Souhlasím. Snad časem přijde. Nicmémě drsnější a chlapštější mi přišla spíše minulé generace. A to nejen v AMG provedení, kde ještě měla suprový atmosférický motor.
Já to biturbo nepodceňuju, ale jde o charakter. 6,2 atmo vs. 5,5 biturbo jsme měl přímé srovnání a atmo byl atmo. Kdyby místo přidávání turb ubrali kila, udělali by lépe...současná generace není prakticky lehčí než minulá a to je na pováženou.
Jde tež o to, co ona preferuje. Já měl přímé srovnání E 63 atmo vs. SL 63 (5,5 bit)...jasně, rychlost malinko pro SL, ale zvukově a reakcí za plynem to vyhrál sedan. Abych pravdu řekl, nepoznal jsem na vlastní kůži asi lepší motor. Těch pár stovek km stálo za to. A těm, co mají minulé C coupé 63 ed. 508 docela závidím...poslední mohykán (v Evropě).
presne tak.... uz je to nuda... neskutocna nuda.... spredu su uz vsetky medoury takmer uplne rovnake a rovnako nudne...... ved aj mala panda je spredu zaujimavejsia ako tento cukrik ...
uz ani holkam sa tento poker face na kazdom jednom modele od MB podla mna nemoze pacit...
Já bych to takto neunifikoval, líbí se mi S coupé, nové řada nižší střední a i to Céčko není špatné, za mě ale s klasickou maskou s hvězdou. Pomalu končí SLK, které je mou srdcovkou.
C coupe se da prirovnat k mladochovi / panovi v nejlepsich letech, v obou pripadech je to takovy elegan v obleku. Mustang je naproti tomu pro borce pred tricitkou co vetsinu dne stravi v jeanech, bude obecne hlucnejsi a do sveta o sobe vic kricet. Mustang a C coupe jsou dva svety, obe coupe ale uplne jinam mirici. C coupe je presne takove jake ma byt, proste elegantni (ikdyz ten design nefunguje tak dobre jako na Sku).
Tohle auto se po designové stránce povedlo, alespoň na obrázku. Ještě se uvidí na živo. Jelikož právě vybírám nové auto, tohle mě zaujalo. Nemám přesně daný rozpočet, ale jedno z důležitých kritérií pro mě je, jak si auto bude držet cenu. Rozdíl mezi tím, kolik auto stálo při koupi a kolik bude stát při prodeji pro mě určuje drahost vozu. Je mi jasné, že bývá pravidlem, že čím dražší auto, tím větší propad ceny.
Přesto mě pohled na to, za kolik se prodává předchozí MB C Coupe trochu děsí. Ani ne 4 roky staré auto s malým nájezdem (do 60tis. km) stojí 550 tis. a to se dají najít i lepší kousky. Bohužel nevím za kolik se tehdy prodávaly, ale to stávající v alespoň nějaké výbavě vyjde na 1.150.000 Kč. A tak mi přijde, že např. Audi TT nebo BMW Z4 si drží cenu lépe.
Je tu někdo, kdo kupoval předchozí MB C Coupé a může porovnat skutečný propad ceny? Totiž nevím kolik tenkrát nový MB C Coupé stál a hlavně ceníková cena je jedna věc...
Díky
Doplněno #1: Tady na webu jsem našel, že základní cena předchozího C byla cca o 100tis. nižší.
Doplněno #2: Ještě jinde jsem našel nabídku na nový přechozí model C Coupe za cca 730tis.(datovaná ještě před uvedením stávajícího modelu), což by ten strašný propad vysvětlovalo. Doufám tedy že MB takhle neprodává standardně. Jak jsem psal, uvítám vaše osobní zkušenosti.
Budu mluvit obecne. Cim se neceho proda vic, tim hur si to drzi cenu, zvlast u teto tuctove tridy nemeckych sluzebaku (3er, C Klasse, A4) se toho bere na lease do firem obrovske kvantum (vlastne drtiva vetsina). Protoze jdou do flotil tak za 1) z cenikovky se dostanes treba i o 20% dolu a za 2) firme zas tolik nebude zalezet za kolik to po 3-4 letech proda. Oboje tlaci na cenu ojetiny smerem dolu.
Pak do te rovnice zaneses Z4, TT a jine "kusovky", kterych se proda o rad mene nez premiove stredni, ale tam se pak nemuzes divit ze drzi cenu lip. Za 1) to jsou casteji auta soukromniku, kteri se nedostanou na takovou slevu pri nakupu a tak ani pak nechcou tolik tratit pri prodeji, a taky za 2) limitovany pocet kusu na trhu (zvlast kdyz hledas konkretni motorizaci/prevodovku a treba barvu vnejsku/vnitrku) oboje drzi cenu nahore.
Rozhodni se jakou motorizaci chces a mrkni na mobile.de za kolik se prodava jako jahreswagen [odkaz] Najdes u 320d, c220, A4 2.0tdi slevy uz po roce klidne 35-40% proti cenikovce. Logicky pak auto za dalsi 4 roky nebude tratit stejne, ale urcite vice. Pak mrkni na nejakou raritnejsi motorizaci, nejaky benzinovy V6/R6 a uvidis ze ty si drzi ceny lepe, i v ramci stejneho modelu se da pozorovat co jsem vypsal nahore. ;-)
no k takemuto kupatku radobypremiovemu by sa patrilo aj nejaky ten premiovy motor.... ale zase 8 valec s 1000 konmi je uz tiez zbytocny.... vidim tu velky nepomer ... aj v cene..... uz nech su tu 6 valce... chybaju takemuto autu ako sol... s 4 valcom taketo C kupe? ... ved to je smiesne.... nic v zlom
inak spredu velka nuda... ten dizajn mercedesu akoby zastal uz na nejakom mrtvom bode alebo co ... pridu mi uz vsetky medoury za posledne dva tri roky uz hodne nudne a uplne rovnake a proste vizazou nezaujimave .... uz teraz je to spredu okukane auto ... kde sa podel ten paradny dizajn mercedesov spred par rokov dozadu? lebo tento bordovy umely cukrik mi nic nehovori
Velmi pekné autíčko. Vydarený dizajn, príjemný pohľad z každej strany. Palec hore za V8, síce turbo, ale V8. Na druhej strane, aj najsilnejší štvorvalec je určite dostatočná motorizácia na každý, ale aj menej všedný deň.
Nedavno jsem mel moznost se projet s novym C63 AMG sedan na okruhu a supr. Motor jsem uz mel vyzkouseny z AMG GTS, ta V8 4L biturbo je uzasna!. Tohle coupe navrch vypada jeste lip nez sedan. GTS je ale jeste o level az dva vys ,co se tyce fun a driving zazitku. Kazdopadne ta V8 je trefa do cerneho :-)