Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Průzkum: Úsporné a digitální technologie snižují spolehlivost vozů

58 komentářů

Avatar - Individualita
Individualita
To je snad jasné, že spolehlivost jde dolů ruku v ruce se všema těma el. serepetičkama. Člověk sice ušetří litr na sto, ale v servisu nechá mnohem víc. O ekologii už si taky neděláme iluze že? Tedy možná bychom se opravdu měli vrátit tam kde jsme už byli a rozvíjet to jiným směrem.
Celkem mě překvapuje údajná nespolehlivost Cadillaců. Bariku? 😄

Každopádně Japonci ani marketingové oddělení Audi opět nezklamali :yes:
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Jednoduchá matematika

úspora + spolehlivost = Toyota Prius

:-! 😉
Avatar - Individualita
Individualita
Jednoduchá matematika

benzínový V6 - el. blbinky = supr kára

:-! 😉
Avatar - Hittman
Hittman
ještě pokud možno v atmo provedení s nepřímým střikem paliva
Karlll
Ono stačí jen
úspora + spolehlivost = Toyota 😉
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
A Tesla, jak se dalo čekat, je pěkná šlupka. KharlANTIDIESEL dnes bude hledat smutné smajlíky. Móc smutných smajlíků! >😁
Avatar - Individualita
Individualita
,,hlásili ale "celou řadu závad", které se týkaly zejména hnacího ústrojí, nabíjecího zařízení a displejů na palubní desce"

Což je skoro vše co Tesla obsahuje >😁
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Ne, to dnes smajlíci nebudou. Tak holt musím já...

Soudruzi, tak tady jsou: >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D
>:D

PS: Jako moc jednoduchý to nemá, je to těžší než psaní...
Avatar - Individualita
Individualita
Má několik různých šablon ne? 😄
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Hele to doladíme 😉
Avatar - Anonym
Anonym
soudjuži, se žjištilo že je mezi vámo plno šmejdů. Pjoto elektjonika vynivutá v šovětškém švazu nefunguje jak má.
Ted kontjolní otážka: Kolik západoněmeckých šoudruhů se vejde do imperialistického šmejdu jako je Tesla?
Nu švazáci? Jasánek? Neví? A čo vojín Kefalín?
Avatar - Hittman
Hittman
Říkal jsi "smutné smajlíky"....
Avatar - Individualita
Individualita
Pravda 😒
gil54
I ty, soudruhu Brute ? 😄
Sky for everybody
...tak první sériově vyráběný parní stroj měl také svoje mouchy, že ano...
Avatar - Individualita
Individualita
Je to tak. Akorát v segmentu luxusních aut pro movité zákazníky se chybí odpuoští hůře...
Sky for everybody
Určitě, závady Tesle na dobrém jménu nepřidají. Na druhou stranu, přiznávám, že Tesle fandím, takže budu v případě Tesly takový ten "odpouštěcí typ"... 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja spominam tiez na jednu ( dnes uz podivnu ) automobilovu matematiku .. IQ plus srdce rovna sa ...

uplne vazne..... dnes uz 😉 ani nahodou ma za srdce skoda nechyti .... skor by som sa dnes uz asi chytal za hlavu ... preco som si vybral skodu ked uz je tolko lepsich aut vsade naokolo...
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Neblbni, fakt?
Avatar - Anonym
Anonym
Co nemá fungovat? elektrika?

Mě zatím funguje všechno. a pokud ti něco fungovat přestane, zjistítš že ja na tom legendární nápis Bosch - Made in Germany >😁 >😁 >😁
Avatar - Individualita
Individualita
Na ten průzkum se*e pes 😉
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Legendární nespolehlivost Cadillaců skončila někdy v roce 2005.
Avatar - Anonym
Anonym
Nepolehlivost byla halvně koncem 70 a v první polovině 80 .let.
Motor 4,1 a motory s vypínáním válců.

Někomu se sral* Northstary, ale to bylo tím, že vyžadují přeci jen jinou údržbu jak OHV a tu tomu ne každý dal resp. ne každý to uměl opravit.
Avatar - dewill
dewill
...nemůže se pokazit.

Nejvíc mi na tom vadí, že výrobci se snaží myslet a rozhodovat za nás, a nemohu si vybrat co v autě budu a nebudu mít....a když už mi to tam nacpou, tak to nemohu nastálo a natvrdo vypnout či odpojit. :no:
Scarab
Automobilky se nás (pod tlakem hlupáků z Evropských institucí) sice snaží přesvědčit o opaku, ale stále platí poučka, že spolehlivost klesá přímo úměrně se zvyšující se složitostí.
Avatar - Hittman
Hittman
ano, vemte si dnešní motory euro6 bez addblue, jak ty musí trpět.
Avatar - Ham.
Ham.
[odkaz]
Tesla, kvalita ji klesla. To už tady jednou bylo.
😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
40 let furt dokola.
Arese
To by mně tedy zajímalo, kterých modelů Fiatu se to týkalo. Co já vím, tak Panda, Punto i Bravo jsou velmi spolehlivá auta, u kterých se většinou řešili jen drobnosti. Ani v případě pětistovky jsem nikdy neslyšel o nějakých chronických potížích, jakými třeba prosluly motory VW HTP a TSI 😄 :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
V USA měl katastrofální výsledky v žebříčcích spolehlivosti 500L. Víc k tomu ale nevím.
Arese
Tak už jsem si to dohledal. U amerických 500L jsou problémy s novými devitistupňovými automaty, které se do americké verze montují. No, ukazuje se, že absurdně velký počet rychlostních stuňů není vše.
P.S. Omlouvám se za hrubku v mém minulém příspěvku, samozřejmě v něm mělo být "řešily" (se drobnosti). :-!
Avatar - Hittman
Hittman
Panda, punto i bravo jsou spolehlivá proto,že se v nich nemá co pokazit, protože a) mají mizivou výbavu, cosi lidé kupují (dražší se nekupují) a za b) protože používají starší techniku, která byla bytelná
Arese
Nemáš tak docela pravdu, v takovém Bravu už je elektroniky úplně stejně jako v jiných autech z této doby. Hlavní náskok Fiatu vůči třeba koncernu VW je v oblasti motorů. Čtyřválce rodiny Fire ve všech verzích jsou prvotřídní držáky a ty bez turba jsou téměř nezničitelné. A pokud vím, tak diesely 1.3 JTD a 1.6 JTD na tom taky nejsou špatně. 😄 :yes:
Sky for everybody
...ale při čtení článku se mi zastesklo po ZETECu...
Avatar - Anonym
Anonym
Ford Z(m)ETEC jo? >😁
Sky for everybody
proč? První moje fasované auto bylo Mondeo v roce 97 1.8 ZETEC. Najel jsem s tím bez jediného problému 150000. Po odkoupení ho dojížděl můj švagr a číslo na tachometru se zastavilo (společně s motorem) na 350 000 km (závadu jsem tehdy nezkoumali, prostě se auto naložilo a odvezlo na vrakoviště). Krom pravidelné výměny olejů a rozvodových řemenů a jednou váhy vzduchu a vodní pumpy nebylo třeba v motorové části žádného servisního zásahu. Spotřeba jen kolem sedmi litrů v průměru (dalo se jet i za 5,9). Byly to výborně postavené motory. Zbytek auta už byl horší (poloosy, náchylnost k rozhození geometrie, rez karoserie a křehké nárazníky). Nedám na ZETEC dopustit a vzpomínám na něj rád.
EDIT: neodpustím si uštěpačnou poznámku. Údaj o spotřebě ve velkém technickém průkazu korespondoval s tou reálnou!!!!
Arese
Opět se potvrzuje, že se vývoj v automobilové produkci ubírá úplně špatným směrem. Dowsizing, milion elektronických asistentů, ***ské el. parkovací brzdy, motorizace dodávané výhradně s aut. převodovkami atd., to všechno ať si strčí za klobouk. Evropští spotřebitelé chtějí hlavně hezké, spolehlivé a bezpečné vozy, které je radost řídit a ne nějaké pojízdné počítačové laboratoře s hybridním pohonem a automatem!
Avatar - dewill
dewill
Ale to jim EU nechce za žádnou cenu dovolit! Oni přeci vědí co je pro nás nejlepší😊
Avatar - Anonym
Anonym
Na milou EU se můžeš z vysoka vykašlat a takový vůz nakoupit.

V6, atmosféra, bez downsizingu, bez truba, asistenti jdou vypnout krom ABS.

Ovšem musíš si nechat dovézt z USA 😄

Anebo jít druhou stranou a koupit si Dacii či Ladu, pokud chceš něco levného, malého a jednoduchého.
Avatar - Hittman
Hittman
Můžeš koupit už i u nás přeci MUSTANG V8, ne?
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně a Jeep GrandChreokee a Wrangler jo a ještě Dodge se špatný logem. To je bohatá nabídka, to uspokojí jistě všechny zájemce, hehe >😁 >😁

Jo a pokud máš 3 mega tak ještě Escalade
Avatar - Anonym
Anonym
Automat je fajn věc, jinak souhlas :yes:
Avatar - Individualita
Individualita
Souhlas. Možná ty nové xrychlostní jsou zmetky. Starý dobrý 5kv. HDM :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
4-6 fungují ok. 8 st. HDM údajně taky. 9ky už moc ne, nebrat. CVT je taky na pikaču, dojspojky taky a roboti jak co
Avatar - Individualita
Individualita
Pokukuju do města po novém civicu a ty mají jen CVT. Jedna věc bude projev převodovky při testovací jízdě, druhá věc spolehlivost 😐
Sky for everybody
v tom případě bych se variátoru nebál tolik, jako výsledné spotřeby. Civic je dobrá volba, ale 1.8 s automatem dosti nenasytný stroj.
Avatar - Individualita
Individualita
Tohle bude ta nová oturbená 1.5 129kW. Tedy vody neprobádané 😐
Sky for everybody
Já vím, že to bude znít "blbě a zaníceně", ale nechceš se raději turbu vyhnout? Vyzkoušej třeba Mazdu... Civic se mi líbí, ale z praktičtějších důvodů a budoucích servisních úspor???... Oturbené motory v Japoncích nejsou výsledkem dlouhodobého vývoje a nějaké technické vize. Je to spíš úlitba...
Avatar - Individualita
Individualita
No hele já jsem de facto podobně zaníceným odpůrcem foukátek, ale tady uvažuju trošku jinak. Nový civic xté generace zatím vypadá velmi dobře po všech stránkách ( návrat k hezkému sportovně laděnému autu) a tenhle motor může po delší době opět útočit na špici třídy a nebýt u toho by mě mrzelo. Ale zatím je to stejně jen ve fázi vlhkých nočních úvah, já jsem zatím spíš bazarový kovboj >😁

Pro inspiraci: [odkaz]
Sky for everybody
Rozumím 😄 za odkaz díky (předmětem mých vlhkých nočních úvah jest Jaguar XE >😁 )
Avatar - Individualita
Individualita
Po tom budu pokukovat jako po ojetině 😉
Avatar - Anonym
Anonym
po čem? XE? To si počkáš, to si radši kup XF 4,2 SV8 nebo 5,0 atmošku
Avatar - Individualita
Individualita
Však taky není kam spěchat 😄

Život bazarového kovboje je plný možností >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jo to jo. Možností vela. HTP nebo V12 - výběr je široký >😁
Avatar - Hittman
Hittman
Hydroměnič ZF s 8stupni v A6 230 kW TDI je už převodovka na vrcholu :yes:
Avatar - Individualita
Individualita
3.0 TDI is back! >😒]
Avatar - Hittman
Hittman
Ten nikdy neodešel! >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁 >😁