Směješ se akorát sám sobě...
Jsem nevěděl, že Mustang má patent na karoserii typu fastback, která se nabízela už v třicátých letech. Např. u nás Tatra dělala ve 30tých letech modely T77/T97/T87, později (1946) T600 Tatraplan, to všechno byla auta s karoserií fastback, přesněji čtyřdveřový finned fastback a T601 Monte Carlo (1949) byl dvoudveřový (finned) fastback. A to se bavíme o době, kdy byl nějaký Mustang ještě hluboce na houbách.
A7 je typický současný fastback se dvěma páry dveří, podobně jako třeba Tesla model S, Aston Martin Rapide, nebo Porsche Panamera.
Čtyřdveřový fastback není protimluv, na rozdíl od současných tzv. "čtyřdveřového kupé".
A7 není zdaleka první fastback od Audi, viz Audio Quattro, Audi Coupé GT, nebo Audi Coupé S.
[odkaz]
4dvéřový fastback je stejná vopičárna jako 4dvéřový kupé. Asi tak. Jinak samo ta stará Audina fastback je. Ovšem klasický, ne vopičárna s dveřma navíc >:D
A T600 má teda ke klasickýmu fastabacku taky dost daleko, díky svým futuristyckým tvarům.
Stejné to není ani omylem. Vopičárna je to, že se směješ něčemu, o čem sám skoro nic nevíš.
Argumenty prakticky žádné. Mimochodem, nemá snad logicky jakýkoli veterán taky dost daleko k nedávné/současné produkci? Co to jako dokazuje ohledně shodnosti typu karoserie? Vypadá snad kupé z 20tých/30tých let podobně jako kupé z let 60tých/70tých?
Jaké teda (podle tebe) mají karoserie A7, Rapide, Tesla S, Panamera...?