Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policie dostala nové Škody Octavia. Jsou opravdu speciální!

Česká policie si převzala nové benzinové Octavie. Jedná se o první větší nákup policejních aut od roku 2011.
Zpět na článek
2. 11. 2015 15:25
2. 11. 2015 20:29
2. 11. 2015 19:11
2. 11. 2015 18:10
3. 11. 2015 09:42
2. 11. 2015 15:28
2. 11. 2015 15:38
2. 11. 2015 15:58
2. 11. 2015 22:28
4. 11. 2015 09:53
2. 11. 2015 16:20
2. 11. 2015 16:54
2. 11. 2015 16:14
2. 11. 2015 16:34
4. 11. 2015 08:46
2. 11. 2015 16:37
2. 11. 2015 17:07
2. 11. 2015 17:36
2. 11. 2015 17:47
2. 11. 2015 19:33
4. 11. 2015 08:47
2. 11. 2015 17:38
2. 11. 2015 21:19
2. 11. 2015 21:59
2. 11. 2015 21:26
2. 11. 2015 22:31
9. 11. 2015 00:28
2. 11. 2015 23:28
3. 11. 2015 02:03
3. 11. 2015 13:15
3. 11. 2015 23:19
4. 11. 2015 10:11
9. 11. 2015 00:25
6. 11. 2015 15:14
13. 12. 2015 11:23
15. 12. 2015 21:08
2. 11. 2015 15:24
OK, jen ten Langrův potisk
by mohli změnit..
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Uživatel_5340709
2. 11. 2015 15:43
Re: OK, jen ten Langrův potisk
Je celkem povedený, ale z principu bych ho dal taky asi pryč. Jenomže to je další změna, další zvykání si občana na nové barvy.
2. 11. 2015 16:30
Re: OK, jen ten Langrův potisk
Tak nevím, mně přijde poměrně praktický.

Nota bene je trochu změněný.
Stačí se jen podívat na první várku Octavie III pro PČR s novou várkou:

Původní design
[odkaz]
Nový design
[odkaz]

Mimo jiných odstínů (už ne ta bosenská žlutá) třeba zmizelo to přelepení B sloupku.
2. 11. 2015 19:20
Re: OK, jen ten Langrův potisk
az z toho sloupku tu prevozni folii sloupnou tak taky bude cernej >:-[]
Avatar - Barry Lyndon
2. 11. 2015 17:15
Re: OK, jen ten Langrův potisk
taky se mi to moc nelíbí - když už kopírovali britský vzor, tak to měli udělat kompletně a ne jen jako takovou obvyklou českou patlanici... ale současné provedení je o něco lepší než původní...

Osobně bych volil jako základ bílá auta (levnější na pořízení i opravy a s příslušnými polepy výraznější design) a zapracoval hlavně na těch černých nápisech POLICIE, protože ty nejsou vůbec reflexní...
2. 11. 2015 19:13
Re: OK, jen ten Langrův potisk
Presne tak. Napis policie by mel byt dominantni, at uz kvuli tomu, aby kazdy vedel, s kym ma tu cest, nebo ruznym andelum 112 apod., kteri kopiruji barevne schema policejnich vozu. Ale zase je riziko, ze by to vypadalo, jak cedule nad vietnamskou vecerkou a ten aktualni design neni az tak spatny. Nejhezci policejni auta maji podle me v Rakousku.
3. 11. 2015 08:20
Re: OK, jen ten Langrův potisk
Největší pokrok byl pro mé oči přechod z bílé na stříbrnou.
Avatar - Barry Lyndon
3. 11. 2015 10:03
Re: OK, jen ten Langrův potisk
pro mě je to teda "pokrok" k horšímu - jak co do účelnosti, tak co do "krásy".
2. 11. 2015 18:53
Re: OK, jen ten Langrův potisk
Mohli,"nepomáhat a otravovat" by tam pasovalo daleko líp.
4. 11. 2015 08:40
Re: OK, jen ten Langrův potisk
Proboha proč by to měnili. Tento potisk na stříbrném základě je vysoce funkční a navíc i na autech moc pěkně vypadá! :yes: :yes: :yes:
4. 11. 2015 15:19
Re: OK, jen ten Langrův potisk
Taky souhlasím. Když se kouknu na policejní barvy v jiných (nejen evropských) státech, tak jsme na tom podle mě hodně dobře :-)
Avatar - Ozzman
2. 11. 2015 15:25
Black packet
Nezlobte se na mne, ale ty černé plasty a jiné prvky luxusní výbavy Active... >:D Vždyť je to ostuda... no schválně, podívejte se k naším sousedům, když jezdí běžné policejní vozidla, kdo má nelakovaná zrcátka a auta, která vypadají takhle... To opravdu nemohla Škodovka, když už vyhrála výběrové řízení, policistům dopřát, alespoň Ambition výbavu z exteriéru? Je fakt, že to nepotřebují, ale... no vypadá to prostě levně :/
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Uživatel_5340709
2. 11. 2015 15:46
Re: Black packet
Auto pro policejní služby je trpící dělník, který střídá řidiče, a za chvíli je celé otlučené. Vždyť je to jedno.
Avatar - euro89
2. 11. 2015 17:02
Re: Black packet
Škodovka dopřát určitě mohla, ale tuším, že Policie ČR ani nechtěla, aby mohla socialistickému stádu ovcí ukázat, že šetří jejich peníze (o které je stejně obere třeba při měření rychlosti metr za začátkem/před koncem obce).
U nás vídám policii nejčastěji v BMW 5er Touring, 3er Touring, MB Viano a Sprinter a nikoho ani nenapadne se pohoršovat nad tím, že nekupují Golfy nebo Passaty...
2. 11. 2015 20:29
Re: Black packet
Jenomze tam "u vas" jsou asi jine platy a jiny vozovy park obecne. Kazdopadne octavky se jako policejni vozy pouzivaji i na zapade, ne jenom na nahaneni socialistickych stad.
Avatar - Barry Lyndon
2. 11. 2015 17:16
Re: Black packet
černá zrcátka jsou prostě praktičtější a že by to vypadalo výrazně hůře? nemyslím si...
2. 11. 2015 19:11
Re: Black packet
Mozna na normalnim aute, ale tohle je tak oblepene, ze si nejakych zrcatek sotva nekdo vsimne.
2. 11. 2015 18:10
Re: Black packet
Octavia RS má černá zrcátka jako extra výbavu ;-)
Avatar - Ozzman
2. 11. 2015 18:53
Re: Black packet
Řekl bych, že u Škodovky není černá, jako černá >:D Zvláště ten rozdíl mezi Active a RS je celkem poznat i od amatéra >:D
Avatar - Emel
3. 11. 2015 09:42
Re: Black packet
Podle mě to v kombinaci s tím polepem do očí nebije, nevidím v tom problém. Když už něco, mohli si dopřát spíš třeba koženej volant a loketní opěru, schránku na brýle... přece jen v tom tráví dost času.
2. 11. 2015 15:28
CNG
zrovna statu respektive policii by se nejvice vyplatili auta na CNG s vlastnima plnickama, pritom by ty auta mohli bejt za uplne stejny penize, a jeste by si mohli dat na ne za cas "dotaci" >:D
Rozbalit vlákno
6
2. 11. 2015 15:38
Re: CNG
To je nesmysl. Polovina ceny benzínu tvoří daně. Daně jdou státu. A stát platí tu policii..., čili stát má benzín reálně za cca 15 Kč litr.
Avatar - _Karel_
2. 11. 2015 15:58
Re: CNG
A navíc by CNG byly výkonově nedostatečné.
Avatar - Ronault.
2. 11. 2015 22:28
Re: CNG
Nemyslím si, pokles výkonu není velký a i tak je 1,4 tai velký skok proti 1,6 MPI, které měli v drtivé většině doteď
4. 11. 2015 09:53
Re: CNG
Tak rozdíl mezi 110/132 kW a 81 kW rozhodně je velký. Zkuste si někdy půjčit 81 kW CNG Octavii a projet se s tím... Já jsem s tím jezdil. Na moje běžné ježdění po městě to stačilo, ale na honičku to rozhodně nemá žádné ambice.
2. 11. 2015 16:20
Re: CNG
cena benzinu bez dani je cca 9.25 korun za litr, problem je, ze policie takovej benzin nema a nakupuje v soukromem sektoru a rozhodne ne v tom nejlevnejsim, realne tedy kazdy spotrebovany litr benzinu schlamstne cca 4-6 korun na litru soukromej sektor a ac se statu ty finance na danich vrati, ten kolotoc s vracenim by se dal snadno obejit (stejne jako podvody kdy si nekteri policiste benzni a naftu kradou)
Avatar - Barry Lyndon
2. 11. 2015 16:54
Re: CNG
a to byl nesmysl dne (důvody už byly vysvětleny) ;-)
2. 11. 2015 15:31
Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové náklady.
Zajimave je, ze na Slovensku nakoupili temer vsechno v nafte. Kdo tedy neumi pocitat?
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Inferius
2. 11. 2015 15:38
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Je dobře, že je vzaly v benzínu. Jakoby těch naftových smradů už taky tady nebylo zbytečně moc.....
Avatar - Uživatel_5340709
2. 11. 2015 15:52
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Na vnitru nepracují jen ženy........ ;-)
2. 11. 2015 16:15
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
A co by ste jim dal za naftové motory?...1.4 TDI nebo 1.6?...šak by byli pro smích...by jim ujel každý ani by se nemusel moc snažit...1.8TDI?..to by jim ujížděl jen každý 2....aj s mojí 1.5 atmo bych je prubl :P
2. 11. 2015 16:29
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Pán je znalec... 1.4 TDI se do Octavie nedává a 1.8 TDI neexistuje. Dává se tam jen 1.6 TDI a 2.0 TDI.
2. 11. 2015 17:07
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Poenta toho příspěvku není v tom se blejsknout znalostí ochcávkové motorizace...
2. 11. 2015 17:11
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
A jaká je pointa? Píšeš, že dieselové motory v Octavii jsou slabé a přitom ani nevíš jaké se tam dávají. >:D
2. 11. 2015 17:49
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Bavíme se o naftách na Slovensku, tudíž mluvím o naftových motorech...ne o aktuálních naftových motorech v ochcávce...pointa je ta, že turboropa 1.4, 1.6 není výkonná (jedno od jaké značky), 1.8 dejme tomu...to vše pokud vezmu jako konkurenta svoji 1.5 atmo...
2. 11. 2015 20:12
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Otvor oci, svet sa meni. Renault ma 1.6 dci so 118 kW co absolutne nemozes porovnavat s tvojou zdochnutou atmosferou. 1.8 snad nikto uz nevyraba (1.8tdi neexistuje, treba si to aspon overit ked to tu idem vypisovat), cize vezmime take 2.0 tdi so 150kW v novom passate. To su podla mna motori ktore sa nemusia hanbit a nieto este aby boli na smiech. Treba vyskusat 2.0tdi so 110kw a posles tu svoju atmosferu do prveho kovosrotu (nechcem nikoho urazat ale otvorit oci cloveku co si mysli ze ma supersport).
2. 11. 2015 20:12
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Někteří výrobci už dvoulitrové nafty nenabízí a jako vrcholné motorizace mají 1.6 diesely s výkonem 118kW. To bych tu tvou 1.5 atmo chtěl vidět jak takové nevýkonné turboropy stíhá. Myslím, že by ti ujely dřív než by sis přečetl SPZ.
3. 11. 2015 17:34
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Mno...tk k tomu mojemu motoru...je to 1.5 84kW s poměrem 14kg na kW...aktuální 2.0TDI v ochcávce má 110kW a váhový poměr 12kg (4x4 má 13kg)na kW což znamená, že byť ty dva motory dělí 25% objemu, turbo a téměř 20 let, tak bych se rozhodně nebál, že uvidím jen SPZ >:D
Avatar - Emel
3. 11. 2015 17:50
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
A co ostatní parametry... maximálka, zrychlení? Ty ti napoví víc o tom, jak dlouho bys aspoň tu zadní SPZ viděl.
Avatar - eXp10it
2. 11. 2015 19:05
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Tak ona i ta 1.4 110kW ujede jakémukoliv rakovinometu z nabídky Octavie natož ta 1.8 tak v tom bude pointa.
2. 11. 2015 19:41
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
1.4 ujede jen 1.6 TDI. S 2.0 TDI 110kW to bude vyrovnané a proti 2.0 TDI 135kW už 1.4 TSI nemá šanci, to i 1.8 TSI by se musela hodně moc snažit...
2. 11. 2015 20:02
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
zrychleni na stovce 2.0tdi 135kW nekonecnych 8.2sec, 1.8tsi 7.3sec, coz je o parnik.
1.8tsi je navíc o 130kg lehci.
i 1.4tsi je na stofce dřív (8.1), nez ten rs zazrak v nafte, který je proti 1.4tsi tezsi o 200kg s dopadem na jizdni vlastnosti
2. 11. 2015 20:18
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
1.8 TSI 132 kW 1320 kg
1.4 TSI 110 kW 1255 kg
2.0 TDI 110 kW 1332 kg
2.0 TDI 4x4 dsg 135 kW 1463 kg
1.8 TSI 4x4 dsg 132 kW 1428 kg
Kde vidíš ty dva metráky?
2. 11. 2015 20:23
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
bavime se o 2.0tdi/135kW
1453 kg
dobře, tak jenom 198 kilo
2. 11. 2015 20:31
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Srovnáváš hrušky a banány, 1453 kg je hmotnost Octavie RS 2.0 TDI 135kW, tedy auta s daleko vyšší výbavou než má 1.4 TSI 110 kW.

Takže znova mezi 2.0 TDI a 1.8 TSI ve srovnatelné výbavě je rozdíl 35 kg a ne 130 kg jak se snažíš namluvit
2.0 TDI 4x4 dsg 135 kW 1463 kg
1.8 TSI 4x4 dsg 132 kW 1428 kg

A rozdíl mezi 1.4 TSI 110kw a 2.0 TDI 110 kW ve srovnatelné výbavě je 77 kg a ne 2 metráky.
1.4 TSI 110 kW 1255 kg
2.0 TDI 110 kW 1332 kg
2. 11. 2015 20:38
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
pochybuju, ze koupis ořezanou 2.0tdi rs /135kw.
2.0tsi/132kw s 2.0tdi/110kw moc srovnávat nemuzes
2. 11. 2015 21:00
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
1.8 TSI a 2.0 TDI 135kW (oba se stejnou výbavou a s 4x4 a dsg) jistě srovnávat lze a tam je rozdíl minimálních 35 kg. To, že Škoda nedělá některé srovnatelné výbavy je jiná diskuze. Dieselový motor je samozřejmě těžší než benzínový, ale v této kategorii čtyřválců je to plus mínus pytel cementu. U nějakých šestiválcových třílitrů je rozdíl cca metrák. 120-140 kg je rozdíl mezi osmiválcovými čtyřlitry v naftě a benalu.
2. 11. 2015 21:08
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
oni aj ctyrkolky??
porovnávala se tady vaha a zrychleni dvoukolek 1.8tsi a 2.0tdi / 135kW
a tam to vychazi tak jak pisu
2. 11. 2015 21:15
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Jenže ty dvoukolky nejsou ve srovnatelné výbavě...
Nevím proč je RS tak pomalá... On i rozdíl mezi RS TSI a 1.8 TSI je menší než by člověk čekal, jen 0.5s
2. 11. 2015 21:26
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
tam uz mozna zacne mit vliv to, co je schopna dvojkolka prenyst
2. 11. 2015 21:19
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Tam to vychází jak říkáš když porovnáváš hrušky a banány, 2.0 TDI 135kW se nedělá, dělá se jenom RS 2.0 TDI. Dovybav si 1.8 TSI na úroveň RS a rozdíl bude 35 kg.
2. 11. 2015 21:25
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
policajti ale nemaj 1.8tsi ve vybave rs
a když budou honit nekoho kdo ma rs tdi, tak na nejs s tou 1.8tsi nejspis mit s prehledem budou.
nebo myslis, ze když uvidej nekoho s rs tdi, tak by měli pribrat nejakou zatez ??
2. 11. 2015 21:39
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
... Ta policejní výbava také bude něco vážit... Majáky na střeše, kamery, radary atd. Navíc jezdí většinou ve dvou...
4. 11. 2015 09:56
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
A to není vše. Nejtěžší bude ten trezor na dlouhé zbraně v kufru. To jistě nebude z nějakého lehčeného plastu... :-)
2. 11. 2015 21:47
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Budou mít s přehledem? To těžko, rozdíly jsou absolutně minimální. Záležet bude daleko více na umění řidiče/řidičů, protože tabulkově jsou ta auta maximálně vyrovnaná.

Policajti mají jak 1.8 TSI v předohrabu tak 1.8 TSI 4x4 s dsg
a ty mají parametry Vmax 231/229 (průměr 230 km/h) a zrychlení 7,3/7,9 sec (průměr 7,6 sec.)
Když budou honit RS 2.0 TDI nebo 2.0 TDI 135 kW 4x4 dsg
které mají parametry V max 232/228 (průměr 230 km/h) a zrychlení 8,1/7,1 (průměr 7,6 sec.)

tak to bude velice vyrovnané, ani jedna z variant 1.8 TSI (teoreticky podle tabulek) nestačí ve zrychlení na 2.0 TDI 135 kW 4x4 a naopak ani jedna z variant 1.8 TSI nestačí na RS 2.0 TDI ve Vmax, na druhou stranu RS 2.0 TDI nestíhá na obě varianty 1.8 TSI ve zrychlení a 2.0 TDI 135kW nestíhá obě varianty 1.8 TSI ve Vmax. Ovšem rozdíly jsou ve všech případech minimální. Takže s "přehledem" bude lepší to auto, které bude mít lepšího řidiče, rozdíl v motorizacích je šul nul.
2. 11. 2015 20:22
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Nevím odkud máš tyto údaje, ale zde dám údaje, které jsou uvedeny na stránkách škodovky:

1.4 TSI 110kW - 8.2 s / 216 km/h
2.0 TDI 110kW - 8.5 s / 216 km/h

1.8 TSI 132kW - 7.4 s / 229 km/h
1.8 TSI 132kW (4x4 DSG) - 7.5 s / 229 km/h
2.0 TDI 135kW (4x4 DSG) - 7.2 s / 226 km/h

Jel jsem jak s 1.4 TSI tak s 2.0 TDI 110kW a výkonově jsou motory srovnatelné...
Ve městě je pocitově svižnější 1.4 TSI, ale jedná se jen o pocit, když TDI stoupneš na krk jede srovnatelně... Na dálnici se naopak karta obrací a TDI pocitově zrychluje lépe, ale jde také jen o pocit, stačí v TSI podřadit...

Je to prostě jako 110Kg peří a 110Kg železa, srovnatelné... Kdo komu ujede, bude záležet spíše na řidičském umu ;-)

PS: Pokud si myslíš, že to jede jako stará 1.8 TSI tak jsi na omylu, ten menší obsah je tam prostě znát...
2. 11. 2015 20:30
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
zajimavy
proti 2.0tdi 110kw ma o 25kw vykonnejsi motor zrychleni o 1.4sec, tedy o 23% lepsi.
skoro se mi to nechce verit, ale vidim, ze to tam maj cerny na bilym a je to o 1sec lepsi nez rs
kazdopadne by cena byla asi nekde uplne jinde

2.0tdi 135kW RS pisou 8.1sec
3. 11. 2015 08:03
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Sranda je, že stará generace 1.8 TSI (Leon 1P, 118kW, DSG) nejede hůř, než nová (Leon 5F, 132kW, DSG). Dokonce jí velice pomalu ujíždí.
Avatar - eXp10it
2. 11. 2015 20:50
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Nemyslím si, že tohle by byli dálniční honiči, ale naopak městští pracanti. Širší spektrum otáček v benzínu má pro zrychlování ve městě jasnou výhodu. Jedna věc jsou totiž údaje na papíře a druhá to že v těch dieselech aby si člověk ruku o fofrklacek polámal když to potřebuje trochu rozjet... Ano, můžeš oponovat že jde o řidičský um, ale to už jsme jinde.
2. 11. 2015 15:41
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Slováci. Pokud zaplatím za naftové auto o 50 tisíc více a potom díky tomu, že v podstatě neplatím daně (platím je sám sobě) mám naftu i benzín za 15 Kč litr, tak absolutně není pro naftu důvod.
2. 11. 2015 16:13
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
ve skutecnosti maj benzin o 2kc nižší, coz vyvazi tu vyssi spotřebu benzinu
2. 11. 2015 16:19
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
No ja mam taky benzin o 2Kc levnejsi kdyz netankuju na Shell, jenomze nafta je tam jeste o neco levnejsi.
2. 11. 2015 16:28
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
palivo tvori u sluzebnich aut IZS mensi cast nakladu nez si myslis, v prumeru policejni auto rocne nenajede ani 20 tisic km, navic vetsina jizd tech aut je svoji charakteristikou pro diesel nevhodna
2. 11. 2015 16:30
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
S charakterem souhlasim a jsem taky pro benzin, ale najezd je si myslim hodne vetsi.
2. 11. 2015 17:22
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
dle statistik ministerstva vnitra neni :-)
2. 11. 2015 19:09
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Najezd neni pro volbu paliva tak rozhodujici, jak se mnozi domnivaji...
Avatar - fOE
2. 11. 2015 16:18
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Zajimava uvaha a ve svete kde to naftove auto bude jezdit za stejne litru jako to benzinove i zcela jiste spravna.
2. 11. 2015 16:11
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
vzhledem k tomu, ze policie několik let provozuje OII 1.8tsi, zrejme s těmito motory nemaji takove problémy jak se pise.
kazdopadne vitam ze najeli na benziny, když uz i policie si spocitala, ze se jim nafta nevyplati, tak komu se tade vyplati??
Avatar - twistedTSD
2. 11. 2015 18:15
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Tipuji, že u policejních vozů by naftovým motorům nevyhovoval režim, ve kterém jezdí.
Avatar - Pepa_007
2. 11. 2015 19:04
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
... vyplatí se do nákladního auta, do velkého osobáku na tahání těžkých přívěsů, dodávky, traktory, tankery, ... a třeba i do kamen.

Na ježdění v obyč osobáku se moc nevyplatí. Myslím, že ještě výhodnější je E85, CNG, LPG.
Avatar - Ronault.
2. 11. 2015 22:33
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Tady si někdo myslí, že policie počítala :-O >:D
3. 11. 2015 08:44
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Policie z nich snad někdy "sjela"? Nevím o tom, že by měli vznětové mimo dodávky a možná SUV.
Avatar - Barry Lyndon
2. 11. 2015 16:57
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
ve státním sektoru je návratnost dieselového motoru ne dlouhá, ale nekonečná - cena benzinu bez daní je asi 9 Kč, nafty asi 10 Kč.... Nakoupit za takové situace diesely může leda cvok...
Avatar - Nerez
9. 11. 2015 00:54
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
Kde pořád berete tu cenu?
Policie rozhodně nebere benzín za 9 korun. Bere ho téměř za stejnou cenu co my všichni, jen mají pár korun z litru slevu za velký odběr. A naftu svojí nebere vůbec, jezdí na obyčejné pumpy na CCS
Avatar - Pepa_007
2. 11. 2015 19:00
Re: Zážehové agregáty byly vybrány s ohledem na celkové nákl
:yes: :yes: :yes:
2. 11. 2015 16:14
SPEICÁLNÍ?
..opravdu speicální >:D TVL... v každém druhém videu honičky s PČR, kdyz octávka nestíhá ani lehce vytuněnýho favorita jsou asi opravdu speciální >:D když už jsem autor a napíšu tohle do titulku, tak předpokládám, že to udělají jako v USA, kde z běžného CrownVictoria udělají Interceptor >:D již tak silný motor dosáhne mnohem vyššího výkonu, kompletně zesílený rám / podvozek atp. - tomu se vy "talente" říká OPRAVDU SPECIÁLNÍ! pokud budeme psát takový titulek ke každýmu novýmu osvětlení ve stylu blikajícího vánočního stromečku, tak... hm, škoda slov >:D
Rozbalit vlákno
4
2. 11. 2015 16:34
Re: SPEICÁLNÍ?
Oproti předchozím služebním vozům policie je tam těch úprav výrazně víc.

Plus už taky nenakoupili žadné 1,2, ale jen 1,4 (110kW) a 1,8 (132kW) - jak se píše v článku - cca půl na půl. A to už není tak špatné.
2. 11. 2015 17:06
Re: SPEICÁLNÍ?
Jsou to policejní auta. Tzn. ať je to jak chce vždycky to bude špatně. Když koupí slabé, potom nestačí, když silné, je té rozhazování. Když to koupí v benzínu, je to rozhazování, když v naftě, jsou to smraďoši. Prostě vždycky něco:)
Avatar - Barry Lyndon
2. 11. 2015 17:31
Re: SPEICÁLNÍ?
v naftě jsou to smraďoši a ještě je to i rozhazování >:D
4. 11. 2015 08:46
Re: SPEICÁLNÍ?
Přesně! Čecháček prostě bude vždy brblat, má to prostě v genech! >:D
Avatar - sansk8
2. 11. 2015 16:37
Facelift
Mne spíše zaujalo to, proč Policie nakupuje takhle velké množství Octavií zase těsně před faceliftem. Stejné to bylo i z nákupem OII. Asi by ve vozech nebyl zásadní rozdíl, ale minimálně je to škoda.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barry Lyndon
2. 11. 2015 17:01
Re: Facelift
myslím, že je to úplně jedno. Navíc panují velké obamy z faceliftu O3... Prý bude velký... čtyři světla vepředu... Navíc koncern v rámci faceliftu auta nevylepšuje, nýbrž nákladově optimalizuje, takže o důvod víc brát ještě "starou"
2. 11. 2015 17:07
Re: Facelift
do prčič jaký je rozdíl v tom, jestli to bude před faceliftem nebo po faceliftu z hlediska užitné hodnoty těch aut? jsou to dělníci...
2. 11. 2015 17:36
Re: Facelift
No, 477 aut není zas tak velké množství vzhledem k tomu, že PČR disponuje cca 8000 vozidli...

Takže opravdu není důvod čekat na nějaký facelift.
2. 11. 2015 17:47
Re: Facelift
Myslím, že to policii může být jedno a taky to mohlo mít pozitivní vliv na cenu... -> celkem 240 mega za 477 aut, kdyz z toho jeste odecteme nejakych 70 mega (150k za auto) za tu speciální výbavu, vychází to na nějakých 350 tisíc za auto... to je hodně slušná cena. :-)
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2015 19:33
Re: Facelift
A není to prostě proto, že auta kupují, když je potřebují, a ne až když je k dispozici nový model?
Re: Facelift
Ten dôvod je proste príliš jednoduchý na to, než aby naň niekto z tunajších odborníkov prišiel. ;-) :yes:
4. 11. 2015 08:47
Re: Facelift
Tak v případě Octavie II to byla výhoda. Protože ten facelift v asijském stylu byl tak hnusný, že u mě třeba naprosto vyřadil Octavii při výběru mého dalšího auta...
2. 11. 2015 17:38
Váha
Dokáže někdo odhadnout, jaký může být přibližný nárůst hmnotnosti oproti standardní verzi? Ta výbava navíc bude něco vážit. Už jeden ten trezor na zbraně bude mít nějakých pár (možná desítek) kilo.

Jestli to může mít vliv na jízdní vlastnosti.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2015 18:23
Zbytečný luxus
Nic proti, ale myslím si, že hlavně Rapid by byl pro službu u policie vcelku vhodněšjím kandidátem. Místo 477 Octavií tak mohli mt třeba 677 Rapidů, a to se počítá.

Nejsme tak bohatý stát, aby policie měla mít vozy nižší střední třídy. Pár let zpět jezdily policejní hlídky Feliciema, dnes mají Octavie. A že bych jako občan pozoroval zlepšení činnosti pollicie?

Kvalita policie a její práce nespočívá v kvalitě vozového parku. Ano, potřebují relativně nové a spolehlivé vozy. Ale co opravdu nepotřebují, tak to jsou výkonné a pohodlné vozy.

Je fajn, že se neutrácí za nesmysly typu lakované kliky, zrcátka, litá kola, vnitřní dekory a další. Bylo ale tohle součástí zadavací dokumentace výběrového řízení, nebo jdou ušetřené peníze navrub zisku Škody-Auto...?
Rozbalit vlákno
24
2. 11. 2015 18:28
Re: Zbytečný luxus
no jo, Oktávka to je luxusní, výkonný a pohodlný vůz >:-[]
edit: nejsilnější rapid má 90 kW, to je skutečně adept na policejní auto. zločinci by prchali zrychlením chůze:)
2. 11. 2015 19:08
Re: Zbytečný luxus
Jestli mas 90kW v rapidu, nebo 110 v octavce uz je celkem jedno. Rapid by asi stacil, ale dvoum stokylovym hromotlukum s veskerou vybavou by tam asi bylo trochu tesno.
2. 11. 2015 20:11
Re: Zbytečný luxus
rapid 1.4 92kw zrychluje za 9 sec, oct 1.4 110kW za 8.1 sec.
to je docela rozdil.
navíc tipuju, ze i bezpečnost bude v oct vyssi.
oct je kazdopadne dobra volba, pro radovyho policajta co s tim jezdi asi optimalni
2. 11. 2015 20:37
Re: Zbytečný luxus
Jenomže těch 110 kW má jenom půlka aut, druhá půlka má 150 kW. V Rapidu už žádné další zvýšení není možné:(
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2015 22:02
Re: Zbytečný luxus
I nejsilnější Rapid je dynamičtější než možná 90% aut v provozu. A to nehovořím o tom, že policejní hlídka opravdu nepotřebuje k přesunu v rámci plnění služenbích povinností nic výkonného.

Pronásledování ujíždějících a honičky v ulicích Prahy se totiž hodí možná tak do nějakého celovečerního filmu, ale ne do běžného provozu.
3. 11. 2015 06:24
Re: Zbytečný luxus
Oni dostanou dvacetkrát za den hlášku do vysílačky "jeďte tam a tam", a znamená to, že na ně někde čekají. Taky by tam mohli jet na kolech, ne?
Avatar - rohYpnol
3. 11. 2015 18:15
Re: Zbytečný luxus
trapná argumentace. Z místa na místo jeodveze úplně stejně Rapid jak ta Octavie... Koneckonců Rapid nahrazuje Octavii II Tour >:-[] :-!
3. 11. 2015 07:58
Re: Zbytečný luxus
...připadá mi, že snad žiješ v kleci... ;-)
Avatar - rohYpnol
3. 11. 2015 18:14
Re: Zbytečný luxus
ne, jenom nežiju v Praze :-!
Avatar - rohYpnol
3. 11. 2015 19:09
Re: Zbytečný luxus
Ano, budeš se divit, ale pohledem reálií ČR ano. Proč si asi tak myslíš, že ve firmách fasují Octavie až vyšší pozice a řadoví mají Rapidy/Fabie?

Proč by to ve státním sektoru mělo být jinak?
Avatar - Emel
3. 11. 2015 21:12
Re: Zbytečný luxus
Statistiky prodejů firmy / fyzické osoby mluví jinak, firmy kupují Octavie a fyzické osoby Rapidy. Běžný obchodník v běžné firmě má Octavii, protože ji potřebuje k práci.
Avatar - rohYpnol
3. 11. 2015 21:34
Re: Zbytečný luxus
Jak v kterých. Bohaté prodeje Octavií byly způsobeny odkládanou obměnou v době krize. Bohatší si mohou dovolit pro obchoďáky Octavie, ale jinak to jsou Rapidy a hlavně Fabie. Např. Bernard má normálně služební Rapidy/Fabie/Roomstery. Stejně třeba Raifaisen. U stavebních firem jsou služební Fabie zcela běžné.
Avatar - boost.
2. 11. 2015 19:24
Re: Zbytečný luxus
Třeba taky mají požadavky na velikost. Aby se jim třeba dozadu vešli tři tlustí zločinci a dovezli je bez zlámaných noh do cel.
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2015 22:06
Re: Zbytečný luxus
Ano, a Rapid je pro 4 dospělé víc než dostatečně prostorný. A jestli se vzadu mají 3 natlačit nebo odvést v pohodlí? Upřímně těch pár km na stanici to přežije snad každý.
3. 11. 2015 07:36
Re: Zbytečný luxus
Chlapecku, vem i anglicaky a bez si hrat na piskoviste. O policejni praci a jejich potrebach nema ani anung....Uz kdyz jsme jezdili s octaviema, tak to bylo male. Navic vykon je potreba, vzdyt nam ujizdel i Dacia Logan a to jsme meli 1.6 pedal az na zemi. Ty ses uplne mimo misu, je videt, ze by potreboval u techto slozek byt aspon pul roku, abys pak takove ptakoviny, co tu vypoustis, nepsal. Predpokladam, ze si nebyl ani na vojne. Potreboval bys to totiz jako koza drbani. Radsi si smaz ucet, kdyz tady vecem vubec nerozumis.
3. 11. 2015 07:57
Re: Zbytečný luxus
Tohle je zrovna váš největší zastánce vážený Pallermo, ten by pokutoval i sám sebe, práskal a špízloval.
Vy se zasaďte o to, aby všechna auta vyjma kriminálky měla polep. Pak budete splňovat heslo, který PČR léta razí. ;-)

Jinak souhlas, výkonný benzínový motor a relativně velký auto je lepší než Rapid.
3. 11. 2015 08:58
Re: Zbytečný luxus
Nevim o co bych se mel zasazovat, u Policie jiz par let nepracuji, diky lidem jako je treba rohYpnol - STOP KAPITOLÁM! kdy vite, ze chcete byt lepsi, ale lide jako on co mektaji a lidem nahore ve vedeni a ti vam to neumozni. Chtelo by to, aby si to kazdej vyzkousel, nez zacne mektat na webu a u piva....To je kazdej general. Prominte ja mel rajon okolo 38 000 obyvatel, jezdili na tomtu poctu 2 auta a ja vetsinou jeste sam. To to pak vypada....
Avatar - rohYpnol
3. 11. 2015 18:22
Re: Zbytečný luxus
Jsi vedle jak ta jedle. Nikde netrvrdím, nic z toho, co tu plácáš. Výkon je potřeba? Znovu - Rapid 1.4 TSI je dynaší.mičtěj než možná 90% provozu.

Prostorností je Rapid srovnatelný s Octavií II.

A co tvrdím je, že Rapid by byl lepší volbou s ohledem na to, jak jsem chudý stát. A co je podle tebe lepší? Když dáš možnost věětší skupioně policistů jezdit moderním vozem, nebo když pro užší skupinu koupíš lepší vybavení a na ostatní už nezbyde??
Avatar - twistedTSD
4. 11. 2015 13:20
Re: Zbytečný luxus
Rapid 1.4 TSI se dělá výhradně s DSG7, které by zase zbytečně navýšilo cenu a snížilo spolehlivost. Octavia má kromě toho určitě lepší pasivní i aktivní bezpečnost. Tohle je tedy to poslední, co mě trápí, pokud jde o plýtvání státním rozpočtem...
Re: Zbytečný luxus
Úroven projevu odpovídá ocekávání.
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2015 20:42
Re: Zbytečný luxus
zase budme uprimni.... rapid je uzsi aj ako fabia.... o tom ze by stacil rapid miesto octavie si tu tusim uz raz pisal .... a bavili sme sa tu uz o tom..... ja som ale toho nazoru ze octavia je predsa len vhodnejsia..... mozno keby bol rapid o 5cm sirsi tak ok.... samozrejme octavia je mozno uz zbytocne dlha a draha ale to je prave ten problem ze skoda nema klasicky hatch ako golf ceed focus..... a rapid aj ked sa tvari podobne .... nie je plnohodnotny hatch na urovni golfa ( predsa len je to viacmenej podvozkovvo natiahnute male auto ) .... takze suma sumarum..... octavia je celkom logicky krok.... posobi solidne a je to priestranne auto...
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2015 22:05
Re: Zbytečný luxus
Rapid uvnitř je výrazně prostornější než Fabia. Zásadní rozdíl v šířce oproti Octavii je, že se sedí o něco blíž k sobě. Což by dvěma policistům nemuselo zas tak vadit :-!
Avatar - Jaros71
3. 11. 2015 00:20
Re: Zbytečný luxus
Hlavně Octavia se silnějšími motory nemá vzadu traverzu ale multilink..
Při ostřejší jízdě je rozdíl velmi znatelný.
Víceprvková náprava je někde jinde.
Rapid bych pořídil tak městské policici..ale těm by stačilo i Citigo..
Stejně jen dávají botičky.. ;-)
Avatar - rohYpnol
3. 11. 2015 18:23
Re: Zbytečný luxus
podle testů SM/ACZ rozdíl v torzce/multilinku přece nepoznáš >:-[] >:D
2. 11. 2015 18:47
Když v Ostravě u vodárny nebo u Slovanu
nejdou semafory a vypukne dopravní apokalypsa,tak tam málokdy uvidíte policajty řídit provoz.Ovšem o pár kiláků dál na Rudné už se na vás v levém pruhu tlačí a provokují vás k rychlé jízdě,aby pak vás,dopravního piráta,který se hloupě nechal nachytat,připravili o pár bodů a pár tisícovek.Podle mě by si většina dopraváků(čest pár výjimkám) za svou aroganci a tupost zasloužila jezdit max. ve shnilém moskviči.
Rozbalit vlákno
3
3. 11. 2015 08:00
Re: Když v Ostravě u vodárny nebo u Slovanu
Jak tě provokují?
3. 11. 2015 13:23
Re: Když v Ostravě u vodárny nebo u Slovanu
Děláš si srandu nebo jsi jedním z nich?Nikdy jsi neslyšel o tom,jak se nalepí na auto v levém pruhu,které předjíždí např. dva kamiony a tři klouboukáře a snaží se ho zrychlit?Je to sice hodně ohrané,ale občas se někdo nechá zblbnout a už ho mají.
4. 11. 2015 20:16
Re: Když v Ostravě u vodárny nebo u Slovanu
To se mi ani nechce věřit, že by se takovýma hovadinama někdo zabýval...
2. 11. 2015 20:34
je to slusne oholene
povedal by som oholene na kost.. ALE - 2 zapalovace na cigarety su tam, puklice su tiez pekne takze nie je to az take zle...

Vychytavka, ktoru im zavidim je moznost vybrat si tie napisy hore v majaku (mozno aj menit?), to keby ja viem tak nieco zobrazit vodicom za mnou to by bolo :-) hlavne na 3 pruhovej dialnici kde idu vsetci v strede a v lavom. Alebo vodicom (najme medzimestskych autobusov) co idu medziobec max 65 km/h.
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2015 21:19
Facelift
Jsem jedinej, komu až z těchto fotek policejních Oct přijde, že by facelift OIII už pomalu skutečně potřebovala? Nevím proč, normálně když to auto vidím naživo nebo i zde na různých fotkách, tak mě něco takovýho nenapadlo, ale při proklikání této galerie mi to jaksi bouchlo do očí ... jakoby ji ty polepy policie nějak přidaly na věku >:D
Rozbalit vlákno
1
2. 11. 2015 21:59
Re: Facelift
To je spis tou vybavou. S xenony by hned omladla.
Avatar - Stejsn
2. 11. 2015 21:26
Fotka č. 8
Může mi někdo osvětlit, co představuje ten natažený pás na osmé fotce???
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Armin Tamzarian
3. 11. 2015 07:28
Re: Fotka č. 8
"Podavač pásu" - aby se policista usazující zadrženého nemusel pro pás shýbat a mohl ho bezpečně zapnout.
Avatar - CarlosOstrava
3. 11. 2015 09:40
Re: Fotka č. 8
když posadíš do auta spoutaného člověka, tak ho můžeš pak jednodušeji připoutat pásem. ;-)
Avatar - defusiq
2. 11. 2015 22:31
Luxus
Fobii nebo kolo na ně! Proč policii kupovat dražší auta, když fobie splní službu podobně a je to jen pracovní nástroj a ne gauč.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Nerez
9. 11. 2015 00:28
Re: Luxus
Podívej se jaké motory nabízí Fabie, potom se zamysli a zkus napsat příspěvek znovu...
2. 11. 2015 23:21
neco noveho ze staje xindlwagnnu
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2015 23:28
22 nápisů
1 Zkušební jízda
2 Mimo provoz
3 Prémie, prémie...
4 Jestli jsi přečetl tenhle nápis, tak máš flastra za nedodržení bezpečné vzdálenosti!
5 POLICIE
6 Ranní káva
7 Polední pauza
8 Pracovní doba skončila
9 Nečum
10 Obsazeno
11 Aktualizace
12 Svolávací akce
13 Máš smůlu
14 Vyhlídkový okruh
15 Pozor, za volantem policista
16 Chceme vaše body
17 Zahulíme, uvidíme
18 Dneska by to šlo
19 Pozor, tma
20 Pozor, náledí
21 Pozor, mokro
22 STOP
Rozbalit vlákno
0
3. 11. 2015 02:03
Tuhej to vysedí
A co ti ostatní, kteří chtějí být mobilní.
Rozbalit vlákno
0
3. 11. 2015 07:55
Víc pomalovaných!
Jen ta auta vyměňme! Všechny do jednoho polepme a vybavme radary! Policie musí být vidět!

Tendr na radarová auta bych nechal doběhnout a opatřil tato opět stejným polepem. Pak se můžeme bavit o Pomáhání a aktivním chránění, ne pouze o jiným druhu výběrčích daní!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barry Lyndon
3. 11. 2015 10:19
Re: Víc pomalovaných!
takovéto úvahy (viditelný policista na každém rohu, policejní auto na každém kilometru) nejsou neobvyklé, ale jsou poněkud nesmyslné.... Kolik by těch policistů asi tak muselo být (při "třísměnném" provozu), aby byli permanentně všude?

Oni naopak musí fungovat spíše skrytě, aby byl pocit z jejich přítomnosti všudypřítomný >:D
Avatar - rohYpnol
3. 11. 2015 18:29
Re: Víc pomalovaných!
Neoznačené policejní vozy při správném způsobu užití jsou jedinou reálnou zbraní na aroganci na českých silnicích.

Když dobytek za volantem vidí označené policejní auto, tak se srovná. Jakmile ale zmizí, jede zase stejně.

Na E50 svého času nasadili vrtulník s kamerou a chytali dobytky přímo při činu. Z helikoptéry, což tvýma očima bylo nepochybně špehování a fízlování. Jenže kdyby stáli označení na místech tam kde vždycky, tak ti garantuji, že nikoho nechytnou a dobytci jezdí dál jako dobytci.

Jenže ty, /tipuji volič (s)TOP09, byť politická příslušnost je mi zcela volná/, co plácá všude svoboudou, tohle nikdy nepochopí :-!
3. 11. 2015 13:15
Perly ducha.
Na článku ma zaujali dve veci...
1. "siréna z diod" - celý život som bol v tom, že siréna je zvukové zariadenie a nie svetelné. Ale možno už vedia diody aj vydávať nejaké zvuky...
2. "Trezor na zbrane je navrhnutý tak, aby do neho nemohla vniknúť nepovolaná osoba" - no to sú mi veci. Už niekto videl trezor ktorí bol navrhnutý tak, aby ho otvoril každý kto ide okolo? >:D
Rozbalit vlákno
1
4. 11. 2015 20:17
Re: Perly ducha.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
3. 11. 2015 23:19
PHM
Jojo, auta se Policii mění celkem často, ale to, že už nemají na pohonné hmoty a jsou silně omezováni nájezdem km už nikomu nevadí. No hlavně, že jsou zase nová auta a kšeft pro Škodovku a tak je to v téhle republice se vším.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barry Lyndon
4. 11. 2015 10:11
Re: PHM
při ceně benzinu (bez daní) 9 Kč/litr (tedy ujetý kilometr vyjde na cca 60 hal) mi argumentace "nemáme na PHM" připadá jako z jiného světa....

... hlavně že mají na doživotní výsluhy pro cca 30leté policejní "důchodce", kterých budou brzy desetitisíce...
Avatar - Nerez
9. 11. 2015 00:25
Re: PHM
Jenže Policie nebere benál za 9 Kč za litr...
Avatar - SCHROJF
5. 11. 2015 19:51
Bezpecnostna prepazka!
Policajne auto bez plexisklovej bezpecnostnej prepazky...to je snad vtip? ;-)
Rozbalit vlákno
0
6. 11. 2015 15:14
Škoda
Vypadají dobře, snad v tom nebudou policajti jen popíjet kafe a jíst koblihy. Jsem rád, že to jsou Škodovky a prachy zůstaly doma, sám už tři roky jezdím škodou z 3A a šlape jak hodinky
Rozbalit vlákno
0
13. 12. 2015 11:23
vagen baden
Co je na passatu speciálního nebo ww bora >:D se stítkem škoda toje fakt paráda
Rozbalit vlákno
0
15. 12. 2015 21:08
skoda
aspoň že nekoupili naftu!!!
Rozbalit vlákno
0