovna lákavě, to uznávam. Co je ta hrozná věc nad klíčkem?
Ten vnitřek Egey ale skutečně na videu nevypadá zrovna lákavě, to uznávam. Co je ta hrozná věc nad klíčkem?
jaká hrozná věc nad klíčkem?
V Nemecku sa na diaľniciach solí o 100 šesť. A keď majiteľ umýva len karosériu a na spodok kašle, tak to hrdzavie. V Rakúsku je to podobne. Takže, keď odtadiaľ privezieš olietaný služobák, tak sa nesmieš čudovať.
P.S. A Fiat ako dienstwagen v Nemecku nehrozí.
P.S. A Fiat ako dienstwagen v Nemecku nehrozí.
Nejvíc rezavá auta jsou z Rakouska - to je přímo katastrofa, Česko je taky hrůza, Německo jen do 100-200km od CZ hranic, jak se ty srágory převáží. Jak se otevře kapota dál než 200km ve vnitrozemí Německa, už tam nebývají orezlé šroubky. Rozdíl v tom čím se solí a jak se solí je. Dodávám díly na terénní auta a denně vidím v jakém stavu sem přijíždí v CZ i doma v Německu.
Volil bych určitě Fiat! 😄 :yes: Kamarád má najeto už přes 100 000 na Puntu Evo 1.2 a měnil jen olej a filtry! 😄 😄 😄 :yes:
.... 1.6 atmo - pro spoustu páprdů (ehm, konzervativních zákazníků....) to bude zajímavá nabídka, to už je pomalu vymírající typ motoru.... ovšem doufám, že do Evropy se Tipo dostane i s nějakým t-jetem nebo něčím podobným.... stačilo by těch 120PS a šestikvalt, uvidíme....
jinak na videu to vypadá dost obyč, naurazí,nenadchne.... uvidíme co cena a reálné dojmy....
jinak na videu to vypadá dost obyč, naurazí,nenadchne.... uvidíme co cena a reálné dojmy....
moze byt v europe a aj u nas moc fajn kombinacia ..... 😉 :yes😒br />
uz teraz sa mi to auto pozdava.... a ani sedan to nemusi mat u nas marne... mensi rio sedan napriklad uz stretnem... a to je u nas na trhu len par mesiacov... len nech sedany nadalej ziju ... ich era sa raz u nas dufam vrati :yes: a ona sa aj vrati 😉 :yes:
uz teraz sa mi to auto pozdava.... a ani sedan to nemusi mat u nas marne... mensi rio sedan napriklad uz stretnem... a to je u nas na trhu len par mesiacov... len nech sedany nadalej ziju ... ich era sa raz u nas dufam vrati :yes: a ona sa aj vrati 😉 :yes:
Tak základ je v turecku zhruba stejně jako rapid, 301/elysse jsou o pár tisíc dražší, naopak u top výbavy je fiat o cca dvacet tisíc levnější a 301/ellyse je ještě levnější.
Takže +/- se motá kolem konkurence.
Nicméně i na těch 17" kolech to vypadá docela směšně...nejpěknější barva se jeví vínová, stříbrná a černá
Takže +/- se motá kolem konkurence.
Nicméně i na těch 17" kolech to vypadá docela směšně...nejpěknější barva se jeví vínová, stříbrná a černá
Od pohledu je to auto se současným globálním designem, naprosto základními motory a low-cost vnitřkem. Od Fiatu bych čekal víc stylotvornosti. Ale chápu, že je to náhrada za Lineu a v tomto směru je to pokrok. Ale jako plnohodnotný vstup do klasické evropské kompaktní třídy to nevidím.
V kategorii levných kompaktů vypadá Egea/Tipo opravdu skvostně, a to dokonce i uvnitř. Nabídka prostoru bude jistě taky skvělá, na byl Fiat vždy e😜ert. Pokud to auto bude cenově srovnatelné s 301/C-Ulysse a Flencem, mohlo by i u nás dosáhnout velmi pěkných prodejů. Benzinový motor 1.6/81 kW by méně náročné zájemce o benzín mohl uspokojit (pokud ovšem nebude dušený přehnaně dlouhými převody). Naftové verze asi budou o hodně dražší, rozhodně by proto pro náročnější zájemce byl na místě i motor 1.4 T-Jet/88 kW s pořádným točivým momentem a 6st. převodovkou. Ve srovnání s Rapidem má Egea/Tipo obrovskou výhodu v tom, že se jedná o plnohodnotný vůz nižší střední třídy, což je patrná jak na velkorysé šířce, tak i velikosti kol. Dalším velkým plusem bude již příští rok možnost výběru ze třech karosářských verzí. 😄 :yes: :yes: :yes: Teď jde ovšem ještě o to, jaké bude mít vůz jízdní vlastnosti - všechny Fiaty z posledních let trpěly na beznadějně přeposilované řízení (režim City s ještě větším účinkem posilovače je u nich zcela absurdní). Bohužel nějaké tlačítkou "Sport", které by posilovači přistřihlo křídla jim hrozně chybí. Uvidíme také, jak komfortně se podařil naladit podvozek a jaké bude odhlučnění v dálničních rychlostech...
Nevím co to jsou za řeči o přeposilovaném řízení. Zrovna teď mám asi dva měsíce Grande Punto a čekal jsem po přečtení všech testů naprostou katastrofu a je to absolutně bez problému. Naopak jestli je auto určeno primárně do města - což třeba GP je, tak očekávám, že se s volantem nebudu prát. A necitlivé řízení? Kam člověk zatočí tam to jede
A řekl bych že u Tipa to bude podobné. To není auto na honění desetin a pálení gum v serpentínách. To je prachsprosté auto pro rodinu.
A řekl bych že u Tipa to bude podobné. To není auto na honění desetin a pálení gum v serpentínách. To je prachsprosté auto pro rodinu.
Ano, vypadá to nadějně. Teď aby podobně nadějně vypadal i hatch a kombi. Jestli je budou na trh uvádět dalších 5 let, jak mají ve zvyku, tak potěš koště...
Tohle ma byt opravdu plnohodnotny vuz nižši středni ? Nemyslim jen rozměry ale celkove pojeti. To video ve mě nevyvolava zdaleka takove nadšeni jako z fotek. Mě přijde že je to prostě Italsky Rapid. A s tim řizenim souhlas. To ma Fiat jedno z nejhoršich a nejde jen o přeposilovanost. Je to prostě PlayStation něco jako u korejcu.
Ví někdo, jak se opravdu jmenuje ? A nepište, že Tipo. [odkaz] . Kdyby se alespoň ti redaktoři zde domluvili.
Z videa na kufru bych tipoval, že je to víc Aegea.
Z videa na kufru bych tipoval, že je to víc Aegea.
Přečti si ten článek.. článeček.
Najdeš to tam.. a ani se nemusíš moc divit.
😉
A Aegea se čte Égea... takže je to jen otázka transkripce.
Najdeš to tam.. a ani se nemusíš moc divit.
😉
A Aegea se čte Égea... takže je to jen otázka transkripce.
jako alternativa proti Dacii Logan to ujde :yes:
Už s fotografií interiéru a kufru je jasně patrné, že úrovní zpracování to Daciií o parník ujíždí. Konkurentem Egey/Tipa bude hlavně Renault Fluence (resp. jeho nástupce na bázi nového Méganu, protože současná generace už se bude vyrábět jen příští rok) a taky Rapid a 301/C-Ulysse. I ten výtvor PSA ale na Egeu zpracováním interiéru a kufru absolutně nestačí 😄
Vzhled podle mě celkem slušný (kombík), Marea byla o poznání hezčí, naopak vzpomínaná Tempra SW vypadala naprosto příšerně.
Už jsem slyšel ledacos.. ale o neforemném Stilu ještě ne.
Tos napsal moc hezky... "německý stil" je vnímán jako "neforemné auto"... to je FALT dobrý!
😄
S tím co píšeš souhlasím.. ten design prostě odradil ty, co měli rádi italská auta, aniž by přetáhnul kupce od Golfa.. ale to pořád ještě neznamená "neforemné auto".
Tipo vypadalo nic moc.. Tempra byla krásná.
😉