Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Ťok zbrojí proti silničním pirátům, plánuje razantní zvýšení pokut

261 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslel sem ze Ťok bude chyba ale on je ku.va velkej omyl :no: :no: 8-s
Avatar - _Karel_
_Karel_
Hele, velké OT, a nebudeme to tu dál řešit, ale zkus zkouknout jeden ironický pořad ZDF: [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co bych měl kousat? 😄

Je to celkem vtipný místama přesně hřebíček na hlavičku 😉

A teď stejnou úroveň kritérií aplikuj na Saddáma, Bašara atd. >😒]

Tohle je základní problém třeba i v našich volbách. Nikdo není svátek a bez chyby atd. - ale není jedno koho volíš rozdíly v tom co a jak pak udělaj sou obrovský v souvislostech gigantický

Lidí co by chtěli zrušit arabský jaro nezbývá než se zeptat jestli by zrušili i rok '89 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Kousat nemusíš, píšu kouKat.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Psal sem rychle na tabletu - teď už sem u počítače 😄

Tohle je fakt složitý téma se spoustou souvislostí. To je tak někde sednout na kafe nebo pivo a mluvit a mluvit. V pár příspěvcích to pojmout nejde

Jak se k tomu stavim já a s kym sdílim pohled na věc sme maličko probrali s IPOU [odkaz] ale i to byl jen zlomeček

Dneska mě docela cinknul výrok prezidenta [odkaz] a řikal sem si kde sem to jen už slyšel [odkaz]
Snažim se to chápat komplexně a vychází mi z toho jinej pohled. A sem rád že neni shodnej s DSSS a eště radši s kym naopak shodnej je

A co se česka týče je to úplná megakrávovina - pokud vim furt je tu jen těch 73 žádostí ale vyšlo o tom 5000 článků :yes: >😁 >😁 >😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Vynikající, trefné, perfektne udelané a je super jak se to Hammunasakra snazí rozchodit ale nemuze. Ale Hammunsakra bude i tak omílat porád to stejné, ted do toho co se deje v Iráku, Sýrii a Libyi tahá i rok '89. Na neho argumenty neplatí. Proste jsou 4 lidi co mají "správnej" názor: Hammunasakra, Gauck, Merkelová a papez. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Když někdo něco ví zcela jistě, tak ho nic nepřesvědčí >😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
>😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tys větší nula než já myslet >😁

Seš tak zoufalje že tady se stébla chytáš a prodiskitovat to v klidu bokem mimo diskuzi do detailů se bojíš? >😒]
Kdyby ses aspoň styděl - třeba za tu lež že nevíš jakej názor na imigranty má Dělnická strana :yes: :yes: :yes: >😒]

No já furt sdílím spíš pohled Gaucka, papeže, lidí z akademický půdy typu Drbohlav z katedry geografie Přírodovědecký fakulty UK atd.

Tebe nic dalšího nezajímá, přístup Okamury, Zemana nebo Dělnický strany je takovej nejjednodušší. Seš v pěkný partě :yes: 😄
Jste velkej kolektiv >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Drbohlav ? To je strasnej *.... nejarogantnejsi člověk na katedře...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To jo ale maličko chytřejší a věci známější než IPA je žejo 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, to nevim IPU neznám osobně, jeho bohužel ano a dobrou zkušenost s ním nemám >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >😁 >😒]
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Ber to tak ze Hammunasakra má ctyri nové idoly se kterými je "v partě" - Gaucka, Merkelovou, papeze a Drbohlava. >😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne mám s nima jen podobnej názor na jednu věc - rozdíl jistě chápeš, takže neslintej plácale nebo jak to říkáš 😄

Za svou partu se nestydím, co ty za svou? 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Studovals u něj, nebo ho znáš jen z médií?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bráchova partnerka tam furt ešte studuje

Píšu partnerka protože už sou 3 😄

Zmínil sem ho náhodou protože se v médiích opakovaně vyjadřuje k tématice kterou sme s IPOU diskutovali
Avatar - Ozzman
Ozzman
A na co jí má? Oni už možná změnili ten systém, ale jeho slavná dovusemestrová sociální geografie za 8 kreditů, kde po prvácích chtěl znalosti na úrovni minimálně bakalářských, ne-li magisterských státnic, které nemohli ani znát za tu chvíli studia, je pověstná >😁 Modlil jsem se, abych ho neměl u státnic, naštěstí mě tam nahoře někdo má rád >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To nevim, já sem teď pár tejdnů strejda a momentálně se držím radši z dohledu

Ale jak ho popisuješ musim se podrobně poptat 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pan Docent mi vyhodil pár kamarádů ze školy, já jsem prolezl, ale také jsem se k němu vracel na několikrát, přitom jeho styl zkoušené je dá se říct nekorektní... >😁 Ale záleží, na co k němu Hammunasakra chodil a kdy, třeba už je taky starší a rozumější >😁 Nebo ho zná jen z médií? >😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Ty jsi na ACZ jedna z nejextrémnejsích kombinací nicím nepodlozené namyslenosti a vypatlanosti. A prestan me nepravdive obvinovat ze lzi, vypatlánku.

Jinak lidí kterí mají na to co se deje velice kritický názor je v Evrope víc nez dost a stále jich pribývá. A je mezi nimi dost lidí kterí jsou "maličko chytřejší" nez ty. Ted mluvím treba o Nemecku, to jen abys hned nezacal psát slinty o Okamurovi, Zemanovi nebo Dělnické strane.

Vypatlance, nevím v jaké "partě" jsem ale rozhodne vím ze nechci být v "partě" s necím jako jsi ty.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Lžeš 😉

Co si o imigrantech myslí Dělnická strana ví i moje babička co už je prababička - ty fakt ne? Ty dement? 😄
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Ted trochu brzdi s tím obvinováním nekoho jiného ze lzi, ty vypatlance. Samozrejme si dovedu predstavit ze Dělnická strana z imigrantu není zrovna nadsená ale vzhledem k tomu ze zpravodajství ceských médií o imigrantech sleduji jen sporadicky tak jsem zádné vyjádrení Dělnické strany ke krizi s imigranty necetl ani neslysel. To znamená ze jaký názor na imigranty má Dělnická strana nevím. Nelzu, lzes ty a bylo by dobre kdybys s tím prestal. Ale vím ze to je tezké, lhaní je pro vás vypatlánky soucástí argumentace.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Trapný :no: :-!
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Copak je "trapný", prolhaný vypatlánku? Z mých informací na téma soucasné imigrantské krize pochází priblizne 1 % z ceských médií, takze co o tom ríká nejaká Delnická strana nevím. Ale vzhledem k tomu ze vy vypatlánci bez lhaní neumíte argumentovat tak te chápu.

Jinak jak vidím z diskuse tak s tím Drbohlavem sis vybral dobrou modlu. >😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Čim dál trapnější :-!

Fakt ses takovej *** ze si myslíš že jeho profesi rozumíš líp? :yes: >😁 >😁 >😁

Jakej je člověk s tim nemá moc souvislost víme? 😉
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
To vís ze jo, prolhaný vypatlánku. >😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jasně že vim že jo >😒]

Fakt se styď, do tohohle trapasu ses dostal sám. Stačilo nelhal. Navíc tak trapně

Není problém mít jinej názor, drama s vypatlancema slintalama primitivama a co všechno z tebe vypadlo z toho děláš ty

Narozdíl od tebe musim občas pracovat takže zdar
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Takze jeste jednou vypatlánku. Z mých informací na téma soucasné imigrantské krize pochází priblizne 1 % z ceských médií, co o tom ríká nejaká Delnická strana nevím. Takze budto más dukaz ze nemluvím pravdu a nebo sem prestan psát ty tvoje vypatlánkovské lzi.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >😁 >😁 >😁 >😁

Tak jo mám důkaz že moje babča co už je prababča má větší přehled než ty >😒]

Končim přepínám 😄
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Pokud jde o ceská média tak je velice pravdepodobné ze tvoje babča má vetsí prehled nez já. Ten "důkaz", ze kterého jsi vypatlánku tak na vetvi, ti klidne potvrdím.

V ceských médiích pravidelne sleduji jen informace o automobilovém prumyslu a cástecne nekteré dasí hospodárské informace. Zbytek jen namátkov a dost málo.

Nebo je snad nejaký zákon ze clovek musí sledovat ceská média, vypatlánku?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nech už toho >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Ty vypatlánku, muzes me ríct jeden normální duvod proc bych mel sledovat ceská média jako tvoje babča? Nebo si snad myslís ze Cesko je pupek sveta?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To si fakt nemyslim 😄

Tak fajn teď když už díky mě tušíš co je základnim programem DSSS zkusíme Tomia Okamuru: Víš co je jeho základní program?

A nemyslim Holešovskou výzvu kterou spolu s DSSS podepsal 😉
Myslim to na čem striktně trvá. Napovim: Souvisí to s tim pupkem světa >😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Já s tebou nemám zájem diskutovat, vypatlánku. Snad si to jeste pamatujes. Jde jen o to abys o jiných lidech nerozsiroval lzivá tvrzení.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak ses z toho dostal docela dobře ne? 😉

Jestli to chceš probrat důkladnějš tak klidně pod tim: Motory EA288

Jak sem už řek k tvýmu nočněrannímu rozboru: Většinu věcí si tam napsal správně - a narozdíl od tvejch představ když ses přepnul do bojovýho režimu já nevidim vždy a všechno přesně obráceně

Je to ale složitý téma se spoustou souvislostí a to jak tady lidi oblbujou média, prezident, Okamura atd. je doslova tristní
Možná eště horší než to co ty kritizuješ na auto.cz 😄
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Já se z niceho nepotrebuju dostávat, vypatlánku. Jde jen o to abys nelhal. Nemám duvod s tebou cokoliv probírat.
marianek
...dokud nebudou zrusene blokove pokuty, financni transakce mezi policistou a provinilym ridicem, prasataa zustanou prasaty.
Vyse trestu by mela byt stylem odnetim prijmu na urcitou dobu. Pouze tak budou pokuty v dostatecne vysi a dostatecnou motivaci neporusovat predpisy pro vsechny.
topten
takze davkari na zivotnim minimu budou moct vesele prestupkarit, protože budou vlastne nepostizitelni??
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Úplně mimo. Pro toho dávkaře na soc. minimu je i nízký postih výrazným zásahem do jeho rozpočtu.

A jen tak mimochodem, ten dávkař často bere na dávkách víc než běžný zaměstnanec, takže ta výše pokuty by u něj mohla být klidně vyšší než u zaměstnance.
Avatar - _Karel_
_Karel_
??? jak z někoho na dávkách vymůžeš pokutu? Neexistuje něco, jako životní minimum?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Existuje ale exekutoři jdou občas prej i přes něj ;-\

Soc dávkař co jezdí +40 až 50 km/h po vesnicích i silnicích bude spíš chudák bez majetku typu Pitr [odkaz] 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
na dávkách dostaneš výrazně víc jak životní miniimum... hlavně když máš správnou barvu >😒] :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já sem letos docela opálenej. Že bych to došel zkusit? >😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
zkus, ale musíš mít i správný přízvuk a zásadně oslovovat úředníka hej, gadžo, ty dylyna naval love a nedyskrymynuj >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak to asi nedám >😁

Možná by to taky chtělo nějakej zlatej řetěz kolem krku nebo tak něco ne? >😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
no tak když to nedáš, tak se nediv, že si nevyděláš >😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No jo já právě jen vydělám >😒]

A furt kde nic tu nic >😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
kéž by tohle vše byl jen humor a ne realita >😁 >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak ono to může bejt obojí 😄

Hlavně aby nebylo hůř. Když si přečtu jakou že to máme miniinflaci a pak účtenku z nákupu tak nevim ale někde bude nějaká chyba >😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
jistě, blbě nakupuješ. Musíš tam strkat jen spotřebitelskej koš, takže žádná pražská šunka, ale junior >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A sakra >😒]
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Tak jistěžeee.. a znovu zavést desátky a robotu! Přisnost musi byt! :-!
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Desátek by bylo menší daňové zatížení, než máme teď...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo pro zavedení jednotný daně 10% bych v minutě byl :yes: :yes: :yes: >😁

K tomu brutální čistku ve státní správě - výběr daní by se drastisticky zjednodušil a kontrola by byla úplná brnkačka :yes: 😄

Kdo je pro? Myslim že krom politiků všichni :yes: >😒]
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Desátek byla daň navíc církvi, pokud si pamatuju dobře. (?) Ale přiznám se, že teď jsme torchu znejistěl :😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Každopádně desetina 😉
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Ano, jistě, prostě jsem chtěl říct desátek ne ve smyslu 10-ti % daně, nýbrž ve smyslu dalšího pravidelného povinného odvodu za provoz vozidla..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Máš slušnýho pamatováka, na to kolik ti asi je 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😁
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Vidíš a manželka mi říká přesný opak >😁
Avatar - Magister
Magister
Tak tak...pan ministr je totiž ťok ťok na hlavičku. Doufám, že už dlouho nebude ministrem, nebo to budem odsírat ještě další roky po něm...
Avatar - jimmbo205
jimmbo205
„Není naším cílem, abychom někoho šikanovali nebo vydělali nějaké peníze. Naším cílem je, abychom měli méně nehod,"

A může mi pan ministr povědět, kolika nehodám pokuty zabránily?
marianek
Strach z adekvatni pokuty te motivuje dodrzovat predpisy. Nejvic nehod je zapricineno neprimerenou rychlosti, nedodrzeni prednosti v jizde, nebo predjizdenim na neprehledem miste. K takove odpovedi nepotrebujes ministra...
Avatar - jimmbo205
jimmbo205
když nepřizpůsobím rychlost podmínkám, ještě neznamená, že budu porušovat rychlostní limity. Když bude mlha, sníh a namrzlo a pojedu 85, tak to bude naprosto v pořádku. Přiměřená rychlost se totiž nedá změřit, ta se řeší v drtivý většině případů až když je nějakej průser... Když bude na stejný cestě sucho a sluníčko a pojedu 120, tak jsem pirát, kterýho by nejradši někteří rovnou popravili...

Drtivá většina vybraných pokut je za prkotiny typu nedodržení povolený rychlosti, lékárničky apod... Pokud by trestali to co ste popsal, neřeknu ani popel.. Ale by to znamenalo, že by švestky museli zvednout pr... a bejt na tý silnici vidět. Tak se dělá prevence a prevence zabraňuje nehodám... Ne to, že si sednou do civilních buzer-aut nebo zalezou do křoví a budou měřit rychlost... To je jen o výběru pokut...
Avatar - _Karel_
_Karel_
😄 :yes😒br /> Edit😜oté, co jsem přečetl i článek, musím souhlasit s výší pokut za 90+ v obci a 140+ mimo obec.
Pokud bych tak rychle jel v Rakousku, určitě bych nedostal pokutu 10 euro.
topten
do 40 v obci 90E, tedy smesnych 2500kc
Avatar - _Karel_
_Karel_
A nebo je to spíš 72-2200E?
[odkaz]
topten
[odkaz]

72-2200E je 40+
ja pisu do 40
Avatar - _Karel_
_Karel_
A tady se bavíme 50+.
topten
40+ v obci
jinak souhlas
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Nikoliv marianku, nejvíce nehod je zapříčiněno nevěnováním se řízení a nedodržením bezpečné vzdálenosti - to jsou ale spousty pokut, které se vybraly za tyto přestupky, co?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Dle statistiky policie 01-09/2015😒br /> [odkaz]

Nejvíce nehod je silnicích I., II. a III. třídy: Celkem cca 30 000. Usmrcených celkem 400.
Dálnice mají cca 2000 nehod s 22 usmrcenými.
Jsou dálnice nebezpečné? Vzhledem k tomu kolik vozidel na nich projede a kolik nehod se stane a s jakými následky, tak se jedná o nejbezpečnější komunikace v ČR.

Největší počet nehod je způsobený nesprávným způsobem jízdy, pak nedání přednosti a pak nepřiměřená rychlost. Bohužel statistika dále nijak nerozděluje pojem nepřiměřená rychlost. Může to být 140km/h na dálnici a může to být také 40km/h ve městě na zamrzlé silnici.
sinistre
Někde jsem viděl přesnou statistiku a z těch 22 osob na dálnici snad všichni byli chodci, případně dělníci.
Jen to dokládá, jaká je měření na dálnici hovadina na vydělávání peněz.
Avatar - jimmbo205
jimmbo205
v obou případech to je cca 1% nehod při kterým někdo umře... To mi nepřijde jako číslo, kvůli kterýmu je třeba se vzrušovat. Zajímavý číslo by bylo, kolik lidí z těch co umřeli, v tom bylo zcela nevinně... Jinak, že dálnice jsou nejbezpečnější cesty, s tím souhlasím, to je prostě dáno tím konceptem dálnice...

Co mi štve je, že se nakydá spousta bohulibých důvodů proč utahovat šrouby.. Zní to všechno krásně, ale nekonec to skončí zase jen buzerování za rychlost - víc civilních aut, úseková měření na dálnicích apod..
ryccardo
Nejvíc nehod je způsobeno vším možným, ale jen ne tím, že někdo jede rychle u cedule konec obce. Na zapomenutý 50ce nebo 70ce, případně 150 za sucha po prázdný dálnici. Takže tenhle Ťokův populistickej nápad má jedinej cíl. Vydřít z řidičů víc peněz. 8-s
Avatar - _Karel_
_Karel_
Řidičů, jedoucích za sucha 150 po dálnici, se ale tenhle "Ťokův populistickej nápad" vůbec netýká.
kuny
tyka... chce koupit vice passatu na mereni rychlosti, takze sance, ze te slovi za 150tku na dalnici vzroste... tok je samozrejme ***, kdyby chtel resit nehodovost a umrtnost na silnicich, tak jako opatreni ma v prvni rade zminit vystavbu novych dalnic, obchvatu mest a silnic.
Avatar - _Karel_
_Karel_
?? Já čtu, že jde o zvýšení pokuty za velké překročení rychlosti, což 150kmh na dálnici není.
Ostatní co píšeš, je sice možná pravda, ale nic to nemění na tom, co jsem napsal.
Jinak výstavba dálnic a obchvatů je fajn, ale je to běh na hodně dlouhou trať, z důvodů jako je např.p.Havránková.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslíš ta co jí po revoluci po desítkách let vrátili komančema zabaveny pozemky a za ro řekli že je chtěj zase zpátky? >😒]

A to i přesto že se dálnice D11 stavěla od roku 1978 >😁

To byla téměř dokonalá ukázka jak sou státní úředníci de bilní a neschopný :yes: 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já proti p.Havránkové nic nemám. Ale je to všeobecný problém staveb obchvatů a dálnic.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
O tom žádná - bohužel zjevně není zájem na změně zákona 😐
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jakého zákona, proboha? Chceš vyvlastňovat?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To já pravičák fakt ne 😄

Ale zabránit nebo aspoň omezit vydělávání na pozemcích. Jak pro dálnice tak třeba pro letiště. Informované skupiny na tom těžce vydělávají
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano, zamezit spekulacím politiků a spol. je třeba. Ale to politici a spol. nedovolí.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je to výjimečný druh ale jsou politici kteří to myslí dobře 😉

Nebo aspoň ne až tak špatně 😄

Myslím že třeba Krndou vyhozenej Stropnický je ten případ 😉
ryccardo
Samozřejmě jinak nic nepostavíš.
ryccardo
souhlas a hlavně bych začal už v autoškolách. Vynechal bych nesmysly typu zdravověda a zbytečně komplikovaný testy a soustředil bych se spíš na to naučit žáky řídit. Taková škola smyku nebo lekce jak ovládat auto v mezních situacích by určitě nebylo na závadu.
webpaja
Ani jedný Jimmbo. Policie není vidět, skrývá se v civilních vozech, neřídí dopravu na krizových místech. To jen Ťok dostal zadání od svého vůdce. Nic víc za tím není potřeba hledat.
Avatar - Magister
Magister
Já myslím, že by "řídit stát jako firmu" měli změnit na "řídit stát jako feudál" a zavést feudální renty, robotu (na Babišově panství) a desátky.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: :yes😒br />
Konečně to někdo napsal jak to je 😉

S nejpopulárnějšim politikem státu 8-s
topten
nejdriv s velkou slavou zavedli bodovy systém
aby ho po par letech eliminovali zavedenim odpustku
kdy napr. za projeti na červenou, nebo za vysoke prekroceni rychlosti v obci hrozi pouze smesna pokuta 1000kc (podle libovule urednika) bez odebrani bodu.
at se pak urednici nedivi, ze část ridicu přestupky neresi.
samozrejme, podmínkou pro udeleni odpustku je, ze vas policajt nechyti primo při prestupku, ale prestupek je zjisten automatizovanym technickym prostředkem bez obsluhy.
Avatar - eXp10it
eXp10it
Podle mě je to dobrý nápad. Pokuty za rychlost 90+ v obci nebo 140+ mimo by měly být likvidační a z toho pohledu je i těch 25 tis. směšných. Jedině tak je možné náš národ vychovat... a za čas rozvolnit rychlostní limity a nebo dokonce na některých úsecích nastavit jen doporučené rychlosti.
topten
vidim, ze bys hned nekoho likvidoval
nejses ty nahodou potomek prokuratora urvalka, kterej dohnal dr. Miladu Horakovou na sibenici ??
Avatar - _Karel_
_Karel_
Začínám věřit tomu, že to nemáš v hlavě v pořádku.
A jinak- s kterou částí jeho příspěvku konkrétně nesouhlasíš?
S přísnou pokutou pro hovado, jedoucí obcí 90kmh? Máš děti?
topten
takze bys taky likvidoval??
je rozdil vysoka pokuta a likvidacni pokuta.
zkus se zamyslet, mozna to pochopíš.
za 90+ na padesátce v obci bych automaticky bral ridicak.
nechapu ze to tak není.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Bral bys řidičák? Ok, a to je míň likvidační, než 25.000,-?
Zkus se zamyslet, možná to pochopíš.
topten
25tis je podle e😜10it smesna pokuta
a proto vola po likvidacni
likvidacni pokuta je takova, která te zlikviduje - tedy prijdes o vse co mas
bez ridicaku se da rok prezit
Avatar - _Karel_
_Karel_
Beru zpátečku, s Miladou Horákovou jsi to dost přehnal, ale nějak jsem přehlídl, že mu ani těch 25tis. nestačí. S čímž bych souhlasil u velmi bohatých, kde to asi není odstrašující, ale to je na jinou debatu.
topten
ja jsem na slovo likvidace alergickej a vyvolava ve me procesy rozpoutany bolsevikama po 1948

likvidace - odstranění, vyřízení, zrušení, skončení, usmrcení
[odkaz]

OK
ja jsem pro tvrdy postih, ale ne pro likvidaci
Avatar - eXp10it
eXp10it
Takže když jdeš kolem obchodu s oblečením na kterém je napsané likvidace tak děláš jako co? >😁 ale rozumim, mohl jsem to napsat jinak.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
pokuta v konkrétní výši bude ve společnosti, kde jsou výrazné sociální rozdíly vždy nespravedlivá.

Proto jsem zastáncem pokuty podle ceny vozu. Drahý vůz = bohatý člověk = vysoká pokuta. Ani toto samozřejmě není zdaleka spravedlivé, ale nic spravedlivějšího snad ani vymyslet nelze. Konkrétní řešení je pak na delší debatu...
topten
to je blbost
mam 2 auta
jedno normalni, druhy nemá cenu ani zlamany gresle
takze vyse pokuty podle toho jakym pojedu??
takze udelat prestupek drahym autem ma vetsi společenskou nebezpecnost nez levnym??
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
není.
1) sotva kdo bude mít drahý vůz a odpisový vrak
2) vůbec tu nejde o společenskou nebezpečnost, ale o to, aby sankce byla skutečně sankcí s nějakým reálným dopadem. Solečenskou nebezpečnost řeší v prvé řadě body.
topten
za to co bych je dnes prodal je realnej rozdil tak 10-20x
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
jenže já nikde nepsal, že se má pokuta odvíjet od aktuální (tržní) hodnoty vozu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
? a jak jsi to tedy myslel?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
pořizovací (kupní) cena vozu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Aha. Takže majitel olítaného BMW 730i, které koupil za 150t, bude posuzován jako by ho koupil nové za 2,5mil.?Takže vlastně před takovým zákonem nikdo nebude chudý, každé nové auto stojí minimálně 200t., i když ty ho koupíš za těžce ušetřených 20tis.
:no:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Majitel olítaného BMW 730i, které koupil za 150t. Kolik je pořizovací (kupní) cena vozu? Tohle je slovní úloha pro první třídu ... 8-s

Nápověda pro první pomocnou - nepsal jsem NOVÉHO vozu >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Psals: "jenže já nikde nepsal, že se má pokuta odvíjet od aktuální (tržní) hodnoty vozu."
Takže evidence kupních cen ojetin? V tu chvíli ale samozřejmě prudce klesne oficiální smluvní cena ojetých vozů, viď? >😁
Nebo se policajt poptá do Registru, kdy jsi auto koupil, a vysype z rukávu tehdejší průměrnou kupní cenu tvého vozu?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Cenu musíš mít v kupní smlouvě, takže ji úřady stejně znají.

Pokud by někdo chtěl obcházet zákon a kupovat papírově za bagatelizované ceny a dávat peníze bokem, i tohle není zas takový problém eliminovat, nicméně pochybuji, že by prodávající dobrovolně prodával papírově pod cenou. Proč by to dělal...

A ano, psal jsem "jenže já nikde nepsal, že se má pokuta odvíjet od AKTUÁLNÍ (tržní) hodnoty vozu". Cena časová není cena pořizovací :-! :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano, je to blbost. Jenže jde o jedno- je pokuta trest? Pak má být stejná bez ohledu na výši příjmů.
Má pokuta být odstrašující? Pak první případ asi neplatí. Někdo si po pokutě 25tis. řekne:"sakra, to mohli být nový boty, snad mě příště nechytnou".Jinej "letos asi nebude dovolená" a třetí si bude muset vzít půjčku. Koho ta pokuta naučí a koho ne je asi jasný....
topten
potiz je v tom, ze dobře minenej bodovej systém odpustkama skoro vygumovali
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
je to asi stejné, jako kdybys řekl, že všichni mají platit stejnou výši daně. Jedině proporčnost zajistí vyšší míru spravedlivosti.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
loooool, takže mezi povinné doklady by měla patřit i kupní smlouva, jo? >😁 To je vážně na rohypnol.

Mimochodem topten na příkladu dvou aut a jednoho řidiče krásně demonstroval, jaký to je nesmysl.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mám dojem že česko je platově nejrovnostářštějšim státem Evropy 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
papírově... Realita je o dost jiná. Lékař má průměrně taky 50 a realita je úplně jinde...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To máš pravdu my chudáci co si nemáme jak vydělávat bokem sme pěkne v ... >😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
jj tak to je. Dnes se víc než kdy jindy musí umět šmelit... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je v obou mejch pracech docela těžký. Jedna je editor >😁
Avatar - eXp10it
eXp10it
Podle aut to fakt nejde, ale pokud by se to nastavilo tak že 99% lidi by pokuta za 100kmh v obci urvala srajtofli i s trenkama tak se opravdu naše společnost pohne o velký kus dál. Jak jsem naznačil tak těch 200 tisíc si už podle me v domácím rozpočtu všimne 99 lidi ze 100.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tyvole... dvě sta tisíc jsou pro nadpoloviční většinu republiky roční čistej plat...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
brát řidičák? To je pro profesního řodoče likvidační. Když někdo napíše, že by likvidoval, tak ho trapně přirovnáváš ke komunistickému kádrovi, přitom sán vlastně souhlasíš... 8-s 8-s :no:
topten
tak si ten kdo se tocenim volantu zivi musí rozmyslet, jestli v obci jezdi 90+.
ja v oci jezdim 60 tacho na tempomat.
a neprekrocitelne limity mam 90 obec, 140 mimo obec, 180 dalnice
doted jsem zil v tom, ze po prekroceni těchto limitu automaticky prijdes o ridicak
ted zjišťuju ze ne
MrBeranek
Ale přijdeš. Překročení o 40 a víc v obci a o 50 a víc mimo obec znamená zákaz řízení na 6 až 12 měsíců.
Avatar - eXp10it
eXp10it
Ale no tak píšu "likvidační pokuty" a ne "někoho zlikvidovat", asi ti jen přeskočily oči jedno slovo. A peníze jsou jenom papírky nebo čísla na účtech jak víme.

Pokud někdo jede kilem obcí tak ať to stojí třeba 200 tisíc a ať si na to pro mě za mě vezme třeba půjčku. Když už hraje vědomě ruskou ruletu se svým zdravím natož se zdravím druhých tak musí být na takovou částku připravený. Třeba já rychlostní limity porušuju jako hovado prakticky obden, ale věřím že taková částka by pro mě byla na nějaký čas natolik likvidační, že by mě to konečně naučilo pořádku. Prostě podle sebe soudím tebe.
topten
jestliže likvidacni pokuta dotycnyho nezlikviduje, tak pak není likvidacni
Avatar - eXp10it
eXp10it
Tak v tom případě beru zpět a to slovo už nikdy nepoužiju. Měl jsem napsat třeba "ultimativni, epicka, mega" nebo tak něco. Akorát že jednou okomentovaný příspěvek už nejde editovat, tak až příště.
topten
OK
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Super, a teď si představ, že by se tenhle přesupek někomu podařilo spáchat tím, že by vysoce ohrozil všechny živé bytostí jízdou 100km/h po noční magistrále, nebo podobnému typu silnice "ve městě", kde nějaký dobrák zavedl 50. Zkrátka, dej si to do kontextu s tím, kde se běžně měří teď.

Roční plat v pérdeli a prakticky "zlikvidovaná" rodina... výborný nápad.
kuny
... a to vsechno proto, zjsi jel uplne normalne, prirozene, nikoho si neohrozoval a nikomu neublizil... jo tabulky vymyslene urednickymi typy jsou ty nejvetsi hovadiny... no a tok je samozrejme pekny vul.
ryccardo
Někdy se ovšem může stát, že ani nevíš, že ještě pořád jedeš v obci. Takže já bych to viděl dost individuální. Klidně se může stát, že si těch 90 v obci jel nevědomky i ty, pže sis myslel, že už obec dávno skončila a on je konec až po kilometru jízdy mezi polema.
Avatar - hedvin
hedvin
Jako motorista si připadám jako dojná kráva státu, to máte daně za benzin nebo naftu, silniční daně, poplatky za parkování, pokuty od policie,............. Spíš než se zvyšováním strachu z pokuty bych zavedl pro řidiče odměny. Jedeš 90 v obci? zaplatíš pokutu, jedeš 48 v obci? dostaneš 100 Kč. Když už pořád odvádím daně, tak bych ty peníze rád viděl zase zpátky když je na těch silnicích nebylo dlouho moc vidět a bez přispění EU by ani dlouho nebylo.
rambo26
Už aby toho šmoulu odvolali >😁 Bude klid!
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Je to ŤOKOK
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Principem proč ne. Výrazné porušení zasluhuje výrazný trest. 90+ v obci nikdo normální nepojede vyjma Zlínskou rally >😁 stejně tak vjet na blikající přejezd vědomě.

Normální člověk může být v klidu. A tak to má být, nebuzerovat normální lidi, zato arogantní hovada trestat, dokud se nezačnou chovat normálně.

Komu tohle může vadit? Jedině tomu arogantnímu hovadu :-!
topten
na blikajici prejezd vjedes vedomne, když se ti 20 metru před prejezdem kde jedes 50km/h rozblikaj svetla
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
co máš jezdit přes přejezd 50 kmh?? neznáš pravidla? Tak plať a vrať se do autoškoly :-! :-!
topten
takze přes prejezd, kde sviti prerusovane bile svetlo nemuzu jet 50??
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
a tam se ti z ničeho nic rozbliká přejezd?? vrať se do autoškoly :-!
topten
cervena se rozblika zniceho nic a bez varovani
jel jsi nekdy přes zeleznicni prejezd když zacal cervene blikat??
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
nemožné. Bílá svítí, když na trati není vlak :-!

Ne, nikdy jsem na přejezd se světlama nevjel. N-I-K-D-Y. To, že se mi při přejíždění rozezvučel, je úplně jinou věcí a tím se ničemu neproviníš.
topten
i když pojedes jenom 30, tak nedobrzdis, když se cerveny rozblikaj když budes 10 metru před prejezdem.
a 20 metru bych uhadal s odkazem na legislativu
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ze 100 kmh zastavíš na 40 m. Z 30 kmh nezastavíš na 10 m??
topten
40m je brzdna draha
nez zacnes brzdit, ujedes předtím 28 metru
a norma pocita s reakcni dobou dokonce 1.5sec, tedy 42 metru nez zacnes brzdit

z 30km/h ujedes 8 -12 metru nez zacnes brzdit
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
o tomhle to vůbec není. Prostě na blikající přejezd vjede jedině blb. Pokud se ti těsně rozbliká, bude to sankcionovat jedině blb.
topten
jen blb tvyho formatu nepochopi, ze existuji fyzikalni zákony a ze na metru nezastavis (krome narazu do stromu)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
znovu - debata jestli zastavíš na 10 nebo 20 metrech je v tomhle úplně mimo. Když přejezd bliká, tak na něj vjede jedině naprostý ignorant. Co je na tom nepochopitelného? Aha, pro tebe zřejmě vše ... 8-s
topten
když se ti prejezd rozblika když ses 10 metru před nim, tak ani v ty třicítce nestihnes zastavit a na prejezd vjedes at ses ignorant nebo ne.
co na tom nechapes??
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zrovna v ty reakční době sou větší rozdíly než v brzdný dráze. V součtu se muže jednat hravě o 2 násobek - mezi bystroušem v 911 a dědou v klobouku a platem vajíček za zadním sklem v Feldě ne-li 120 😉

A může to bejt dokonce i víc než 2 násobek
topten
legislativa stavuje reakcni dobu jasne
1.0 sec na mestskych komunikacích
1.5 sec na ostatních komunikacích
nechapu proc na mestskych je kratsi doba a jak mestskou komunikaci poznam z mista ridice.
urcite se tady ale najdou borci co budou tvrdit, ze mají reakcni dobu 0.2-0.3sec
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Reakční doba nebude o legislativě žejo 😄
topten
to urcite ne, vlivu je spousta
ale legislativa musí z neceho vychazet.
třeba delka zlute na semaforu musí mimo jiné vychazet i z reakcni doby ridice.
a aby nebyly dohady, ze někdo ma reakcni dobu 0.2sec a jinej 2sec, tak ze se to určilo od stolu. samozrejme s ohledem na to, aby se většina lidi ve vetsine situaci do limitu vesla.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Svítí-li bílé přerušované světlo, můžeš jet přes přejezd padesátkou. A neznám přejezd, kde by mezi bílým světlem a červeným světlem byla "tma".
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Znám přejezd kde přes něj NIKDO nejezdí padesátkou. Ani ti slušní (nikdy nepokutovaní) řidiči.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jenomže policajti předevšim buzerujou normální lidi. Taková dělená 4proudovka omezená na sedmdesát a měříme = to je klasika
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ano, ale tohle přeci není otázkjou na dané téma. TRealizace dohledu ze strany policie je jinou otázkou a můžeš mít sebelíp nastavené sankce a postihy, ale když bude policie řízená langry a podobnými, tak je to stejnak marný...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je fakt. Jel sem po hlavní zleva z vedlejší mi kousek před vesnicí vjel do cesty kamion takže sem si musel vybrat jestli jít na brzy nebo ho předjet. Byl večer všude prázdno tak sem trochu zrychlil a předjel ho. V tu chvíli na mě mávaj ať zastavim. Uznal sem vyšší rychlost byť při předjíždění to mám za čuňárnu ze strany policie a ptám se co ten kamion? To neřešte pane řidiči. Já na to jasně vjel z vedlejší a mě donutil brzdit nebo předjet. No neřešili sme - já zaplatil a jel ho předjet znova

Mám pár pokut za takovýhle krávoviny, jednu i za tu sedmdesátku na 4proudovce body pokud vim všechny. Moje zkušenosti s policajtama sou spíš smutný. Ježdění stovkou po vesnici je debilita nejvyšší ale jakýkoli zvýšení represí je k ničemu. Teda krom krmení státní kasy a to spíš na běžnejch řidičích
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
U nás jsou dementi hlavně městapo. Ti jen jezděj a vybíraj výpané na "připravených" místech.

Geniální předpis je jen předpokladem nutným, nikoliv však dostatečným. Z druhé strany policisté jsou placeni tak jak jsou, takže asi nemůžeme čekat, že běžní pochůzkáři a běžné hlídky budou mít IQ přinejmenším průměrné....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To mi vyprávěl fotřík eště za socialismu změnili snad po 20 letech jednosměrku a ráno se postavili a vybírali. Samozřejmě taky jak byl zvyklej vyjížděl na hlavní a lup už jí měl >😒]

Nojo některý věci se neměněj >😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
tak ono je to těžký, když ráno usedáš do filcky a denní úkol zněl jasně - vybrat 50 papírů, jinak nebudou odměny... Nojo některý věci se neměněj >😒] ;-\
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Škoda, že i normální řidiči nebudou v klidu. Bohužel.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Dúvo😜
Avatar - Machýrek
Machýrek
Co to mele, co to k*rva je za argument, ze v D muzu jezdit rychle, ale pak nesu vsechny nasledky... to je preci u nas uplne mimo kontext.
Preci mu/strane jde jen o zakazky ne?! Tak proc se se*e do tohodle? Nejaky novy IS na to potrebuje?
Tady me uz drive mistni diskusni hrdinove odsoudili za my antiradary a rusicky laseru a dalsi vychytavky. No vsechno to smeruje k tomu, ze si asi brzy poridim nejakou s*acku jako svihak a budu se rajcovat nad tim, jak malo to zere.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ono je ale devadesátka v obci a devadesátka v obci.
Ta první třeba v noci kilometr před nejbližšími domy a chodníky, ta druhá ...opravdu v obci.
Otázka je, jestli to umí rozlišit policajti. Někteří určitě ano, a někteří budou rádi za výdělek. A o tom je podle mě úplně všechno- jestli policajt správně zhodnotí skutečnou nebezpečnost, nebo jen teoretický přestupek.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
přesně :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Blbé policii nikdy nepatří do ruky silná zbraň. Ale tohle je na jinou debatu...
topten
podle zákona o provozu na pozemnich komunikacích:
obec je zastavene uzemi, jehož začátek a konec je oznacen prislusnymi dopravnimi značkami

takze v tomhle pripade by se o obec jednat nemelo - presne ve smyslu tohoto zákona.

a ja bych kazdopadne sel do spravniho rizeni
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj značku obce kilometr před ní v polích taky miluju :yes: 😉

Po zkušenostech zrovna tam volnym prázdnym prostorem vlevo nic vpravo nic nedojíždim a du divoce na brzdu >😒]
topten
ja v obci jezdim striktne +10 na tempomat od cedule k ceduli
tedy na 50 jezdim 60 tacho, na 70 80 tacho.
v patek jsem zazil mereni 70 v poli tesne před koncem obce, kde uz je jen les a siroko daleko nic.
mel jsem tam 80 tacho a byl pripravenej, ze je vyzkousim z toho, jak zákon definuje obec a ze to spadne do spravniho rizeni.
ale jen se mi potvrdilo, ze +10 nechavaj byt.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo nějaká tolerance tachometru nějaká i měření. .

I tak měřit metr za značkou při vjezdu a metr před na výjezdu z obce je ubožárna. Dost rozšířená pokud vim 😐
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ta tolerance dělá při 50 kmph celkem cca 10 %, tedy 60 tacho by pokutováno být mohlo.
Avatar - eXp10it
eXp10it
Zastavěné území je přesně definovaný pojem. Nejde o to jestli tam stojí dům nebo ne, rozhoduje územní plán, stavební zákon atd... i když tak jak je to napsané ve tvé citaci tak to vypadá že ta druhá část "jehož začátek a konec je označen příslušnými dopravními značkami" spíše zastavěné území pro účel zákona o provozu na pozemních komunikacích definuje a ne že se jedná o podmínku která musí být zároveň splněna.
topten
tak se podivej na uzemni plany.
nektere obce je maj na internetu.
ja jsem to kdysi davno ze zajimavosti prochazel u tech, kde znacka začátek/konec obce je daleko od nejakyho staveni a podle uzemniho planu tam bylo pole/louka/les.

v zakone tak jak je to napsany, tak se jedna o 2 podmínky, které musí byt splneny soucasne.
navíc tohle resil uz soud, nejsem si jisty, jestli ten nejvyšší, ale kazdopadne co si pamatuju, tak rozhodujici podle soudu bylo to zastavene uzemi.
a jiny soud potvrdil, ze prekroceni rychlosti na konci obce není prestupek, protože nebyl splnen materialni aspekt..

zákony jsou napsany bohužel tak, ze jsou nejasny a daji se ohybat
Avatar - eXp10it
eXp10it
Jo je tam slůvko "jehož" takže máš pravdu.
Avatar - Bully_
Bully_
Zakony jsou BOHUDIK napsane tak, aby v jednotlivych konkretnich pripadech MOHLY UMOZNIT ruznou interpretaci. Realita neni cernobila a v neposledni rade by nikdo a nikdy nemohl byt schopny napsat a udrzovat porad aktualni sbirku zakonu, co by podrobne, konkretne a bezchybne pamatovala na vsechny myslitelne eventuality. Dulezite by melo byt dostat litere a duchu zakona, ne se chovat slepe podle nejakeho textu. To je princip dobreho pravniho systemu. Zatim nevymyslel nikdo nic lepsiho, co by mohlo v praxi fungovat. Obcas to funguje dobre, jindy hur ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Teoreticky dobrý, praxe je bohužel dost jiná
V duchu zákonů rozhoduje leda tak Ústavní soud. Občas možná i Nejvyšší 😉

Běžný soudy rozhodujou spíš dogmaticky tupě podle litery, respektive kličkujou mezi slovíčkama zákona - protože tam nemůže bejt vypsaný všechno

Smysl nebo duch zákona až nehezky často zůstává na druhý koleji
Avatar - eXp10it
eXp10it
I to je důvod proč bych zavedl ultimativni pokuty. Kdyby šlo o pokutu ve výši ročního průměrného platí úředníka to bys viděl jak by se ty laxně rozmístěné kvanta náhodně zapíchnutych značek rázem uspořádaly do minimálních rozměrů,.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
To je nesmysl! Vždyť už dnes je za +40/+50 řidičák na rok pryč. A ono zmíněné 2x a dost funguje již nyní při překročení o +20/+30

[odkaz]
steny007
Výše pokut dle příjmu řidiče, velmi závažné přestupky (viz. +90, +140, alkohol..)automatické odebrání řidičáku a konfiskace vozu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Zdánlivě jednoduché. Zbývá taková drobnost, zjistit příjem řidiče.
steny007
Ve Švýcarsku to funguje, navíc se zavedením EET to bude zase o něco jednodušší :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
EET? :no: :no: 8-s
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ve Švýcarsku - věřím.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nebo ve Finsku, tamní pokuta 54 000 eur za překročení rychlosti o 23 km/h je legendární >😁
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
ty vole... fakt už rovnou od narození čipy, ideálně s možností dálkové kontroly 8-s
topten
ja mam několikanásobek prumernyho prijmu, přitom na dani z prijmu fyzickych osob nezaplatim ani korunu.
a to stat neosidim ani o korunu
a něco jako EET se na me nevztahuje
takze jsem vlastne chudak a pokuty bych platit nemusel.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Nebojte i na to dojde......
Zruší se hotové peníze.
Každý bude mít v autě GPS s datovou kartou a auto bude samo hlásit překročení rychlosti, špatné parkování, zákazy vjezdu, jízdu v opilosti, atd.... .
Pochopitelně auto nepůjde nastartovat pokud nepřiložím ruce na volant kde mi sejme auto otisky prstů . Ostatní cestující se budou identifikovat RFID čipem co mají pod kůží.
Policie prolustruje majetek a příjmy a podle toho určí výši pokuty.
V případě, že řidič nebude mít žádný majetek a příjmy tak půjde do lochu si to odpracovat.

To je vize budoucnosti. >😒] >😒] >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To bohužel neni jen vize. Pro absolutní kontrolu se na zrušení peněz fakt pracuje a krom těch co už teď jsou v pokročilym důchodu to nejspíš všichni zažijem 😐
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Kdo stanoví výši příjmů řidiče?
Jak je možné zkonfiskovat vůz který řidič nevlastní a má jej půjčený?

Klidně se může stát, že někdo nebude platit pokutu žádnou (má příjmy 0Kč) a auto mu nebude zabaveno protože je půjčené.

Nebude lepší řidiče třeba na místě zastřelit??? Co myslíte?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Ať si zvyšujou co chtějí. Oni jim to lidi pak spočítají až pohár přeteče. >😒]

Mě nejvíce překvapuje kolik lidí chválí objektivní odpovědnost provozovatele vozidla za přestupky, které jsou jeho vozidlem spáchány.
A ti lidé chválí vlastně omezení svých práv, které si vycinkali klíčema v listopadu 1989.

Právo nevypovídat je standardní součástí katalogu lidských práv (pododdíl práva na soudní a jinou právní ochranu) a je zakotveno v čl. 37 odst. 1 Listiny základních práv a svobod.

Proč se využití tohoto práva prezentuje jako "výmluva" ????
topten
to je proste prasarna největšího kalibru, která spolu se zavedenim odpustku, kdy i za vazne dopravni přestupky urady nabizeji malou pokutu bez pripsani bodu, k bezpecnosti provozu urcite neprispela, ale naopak.
urednici se ani nesnazi zjišťovat pachatele prestupku aby ho bodove ohodnotili a tim ty problematicke vykazali ze silnic.
dulezite je jen vybrat co nejvic penez
Avatar - _Karel_
_Karel_
Čemu nerozumíš na "výmluvě"? Zaparkuju já, policie mě nechytne za ruku, a u podání vysvětlení se VYMLUVÍM na osobu blízkou. Není to výmluva?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Protože lidská neslušnost z práva nevypovídat udělala hloupou výmluvu. Když už jsou lidi srabi, je třeba na to jít jinak.
A nakonec, provozovatel je odpovědný za to, kdo s jeho vozidlem nakládá a jak.
topten
jenze to vedlo k tomu, ze urednici vůbec nezjistujou, kdo prestupek spachal, i když maj v ruce fotku.
takze prestupek zustava vlastne nepotrestanej, protože i ta nabizena pokuta je tak mala, aby ji většina lidi bez remcani zaplatila
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Ano, ale tuhle "drobnost" bojovníci za lepší silnice přehlížejí, protože pokuta je prostě správně a tak to musí být!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A co ti jako provozovateli vozidla brání v tom, aby jsi pokutu, kterou musíš zaplatit, vymáhal po tom, komu jsi vůz skutečně půjčil a kdo jej řídil? Nebo snad nevíš, komu půjčuješ svoje vozidlo?? Jestli nevíš, tak porušuješ zákon, protože nesmíš svěřit vozidlo osobě bez řidičského oprávnění atd....

Tobě se to cinkání klíčů zřejmě přeneslo do hlavy >😒] :-!
Avatar - woody-alien
woody-alien
Vjíždím do obce D. a blížím se k obytným domům. Už z dálky je vidět, jak mezi zaparkovanými auty hrají děti fotbal, míč sem tam opustí "hřiště" a končí pod koly projíždějících aut. Rychlost zde není upravena jinak než cedulí začátek obce, ale 50 km/h by zde jel jen ten, kdo má v oblibě dovolenou za mřížemi. No tak jistě, Říhovic Josífek se s tím úplně nemaže, má svoje první auto, právě dokončuje Obchodní akademii, hodnej milej kluk. Víc jak 60 na tacho určitě mít nebude, to je v rámci slušnosti. Brzdy kvílej, paní Štěrbová snad přece jen přejde, a Josífek za doprovodu odletujícího štěrku od kol (pořád hluboko pod povolenou rychlostí) odjíždí.

Přijíždím do obce E. Cedule obec, přibrzdím a míjím těch pět chalup okolo silnice. Cca 300 m od poslední chalupy, kdy už očekávám kolem silnice spíš vlky než lidi, začínám nervóznět. Že by tu ceduli někdo ukradl ? Sběrači kovů jsou všudypřítomní. Nejspíš, jinak si to nedovedu vysvětlit. Les se kvapem blíží, nikde známky života, přidávám tedy na povolených 90 km/h...a zhruba po kilometru nevěřícně míjím ceduli konec obce. Něco na mě blikne....a můj život skončil.

Čeká mě cestování vlakem, palcové titulky v Blesku (kolik jen stařenek a maminek s kočárky jsem, já *, hypoteticky ohrozil), děti se za mě budou stydět a ministr si připíše další čárku. Ale tak je to správné, tak to má být. Vždyť přece rádi žijeme v tom našem krásném černobílém světě a zbožňujeme jednoduchá řešení. :yes:
topten
klasika je taky 70km/h na ceduli obce, takze muzes jet 70.
a pak nekde v pulce obce je 70 preskrtnuta, tim padem tam je padesátka.
to si ale spousta lidi neuvedomi, tak jede bud dal 70 nebo zrychli..
nechapu, proc tam nemůže byt jednoznacne znacka omezujici rychlost na 50.
evidentne nejde o to aby se tam jezdilo 50, ale o chytak na ridice, kteří si to neuvedomi ...
Avatar - woody-alien
woody-alien
No a jinde ti zas tu 70-ku v obci zruší "jenom" první křižovatka. Žádná značka. Jenže já tady nechci obhajovat nedodržování povolené rychlosti, ale používání rozumu. V tom mém konkrétním případě následují po křižovatce jasně viditelné přechody pro chodce a silně zhoustne zástavba, takže s použitím toho, co mám v palici, je pro mě snížení rychlosti zcela přirozené. Ale pravdu máš, že občas některé úseky vypadají, jako připravené pro měření. Před školkou, kde by se to hodilo hlídat, se holt není kam schovat.
Avatar - JohnyRnR
JohnyRnR
:yes: :yes:
XTad
Zajimave, ze nedavno byly vsude clanky, jak je na silnicich nejmene smrtaku od roku 1989 ayd...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo letos se to docela výrazně otočilo. Zvláštní = moc tomu nerozumim nebo spíš: Nechápu 😐
topten
to je i důsledek zavedeni odpustku.
lidi si zvykli, ze za prestupek, za který te policajt nechyti primo za ruku, dostanes jen malou pokutu bez pripsani bodu a nekteri se tomu prizpusobili tak, ze se chovaji vic hovadsky nez dřív.
a protože se přestupky resi od stolu, policajtu je na silnici min a min.
ti mrtvi jdou castecne na vrub soudruhoj humloj, kterej odpustky protlacil
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo soudruh Huml ten se taky poved :yes: >😁 >😒]
samael
Soudruh Huml s vážnou tváří tvrdí,že WTC zničila CIA.Ale pepíci ho maj rádi,je takovej lidovej. >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj taktika bejt lidovej se vyplácí :yes: >😁
Ten s červenejma trenkama místo standarty o tom ví svý >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
To s vážnou tváří tvrdí hodně velká část američanů, včetně těch vzdělaných. Humla se nezastávám, tohoto jeho názoru ano.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sorry ale >😁 >😁 >😁
Rozhodně to udělali bez vědomí prezidenta protože to by nezahrál - jestli si pamatuješ na scénku kdy mu to přišli říct 😄

Co oblast 51, atentát na Kennedyho nebo přistání na Měsíci? 😉

Kruciš určitě sem na něco zapomněl 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
To není moc šťastné srovnání.
Nedávno jsem viděl dokument, který popsal, že Kennedyho zastřelil nešťastnou náhodou jeden z bodyguardů jedoucí v autě za ním, dali i jméno. Nehoda, žádná konpirace, vědecky podložená. Možná měli pravdu. Myslíš, že plebs jako my se dozvídá pravdu?

A k těm dvojčatům- myslíš, že američtí architekti jsou nevzdělaní ***i, kteří věří hloupým konspiracím?
XTad
Na x dokumentu obhajujicich jeden nazor pripada x dokumentu obhajujicich ten druhy. Je to jenom o tom vybrat si tu svoji pravdu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Samozřejmě. O těchto věcech se pravdu nedozvíme, jen hádáme. Ale oficiální zprávy velmi pravděpodobně pravdivé nejsou, u 11/9 téměř jistě.
XTad
Temer jiste podle ceho?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Když ne podle pádu dvojčat, pak pád WTC7 je evidentní řízená demolice, a nález pasů atentátníků v troskách po zničujícím požáru je tristní chyba.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Do dvojčat ty letadla spíš narazily ne? 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já osobně pád samotných dvojčat nijak nezpochybňuji, resp. jeho příčinu.
Pád WTC7 ale rozhodně ano.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Musím si o tom něco přečíst 😄
XTad
To nevim. Oficialni verze tvrdi, ze spadla kvuli poskozeni od trosek dvojcat a kdyz se clovek podiva na video, tak ten bordel skutecne lital vsude kolem. Ten argument s nalezenym pasem slysim od vsech konspiracnich teoretiku, ale nikdy jsem jej neslysel od nejakeho "oficialniho" zdroje (coz muze byt klidne zpusobeno i moji neinformovanosti, nerikam, ze ne...).
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslím žes to neslyšel správně ale taky o tom nevim dost
Avatar - _Karel_
_Karel_
Díky pasu (nebo více pasům, to si nejsem jist) identifikovali únosce. To není konspirace.
WTC7 - ano, nějaké trosky způsobily lokální požáry, a pak ten mrakodrap spadl. Videí je plný internet. Pádu dvojčat se dá věřit, pádu tohoto mrakodrapu rozhodně ne. Oficiální zpráva Bushovy komise mimochodem jeho pád vůbec nevysvětlila.Hlasatelka pád ohlašovala se stojící(!!) dosud nespadlou budovou za zády.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže v tom jel jak prezident tak televizní hlasatelka?

Fakt si k tomu budu muset něco načíst 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Hlasatelka- asi hloupá chyba. Zřejmě ji řekli, co má hlásit, a hlásila to moc brzo? Vím já? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tady to dost hapruje 😉

Dvojčata se mi líbily o dost víc než ta dnešní náhražka

Znám někoho kdo tam ten den měl letět na vysněnej koncert. Dal do toho všechno nadšenej ze to všechno klaplo - byl fakt na mrtvici
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pech. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ulrapech. Nejsem si jistej ale mám dojem že si ten sen už nesplnil
XTad
Trochu jsem pogooglil a ten pas udajne dal nahodny kolemjdouci prislusnikovi NYPD par bloku od WTC jeste predtim, nez se veze zritily...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Napsals to správně: Každej věří čemu chce
Avatar - _Karel_
_Karel_
To je ale podobně směšné, pokud si pamatuješ na ohnivou e😜lozi po nárazu. Jenže bez pasu by se těžko vysvětlovalo, kdo byli pachatelé.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zrovna v letadle necestuješ anonymně 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ti útočníci byli hledaní teroristé, a v tom je další vtip. Na pravý pas by je do letadla nepustili, byli na seznamu teroristů. Přesto za účelem správné identifikace byl nalezen pravý pas. 😄
XTad
Jo, ja nerikam. Pokud by tahle "oficialni" verze byla pravdiva, tak ten pas nepatril utocnikovi, nebo letel bez nej.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Třeba tady: [odkaz]
se američtí odborníci nestydí riskovat svoje jméno a otevřeně popírají technickými argumenty příčinu pádu samotných dvojčat. My se bavíme o "věřím-nevěřím", oni jsou starší nebo i staří chlápci živící se projektováním staveb a říkají, že je to blbost.
Pamatuji, že v SK televizi mluvili o tom, že to zpochybnilo i Japonsko. Tady jsem něco našel😒odkaz]
Tedy Japonská konspirační teorie.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Americani lzou? To snad ne. Ví to prazská kavárna?

Jeste chvíli a ocitnes se v hledácku CIA nebo NSA. Dopadnes jako ten bavorský "ministr zahranicí" v tom vynikajícím poradu ne který jsi dal link nahore.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já vím, jsme taková malá zemička, se slušným zdravotnictvím...... >😁
No nic, jdu hledat velký červený trenky.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
>😁 >😁 >😁

Ten porad je fakt vynikající. Titulky jsou fajn, nemecky to vyzní jeste trochu líp. Fakt výborný odkaz. :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Řekl bych, že podobný styl humoru tu byl za socíku- "proti režimu". Teď se dozvíš ze satirickýho pořadu, že !!americká univerzita!! vypočítala, že Asad technicky nemohl vypálit chemické zbraně, že jsou těžko zpochybnitelné průzkumy, že má stále výraznou podporu obyvatel...........V televizi se dnes nějak pravda neříká. Už zase.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Sedláčka nemusím, ale tohle napsal dobře :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč nemusíš? Je nechutně chytrej možná náš nejlepší ekonom

Čet si jeho: Ekonomii dobra a zla? Podle mě brilantní :yes:
Nejen podle mě: německej překlad se stal německou knihou roku
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jen mi není moc sympatickej. O ekonomii se nezajímám, může klidně být dobrej.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo to mě vlastně taky moc ne. Ale píše skvěle

Ta knížka není nuda o ekonomii ale geniální vsazení ekonomie jako základu všeho do našeho světa života

Souhlasim i s timhle článkem - překvapivě to takhle jasně napsal ekonom a ne nějakej politolog. Aspoň co vim
XTad
Otazka je, jak moc duveryhodne jsou ty informace o seriznutych nosnicich, rozmetanych sloupech atd. Navic je tam docela rozpor mezi tim, jak jsou pady budov zachycene na videu a jak je popisuje clanek. Napriklad to jadro budovy na videu stoji jeste chvili po kolapsu, cast budovy nad mistem narazu letadla se nerozsype v prach, ale relativne vcelku pada na zbytek budovy pod sebou atd.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Seříznuté nosníky- ty ukazují fotografie. Ale pád dvojčat letadlem ano či ne- na to jsem amatér. Ale když koukneš blíž na tu WTC7, na to není třeba být profík.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kdybys měl pravdu tak největší akci CIA totálně a z mnoha hledisek podělalo

A jestli myslíš že blb Bush to hrál tak ten jedinej byl věrohodnej 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Plebs se samozřejmě většinou vodí za nos. Dělalo se to už faraonů a dělaj to dneska naši představitelé státu. Tohle se nemění 😐

Američtí architekti si myslí že ty atentátníky najala CIA?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Američtí architekti nevěří oficiální zprávě. A pokud to nebyl čin pár samostatných muslimů, a vedení státu to přikryje, pak je to ukazuje na minimálně spoluúčast vedení státu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nevěří v čem?

S tim Bushem si nedělám srandu - to by nezahrál 😄
XTad
*Nekteri americti architekti neveri oficialni zprave.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano, chybně jsem vynechal "někteří".
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je trochu rozdíl. Je to aspoň půl na půl nebo..
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tvářit se jako ***, že by Bush nezahrál? Vždyť to byl minimálně jeden z nejhloupějších amerických presidentů.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To vůbec nezpochybňuju >😒]

To že to v tu chvíli hrál nevěřim. Tak dobrej neni 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ty ho znáš osobně? "tak dobrej není"- byl tak dobrej herec, že přesvědčil voliče, aby ho zvolili za presidenta USA.
XTad
Znovuzvoleni mu zajistilo prave 11. zari a nasledna valecna tazeni. Nahoda? Nemyslim si... :-! 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To bylo dáno souvislostma a pokud se pamatuju vyhrál o prsa. Navíc umělý >😒]

Naštěstí neznám ale jestli to hrál měl ten rok dostat Oscara 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Vyhrál zřejmě tak, že nevyhrál, jen jeho bratranec předčasně vyhlásil, že vyhrál. A komise, co měla přepočítat hlasy, vyhlásila, že by přepočítání mohlo snížit autoritu presidenta, tak to nepřepočítali.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak sem to myslel 😉
kuny
ja si osobne myslim, ze to letosni otoceni trendu jde na vrub celkove rozkopanosti republiky - ta s sebou nese vice zacep, stresu, spechu. hledal bych korelaci primarne tady. take bych jednotlive smrtaky vytahl a rozkategorizoval pekne na smysluplnou pareto analyzu, zameril bych se na reseni nejzavaznejsi kategorie (postupne na dalsi), vsadim boty, ze z nakupu passatu a radaru obecne by seslo... jenze to chce jit na problem s rozumem a ne s tuklym tokem.
XTad
Na idnesu je rozhovor s nejakym e😜ertem, ktery mimojine tvrdi, ze prej situace na silnicich nereflektuje investice do dopravni infrastruktury, cimz neprimo rekl, ze opravovat silnice nema cenu, pokud budou lidi bourat. A potom vytahl sokujici udaj, ze cele dve tretiny lidi povazuji za normalni prekroceni rychlosti o 10%. Zajimave pocteni.
kuny
... jeden konkretni prikla😜 na i11 mezi podebrady a hradcem kralove bylo prumerne 11 mrtvych kazdy rok. po otevreni d11 v tomto useku za prvni tri roky provozu nebyla jedina obet. clanek z idnesu jsem samozrejme necetl, ale je holy nesmysl rikat, ze investice do infrastruktury jsou zbytecne.