Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M2: Šestiválcové kupé s 272 kW vstoupilo do výroby

Nástupce BMW 1M Coupé zrychlí z 0-100 km/h za 4,3 sekundy a jede až rychlostí 270 km/h.
Zpět na článek
20. 10. 2015 12:13
20. 10. 2015 20:30
21. 10. 2015 08:46
20. 10. 2015 16:39
20. 10. 2015 16:45
20. 10. 2015 17:01
20. 10. 2015 17:54
20. 10. 2015 17:44
20. 10. 2015 18:51
20. 10. 2015 19:18
20. 10. 2015 19:40
20. 10. 2015 20:01
20. 10. 2015 20:17
20. 10. 2015 20:28
20. 10. 2015 20:25
21. 10. 2015 13:54
20. 10. 2015 23:22
20. 10. 2015 23:41
21. 10. 2015 13:16
Avatar - Hammunasakra
20. 10. 2015 12:08
Pro mě bomba
U mě fakt hodně dobrý :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - mango
20. 10. 2015 12:13
Re: Pro mě bomba
úžasný, už abych napsal Ježíškovi >:D
Avatar - Jaros71
20. 10. 2015 13:29
Re: Pro mě bomba
Po dlouhé době fakt parádní BMW , inerier luxusně sportovní i sedadla jsou konečně super..cena bude asi stát za to.
Mít ty miliony , beru ho.. :-)
Avatar - SCHROJF
20. 10. 2015 19:02
Re: Pro mě bomba
Jednoznacne NAJ...Mkove BMW sucastnosti... :yes:
20. 10. 2015 12:35
Dizajn
Automobilová móda je dnes divná. Čierno-čierny interiér so stredovou konzolou jak z auta o dve triedy väčšieho... Kde sú tie časy, keď ku športovým autám patrili interiérové doplnky vo farbe karosérie k štandardu...
Zvonka to celkom ide, ale predný spojler je vskutku hnusný, a bije sa so zvyškom auta, ktoré je inak strihnuté celkom elegantne.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bully_
20. 10. 2015 20:30
Re: Dizajn
Dnesni sportaky maji ty "interierove doplnky" v barve karoserie taky, ale schovane pod polstrovanim, prekrytym nejmekci kuzi z klokanich predkozek nebo Alcantary :-)
Avatar - Individualita
21. 10. 2015 08:46
Re: Dizajn
Možná by mohli ušetřit pár klokanů a vypadalo by to líp >:D
20. 10. 2015 15:40
Bavorák jak má být!
Tak konečně přišli s něčím pořádným - kompaktní rozměry, pohon zadních kol, řadový šestiválec a manuál - tak přesně takto si představuju pravé BMW! :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Individualita
21. 10. 2015 08:48
Re: Bavorák jak má být!
Přesně tak. Ještě bych sundal turbo, přidal objem a bylo by to dokonalé. Ale to už bych chtěl dneska moc :-)
21. 10. 2015 18:47
Re: Bavorák jak má být!
No bez turba už to dnes v těchto výkonových sférách fakt nejde, ale spíš mohli zapracovat na odlehčení, přes 1,5 tuny je na takto kompaktní auto s pohonem jedné nápravy fakt příliš! ;-\
Avatar - iudex
20. 10. 2015 16:39
Nurburgring
Malá hnidopišská poznámka na rozvírenie diskusie: M2 má 370 k, maximálku 270 km/h a stovku dá za 4,3s; kde sa potom stala chyba, že spraví Nordschelife v rovnakom čase, ako Cupra ST s 280k a parametrami 250/5,8? V motore to evidentne nie je, povesť divízie M garantuje, že ani v podvozku, tak prečo potom M2 nevytrie na tom okruhu s oveľa slabším rodinným kombíkom s "nevhodnou" koncepciou pohonu podlahu? ;-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - AUDIRS6
20. 10. 2015 16:45
Re: Nurburgring
Hmm, zeby hmotnost ?
A z nej vyplyvajuce skorsie brzdne body, prejazdy zatackami v nizsich rychlostiach ( podla typu zatacky samozrejme ) a pod... ? ;-)
20. 10. 2015 17:01
Re: Nurburgring
RS6 to podla mna vystihol presne,ze hmotnost a odstrediva sila v zakrute spravia svoje pri vyssej hmotnosti.M2 nie podla mna auto na okruh,ale na fun zabavu.Pokial si dobre pamatam tak ani nove RS so svojimi 350 konmi neporazi na Norde Type R a pritom ma 4x4..hold zasa ta vaha urobi svoje..
Avatar - Bully_
20. 10. 2015 17:54
Re: Nurburgring
350 k na motoru neni 350 k na kolech, pohon 4x4 ma vzdycky vetsi ztraty, nez pohon jedne napravy. Potom spolecne se svou celkovou zvysenou hmotnosti musi mit o hodne vyssi vykon.
Oproti tomu pohon 4x4 na suchem asfaltu neni skoro zadna vyhoda. Tou by byl za zhorsenych adheznich podminek, za kterych se ale rekordni casy nezajizdi.
Avatar - white label
20. 10. 2015 17:20
Re: Nurburgring
1. Otázkou je, za jak rozdílných podmínek to M2 opravdu zajelo
2. Vyšší hmotnost, částečně daná koncepcí R6 + RWD vs R4 + FWD
3. "Nevhodnou" koncepci (Cupra) v jakém smyslu? Na honění časů v rychlém kompaktu je to spíš velmi vhodná koncepce (relativně lehká, efektivní, snadnější na řízení).
Avatar - Bully_
20. 10. 2015 17:44
Re: Nurburgring
2/ + opulentni vybava a materialy v interieru
3/ diky elektronice se smazava handicap nevhodne koncepce a spatneho rozlozeni hmotnosti vozu. Vyhoda koncepce "vsechno vpredu" je jenom pro nas, obycejne smrtelniky, protoze je jednodussi na rizeni a odpusti i hrubsi chyby. Profi ridic zajede bez chyb i s ridicsky narocnym vozem.
Avatar - white label
20. 10. 2015 17:59
Re: Nurburgring
ad 2) ano, napsal jsem "částečně" (daná koncepcí), navíc jsou tam i komponenty z o třídu větší M3/M4.
ad 3) Výhodou koncepce vše vpředu (navíc s R4), je konstrukční jednoduchost spojená s úsporou hmotnosti, zvlášť vzhledem k faktu, že se běžně jedná o pětimístné automobily s relativně prostorným kufrem.
Avatar - Bully_
20. 10. 2015 18:51
Re: Nurburgring
Vyhodou (bez ohledu na motor) je ta hmotnost, kdyz nemusis resit pohon vzdalenejsi napravy. A ten vetsi kufr. Pokud ale mluvime o nejakem casu na okruhu, jde vicemene jenom o ty popsane nevyhody- ktere ale vyrobci uspesne kompenzuji tou sofistikovanou elektronikou (tj. potlaci nevyhody, neziskaji vyhody a charakter jinych koncepci).
Pokud vedle sebe postavis "oholena" auta obou koncepci (HW bez SW :-) ), i pres o neco vyssi hmotnost bude mit jakakoli zadokolka daleko lepsi jizdni vlastnosti a predokolce ujede.
Avatar - fOE
20. 10. 2015 19:18
Re: Nurburgring
I ty brute? 8-s
1) nikdo do ted nevi v jake specifikaci ona cupra ten cas zajela, jestli jej zajela. V case kdy upravy one cupry z VW novinari tahali jak z chlupate deky a ve svetle toho jak rad VW podvadi rekneme ze ten cas beru s rezervou jak pro cupru, tak pro hondu i renault, ale to dulezitejsi je za
2) na jakem pneu ta cupra (a ostatni) ten cas pry zajela? ;-) Okruh kde semislicky udelaji 10-20s na kolo, tam hledej odpoved. ;-)
Avatar - AUDIRS6
20. 10. 2015 19:40
Re: Nurburgring
kolego, asi ti budem musiet dat 1 dost brutalny priklad, aby si sa trosku ukludnil... ;-)
WTCC
Neviem, co tam jazdi teraz, ale kedysi, ked tam jazdievali kadejake 320i, Leony a pod., tak bolo to trat od trate, co bolo rychlejsie. Aj ked neskor uz tie 320i nestihali celkovo.
Toto boli auta s defakto rovnakym vykonom a rovnakou hmotnostou, s rovnakymi pneumatikami.
Myslis, ze ked vybavis M2 a Cupru ( tu co ma 280 PS ), alebo Megane RS Trophy, CTR a pod., porovnatelnymi gumami ( teda cestnymi HP ), ze by mal mat ten tazsi Bawor sancu proti tym lahsim superom ?
Najlepsi to robia cca 7:50, on 7:58 - ofic., Takze ak si uvazis plusy ( vykon ) a minusy ( hmotnost ) a pozries na vysledny cas, tak zistis, ze nieje dovod si tu M2 nejako idealizovat. Jasne - klasicka koncepcia, manual, R6, RWD, LSD... - co viac si priat ? :-)
Ale netreba si robit iluzie, ze porovnatelny sofer na horeuvedenej konkurencii, by ti nielen na okruhu, ale hlavne v beznej mimo okruhovej nahanacke proste usiel. ;-)
Avatar - fOE
20. 10. 2015 20:01
Re: Nurburgring
M4 GTS to ma pry pod 7:30, vazi stejne jako m2, pouziva stejne napravy, ma proti obyc M4 jen neco malo vykonu navic a cas lepsi nez Audi R8 plus, nez carrera GT atd.
Tohle je proste hra bez pravidel, kazdy muze tvrdit co se mu zachce. Vsechno co z toho pak lidi, vcetne tebe ted, zvyknou malovat pak stoji na vode.
Promin, ale nemam duvod si myslet ze cupra, civic nebo MRS jsou nejak zazracne a ze jim k casum hodne nepomohli prave gumy. S obyc pneu by samozrejme byli nemalo pomalejsi, vsadim se ze do jednoho nad 8min a znovu, to jeste nevime nakolik naladene ty HH byli. ;-)
A abych nebyl spatne pochopen, to neni nic proti te nebo one koncepci, jen proti tomu humbuku kolem NR kde novinari (a po nich to prebiraji i lidi) srovnavaji hrusky s jablkama.
Avatar - AUDIRS6
20. 10. 2015 20:17
Re: Nurburgring
Ved jasne, aj ja by som meral tie auta na "zazitky za volantom" a nie casmi na NR.
Vid nedavny test Audi RS6 >:D :yes: :yes: :yes: :yes:
2 tony ? Ziaden problem ! Ale velmi vychytane quattro a celkovo genialne zladeny voz ! ;-)
Ja viem, ze som trosku odbocil ( asi trosku hoooodne >:D ) lenze pre niekoho moze byt zlaty gral prave takato klasika, akou teda M2 ( v dnesnom svete kompaktov uz vynimka ), je. ;-)
Avatar - fOE
20. 10. 2015 20:28
Re: Nurburgring
No odbocil si az tak ze uplne. >:D Kdyby slo jen o hmotnost, cemu se tu v tomto vlakne nejcasteji prisuzuje zazracny cas typeR a spol, tak by nemohl byt cayman S s nizsi hmotnosti, vyssim vykonem, podvozkem a brzdama porsche v tele s dokonale rozlozenou hmotnosti a nizsim tezistem pomalejsi nez cupra. To jednoduse nejde, ne ve svete kde by obe auta meli stejne gumy, jenze nemaji a o tom to je. U M2 to muze byt stejny duvod (muze pisu proto ze jak nepovazuju za relevantni cas u cupry stejne jej nepovazuju za relevantni u M2). Proto nema smysl ty casy porovnavat, bylo by to jen "kdyby" a odhadovani.
Jestli ty casy nekoho bavi mel by sam pro sebe udelat tabulky dve, jednu na obyc cestnich gumach a jednu na (polo)okruhovych. Ostatne i lidi z chevroletu se sveho casu vyjadrili ze minula Z06 s Z07 packem (mimojine semislicky) zajela o skoro 20s lepsi cas nez na jaky jinak mela diky gumam (btw. to kolo bylo na youtube a je pekelne :-) ). Tohle nejde zanedbat. ;-)
Avatar - Bully_
20. 10. 2015 20:25
Re: Nurburgring
:yes: Taky pravda. Casy na NS jsou spis marketing, navic kdo z nas se vubec aspon vzdalene priblizi svymi schopnostmi a moznostmi treningu spickovym profi jezdcum. Je to neobjektivni divadlo, ale v nasi soutezive chlapske prirozenosti nas stejne bavi to sledovat a donekonecna se nad tim dohadovat :-)
Docela objektivni porovnani se daji najit napr. v nemeckych motoristickych casopisech Sportauto a AutoBild-Sport Cars. Vetsinou stejni ridici zajizdeji na opravdu objektivne seriovych a vubec porovnatelnych vozech (spolujezdec, stav nadrze, ..) stejne okruhy- Hockenheim, Lausitz, NS zdaleka ne tak casto. Temhle vysledkum se da verit rozhodne vic, nez PR prohlasenim manazeru automobilek. Hlavni ale je, ze jsou tyhle casy uvedene v kontextu obrovske spousty dalsich informaci o danych vozech, jde jenom o hodne malou cast hodnoceni auta.
NS je specificky okruh ze spousty duvodu. Jednim z nich je uz jeho naprosto silena delka, kazdy, i nepatrny rozdil v nastaveni auta se projevi rozdilem v case klidne ve vterinach.
Avatar - white label
20. 10. 2015 20:39
Re: Nurburgring
Souhlas, viz bod 1 ze 17:20. ;-)
Avatar - iudex
21. 10. 2015 13:54
Re: Nurburgring
Ako som písal, chcel som rozvíriť diskusiu. ;-) A inak vieš Ty, aké pneu mala M2 pri tom pokuse na NBR? A ak by i mala "len" sériové obutie, pokiaľ viem, má Micheliny Pilot Super Sport a to sú hodne lepivé UHP, ktoré má v sérii aj Mercedes AMG GT a sú rozhodne o triedu lepšie, ako Bridgestony S001 (či čo tam Seat normálne dáva), takže možno tie Piloty Cup2, čo mala Cupra, sú vlastnosťami bližšie sériovému obutiu M2ky.
20. 10. 2015 23:22
Váha vozu?
Jen tak pro zajímavost neví někdo váhu vozu? M235i okolo 1530kg... Co toto? Kdyžtak napište kdo tuší. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
20. 10. 2015 23:41
Re: Váha vozu?
O 40 kg víc, tedy 1570 kg (EU hmotnost). Už tady o tom byla informace cca před týdnem.
Avatar - 12Eagle
21. 10. 2015 13:16
M2
Tak toto je jedno z posledných naozajstných aut... :yes:
Kupujte, nebudou...
Rozbalit vlákno
0