Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
dewill
...nemůže se pokazit.
Nejvíc mi na tom vadí, že výrobci se snaží myslet a rozhodovat za nás, a nemohu si vybrat co v autě budu a nebudu mít....a když už mi to tam nacpou, tak to nemohu nastálo a natvrdo vypnout či odpojit. :no:
Nejvíc mi na tom vadí, že výrobci se snaží myslet a rozhodovat za nás, a nemohu si vybrat co v autě budu a nebudu mít....a když už mi to tam nacpou, tak to nemohu nastálo a natvrdo vypnout či odpojit. :no:
Scarab
Automobilky se nás (pod tlakem hlupáků z Evropských institucí) sice snaží přesvědčit o opaku, ale stále platí poučka, že spolehlivost klesá přímo úměrně se zvyšující se složitostí.
KANKUNEN
40 let furt dokola.
To by mně tedy zajímalo, kterých modelů Fiatu se to týkalo. Co já vím, tak Panda, Punto i Bravo jsou velmi spolehlivá auta, u kterých se většinou řešili jen drobnosti. Ani v případě pětistovky jsem nikdy neslyšel o nějakých chronických potížích, jakými třeba prosluly motory VW HTP a TSI 😄 :yes:
V USA měl katastrofální výsledky v žebříčcích spolehlivosti 500L. Víc k tomu ale nevím.
Tak už jsem si to dohledal. U amerických 500L jsou problémy s novými devitistupňovými automaty, které se do americké verze montují. No, ukazuje se, že absurdně velký počet rychlostních stuňů není vše.
P.S. Omlouvám se za hrubku v mém minulém příspěvku, samozřejmě v něm mělo být "řešily" (se drobnosti). :-!
P.S. Omlouvám se za hrubku v mém minulém příspěvku, samozřejmě v něm mělo být "řešily" (se drobnosti). :-!
Panda, punto i bravo jsou spolehlivá proto,že se v nich nemá co pokazit, protože a) mají mizivou výbavu, cosi lidé kupují (dražší se nekupují) a za b) protože používají starší techniku, která byla bytelná
Nemáš tak docela pravdu, v takovém Bravu už je elektroniky úplně stejně jako v jiných autech z této doby. Hlavní náskok Fiatu vůči třeba koncernu VW je v oblasti motorů. Čtyřválce rodiny Fire ve všech verzích jsou prvotřídní držáky a ty bez turba jsou téměř nezničitelné. A pokud vím, tak diesely 1.3 JTD a 1.6 JTD na tom taky nejsou špatně. 😄 :yes:
Sky for everybody
...ale při čtení článku se mi zastesklo po ZETECu...
Ford Z(m)ETEC jo? >😁
proč? První moje fasované auto bylo Mondeo v roce 97 1.8 ZETEC. Najel jsem s tím bez jediného problému 150000. Po odkoupení ho dojížděl můj švagr a číslo na tachometru se zastavilo (společně s motorem) na 350 000 km (závadu jsem tehdy nezkoumali, prostě se auto naložilo a odvezlo na vrakoviště). Krom pravidelné výměny olejů a rozvodových řemenů a jednou váhy vzduchu a vodní pumpy nebylo třeba v motorové části žádného servisního zásahu. Spotřeba jen kolem sedmi litrů v průměru (dalo se jet i za 5,9). Byly to výborně postavené motory. Zbytek auta už byl horší (poloosy, náchylnost k rozhození geometrie, rez karoserie a křehké nárazníky). Nedám na ZETEC dopustit a vzpomínám na něj rád.
EDIT: neodpustím si uštěpačnou poznámku. Údaj o spotřebě ve velkém technickém průkazu korespondoval s tou reálnou!!!!
EDIT: neodpustím si uštěpačnou poznámku. Údaj o spotřebě ve velkém technickém průkazu korespondoval s tou reálnou!!!!
Arese
Opět se potvrzuje, že se vývoj v automobilové produkci ubírá úplně špatným směrem. Dowsizing, milion elektronických asistentů, ***ské el. parkovací brzdy, motorizace dodávané výhradně s aut. převodovkami atd., to všechno ať si strčí za klobouk. Evropští spotřebitelé chtějí hlavně hezké, spolehlivé a bezpečné vozy, které je radost řídit a ne nějaké pojízdné počítačové laboratoře s hybridním pohonem a automatem!
Ale to jim EU nechce za žádnou cenu dovolit! Oni přeci vědí co je pro nás nejlepší😊
Na milou EU se můžeš z vysoka vykašlat a takový vůz nakoupit.
V6, atmosféra, bez downsizingu, bez truba, asistenti jdou vypnout krom ABS.
Ovšem musíš si nechat dovézt z USA 😄
Anebo jít druhou stranou a koupit si Dacii či Ladu, pokud chceš něco levného, malého a jednoduchého.
V6, atmosféra, bez downsizingu, bez truba, asistenti jdou vypnout krom ABS.
Ovšem musíš si nechat dovézt z USA 😄
Anebo jít druhou stranou a koupit si Dacii či Ladu, pokud chceš něco levného, malého a jednoduchého.
Automat je fajn věc, jinak souhlas :yes:
Souhlas. Možná ty nové xrychlostní jsou zmetky. Starý dobrý 5kv. HDM :yes:
4-6 fungují ok. 8 st. HDM údajně taky. 9ky už moc ne, nebrat. CVT je taky na pikaču, dojspojky taky a roboti jak co
Pokukuju do města po novém civicu a ty mají jen CVT. Jedna věc bude projev převodovky při testovací jízdě, druhá věc spolehlivost 😐
v tom případě bych se variátoru nebál tolik, jako výsledné spotřeby. Civic je dobrá volba, ale 1.8 s automatem dosti nenasytný stroj.
Tohle bude ta nová oturbená 1.5 129kW. Tedy vody neprobádané 😐
Já vím, že to bude znít "blbě a zaníceně", ale nechceš se raději turbu vyhnout? Vyzkoušej třeba Mazdu... Civic se mi líbí, ale z praktičtějších důvodů a budoucích servisních úspor???... Oturbené motory v Japoncích nejsou výsledkem dlouhodobého vývoje a nějaké technické vize. Je to spíš úlitba...
No hele já jsem de facto podobně zaníceným odpůrcem foukátek, ale tady uvažuju trošku jinak. Nový civic xté generace zatím vypadá velmi dobře po všech stránkách ( návrat k hezkému sportovně laděnému autu) a tenhle motor může po delší době opět útočit na špici třídy a nebýt u toho by mě mrzelo. Ale zatím je to stejně jen ve fázi vlhkých nočních úvah, já jsem zatím spíš bazarový kovboj >😁
Pro inspiraci: [odkaz]
Pro inspiraci: [odkaz]
Rozumím 😄 za odkaz díky (předmětem mých vlhkých nočních úvah jest Jaguar XE >😁 )
Celkem mě překvapuje údajná nespolehlivost Cadillaců. Bariku? 😄
Každopádně Japonci ani marketingové oddělení Audi opět nezklamali :yes:
úspora + spolehlivost = Toyota Prius
:-! 😉
benzínový V6 - el. blbinky = supr kára
:-! 😉
úspora + spolehlivost = Toyota 😉
Což je skoro vše co Tesla obsahuje >😁
Soudruzi, tak tady jsou: >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D
>:D
PS: Jako moc jednoduchý to nemá, je to těžší než psaní...
Ted kontjolní otážka: Kolik západoněmeckých šoudruhů se vejde do imperialistického šmejdu jako je Tesla?
Nu švazáci? Jasánek? Neví? A čo vojín Kefalín?
uplne vazne..... dnes uz 😉 ani nahodou ma za srdce skoda nechyti .... skor by som sa dnes uz asi chytal za hlavu ... preco som si vybral skodu ked uz je tolko lepsich aut vsade naokolo...
Mě zatím funguje všechno. a pokud ti něco fungovat přestane, zjistítš že ja na tom legendární nápis Bosch - Made in Germany >😁 >😁 >😁
Motor 4,1 a motory s vypínáním válců.
Někomu se sral* Northstary, ale to bylo tím, že vyžadují přeci jen jinou údržbu jak OHV a tu tomu ne každý dal resp. ne každý to uměl opravit.