Videa
holden_holden
7
pro tebe bude vrcholem umeni i kybl ho*ven se znakem skodovky.
Přejít do diskuze
Kabaň považuje křišťál za typicky český produkt vysoké estetické a kvalitativní úrovně světového věhlasu. Tu samou ideu chce přenést na Škodu.
Již od svého nástupu do škodovky se snaží o spojení českého křišťálu a jím navrženého designu/designových prvků, do kterých se snaží zakomponovat křišťálový brus. Proto ty lomy a linky na karoserii. Je to jeho designový jazyk/styl. Jak se mu to daří, nechť posoudí každý sám.
Na novém Superbu je těchto prvků několik. Hlavně ve světlometech a lampách, doporučuji prohlédnout. Je to pěkný a originální detail. Fabie má třeba zajímavé vnitřní kličky otvírání dveří.
Jinak tento křišťálový přední znak (na živo velmi pěkný) měla už zelená studie Superbu Vision C rok zpátky. Asi vymetali sklady.
>😁
Již od svého nástupu do škodovky se snaží o spojení českého křišťálu a jím navrženého designu/designových prvků, do kterých se snaží zakomponovat křišťálový brus. Proto ty lomy a linky na karoserii. Je to jeho designový jazyk/styl. Jak se mu to daří, nechť posoudí každý sám.
Na novém Superbu je těchto prvků několik. Hlavně ve světlometech a lampách, doporučuji prohlédnout. Je to pěkný a originální detail. Fabie má třeba zajímavé vnitřní kličky otvírání dveří.
Jinak tento křišťálový přední znak (na živo velmi pěkný) měla už zelená studie Superbu Vision C rok zpátky. Asi vymetali sklady.
>😁
Nápad je to dobrý, ale zrovna křišťál je divný materiál do auta. Není to ani dřevo, ani kůže ani kov, je tvrdý, nedá se s ním nic vyplnit, jen občas ozdobit. Do auta to moc nepasuje. Měl třeba zvolit teakové dřevo - [odkaz]
Když si vezmu důležitost jednotlivých článků, tak to, co se předchozí šéfredaktor pokoušel aplikovat je nenávratně pryč. Nejdůležitějším článkem a tedy i headlinem je to, jak se vyráběly díly na rádoby studii... :no: ;-\
Jistě, teakové dřevo je typický český materiál. A do českého konzumního auta se skvěle hodí :yes😒br />
8-s
8-s
Já to chápu, neboj................. 😒 , jen se snažím říci, jestli to prvotní rozhodnutí pro křišťál bylo dobré, byť je to česká tradice.
Jde přece jen o studii. Jak píše jossalito, na český křišťál se Kabaň neodkazuje poprvé, viz třeba xenonové světlomety Superbu, takže koncept s rozšířeným využitím tohoto materiálu je celkem logickým vyústěním.
Neví někdo proč se rozhodla škoda pro křišťál? Co to má společného s tou značkou, nebo co to má symbolizovat? Nějak mi to nedává u nás smysl... no a kontext s provedením dnešních škodovek mi taky uniká. Ošizeno a oplastováno, tak aby se toho hlavně nemusela dotknout lidská ruka, je úplně vše i místa která byla tradičně čalouněná jako jsou třeba výplně dveří a pod.
Křišťál je ušlechtilý materiál. Já mám z něj lustr. To logo teď vypadá jako šperk :yes:
jj
DÍZLGEJT [odkaz] VW [odkaz] ŠÁDE [odkaz] A POTE SE RAČI (nejen) RAPIDEM PROJET !! 😉 [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
DÍZLGEJT [odkaz] VW [odkaz] ŠÁDE [odkaz] A POTE SE RAČI (nejen) RAPIDEM PROJET !! 😉 [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Tu někdo nerozumí tomu co píše jossalito. Tak to neřeš. Nebo si přečti několik rozhovorů s Kabaněm a nebudeš se ptát a divit.