Novým předsedou představenstva automobilky Škoda Auto je ode dneška dosavadní šéf prodeje a marketingu Porsche AG Bernhard Maier. Vystřídal Winfrieda Vahlanda, který po pěti letech v čele Škody odchází z koncernu VW.
Vysokotlak pro každý válec, koncernem nazývaný PD, byl ekologický úplně stejně... jen byl o dost dražší...
Taky pracoval s vysokými tlaky... na rozdíl od původního přímovstřiku.
Ten zase byl úspornej a nesmrtelnej... toho je škoda. To je to krátkozraké vidění ekologie: o něco míň přimých emisí... bohužel občas jen vylhaných ... zaslepí nadšeného ekologa a on nedohlédne na tu paseku při výrobě nových motorů a dílů na ně... a materiálu na ty díly.. atd. :-(
No, on to úplně šmejd nebyl... ale CR má svoje výhody.
Princip vysokotlakého vstřikování, ale se zásobníkem pro každý vstřikovač zvlášť používají kamiony... a i Land Rover.
Kamionům zvýšená cena nevadí... a Land Rover to má na svém pětiválci TD5 proto, že hlavním úkolem Land Rovera je dojet... ten motor fakt dokáže dojet ještě i na 3 válce...
Dokázal.
Bohužel ho vzal ten kolotoč s BMW...
Bohužel.
ano používaly, akorát PD a ještě předním rotačka nebyly ekologické ale dnes koupit "ekologičtější diesel" s těma všema blbostma se neoplati když si spočítam údržbu a opravy oplatí se opravdu benzín pro toho kdo jezdí hodně tak CNG, neveřil sem že to někdy řeknu ale necham dožít svoje TDI a pak uvidíme další nástupce bude asi F30ka 320i, BMW udělalo knočně pěkný interier pár testu + nějaké zkušeností spolehlivosti a uvidíme jak to stím Citroen motorem vypadá.
ano technika je jedna věc a kvalita materiálu druhá každá ma svoje mouchy ale 1.9 tdi 66kW nic skoro nežere, nes.re se a jezdí to už prokázali i autobazary když prodavaji 12 let staré auta co maji údajně najete 130-160 tisic, jenže ty nové moderní motory už mají tolik chujovin ... mě jenom zajíma co se bude dělat s těma bateriema v elektromotorech za 10 let se zas zjistí, že je to ekologicky zase naho.no a budem tam kde sme začali