První Citany už dnes mají přes 300 000km. A nejsou s nimi žádné problémy.
Zrovna i ty jednoduché Renaulty vždy fungovaly. Mercedes-Benz si je vědom rizika spojeného s tímto produktem, (i spojením Renault Kangoo - Mercedes-Benz) a kvalitu si hlídají zaměstnanci Daimleru na místě, dokonce bych řekl, že díky této spolupráci se i kvalita vozidel Kangoo zvedla výše.
Od Euro5 i ten K9K 1,5dCi není časovanou bombou. Citan měl od začátku jinak laděný motormanagement, řazení, podvozek, palubní desku a spoustu méně viditelných drobností k tomu. No, možná těch změn mohlo být i více ale jsme v segmentu, kde každá firma tlačí na snížení ceny o poslední korunu. Ani mercedes nebude v tomto segmentu produkt zbytečně prodražovat.
Zrovna i ty jednoduché Renaulty vždy fungovaly. Mercedes-Benz si je vědom rizika spojeného s tímto produktem, (i spojením Renault Kangoo - Mercedes-Benz) a kvalitu si hlídají zaměstnanci Daimleru na místě, dokonce bych řekl, že díky této spolupráci se i kvalita vozidel Kangoo zvedla výše.
Od Euro5 i ten K9K 1,5dCi není časovanou bombou. Citan měl od začátku jinak laděný motormanagement, řazení, podvozek, palubní desku a spoustu méně viditelných drobností k tomu. No, možná těch změn mohlo být i více ale jsme v segmentu, kde každá firma tlačí na snížení ceny o poslední korunu. Ani mercedes nebude v tomto segmentu produkt zbytečně prodražovat.