No takže vyjádření je tady [odkaz] a "Our investigations have found that some fires occurred due to previous repairs being performed improperly, or from the use of non-genuine parts."
Čili parádní šachová partie v podání marketingového oddělení Opelu. Mediálního rozruchu kolem třech hořících žiraf za které můžou nějaké garážové servisy okamžitě využil a zdarma zkontroluje jestli není v ohrožení i vaše zafira. Reklama jak prase + varování pro lidi že mají navštěvovat jenom autorizované servisy....
V práci už dávno zhorela nová Fabia I na diaľnici ... vodič nestiholl zachrániť ani oblek.....jednu som videl zhorenú pri diaľnici ... neviem aká bola vtedy stará ....
Videl som zhorieť ruskú dodávku .... Gazela .... od "čmudenia" po "kompletku" ... požiar sa šíri v prístrojovke rýchlo ... a ak to človek nezahasí okamžite po zastavení ... radšej nech vykladá aspoň náklad .....
Tak si to shrneme - zatím v plamenech tři auta, to je asi kolik promile ze všech prodaných modelů v UK? Navíc je rok 2015,tj. mohlo to být auto staré 10 let. Co chtějí po 10ti letech zásahů různých servisů a odborníků řešit? ......................... Ale chápu, že když seděly v autě děti, a paní se sloučily na fb a ujaly se toho noviny tak mají velkou vyjednávací sílu. ;-\. Kdyby se udělala statistika vyhořelých aut, určitě by se našla značka a model co hoří o xx procent častěji.
Pokud by to nebyly zrovna případy z Anglie, tak v Bruselu už určitě leží na stole návrh opatření, zakazující Opelu používat jeho "požárně nebezpečné" logo. ;-)
:yes: Na CTR 8G byla taky snad po 7 letech svolavacka kvuli moznosti chybne montaze kabeloveho svazku v motorovem prostoru- moznost pozaru. Tykalo se to jenom male serie ciselneho rozsahu VIN-kodu a oprava pry spocivala v jeho dodatecne lepsi fixaci. Popravde ale nevim o nikom, koho se to nakonec opravdu tykalo a nikde se neobjevil ani zadny pripad vzniceni tohoto typu vozu, co vim.
Tak mě ohořelé anglické maminky do té skupiny na FB přijaly a podle všeho má problémy jedenn z typů instalovaných topení. Ty s tlačítkem "auto" nad ovládáním klimy prý v ohrožení nejsou.
V servisech dotčeným žirafám prý mění, heater resistor (podle obrázků jde o elektrické topítko), ventilátor topení a pojistku.
presne tak.... a miliony v nemecku nic.... a ako na tu potvoru hori len mamickam ... ktore bohvie ako a kde to auticko servisuju... mozno vsetky u jedneho a toho isteho lacneho freda kdesi na konci ulice za mestom .. pride mi to ako uplne zbytocny clanok... ale co uz....
testu novej astry ani ceedu po facelifte sa tu tak skoro nedockame... vidim to tak na vianoce ;-)
Zaujimave, tyhto Zafir sa predalo cez pol melona + este ako Zafira Tourer (ci ako sa to volalo) popri III. generácii a zrazu horia a zrazu iba v Anglicku. Mozno ide naozaj o neoriginalne diely.
P.S. - Namiesto testu novej Astry tu budu radsej publikovat toto na zmierenie Kamnagate, ako vravia v Cechach.
tiez mam pocit ze sa jedna len o nejaky zvlastny "lokalny" pripad ... navyse u auta ktore sa uz ani nevyraba ... asi sa mamickam zachcelo uz nejake to novsie auto .... ;-)
Vyjma supersportů jsem auto, které by zahořelo samo od sebe, ještě neviděl. Zato ožehnutých obličejů poté, co jim auto napadl kutil (typicky přesun baterie jinam) anebo audiofil amatér (zesilovač bez pojistky a natvrdo na baterku), už pár jo.
Takže bych to viděl nějak takhle.
Ale zatím to berte jen jako předběžné stanovisko, večer prozkoumám FB, zanesu si vše do síťového grafu a ráno se vyjádřím.
Ze to hori jenom maminkam (tak jako Toyota nezastavuje jenom Americanum) a taky ze to hori az 10 let od zacatku produkce, pokud se tedy jedna o predeslou generaci.