Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Jazz 1.3 i-VTEC – Velký prostorem, velký cenou

Honda Jazz vždycky balancovala na hraně mezi běžnými hatchbacky a třídou mini MPV. Ani třetí vydání není jiné. Bohužel věrno své tradici zůstává i z hlediska cenové polity a rozmanitosti nabízených motorů či verzí.
Zpět na článek
28. 10. 2015 13:53
28. 10. 2015 14:00
28. 10. 2015 14:10
28. 10. 2015 14:11
28. 10. 2015 14:13
29. 10. 2015 15:01
28. 10. 2015 14:04
28. 10. 2015 14:39
28. 10. 2015 14:13
28. 10. 2015 14:19
28. 10. 2015 15:22
28. 10. 2015 16:01
28. 10. 2015 14:17
28. 10. 2015 15:37
28. 10. 2015 22:22
28. 10. 2015 15:43
28. 10. 2015 17:47
28. 10. 2015 18:40
28. 10. 2015 19:16
28. 10. 2015 19:16
29. 10. 2015 10:34
29. 10. 2015 14:36
29. 10. 2015 20:39
29. 10. 2015 21:10
29. 10. 2015 21:14
Avatar - iudex
28. 10. 2015 13:53
Klikačka
Hm, klikačka, tak nič, počkám si na komplet test tu v diskusii.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - fOE
28. 10. 2015 14:11
Re: Klikačka
ale ze jim to dneska trva >:D
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2015 14:18
Re: Klikačka
No, je to trochu ostuda, čekat, až někdo udělá práci... ale je fakt, že klikat taky nejsem ochoten.

Zvolna dosahují dokonalosti - klikání nestačí! Část informací prý je v samostatném článku...

Jděte do háje...
Avatar - Uživatel_5459430
28. 10. 2015 19:38
Re: Klikačka
Škoda, že redakce nereaguje.

:-O
29. 10. 2015 06:15
Re: Klikačka
klikat se nemusi, pokud si to clovek cte na mobilu:-)
29. 10. 2015 15:01
Re: Klikačka
nemáš čekat a jako první tu ses toho měl hned ujmout:)
Avatar - rimow11
28. 10. 2015 14:04
jazz
slušné auto až na tú cenu, ostatné mínusy by až tak nevadili.. :yes:
Rozbalit vlákno
1
28. 10. 2015 14:39
Re: jazz
Chce si to počkat na akci u Hondy a pak dostane tu spravnou cenu. Nam se to podarilo a sleva byla 80 tKc za 1.4 v automatu.
Avatar - Insolito
28. 10. 2015 14:13
Honda Jazz
Úvod

Kdo chce nový Jazz, nemá zatím mnoho na výběr. V nabídce je pouze jediný zážehový motor, který může zájemce kombinovat s manuální šestistupňovou převodovkou nebo zvolit variátor CVT. Dále jsou k dispozici tři verze výbavy. Základní Trend, vyšší Comfort a konečně vrcholná Elegance.

Jak už to u japonských značek chodí, standardní výbava i základní verze je neobvykle bohatá. Snad ve snaze vyvážit tím poněkud vyšší cenu. Ta v případě Jazzu startuje na nijak malé částce 359 900 korun. Pokud chcete samočinnou převodovku, připravte si ještě o 35 000 korun více. To už ale Jazz atakuje téměř čtyř set tisícovou hranici…

Nám dělal společnost exemplář s manuální převodovkou v prostřední výbavě. V porovnání se základní Trend to znamená obětovat navíc 25 000 korun. Co za ně získáte? Třeba bezpečnostní paket ADAS. Zahrnuje soubor pokročilých asistentů v čele se systémy varování před čelní srážkou či neúmyslným opuštěním jízdního pruhu. Oba se aktivují tlačítkem vlevo dole vedle volantu. A zatímco o druhém jmenovaném systému jsme během testu takřka nevěděli, ten prvně uvedený se choval možná až příliš horlivě.

Stačilo se trochu svižněji přiblížit k autu jedoucímu před vámi a už vám svým pípáním hlásil, že máte dát pozor, abyste se nesrazili. Pokud po této vymoženosti zatoužíte u základní verze Trend, znamená to připlatit 19 000 korun.

Dalšími „extras“ jsou přední loketní opěrka, která je ale příliš nízko, takže svoji funkci prakticky neplní. Tu lze v Trendu získat na přání, leč bez příplatku. Praktičtějšími prvky jsou parkovací senzory vpředu i vzadu, stejně jako multimediální LCD displej systému Honda Connect. Oba posledně jmenované doplňky nelze mít v základní verzi ani za příplatek.

Číslo „H-čtyři“ žije!

Z vnějšku nový Jazz jasně odkazuje na své předchůdce. Technicky jde ovšem o zcela nový automobil, včetně platformy (více v samostatném článku níže). Pohled na přední část pak evokuje jasnou příbuznost s nejnovějšími produkty značky, třeba novou Hondou HR-V. Bohužel to samé můžeme říci také o osvětlovací technice. Honda zřejmě rezignovala na vývoj pokročilého osvětlení svých nejnovějších automobilů. Diodové svítilny plní pouze roli denního svícení. Jsou standardem napříč všemi výbavami vozu. Potkávací jakož i dálkové světlo je řešeno stařičkou dvouvláknovou žárovkou H4. To by až tolik nevadilo, kdyby bylo možné, byť třeba za příplatek, dostat vyspělejší verzi světlometů. Přitom už původní Škoda Fabia nabízela vždy dvouohniskové světlomety, stejně jako třeba vyšší verze Peugeotu 206. A to jsou auta z konce devadesátých let.

I žárovka H4 může solidně osvětlovat vozovku. Ovšem potřebuje k tomu velkou plochu světlometů navíc se starší konstrukcí s usměrňovacími drážkami v krytech, nikoliv svítilny s takzvanou čirou optikou. To bohužel Jazz nesplňuje.

Důvod, proč japonské značky v osvětlovací technice zaostávají (až na výjimky) za zbytkem světa, hledejte v domácích podmínkách. Japonské souostroví není rozlohou příliš velké, je však velice hustě osídlené. Tamní městské aglomerace tak poskytují poměrně hodně světla, takže nízký výkon světlometů aut tady tolik nevadí.

Na tmavém tuzemském venkově mezi hustými lesy české kotliny je však situace dost odlišná. Potkávací světlo Jazzu osvětluje vozovku jen na velmi krátkou vzdálenost, navíc hranice světla a tmy je výrazně ohraničena. Dálkové situaci přirozeně zlepší, ani tady ale zázraky nečekejte.

Zevnitř ještě větší

Kladem Jazzu byl vždy vnitřní prostor a ani třetí generace se v tomto nezměnila. O tom, kolik je v kabině místa, asi nejlépe ukazují naměřené hodnoty (viz tabulka). Zajímavostí vnitřního uspořádání jsou zadní sedadla Magic seats. Měla je už první generace vozu, stejně jako minulá či současná Honda Civic. Že jde o možnost vztyčit sedák zadní lavice, už jistě víte. Ve vzniklém prostoru pak lze přepravovat třeba dvojici jízdních kol.

Základní objem zavazadelníku činí slušných 354 litrů. V případě potřeby jej zvětšíte obvyklým způsobem na 884 litrů, případně, pokud využijete prostor až po střechu, lze převést až 1314 litrů. Zadní lavice je samozřejmě dělená v poměru 60:40, přičemž, jak je u japonských automobilů obvyklé, širší část je na levé straně, tedy za řidičem. Při sklápění opěradel sedáky poodjedou sami vpřed, čehož výsledkem je téměř rovná ložná plocha. Manipulace je navíc opravdu snadná.

Přesuňme se nyní za volant. Jak rozměry předních sedadel, tak i nabízený prostor snesou velice přísná měřítka. Řešení se zadními sedadly Magic seats si vyžádalo posunutí palivové nádrže více vpřed. Ta je tak upevněna zespodu v místě předních sedadel. Z toho důvodu jsou usazeny poněkud výše, přičemž si nelze nevšimnout typického schodu v jinak rovné podlaze vozu.

První generace Jazzu měla v té době už nezvyklou manžetu řadicí páky ve tvaru gumové harmoniky. Jako by ji někdo vymontoval z pracovního stroje. To současný Jazz dostal řadicí páku mnohem lepší, byť stále poněkud drobnějších rozměrů.

Výše zmíněný audio systém se spoléhá na dotykovou obrazovku a také obdobně řešená tlačítka. To není příliš šikovné v okamžiku, kdy si chcete třeba jen ztlumit rádio. Dotykový ovladač na boku audia reaguje pomalu a nepřesně. Mnohem lepší je použít zdvojené kolébkové tlačítko na rameni volantu, které je stále mechanického typu. Přesto, klasické „kolečko“ je podle našeho názoru stále tím nejlepším řešením.

Naopak pochvalu zaslouží samostatný ovladač, jímž ihned a zcela intuitivně ztlumíte podsvícení přístrojového štítu. Ten obsahuje pouze nejnutnější ukazatele, mezi které, zdá se, teploměr chladicí kapaliny nepatří. Ještě štěstí, že jej supluje modrá kontrolka ohřívání motoru

Potřebuje otáčky

S novou generací Jazzu přichází také nová třináctistovka, kterou Honda obchodně nazývá Earth Dreams technology. Co si pod tím představit? Jde o balíček technických opatření, přispívající ke snížení spotřeby a emisí. Jedná se tedy o jakýsi ekvivalent technologie SkyActiv od Mazdy (nebe a země jsou v Japonsku v kurzu).

Na zahraničních trzích, kde se Jazz jmenuje Fit, je vůz nabízen s větším motorem 1.5 i-VTEC o výkonu 97 kW. Ten je u nás vyčleněn k pohonu nedávno testovaného crossoveru HR-V. V evropském Jazzu musí stačit o dvě deci menší motor (viz níže). Z objemu 1,3 litru dává výkon 75 kW a ani k tomu nepotřebuje v Evropě takřka nezbytné turbodmychadlo.

Vysoký měrný výkon do jisté míry stojí za charakteristikou tohoto čtyřválce. Těch 75 kW je k dispozici až v 6000 otáčkách za minutu. To však není nic proti vrcholu točivého mentu 119 N.m, které jsou dostupné o pouhých tisíc otáček níže.

Kdo chce z nabízeného výkonu něco pocítit, musí motor vytáčet. Do zhruba 3500-3800 otáček táhne příjemně. Od uvedené hodnoty ale skokově ožije, načež začne svůj výkon servírovat mnohem uvolněněji. A v dynamice nepolevuje ani, když se ručička otáčkoměru přiblíží na dostřel červeného pole.

Při běžné defenzivní jízdě však trápit motor rozhodně nemusíte a přesto nebudete brzdou provozu. Limity odhalíte až na dálnici. Aby se vůz přehoupnul přes povolených 130 km/h, potřebuje na to hodně dlouhý rozjezd. Přitom převody šestistupňové skříně jsou zvoleny optimálně. Při sto třiceti točí motor na šestku zhruba 3700 otáček za minutu. Z pohledu akustického komfortu je to tak akorát. Více se už začíná míra decibelů v kabině poněkud zvyšovat. Kdo v danou chvíli podřadí na pětku, dostane se lehce přes 4000 otáček za minutu. A samozřejmě o dost více tím zatíží své uši…

Samotné řazení je lehké a přesné, byť o žádný zázrak nejde. Třeba zpátečku občas řadíte ne napodruhé, nýbrž klidně napotřetí. Důvodem může být fakt, že svoji polohu v kulise sdílí se šestkou. Pojistka je tady už od dob minulého Civicu elektromotorická. Od zhruba 5 km/h vysune krokový motorek čep, zabraňující zařadit při jízdě a řazení šestky zpátečku. Také první „kvalt“ jde poměrně ztuha, zejména pokud se vůz byť jen lehce pohybuje vpřed. A to stejné lze říci o jeho vyřazování. Zbylé převody se ale řadí lehce, jak se na vůz značky Honda sluší.

Více jistoty, ne méně komfortu

Měrný výkon přes 55 kW vzbuzuje jistě v mnohých nadšencích emoce. Ostatně Honda je motory s vysokým specifickým výkonem proslulá. V tomto případě však šlo primárně o spotřebu paliva. Věřte nebo ne, ale dokonce i s převahou jízd městem jsme se dostali na zhruba 6,4 litrů na 100 km (dle údajů palubního počítače). Spořílkové vyznávající výrazně defenzivní jízdní styl by spotřebu mimo město mohli srazit i pod pět litrů na 100 km. A to je vzhledem k parametrům motoru skvělé.

Zbývá odpovědět na otázku, jak se nový Jazz chová při jízdě. První generaci byla často vytýkána omezená směrová stabilita a ani druhé vydání nebylo v daném ohledu o moc lepší. Bitvu s neustálým plaváním při přímé jízdě ale výrobce konečně vybojoval. Nový Jazz je tak v daném ohledu bez připomínek. Pomohlo mu k tomu kromě nového podvozku také řízení. Stále pracuje s elektromechanickým poživačem, avšak důležitý snímač momentu na volantu prošel změnami, takže nyní bere v potaz jak nezbytný údaj o velikosti momentu, tak i úhlu natočení volantu. Oboje by mělo podle Hondy přispívat k lineárnějšímu projevu řízení. A skutečně tomu tak je. Také ono z dřívějška známé tuhnutí při rychlém otáčení volantu na místě tady nezaznamenáte. Řízení novinky je zároveň mnohem strmějí. U první generace bylo třeba mezi plnými rejdy otočit volantem zhruba 3,7krát, u třetí generace je to pouze 2,5krát. Tedy o více než jednu otáčku méně!

I přes větší jistotu při svižné jízdě nabízí podvozek Jazzu stále solidní komfort odpružení. Jen občas se při přejezdu hlubokých nerovností ozvalo dnes tolik časté bouchnutí. Jinak byla jízda plavná, navíc i díky tuhé karoserii prostá jakýchkoliv pazvuků.

Závěr

Nový Jazz jde ve šlépějích svých předchůdců. Z pohledu evropského zákazníka asi nejvíce vadí nabídka pouze jediné motorizace, byť se dvěma převodovkami. Bohužel variátor není na starém kontinentu zrovna populární. Také cena je objektivně vysoká, jakkoliv může být částečně odůvodněn bohatou sériovou výbavou. V každém případě ale Jazz nabízí v daném segmentu bezpříkladný vnitřní prostor a také variabilitu. Své zákazníky si jistě najde. Přejme mu, aby jich bylo co nejvíce.

Karoserie – šest ocelí a každá jiná

Nový Jazz je postaven na kompletně nové podlahové plošině, při jejímž návrhu, jakož i technologii výroby, bylo využito nejmodernějších postupů. V porovnání s platformou předchůdce se podařilo ušetřit necelých 26 kg hmotnosti. Je to zásluhou použití hned šesti druhů oceli s modulem pružnosti v tahu od 270 MPa do 1500 MPa. Nejtužší profily jsou vyrobeny z oceli o modulu pružnosti v tahu 1500 MPa tvářené za tepla. Najdete je coby výztuhy v prazích a také sloupkách A a B. Na vnější profily sloupků B, přesněji jejich obal, postačí ocel o modulu pružnosti v tahu 750 MPa. A třeba přední podélníky v motorovém prostoru kombinují ocel o „epsilon“ rovno 270 MPA a 750 MPa.

Motor ve zkratce – proč „žere“ tak málo

Pohonnou jednotkou nového Jazzu je motor ze série L. V rámci strategie Earth Dreams technology ovšem doznal celou řadu úprav. Zatímco hliníkový blok se v porovnání s předchozí verzí motoru změnil jen málo, hlava válců využívá četná pokroková řešení. Pod označení VTEC se již léta ukrývá systém skokového proměnného časování rozvodu, při němž se zároveň skokově mění zdvih ventilů, v daném případě na sací straně. Vše určuje odlišný profil vačkové palce. Uvedená změna časování by však při dnešních požadavcích na emise mohla jen stěží vyhovovat. Proto je zde navíc použit přesuvník sacího vačkového hřídele ukrývající se pod doplňkovým písmenkem „i“ (inteligent). Proto i-VTEC. Zatímco na starších motorech série K (používala jej třeba Honda Civic type-R minulé a předminulé generace) býval přesuvník elektrohydraulický, na nejnovějším počinu je tvořen krokovým elektromotorem, nasazeným na vačkovém hřídeli. Stejně to mají motory Mazda SkyActiv-G či nejnovější motory od Toyoty s označením rozvodu VVT-i.

Smyslem složitého rozvodu je navodit v režimu částečného zatížení takzvaný Atkinsonův cyklus. Při něm dochází k opožděnému zavírání sacích ventilů při kompresním zdvihu. Tím se část zápalné směsi vrací zpět do sacího potrubí. Výsledkem je vyšší expanzní poměr vůči kompresnímu, což prospívá účinnosti. Díky tomu mohla Honda u motoru Jazzu použít extrémně vysoký kompresní poměr 13,5:1, který samozřejmě umožnilo také použití přímého vstřikování benzínu. Právě nezvykle vysokým kompresním poměrem se motor Hondy Jazz přibližuje již zmíněným zážehovým agregátům Mazda SkyActiv.

Nejlevnější verze modelu359.900 Kč (1.3 i-VTEC 6MT Trend/75 kW)
Základ s testovaným motorem359.900 Kč (1.3 i-VTEC 6MT Trend/75 kW)
Testovaný vůz s výbavou384.900 Kč (1.3 i-VTEC 6MT Comfort/75 kW)

Plusy
Vynikající variabilita kabiny
Prostornost
Zpracování
Velmi úsporný motor
Bohatá výbava v sérii
Solidní jízdní vlastnosti

Minusy
Pouze jeden motor v nabídce
Cena
Nízký výkon potkávacích světlometů
Dynamika jízdy v dálničních rychlostech
Rozbalit vlákno
3
28. 10. 2015 14:17
Ignis
Super autíčko, ale ešte si počkám na Suzuki Ignis, to vyzerá perfektne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JohnST
28. 10. 2015 15:37
Honda Jazz
Kto im toto dnes zere, ze jeden motor v nabidce. Pre boha ved Lada je na tom lepsie. Japonsko kedysi vykladna skrina pokroku a dnes su na chvoste automobiloveho priemyslu. Korejci su uz o riadny kus pred nimi. Zaspali chlapci japonski na vavrinoch. :no: :no: :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
28. 10. 2015 19:29
Re: Honda Jazz
Tak, tak. Chtělo by to nějaký normální motor, který táhne už od 1500RPM a nemusí se točit jako zubní vrtačka.
28. 10. 2015 22:22
Re: Honda Jazz
... nezaspali... ale EU trh resp. CS trh iné nekupuje tak silnejšie neponúkajú... načo aj... koľko sa ceedov predá s 1.4 a s 1.6... ak predajú pár kusov do roka načo to ešte trieštiť.

Takže klídek, Honda vie postaviť hocičo problém je že zákazníci nechcú výkonné atmomotory v malých autách... chcú hocijaký lacný motor v lacnom aute...
Avatar - tenterfield
28. 10. 2015 15:37
Dotaz na redakci
Kampak zmizel ten křišťálově čistý článek o PSA, jak nám budou hanebně přiznávat skutečnou spotřebu...? O VW se články na úvodní straně převalují kolikráte měsíce, ale tam kde schytáváte za uši se neohřeje ani 24 hod. Jste burani. :-! >:D
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Honza Mička
28. 10. 2015 16:13
Re: Dotaz na redakci
Dobrý den,

měsíce se na hlavní stránce nedrží žádný článek. Článek o PSA svůj účel splnil a z hlediska čtenosti už o něj ze strany čtenářů nebyl takový zájem. Články, které se objevují na hlavní straně, si v podstatě určují čtenáři sami ;-).
Avatar - tenterfield
28. 10. 2015 17:04
Re: Dotaz na redakci
Vážený pane Mička,
mohu se zeptat jaký účel splnil článek o PSA? To by mne velice zajímalo, jak to mohl stihnout ani ne za 24hod. S tím že článkyo VW měsíce visí na pčední stránce, jsem to myslel obrazně, ale nesnažte se mi namluvit že o tom rozhodujeme my čtenáři, to mne pobavilo.... >:D
Avatar - Honza Mička
28. 10. 2015 17:10
Re: Dotaz na redakci
Účel informovat čtenáře o sdělení, které přináší. Stejně jako každý jiný článek. Držíme výš to, co má u čtenářů úspěch. Opačný případ si jistě odvodíte sám ;-)
Avatar - tenterfield
28. 10. 2015 17:40
Re: Dotaz na redakci
Nevěřím, ale budiž. A když si tak hezky povídáme, můžete mi vysvětlit ty kapitoly ke každému článku? Klikat, klikat, klikat.... Nesnažte se mi namluvit něco o přehlednosti, když je tomu naopak....
Avatar - Ada je zase tady
28. 10. 2015 19:31
Re: Dotaz na redakci
Až PSA konečně zkrachuje, určitě se ta informace udrží na titulní stránce alespoň týden.
28. 10. 2015 21:10
Re: Dotaz na redakci
Pane Mičko, už dávno jsem si všimnul, že to, jak dlouho se který článek zdrží na předních místech záleží jen a jen na vás /vás v redakci/ a že některé klikačky /které jsou diskutovány z jednoho prostého důvodu, že všem přííííšerně lezou na nervy/, vlastně všechny klikačky jsou úmyslně udržovány při životě co nejdéle...
Je to váš server, vaše snaha vydělat peníze a já jakožto běžný čtenář to číst nemusím /a nečtu/. Ale netvrďte mi, že čtenáři by chtěli za každou cenu číst článek o DESET čehokoliv roze.sraný na deset kapitolek o pěti řádcích...
Avatar - Honza Mička
28. 10. 2015 23:29
Re: Dotaz na redakci
Divil byste se, ale lidem se to vesměs líbí, jenom to neventilují do diskuse. Zatvrzelým odpůrcům, kteří sypou palečky dolů a narážejí na všechno možné jenom proto, že redaktor s vlastním názorem je zkrátka vždycky nepřítel, se ale nezavděčíte nikdy ničím, a mohl by to být test třeba od Chrise Harrise. Nicméně chápu, že články na kapitoly jsou velkou změnou, ale s tím já jako redaktor nic nenadělám. To je jako kdyby měl dělník v továrně měnit plán výroby...

Umístění článků záleží na nás, ale rozhodujeme se hlavně podle toho, jak se který článek čte. A nezáleží přitom na tom, kolik příspěvků má v diskusi. Viz. dnešní technika od Tomáše Dusila, která to celý den všem ostatním článkům dost natírá.
29. 10. 2015 07:50
Re: Dotaz na redakci
Aha, a prijde vam v poradku, ze neklikaci clanek o technice je ctenejsi, nez klikaci test?
Zajimaji vubec redakci reakce ctenaru v diskusich, vyhodnocujete nejak tyto podnety, nebo proste berete jednoduse pocet kliku = prachy a na nazory ctenaru kaslete?
Avatar - Honza Mička
29. 10. 2015 08:09
Re: Dotaz na redakci
Nemůžete to brát úplně automaticky, témata technických článků a testů nelze srovnávat. Názory čtenářů nás zajímají, ale já fakt nejsem oprávněný k tomu, abych oficiálně mluvil za redakci.
29. 10. 2015 10:11
Re: Dotaz na redakci
No dobre - a kdo tedy je opravnen mluvit za redakci?

Ja samozrejme odpoved znam, ale proc s nami tedy nekomunikuje?

Copak vam samotnym neni lito, ze jste tady neco paradniho vybudovali a ted to jde do kytek, jen to ma hromadu kliku? Ze vam ted v redakci sefuje clovek, jehoz clanky jsou jen takove textove UHO? Opravdu jste treba vy osobne chtel psat o autech pro bulvar, nebo pro odborne periodikum? Co vas nuti to vsechno podporovat, misto abyste praskli do stolu a sli nekam, kde je svet jeste jakz takz vporadku? Vzdyt to je cesta do pekel...
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 10:54
Re: Dotaz na redakci
Ja sa im normalne cudujem, ze to vedenie vedie len nejaky auto-server.
Keby robili pre VW, tak taktika "mrtvy brouk" + zatloukat a zatloukat by usetrila VW straaaaaasne miliardy a chalani by byli ve vatě >:D >:D >:D >:D

Tento server uz asi nezachranime. Zacina to byt taka "beta-verzia" Autofora. :-!
Same klikacky, test klikackovy, populisticke bulvarne clanky....
A raz za cas to Tomáš Dusil s kvalitným clankom o technike ( aj ked ani on sa obcasnej chybke nevyvaruje ) nezachrani.
Takze davam im posledne pomazanie, a nam ostava len pozriet sa inde... - ku konkurencii :-!
29. 10. 2015 08:18
Re: Dotaz na redakci
..Aha. Takze vam to treba volaji, jo? Ja to uplne slysim. V redakci zvoni telefon, vy to zvednete a:
"Dobreho dne preji, su Franta, to vase novy cleneni clanku je tak strasne dobry, az jsem se rozbrecel stestim."
Vy: "Prispivate do diskuzi?"
Franta: "Ne, tam je to samej teplak"
Vy: "Vas nazor jest tedy relevantni. Mame vas radi, Franto".
Tak nejak to probiha, ten sber reakci od ctenaru..?
Avatar - Honza Mička
29. 10. 2015 08:20
Re: Dotaz na redakci
Myslím, že není potřeba to takhle překrucovat.
29. 10. 2015 08:57
Re: Dotaz na redakci
Ale vaša odpoveď by sa hodila. Ako to teda je? Podľa ohlasov v diskusiách sú "klikačky" všobecne nenávidené a odsudzované, aký je potom ten relevantný zdroj opačných názorov?
29. 10. 2015 08:58
Re: Dotaz na redakci
Těžko můžu něco překrucovat, když jste nenapsal vaši verzi, žejo. Takhle si já představuju ten způsob sběru reakcí od nepřispívajících čtenářů. Nebo je nějakej jinej?
Re: Dotaz na redakci
Telepatický prenos myslenek?
Re: Dotaz na redakci
"redaktor s vlastním názorem je zkrátka vždycky nepřítel" - ale chudinko, clovek by si skoro poplakal.
28. 10. 2015 17:35
Re: Dotaz na redakci
Je to jen můj pocit? Nebo články o koncernu už tady nejsou v takovové četnosti? Dřív se tady každý den na hlavní stránce objevil nějaký článek, který informoval o každém prdu v koncernu a nyní?? Přijde mi, jako by dřívější očividné prosazování koncernu bylo potlačeno. Možná se mě to jen zdá.... :-!
Avatar - Ada je zase tady
28. 10. 2015 19:32
Re: Dotaz na redakci
Už dávno je tady protlačována "kvalita made by rendlík" :no: :no: :no:
28. 10. 2015 19:42
Re: Dotaz na redakci
Nemyslíš, že máš problém? Vyhledej odbornou pomoc. Fauve virus tě infikoval příliš silně. 8-s
Avatar - Ada je zase tady
28. 10. 2015 20:33
Re: Dotaz na redakci
Já žádné auto z koncernu VW nemám a ani nehájím. Spíš byste se (ty a tví přátelé) měli zamyslet nad tím, proč tvrdím, že "kvalita" made by rendlík je ve skutečnosti známka nekvality a pravzor kreaturního stylu. Schopnost kritizovat nekvalitu, neschopnost a ošklivost nijak nesouvisí s fandovstvím vozů koncernu VW. Až si uvědomíte, že kritika jedné automobilky není dána fandovstvím kritika k automobilce, která je jejím rivalem, budete na dobré cestě pochopit, že něco může být dobré a hezké bez ohledu na to, kdo to vyrobil.
Takže se obávám, že problém (a to vážný) máš spíše ty. :-)
Avatar - Andromeda
1. 11. 2015 07:43
Re: Dotaz na redakci
Bože Ádo, co Ty jsi za křupana, za ukázkového křupana s patologickou demagogickou fobií z jedné automobilky. A ještě máš ten pocit, že to Tvoje čisté křupanství, tupost a demenci musíš den co den vyřvávat jako tuplované h.o.v.a.d.o pod každým článkem...
Krucinál, koho ty Tvoje donekonečna omílané duševní zvratky zajímají, a proč neopruzuješ na Kyjevské, na psychiatrii - tam patříš 8-s
29. 10. 2015 08:58
Re: Dotaz na redakci
Ty si kuchár a kúpil si deravý rendlík, či ako?
28. 10. 2015 15:43
prečo?
3700/130/6? Ja by som pri tamto aute radšej oželel diaľničnú dynamiku.
Rozbalit vlákno
0
28. 10. 2015 16:23
Modul pružnosti v tahu
Modul pružnosti v tahu pro ocel je v řádech stovek GPa ne stovek MPa, Pokud chce autor používat odborné termíny z pružnosti a pevnosti, měl by si je asi dostudovat. Předpokládám že myslel mez kluzu v tahu.... ;-\
Rozbalit vlákno
0
28. 10. 2015 17:47
klikačky nečtu
a nejsem jediný
Rozbalit vlákno
2
28. 10. 2015 19:53
Re: klikačky nečtu
Tak se podívej na kopii v diskuzi (Kajlí 14:13) :-)

PS Já také ne.
28. 10. 2015 20:09
Re: klikačky nečtu
šak já vím, článek čtu v diskuzi :-)
28. 10. 2015 18:40
Jazz
Mě celý ten test připadá jako další cvičení na téma " hledání nedostatků na Japončíkovi" ........ne, nemyslím Tomia... ;-)
Rozbalit vlákno
1
28. 10. 2015 19:16
Re: Jazz
O velmi spatne umistenych loketkach ve skodovkach nikde ani slovo, rucka pak neni dostupna ale to nikomu z testeru neva. Ze je tady loketka "mozna" vice dole to uz se musi ale napsat. Dal to nema cenu cist.
28. 10. 2015 19:16
Britský pohled
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _Karel_
28. 10. 2015 20:07
Re: Britský pohled
Prohrávají v britských testech někdy Škodovky?
28. 10. 2015 20:26
Re: Britský pohled
Samozřejmě
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - _Karel_
28. 10. 2015 20:36
Re: Britský pohled
Máš načteno! :yes:
29. 10. 2015 09:06
Re: Britský pohled
zrovna u toho prvniho me prekvpailo, ze Focus ST je v UK levnejsi nez Octa RS, zajimave. Ono to bude dane i tim, ze Ford je tam bran jako domaci znacka.
29. 10. 2015 10:34
Řízení
Docela mě překvapilo negativní hodnocení řízení prvních verzí Jazzu. Slyšel jsem to ale už několikrát. Co jsem ale já řídil jednoho Jazze první generace, tak bych naopak řekl, že směrová stabilita byla jedna z těch lepších věcí na tom autě, takhle dobře se mi po dálnicích s moc auty nejezdilo (pominu-li nízký výkon motoru). Jestli to ještě zlepšili, tak to musí být úplně superparáda.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - plzenaak
29. 10. 2015 14:36
Jazz
Klikací šablona zbytečně degraduje povedený test. Škoda, jistě s tím měl pan Dusil spoustu práce.
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2015 15:06
Sbalit vlákno
Vyjádření ke kapitolám
Dobrý den přátelé!
Nejprve bych se chtěl omluvit, že reaguji s tak velkým zpožděním. Do budoucna se budu snažit být pružnější...
Všiml jsem si, že rozdělení článků na kapitoly je velice diskutovaným tématem. Toto dělení se snažíme omezovat pouze na články, kde to dává smysl, např. nejrůznější přehledová témata, případně také testy (design, motor, jízda, závěr...). Mně osobně připadá takové dělení přehlednější než jednolitá masa textu, v níž je těžké se zorientovat. Doufám, že nám zůstanete věrni i s kapitolami!
Navíc, soudě podle dat, která máme k dispozici, je tento koncept poměrně úspěšný. Takto dělené materiály vykazují jednu z nejnižších měr okamžitého opouštění.
Kromě tolik diskutovaných kapitol pro vás však připravujeme i další novinky, které, jak doufám, budou přijaty méně rozporuplně. Připravujeme nový formát rubriky bazar, původní srovnávací testy nebo pravidelná technická témata. Za vaše reakce, poznatky, zkrátka zpětnou vazbu, budu samozřejmě velmi rád!
Díky,
Martin
Rozbalit vlákno
51
Avatar - _Karel_
29. 10. 2015 17:15
Re: Vyjádření ke kapitolám
Pane Machalo,
jsem zvědav na nové formáty rubrik bazar atd, ale toto Vaše vyjádření mi přijde velmi hloupé. Argumentovat větší přehledností.....
Kdyby jste měl koule (ale to by jste nemohl pracovat pro SM) tak napíšete pravdu, ekonomický důvod. A já bych ho asi, při férovém vysvětlení, i vzal. Tohle nemá úroveň.
Re: Vyjádření ke kapitolám
:yes: :yes: :yes:

Bohuzel koule nemá.
30. 10. 2015 08:13
Re: Vyjádření ke kapitolám
There are two types of balls:
There are big brave balls,
and there are little faggot balls.
Dicks have drive and clarity of vision...
...but they're not clever.
They smell pussy and they want
a piece of the action.
And you thought you smelled
some good old pussy...
...and have brought your
two little faggot balls along for a good old time. But
you've got your parties muddled up.

There's no pussy here...

...just a dose that'll make you wish
you were born a woman.
Like a prick...

...you're having second thoughts.

You're shrinking.

And your two little balls are shrinking with you...
29. 10. 2015 17:30
Re: Vyjádření ke kapitolám
Dělení má smysl, pokud je co dělit. Když se podíváte na Autorevue nebo Autoforum, tak tam dělení na kapitoly dává smysl, protože jedna jejich kapitola je tak dlouhá jak celý váš test. Tzn. vaše jednolitá masa textu je rozhodně přehlednější v jednostránkové formě, protože toho textu tam moc není.

Je to jak reklamy v televizi. Když budete mít tříhodinový film, budete rádi za občasnou reklamu, aby si člověk mohl skočit na záchod, vzít něco k snědku,... Když ale budete 25minutový sitkom kouskovat třemi reklamními bloky, už se na to nedá dívat. A to je přesně váš problém. Nedáváte čtenářům takový obsah v takové míře, který by to dělení na tak velké množství kapitol ospravedlnil. Jde naopak proti tomu. Znovu, dělení má smysl (a je dokonce žádoucí!), pokud je co dělit. Tyhle krátké testy dělení nepotřebují a pokud ano, tak dvě kapitoly jsou více než dost. 6 kapitol je totální nesmysl.

Pokud to chcete zpřehlednit, proč na té jedné stránce nepoužijete... "nadpisy" jako by šlo o jednotlivé kapitoly? Ne, o přehlednost vám nejde, protože přehlednost se dá udělat i na jedné stránce.
29. 10. 2015 18:54
Re: Vyjádření ke kapitolám
Ještě pro zajímavost, zkusil jsem se podívat na délků jednotlivých článků. Na ACZ je to u testu v průměru 10 tisíc znaků, většinou v 6 kapitolách, někdy vykoukne článek se 3 kapitolami. Řekněme cca 1500-2500 znaků na kapitolu.

Autorevue má v průměru 16 tisíc znaků na test a obvykle 4 kapitoly, tedy 4 tisíce znaků na kapitolu, Autoforum pak 17,5 tisíce znaků a také 4 kapitoly v průměru. Tedy téměř 4,5 tisíce znaků na kapitolu. Na ACZ tak čtenář musí klikat dvakrát častěji.
29. 10. 2015 19:05
Re: Vyjádření ke kapitolám
Tady jsem reagoval (nulova odezva):

[odkaz]

Pravdepodobne by se ctenar v te "mase textu" ztratil. Neskutecne debilni reakce a to zvolani o vernosti ke kapitolam....beru jako vysmivani se reagujicim ve foru...jinak to snad ani nejde.
29. 10. 2015 19:45
Re: Vyjádření ke kapitolám
Musím říct, že jsem počet znaků a kapitol nepočítal a nedělal přímé srovnání mezi weby, co zmiňuješ, ale co občas navštívím zrovna AutoRevue, tak tam to rozhodně není o moc lepší. Např. test, co jsem tam četl onehdy - viz [odkaz] - tak je rozdělen na 6 kapitol a že by tam bylo zrovna dostatek počtení, to taky říct nemůžu ... Jen tak baj-voko bych řekl, že je to naprosto srovnatelny s dělením zde na ACZ - článek na 6 kapitol, přičemž plně dostačující by bylo rozdělení na 2, MAXIMÁLNĚ 3 ...

Dále jejich nejnovější test o Levorgu - [odkaz] - také dělení na 6 kapitol a na mnohých toho k dočtení zas až tolik není. Znaky jsem nepočítal, ale je to subjektivně natahany vícero fotkami a tabulkami, než je zde na ACZ.

PS - snad mi redakce promine odkazy na konkurenci, ale zde je to snad spíš k vašemu prospěchu než kritice >:D
29. 10. 2015 20:12
Re: Vyjádření ke kapitolám
Jenže jejich poslední kapitola je jen fotogalerie. Samotný článek mívá tedy o kapitolu méně a pohybuje se to od 3 do 5 kapitol textu. Třeba ten Levorg patří k jedněm z těch trochu kratších testů, i tak to máš 15 tisíc znaků na 5 kapitol, tedy 3000 na kapitolu. Schválně jsem dělal průměr, aby to nebylo, že "tu je jeden článek, který je také krátký". A je fakt, že konkurence má články v průměru minimálně o polovinu delší a text je obvykle rozdělen do méně kapitol (alespoň o jednu méně, opět v průměru).

Ono na AR najdeš články s 9, ale i 19 tisíci znaky. Tady na ACZ to bylo v testovacím vzorku mezi 7 až 13 tisíci. Myslíš, že rozdíl je tam jasně vidět, a to ACZ má obvykle ještě kapitolu navíc.

Chvíli tady na ACZ měli testy se třemi kapitolami, to bylo hned lepší a dělalo to právě něco kolem těch 3 až 3,5 tisíce znaků na kapitolu. To bych považoval za přijatelné pro obě strany. ACZ by mělo více prokliků a čtenáři by nebyli otráveni klikáním po "několika sekundách".
29. 10. 2015 20:21
Re: Vyjádření ke kapitolám
Obdivuji tě, kolik úsilí tomu problému věnuješ (pokud tě za to tedy někdo neplatí).

Já jen zcela jednoduše kapitoly odmítám.
29. 10. 2015 20:34
Re: Vyjádření ke kapitolám
Neplatí mě nikdo, jsem od přírody zvědavý, jak to ve skutečnosti je.
29. 10. 2015 21:24
Re: Vyjádření ke kapitolám
Že už mám dnes všechnu práci hotovu, tak jsem se pustil do té otravné hry počtu znaků/slov a zkusil srovnat 3 testy - 2 poslední odsud a 1 Levorga z AutoRevue (* slova/znaky jsou bez popisků fotek, ktery ACZ nemá a bez tabulek)...

AutoRevue.cz - test Levorg
Kap. 1: 393 slov / 2 472 znaků
Kap. 2: 402 slov / 2 518 znaků
Kap. 3: 606 slov / 3 819 znaků
Kap. 4: 639 slov / 3 887 znaků
Kap. 5: 91 slov / 558 znaků
Kap. 6: fotgalerie
suma: 2 131 slov / 13 254 znaků na 5+1 kapitol
průměr: 426,2 slov / 2 650,8 znaků na kapitolu

Auto.cz - test Jazz
Kap. 1: 268 slov / 1 698 znaků
Kap. 2: 244 slov / 1 679 znaků
Kap. 3: 337 slov / 2 201 znaků
Kap. 4: 383 slov / 2 324 znaků
Kap. 5: 272 slov / 1 681 znaků
Kap. 6: 457 slov / 3 032 znaků
suma: 1 961 slov / 12 615 znaků na 6 kapitol
průměr: 326,8 slov / 2 102,5 znaků na kapitolu

Auto.cz - test Touran
Kap. 1: 756 slov / 4 960 znaků
Kap. 2: 400 slov / 2 582 znaků
Kap. 3: 276 slov / 1 837 znaků
suma: 1 432 slov / 9 379 znaků na 3 kapitoly
průměr: 477,3 slov / 3 126,3 znaků na kapitolu

... co z toho tedy vyplývá? Je to prašť jak uhoď - co je neoddiskutovatelné, tak že přehledný článek se dá udělat i s 15 tis. znaky / 2 tis. slov na jednu stránku - to není moc dobrý argument od pana Machaly, ale holt klikání je klikání a na zdarma-portálech bude nejspíš jen přibývat. Nutno podotknout, že ACZ s tím přišlo ještě dost pozdě v porovnání s mnoha ostatními weby (a teď nemluvím zdaleka jen o automoto webech) ... Já osobně - jak jsem již psal dříve - tyto dělené články čtu na mobilu, kde jsou (díkybohu) zatím stále v podobě celistvého textu a tohle klikání nepodporuji. Co bude dál je ve hvězdách ;-\
29. 10. 2015 23:31
Re: Vyjádření ke kapitolám
To je právě ten problém, když si vezmeš na porovnání jeden dva testy. Můžeš dojít k dost roztodivným výsledkům, které ti neřeknou pravdu. Snadno trefíš jeden extrém tam, druhý extrém onde a vyjde ti přesný opak. Třeba Duster na AR je snad o čtvrtinu kratší než Jazz na ACZ (a hned můžeš mít špatný závěr), ale průměr je u AR o 50% vyšší. Kdybys tu na ACZ vzal třeba HR-V, tak bys asi zíral (kolem 7,5 tisíce).

Zkus těch testů vzít třeba 6. Na AR třeba Mustanga, Genesis nebo Civica. Pokud započítáš i popisky pod obrázky (které u nich mají také solidní vypovídací hodnotu a počítám je do textu), pak hovoříme o mnohem více než 15 tisících znacích bez tabulek. Myslím si, že kapitoly kolem 3500-4000 znaků jsou už v pohodě. Proto se mi třeba jakž takž zamlouvalo to dělení na 3 kapitoly na ACZ, které bylo vzhledem k délce textu přijatelné. Ono by klidně stačily kapitoly dvě, ale kdyby to tu na ACZ zkrouhli na tři z dnešních šesti, šlo by to.
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 17:33
Re: Vyjádření ke kapitolám
Dobrý večer - OK, ale "přátelé" ?
Spominam si na jedneho, ktory nas tu tiez tak oslovoval...hmm, zaujimavy to "typek"
- vzdy musel mat pravdu a hadat sa s nami hadam az do krvy... No ale uz sa dohadal...
Takze dufam, ze ty si trosku lepsi pripad a take problemy s tebou nebudu...
Aj ked teda ked sa divam do kalendara a uvedomim si, ze od kedy tu tomu "sefujes" - prepac
za tie uvodzovky, ale nemozem si pomoct... :-) tak vidim praveze len a same problemy.
Ja spomeniem len to co ma na prvy raz hned napadne, ale neboj, hned toto tvoje vyjadrenie
rozposlem chalanom, ze nech sa ti aj oni vyjadria.
Takze kapitoly - je to nezmysel a ty to vies. Ak to nevies... toz good luck..
DieselGate - zacali ste neskoro a zle, pokracovali ste ale usilovne a o to horsie.
A len tak mimochodom pod hadam vsetkymi tymi najhorsimi clankami bol podpisany David Bureš...
Nahoda ? Ja si to nemyslim. Co ho nemas rad ? Alebo ste losovali a on je taky smoliar ?
Hmmm..., proste nepozdavas sa mi od zaciatku a mas co robit, aby si ma nejako presvedcil o tom,
ze neprivedies tento web do zahuby.
Diskusie - ked uz ste ma tak naßrali s tymi kapitolami, dal som chalanom napad s nakopcenim a oni
to pekne v pohode praktikuju. Ale vraj je s tym uz nejaky problem...
Preco robis problemy tym, ktori niesu zvedavy na tvoje kapitolove vymysly ?
Ved tych klikacov sa ti najde aj tak dost, tak nechaj nas - pravidelnych citatelov a diskuterov,
nech si to mozeme tu v diskusii normalne precitat !
Hadam ti nasich par klikov nebude chybat na nejaky limit na este lepsiu cenu za reklamu (a tvoje premie)
...ktoru ale mate taku nie vdaka tebe a tvojim klikackam, ale vdaka tomu, ake ACZ bolo pred tvojim
prichodom, vdaka tomu, ake malo dovtedy meno, povest, realnu sledovanost...atd...
Teda to, co ty takto s prehladom a bez minhnutia oka pokazis.
Mozno mi nieco v poslednej dobe uniklo - teda ze pre koho sa robi server o autach...?
Kedysi by som dal hlavu na klat za to, ze pre citatelov... No ked sa tak teraz na ACZ divam, tak nie
ze mam pochybnosti, ale proste neverim, ze tieto kroky su pre nas - citatelov.
Teda na rovinu - neverim ti ani nos medzi ocami !
Si tu sefom bez par hodin 2 mesiace, tvoji kolegovia sa tu snazia vsetku kritiku zahravat do autu,
Pisu obcas kadejake nezmysly, vyhovorky o tebe, ze "tu niesi" a podobne...
Nezmyselne bulvarne clanky o Lade a Putinovi, aby sa pod nimi mohli honcovat Gilgit so Sakrblee...
Proste nechapem, ako moze niekto, kto je za tento web zodpovedny len pozerat, pocuvat, co sa deje
a kaslat na to... To dokaze len budto uplny tátor, ignorant, alebo ...ani neviem...
Mozno ti prijde divne, ze sa nepozname a tykam ti...
Nuz, zvyknem vykat dospelym ludom, starsim odo mna, ktorych si vazim vdaka niecomu...
Ty si mlady, ambiciozny ( ved inac by si nebol sefredaktor, vsak ...), ale nevidim nic, preco
by som si mal teba vazit a teda ti vykat. Takze prepac, ale toto sa este asi chvilku nezmeni.
Ono, budu taki, ktori ta ani neoslovia pán šéfredaktor, ale bez toho "pán" a mozno aj horsie...
Takze pán dočasný šéfredaktor... Ja som ti svoje ( co ma narychlo napadlo ) povedal, tipujem,
ze coskoro sa pripoja aj ostatni, tak porozmyslaj, ze co im budes odpisovat.
Hlavne neklam, to totiz chalani nemaju radi a mohli by sa trosku napajedit, a mozno aj vykaslat
sa ti na web, ktoremu teraz docasne sefujes.
Odo mna zatial vsetko, good luck ;-)
Avatar - _Karel_
29. 10. 2015 17:49
Re: Vyjádření ke kapitolám
Není co dodat :yes:
Re: Vyjádření ke kapitolám
Perfektne a výstizne napsáno. :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dzakobo
29. 10. 2015 18:17
Re: Vyjádření ke kapitolám
To je sice skoro všechno pěkný, co tu píšeš, ale je třeba se na věc podívat komplexně. ACZ svůj potenciál bude mít určitě ještě dlouho, díky blogům, MACZ, katalogu, starším testům atd..

Nicméně si musíme uvědomit, že ACZ se v tuto chvíli nachází ryze v komerčním režimu, kde už není ten klukovský zápal zakladatelů okolo r. 2000 a později.

Jenom takový malý příklad: Liborova videa, někdy včetně Haničky a taky ukazoval, jak se vejde normální kočárek do kufru testovaného auta apod..
Kvalitní obsah může produkovat ten, kdo je majitel a "testér" (nejlépe, ale nemusí být) v jedné osobě, snaží se být objektivní a zkrátka do toho půjde se svým nasazením a kupříkladu si tu propíranou i20 někde sežene.

Toto vše ale u velkého kolosu CNC nemůžeš čekat. Za plnotučný Autofun (tenkrát ještě bez blesku :-) ) mi jako náhrada slouží Drive na streamu, a to dost dobrá. Měla by se držet konzistence, pár měsíců byl ve videech Kuba, teď vidět není. "Siluety" aut od D. Mrnika jsou taky bomba :no: , a přitom dříve toto vše už bylo vyřešeno, sice vše vypadalo poměrně amatérsky, ale člověk cítil snahu a zápal.

Chlapi, je to nás, časem si vytvořit web podle sebe (a nebo pomáhat rozvíjet autickar.cz) a jít po kvalitě!!! Přirovnal bych rozdíl k čokoládě. Tady je to tak na 20%, ale taková 90% schází.
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 18:44
Re: Vyjádření ke kapitolám
No dobre... A co teda akoze navrhujes ty ?
"Chlapi, je to nás, časem si vytvořit web podle sebe (a nebo pomáhat rozvíjet autickar.cz) a jít po kvalitě!!! "
- toto ?
Tipujem, ze si myslel, ze je to NA NÁS - akoze my by sme mali nieco urobit pre zmenu ACZ, ci ?
No ja som uz aj nieco urobil - tlacim na noveho bossa, nech dostane rozum a vrati veci aspon do povodneho stavu. Ty spominas na stare casy a teraz ides zlozit ruky do klina a povies si, ze ok, ved mam este taku a taku nahradu...?

Obsah ACZ nebol asi nikdy naj. Ale co bolo naj, tak to boli, su a budu diskusie !
Preco by ale aj obsah a forma nemohli byt lepsie ? To by aj tie diskusie vyzerali inac !
A o toto ide mne ! Aby som nemusel vzdy rozmyslat, ze ci je to naozaj tak alebo onak, ale brat napisane novinky ako fakt a venovat sa debate s ostatnymi a nie zhananim pravdivych informacii a doplnanim ich do diskusie, pripadne cez SZ autorovi, atd...

ACZ - v komercnom rezime...
A v akom bolo doteraz ? Co zilo z milodarov ako cirkev ? >:D
Vies, ono sa aj komercny web da viest lepsie. Ale tuto debatu uz nechcem zacinat...

a na toho autickara mrknem neskor vecer... ;-)
Avatar - Dzakobo
29. 10. 2015 19:05
Re: Vyjádření ke kapitolám
Jediná možnost, jak zvelebit ACZ je jej odkoupit. Že bychom se složili? >:-[] Tím, že budeš tlačit na Machalu docílíš velmi kusých výsledků. Tady není šance na nějakou velkou změnu, vidíš to stejně?
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 19:15
Re: Vyjádření ke kapitolám
Mozno si si vsimol v mojej prvej reakcii - p. sefredaktor je DOCASNY sefredaktor...
takze po nom by mal prist podla Vasich zakonov na zaklade verejneho vyberoveho obstaravania uz realna nahrada.
Odkupit web...? >:D Hmm, no neviem, ale aktualne sa mi zdaju byt v CNC nenazranci nenazrati, takze na tu ich sumu by sme sa asi nevyskladali... :-!

Ja to vidim jednoducho - pockat, pocas toho cakania tlacit na aktualneho bossa, ked to nepomoze, tak pritlacit... no a pomedzi to klasicka partizanska vojna ktoru som zacal a uspesne ju praktizujete ( copy clanku do diskusie :-) ) ... atd...
No a ked sa tu nic nepohne, tak pre nas, jazykovo zdatnejsich je chvalabohu spusta zahranicnych webov, ktore su aj rychlejsie, a poväcsinou aj korektnejsie.

Ja by som si ale prial, aby bolo ACZ ten web, na ktory mozem zakazdym odkazat svojich znamych, ktori maju zaujem o kvalitne a dobre info.
Tak uvidime, ci nasa kritika padla na urodnu podu a co a ako rychlo sa zmeni... ;-)
Avatar - Dzakobo
29. 10. 2015 19:25
Re: Vyjádření ke kapitolám
Šéfredaktor je jen figurka. Otevřené výběrové řízení >:D aneb hledá se největší kejval pod sluncem.
Cenu ACZ tipuji řádově 2 mil., může to být i 5, nevím.
30. 10. 2015 08:35
Re: Vyjádření ke kapitolám
To je fuk, kolik to stoji, ja chci na web o autech chodit se bavit, ne ho vytvaret, ne ho piplat, ne resit problemy ekonomicke a dalsi pridruzene. Hledam misto pro odreagovani, pro zabavu, misto, kde najdu stejne postizenou bandu, ja se chci bavit s Pajou, Dinarem, Topperem, a taky s Tee-jayem, i kdyz se hadame, rejpat (v dobrem) do Kinga/Fokta, ale chci to delat bez toho, abych to cele vedl.
29. 10. 2015 19:14
Re: Vyjádření ke kapitolám
Ty si kus rozumný chlap. Viac jak by som čakal. ;-) :yes:
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 19:18
Re: Vyjádření ke kapitolám
Ty slabo učiť Slovenčino ? >:-[]
29. 10. 2015 19:26
Re: Vyjádření ke kapitolám
Nerozumela jazyku môjho kmeňa? Prídi do BA, dáme pivo.
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 19:31
Re: Vyjádření ke kapitolám
Aaaaach, taaaa Blavák, noooo... >:D
Prijdi ty ku nam na sever - ku pravym Slovákom !
Naucime ta porádne po slovensky a pivo tu capuju tez >:D
Ja teda pivo nepijem, ale Becherovkou nepohrdnem - po troske ... :-)
29. 10. 2015 19:47
Re: Vyjádření ke kapitolám
Ááále prd blavák. Len sa mi tam zapáčila jedna žena, a už som tam tak nejak trochu približne akosi na chvíľu tak nejak zatiaľ asi na 20 rokov zostal...a ešte asi zostanem... >:D
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 19:51
Re: Vyjádření ke kapitolám
No krásne... >:D
Úplne klasicky - svet sa točí kolo ..či >:-[]
Teraz sorry - nič osobné >:D Len to tak už proste býva - že my - muži, sa musíme prispôsobiť ženám... :-!
29. 10. 2015 20:20
Re: Vyjádření ke kapitolám
>:D :yes: (kebys ty vedel, ktorý ja som...)
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 20:28
Re: Vyjádření ke kapitolám
tak SZ...?
29. 10. 2015 21:08
Re: Vyjádření ke kapitolám
ako sa Ti páči
29. 10. 2015 23:25
Re: Vyjádření ke kapitolám
..skusim si tipnut..somewhere?Dlho som ho tu nezahliadol
30. 10. 2015 00:13
Re: Vyjádření ke kapitolám
Tak môžeš vymenovať ešte 10 ďalších, ktorí nechodia príliš často. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
30. 10. 2015 07:35
Re: Vyjádření ke kapitolám
Hohoho, ten poslední odstavec si asi oprintscreenuju a zarámuju >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
29. 10. 2015 21:59
Re: Vyjádření ke kapitolám
Zajímalo by mě, jestli sem všechny ty mínusy za nesouhlas s Machalou nasekali opravdu diskutující.
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 22:07
Re: Vyjádření ke kapitolám
a vies ze aj mna ? >:D >:D >:D >:D
Ale to sa asi nedozvieme nikdy.
Teoreticky, keby som si odmyslel obsah mojho prispevku a hodnotil len formu, tak par minusov by som aj voci sebe pochopil. Nie kazdemu sa musi pozdavat moj brutalisticky styl... Lenze vy co ma poznate uz viete, ze ked treba kritizovat, tak kritizujem dost tvrdo a priamo. Takze ti, co mi dali tie minuska su bud babovky, alebo ... ved to je jedno. >:D
Edit:
Tak ani antikoncernisti to asi nebudu ! Vsimni si mojich 6 :no: pri vlakne "Dotaz na redakci" 10:54 - kde si robim srandu z VW ! >:D
Avatar - _Karel_
29. 10. 2015 22:34
Re: Vyjádření ke kapitolám
Schytali to všichni, kdo nesouhlasí s machalou. Což pokud umím číst, nesouhlasí nikdo. Tak jsme se asi omínusovali navzájem ;-)
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 22:49
Re: Vyjádření ke kapitolám
>:D >:D >:D >:D
29. 10. 2015 18:10
Re: Vyjádření ke kapitolám
to co si auto.cz roky budovalo ted jeden clovek prosazujici kapitoly za par mesicu znici, vis ono to neni ze dne na den, takove statistiky webu se jeste nekolik mesicu a klidne i rok nebudou vubec tvarit spatne, ale pak muze nastat sakra krutej zlom a napravit ho, jpo to us asi bude ukol noveho sefredaktora kterej bude kapitoly jeste sakra dlouho proklinat :-! jako vlastnik jisteho eshopu a predtim jisteho fora vim o statistikach webu celkem svoje, a taky jsem za tech asi 12 let zjistil ze * si skalni "divaky" je ta nejvetsi chyba, tak treba ti to docvakne

pokud chces zvisit zisk z reklamy, existuje lepsi zpusob nez lidem servirovat kapitoly s dalsi varkou reklamy, oni existuji i reklamy ktere se refreshuji a vydelaji za 5 minut vic nez 10 kapitol na ktere nekdo cuci 5 minut ;-) timhle nesmyslnym jednanim tu jen vic a vic lidi vpodstate vedes k tomu aby pouzivali adblock a podobna reseni
Avatar - Dzakobo
29. 10. 2015 18:41
Re: Vyjádření ke kapitolám
Přesně, takhle jsem prakticky skončil s autowebem - nepřehledná grafika, blbý Bednář, demagogický Beránek, málo testů a celkově zajímavých článků. Za Koubka a Žáka to byl ne sice špičkovej, ale dobrej web.
Avatar - Ada je zase tady
29. 10. 2015 20:46
Re: Vyjádření ke kapitolám
Pozor! Promluvil odborník: " zvisit zisk"... :no:
29. 10. 2015 21:20
Re: Vyjádření ke kapitolám
Děláš, jako kdyby jsi viděl text od SamanAR poprvé v životě. Že nevládne brilantně pravopisem zde již všichni ví a nikdo se nad tím už vůbec nepozastavuje. I když to sice je jistý nedostatek, nemusí to ještě automaticky znamenat, že nemůže mít někdy pravdu.

Tvůj posměšek je v tomto případě trapný. Alespoň podle mě. Příště raději věcně argumentuj.
Avatar - _Karel_
29. 10. 2015 21:34
Re: Vyjádření ke kapitolám
:yes:
Věcně argumentovat může jen inteligentní člověk.
29. 10. 2015 21:21
Re: Vyjádření ke kapitolám
Už len tvoje "múdre" poznámky tu chýbali k dokonalosti...
29. 10. 2015 18:12
Re: Vyjádření ke kapitolám
Děkuji alespoň za nějakou reakci, byť opožděnou.

Patřím mezi ty čtenáře, kteří odcházejí z jakéhokoliv článku, jakmile zjistí, že je rozdělen na kapitoly, byť by téma bylo pro mě jakkoliv přitažlivé. Můj osobní názor je, že dělení na kapitoly (klikačka) nemá pro uživatele - čtenáře žádná relevantní opodstatnění od dob, kdy bylo vynalezeno kolečko na myši resp. touchpad. S masou textu, kterou bych ve svém téměř kmetském věku nezvládal, se zde opravdu nesetkávám. Snad jedině trošku v oddíle Veterán.auto.cz bývá více textu a přesto se zde "kapitoly", díky bohu, zatím nevyskytují.

Nejen kvůli tomu považuji tento oddíl za kvalitativně na daleko vyšší úrovni než základní Auto.cz. Jak po stránce textu, jeho obsahu, citlivého posouzení až do jakých podrobností zajít či nezajít, tak až po, z velké většiny, naprosto dostatečné zpracování obrazových příloh vč. popisů k jednotlivým snímkům. V neposlední řadě musím zároveň vyzdvihnout i naprosté minimum chyb a nepřesností v této sekci.

Jakoby to snad ani nebylo Auto.cz.

Doufám, že můj názor, jako několikaletého pravidelného čtenáře Auto.cz, přispěje ke zkvalitnění tohoto webu.

Přeji mnoho úspěchů a jen ta správná rozhodnutí ve vaší nelehké práci.
Avatar - Ja Prvni 123
29. 10. 2015 19:03
Re: Vyjádření ke kapitolám
v této logice odebrat lidem klíče od bytu a zamknout je zvenku povede k utužení rodin, protože prokazatelně méně lidí odejde z domu...

Good luck. Ale ta diskuze tady mi přijde jednoznačná - nečetl jsem ani jednou pozitivní reakci.
Já osobně odcházím okamžitě po zjištění, že jde o kapitoly... a z principu jsem už nějakou dobu nepřešel na následující kapitolu... řekl bych, že nejsem sám.
Tak se na ta data podívejte důkladněji.
29. 10. 2015 19:12
Re: Vyjádření ke kapitolám
"Nejprve bych se chtěl omluvit, že reaguji s tak velkým zpožděním. Do budoucna se budu snažit být pružnější..." Keď som si to preložil do zrozumiteľnejšej podoby, vyšlo mi toto: Bol som ticho, lebo na to nemám gule, ale dohnali ste ma k tomu (možno pomohli aj redaktori). Dúfam,že sa už nič také nezopakuje.

"Všiml jsem si, že rozdělení článků na kapitoly je velice diskutovaným tématem."
No to mi je novina, sakra! Po toľkom kriku, mrakoch kritiky a kopírovaní posekaných článkov do jedného celku v diskusiách samotnými čitateľmi to bolo konečne hodné povšimnutia?

"Doufám, že nám zůstanete věrni i s kapitolami!" Nezostaneme. Ak nedostanete rozum. Je jasné, že svoje riešenie budete do krvi obhajovať. Ale nemá to zmysel. Nenávidíme to!

"Kromě tolik diskutovaných kapitol pro vás však připravujeme i další novinky, které, jak doufám, budou přijaty méně rozporuplně." Dopekla, tak už sa dopredu bojíte? To nás teda čakajú veci, keď vopred viete, že budú prijaté rozporuplne. Nemáte ešte dosť? Nestačilo vám nasierať nás doteraz?

"Za vaše reakce, poznatky, zkrátka zpětnou vazbu, budu samozřejmě velmi rád!" Nemyslím. Táto veta je skôr "povinná jazda" na konci príspevku. Naopak, boli by ste radi, keby sme čítali, klikali a nesťažovali sa.

Z celého tohto "vyjadrenia ku kapitolám" mi vychádza jedno: Šéfredaktor si bez pokynu nadriadených ani len neprdne. Jeho pozícia nie je na závidenie, aj keď snáď vedel, do čoho ide. A možno mal na začiatku aj nejaké ambície. Len dokedy mu vydržia. Asi začínam chápať, prečo s tým Kovařík tak rýchle praštil.

Najsmutnejším dňom pre ACZ bol ten, keď prešlo pod Blesk. Prestávam veriť, že to bude lepšie. Skôr naopak.
Avatar - rohYpnol
30. 10. 2015 12:07
Re: Vyjádření ke kapitolám
Dělení na kapitoly ne naprostý nesmysl.

Testy na ACZ nejsou velkého rozsahu a i masa textu se dá velmi atraktivně načlenit v rámci jedné stránky.

Problém je, že jdete po kliknutích a po statistikách, nikoliv po výsledku. Resp. výsledkem vaší práce by měl být test a výsledná podoba, a ne statistiky kliknutí v tabulkách. Testy dělené na kapitoly NEČTU!
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2015 20:39
testy
ja by som sa chcel opytat ako je to s testami niektorych aut..... nove HRV alebo jazz ste otestovali sotva len co auta prisli na trh....podobne aj levorg ( niektori mozno ani nevedia ze nejaky levorg vobec uz existuje ) .... doslova horuce pecene auto a uz ho mame v teste....... ale faceliftovany ceed ktory je na trhu uz snad vyse mesiac a pol..... stale nic.... rio po polroku stale nic..... ani venga.... octavia RS 230 bola predstavena na slovakiaringu presne sucasne v case ked bolo aj medzinarodne predstavenie ceedu pri ziline .. octaviu RS ste stihli uz ale medzitym davno otestovat ( uz aspon dva alebo tri tyzdne dozadu ak sa nemylim ) .... samozrejme ceed stale nic.... tak ako je to s tymi testami aut..... ? trosku ma mrzi ze niektore znacky su akoby "odstrkovane" ..... nejde len o ceed... rio... vengu..... rozhodne aj taky hyundai na tom nie je moc dobre ked vidim vlastne nevidim tu za cely rok ziaden testik tejto znacky ( ak teda neratam spolocne porovnavacie testy od SM ) .... v com je problem ze v cz predajne velmi uspesne znacky ako hyundai a kia su tu akosi "v uzadi" a maju tu tych testov tento rok akosi uz pomenej alebo takmer ziadne.... okrem dvoch testov kie sorento ... cely rok nic.... ako fanda tychto znaciek mam z toho zmiesane pocity.... zvlast ked tu vidim ze pokial ide o superb tak nie je problem tu dat aj 5 testikov za 6 tyzdnov ...

co sa tyka klikaciek.... nie je to aspon pre mna nepredstavitelny problem ( aj ked samozrejme je mi to tiez proti srsti takyto format ) .... ale ak chcem pozriem si to proste aj tie technicke tabulky video a nejaky ten text.... mna skor mrzi akasi nevyvazenost testovanych znaciek.... rad by som si tu uz precital nieco o faceliftovaom riu aj ceede alebo o takom novom genesise ci tucsone ... ale fakt neviem ci sa dockam(e) .... najlepsia jizda na webu by podla mna nemala na korejcov zabudat.... su to dnes uz predsa etablovane znacky na urovni.... ktore nemozeme len tak "preskocit" predsa..... chapem ze mnohym su stale korejci proti srsti ale tie auta sa predavaju aj uvas v cz velmi slusne a to je tiez jeden z dovodov preco by nebolo od veci venovat sa im predsa len trosku viacej podla mna

co chcem ocenit je kvalita videi v testoch.... jednoznacne za posledny polrok sla hore ... a aj dlzka niektorych videi je uz vacsia co sa mi paci... tah s videom pri testoch chvalim.... len netreba ich tiez sekat na male kusky.... jedno dlhe video je vzdy lepsie ako 3 kratucke..... ale to sme uz zase pri tych klikackach...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2015 21:10
Re: testy
nemas zaco sa ospravedlnovat .. vdaka za nazor
29. 10. 2015 22:32
Re: testy
Podeľ to na celé vety a nie potrhané myšlienky, a rád sa do toho pustím. Ale toto je pre mňa na večer moc.
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2015 21:14
Re: testy
>:D >:-[] >:D >:-[] :yes:
Avatar - Stewee
30. 10. 2015 08:51
diskusia sa ubrala inym smerom
Mili diskuteri, je mi luto, ze cela diskusia k testu sklzla uplne inde, co s testom auta samotneho nesuvisi. Ja mam pozitivny vztah k Hondam, aj preto, ze mam s nimi len velmi dobre niekolkorocne skusenosti. Budem vsak tiez ako vy a vyjadrim sa k tomu, co sa tu pretriasa.
Ja som asi jeden z mala, ktory ako chuj klika na tie trapne a skoro prazdne kapitoly, aby sa docital k niecomu. Mnoho krat to klikanie skutocne nestoji za vela, ak neratam hodnotu casu premarneneho samotnym klikanim. Skutocne je to trapne delenie clanku. Komentar redaktorka alebo kto to je ten pan, co sa vyjadril, ze clanok je deleny na kapitoly z toho dovodu, aby neslo o velky suvisly text, je skutocne uboha obhajoba. Mily pan redaktorko (autor clanku, ako aj ostatni v redakcii)... asi ste este nedrzali v zivote knihu v ruke, ci necitali ine clanky. Suvisly dlhsi text sa da prehladne rozdelit po kapitolach podnadpisom a nie otocenim dalsej strany. Mne pride rozhodne prehladnejsie mat cely text testu na jednej strane, ktory je vhodne rozdeleny jednym riadkom, v ktorom bude podnazov kapitoly. Skutocne sa zamyslite.
A este jeden zaujimavy postreh redaktorka, pise o nejakych diskuteroch, ktori ty rozhadzuju "paleckami nadol"... mam pocit, ze vsetkym, ktori kritizuju (resp. vyjadruju svoju NESPOKOJNOST) z nezmyselnym delenim clankom na niekolko stranok, nejako velmi pribudaju prave tie "palecky nadol". Nechce sa priznat pan redaktorko s tym, ze tie palecky nadol rozhadzuje prave on tym ludom, ktori nezdielaju jeho nadsenie pre rozdelovanie testov na niekolko stranok???
Som taktiez nespokojny s tymto formatom testov (nevraviac, o tom ako komentujete slabe a slabsie stranky u jednotlivych znackach). Nezabudnite ma v redakcii upaleckovat nadol, kvoli mojmu nazoru. Ospravedlnujem sa, ze ho mam a ze som si ho dovolil vyjadrit, hadam som nikomu nesposobil ziadnu ujmu.
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2015 19:47
aj 3litrove diesle v USA su problemove
Dieselafera "ma" dalsie pokracovanie, u 3l dieslov od VW , modelove rocniky 2014-2016. Americania avizuju tiez 9 nasobne prekrocene stanovenych limitov podla EPA
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku