Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Auto má od dnešního dne nového šéfa, je jím Bernhard Maier

redakce AUTO.CZ
Diskuze (14)
Novým předsedou představenstva automobilky Škoda Auto je ode dneška dosavadní šéf prodeje a marketingu Porsche AG Bernhard Maier. Vystřídal Winfrieda Vahlanda, který po pěti letech v čele Škody odchází z koncernu VW.

Změny ve Škodě jsme zveřejnili už 25. září a souvisí s personálními pohyby v celém koncernu VW, které spustila aféra s obcházením homologačního měření emisí některými dieselovými motory VW. Novým koncernovým šéfem se po Martinovi Winterkornovi stal Matthias Müller, který předtím rovněž působil v Porsche jako předseda představenstva.

Maier oficiálně nastupuje do vedení Škodovky dnešním dnem. Nejdříve se vyučil automechanikem a pak pokračoval ve studiu podnikové ekonomiky v německém Calw, s automobilky je tedy úzce spjat už od mládí. Po angažmá u firmy Nixdorf nastoupil v roce 1988 do prodejní organizace společnosti BMW AG, kde zastával různé řídící funkce na domácím trhu i v zahraničí. V červnu 2001 přestoupil k Porsche AG a vedl aktivity domácí prodejní organizace. V roce 2010 se v Porsche stal členem představenstva.

V čele Škody chce Maier navazovat na výrazný růstový trend a modelovou ofenzivu, které nastartoval Vahland. Škoda v současnosti vyrábí přes jeden milion aut ročně a dodává je na více než 100 trhů. Podle svých slov chce Maier důsledně prosazovat další rozvoj značky, kterou v nejbližších letech čeká posilování zejména v segmentu SUV.

S Vahlandem vedení koncernu počítalo jako se šéfem operací Volkswagenu v Severní Americe, kvůli rozdílným názorům na podobu nového regionu se ale následně rozhodl skupinu Volkswagen zcela opustit.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (14)
2. 11. 2015 19:15
Re: marketingový odborník
ano technika je jedna věc a kvalita materiálu druhá každá ma svoje mouchy ale 1.9 tdi 66kW nic skoro nežere, nes.re se a jezdí to už prokázali i autobazary když prodavaji 12 let staré auta co maji údajně najete 130-160 tisic, jenže ty nové moderní motory už mají tolik chujovin ... mě jenom zajíma co se bude dělat s těma bateriema v elektromotorech za 10 let se zas zjistí, že je to ekologicky zase naho.no a budem tam kde sme začali
Avatar - Machýrek
1. 11. 2015 23:00
Re: Škoda je už dávno německá firma
vzduch voe
Avatar - Jenik3
1. 11. 2015 22:56
Re: Škoda je už dávno německá firma
a neni jedno, kdo je vlastnikem?
Ciste formalne se jedna o ceskou akciovou spolecnost (zapsanou v ceskem OR) se zahranicnim vlastnikem.
Avatar - Ja Prvni 123
1. 11. 2015 18:52
Re: marketingový odborník
Vysokotlak pro každý válec, koncernem nazývaný PD, byl ekologický úplně stejně... jen byl o dost dražší...
Taky pracoval s vysokými tlaky... na rozdíl od původního přímovstřiku.

Ten zase byl úspornej a nesmrtelnej... toho je škoda. To je to krátkozraké vidění ekologie: o něco míň přimých emisí... bohužel občas jen vylhaných ... zaslepí nadšeného ekologa a on nedohlédne na tu paseku při výrobě nových motorů a dílů na ně... a materiálu na ty díly.. atd.
:-(
Avatar - Ja Prvni 123
1. 11. 2015 18:44
Re: marketingový odborník
No, on to úplně šmejd nebyl... ale CR má svoje výhody.
Princip vysokotlakého vstřikování, ale se zásobníkem pro každý vstřikovač zvlášť používají kamiony... a i Land Rover.
Kamionům zvýšená cena nevadí... a Land Rover to má na svém pětiválci TD5 proto, že hlavním úkolem Land Rovera je dojet... ten motor fakt dokáže dojet ještě i na 3 válce...
Dokázal.
Bohužel ho vzal ten kolotoč s BMW...
Bohužel.

:-!