Videa
fisero
3
Svatý grál mobilní robotiky se přibližuje!
Doufám, ze se ještě dočkám možnosti si autonomní auto vyzkoušet.
No, vzhledem k tomu, že za libovolné nehody, šťouchance a jiné dopravní zapeklitosti bude nadále zodpovědný jedině řidič (jak Mr. Musk okamžitě neopomněl zdůraznit), bude mít majitel robotické Tesly (neboli Tesilák) nejspíš neustále pocit učitele autoškoly. Bude muset neustále hlídat auto, co kdy provede. Protože stačí jeden přesně mířený zásah ptačincem na čidlo a auto se může začít chovat poněkud jinak, než programátoři zamýšleli.
Mimochodem - umí Tesla správně zipovat? Podle příspěvků některých kolegů mám totiž dojem, že to je naprosto základní a zásadní činnost...
Mimochodem - umí Tesla správně zipovat? Podle příspěvků některých kolegů mám totiž dojem, že to je naprosto základní a zásadní činnost...
se zipovanim muzem bejt v klidu, pac zipovat neumi minimalne pulka ceskych ridicu, ale spise vic nez pulka, takze pokud to zvladne Tesla alespon z poloviny, tak bude lepsi nez Cesti ridici >😁
ptacinec na senzor? hel a nejsou ty senzory za kusem plastu a vrstvou laku? ja ti nevim, ikdys na parkovaci senzory nakydam kilo dzemu (blata), tak furt fungujou uplne normalne, tak proc by to na Tesle melo bejt jinak?
ptacinec na senzor? hel a nejsou ty senzory za kusem plastu a vrstvou laku? ja ti nevim, ikdys na parkovaci senzory nakydam kilo dzemu (blata), tak furt fungujou uplne normalne, tak proc by to na Tesle melo bejt jinak?
staci sadnut do lepsie vybaveneho auta luxusnej znacky a vyskusas si to tam, tato technologia neni ziadna novinka. Audi A8 napr. to vsetko vie tiez. S-klasse tusim bola prva co s tym prisla. Po dialnici vlastne ide samo nebyt zakonov ktore to zakazuju by to ani neupozornilo ze mas dat ruky na volant.