Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto má od dnešního dne nového šéfa, je jím Bernhard Maier

Novým předsedou představenstva automobilky Škoda Auto je ode dneška dosavadní šéf prodeje a marketingu Porsche AG Bernhard Maier. Vystřídal Winfrieda Vahlanda, který po pěti letech v čele Škody odchází z koncernu VW.
Zpět na článek
Avatar - Ada je zase tady
1. 11. 2015 10:23
marketingový odborník
a ekonomista :no: Takoví nahradili slibný systém TDI PD systémem CRI :no: No uvidíme... :-|
Rozbalit vlákno
10
Re: marketingový odborník
V čom sľubný? :-O
1. 11. 2015 12:35
Re: marketingový odborník
Asi v prislube nekonecneho prisunu pevnych castic a NOx. Mimochodom pan trochu vyzera ako Heydrich ;-)
1. 11. 2015 16:39
Re: marketingový odborník
Spolehlivost ? kdyby bylo PD špatné tak byho nepoužívali Mitsubishi a Ford
1. 11. 2015 16:53
Re: marketingový odborník
ford pouziva PD? vlastne nekdo jiny nez VW pouziva smejd PD? to byla slepa ulice
1. 11. 2015 17:06
Re: marketingový odborník
ano používaly, akorát PD a ještě předním rotačka nebyly ekologické ale dnes koupit "ekologičtější diesel" s těma všema blbostma se neoplati když si spočítam údržbu a opravy oplatí se opravdu benzín pro toho kdo jezdí hodně tak CNG, neveřil sem že to někdy řeknu ale necham dožít svoje TDI a pak uvidíme další nástupce bude asi F30ka 320i, BMW udělalo knočně pěkný interier pár testu + nějaké zkušeností spolehlivosti a uvidíme jak to stím Citroen motorem vypadá.
1. 11. 2015 17:27
Re: marketingový odborník
no to by mne zajimalo v cem mel ford PD. jedine snad v tom pru*** galaxy. to bylo take jedine fordi slapnuti do hovwna
Avatar - Ja Prvni 123
1. 11. 2015 18:52
Re: marketingový odborník
Vysokotlak pro každý válec, koncernem nazývaný PD, byl ekologický úplně stejně... jen byl o dost dražší...
Taky pracoval s vysokými tlaky... na rozdíl od původního přímovstřiku.

Ten zase byl úspornej a nesmrtelnej... toho je škoda. To je to krátkozraké vidění ekologie: o něco míň přimých emisí... bohužel občas jen vylhaných ... zaslepí nadšeného ekologa a on nedohlédne na tu paseku při výrobě nových motorů a dílů na ně... a materiálu na ty díly.. atd.
:-(
2. 11. 2015 19:15
Re: marketingový odborník
ano technika je jedna věc a kvalita materiálu druhá každá ma svoje mouchy ale 1.9 tdi 66kW nic skoro nežere, nes.re se a jezdí to už prokázali i autobazary když prodavaji 12 let staré auta co maji údajně najete 130-160 tisic, jenže ty nové moderní motory už mají tolik chujovin ... mě jenom zajíma co se bude dělat s těma bateriema v elektromotorech za 10 let se zas zjistí, že je to ekologicky zase naho.no a budem tam kde sme začali
Avatar - Ja Prvni 123
1. 11. 2015 18:44
Re: marketingový odborník
No, on to úplně šmejd nebyl... ale CR má svoje výhody.
Princip vysokotlakého vstřikování, ale se zásobníkem pro každý vstřikovač zvlášť používají kamiony... a i Land Rover.
Kamionům zvýšená cena nevadí... a Land Rover to má na svém pětiválci TD5 proto, že hlavním úkolem Land Rovera je dojet... ten motor fakt dokáže dojet ještě i na 3 válce...
Dokázal.
Bohužel ho vzal ten kolotoč s BMW...
Bohužel.

:-!
1. 11. 2015 16:30
Re: marketingový odborník
No bohužel motory na které je spolech už přes 10 let nahradí nové motory a ty ekologičtější stojí z pohledu servisu a spolehlivosti za prd
:no:
Avatar - Hanson
1. 11. 2015 14:20
Škoda je už dávno německá firma
nikdo mi nenamluví, že mimo těch otroků tam je ještě něco českého. ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jenik3
1. 11. 2015 22:56
Re: Škoda je už dávno německá firma
a neni jedno, kdo je vlastnikem?
Ciste formalne se jedna o ceskou akciovou spolecnost (zapsanou v ceskem OR) se zahranicnim vlastnikem.
Avatar - Machýrek
1. 11. 2015 23:00
Re: Škoda je už dávno německá firma
vzduch voe

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku