Novinky
som tankoval v Jihlave benzín/nafta 27.90Kč
Já dneska za 26,90 Natural 95 >😁 >😁
Na benzín by měla být uvalena dodatečná ekologická daň ve výši minimálně 5 Kč na litr, aby si benzínoví trotlové uvědomili, že použití motoru, který má nižší energetickou účinnost, než jiný, na trhu běžně dostupný spalovací motor, má za následek, že na jednotku výkonu produkují mnohem více kysličníku uhličitého, který vyvolává skleníkový efekt a zároveň tím více, než srovnatelné motory, drancuji vyšší měrnou spotřebou nenahraditelné přírodní zdroje! 8-s
"Litují teď majitelé dieselů rozhodnutí koupit je o to víc?
Myslím si, že většina motoristů, kteří si pořizují naftová auta, si je nevybírá kvůli zázračně nízkým emisím, ale díky jejich spotřebě a solidnímu zátahu. Na tom aféra nic nezmění a trh s osobními naftovými auty se kvůli tomu podstatně nescvrkne."
Spotřeba je o 1-1,5l menší v porovnání s benzínem. A benzín má také solidní zátah.
A pořizovací cena je o cca 40-60 tisíc kč vyšší.
=====>
Diesel se vyplatí jen do těžkých aut >2,5t. Na tahání těžkých přívěsů a pak klasicky do náklaďáků, traktorů, autobusů a lodí.
Myslím si, že většina motoristů, kteří si pořizují naftová auta, si je nevybírá kvůli zázračně nízkým emisím, ale díky jejich spotřebě a solidnímu zátahu. Na tom aféra nic nezmění a trh s osobními naftovými auty se kvůli tomu podstatně nescvrkne."
Spotřeba je o 1-1,5l menší v porovnání s benzínem. A benzín má také solidní zátah.
A pořizovací cena je o cca 40-60 tisíc kč vyšší.
=====>
Diesel se vyplatí jen do těžkých aut >2,5t. Na tahání těžkých přívěsů a pak klasicky do náklaďáků, traktorů, autobusů a lodí.
Diesel se hodí do všeho, jak se dostatečně prokázalo. Nech prosím rozhodnutí na kupujících, kteří jsou svéprávní a pokud se diesel "nehodí", jistě ho nebudou kupovat.
Tobě doporučuji si sednout do Mazda CX-3 s motorem 1,5 Sky-D, budeš ohromen jak je motor tichý a výkonný, a konečně možná pochopíš.
Tobě doporučuji si sednout do Mazda CX-3 s motorem 1,5 Sky-D, budeš ohromen jak je motor tichý a výkonný, a konečně možná pochopíš.
diesel se nehodí do ničeho krom do těžkých nákladních vozů, zemědělské a vojenské techniky. >😁
Benzínový motor se hodí jen tam, kde specificky vadí vyšší hmotnost dieselu ve srovnání s benzínovým motorem. Tedy do sekaček na trávu, ručních motorových pil a přenosných elektroagregátů. V dopravních prostředcích jeho smysluplné využití žádné není!
No myslím, že majitelé dieselů nelitují, pokud mají auto na operativku nebo jen třeba na 4 roky. To až majitel po nich si užije své. >😒]
A já rozhodně nelituju předělání na LPG. Tankovat za 12.90,- je radost. Mimo to atmo benzín se kazí jen minimálně a že mám dojezd 450-550km mi nevadí. Teda vadí, při dovolené nebo delším výletu, ale cca 10x za rok to přežiju. :-!
A já rozhodně nelituju předělání na LPG. Tankovat za 12.90,- je radost. Mimo to atmo benzín se kazí jen minimálně a že mám dojezd 450-550km mi nevadí. Teda vadí, při dovolené nebo delším výletu, ale cca 10x za rok to přežiju. :-!
LPG je levný a je to neekologická *** - jsou to zbytky, které potřebuje těžař a rafinerie levně prodat, každá šarže se spaluje jinak, a smrdí.
Zcela něco jiného je NCG, ten je čistý a spaluje se čistě, LPG je nanic, jen je levný - a dokonce je drahý na přestavbu a na servis.
No a že to nejede už je jen další boční efekt.
Zcela něco jiného je NCG, ten je čistý a spaluje se čistě, LPG je nanic, jen je levný - a dokonce je drahý na přestavbu a na servis.
No a že to nejede už je jen další boční efekt.
Smrdí? To možná tak ve starém Favoritu. Samozřejmě, auto mi nevoní po konvalinkách, ale osobní poznatek je ten, že mi auto míň smrdí, když jede na LPG, než na benzín. Staré škodovky ale smrděly, jako plynové ještěrky.
Obávám se, že je i ekologičtější, jelikož snižuje emise cca o 10-15%. Dále ho někdo musí spotřebovat, nebo je lepší, ho pustit do vzduchu? A já na něj budu za 13,- jezdit rád 😉
Drahé na přestavbu? 25.000,- je hodně? Příplatek za diesel je kolik? Servis je drahý? Myslím, že levnější, než údržba dieselu.
A nejede to? Jo, musím sem tam podřadit víc, než když jedu na benzín, ale u moderních motorů je rozdíl minimální, pokud jsou jednotky dobře seřízené.
Ale Váš názor Vám neberu. 😉
Obávám se, že je i ekologičtější, jelikož snižuje emise cca o 10-15%. Dále ho někdo musí spotřebovat, nebo je lepší, ho pustit do vzduchu? A já na něj budu za 13,- jezdit rád 😉
Drahé na přestavbu? 25.000,- je hodně? Příplatek za diesel je kolik? Servis je drahý? Myslím, že levnější, než údržba dieselu.
A nejede to? Jo, musím sem tam podřadit víc, než když jedu na benzín, ale u moderních motorů je rozdíl minimální, pokud jsou jednotky dobře seřízené.
Ale Váš názor Vám neberu. 😉
Kdo chce dobrou cenu paliv, tak díky konkurenci na trhu a hustotě benzínek u nás má šanci natankovat výrazně levněji, dnes aktuálně i za 26,90. To samozřejmě neřeší řidici služebních aut, kde ovšem mohou díky různým kartám mít také nižší ceny.
ja som nadseny.. cena super. Bohuzial na vystavisti (a vseobecne v centre Brna) akosi zaspali a diesel pod 30.90 nie je. natural stoji nad 31 kc. V brne sa asi oplati igorovat "znackove pumpy: a riesit bud Globus na severe alebo Tank ono na juhu. Ved oni tie Shellky, Moly, Eurooily a Benziny budu musiet zlacniet
V ČECHÁCH TOTIŽ SOUDRUZI, V ČECHÁCH JDEME S NAFTOU K PRÁVNÍKOVI [odkaz] [odkaz] A STAVÍME SUPERCHARGER !! [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Psi štěkají, karavana nezadržitelně kráčí dál ... Bravo diesel, který je schopen pohánět cokoli mající kola, i náklaďáky, které odvážejí Tesly k jejich prodejcům a kupcům .... >😁
Jeden smajlík úplně stačí, elektrotrotle.