Ve Švédsku velmi podstatný „losí test“ dokáže mnoho automobilů zahnat do úzkých. Naposledy měl značný problém Mercedes-Benz C350 e, tedy hybridní varianta s přidanou hmotností.
Tak nám podhustili Mercedes paní Müllerová...
To Vám nenechaj jen tak.. To Vám povídám... Za akcionáře a jeho rodinu....
Čtyři gumy jako ve Švédsku...
Ja Vám nevím... To ty fabriky, ausgerechnet Mercedes, vyškolený aférou s Áčkem, nemají doma polygon, kde to zkusí? Za různých podmínek? Na tom obrazku mi neprijde, že by gumy mely 0,5 tlak.... A vymlouvat se na gumy mi přijde neco jako aláJeep...
Zákazník si v tomto segmentu a za tu budoucí cenovku asi nekupuje výmluvy ne?
Auto bylo vyvíjeno s klasickým pohonem. Dodatečné ústrojí zamíchalo s kartami a v extrémní situaci se to projeví. Je třeba tomu pečlivě věnovat poznost, i blbá skleněná střecha někdy umí zamíchat s těžištěm auta. S pneu u M-B je to možné, v praxi jsem taky foukal dle tabulky a během pár týdnů jsem přešel na tabulkové hodnoty pro: nad 210 + 5 panáčků + 5 kufříků. I když víc než 200 moc často nejezdím a víc než 2 panáčci v autě ještě nejeli. Malé céčko to bude mít beztak obdobně. Těšíme se tedy na repete.
Problémek by nenastal, kdyby testovali auto jen s řidičem, nebo řidičem a spolujezdcem vpředu. Ale tento test se dělá s posádkou vzadu a s nějakou zátěží v kufru takže auto je na limitu povolené hmotnosti. A v tu chvíli má hybridní céčko s baterkami v kufru navrch moc těžkou prdku a ta ho táhne ven z oblouku.
A tohle automobilka neví, že v takovém autě jezdí i víc lidí než řidič a občas se dá do kufru i něco víc než jen notas. Mimoto, nechce se mi to hledat, ale jak uz bývá dobrou tradicí u podobných aut, povolené zatížení (nosnost) asi nebude nic moc.
Takže je to auto krám. O.K.
Měli by to ale rovnou říkat zákazníkům... Něco jako.. taqdy máte hybrid, žerete to jak naftový auto, ale jako bonus s tím před prekážkou nezatočíte, takže až srazíte babku an přechodu, půjdete sedět... a to se vyplatí.... >:D
C350e má užitečnou hmotnost docela vysokou (a v tom možná tkví hlavní problém), 600kg (pohot. 1705 kg, celková 2305kg), to je na takovou koncepci docela hodně.
Ja by som ich vzal na milost, uz fakt, ze ich osvietilo a chcu ponuknut hybrid v kazdej kategorii je polozazrak. Nejak sa to naucit musia, zaciatky byvaju takze...
Tento případ je jen dalším důkazem, že hybridní koncepce je cestou do slepé uličky - drahé, výrobně neekologické a těžké! Provozní výhody nastávají jen při popojíždění po ucpaných městech, a zde jaksi Mercedes třídy E většinu svého života obvykle netráví... >:D:no:
Hybridní autobusy nabízí všichni velcí výrobci (Volvo, MAN etc.) a jezdí v řadě evropských měst (Hamburk, Barcelona, Oslo a další). Samozřejmě se jedná o dieselhybridy.
Skutocne si neviem predstavit, ze sa vyberiem s tymto autom na dovolenku s rodinou do Spanielska napriec Europou. Aku vyhodu by mi to auto poskytlo. Je predsa blbost vlacit 300kg bateriek. Kazdych 100kg dviha spotrebu o cca 1L/100km. Spanielsko a spat cca 4000km´= cca 130L benzinu na viac. Preco?? Ze ekolog??? A auto je o cca10000€ drahsie oproti c350 bez bateriek. Toto nedava ziadnu logiku.. :-!:no: