to jo, akorát když ti vylítne airbag je 180 >:D >:D
Navíc FCA už svolávala po celém světě káry s airbagy Takata, jen tady v čr už vím asi o 130 lidech, kterým měnili zadarmo bagy v 300C, Chargeru, Magnumu, RAMce atd.
A k jjich smůle se to týká i aut z individuálního dovozu, takže se fakt prohnou a na Sr už je sovlávačka an spínačky, opět v akci 300C, Voyagera atd. Taky stovky aut
Je vidět, že Fiatu se zase začíná dařit! Jen tak dál, hlavně ať už je v prodeji nová Giulia a všechny tři karosářské verze Egey/Tipa! :-):yes::yes::yes:
Právě jsem to chtěl dopsat, že jsem si vzpomněl na rozhovor s Todtem, kde říkal, že cca polovinu zisku vytvářejí fanouškovské obchody. Ale i tak, v ceně nového Ferrari může být schována prodejcova provize okolo milionu. Takže třeba Ferrari 488 za nevím 5 mega - 1,2 ZISK - 0,8 provize = náklady ve výši 3 mil. Kč, to mi přijde poměrně málo.
Ono to bude tím, že Ferrari asi ze všech automobilek na světě nejvíc vydělává i z jiných produktů než jen z aut, jako takových. Je to úspěšná marketingová značka.
Jen tak dál, sice mě absence Giulie SW zamrzela, ale snad vědí, co dělají.
Jak počítám čísla z článku - nějak se mi nechce věřit, že Ferrari má ZISK z 1 auta v průměru 2,5 mil. Kč. Jasně že LaFerrari apod. jsou hodně drahá, ale zase je velmi drahý vývoj takových kusových modelů.